Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Image sportovní značky Umbro

Image sportovní značky Umbro

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Gazdíková
Šetření:28. 02. 2011 - 10. 03. 2011
Počet respondentů:118
Počet otázek (max/průměr):19 / 17.73
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:52
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Hezký den, 

 

prosím o vyplnění dotazníku, jehož výsledky budou použité pro účely mé bakalářské práce na téma " Image sportovní značky Umbro". Cílem výzkumu je mimo jiné zjistit jaké je povědomí veřejnosti o značce Umbro.

Děkuji za vyplnění, zabere Vám to jen pár minutek a je anonymní, 

 

Lenka Gazdíková

Odpovědi respondentů

1. Znáte značku Umbro ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11698,31 %98,31 %  
nevím21,69 %1,69 %  

Graf

2. S jakým sportem si nejčastěji spojujete značku Umbro ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
fotbal11194,07 %94,07 %  
rugby32,54 %2,54 %  
tenis21,69 %1,69 %  
so ziadnym konkretnym, len viem o jej existencii10,85 %0,85 %  
fotbal, futsal10,85 %0,85 %  

Graf

3. Seřaďte známe sportovní značky podle oblíbenosti ( 1 - nejoblíbenější )

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Adidas2.0681.436
Nike1.7881.93
Puma3.1861.084
Reebok4.2371.283
Uhlsport6.7121.968
Umbro4.7542.067
FIla6.3981.155
Hummel6.8561.903

Graf

4. Spojujete si značku Umbro se známou osobností, reprezentací, klubem ? ( v ČR, SR, v zahraničí ) Pokud ano s jakou, jakým.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne813,11 %6,78 %  
Slavia Praha58,2 %4,24 %  
Sk Slavia Praha34,92 %2,54 %  
Slavia23,28 %1,69 %  
Anglická reprezentace23,28 %1,69 %  
nie23,28 %1,69 %  
SK Slavia Praha, Anglicka reprezentace11,64 %0,85 %  
Slavia,Anglie11,64 %0,85 %  
Sk Slavia Praha, Anglická fotbalová repre11,64 %0,85 %  
Anglický nároďák žen11,64 %0,85 %  
ostatní odpovědi Pája Nedvěd
Fotbal-Anglická reprezentace
fotbalová reprezentace Anglie
anglická fotbalová reprezentace
se Švédskou repre a Anglickou ve fotbale
slavie praha
Slavia Praha fotbal
futbalova reprezentacia Anglicka
1. FC Brno, reprezentácia Irska, Skotska
Fobalová reprezentace Anglie
Brno,Slavie
Brno, Bohemians 1905
Zbrojovka Brno
Reprezentacia Anglicka
Reprezentácia Anglicka a Írska
anglická futbalová reprezentácia, manchester city
Anglicko
irska muzska repre - furbal
???
Alan Shearer (Anglicka reprezentacia)
slovenska zenska futbalova brankarska jednotka
anglická futbalová reprezentácia, Michael Owen
fotbalové kluby
john terry
Anglicko, Liberec
nespojuji
England
Slovacko,Zbrojovka
Brno
Slavia Praha, Era-Pack Chrudim
slovenská reprezentačná brankárka
Ne.
FC Bohemians 1905
s nikým
FK Jablonec
3557,38 %29,66 % 

Graf

5. Který z uvedených sloganů patří Umbro ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Be creative, imagine a sport4033,9 %33,9 %  
I am what I am3126,27 %26,27 %  
One love2924,58 %24,58 %  
Impossible is nothing1613,56 %13,56 %  
Just do it21,69 %1,69 %  

