Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Image společnosti T-Mobile

Image společnosti T-Mobile

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zuzana Herinková
Šetření:05. 03. 2013 - 14. 03. 2013
Počet respondentů:220
Počet otázek (max/průměr):28 / 21.82
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:55,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:56
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Vážená paní, vážený pane,

 

jsem studentkou druhého ročníku magisterského studia a ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku. Dotazník se zabývá parametry, kterými zákazníci telekomunikačních společností vnímají společnost T-Mobile Czech Republic a.s. Dotazník je určen všem respondentům ve věku 20 až 35 let. 

 

Předem Vám děkuji za poskytnuté informace.

 

Bc. Zuzana Herinková

Odpovědi respondentů

1. Jak znáte společnost T-Mobile?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
společnost znám velmi dobře21698,18 %98,18 %  
nikdy jsem o společnosti neslyšel/a41,82 %1,82 %  

Graf

2. Jaký je Váš postoj ke společnosti T-Mobile?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neutrální postoj11451,82 %51,82 %  
poměrně oblíbený5826,36 %26,36 %  
poměrně neoblíbený2310,45 %10,45 %  
velmi oblíbený167,27 %7,27 %  
velmi neoblíbený94,09 %4,09 %  

Graf

3. Jak vnímáte společnost T-Mobile?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
slabá vs. silná2-1-0-1-21.1180.904
malá vs. velká2-1-0-1-21.50.659
střízlivá vs. nápadná2-1-0-1-21.1640.937
neseriózní vs. seriózní2-1-0-1-20.4411.365
zastaralá vs. moderní2-1-0-1-21.1230.735
nevýkonná vs. výkonná2-1-0-1-20.9270.895
pochybná vs. důvěryhodná2-1-0-1-20.6051.094
žádný společenský přínos vs. značný společenský přínos2-1-0-1-20.2860.95
nízká kvalita služeb vs. vysoká kvalita služeb2-1-0-1-20.5271.031
sleduje pouze své zájmy vs. orientovaná na zákazníky2-1-0-1-20.2231.6
nekvalitní péče vs. kvalitní péče2-1-0-1-20.4231.089
nesrozumitelná komunikace prostřednictvím médií vs. jasná komunikace prostřednictvím médií2-1-0-1-20.8591.048
špatná reklama vs. dobrá reklama2-1-0-1-21.4320.873
nedostatečný sponzoring vs. dostatečný sponzoring2-1-0-1-20.7320.896

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

4. Které z následujících hesel se pojí ke společnosti T-Mobile?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pro společné zážitky13360,45 %60,45 %  
chytrá síť7031,82 %31,82 %  
power to you177,73 %7,73 %  

Graf

5. Znáte nějakou reklamu společnosti T-Mobile?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano19086,36 %86,36 %  
ne3013,64 %13,64 %  

Graf

6. Uveďte, o kterou reklamu se jedná.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

série reklam s Vojtou Kotkem

__________________

"ježkovy voči" "tablety"

"Kotek, Zadar, Tydýt"

"Pojď mi, hop!" s Vojtou Kotkem a Lukášem Pavláskem

A pojď mi hop :)

Aktuálně "Zadar" strategie

Aktuálně například reklama se Zadarem Volaničem v lázních - propagace mobilního internetu, baňky,...

Asi jinej gang

Asi jinej gang :)

asi jinej gang a ty následující

baňkování

baňkování

baňky

Baňky

Baňky, Trenky a další :-)

Člověče nezlob se

datan slevic

Dej mi hop

Dobrá optika,dobre aroma

Happy

Chuck Norris - vánoční kampaň TV, Kotek - Skokani

je jich tolik, nevím a plete se mi s O2

kotek + pavlásek

kotek... divka s akvarkem se zapojuje do davu...

masáž s baňkama

motork85i

MOTORKÁŘI

motorkáři

Motorkáři, Lyžaři, v sauně :)

nevím název, ale reklamy jsou vtipné

nové reklamy se Zadarem

o lyžařskou reklamu na chorvatského trenéra Zadara

o skokanech na lyžích

Pavlasek a kotek

Pod mi hop :-)

Poď mi hop, hlavou do poličky s vítěznými poháry.

pod mo hop. :-D

Pojď mi hop

pojď mi hop

Pojď mi hop

pojď mi hop

Pojd mi hop!

Pojd mi hop.

poslední dobou veškeré reklamy s Vojtou Kotkem a Zadarem

poslední série s Vojtou Kotkem a dalšími dvěma herci

rekalmy s Pavláskem a Kotkem

Reklam znám hodně, nejvíc se mi líbily např. s V. Kotkem v posilovně :-)

reklama na tablety, vymění simku zadara, rychlá 3G síť

Reklama s Chuckem Norisem, Bolkem Polívkou, Skokani (vánoční akce) a poslední skokani v lázních

Reklama s Kotkem

Reklama s Kotkem a Pavláskem - BULVY, ŠVIHÁK LÁZEŇSKÝ, ZADAR.....

reklama s V. Kotkem

Reklama s Vojtou Kotkem

Reklama s Vojtou Kotkem (mobilní rychlý internet, volání zdarma do sítí - "Volej ZADARA".

Reklama s Vojtou Kotkem a Pavláskem na rychlejší internet.

Reklama se Zadarem Volaničem :D

Reklama Zadar

Reklamy aktuální na téma lázeňské procedury

Reklamy na TV NOVA s Vojtou Kotkem

reklamy s Kotkem

Reklamy s Kotkem a Pavláskem.

