Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Image obchodních řetězců
Image obchodních řetězců
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lenka Švarcová |
---|---|
Šetření: | 10. 11. 2009 - 06. 12. 2009 |
Počet respondentů: | 76 |
Počet otázek (max/průměr): | 17 / 11.61 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 43,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:57 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Hezký den,
poprosíme Vás o vyplnění krátkého dotazníku, který se zabývá otázkou image jednotlivých obchodních řetězců. Prosíme o vyplnění zejména mladé ženy (21 - 30 let), VŠ vzdělání, příp.studentky VŠ.
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Muž → konec dotazníku, Žena → otázka č. 2].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 67 | 88,16 % | 88,16 % |
Muž | 9 | 11,84 % | 11,84 % |
2. Nejvyšší dosažené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Základní → konec dotazníku, Vyučen/a bez maturity → konec dotazníku, Středoškolské s maturitou → konec dotazníku, Vyšší odborné → otázka č. 3, Vysokoškolské → otázka č. 3, Student/ka VOŠ nebo VŠ → otázka č. 3].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Student/ka VOŠ nebo VŠ | 26 | 38,81 % | 34,21 % |
Vysokoškolské | 26 | 38,81 % | 34,21 % |
Středoškolské s maturitou | 12 | 17,91 % | 15,79 % |
Vyšší odborné | 2 | 2,99 % | 2,63 % |
Vyučen/a bez maturity | 1 | 1,49 % | 1,32 % |
3. Vaše věková skupina:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [méně než 20 → konec dotazníku, 21 - 30 → otázka č. 4, 31 - 40 → konec dotazníku, 41 - výše → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 - 30 | 52 | 96,3 % | 68,42 % |
31 - 40 | 2 | 3,7 % | 2,63 % |
4. Jak často chodíte nakupovat potraviny a jiné rychloobrátkové zboží do obchodních řetězců?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Několikrát týdně | 28 | 53,85 % | 36,84 % |
Jednou týdně | 12 | 23,08 % | 15,79 % |
Denně | 5 | 9,62 % | 6,58 % |
Několikrát za měsíc | 5 | 9,62 % | 6,58 % |
Jednou za měsíc | 2 | 3,85 % | 2,63 % |
5. Kdo se ve Vaší rodině stará o nákup v obchodních řetězcích?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Já | 22 | 42,31 % | 28,95 % |
Rodiče | 20 | 38,46 % | 26,32 % |
všichni | 2 | 3,85 % | 2,63 % |
nakupujeme s partnerem s spolu | 1 | 1,92 % | 1,32 % |
já s partnerem | 1 | 1,92 % | 1,32 % |
Partner/partnerka | 1 | 1,92 % | 1,32 % |
ja aj partner | 1 | 1,92 % | 1,32 % |
já a partner, střídavě | 1 | 1,92 % | 1,32 % |
já i partner dohromady | 1 | 1,92 % | 1,32 % |
doma rodiče, v praze 4. rokem sama | 1 | 1,92 % | 1,32 % |
já a partner | 1 | 1,92 % | 1,32 % |
6. Vyjmenujte, prosím, značky obchodních řetězců, které se Vám spontánně vybaví:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Albert, Billa, Kaufland, Tesco, Interspar
Albert, Hypertnova, Kaulfand, Lidl
Albert, Kaufland, Tesco, Lidl, Globus, Penny Market
albert, tesco, billa, lidl
Albert, Tesco, Billa, Plus, Lidl
Albert, Tesco, Hypernova
Albert, Tesco, Kaufland
Albert, Tesco, Kaufland, Billa, Penny Market
ALBERT, TESCO, KAUFLAND, INTERSPAR, LIDL
Billa, Albert, Hypernova, Tesco, Liiidl
billa, albert, tesco, lidl, DM, schlecker
Billa, Globus, Albert, Kaufland
Billa, Lidl, Hypernova, Tesco, ALbert
Billa, Tesco, Albert
Carrefour, Tesco, Albert
Globus, hypernova, albert, terno, tesco, kaufland, lidl, billa
Globus, Kaufland, Tesco..
