Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Image psích granulí

Image psích granulí

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jakub König
Šetření:23. 02. 2015 - 24. 03. 2015
Počet respondentů:195
Počet otázek (max/průměr):27 / 27
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:24,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.17:06
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník slouží pro vypracování diplomové práce na téma analýza image psích granulí. Dotazník je určen respondentům, kteří mají v domácnosti psa a mají alespoň částečný přehled o psích granulích.

 

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Pokud se Vaše nejčastěji nakupovaná značka psích granulích nachází mezi 4 předdefinovanými značkami, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" zařaďte vždy na poslední místo při seřazení.

Odpovědi respondentů

1. Jaké značky psích granulí znáte? (uveďte 3-5 značek)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

A

Acana K-9 Bosch Royal Canin Purina pro plan

Acana Proplan Hill's Brit Calibra

Acana, Brit, Eukanuba, Orijen, Taste of the wild

ACANA, BRIT,CALIBRA, ROYAL CANIN

Acana, Calibra, Purina, Royal Canin, Eukanuba

Acana, Enova, Nutram, NUtraGold, TOTW

Acana, Firstmate, Orijen, Essential, Platinum + dalších cca 30 značek

Acana, FitMin, Brit, Royal Canin, Orijen, Artemis...

Acana, K9, Ontario, Pro Plan , Nutram

acana, nutra gold, artemis, n&d, marp

Acana, Nutram, Brit, Orijen, Platinum

Acana, Purina pro Plan, K-9, Applaws, Taste of the Wild.

Acana, Royal Canin, Fitmin, Pedigree, Purina Pro Plan

acana, taste of the wild, orijen, N&D, timberwolf

Acana, Taste of the Wild, Royal Canin, Brit, Pro Plan

Acana,Orijen,TOTW, Essential, ND

Anka, Acana, Bosh, Brit, Happy dog

Annamaet Grain Free SALCHA,SOFT RINGS, Pedigree

Annameat, Acana, Calibra, RoyalCanin, ANF, "Pedigree"

Barking Heads

Bento Kronen, Brit, Brit Care, Hill´s, Purina Pro Plan, Purina Dog Chow, Eukanuba, Eminent, Royal Canin, Calibra, Happy Dog,...

Bono, Chappi, Pedigree

Bono, Pedigree

Bono, Pedigrie, Chappi, Darling Zkuste přehodnotit skladbu dotazníku. Vycházet při jeho tvorbě z předsudku, že každý zná značky Chappi, Brit, Pedigrie nebo Royal Canin je blbost. Tento dotazník nemůžete považovat za objektivně vyplněný. Přesto přeji hodně štěstí.

Bono,chappi,pedigree

Bono,Pedigree,Happy dog,Brit

Bosch , Brit , Eukanuba , Platinum , Royal Canin

Bosch,Royal Canine,Taste of the wild,Chappi,Propesco

Bozita ; Akana ; Orijen ; Happy Dog ; Bono (fuj :-) )

Brit Purina Royal Canin Acana Eukanuba

Brit ,Eukanuba, Royal Canin

Brit Care, Brit, Sam's Field, ProPlan, Jossera, Fokker... + obilninové směsky typu Pedigree a všedchny supermarketovky... :-)

Brit care, Fitmin, Calibra, Taste of the Wild, Orien, Acana

Brit Care, Taste of the Wild, Acana, Royal Canin, Purina

Brit, Acana, Astor, K9

Brit, Acana, Eucanuba, Hubert, First Mate...

Brit, Acana, Purina one, k9

Brit, Acana, Purina, Royal Canin, Eukanuba

Brit, Acana, Royal Canin , Purina

brit, apettito, pedigree, chappi

Brit, Brit Care, Proplane, Eukanuba, Royal Canin

Brit, Calibra, Fitmin, Pro Plan, Delikan

Brit, Calibra, N&D, Royal Canin

Brit, Eukanuba, Darling, Chappi, Friskies

brit, eukanuba, pedigree, chappi

brit, fitmin, k-9, delican, calibra, purina, pedigree, chappi,

Brit, Hill, bosch, K9, Pedigree, Royal Canin

brit, chappi, pedigree

brit, k9, carnilove, friskies

Brit, K9, Pedigree

Brit, Ontario, Fitmin, Hills, Calibra, ProPlan, Eukanuba,

Brit, Ontario, Pro Plan, Eukanuba

Brit, Pedigree, Chappi

Brit, Pedigree, Royal Canin, Chappi, Proplan, Hill´s, Friskies, Eukanuba

Brit, Platinum, Country doc, Sportmix, Pro Pac, Hills

Brit, Pro Plan, Eukanuba, Ontario

brit, propesko, pedigree,

Brit, Proplan, Acana, Eukanuba

Brit, Proplan, Ontario, Cat Show, Fitmin,.........

Brit, ProPlan, Pedigree, Acana

Brit, Roal Canin, Maggnuson

Brit, Royal Canin, Eukanuba, K9

Brit, Royal canin, Hill's, Pro Plan, Calibra

Brit, Royal Canin, Ziwipeak, Eukanuba

Brit, Visan, Chapi, Pedigree, Akinu

Brit,Royl Canin,Chappi,Pedigree,Propesko

Britt, Delikan,Acana,Orijen

britt,pedigree,pro plan,propesko

Calibra, Acana, Brit, Pegigree, Chappi

Calibra, Fitmin, ProPlan, RoyalCanin, Eukanuba

Calibra. Royal canin. Bosh.

Canin, Acana, Pro plan, Brit

čapi, bono, pedigrí, dárling,...

Darling Chapi Pedigree Bonni

Darling, pedigree, royal canin, propesko, chappi

Essential, Taste of the wild, Brit

Eucanuba, K-9, Canin, Friskies, Purina

Eukanuba Pedigree Chappi

Eukanuba Pedigree K9

eukanuba, canis caviar, pedigree, canidae, totw, chicopee

eukanuba, darling, ProctDog,K-9

Eukanuba, eminent, pedigree, propesko, pro plan

Eukanuba, First Mate, Britt, Royal Canin

Eukanuba, Hills, Brit, First Mate, Magnuson

Eukanuba, Ontario, Friskies, Chappi, Brit

Eukanuba, Pedigree, Bosh, Royal Canin, Hills

Eukanuba, Royal Canin, Brit, Ontario

Eukanuba, Royal Canin, Hills, Purina, Acana

Eukanuba, Royal Canin, Specific, Chappi, Britt

eukanuba, royal canin, trainer, brit, N&D

Eukanuba, Taste of Wild, Brit, K2, Orien, Pedigree...

