Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsem studentkou Vysoké školy ekonomie a managementu v Praze. Ráda bych Vás požádala o vyplnění tohoto anonymního dotazníku, jehož výsledky využiji ve své bakalářské práci.
Otázky se týkají výzkumu image sportovní značky.
Děkuji za Váš čas.
Odpovědi respondentů
1. Váš vztah ke sportu:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Aktivní rekreační sportovec
149
75,25 %
75,25 %
Nesportuji
18
9,09 %
9,09 %
Sportovní divák
16
8,08 %
8,08 %
Vrcholový sportovec (pravidelně se zúčastním závodů)
13
6,57 %
6,57 %
Aktivní profesionální sportovec
2
1,01 %
1,01 %
2. Uveďte tři pro Vás nejznámější sportovní značky:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
3. Uveďte tři pro Vás nejznámější české sportovní značky:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
19
9,6 %
9,6 %
neznám
10
5,05 %
5,05 %
Botas
5
2,53 %
2,53 %
Moira
4
2,02 %
2,02 %
-
3
1,52 %
1,52 %
alpine pro, husky, botas
2
1,01 %
1,01 %
Alpine Pro
2
1,01 %
1,01 %
alpine pro, moira
2
1,01 %
1,01 %
Litex
2
1,01 %
1,01 %
Neviem
2
1,01 %
1,01 %
ostatní odpovědi
Botas, Husky, AlpinePro, nevím Reejoice..jiné neznám.. Draps Litex, Axis progress, sir joseph, alpine pro AlpinePro, Husky, Horsefeathers Jurek, Husky, Alpine Pro AlpinePro, Husky, Moira vybavuju si jenom - Moira - jinak žádnou alpine pro envy moira alpine pro, draps, ? Husky, Alpine pro, Progress sportswear Alpine-pro, AlpinePro, Husky, Adler AlpinePro, Sporten Draps, Arena Artis?, Sporten, Alea Gala, Author, Alpine Pro Alpine pro, Moira, Klimatex Kalas,litex,dominator nemuzu si spomenout Hanah hudy, jurek, alpine Alpine Pro a vic neznam :-) a mozna i to je spatne BOTAS,KLIMATEX,HUDY bohužel neznám Moira, Nordblanc, Atex nevím která značka je tuzemská...ani jedna mě momentálně nenapadá... Nike, reebok, adidas Alpine Pro, MOIRA, Astratex, Kenvelo moira,hanah,kalas Moira,Elan,Kama AlpinePro, horsfathers PUMA Hervis, Loap, Litex alpina, hanah, moira Artis, Botas, Prestige Alpine Pro, Botas, nevim... Kappa Alpine Pro, Alea, Botas x,y,z alpine pro, prestigge, baťa,jitex Prestiž, Baťa, Jitex alpine pro, litex, drapa Baťa, Prestige, Jitex Písek Lowellpro, DRAPS, Jitex nike, adida, author prestiž, bata a jitex Jitex, Kama, Rejoice Alpine-pro, Alea, Husky Alpine pro, Eleven alpina Rejoice, UAX, Klimatex Botas, Sporten, Atex HOP, Botas, Atex Nike, adidas , puma alpinepro, moira, goretex, hannah, progress, draps DRAPS, Lowellpro, LOAP Draps, Moira, Lowellpro Axis, Doldy, Lusti skol,salewa,hudy Alea, AlpinePro, ? botas, litex, alpine pro Humi,Lusti,Moira sportful,gasso,alpine pro, Moira, Kama, Lowellpro hannah, humy, merida alpinepro, sporten, lion Umbro, Styx, Moira hannah, nord blanc, alpnie pro AlpinePro, Hannah, DirectAlpine alpine pro la sportiva black diamond Vella,Kenvelo,Horsefeathers Husky, Olpran olpran, sporten, nevím :-) Direct Apline, Moira, Klimatex bauer, lowellpro, Alpine Pro, Hannah, Sporten nenapadá mě žádná - možná Author kola botas, alpine pro, treti nevim Litex, Moira, Insportline Rejoice, Moira, UAX. alipne pro, sporten,botas,casso husky, alpine pro, hudy,husky, Moira, Kenvelo, Drapas litex, tilak direct_alpine klimatex AlpinePro, Banner Hudy, Moira, Hanah Litex, Botas, Draps ? olpran, botas, Botas, Draps, Kama Funstorm Funstorm, Husky, Elan žádné neznám :D draps, moira ... nepoznám Singing Rock, Olpran, Moira nevím, které značky jsou české Moira, Kenvelo, Husky Alpine Pro, Hannah Fox, Rejoice, Alpinepro Rejoice, Envy, UAX Moira, belinda nenapadá mě žádná moira, litex, nevim Litex, Botas nevybavuju si bohužel české značky. husky, alpine pro nevybavím si Superior, Duratec, Eleven Direct Alpine, Ocun, Singing Rock sporten, botas, author HUSKY, GEMMA greta botas basics adidas, nike, puma české? Botas,Elan, Tilac, Alpine Pro, Moira favorit, moira nenapadá mě nevzpomenu si Klimatex Alea, botas loap tilak husky botas,alpine pro Meatfly, Nugget, Vehicle nordblanc, alpine pro, pinguin Alpine pro, Litex Sporten, Moira, Botas hudisport Draps, Lowellpro, Litex Botas, Legea, Arena Alpine Pro, Loap, Botas Moira, Nordblanc, adidas, nikw, reebok botas, eska alea, botas, ???