Reklamy s Pavláskem

Reklamy s Pavláskem, Kotkem a Kohákem - Skokani

Reklamy s V. Kotkem.

Reklamy s Vojtěchem Kotkem a Lukášem Pavláskem s motorkářskou, později skokanskou tématikou.

Reklamy s Vojtěchem kotkem...

reklamy s Vojtou Kotkem

reklamy s Vojtou Kotkem

reklamy s Vojtou Kotkem a Lukášem Pavláskem

Reklamy s Vojtou Kotkem apod.

Reklamy se Zadarem

Reklamy se Zadarem

reklamy se Zadarem a Kotkem

reklamy se známými osobnostmi, Polívka, Pavlásek, Kotek,..

reklamy Vojty Kotka

Reklamy z lyzarskeho prostredi Vojta Kotek a Lukas Pavlasek

reklamy, kde účinkuje Kotek

růžoví sloni

S Kotkem a se skokany

s Chuckem Norrisem, Vojtou Kotkem, Lukášem Pavláskem, Bolkem Polívkou, ...

S Kokotkem

S Kotkem

s Kotkem a Pavláskem

S Kotkem s Norisem

S panem Pavláskem

s vojtou kotkem

S Vojtou Kotkem

s Vojtou Kotkem a Pavláskem

S Vojtou Kotkem a Pavláskem jsou nejlepší

s Vojtou Kotkem a spol.

s Vojtou Kotkem a Zadar..:)

s Vojtou Kotkem..

sada reklam se skonany na lyžích

Se Zadarem

se Zadarem

Série reklam s Chuckem Norisem, série s Lukášem Pavláskem a Vojtou Kotkem

Serie reklam s Pavláskem a Kotkem, s Bolkem Polívkou.

série reklam s Vojtou Kotkem a Pavláskem - posilovna, motorkářské, se Zadarem, lázeňské

série reklam se Zadarem

série s Vojtou, Lukášem a Zadarem

sety s pavláskem a kotkem

Skokani

Skokani

Skokani

skokani

Skokani (zimní reklamy)

Skokani a Motorkáři

Skokani na lyžích.

Skokani po sezóně

Skokani po sezoně

Skokani po sezóně baňky

Skokani se stěhují do lázní

Skokani,

skokani, bikeři

Skokani, Fotbalisti

skokani, ostrov,

Skokani.

skokani...super

skoky na lyžích

Snad všechny reklamy probíhající v TV, ať se jedná o mob. telefony nebo tarify ...

spousta (poď mi hop)

srážka s prasetem

t-mobile baňky

T-mobile Skokani

T-Mobile Skokani po sezóně: Baňky

T-Mobile: Skokani

tablety

Tablety,Zadar Volanič vlastně všechny ty chytlavý kraviny :)

televizní reklama

televizní reklama - Zadar

Televizní reklama s Vojtou Kotkem, Lukášem Pavláskem a Jakubem Horákem - "Pojď mi hop". Reklama s Bolkem Polívkou.

tematika "Volejte Zadara"

To je asi jinej gang

TV reklama, v hlavní roli V. Kotek + další - jedná se o více televizních spotů

TV reklamy s Bolkem Polívkou a Jakubem Kohákem (rok 2011), TV reklamy s Lukášem Pavláskem, Vojtou Kotkem a Jakubem Kohákem - skokani na lyžích (2012-2013).

ty dva lyžující blbečky - odporné...

týkající se zADARA

V poslední době reklamy s Kotkem,Pavláskem

vanocni reklama kde se zpiva

vánoční reklama

Veškeré aktuální a Tydýtem

Volej Zadara

Volejte Zadara

volejte Zadara

Volejte Zadara

Volejte Zadara

Volejte Zadara

Volejte Zadara

volejte zadara (kukačka)

Vsechny reklamy

Všechny reklamy s Kotkem

Všechny reklamy se Zadarem a hláškou "Aaa pojď mi hop"

Všechny s Kotkem a Kohákem.

Všechny se Zadarem

Všechny se Zadarem ;)

všechny. aktuálně se Zadarem

zadar

zadar

Zadar

Zadar

ZADAR

Zadar

Zadar

Zadar

Zadar

zadar

zadar

zadar

Zadar

zadar

zadar

zadar

ZADAR

Zadar - cokoliv s Vojtou Kotkem a panem Pavlaskem

zadar :)

zadar a jeho skokani

Zadar a kotek

zadar volanič

Zadar volanič

Zadar Volanič

zadar volanič

zadar volánič

Zadar- Datan Dobrá optika A pojď mi hop

Zadara

zadara

Zadara

Zadarovy lyže

Zimní reklamy...na internet v mobilu..atd..

Znám jich spoustu :-) Například "kuku" :-D

7. Co Vás na této reklamě zaujalo?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

?

A pojď mi...hop....

baňky

baňky na očích

baňky, kuku

Byla na fb

byla zábavná

celkový koncept

Cellkove pojeti a napad

Dobrý, kreativní a kvalitně zpracovaný nápad! Smysl pro humor.

ftipný nápad, originalita

herci

herci

Herci

Herci,je vtipná

Herci,prostředí a humor

hlavně vtipnost a protagonisti

hraní se slovy, duo Kotek - Pavlásek

humor

Humor

Humor

humor

Humor

humor a nadsázka

humor, hlášky

jak je pitomá stejně jako zbylé reklamy velkých operátorů

Je to trapné :-)

Je trapná už vážně

je vtipna

Je vtipná

Je vtipná

Je vtipná a efektivní

je vtipná..