First Mate, Fromm, Belcando, Pedigree,

Firstmate, Farmina, Happydog,

Fitmin, Acana, Brit, Pedigree, Friskies

Fitmin, Calibra, k9, Anka, ProPlan

Fortify, Nativia, Artemis, Orijen

friskies, a všechny ty v otázce č. 2

Friskies, Pedigre, Eucanuba, Bono, Josera, Ontario

frolic, purina, darling,pedigree, propesko,

Guabi natural, Pedigree, Propesko, Brit, Hills, Bono, Frolli

Happy dog, Imagine - Visan, K9

Hill's, Acana, K9, Eukanuba

Hills, Pro Plan, Pedigree, Brit, Royal Canin

Hills, Royal Canin, Orijen, Acana

hills,RC, brit, purina pro plan, ontario, K9, acana,anca, annameat, wolsblut, eukanuba, farmina, taste of the wild, bono, pegigree, chappi......

hodne

Hovno s makem

Chappi, Brit, Proplan, Calibra

Chappi, Pedigree, Brit

Chappi, Pedigree, Carnis

Chappi, Pedigree, Happy Dog, Eukanuba, Purina

Chappi, ProPac, Pedigree, Beno K otázce č. 5: Jak můžu odpovědět na otázku "Co vnímáte jako největší přednost značky Brit?", když ji vůbec neznám? Platí i pro další otázky. Otázka 25 - kolik utratím - je závislá i na velikosti psa - můj pětikilový prostě víc nesežere.

Chappi,Brit,Royal Canin

Chicopee, Anka, Proplan, Eukanuba, Platinum

Imagine, Wolfsblut, Taste of Wild, Ontario, Orijen, ty jsou z těch lepších, znám ještě řadu dalších různé kvality

kunda, píča, hovno, cecek a mrdka

lidl, kaufland, billa

Magnusson Royal Canin HILL'S Eukanuba BARKING HEADS

Magnusson, Brit, Acana, Orijen, K-9, Proplan, Eucanuba, Hill's, Taste of Wilde, Fitmin...

Markus Mühle,Royal Canin, Acana,Bosch,Brit,Eukanuba,Hill's,Purina

Marp, Artemis, RC, essential, Brit, happy dog

NaD, Annamaet, Orijen, Brit, Royal canin

nemám rád pejskaře, jsou to debilové. a co je tohle za sračkoidní dotazník? jako povinná otázka bez možnosti že mě nějaká značka nezajímá nebo neznám?to existují jenom 4 předražené? granule jsou nejvetší sračka kterou někdo krmí psa když je mu ukradený aby měl pokoj.a nezapoměň študentíku vyplodit žvejk že hloupé socky na to nemají a blablabla.kdyby jsi byl co kčemu a něco uměl tak jsi šel na technický obor ne na takový humanitní švindl jen aby jsi měl delší jméno. přemýšlej

Ontario, Brit, Proplan, Eminent, Fitmin

Orijen Taste Essentials Acana Brit

Orijen, Acana, Brit Care, Purison, Anamaet

Orijen, Acana, Brit, Taste of The Wild, Calibra

Orijen, Acana, Calibra, Taste of the wild, Lukullus

orijen, brit care, royal caniny, acana, purina, TOTW

Orijen, Natyka, Acana, Marp

Orijen, Royal Canin, Pedigree, Brit

Orlando, Brit, Pedigree

Pedigree Taste of the wild Chappi royal canin alnutra

Pedigree, Bono, Friskies

Pedigree, Brit, Royal Canin, Bono, Chappi

Pedigree, Darling, Proplan, Chappi

Pedigree, Hills, Britt, Royal Canin, Belcando

Pedigree, Propesko, Royal Canine, Marp

Pedigree, Royal Canin, Eukanuba, Propesko, Chappi

pedigrie, chappi

Platinum Brit eukanuba

platinum eukanuba orijen

platinum, hills, orijen, magnusson, barking heads

Platinum, Taste of the Wild, Orijen, Acana, Barking Heads

pro plan, royal canin, ontario, artemis, brit, wild, bono, hils, pdigree, sportmix....

pro-plan, brit

Profine, Acana, Eucanuba (bohužel), Brit, Anamet

Profine, Pedigree, Bono, Brit

propesko, carnis, vivavita, pedigree

Propesko, Chappi, Natural, Calibra, Orlando

Propesko, Pro-plan, Pedigree, Brit, Whiskas(jí i můj pejsek :-)),

Propesko, science plan,Eukanuba

ProPlan Hill´s Eukanuba Calibra

Proplan Pedigree Chappi

Proplan, Acana, Artemis, Natural Platinum, Bosh, Happy Dog, a spoustu dalších

ProPlan, Calibra, Royal Canin, Brit

Proplan, eukanuba, brit, royal canin.

proplan,chappi,royal canin,

psí hovno, kočičí vagína, zmrd, kunda a slepičí vajco

Purina Pedigree jiné nekupujeme

Purina Pro Plan, Taste of the Wild, Royal Canin, Brit Care, Eukanuba

Purina Proplan Fitmin Royal Canin Pedigree Chappi Brit

Purina ProPlan, Brit, Pedigree

Purina ProPlan, Royal canin, Brit, Nativia, Acana,

Purina, Calibra, Pedigree

Purina, Eukanuba, Royal Canin, Pedigree

purina, pedigree, chappy

purina, pro plan, chapi, propesko,

Purina, Royal Canin, Pedigree

Purina, Royal Canin, Pedigree

Royal Canin Hill´s ProPlan Brit

Royal Canin Pedigree Chappi Bono

Royal canin

Royal Canin, Acana, ProPlan, Brit

Royal canin, Astor, Chicopee, Pedigree, Purina, Brit, Hubert atd

Royal Canin, Britax, Eukanuba

Royal canin, calibra, orijen, taste of the wild, fitmin

Royal Canin, Eukanuba, Pedigree, Brit, Chappi, Orijen

Royal Canin, Orijen, Pedigree, Eukanuba,

Royal Canin, Pedigree, CD Healthy line, Chappi

Royal, Pedigree, Marp, Pro Plan

sams-field ... Brit.... Royal Canin ... Chappi

Spam ze Stream.cz

Sportmix, Anka, Eminent, Brit

Tase of wild Purina Royal Canin TimerWolf

Taste od the wild, 1st choice, marp,K9,brit

Taste of the wild Magnusson Happy dog Brit care Fitmin

Taste of the wild

Taste of the Wild, Calibra, Pro Plan, Acana, Brit

Taste of the Wild, Orijen, Acana Ranchlands, Grasslands

Taste of the Wild, Orijen, Ontario, Acana, Eukanuba

Taste of the wild, Orijen,Acana, Guabi natural, Nutra gold holistic

Taste of the wild, pedigree, brit

Taste of Wild, Eukanuba, Ontario, Acana, Christopherus...