147
74,24 %
74,24 %
4. Upřednostnil/a byste některou z těchto značek při nákupu? Pokud ano, proč?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
66
33,33 %
33,33 %
nevím
7
3,54 %
3,54 %
kvalita
5
2,53 %
2,53 %
Nike
2
1,01 %
1,01 %
asi ne
2
1,01 %
1,01 %
neupřednostnila
2
1,01 %
1,01 %
AlpinePro
1
0,51 %
0,51 %
nevím, je mi to jedno
1
0,51 %
0,51 %
ano, progress nebo sir joseph - nesiji v cine, ale v cr
1
0,51 %
0,51 %
Ne, záleží na konkrétním zboží
1
0,51 %
0,51 %
ostatní odpovědi
Columbia Ne, vybírám si podle konkrétního produktu, ne podle značky uprednostnuji ceske znacky - podpora nasi vyroby pokud by byla kvalitní tak ano ne, vybírám hlavně podle ceny ano, protoze je ceska, i kdyz vyrabi v cine:-) Botas má super design bot, ale nejsou přímo na sport Pravděpodobně značku PUMA, a to kvůli designu Alpine pro - jsem s vyrobky spokojena Ano, Alpine Pro pro outdoor oblečení a Adidas boty - na základě dobré zkušenosti určitě ano vzhledem k technologii a kvalitního materiálu těchto sportovních značek Zahranicni Nike - kvalita overena dlouhodobym uzivanim Alpine pro - dobre zkusenosti, siroky sortiment upřednosťnuju nike, hlavně kvůli módním trendům a funkčním materiálů, jinak i značky s merino vlnou jsou na sportování vhodný a preferuju je. nemam preference, zavisi od kvality a ceny a momntalniho pocitu podporit cesky trh, kvalita a zamereni na dany sport Adidas kvůli image, rovněž ale také Moira kvůli kvalitě za dobrou cenu je se prave o znacky moc nezajimam a ty provarene spise ignoruju. Alpine pro - kvalitní zboží NIKE , kreativita jejich zboží - jak design tak funkce jak na který zboží...popř. Puma, mám tam slevu Nike- mam vztah k tenisu a je to taky hlavne tenisova znacka Nike, libi se mi koncept navrhovaneho obleceni pokud jde o české značky, tak určitě MOIRA a důvod? kvalita, příjemný materiál, cena PUMA - kvalitní značka, kterou nosí i profesionální sportovci Loap- kvalita adidas - nevím proč, prostě brand Nike. Mam dobre zkusenosti Českou? asi ne, kvalita ověřená časem- puma Ani ne Maximalne boty Botas na nohejbal, jednoduše proto, že žádná jiná značka lepší nevyrábí. ano, mám s nim dobré zkušenosti Ano, Baťa - světová značka s historií a s dlouho dobou zkušeností zákazníka ano kvalita Kama - velmi kvalitní výrobky, mají na tom postavenou značku ne, k žádné hz nich nemám bližší emocionální vztah kvalita, cena puma, nike.. kvalita, sympaticka znacka ano - pomer cena kvalita Nike. Libi se mi design damske obuvi. Rejoice, UAX - pěkné oblečení Ano, důvěra v kvalitu a atraktivitu. alpine pro, kvůli designu funkčnosti a patriotismu:-) Reebok, spokojenost s kvalitou Ano - dostupnost servisu a náhradních dílů Ano, rozhoduje však kvalita, design, zpracování... tyto značky jsou mi známé, mám s nimi zkušenosti z předchozích koupí NB - kvalitni materialy,pekne strihy a prijatelna cena swix- kvalita ,dlouhodobá značka Ano, je vyrobena v ČR nevím jakou??? Ano, protoze je to cesky produkt nord blanc, DirectAlpine - predchozi dobra zkusenost Ano, Adidas a Nike byla jsem s nimi v minulosti spokojená. nerozumím přesně otázek - jakých "těchto značek"? ty české, které jsem uvedla? nebo všechny, které jsem uvedla? Jinak bych