Je vtipně vymyšlená a určitě zaujme řadu lidí

je zábavná

Její trapnost

její vlezlost a trapnost, která zaručí, že na reklamu nezapomenete

Jsou vcelku vtipné, hlavně ten plešetý kolega Vojty Kotka

Jsou vtipné.

Komičnost.

koncept reklamy je pojatý vtipně, tím poutá pozornost

kotek

kvalita provedení od režiséra a herce v jednom, vedení marketingu

Myslím, že jsou v celku vtipné a opravdu zaujmou pozorovatele.

Napad

Nápad, vtipné zpracování

nápadité, vtipné, nevlezlé, originální

Nápaditost, vtip, herci, a další psychologické věci

některé jsou vtipné, Pavlásek je bezva

Neskuečný mazec. Vtipný a moc povedené.

nic

Nic, většinou jsou hnusné

originalita

originalita

Originalita

originalita

originalita

Originalita a vtip

originalita, vtip

Originální a vtipné, především zimní série reklam se Zadarem :)

originální nápad

Pavlásek, Kohák

Pojatá jinak

pojď mi hop

Prostě originál :)

protagonisté, scénky

příběh

reklamy jsou vtipné

Reklamy jsou vtipné

reklamy s Chuckem Norrisem se mi líbily, protože byly vtipné, novější mi až tak vtipné nepřijdou (i když je většina lidí za vtipné považuje), možná by se hodilo říct, že důvod, proč jich znám tolik je ten, že jsem sama před rokem dělala ročníkovku, ve které jsem posuzovala využití celebrit firmou T-mobile

růžoví sloni :-D

Skluzan Tavič

Skluzan tavič

skútr

slovní hříčka

slovní spojední jméno člověka Zadar - volejte Zadara, jako člověka i zadarmo :D

Tydýt

velmi vtipné

Vojta Kotek a Lukáš Pavlásek

Vse

všechno

všechno

Všechno, pobavila a přesto sdělila o co jí jde.

vtip

Vtip

vtip

VTIP

vtip

vtip

Vtip

Vtip

vtip

vtip

vtip

vtip

vtip

vtip

vtip

vtip

Vtip a humor, herci

Vtip a originalita. Krátce, výstižně, vtipně.

Vtip, kvalitní obsazení

Vtip, sranda

vtip, trefnost

Vtip, typicky česká reklama

Vtip.

Vtip.

vtipná

Vtipná

vtipná

vtipná

vtipné

Vtipné

vtipné

vtipné

vtipné

vtipné hlášky

vtipné hlášky

vtipné podání

vtipné provedení

Vtipné.

vtipnost

Vtipnost

Vtipnost

Vtipnost

vtipnost

vtipnost

vtipnost

vtipnost

vtipnost

Vtipnost

vtipnost

vtipnost

Vtipnost

Vtipnost

vtipnost

Vtipnost

vtipnost

vtipnost

Vtipnost

vtipnost - je zábavná, není ohraná, protože jich je v oběhu několik

Vtipnost reklam

Vtipnost reklamy, zapamatovatelné slogany, které baví celou republiku :)

Vtipnost, nápaditost.

Vzdy jsou zabavne a napadite

ZÁBAVNÁ

zábavná reklama, zajímavé

Zadar

že je vtipná

8. Realizuje společnost T-Mobile nějaké sponzorské aktivity?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 9, neotázka č. 10, nevímotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím15068,18 %68,18 %  
ano6429,09 %29,09 %  
ne62,73 %2,73 %  

Graf

9. Do kterých oblastí společnost T-Mobile zaměřuje svoji sponzorskou činnost?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

asi fotbal...

Boj proti rakovinně prsu

Český fotbal

Do kulturních akcí, např. Back to school, dříve Majáles...

do sportu

Do sportu.

festivaly, televize, koncerty

Fond T-mobile, Rock for People, pro studenty

fotbal

Fotbal

fotbal

fotbal

fotbal

fotbal

fotbal, (sport)

fotbal, podnikání

Fotbal, projekt rozjezdy pro zacinajici podnikatele

Fotbal?

Hokej

hudba a sport

Charita

Je jich hodně, sport, společenské akce, akce pro děti, Ale podle toho kolik si berou by měli mnohem víc

Je partnerem šňůry koncertů Depeche Mode

koncerty

Koncerty,sport

Kultura

moto sport

Národní fotbalová liga

Národní fotbalová reprezentace

nějakých pořadů

netusim

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

Nevím.

Pomáhá nemocným a postiženým lidem (viz.Město na kolech)

sponzorsky dary ve sportu a sponzorink filmů.

sport

sport

sport

Sport

Sport

sport

sport

sport

Sport

sport

Sport (cyklistika).

sport, centrum Paraple

Sport, charitativní akce

Sport, kultura

Sport, Kultura

sport, kultura

sport, společenské akce

sport, společenské akce, dětem...

Sport.