2. Které z uvedených značek psích granulí znáte? Viděli jste je v prodejně/eshopu, viděli jste reklamu, slyšeli jste o ní mluvit někoho jiného apod.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pedigree18494,36 %94,36 %  
Chappi16383,59 %83,59 %  
Royal Canin16283,08 %83,08 %  
Brit15981,54 %81,54 %  
Žádnou z uvedených63,08 %3,08 %  

Graf

3. Které z uvedených značek jste alespoň 1x koupili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Brit10051,28 %51,28 %  
Royal Canin7840 %40 %  
Pedigree7035,9 %35,9 %  
Chappi4824,62 %24,62 %  
Žádnou z uvedených3417,44 %17,44 %  

Graf

4. Jaké značky psích granulí nejčastěji nakupujete? (uveďte 1-3 značky)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Royal Canin, Brit, Friskies

1st choice

A

Acana Brit

Acana

Acana

Acana

ACANA, CALIBRA

Acana, N&D

acana, nutra gold, fromm family

Acana, NutraGold, Prolife

Acana, Nutram grain free

Acana, Pro plan , K9

acana, taste of the wild

Acana, Taste of the Wild, Royal Canin

Acana,TOTW,Apllaws

alnutra

anka ; akana ; purina proplan

Anka, Chicopee, Platinum

annameat, calibra

Barking Heads

BARKING HEADS, Magnusson

Belcando

Bono

Bono

Bono

Bono, Darling, K9, Chappi

Bosch

Bosch

Brit Calibra

Brit

brit

Brit

brit

Brit

Brit

Brit

Brit

Brit

brit

Brit

brit

Brit

Brit

Brit

Brit , Royal

Brit Care

Brit care

Brit Care

Brit Care

Brit Care

Brit care

Brit care activity lamb and rice

Brit care, Fitmin, Acana

Brit Care, Platinum

brit,

Brit, Calibra

Brit, Fitmin

Brit, Chappi, Pedigree

brit, k9, carnilove

Brit, Ontario

Brit, Pedigree

Brit, Platinum, Pro Pac, Sportmix

brit, pro-plan, royal canin

Brit, Purina

Brit, royal canin

Brit,Chappi

Brit,Royal Canin

Britt, Delikan

Calibra

Calibra

Calibra, ProPlan, Fitmin

canidae, canis caviar

Canin

Carnis, Pedigree

CD Healthy line

Darling Pedigree Chappi

Dárling, Bono

Dříve Markus Mühle, teď již žádné. (přešli jsme na BARF)

Eminent, Sportmix

Essential, Taste of the wild

Eukanuba Pedigree

Eukanuba

Eukanuba

Eukanuba, Royal Canin, ProPlan

First Mate

Firstmate, N&D

Fitmin Purina Proplan

Fitmin, Brit, Calibra

Fitmin, Friskies

Fortify, Nativia

Friskies

frolic, pedigree

Fromm

Happy Dog, Calibra

Happy Dog, Chappi

Hill's, Eukanuba

Hills, Pro Plan

Hovno s makem

Chappi, Pedigree

chappy, pedigree, purina

Imagine - Visan, Happy dog

Imagine (jedno z nejlepších krmiv), Wolfsblut, Ontario

Josera

Kupujeme jediné Eukanuba

kupuji v Lidlu, cena. Tedka k vám vymyšlující tyto dotazníky,proč tu jsou stále dokola značky velkých distributorů potravin pro zvířata.Patřím mezi ty co nakupujou v řetězci to co mají skladem a mám psa co se jeví normálně, vlastním 2řadu čistokrevného jezevčíka a krmím ho tím co dostane doma,co odpadne ze stolu, co mu kdo dá, co kde lump jeden vžebrá po návštěvách a nebo kupovanými granulemi v řetězci s dom.vývarem a daří se mu dobře. První pes mi umřel v 15letech a současný fence je 9 a po jedních čistokrevných štěňátkách vypadá luxusně,Jinak v blízkosti mám paní co má velký profi-cvičák na psy a sama jich vlastní dost a tu často vidím nakupovat nejlůacinější těstoviny ( kolínka,vruty atd ) a s mletým masem a lacinými granulemi taktéž odchovala mraky zvířat. Tak odpovědi ode mě berte jako smyšlené,Chtěl jsem aby se k vám dostala tato má zpráva.Nepodlehněte marketing.aktivitám... Jo a na druhou stranu jsem prodal štěně paní co má psa jako dítě a kupujemu všechno jen to nejdražší a v nejhezčích obalech a s rýmou jeli 70km na kliniku spec.se pro jezevčíky.Toď druhá strana mince i takový lidi jsou.Koupit mastičku na prdíky za 420kč čistit mu zuby pastou pro psy a nutit psa po sobě u stromu splachovat, ale i když tito psy chudáci nechodí pod strom ale na záchod.. Hezký den a S přátelským pozdravem Filip krupka-city@email.cz

Lukullus, Tasteof the wild, Calibra

Magnusson

Magnusson, First Mate

Marp Holistic, TOTW

N&D a Royal Canin

NaD

Nakupuji Brit, ten je opravdu s masem

Natural Guabi, Pedigree, Royal

Natural, Propesko, Orlando

nejdřív Pedigree, pak jsem přešel na Royal Canin a teď už jen Marp

nekrmím granulema

Ontario

Ontario, Brit

Ontario, Brit, Proplan

Ontario, Taste of Wild

Orijen

Orijen

Orijen, Acana

Orijen, Hills, Royal Canin

Orijen, Taste of the Wild, Oven-Baked Tradition

orijen, TOTW

Orlando (Lidl), Brit

Pedigree Chappi

Pedigree

Pedigree

Pedigree

Pedigree

Pedigree

Pedigree mini

Pedigree, Chappi, Eukanuba

Pedigree, Royal Canin

píču kokot a šlehačku

platinum

platinum, magnusson

Platinum, Orijen, Taste of the Wild

pouze Eukanuba

Používal jsem Royal Canin, časem se ze psa stal alergik, tak poté chvíli Brit Care, nyní krmím masem

Pro Plan, Brit

pro plan, wild, Artemis, brit

ProctDog, Darling

Profine

Profine, Brit

ProPac, Beno, Pedigree

propesko

Propesko, Calibra,

Proplan

proplan purina

Proplan, Brit

Proplan, Ontario, Brit Care

Purina Pedigree

Purina

Purina

purina

Purina

Purina Pro Plan, Royal Canin. Taste of the Wild

Purina ProPlan

RC, hills, purina pro plan

Roy can

Royal Canin

Royal Canin

Royal Canin

Royal canin

Royal Canin

Royal Canin, Acana

Royal Canin, Calibra, Acana

Royal canin, calibra, fitmin

Royal Canin, Orijen

Sam' Field

Sams Field

ShurGain, Brit, ProPlan

Spam ze Stream.cz

Specific

superpremiove

Superpremiové (Bento, Brit Care), v případě potřeby speciální diety (Royal Canine, Hill´s)