je asi neupřednostnila. Dívám se na poměr cena/využití/design ;) Pravděpodobně Direct Apline, protože s touto značkou mám dobré zkušenosti ano, kvalita, Fischer - výborná kvalita, dobrá zkušenost pokud se jedná o české značky, tak bych dala asi přednost zahraniční z důvodu kvality veci na behani kupuji v Nike, oliver vybaveni na squash, oboje proto, ze s nim mam dobrou zkusenost Adidas, oděvy, obuv a doplňky nakupuji již léta a jejich kvalita a design mi vyhovuje Možná Moira, mám s ní dobrou zkušenost. ano, kvalita ani ne, spíš podle výrobku k čemu bud sloužit husky - dobrá zkušenost ano.kvalita,rozumna cena craft Moira, super vlastnosti za rozumnou cenu Adidas, Nike - krásný design Mizuno protože se specializuje na běh, Nike kvůli vzhledu nike, dlouholeta zkusenost a spokojenost alpine pro, kvalita Funstorm-kvalita, cena kvalita u FUnstorm ne, vybírám si podle toho jaké se mi líbí oblečení, ne podle značky neupřednostnuji sportovní vybavení podle značky, ale podle kvality materiálu ... nike - mám s ní dobré zkušenosti a líbí se mi logo Adidas a Nike pre branding Ano. S některými z nich mám dobré zkušenosti nebo s nimi mají dobré zkušenosti moji známí, existují již nějakou dobu a evokují kvalitu Mám ji vyzkoušenou, vyhovuje mi Nike - sympatie a špatná zkušenost s Alpine Pro Ano,protoze ji mam rada. jsou známe mozna kvuli cene Upřednost%nuju všechny co jsme vypsala. nike-dělá boty i na úzké nohy Nike, mám k nej osobný vzťah --- při nákupu mizáleží na poměru kvalita x cena x styling Ano, upřednostňuji je...jsou kvalitní a za své peníze dostávám odpovídající výkon! Nekupuju podle značky, takže ne ano, kvůli designu, jménu Všeobecně ty české reebok- kvalita Ano, mám s ní už zkušenosti V případě konkrétního účelu (např. kvalitní boty na běh, pohorky, oblečení na lyžování.) Quechua - kvalitní cenově dostupné sportovní oblečení Nike-nejlepší Nike, s jejich vyberem zbozi jsem spokojena.ma to i potadovanou kvalitu. tilak, kvalita Alpine pro - je to česká značka záleží o jaký výrobek by šlo, ale nekoukám po značce zaměstnanecké výhody nordblanc - zdá se mi, že se jedná o kvalitní zboží za rozumnou cenu, zároveň nabízí slušný design Adidas-je pro mě nejlepší značka Líbí se mi produkty značky Nike adidas - nejkvalitnější a nejhezčí
110
55,56 %
55,56 %
5. Znáte značku Alpine Pro?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 6, Ne → otázka č. 12].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
194
97,98 %
97,98 %
Ne
4
2,02 %
2,02 %
6. Máte osobní zkušenost se značkou Alpine Pro?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 7, Ne → otázka č. 12].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
153
78,87 %
77,27 %
Ne
41
21,13 %
20,71 %
7. Kdo Vám výrobky značky Alpine Pro doporučil?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevím
51
33,33 %
25,76 %
JIné
36
23,53 %
18,18 %
Rodina
29
18,95 %
14,65 %
Reklama
16
10,46 %
8,08 %
Přátelé
15
9,8 %
7,58 %
Prodavačky v obchodě
6
3,92 %
3,03 %
8. Víte, jaké má značka Alpine Pro logo? (Pokud ano, popište ho.)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
29
18,95 %
14,65 %
nevím
15
9,8 %
7,58 %
neviem
4
2,61 %
2,02 %
ano
3
1,96 %
1,52 %
A
3
1,96 %