Globus, Tesco, Hypernova, Albert, Billa
globus, tesco, lidl
Interspar, Kaufland, Albert, Hypernova, Lídl, Tesco, Penny, Billa
Interspar, Spar, Kaufland, Albert, DM, Rossmann, Billa, Penny Market, Lidl, Tesco, Globus
Kaufland, Albert, Billa, Penny Market, Plus diskont, Carrefour, Hypernova, Tesco, Lidl
kaufland, albert, interspar
Kaufland, Billa, Albert, Makro, Globus, Lidl, Tesco
Kaufland, Hypernova, Tesco, Interspar, Albert, Makro
kaufland, tesco, albert, delvita, billa, globus, penny market, terno
kaufland, tesco, albert, lidl
lidl, albert, tesco
Lidl, Globus Penny, Kaufland, Billa,
Lidl, Penny, Globus, Tesco, Makro
Makro, Billa, Albert, Penny Markrt, Lidl, Tesco, Kaufland, Interspar
Penny market, billa, hypernova, intersparr, tesco, terno, coop, lidl, kaufland
Tesco Albert Billa Kaufland Lidl Penny
Tesco Albert Penny Market Interspar
Tesco, Albert, Billa, Hypernova, Kaufland, Plus, Penny Market
tesco, albert, billa, lidl, penny market, kaufland, interspar
Tesco, Albert, Billa, Obi, Baumax, Bauhaus, Penny Market, Interspar, Lidl
tesco, albert, kaufland, lidl, penny, billa
tesco, albert, penny, lidl, interspar
tesco, billa, albert, globus, lidl, plus, kaufland, penny
Tesco, Billa, Globus, Hypernova, Albert, Kaufland
Tesco, Carrefour, Billa, Albert, Plus,...
tesco, coop, albert, kaufland
Tesco, Globus, Albert, Billa
Tesco, Globus, Billa,
tesco, hypernova - albert, interspar
tesco, hypernova, albert, interspar, kaufland, terno, coop
Tesco, Hypernova/Albert, Billa, Penny Market, Interspar, Kaufland
Tesco, Interspar, Albert, Kaufland
tesco, kaufland, albert, lidl, spar
Tesco, Kaufland, Lidl, Bila, Coop Jednota. Milk Agro,
tesco, makro, albert, globus, interspar, kaufland, lidl
7. Dáváte přednost určitým obchodním řetězcům a cíleně je vyhledáváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ne → otázka č. 9, Ano → otázka č. 8].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 34 | 65,38 % | 44,74 % |
Ne | 18 | 34,62 % | 23,68 % |
8. K jakým obchodním řetězcům máte kladný vztah a cíleně je vyhledáváte?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
tesco | 4 | 11,76 % | 5,26 % |
Interspar | 3 | 8,82 % | 3,95 % |
kaufland | 2 | 5,88 % | 2,63 % |
globus | 2 | 5,88 % | 2,63 % |
globus, tesco | 2 | 5,88 % | 2,63 % |
Kaufland, Tesco | 2 | 5,88 % | 2,63 % |
hypernova | 1 | 2,94 % | 1,32 % |
Billa | 1 | 2,94 % | 1,32 % |
Makro | 1 | 2,94 % | 1,32 % |
Globus, Kaufland, Billa | 1 | 2,94 % | 1,32 % |
ostatní odpovědi | 15 | 44,12 % | 19,74 % |
9. Máte vůči nějakému obchodnímu řetězci záporný vztah nebo jste měli v minulosti s nějakým obchodním řetězcem špatnou zkušenost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ne → otázka č. 11, Ano → otázka č. 10].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 27 | 51,92 % | 35,53 % |
Ne | 25 | 48,08 % | 32,89 % |
10. K jakému obchodnímu řetězci máte záporný vztah nebo jste s nimi měl/a v minulosti špatnou zkušenost?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Lidl | 5 | 18,52 % | 6,58 % |
Albert | 5 | 18,52 % | 6,58 % |
kaufland | 2 | 7,41 % | 2,63 % |
Penny Market, Lidl | 2 | 7,41 % | 2,63 % |
tesco | 2 | 7,41 % | 2,63 % |
penny, plus | 1 | 3,7 % | 1,32 % |
Coop | 1 | 3,7 % | 1,32 % |
Lidl, Kaufland | 1 | 3,7 % | 1,32 % |
Lidl, Penny | 1 | 3,7 % | 1,32 % |
obecně nemám ráda ty levné - lidl, penny | 1 | 3,7 % | 1,32 % |