Sportovní a kulturní akce

školství

to teď momentálně nevím, určitě jich je mnoho

Vím, že sponzoruje, ale co, to netuším

Vzdělávání

Zábava, vzdělání, hudba,...

zas tak vnímavý nejsem

10. Jak na Vás působí zaměstnanci společnosti T-Mobile, se kterými jste přišel/a do kontaktu (př. operátoři zákaznického centra, prodejci na značkových prodejnách). V případě, že jste nikdy nepřišel do kontaktu se zaměstnanci společnosti T-Mobile, nevyplňujte.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
amatérští vs. profesionální2-1-0-1-20.61.097
nemají přehled a dostatek informací vs. vzdělaní ve svém oboru2-1-0-1-20.5661.08
neetické chování vs. etické chování2-1-0-1-20.5891.408
nespolehliví vs. spolehliví2-1-0-1-20.5891.076
nezáleží jim na spokojenosti zákazníka vs. záleží jim na spokojenosti zákazníka2-1-0-1-20.4741.289
negativní přístup, bez zájmu vs. pozitivní přístup2-1-0-1-20.7141.13
zhoršují image společnosti vs. zlepšují image společnosti2-1-0-1-20.481.152

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

11. Co ovlivňuje Vaši spokojenost jako zákazníka telekomunikačních společností? Jednotlivé výroky seřaďte podle svých preferencí.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
uspokojení potřeb, přání a očekávání2.7682.06
efektivní nabídka zboží a služeb2.8731.429
vysoká úroveň zákaznické péče3.2051.263
kvalita za rozumnou cenu2.5912.287
lidský přístup3.5642.364

Graf

12. Co Vás nejvíce ovlivňuje při volbě mobilního operátora?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena služeb16876,36 %76,36 %  
kvalita služeb11351,36 %51,36 %  
předchozí zkušenost10849,09 %49,09 %  
doporučení přátel5926,82 %26,82 %  
dobré jméno2712,27 %12,27 %  
reklama104,55 %4,55 %  
nevím20,91 %0,91 %  
dotupnost sítě v místě bydliště10,45 %0,45 %  
dostatečný telefonní signál i mimo město10,45 %0,45 %  
ostatní členové rodiny měli T-Mobile10,45 %0,45 %  
cena10,45 %0,45 %  
skladba operatoru mych znamych10,45 %0,45 %  
stala jsem se zaměstnancem společnosti T-Mobile a měla jsem tedy možnost projít školením na služby zákazníkům, školení bylo na profesionální úrovni.10,45 %0,45 %  
pracovní zkušenost v jeho týmu10,45 %0,45 %  
od vždy mám t-mobile10,45 %0,45 %  
pokrytí v okrajových oblastech10,45 %0,45 %  
signál!10,45 %0,45 %  
Prostě jsem jednou šla a koupila jsem si sim kartu u jiného operátora než je T-Mobile...a většinou všichni v rodině máme stejného, tak i proto...10,45 %0,45 %  

Graf

13. Doplňte větu: Společnost T-Mobile je...

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

telefoné operátor

????

...

...

dobrá

dominantní společnost v ČR.

drahá jak zmrd

druhý největší telefonní operátor v ČR.

Fajn

fajn, ale bohužel nemá dostatečné pokrytí signálu jako ostatní operátoři.

Gut

jeden z nejhorších operátorů včetně o2.

jeden z největším Operátorů v ČR.

jednička

jednou ze třech nejsilnějších a nejstabilnějších telekomunikačních společností na českém trhu

klasický mobilní operátor

korporatni ale mela by se vice zamerit na zakazniky

Kvalitni

kvalitní a cenově dostupný

lživá

mobilní operátor

mobilní operátor

mobilní operátor

mobilní operátor se zatraceně pomalým mobilním internetem.

mobilní operátor.

mobilní operátor.

mobilní prapor operátor

mobilním operátorem na českém trhu.

moloch

můj mobilní operátor

můj operátor :-)

můj operátor :)

mým telefonním operátorem.

na trhu už řadu let a stále své snaží své služby zdokonalovat

nadnárodní kolos

nejdražší v české republice :D

nejhorší ze všech společností. Jejich služby většinou nevyhovují, pořád je nějaký problém a operátoři jsou velmi nepříjemní.

nejlepší

nejlepší

nejlepší mobilní operátor

nejlepší operátor na území ČR

nejlepší sítí

nejpřijatelnější mobilní operátor

nejsilnější operátor

největší na Českém trhu

nejvýraznějším operátorem na trhu.

Německá

Německá společnost patřící k největším operátorům v ČR. Její hlavní prioritou je udržení si svých stávajících klientů

neseriózní, odešla jsem od ní

nespolehlivá.

nevím

nevim

nevím

nic

nic moc.

normální

nyní dobře prezentována díky reklamám v TV.

operátor

operátor

operátor

operátor

Perspektivní

plná neschopných a naprosto arogantních zaměstanců

poskytovatelem telekomunikačních služeb

pro společné zážitky :)

prodejce mobilniho signalu

Silna a stabilni spolecnost

silná společnost.

síť s nejlepším pokrytím.

společnost se zájmem o maximální zisk.

spolehlivá

spolehlivá

Spolehlivá a perspektivní společnost

stabilní

stabilní telekomunikační společností na českém trhu

stejná zlodějna peněz jako ostatní telekomunikační společnosti

super

super, pořád zkouší nové inovace, výborný koncept ze zahraničí

svým způsobem zvláštní

telefonní operátor

Telekomunikační společnost

telekomunikační společnost.

uznáváná

úžasná

v ní bordel

velká

velká

velká, známá s dobrou cenovou nabídkou

velkou nadnárodní společností

velmi operativní v kopírování nešvarů od O2

velmi známou v oblasti mobilních operátorů a dá se říct, že má nejdražší služby ze všech operátorů v ČR.

vtipná

vydřidušská a měla by přestat společně s ostatními velkými operátory bránit vstupu nového konkurenta na trh. případně by měla přizpůsobit svou cenovou politiku podle vzoru ostatníách evropských zemí, kde nabízí své služby až o stovky procent levněji.