1,52 %
Velké A
3
1,96 %
1,52 %
Alpine pro sportswear equipment
2
1,31 %
1,01 %
AP
2
1,31 %
1,01 %
Ano, velké A
1
0,65 %
0,51 %
Pouze text alpine pro, bez grafiky či obrázku
1
0,65 %
0,51 %
ostatní odpovědi
A na svetlem pozadi, LPINE na tmavem pozadi a malymi pismeny PRO netuším přesně si ho nevybavím, nějaké dvě čáry? černobílé logo s velkým A v černém kosodelníku. Slovo pro je v černém obdélníku Myslím, že má zvýrazněné A na začátku a pro na konci Ano, Písmeno A nebo vypsané Alpine Pro Variace na A psané černým písmem a u písmene A jakoby takové schody a u konce přepůlená černá kostka nee Ano - designove upravene "A" logo si nevybavuji Má takové A a okolo čárky? nemuzu si vzpomenout V černém rámečku bílým písmem ALPINE pro myslim napis Alpine Pro ? skládá se z názvu značky - ale detaily si nevybavuju nevím přesně, snad jen nápis velké A , které vystupuje z pozadí , které vypadá jako skála Ano, je to bílý název značky na černém podkladě černý text na bílém podkladu v černém obdélníku bílým písmem značka Alpine Pro, písmeno A je naopak černé ve zkoseném bílém obdélníku z levé strany - má připomínat tvar hory neznám Vim,ale nepamatuji se! Textové logo - velké výrazné A Velke pismeno A v kosoctverci nevspominam si. asi alpy :-) název ALPINE, kde A je ve čtverci ze strany "ukouslý" vypadající jako motiv skály Nepamatuji si Nejaka kostrbata hora s A nápis s jakoby natrženým papírem pod písmenem "A" a dvěma obdélníky pod "pro" Pokud vím tak je to jen trochu stilizovaný nápis tiskací název ALPINE PRO, zvýrazněné A se siluetou hor... tezko popsatelne, vypsana, hora u A Napis Alpine Pro, A je podbarvene Název značky Alpine pro, bez obrázku, pod nápisem něco drobně napsáno velké A ve skále černo bílé alpine pro Buď celý název nebo A v čtverečku Tuším, že pouze dvoubarevný nápis alpine pro skála a v ní je velké písmeno A bílá písmena na černém pozadí, první písmeno je znakem značky kdybych ho viděla, tak ho poznám, ale sama ho nepopíšu ano, napis AlpinePro nepamatuji A v rámečku, pak text LPINE černobílé aáčko Zvýrazněné písmeno A v šedém rámečku a poté samotný text vybavuji si jen font jakým je napsán pismeno A v takovem ctverecku A či text alpine pro trojuhlenik logo nevím, ale výrobky co jsem měl měly výbornou funkčnost Písmeno A v lichoběžníku velká tiskací písmena, první a inverzní Skála název Alpine Pro s různě zvýrazněným písmem text alpine pro text, spíše podélný, zvýrazněné A pismenko a v takovem jakokdyby kousku kamene? graficky vyvedený název černo-bílý nápis a "áčko" bývá v opačné barvě než celý nápis alpine pro, ačko je jinou barvou takový trojúhelník s nápisem značky napis Alpine pro (u A je něco jako skála) černý nápis Alpine Pro, písmeno A je bíle ohraničeno logo, které obsahuje název značky Mam za to, ze ma jen psane logo siluetu hory taková stříška nad písmenem A Je ta hora:) bilej jakoby ctverec uvnitr s velkym A a na boku napsanym alpine pro Alpine pro text různě zvýrazněný nevybavuju si nápis alpine pro, A je v hoře pímeno A s grafickými prvky vím nevzpomenu si .. Je to jen velkými písmeny ALPINE PRO, "A" je v poli. Alpine pro, kdy A je ,, vtesano" do skaly. velké A v invertovanem pozadi a v obdelniku pro černobílý název písmeno A v obdelníku typografické Zvýrazněné bílé A v černém podkladě, zbytek černých písmen a v černém rámečku zvýrazněné bílé písmo PRO velké písmeno A černý nápis, žádný obrázek, orámované A na začátku a pro na konci reliéf vrcholků velehor a text s názvem značky