Taste of the wild Magnusson

Taste of the Wild

Taste of the wild

Taste of the wild

Taste of the wild

taste of the wild, brit

Taste of the wild, Nutra gold holistic

Taste of the Wild, Orijen, Acana

Taste of Wild TimberWolf

Taste of wild, Royal Canin

Taste, Essentials

trainer, brit care, platinum

ukhjikhizui

žádné

Žádné, krmím BARFem. Maximálně 1x do roka Platinum jako pamlsky

5. Co vnímáte jako největší přednost značky Brit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Poměr kvalita-cena5528,21 %28,21 %  
Více variant granulí (Dle věku psa/Hypoalergenní/ pro kastrované psy apod.)3417,44 %17,44 %  
Složení granulí2713,85 %13,85 %  
Kvalita granulí2512,82 %12,82 %  
Dostupnost granulí199,74 %9,74 %  
Cena granulí168,21 %8,21 %  
Atraktivní obal147,18 %7,18 %  
Velikost balení52,56 %2,56 %  

Graf

6. Co vnímáte jako největší přednost značky Chappi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena granulí6533,33 %33,33 %  
Dostupnost granulí5226,67 %26,67 %  
Atraktivní obal4221,54 %21,54 %  
Poměr kvalita-cena147,18 %7,18 %  
Více variant granulí (Dle věku psa/Hypoalergenní/ pro kastrované psy apod.)105,13 %5,13 %  
Velikost balení63,08 %3,08 %  
Složení granulí31,54 %1,54 %  
Kvalita granulí31,54 %1,54 %  

Graf

7. Co vnímáte jako největší přednost značky Pedigree?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dostupnost granulí6834,87 %34,87 %  
Cena granulí4724,1 %24,1 %  
Atraktivní obal4623,59 %23,59 %  
Více variant granulí (Dle věku psa/Hypoalergenní/ pro kastrované psy apod.)115,64 %5,64 %  
Poměr kvalita-cena84,1 %4,1 %  
Složení granulí73,59 %3,59 %  
Kvalita granulí63,08 %3,08 %  
Velkost balení21,03 %1,03 %  

Graf

8. Co vnímáte jako největší přednost značky Royal Canin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita granulí6432,82 %32,82 %  
Více variant granulí (Dle věku psa/Hypoalergenní/ pro kastrované psy apod.)3216,41 %16,41 %  
Atraktivní obal2613,33 %13,33 %  
Složení granulí2412,31 %12,31 %  
Dostupnost granulí2010,26 %10,26 %  
Poměr kvalita-cena157,69 %7,69 %  
Cena granulí84,1 %4,1 %  
Velikost balení63,08 %3,08 %  

Graf

9. Co vnímáte jako největší přednost Vaší nejčastěji nakupované značky? Označte pouze jednu přednost a napište nejčastěji nakupovanou značku.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Složení granulí7337,44 %37,44 %  
Kvalita granulí7337,44 %37,44 %  
Poměr kvalita-cena4020,51 %20,51 %  
Brit2512,82 %12,82 %  
Více variant granulí (Dle věku psa/Hypoalergenní/ pro kastrované psy apod.)2211,28 %11,28 %  
Cena granulí94,62 %4,62 %  
brit care84,1 %4,1 %  
Royal Canin84,1 %4,1 %  
Taste of the Wild84,1 %4,1 %  
Velikost balení63,08 %3,08 %  
Eukanuba63,08 %3,08 %  
Pedigree52,56 %2,56 %  
Purina52,56 %2,56 %  
Orijen52,56 %2,56 %  
Magnusson42,05 %2,05 %  
fitmin42,05 %2,05 %  
Dostupnost granulí31,54 %1,54 %  
Acana31,54 %1,54 %  
Platinum31,54 %1,54 %  
Proplan31,54 %1,54 %  
Calibra31,54 %1,54 %  
Profine21,03 %1,03 %  
Bono21,03 %1,03 %  
Chappi21,03 %1,03 %  
Marp 21,03 %1,03 %  
N&D21,03 %1,03 %  
canidae10,51 %0,51 %  
Specific10,51 %0,51 %  
frolic10,51 %0,51 %  
Pedigree mini10,51 %0,51 %  
taste, essentials10,51 %0,51 %  
canin10,51 %0,51 %  
Fromm10,51 %0,51 %  
Firstmate10,51 %0,51 %  
ProctDog,10,51 %0,51 %  
TOTW10,51 %0,51 %  
NaD10,51 %0,51 %  
proplan purina10,51 %0,51 %  
Taste of Wild10,51 %0,51 %  
annameat10,51 %0,51 %  
Proplan, Ontario10,51 %0,51 %  
Oven-Baked Tradition10,51 %0,51 %  
ontario10,51 %0,51 %  
Imagine10,51 %0,51 %  
akana10,51 %0,51 %  
Pro plan10,51 %0,51 %  
mrdka se slaninou10,51 %0,51 %  
Atraktivní obal10,51 %0,51 %  
Darling10,51 %0,51 %  
Nutra gold holistic10,51 %0,51 %  
Essential10,51 %0,51 %  
A10,51 %0,51 %  
calibra premium10,51 %0,51 %  
Josera10,51 %0,51 %  
Chicopee10,51 %0,51 %  
Friskies10,51 %0,51 %  
First Mate10,51 %0,51 %  
ProPac10,51 %0,51 %  
Spam ze Stream.cz10,51 %0,51 %  
lidl10,51 %0,51 %  
ziuzizuizui10,51 %0,51 %  
Složení granulí - Orlando - pejskům chutná - některé otázky nejdou zašrktnout, s jinými značkami moc zkušenosti nemám, když čumákům zachutnalo Orlando, tak už jsme neměněnili.. Hodně štěstí :)..10,51 %0,51 %  
alnutra10,51 %0,51 %  
žádná10,51 %0,51 %  
Barking Heads10,51 %0,51 %  
Delikan10,51 %0,51 %  
Bosch10,51 %0,51 %  
Happy dog10,51 %0,51 %  
Hills10,51 %0,51 %  
Markus Mühle10,51 %0,51 %  
Brit care activity lamb and rice10,51 %0,51 %  
Carnis10,51 %0,51 %  
Eminent10,51 %0,51 %  
ShurGain10,51 %0,51 %  