zlodejska spolecnost

známá díky vtipným reklamám, které zaujmou

14. Doplňte větu: Logo společnosti T-Mobile má barvu...

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
růžovou7247,68 %32,73 %  
růžová149,27 %6,36 %  
magenta106,62 %4,55 %  
růžovou.63,97 %2,73 %  
ruzovou63,97 %2,73 %  
fialovou53,31 %2,27 %  
růžovo bílou31,99 %1,36 %  
růžovo-bílou21,32 %0,91 %  
růžovou a šedou21,32 %0,91 %  
Magentovou21,32 %0,91 %  
ostatní odpovědi červenou
Růžovou, bílou, černou.
růžovka
růžovo-bílá
pošpiněnou
magenta :)
magentová
mažentová
růžovou - tedy přesně Magentovou
magenty
mangenty
Růžová fůůůj
nějaká červená
ružovo bielu
fialovou.
růžovobílou
bílo/růžovou
Růžová magenta
růžová nebo červená
cca červenou
hd
růžová, bílá, černá
prdle růžovou
růžová, bílá
růžouvou
bilo ruzovou
biloruzovou
teploušskou.
2919,21 %13,18 % 

Graf

15. Firemní barva T-Mobile mi připomíná....

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

?

.

balónky

barbie

Barbie

Barbie

blondynky

boj proti rakovině prsu (Avon)

bonbon

bonbón

buzny.

cukrovou vatu

cukrovou vatu

dort, ale přeplácaný

firmu T-Mobile

gay parade

hračky

hravost, je moderní.

ibalgin

jaro

jaro

jen T-mobile

krásnou barvu květiny

krev

krevety

květ

Kytky

Lasku

letní měsíce a pohodu

léto

lososa

lososa nebo nějakou kytku

májový večer

manžetovou

marshmallow

mašli

měkkoučkou deku :)

moderní styl

moderní způsob podnikání, snaha zaujmout, být viditelný

moderní životní sty.

mojí práci.

Můj vymalovaný pokoj :)

naopak, spousta věcí stejně barevných mi připomíná TM :)

neon

nevím

nevim

něžnost a roztomilost

nic

nic

nic

Nic

nic

Nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic.

odpornou barvu

Oteplování

panenku Barbie

panenku Barbie.

pohodu

pohodu

Práci :-) (výroba reklamy pro T-Mobile)

prasátko

prasatko

přeslazenost

příjemné chvíle, léto, zábavu

radost

radost

radovánky

růžová

růžová

růžovou

růžovou.

růžovou.

sladkosti :-)

spíše holčičí barvu

Společnost T-Mobile (jedinečná).

svěžest

t-mobile

Teplouse ))

teploušství

Tuto spolecnost

Veselost, hravost

Veselý

vsřícn

západ slunce

zloděje

ŽUŽU bonbon, cukrovou vatu.

16. Člověk, který pracuje u T-Mobile, musí...

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

...mít dobré komunikační schopnosti.

...pracovat dobře?

Bejt chytrej a nevnucovat se

být akční (pejorativně)

být částečně bezcharakterní, když podporuje politiku megalomanství a vykořisťování klientů

být člověk

být dobrý prodejce

být dostatečně vzdělán na danou pozici

Být hodně otrlý, odolný a mít velkou trpělivost

být homosexuál

Být imuní vůči vnějším vlivům (operátor)

být komunikativní, umět vysvětlovat

být lidský

Byt loajalni a odolny proti stresu

Být milej, a oblečen do růžové.

být nevtíravý

být nula.

být odolný vůči stresu

být orientovaný na zákazníka.

být otrlý, aktivní, vlezlý, rychlý, přesvědčivý...

být profesionál

být proškolen

být příjemný, milý a měl by být především profesionál v oboru..

být růžový

být řádným zaměstnancem a plnit své zaměstnanecké povinnosti (jako kdekoli jinde).

být schopný a světaznalý

být spolehlivý

být spolehlivý, musí se umět sebevzdělávat a musí mít tuhle práci rád

byt trpelivy

být trpělivý a odolný

být trpělivý se zákazníky

být trpělivý, spolehlivý, musí umět dobře poradit, přátelský

být vzdělaný

být vzdělaný v oblasti moderních technologií

být vzdělaný, kultivovaný, výřečný, spolehlivý,...

být zaškolený

být znechucený svým zaměstnavatelem.

komunikativní, milý

komunikovat

komunikovat, orientovat se v nabídce

komunikovat.

koukat, aby plnit příkazy shora

makkat od nevidim do nevidim

mít koule na to okrádat lidi

mít levnější služby

mít pevné nervy

mít pevné nervy

Mit pevne nervy

mít pevné nervy

mít pevné nervy

mít pevné nervy

mít pevný nervy.

mít přehled

mit silny zaludek

mít silný žaludek

mit trpelivost

mít trpělivost a pevné nervy

na to mít žaludek.

neustále přemlouvat zákazníky kteří mají předplacenou kartu aby přešli na smlouvu s paušálem

nevim

nevím

nevím jestli musí, ale měl by žit s pocitem, že parazituje na lidech, kteří skutečně pracují

nic nemusí

nosit tričko pro buzny.

pečovat o zákazníka

poradit v každé situaci i laikovi

Pracovat

projít šíleným výběrovým řízením

reprezentovat společnost

reprezentovat společnost.. stejný oděv.

se musí orientovat v oboru a nabídce služeb a produktů

se vyznat v aktuální nabídce

se vyznat v tom co nabízí

se vzdělávat

splňovat normy

to chtit.

umět dobře komunikovat

umět jednat s lidmi a mít trpělivost, popřípadně anglický jazyk

umět komunikovat

umět komunikovat s lidmi.