Graf

6. Co vás jako první napadne při značce Umbro ? Vlastními slovy.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
fotbal119,32 %9,32 %  
kopačky54,24 %4,24 %  
futbal 54,24 %4,24 %  
logo43,39 %3,39 %  
sport43,39 %3,39 %  
Sportovní oblečení32,54 %2,54 %  
oblečení32,54 %2,54 %  
Kopacky32,54 %2,54 %  
kosočtverec32,54 %2,54 %  
dva kosočtverce 21,69 %1,69 %  
ostatní odpovědi nic
...
fotbalové míče
znacka bot
logo (ctyruhelnik)
plešouni
Anglie
Spojení s náckama
znak umbro
tričko
Nekvalitní kopačky, neochota k reklamaci
Značkové oblečení
Pája Nedvěd
Průbojnost,síla a víra v něco o co chci bojovat
pohodlnost
Nebrat :)
anglie - fotbal
kvalitní fotbalové věci, šik, módní
Slavia Praha fotbal
mikina
kosočtverec :D
sportovni moda
sprtovni znacka
halovky
jeho logo
kopačky, balony
komfort
športová značka
futbalove dresy
fotbalový míč
zbrojovka brno
Kvalita
moje prvé chrániče
Anglicko
ze je to znacka sportoveho oblecenia
anglická futbalová reprezentace
svetova znacka sportovcov
skratka talianskeho slova dazdnik umbrella
anglický fotbal a spousta fanoušků
Sport, futbal, Tino
vybavím si jejich logo a fotbal
jednoznacne anglický futbal a celý môj šatník (:
ich značka (dva kosoštvorce v sebe)
nic, max. ponožky
fanoušci v anglii
prázdný obchod
fotbal-slavia
Je až ve druhém sledu za značkami jako Adidas,N,P
levna znacka, ktera v Anglii nema zadnu hodnotu
moje halovky z mladi
Kvalita za rozumnou cenu
oblecenie?
Sportove oblecenie
futbalovy klub
fotbaloví fanoušci
futbal, brankar, rukavice
modrá barva
sportovni obuv
znak
šport
dobre kopacky
ošklivé logo
levná sportovní značka
fotbalové kraťasy
triko
píča v píče, sorry, ale je to tak
Fotbalisti
jejich logo
fotbalový turnaj
věci pro fotbalisty
kvalita a tradice
jejich znak
west ham united
7563,56 %63,56 % 

Graf

7. Vlastníte nějakou věc značky Umbro ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6050,85 %50,85 %  
ne5849,15 %49,15 %  

Graf

8. Pokud ano, jakou, jaké

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ponožky46,56 %3,39 %  
Tričko46,56 %3,39 %  
triko34,92 %2,54 %  
mikina23,28 %1,69 %  
trenky11,64 %0,85 %  
Kopačky,tričko11,64 %0,85 %  
sportovní cestovní tašku11,64 %0,85 %  
kopačky, kraťasy11,64 %0,85 %  
sálovky11,64 %0,85 %  
sportovní souprava11,64 %0,85 %  
ostatní odpovědi -
tričko,mikinu,ponožky
...
zimní bunda
čepici zimní ,tričko,mikinu
témeř vše
šortky
Celé komplet fotbal.vybavení
ne
kalhoty, štrupny, trenky, trika, bundy, mikiny
mikina,taska,ponozky
tepláky
tricka,kratase,ponozky :)
oblecenie
bundu
futbalovy dres
trika, futbalove kopacky...
týmové oblečení, trička, kopačky, rukavice, čepice
oblečení
tricka,bundu
mikina írskej futbalovej reprezentácie
tričká, mikina
zadne
kraťasy, sportovní soupravu na běhání
Trička, mikiny, supravy, bundy, obuv, ciapky, etc.
tričko, dres, chrániče, halovky, batoh
halovky
triko, trenky
fotbalové vybavení
Kopačky
pantofle,tricko,souprava,kratase,atd
bundu, kalhoty, ponožky
nevlastním
Boty
Teplakova suprava
fotbalové kopačky
rukavice
kopačky, tričko, kratase, mikina
tričko, boty, kratasy
kraťasy
triko potici
kraťasy, tričko, bunda
4268,85 %35,59 % 

Graf

9. Jak se Vám líbí logo značky Umbro ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
líbí7160,17 %60,17 %  
nelíbí4235,59 %35,59 %  
nevím jak vypadá54,24 %4,24 %  

Graf

10. Zaznamenali jste poslední dobou nějakou formu propagace značky Umbro ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nezaznamenal/a jsem8672,88 %72,88 %  
sportovní akce1916,1 %16,1 %  
internet1210,17 %10,17 %  
bilboard75,93 %5,93 %  
tisk65,08 %5,08 %  
televize54,24 %4,24 %  
jiné21,69 %1,69 %  

Graf

11. Na škále 1-5 vyznačte Váš názor na značku Umbro. 1 - nejvíce, 5 - nejméně

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
kvalitní2.2880.951
levná2.9150.857
spolehlivá2.4830.724
známá2.5761.058
dostupná2.4491.095
trvanlivá2.610.729
důvěryhodná2.5510.925
pro vyšší třídy3.2711.299