Graf

10. Seřaďte uvedené značky dle ceny, kterou jste ochotni zaplatit za psí granule (1 = nejvíce zaplatit, 5 = nejméně zaplatit). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Brit2.4411.293
Chappi3.8561.128
Pedigree3.6461.121
Royal Canin2.5280.998
Vaše nejčastěji nakupovaná značka2.5283.552

Graf

11. Seřaďte uvedené značky dle Vámi vnímané kvality psích granulí (1 = nejvíce kvalitní, 5 = nejméně kvalitní). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Brit2.3851.201
Chappi4.0510.869
Pedigree3.8050.906
Royal Canin2.2670.872
Vaše nejčastěji nakupovaná značka2.4923.224

Graf

12. Seřaďte uvedené značky dle Vašeho vnímání značky (1 = prémiová značka, 5 = ekonomická značka). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Brit2.3231.08
Chappi4.010.892
Pedigree3.8150.868
Royal Canin2.20.96
Vaše nejčastěji nakupovaná značka2.6513.294

Graf

13. Seřaďte uvedené značky dle využití reklamy v médiích (1 = vysoké využití reklamy, 5 = nízké využití reklamy). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Brit3.2361.021
Chappi2.2670.698
Pedigree1.40.63
Royal Canin3.4970.671
Vaše nejčastěji nakupovaná značka4.61.019

Graf

14. Jak vnímáte značku Brit?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Ekonomická značka vs. Prémiová značka1-2-3-4-53.611.448
Cena odpovídá kvalitě vs. Cena neodpovídá kvalitě1-2-3-4-52.2821.423
Vysoké využití reklamy vs. Nízké využití reklamy1-2-3-4-53.5381.079
Úzcesortimentní vs. Širokosortimentní1-2-3-4-53.8360.968
Špatně vizuálně rozeznatelná vs. Dobře vizuálně rozeznatelná1-2-3-4-53.9131.198
Moderní značka vs. Tradiční značka1-2-3-4-52.7791.085
Vyvážená strava pro psa vs. Orientace na levné složení1-2-3-4-52.2411.229
Málo sponzorských aktivit vs. Hodně sponzorských aktivit1-2-3-4-53.1080.794
Bez zájmu o vyvážené složení vs. Dbající o vyvážené složení1-2-3-4-53.6971.339

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

15. Jak vnímáte značku Chappi?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Ekonomická značka vs. Prémiová značka1-2-3-4-51.6870.974
Cena odpovídá kvalitě vs. Cena neodpovídá kvalitě1-2-3-4-52.9331.929
Vysoké využití reklamy vs. Nízké využití reklamy1-2-3-4-52.0211.118
Úzcesortimentní vs. Širokosortimentní1-2-3-4-52.4561.51
Špatně vizuálně rozeznatelná vs. Dobře vizuálně rozeznatelná1-2-3-4-53.6771.347
Moderní značka vs. Tradiční značka1-2-3-4-53.2261.385
Vyvážená strava pro psa vs. Orientace na levné složení1-2-3-4-53.9951.338
Málo sponzorských aktivit vs. Hodně sponzorských aktivit1-2-3-4-53.1441.005
Bez zájmu o vyvážené složení vs. Dbající o vyvážené složení1-2-3-4-52.0971.196

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

16. Jak vnímáte značku Pedigree?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Ekonomická značka vs. Prémiová značka1-2-3-4-51.9081.417
Cena odpovídá kvalitě vs. Cena neodpovídá kvalitě1-2-3-4-53.1282.214
Vysoké využití reklamy vs. Nízké využití reklamy1-2-3-4-51.5640.964
Úzcesortimentní vs. Širokosortimentní1-2-3-4-52.8051.665
Špatně vizuálně rozeznatelná vs. Dobře vizuálně rozeznatelná1-2-3-4-53.9491.402
Moderní značka vs. Tradiční značka1-2-3-4-53.211.766
Vyvážená strava pro psa vs. Orientace na levné složení1-2-3-4-53.9081.53
Málo sponzorských aktivit vs. Hodně sponzorských aktivit1-2-3-4-53.5691.076
Bez zájmu o vyvážené složení vs. Dbající o vyvážené složení1-2-3-4-52.2051.332

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

17. Jak vnímáte značku Royal Canin?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Ekonomická značka vs. Prémiová značka1-2-3-4-53.9951.308
Cena odpovídá kvalitě vs. Cena neodpovídá kvalitě1-2-3-4-52.5851.884
Vysoké využití reklamy vs. Nízké využití reklamy1-2-3-4-53.3031.144
Úzcesortimentní vs. Širokosortimentní1-2-3-4-53.8921.111
Špatně vizuálně rozeznatelná vs. Dobře vizuálně rozeznatelná1-2-3-4-53.8920.958
Moderní značka vs. Tradiční značka1-2-3-4-52.8361.583
Vyvážená strava pro psa vs. Orientace na levné složení1-2-3-4-52.2411.455
Málo sponzorských aktivit vs. Hodně sponzorských aktivit1-2-3-4-53.0870.972
Bez zájmu o vyvážené složení vs. Dbající o vyvážené složení1-2-3-4-53.8211.47

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

18. Jak vnímáte Vaši nejčastěji nakupovanou značku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Ekonomická značka vs. Prémiová značka1-2-3-4-54.2211.341
Cena odpovídá kvalitě vs. Cena neodpovídá kvalitě1-2-3-4-51.7541.314
Vysoké využití reklamy vs. Nízké využití reklamy1-2-3-4-53.9851.256
Úzcesortimentní vs. Širokosortimentní1-2-3-4-53.8211.593
Špatně vizuálně rozeznatelná vs. Dobře vizuálně rozeznatelná1-2-3-4-54.0821.204
Moderní značka vs. Tradiční značka1-2-3-4-52.9641.942
Vyvážená strava pro psa vs. Orientace na levné složení1-2-3-4-51.5590.841
Málo sponzorských aktivit vs. Hodně sponzorských aktivit1-2-3-4-52.7741.262
Bez zájmu o vyvážené složení vs. Dbající o vyvážené složení1-2-3-4-54.4560.905

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

19. Jak důležité jsou pro Vás jednotlivé atributy značek psích granulí? (1=nejdůležitější, 5=nejméně důležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Prémiovost značky2.6152.144
Cena odpovídá kvalitě1.8211.081
Vysoké využití reklamy4.4511.109
Široký sortiment2.61.594
Dobře vizuálně rozeznatelná3.5791.751
Moderní značka3.8921.511
Vyvážená strava pro psa1.2720.742
Hodně sponzorských aktivit3.9741.41
Vyvážené složení1.2670.719