umět komunikovat se zákazníkem.

umět komunikovat se zákazníky

umět plavat.

umět pracovat s lidmi

umět přesvědčit lidi, že je to skvělý operátor a nakecat jim spoustu dalších blbostí, i když to tak vůbec není.

vědět co prodává

vstřícný, hledat řešení u problému, hledat hledat dokdu se nenajde

vydělávat peníze, aby se uživil.

vzdělaný v oboru, sympatický, spolehlivý a přesvěčivý :-)

znát nabídku společnosti

znát služby a strategie společnosti

znát veškeré nabídky služeb, které firma nabízí, být společenský a upovídaný, někdy až trochu vtíravý

17. Zákazníci společnosti T-Mobile jsou lidé, kteří...

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

...chtějí služby od značky T-mobile

...využívájí její telekomunikační služby.

asi mají své důvody, proč jejich služeb využívají

buďto telefon vůbec nepoužívají nebo nemají jinou možnost než zůstat.

důvěřují této firmě

Důvěřují značce

hledají kvalitní služby

hledaji kvalitu za rozumnou cenu

hodně volají

chtějí být informováni o novinkách v oblasti mobilních služeb a ... spokojeni se stávajícími službami..

chtějí telefonovat.

chtějí volat a psát a nejsou spokojeni u jiného operátora

chtějí volat nebo používat internet

chtějí výhodné služby, balíčky

jsou chytří

jsou chytří bohužel někdy nespokojení

jsou jako já :)

jsou někdy dost nervózní

jsou ruzní.

jsou s tou firmou spokojení.

jsou s touto společností spokojení

jsou spokojeni s jejich službami

jsou úplný pitomcí

jsou v kontaktu se svými přáteli prostřednictvím služeb T-Mobile.

jsou v pohodě :)

jsou zblbnutí reklamou

kterým vyhovují služby společností poskytované, nebo je alespoň neodrazují natolik, aby volili změnu.

Kteří se nechali podvést lživými informacemi

kupují jejich služby

logicky uvazuji.

mají kredit

mají přehled

mají rádi moderní techlogie

Mají rozum

mají rozum ;)

musí mít trpělivost

našli kvalitu služeb

nejsou příliš spokojení

nejsou u Vodafonu ani O2

nemají moc na výběr, stejně tak jako u Vodafonu a O2

nemají na výběr jinou alternativu

nemají páru co vlastně dělají (někteří co znám)

nemají přehled o trhu

neřeší náklady za telefon.

Neví co chtějí, někteří jsou příjemní, někteří arogantní a chtěli by zázraky

nevim

nezkusili nic lepšího

Normál

o tomto přístupu frimy neví, nemají na výběr nebo to ignorují

paří :-)

potrebuji telefonovat

potřebují levněji volat v rámci sítě T-Mobilu

potřebují mobilní telefon

Potřebují telefonovat

potřebují telefonovat a kteří si jejich služby zřídili v době, kdy většina veřejnosti používala jejich síť a tudíž se nechali strhnout s davem, dnes už se jim odcházet nechce, ať už je jejich důvod jakýkoliv.

rozumně uvažují

sází na kvalitu

se nezajímají o výhodnější služby

si vybrali tuto společnost

sou zde zaměstnaní

spolehlivý

stále platí za telefonní služby příliš

telefonují.

umí bruslit.

ve společnosti nikdy nepracovali a dají na lacinou reklamu.

vědí co chcou

vědí co chtějí

vědí co chtějí.

vědí, co chtějí

Vedi, co chteji

většinou firemní zákazníci bonitní

Většinou neví

ví co dělají

Vi co chteji

Ví co chtéji

ví co chtějí

ví, co chtějí a to je skvělí operátor

všichni možný

využívají jejich služeb

využívají služeb T-Mobile.

vyžadují komfort a dobrou cenu

18. Jste zákazníkem společnosti T-Mobile?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 19, neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12757,73 %57,73 %  
ne9342,27 %42,27 %  

Graf

19. Jak dlouho využíváte služeb společnosti T-Mobile? Uveďte počet let.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
102622,22 %11,82 %  
51311,11 %5,91 %  
786,84 %3,64 %  
886,84 %3,64 %  
1375,98 %3,18 %  
175,98 %3,18 %  
975,98 %3,18 %  
665,13 %2,73 %  
265,13 %2,73 %  
365,13 %2,73 %  
ostatní odpovědi 4
15
12
14
11
20
16
2319,66 %10,45 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.99
Minimum:1
Maximum:15
Variační rozpětí:14
Rozptyl:12.44
Směrodatná odchylka:3.53
Medián:8
Modus:10

Graf

20. Jaký typ služeb využíváte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tarifní zákazník7662,81 %34,55 %  
firemní zákazník2319,01 %10,45 %  
Twist zákazník2218,18 %10 %  

Graf

21. Označujete se za spokojeného zákazníka? Tlačítka 1 až pět odpovídají známkování ve škole.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23630 %16,36 %  
13025 %13,64 %  
32823,33 %12,73 %  
41714,17 %7,73 %  
597,5 %4,09 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.44
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.18
Směrodatná odchylka:1.09
Medián:2
Modus:2

Graf

22. Co by se muselo změnit, aby jste přešel/la k T-Mobile?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

bezkonkurenčně nízké ceny

Celá rodina by si musela změnit operátora.

cena/kvalita služeb

ceny a kvalita služeb a jednání se zákazníkem

ceny a tarifi

Ceny poskytovaných služeb.