ostatní odpovědi | 6 | 22,22 % | 7,89 % |
11. Jak moc je pro Vás důležité, aby obchodní řetězec prodával i jiné zboží než potraviny, např. drogerie, textil, tiskoviny, atd.?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše důležité | 32 | 61,54 % | 42,11 % |
Zásadně důležité | 11 | 21,15 % | 14,47 % |
Spíše nedůležité | 7 | 13,46 % | 9,21 % |
Vůbec není důležité | 2 | 3,85 % | 2,63 % |
12. Jaké okolnosti u Vás hrají největší roli při nákupu v obchodním řetězci? Seřaďte prosím od nejvýznamnějšího po nejméně významné
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
Vždy čerstvé zboží | 3.096 | 10.587 |
Nízké ceny | 4.365 | 12.232 |
Široký sortiment | 3.769 | 5.985 |
Dlouhá otevírací doba | 6.365 | 12.54 |
Časté cenové akce | 8.308 | 12.751 |
Vzdálenost od domova/zaměstnání | 4.75 | 10.918 |
Dostatek parkovacích míst | 10.288 | 9.051 |
Příjemný personál | 7.673 | 6.22 |
Příjemné nákupní prostředí | 7.096 | 5.779 |
Značka řetězce | 9.596 | 6.972 |
Inteligentní rozložení zboží | 9 | 5.154 |
Krátké fronty u pokladen | 7.269 | 7.274 |
Dostatek volných košíků | 9.423 | 8.783 |
13. V jakém konkrétním obchodním řetězci utratíte největší část Vašich měsíčních výdajů za potraviny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Albert | 13 | 25 % | 17,11 % |
Tesco | 11 | 21,15 % | 14,47 % |
Kaufland | 8 | 15,38 % | 10,53 % |
Billa | 5 | 9,62 % | 6,58 % |
Globus | 4 | 7,69 % | 5,26 % |
Lidl | 3 | 5,77 % | 3,95 % |
Coop | 2 | 3,85 % | 2,63 % |
Interspar | 2 | 3,85 % | 2,63 % |
Hypernova | 1 | 1,92 % | 1,32 % |
nevim | 1 | 1,92 % | 1,32 % |
Makro | 1 | 1,92 % | 1,32 % |
Penny market | 1 | 1,92 % | 1,32 % |
14. Jak jste spokojen/a s prodejnou, kterou jste uvedl/a jako své hlavní nákupní místo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše spokojen/a | 37 | 71,15 % | 48,68 % |
Velmi spokojen/a | 10 | 19,23 % | 13,16 % |
Spíše nespokojen/a | 3 | 5,77 % | 3,95 % |
Nevím | 2 | 3,85 % | 2,63 % |
15. Co podle Vás vytváří příjemné prostředí prodejny? Seřaďte prosím od nejvýznamnějšího po nejméně významné
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
Čistota a uspořádanost regálů | 1.365 | 0.77 |
Chování zaměstnanců | 2.231 | 0.793 |
Dostatek parkovacích míst | 3.769 | 1.254 |
Dojem z reklamy v televizi či z letáků | 3.865 | 1.001 |
Podpora a ochrana životního prostředí prodejnou | 3.769 | 0.985 |
16. Který obchodní řetězec má podle Vás nejlepší image?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
tesco | 17 | 32,69 % | 22,37 % |
Interspar | 8 | 15,38 % | 10,53 % |
Globus | 7 | 13,46 % | 9,21 % |
billa | 5 | 9,62 % | 6,58 % |
albert | 4 | 7,69 % | 5,26 % |
nevím | 3 | 5,77 % | 3,95 % |
kaufland | 2 | 3,85 % | 2,63 % |
dříve Delvita, nyní asi Billa | 1 | 1,92 % | 1,32 % |
albert- hypernova | 1 | 1,92 % | 1,32 % |
Lidl | 1 | 1,92 % | 1,32 % |
ostatní odpovědi | 3 | 5,77 % | 3,95 % |
17. Počet členů ve Vaší domácnosti:
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 20 | 38,46 % | 26,32 % |
4 | 14 | 26,92 % | 18,42 % |
3 | 9 | 17,31 % | 11,84 % |
1 | 4 | 7,69 % | 5,26 % |
5 | 4 | 7,69 % | 5,26 % |
6 | 1 | 1,92 % | 1,32 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.92 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.14 |
Směrodatná odchylka: | 1.07 |
Medián: | 3 |
Modus: | 2 |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.