Graf

20. Kolik vlastníte v domácnosti čistokrevných psů?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19448,21 %48,21 %  
04724,1 %24,1 %  
24020,51 %20,51 %  
352,56 %2,56 %  
521,03 %1,03 %  
1021,03 %1,03 %  
99999999999999999999999999999999999999999910,51 %0,51 %  
23110,51 %0,51 %  
410,51 %0,51 %  
99910,51 %0,51 %  
ostatní odpovědi 6 10,51 %0,51 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.07
Minimum:0
Maximum:3
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.55
Směrodatná odchylka:0.74
Medián:1
Modus:1

Graf

21. Kolik vlastníte v domácnosti křížených psů?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
011156,92 %56,92 %  
16231,79 %31,79 %  
2168,21 %8,21 %  
321,03 %1,03 %  
999999999999999999999999999999999999999910,51 %0,51 %  
23210,51 %0,51 %  
999910,51 %0,51 %  
810,51 %0,51 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:0.5
Minimum:0
Maximum:2
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.4
Směrodatná odchylka:0.63
Medián:0
Modus:0

Graf

22. Jak dlouho vlastníte v domácnosti psa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více než 7 let12061,54 %61,54 %  
4-6 roků3316,92 %16,92 %  
1-3 roky2914,87 %14,87 %  
Méně než 1 rok136,67 %6,67 %  

Graf

23. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena13066,67 %66,67 %  
Muž6533,33 %33,33 %  

Graf

24. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské11458,46 %58,46 %  
Vysokoškolské6533,33 %33,33 %  
Vyučen126,15 %6,15 %  
Základní42,05 %2,05 %  

Graf

25. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-26let7538,46 %38,46 %  
27-34let4724,1 %24,1 %  
35-42let3417,44 %17,44 %  
43-50let199,74 %9,74 %  
18 let a méně84,1 %4,1 %  
59let a více73,59 %3,59 %  
51-58let52,56 %2,56 %  

Graf

26. Kolik utratíte ročně za psí granule?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4001Kč a více12664,62 %64,62 %  
3001-4000Kč3015,38 %15,38 %  
2001-3000Kč189,23 %9,23 %  
1001-2000Kč157,69 %7,69 %  
1000Kč a méně63,08 %3,08 %  

Graf

27. Kde nejčastěji nakupujete psí granule?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet9247,18 %47,18 %  
Specializované prodejny (zverimex, veterinární prodejna)7437,95 %37,95 %  
Obchodní řetězce168,21 %8,21 %  
obch. řetězce i internet - poměr ceny dovozu a poštovného vzhledem k oběmu nákupu (např i jiného sortimentu než jen krmivo)10,51 %0,51 %  
Tento váš dotazník stojí za prd. Na hovadiny se diplomky nedělají!10,51 %0,51 %  
v sex shopu10,51 %0,51 %  
prodejna zaměřená pouze na krmiva pro psy10,51 %0,51 %  
A10,51 %0,51 %  
ZKO10,51 %0,51 %  
psy nekrmím granulemi10,51 %0,51 %  
Spam ze Stream.cz10,51 %0,51 %  
spec. prodejny a internet 1:110,51 %0,51 %  
ipoiop10,51 %0,51 %  
Momentálně od známých. Dříve ze specializované prodejny (Royal Canin).10,51 %0,51 %  
Rozvoz ze skladu10,51 %0,51 %  
Objednávka po telefonu přes dodavatele10,51 %0,51 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 11 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Které z uvedených značek jste alespoň 1x koupili?

  • odpověď Brit:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Brit na otázku 4. Jaké značky psích granulí nejčastěji nakupujete? (uveďte 1-3 značky)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Brit na otázku 9. Co vnímáte jako největší přednost Vaší nejčastěji nakupované značky? Označte pouze jednu přednost a napište nejčastěji nakupovanou značku.
  • odpověď Žádnou z uvedených:
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyvážená strava pro psa [1-2-3-4-5] Orientace na levné složení: 5 na otázku 14. Jak vnímáte značku Brit?

10. Seřaďte uvedené značky dle ceny, kterou jste ochotni zaplatit za psí granule (1 = nejvíce zaplatit, 5 = nejméně zaplatit). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo.

  • odpověď Chappi=2:
    • 8.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Royal Canin=4 na otázku 11. Seřaďte uvedené značky dle Vámi vnímané kvality psích granulí (1 = nejvíce kvalitní, 5 = nejméně kvalitní). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo
  • odpověď Chappi=4:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pedigree=5 na otázku 10. Seřaďte uvedené značky dle ceny, kterou jste ochotni zaplatit za psí granule (1 = nejvíce zaplatit, 5 = nejméně zaplatit). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo.
  • odpověď Pedigree=4:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chappi=5 na otázku 10. Seřaďte uvedené značky dle ceny, kterou jste ochotni zaplatit za psí granule (1 = nejvíce zaplatit, 5 = nejméně zaplatit). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo.
  • odpověď Vaše nejčastěji nakupovaná značka=1:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyvážená strava pro psa [1-2-3-4-5] Orientace na levné složení: 4 na otázku 17. Jak vnímáte značku Royal Canin?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pedigree=5 na otázku 10. Seřaďte uvedené značky dle ceny, kterou jste ochotni zaplatit za psí granule (1 = nejvíce zaplatit, 5 = nejméně zaplatit). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vaše nejčastěji nakupovaná značka=1 na otázku 12. Seřaďte uvedené značky dle Vašeho vnímání značky (1 = prémiová značka, 5 = ekonomická značka). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena granulí na otázku 5. Co vnímáte jako největší přednost značky Brit?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Brit=5 na otázku 10. Seřaďte uvedené značky dle ceny, kterou jste ochotni zaplatit za psí granule (1 = nejvíce zaplatit, 5 = nejméně zaplatit). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vaše nejčastěji nakupovaná značka=1 na otázku 11. Seřaďte uvedené značky dle Vámi vnímané kvality psích granulí (1 = nejvíce kvalitní, 5 = nejméně kvalitní). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo
  • odpověď Vaše nejčastěji nakupovaná značka=5:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vaše nejčastěji nakupovaná značka=5 na otázku 11. Seřaďte uvedené značky dle Vámi vnímané kvality psích granulí (1 = nejvíce kvalitní, 5 = nejméně kvalitní). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Brit=1 na otázku 10. Seřaďte uvedené značky dle ceny, kterou jste ochotni zaplatit za psí granule (1 = nejvíce zaplatit, 5 = nejméně zaplatit). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo.
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chappi=2 na otázku 10. Seřaďte uvedené značky dle ceny, kterou jste ochotni zaplatit za psí granule (1 = nejvíce zaplatit, 5 = nejméně zaplatit). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo.