jsem spokojena tam , kde jsem - Vodafone :)

kdyby mene investovala do reklam a misto toho sla dolu s tarify

Kdyby mi Konkurenc nevyhovovala.

kompletní přístup k jejímu působení na českém trhu

lepsi nabidka tarifů

lepší cenová nabídka

lepší nabídky, služby a ceny

lepší zkušenosti, lepší nabídka služeb i zákaznický servis

levnější ceny volání, pokud by více přátel mělo tuto síť

mám služební mobil

mám tak výhodný tarif u O2, že určitě nepřejdu

mít lepší nabídku paušálních služeb než můj stávající operátor

Musel by být výrazně levnější jak konkurence.

musel by mi být zrušen čeznet

musel by snizit ceny na tretinu

Musela by k této společnosti přejít většina mých přátel a rodina

Musela by mi nabídnout lepší cenu, než šedý operátor, který jejich služby přeprodává.

Museli by mi poskytnout lepší výhody než můj současný operátor.

museli by mít výhodnější ceny za stejnou kvalitu kterou mám ted u jineho operátora

Museli by se mnohem seriózněji chovat nejen k novým, ale i k dlouholetým zákazníkům ( byl jsem jejich klientem v r.1999-2012 ). Měli by nejen zlevnit volání , alespoň ve své síti, ale i dávat bohus za loajalitu! Zatím nemají zájem o jednotlivé zákazníky, ale jen o početné skupiny zaměstnanců z firem. Jsem z nich tak roztrpčený, že už nikdy k nim nepřejdu !!!

Muselo by mě něco opravdu ohromit, abych neváhala ani minutu odejít od svého operátora.

nabídka služeb, závazek na dva roky

neprejdu, i Vodafonu jsem spokojena

Nevím

Nevím. Jsem spokojen u konkurence

nic

Nic, odešla jsem od nich a už mě k nim nikdo nedostane.

Nic,jsem spokojena

Nikdy bych tam nepřešla

nižší cena než má VODAFONE

o hodně výhodnější nabídka než mám nyní

Od společnosti T-Mobile jsem odešla a přešla k jinému operátoru.

pokrytí

Přístup

signál!

služby

tarify

Těžko říci, nejspíš bezkonkurenční nabídka a služby

To asi všechno

Vyhazov od stávajícího operátora :) + bezesmluvnost

výhodnější nabídka, než mám teď

Zbortit se svět.

Zřejmě nic

Zvýhodnit podmínky pro studentské tarify (tedy nabídnout mi něco, co jiní nenabízí)

zvýšení cen

23. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena16072,73 %72,73 %  
muž6027,27 %27,27 %  

Graf

24. Věk:

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
244420 %20 %  
232913,18 %13,18 %  
222511,36 %11,36 %  
25188,18 %8,18 %  
21146,36 %6,36 %  
20135,91 %5,91 %  
30125,45 %5,45 %  
27104,55 %4,55 %  
2873,18 %3,18 %  
2962,73 %2,73 %  
ostatní odpovědi 26
32
33
35
34
17
40
19
18
31
41
36
15
45
42
4219,09 %19,09 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:24.84
Minimum:20
Maximum:35
Variační rozpětí:15
Rozptyl:12.09
Směrodatná odchylka:3.48
Medián:24
Modus:24

Graf

25. Nejvyšší dokončené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou10447,27 %47,27 %  
vysokoškolské7835,45 %35,45 %  
vyšší odborné188,18 %8,18 %  
vyučen115 %5 %  
dokončené základní83,64 %3,64 %  
nedokončené základní10,45 %0,45 %  

Graf

26. Rodinný stav:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sám/sama (svobodný/á, rozvedený/á)17880,91 %80,91 %  
ženatý/vdaná (s dětmi)2913,18 %13,18 %  
ženatý/vdaná (bez dětí)135,91 %5,91 %  

Graf

27. Ekonomická aktivita:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student11250,91 %50,91 %  
zaměstnaný9643,64 %43,64 %  
nezaměstnaný125,45 %5,45 %  

Graf

28. Počet obyvatel Vašeho bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 0007031,96 %31,82 %  
10 000 - 25 0006027,4 %27,27 %  
nad 100 0004018,26 %18,18 %  
25 000 - 50 0003114,16 %14,09 %  
50 000 - 100 000188,22 %8,18 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jak vnímáte společnost T-Mobile?

  • odpověď malá [2-1-0-1-2] velká: 2:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklama na otázku 12. Co Vás nejvíce ovlivňuje při volbě mobilního operátora?
  • odpověď sleduje pouze své zájmy [2-1-0-1-2] orientovaná na zákazníky: -2:
    • 7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekvalitní péče [2-1-0-1-2] kvalitní péče: -2 na otázku 3. Jak vnímáte společnost T-Mobile?

4. Které z následujících hesel se pojí ke společnosti T-Mobile?

  • odpověď pro společné zážitky:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysoká úroveň zákaznické péče=5 na otázku 11. Co ovlivňuje Vaši spokojenost jako zákazníka telekomunikačních společností? Jednotlivé výroky seřaďte podle svých preferencí.

10. Jak na Vás působí zaměstnanci společnosti T-Mobile, se kterými jste přišel/a do kontaktu (př. operátoři zákaznického centra, prodejci na značkových prodejnách). V případě, že jste nikdy nepřišel do kontaktu se zaměstnanci společnosti T-Mobile, nevyplňujte.