Graf

12. V čem je značka Umbro odlišná od jiných sportovních značek ?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevim3126,27 %26,27 %  
neviem54,24 %4,24 %  
netuším43,39 %3,39 %  
design32,54 %2,54 %  
v ničem21,69 %1,69 %  
není tak komerční21,69 %1,69 %  
ničím21,69 %1,69 %  
v oblíbenosti10,85 %0,85 %  
nevim, nevlastnim zadny umbro vyrobek10,85 %0,85 %  
desing10,85 %0,85 %  
ostatní odpovědi V kvalitě
Zas tak moc se od jiných značek neliší
logo
deasignem produktů, zaměření výhradně na fotbal
nepřijde mi odlišná nějak zvlášť
Atraktivita
ve funkci použití
větší známost její kvality
Má svůj styl a charisma působí stylově´,elegantně
vybavení pro sport, volný čas i mezi lidi
Nevím čím to je, ale zdá se mi být obyčejná.
nevím...
specializace jen na fotbal
Věci jsou hodně slušivé, má punc Anglie
nejvice příznivců má v radical funs
nedela tolik veci
má svůj styl
orientace na jeden sport - fotbal (můj dojem)
Je urcite viac cenovo dostupna
logom
cene kvalite
dizajn
menej propagovana
je obycejna
řekla bych, že v ničem.
v tom jak vypadá
je lacnejsia
nic mě nenapadá
nerviem
má iné logo :)
není mmoc známá
neviem, nenosim ju
že má zvláštne logo
logom;)
v nicom
nemá tak známé jméno jako ostatní sportovní značky
menej univerzalna
only for football (;
znacka ma menej reklamy ako ostatne
jednoduchosťou produktov
v strihoch
v ničom
spatnou kvalitou
neúspěšná
designem
Méně propagovaná.
je levna
je z Anglicka?
Nemyslím si, že je odlišná
v nicom (netusim fakt)
v cene
pekny dizajn
Propagací a vystupováním na trhu
spojována s fotbalem
špecializáciou
Asi v ničem.
specifikuje se na fotbal
material
malá reklama
nemyslím si, že by byla odlišná
není tak tuctová
nekomunikuje, arogantní
cena
Vyrábí věci jen pro fotbalisty
jako jedna z mála spojuje kvalitu a tradici
nemám tušení
6655,93 %55,93 % 

Graf

13. Doporučili byste tuto značku známým, přátelům ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6857,63 %57,63 %  
ne5042,37 %42,37 %  

Graf

14. Která z následujícich možností charakterizuje značku Umbro ( i více odpovědí )

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaostáva za konkurencí6151,69 %51,69 %  
globální, mezinárodní charakter3227,12 %27,12 %  
aktivita v oblasti sponzoringu2722,88 %22,88 %  
orientace na zákazníka2016,95 %16,95 %  
viditelnost v médiích86,78 %6,78 %  
aktivita v oblasti charity21,69 %1,69 %  
nevím10,85 %0,85 %  
nic z vyssie uvedeneho10,85 %0,85 %  
propaguje se spíše prostřednictvím sportovců/klubů10,85 %0,85 %  
které Umbro nosí10,85 %0,85 %  
fotbal10,85 %0,85 %  
nic moc propagace, málo prodejen10,85 %0,85 %  

Graf

15. Při nákupu sportovního zboží je pro Vás důležitá ( vyznačte na škále od 1 – nejdůležitější do 5 – nejméně důležité )

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
cena1.9660.88
kvalita1.4320.686
minulá zkušenost1.7540.948
doporučení2.6781.066
funkce1.8980.837
materiál1.8140.762
barva2.4151.141
místo prodeje3.3051.28
značka2.391.255
styl2.0081.195

Graf

16. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7866,1 %66,1 %  
muž4033,9 %33,9 %  

Graf

17. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 256756,78 %56,78 %  
16 - 201916,1 %16,1 %  
26 - 301714,41 %14,41 %  
31 a více1311,02 %11,02 %  
15 a méně21,69 %1,69 %  

Graf

18. Jste aktivní sportovec ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8572,03 %72,03 %  
ne3327,97 %27,97 %  

Graf

19. Pokud ano, jaký sport provozujete ?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
fotbal2834,15 %23,73 %  
Futbal1214,63 %10,17 %  
volejbal56,1 %4,24 %  
florbal44,88 %3,39 %  
futsal22,44 %1,69 %  
kopaná, kick box11,22 %0,85 %  
házená, plavání, squash11,22 %0,85 %  
badminton11,22 %0,85 %  
lední hokej11,22 %0,85 %  
karate, běh, basket11,22 %0,85 %  
ostatní odpovědi Zápas, Fotbal
házená
fotbal závodně a další pro zábavu(lezení,squash..)
běh,spinning,plavání
fotbal, ropeskipping
softball
kopaná
basketball
futbal, beh
rekreacne
volejbal, cyklistika, turistika
fotbal, florbal
ultimate frisbee
basket
yoga, pilates, fitball
aerobic, posilování
Všestraný
lezenie
aerobic
cyklistika
lyže, kite, bojové sporty
aerobik
fotbal, bojové sporty
běh, cyklistika, badminton, tanec, lyžování, běžky
Atletika
fotbal, cyklistika, běh
2631,71 %22,03 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Seřaďte známe sportovní značky podle oblíbenosti ( 1 - nejoblíbenější )