11. Seřaďte uvedené značky dle Vámi vnímané kvality psích granulí (1 = nejvíce kvalitní, 5 = nejméně kvalitní). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo

  • odpověď Chappi=4:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pedigree=5 na otázku 11. Seřaďte uvedené značky dle Vámi vnímané kvality psích granulí (1 = nejvíce kvalitní, 5 = nejméně kvalitní). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Brit=5 na otázku 11. Seřaďte uvedené značky dle Vámi vnímané kvality psích granulí (1 = nejvíce kvalitní, 5 = nejméně kvalitní). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo
  • odpověď Pedigree=4:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chappi=5 na otázku 11. Seřaďte uvedené značky dle Vámi vnímané kvality psích granulí (1 = nejvíce kvalitní, 5 = nejméně kvalitní). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo
  • odpověď Vaše nejčastěji nakupovaná značka=1:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyvážená strava pro psa [1-2-3-4-5] Orientace na levné složení: 4 na otázku 17. Jak vnímáte značku Royal Canin?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vaše nejčastěji nakupovaná značka=1 na otázku 12. Seřaďte uvedené značky dle Vašeho vnímání značky (1 = prémiová značka, 5 = ekonomická značka). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chappi=4 na otázku 13. Seřaďte uvedené značky dle využití reklamy v médiích (1 = vysoké využití reklamy, 5 = nízké využití reklamy). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyvážená strava pro psa [1-2-3-4-5] Orientace na levné složení: 5 na otázku 14. Jak vnímáte značku Brit?
  • odpověď Vaše nejčastěji nakupovaná značka=5:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chappi=2 na otázku 11. Seřaďte uvedené značky dle Vámi vnímané kvality psích granulí (1 = nejvíce kvalitní, 5 = nejméně kvalitní). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Royal Canin=4 na otázku 11. Seřaďte uvedené značky dle Vámi vnímané kvality psích granulí (1 = nejvíce kvalitní, 5 = nejméně kvalitní). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo

12. Seřaďte uvedené značky dle Vašeho vnímání značky (1 = prémiová značka, 5 = ekonomická značka). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo

  • odpověď Chappi=4:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pedigree=5 na otázku 12. Seřaďte uvedené značky dle Vašeho vnímání značky (1 = prémiová značka, 5 = ekonomická značka). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo
  • odpověď Vaše nejčastěji nakupovaná značka=1:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyvážená strava pro psa [1-2-3-4-5] Orientace na levné složení: 4 na otázku 17. Jak vnímáte značku Royal Canin?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyvážená strava pro psa [1-2-3-4-5] Orientace na levné složení: 5 na otázku 14. Jak vnímáte značku Brit?
  • odpověď Vaše nejčastěji nakupovaná značka=5:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vaše nejčastěji nakupovaná značka=5 na otázku 11. Seřaďte uvedené značky dle Vámi vnímané kvality psích granulí (1 = nejvíce kvalitní, 5 = nejméně kvalitní). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chappi=2 na otázku 12. Seřaďte uvedené značky dle Vašeho vnímání značky (1 = prémiová značka, 5 = ekonomická značka). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chappi=2 na otázku 11. Seřaďte uvedené značky dle Vámi vnímané kvality psích granulí (1 = nejvíce kvalitní, 5 = nejméně kvalitní). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Royal Canin=4 na otázku 11. Seřaďte uvedené značky dle Vámi vnímané kvality psích granulí (1 = nejvíce kvalitní, 5 = nejméně kvalitní). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo

13. Seřaďte uvedené značky dle využití reklamy v médiích (1 = vysoké využití reklamy, 5 = nízké využití reklamy). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo

  • odpověď Chappi=2:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moderní značka [1-2-3-4-5] Tradiční značka: 2 na otázku 16. Jak vnímáte značku Pedigree?
  • odpověď Pedigree=2:
    • 7.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chappi=1 na otázku 13. Seřaďte uvedené značky dle využití reklamy v médiích (1 = vysoké využití reklamy, 5 = nízké využití reklamy). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo
  • odpověď Royal Canin=4:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Brit=3 na otázku 13. Seřaďte uvedené značky dle využití reklamy v médiích (1 = vysoké využití reklamy, 5 = nízké využití reklamy). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo

14. Jak vnímáte značku Brit?

  • odpověď Špatně vizuálně rozeznatelná [1-2-3-4-5] Dobře vizuálně rozeznatelná: 5:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moderní značka [1-2-3-4-5] Tradiční značka: 5 na otázku 14. Jak vnímáte značku Brit?

15. Jak vnímáte značku Chappi?

  • odpověď Bez zájmu o vyvážené složení [1-2-3-4-5] Dbající o vyvážené složení: 1:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Málo sponzorských aktivit [1-2-3-4-5] Hodně sponzorských aktivit: 1 na otázku 15. Jak vnímáte značku Chappi?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bez zájmu o vyvážené složení [1-2-3-4-5] Dbající o vyvážené složení: 1 na otázku 17. Jak vnímáte značku Royal Canin?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moderní značka [1-2-3-4-5] Tradiční značka: 1 na otázku 15. Jak vnímáte značku Chappi?
  • odpověď Ekonomická značka [1-2-3-4-5] Prémiová značka: 1:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Špatně vizuálně rozeznatelná [1-2-3-4-5] Dobře vizuálně rozeznatelná: 1 na otázku 15. Jak vnímáte značku Chappi?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Málo sponzorských aktivit [1-2-3-4-5] Hodně sponzorských aktivit: 1 na otázku 15. Jak vnímáte značku Chappi?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ekonomická značka [1-2-3-4-5] Prémiová značka: 1 na otázku 17. Jak vnímáte značku Royal Canin?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysoké využití reklamy [1-2-3-4-5] Nízké využití reklamy: 1 na otázku 17. Jak vnímáte značku Royal Canin?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Špatně vizuálně rozeznatelná [1-2-3-4-5] Dobře vizuálně rozeznatelná: 1 na otázku 16. Jak vnímáte značku Pedigree?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moderní značka [1-2-3-4-5] Tradiční značka: 1 na otázku 15. Jak vnímáte značku Chappi?
  • odpověď Vyvážená strava pro psa [1-2-3-4-5] Orientace na levné složení: 5:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyvážená strava pro psa [1-2-3-4-5] Orientace na levné složení: 5 na otázku 14. Jak vnímáte značku Brit?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena odpovídá kvalitě [1-2-3-4-5] Cena neodpovídá kvalitě: 5 na otázku 15. Jak vnímáte značku Chappi?