  • odpověď amatérští [2-1-0-1-2] profesionální: 2:
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemají přehled a dostatek informací [2-1-0-1-2] vzdělaní ve svém oboru: 2 na otázku 10. Jak na Vás působí zaměstnanci společnosti T-Mobile, se kterými jste přišel/a do kontaktu (př. operátoři zákaznického centra, prodejci na značkových prodejnách). V případě, že jste nikdy nepřišel do kontaktu se zaměstnanci společnosti T-Mobile, nevyplňujte.

18. Jste zákazníkem společnosti T-Mobile?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 4 - 7 > na otázku 19. Jak dlouho využíváte služeb společnosti T-Mobile? Uveďte počet let.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 7 - 10 > na otázku 19. Jak dlouho využíváte služeb společnosti T-Mobile? Uveďte počet let.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 11 - 16 > na otázku 19. Jak dlouho využíváte služeb společnosti T-Mobile? Uveďte počet let.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi firemní zákazník na otázku 20. Jaký typ služeb využíváte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi tarifní zákazník na otázku 20. Jaký typ služeb využíváte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Twist zákazník na otázku 20. Jaký typ služeb využíváte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 21. Označujete se za spokojeného zákazníka? Tlačítka 1 až pět odpovídají známkování ve škole.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 21. Označujete se za spokojeného zákazníka? Tlačítka 1 až pět odpovídají známkování ve škole.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 21. Označujete se za spokojeného zákazníka? Tlačítka 1 až pět odpovídají známkování ve škole.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 21. Označujete se za spokojeného zákazníka? Tlačítka 1 až pět odpovídají známkování ve škole.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi oblíbený na otázku 2. Jaký je Váš postoj ke společnosti T-Mobile?

19. Jak dlouho využíváte služeb společnosti T-Mobile? Uveďte počet let.

  • odpověď < 1 - 4 >:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 18. Jste zákazníkem společnosti T-Mobile?

27. Ekonomická aktivita:

  • odpověď zaměstnaný:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyučen na otázku 25. Nejvyšší dokončené vzdělání:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak znáte společnost T-Mobile?

2. Jaký je Váš postoj ke společnosti T-Mobile?

3. Jak vnímáte společnost T-Mobile?

4. Které z následujících hesel se pojí ke společnosti T-Mobile?

5. Znáte nějakou reklamu společnosti T-Mobile?

6. Uveďte, o kterou reklamu se jedná.

7. Co Vás na této reklamě zaujalo?

8. Realizuje společnost T-Mobile nějaké sponzorské aktivity?

9. Do kterých oblastí společnost T-Mobile zaměřuje svoji sponzorskou činnost?

10. Jak na Vás působí zaměstnanci společnosti T-Mobile, se kterými jste přišel/a do kontaktu (př. operátoři zákaznického centra, prodejci na značkových prodejnách). V případě, že jste nikdy nepřišel do kontaktu se zaměstnanci společnosti T-Mobile, nevyplňujte.

11. Co ovlivňuje Vaši spokojenost jako zákazníka telekomunikačních společností? Jednotlivé výroky seřaďte podle svých preferencí.

12. Co Vás nejvíce ovlivňuje při volbě mobilního operátora?

14. Doplňte větu: Logo společnosti T-Mobile má barvu...

15. Firemní barva T-Mobile mi připomíná....

18. Jste zákazníkem společnosti T-Mobile?

19. Jak dlouho využíváte služeb společnosti T-Mobile? Uveďte počet let.

20. Jaký typ služeb využíváte?

21. Označujete se za spokojeného zákazníka? Tlačítka 1 až pět odpovídají známkování ve škole.

23. Vaše pohlaví:

24. Věk:

25. Nejvyšší dokončené vzdělání:

26. Rodinný stav:

27. Ekonomická aktivita:

28. Počet obyvatel Vašeho bydliště:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak znáte společnost T-Mobile?

2. Jaký je Váš postoj ke společnosti T-Mobile?

3. Jak vnímáte společnost T-Mobile?

4. Které z následujících hesel se pojí ke společnosti T-Mobile?

5. Znáte nějakou reklamu společnosti T-Mobile?

6. Uveďte, o kterou reklamu se jedná.

7. Co Vás na této reklamě zaujalo?

8. Realizuje společnost T-Mobile nějaké sponzorské aktivity?

9. Do kterých oblastí společnost T-Mobile zaměřuje svoji sponzorskou činnost?

10. Jak na Vás působí zaměstnanci společnosti T-Mobile, se kterými jste přišel/a do kontaktu (př. operátoři zákaznického centra, prodejci na značkových prodejnách). V případě, že jste nikdy nepřišel do kontaktu se zaměstnanci společnosti T-Mobile, nevyplňujte.

11. Co ovlivňuje Vaši spokojenost jako zákazníka telekomunikačních společností? Jednotlivé výroky seřaďte podle svých preferencí.

12. Co Vás nejvíce ovlivňuje při volbě mobilního operátora?

14. Doplňte větu: Logo společnosti T-Mobile má barvu...

15. Firemní barva T-Mobile mi připomíná....

18. Jste zákazníkem společnosti T-Mobile?

19. Jak dlouho využíváte služeb společnosti T-Mobile? Uveďte počet let.

20. Jaký typ služeb využíváte?

21. Označujete se za spokojeného zákazníka? Tlačítka 1 až pět odpovídají známkování ve škole.

23. Vaše pohlaví:

24. Věk:

25. Nejvyšší dokončené vzdělání:

26. Rodinný stav:

27. Ekonomická aktivita:

28. Počet obyvatel Vašeho bydliště:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Herinková, Z.Image společnosti T-Mobile (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://image-spolecnosti-t-mobile.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.