  • odpověď Nike=1:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Adidas=2 na otázku 3. Seřaďte známe sportovní značky podle oblíbenosti ( 1 - nejoblíbenější )

9. Jak se Vám líbí logo značky Umbro ?

  • odpověď líbí:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi trvanlivá=1 na otázku 11. Na škále 1-5 vyznačte Váš názor na značku Umbro. 1 - nejvíce, 5 - nejméně
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní=1 na otázku 11. Na škále 1-5 vyznačte Váš názor na značku Umbro. 1 - nejvíce, 5 - nejméně
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Futbal na otázku 19. Pokud ano, jaký sport provozujete ?

11. Na škále 1-5 vyznačte Váš názor na značku Umbro. 1 - nejvíce, 5 - nejméně

  • odpověď důvěryhodná=1:
    • 5.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi trvanlivá=1 na otázku 11. Na škále 1-5 vyznačte Váš názor na značku Umbro. 1 - nejvíce, 5 - nejméně
  • odpověď kvalitní=1:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi trvanlivá=1 na otázku 11. Na škále 1-5 vyznačte Váš názor na značku Umbro. 1 - nejvíce, 5 - nejméně

13. Doporučili byste tuto značku známým, přátelům ?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi trvanlivá=1 na otázku 11. Na škále 1-5 vyznačte Váš názor na značku Umbro. 1 - nejvíce, 5 - nejméně
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Umbro=3 na otázku 3. Seřaďte známe sportovní značky podle oblíbenosti ( 1 - nejoblíbenější )
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Futbal na otázku 19. Pokud ano, jaký sport provozujete ?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi orientace na zákazníka na otázku 14. Která z následujícich možností charakterizuje značku Umbro ( i více odpovědí )

15. Při nákupu sportovního zboží je pro Vás důležitá ( vyznačte na škále od 1 – nejdůležitější do 5 – nejméně důležité )

  • odpověď minulá zkušenost=1:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi místo prodeje=1 na otázku 15. Při nákupu sportovního zboží je pro Vás důležitá ( vyznačte na škále od 1 – nejdůležitější do 5 – nejméně důležité )

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte značku Umbro ?

2. S jakým sportem si nejčastěji spojujete značku Umbro ?

3. Seřaďte známe sportovní značky podle oblíbenosti ( 1 - nejoblíbenější )

5. Který z uvedených sloganů patří Umbro ?

6. Co vás jako první napadne při značce Umbro ? Vlastními slovy.

7. Vlastníte nějakou věc značky Umbro ?

9. Jak se Vám líbí logo značky Umbro ?

10. Zaznamenali jste poslední dobou nějakou formu propagace značky Umbro ?

11. Na škále 1-5 vyznačte Váš názor na značku Umbro. 1 - nejvíce, 5 - nejméně

12. V čem je značka Umbro odlišná od jiných sportovních značek ?

13. Doporučili byste tuto značku známým, přátelům ?

14. Která z následujícich možností charakterizuje značku Umbro ( i více odpovědí )

15. Při nákupu sportovního zboží je pro Vás důležitá ( vyznačte na škále od 1 – nejdůležitější do 5 – nejméně důležité )

16. Jste

17. Váš věk

18. Jste aktivní sportovec ?

19. Pokud ano, jaký sport provozujete ?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte značku Umbro ?

2. S jakým sportem si nejčastěji spojujete značku Umbro ?

3. Seřaďte známe sportovní značky podle oblíbenosti ( 1 - nejoblíbenější )

5. Který z uvedených sloganů patří Umbro ?

6. Co vás jako první napadne při značce Umbro ? Vlastními slovy.

7. Vlastníte nějakou věc značky Umbro ?

9. Jak se Vám líbí logo značky Umbro ?

10. Zaznamenali jste poslední dobou nějakou formu propagace značky Umbro ?

11. Na škále 1-5 vyznačte Váš názor na značku Umbro. 1 - nejvíce, 5 - nejméně

12. V čem je značka Umbro odlišná od jiných sportovních značek ?

13. Doporučili byste tuto značku známým, přátelům ?

14. Která z následujícich možností charakterizuje značku Umbro ( i více odpovědí )

15. Při nákupu sportovního zboží je pro Vás důležitá ( vyznačte na škále od 1 – nejdůležitější do 5 – nejméně důležité )

16. Jste

17. Váš věk

18. Jste aktivní sportovec ?

19. Pokud ano, jaký sport provozujete ?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Gazdíková, L.Image sportovní značky Umbro (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://image-sportovni-znacky-umbro.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.