16. Jak vnímáte značku Pedigree?

  • odpověď Bez zájmu o vyvážené složení [1-2-3-4-5] Dbající o vyvážené složení: 1:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bez zájmu o vyvážené složení [1-2-3-4-5] Dbající o vyvážené složení: 1 na otázku 17. Jak vnímáte značku Royal Canin?
  • odpověď Cena odpovídá kvalitě [1-2-3-4-5] Cena neodpovídá kvalitě: 1:
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyvážená strava pro psa [1-2-3-4-5] Orientace na levné složení: 1 na otázku 16. Jak vnímáte značku Pedigree?
  • odpověď Ekonomická značka [1-2-3-4-5] Prémiová značka: 1:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Málo sponzorských aktivit [1-2-3-4-5] Hodně sponzorských aktivit: 1 na otázku 15. Jak vnímáte značku Chappi?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moderní značka=1 na otázku 19. Jak důležité jsou pro Vás jednotlivé atributy značek psích granulí? (1=nejdůležitější, 5=nejméně důležité)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bez zájmu o vyvážené složení [1-2-3-4-5] Dbající o vyvážené složení: 1 na otázku 16. Jak vnímáte značku Pedigree?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Špatně vizuálně rozeznatelná [1-2-3-4-5] Dobře vizuálně rozeznatelná: 1 na otázku 16. Jak vnímáte značku Pedigree?

18. Jak vnímáte Vaši nejčastěji nakupovanou značku?

  • odpověď Cena odpovídá kvalitě [1-2-3-4-5] Cena neodpovídá kvalitě: 1:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyvážená strava pro psa [1-2-3-4-5] Orientace na levné složení: 1 na otázku 16. Jak vnímáte značku Pedigree?
  • odpověď Špatně vizuálně rozeznatelná [1-2-3-4-5] Dobře vizuálně rozeznatelná: 5:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moderní značka [1-2-3-4-5] Tradiční značka: 5 na otázku 14. Jak vnímáte značku Brit?
  • odpověď Vysoké využití reklamy [1-2-3-4-5] Nízké využití reklamy: 5:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyvážená strava pro psa [1-2-3-4-5] Orientace na levné složení: 5 na otázku 14. Jak vnímáte značku Brit?

22. Jak dlouho vlastníte v domácnosti psa?

  • odpověď Více než 7 let:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyvážená strava pro psa [1-2-3-4-5] Orientace na levné složení: 2 na otázku 16. Jak vnímáte značku Pedigree?

24. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

  • odpověď Středoškolské:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Royal Canin=5 na otázku 13. Seřaďte uvedené značky dle využití reklamy v médiích (1 = vysoké využití reklamy, 5 = nízké využití reklamy). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

2. Které z uvedených značek psích granulí znáte? Viděli jste je v prodejně/eshopu, viděli jste reklamu, slyšeli jste o ní mluvit někoho jiného apod.

3. Které z uvedených značek jste alespoň 1x koupili?

4. Jaké značky psích granulí nejčastěji nakupujete? (uveďte 1-3 značky)

5. Co vnímáte jako největší přednost značky Brit?

6. Co vnímáte jako největší přednost značky Chappi?

7. Co vnímáte jako největší přednost značky Pedigree?

8. Co vnímáte jako největší přednost značky Royal Canin?

9. Co vnímáte jako největší přednost Vaší nejčastěji nakupované značky? Označte pouze jednu přednost a napište nejčastěji nakupovanou značku.

10. Seřaďte uvedené značky dle ceny, kterou jste ochotni zaplatit za psí granule (1 = nejvíce zaplatit, 5 = nejméně zaplatit). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo.

11. Seřaďte uvedené značky dle Vámi vnímané kvality psích granulí (1 = nejvíce kvalitní, 5 = nejméně kvalitní). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo

12. Seřaďte uvedené značky dle Vašeho vnímání značky (1 = prémiová značka, 5 = ekonomická značka). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo

13. Seřaďte uvedené značky dle využití reklamy v médiích (1 = vysoké využití reklamy, 5 = nízké využití reklamy). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo

14. Jak vnímáte značku Brit?

15. Jak vnímáte značku Chappi?

16. Jak vnímáte značku Pedigree?

17. Jak vnímáte značku Royal Canin?

18. Jak vnímáte Vaši nejčastěji nakupovanou značku?

19. Jak důležité jsou pro Vás jednotlivé atributy značek psích granulí? (1=nejdůležitější, 5=nejméně důležité)

20. Kolik vlastníte v domácnosti čistokrevných psů?

21. Kolik vlastníte v domácnosti křížených psů?

22. Jak dlouho vlastníte v domácnosti psa?

23. Jaké je Vaše pohlaví?

24. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

25. Jaký je Váš věk?

26. Kolik utratíte ročně za psí granule?

27. Kde nejčastěji nakupujete psí granule?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

2. Které z uvedených značek psích granulí znáte? Viděli jste je v prodejně/eshopu, viděli jste reklamu, slyšeli jste o ní mluvit někoho jiného apod.

3. Které z uvedených značek jste alespoň 1x koupili?

4. Jaké značky psích granulí nejčastěji nakupujete? (uveďte 1-3 značky)

5. Co vnímáte jako největší přednost značky Brit?

6. Co vnímáte jako největší přednost značky Chappi?

7. Co vnímáte jako největší přednost značky Pedigree?

8. Co vnímáte jako největší přednost značky Royal Canin?

9. Co vnímáte jako největší přednost Vaší nejčastěji nakupované značky? Označte pouze jednu přednost a napište nejčastěji nakupovanou značku.

10. Seřaďte uvedené značky dle ceny, kterou jste ochotni zaplatit za psí granule (1 = nejvíce zaplatit, 5 = nejméně zaplatit). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo.

11. Seřaďte uvedené značky dle Vámi vnímané kvality psích granulí (1 = nejvíce kvalitní, 5 = nejméně kvalitní). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo

12. Seřaďte uvedené značky dle Vašeho vnímání značky (1 = prémiová značka, 5 = ekonomická značka). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo

13. Seřaďte uvedené značky dle využití reklamy v médiích (1 = vysoké využití reklamy, 5 = nízké využití reklamy). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo

14. Jak vnímáte značku Brit?

15. Jak vnímáte značku Chappi?

16. Jak vnímáte značku Pedigree?

17. Jak vnímáte značku Royal Canin?

18. Jak vnímáte Vaši nejčastěji nakupovanou značku?

19. Jak důležité jsou pro Vás jednotlivé atributy značek psích granulí? (1=nejdůležitější, 5=nejméně důležité)

20. Kolik vlastníte v domácnosti čistokrevných psů?

21. Kolik vlastníte v domácnosti křížených psů?

22. Jak dlouho vlastníte v domácnosti psa?

23. Jaké je Vaše pohlaví?

24. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

25. Jaký je Váš věk?

26. Kolik utratíte ročně za psí granule?

27. Kde nejčastěji nakupujete psí granule?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

König, J.Image psích granulí (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://image-psich-granuli.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.