90
58,82 %
45,45 %
9. Doporučil/a byste tuto značku svým známým?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
82
53,59 %
41,41 %
Určitě ano
36
23,53 %
18,18 %
Nevím
20
13,07 %
10,1 %
Spíše ne
14
9,15 %
7,07 %
Určitě ne
1
0,65 %
0,51 %
10. Jaké výrobky této značky jste si již někdy koupil/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Bundy
82
53,59 %
41,41 %
Zimní oblečení
76
49,67 %
38,38 %
Letní oblečení
52
33,99 %
26,26 %
Doplňky
45
29,41 %
22,73 %
Sportovní vybavení
38
24,84 %
19,19 %
Boty
29
18,95 %
14,65 %
Jiné
8
5,23 %
4,04 %
11. Výrobky společnosti Alpine Pro jsou: (oznámkujte jako ve škole - 1 nejlepší, 5 - nejhorší)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Levné vs. Drahé
1-2-3-4-5
3.046
0.606
Dostupné vs. Nedostupné
1-2-3-4-5
1.974
0.627
Zajímavé vs. Nikdy mě nezaujaly
1-2-3-4-5
2.431
0.834
Praktické vs. Nepraktické
1-2-3-4-5
2.033
0.607
Kvalitní vs. Nekvalitní
1-2-3-4-5
2.176
0.864
Funkční vs. Nefunkční
1-2-3-4-5
2.059
0.761
Výjimečné vs. Nudné
1-2-3-4-5
3.105
0.643
Moderní vs. Zastaralé
1-2-3-4-5
2.484
0.76
Pohodlné vs. Nepohodlné
1-2-3-4-5
2.013
0.653
Odolné vs. Nic nevydrží
1-2-3-4-5
2.307
0.775
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
12. Znáte značku Husky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 13, Ne → otázka č. 19].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
188
94,95 %
94,95 %
Ne
10
5,05 %
5,05 %
13. Máte osobní zkušenost se značkou Husky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 14, Ne → otázka č. 19].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
103
54,79 %
52,02 %
Ano
85
45,21 %
42,93 %
14. Kdo Vám výrobky značky Husky doporučil?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevím
23
27,06 %
11,62 %
Přátelé
19
22,35 %
9,6 %
Jiné
19
22,35 %
9,6 %
Rodina
12
14,12 %
6,06 %
Reklama
9
10,59 %
4,55 %
Prodavačky v obchodě
3
3,53 %
1,52 %
15. Víte, jaké má značka Husky logo? (Pokud ano, popište ho.)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
15
17,65 %
7,58 %
Nevím
7
8,24 %
3,54 %
nevzpomenu si
4
4,71 %
2,02 %
ano
3
3,53 %
1,52 %
text husky
2
2,35 %
1,01 %
asi psa
1
1,18 %
0,51 %
H
1
1,18 %
0,51 %
Kulatý terč s modrým středem, nápis Husky
1
1,18 %
0,51 %
vyšívané
1
1,18 %
0,51 %
netušim
1
1,18 %
0,51 %
ostatní odpovědi
Nějakej pes text HUSKY v modrém provedení. Před slovem je jakýsi "terč" černobílý terč s modrým středem Ano - text HUSKY soustredne kruhy nejake zelene? tři kruhy od největšího k nejmenšímu barevně rozlišené modrá černá bílá Před názvem značky je kolečko s tečkou uvnitř v bílém obdélníku světle modrým velkým písmem logo značky, před logem černobílomodrý terč modrý nápis HUSKY a před modré kolečky s černou tečkou myslim neco jako terc! Textové se symbolem "modrého terčíku" kolečko a název HUSKY nápis nepmatuji se Dva barevné kruhy v sobě 0 Husky tři různobarevné kruhy v sobě a modrý název Husky psa kolecko nepamatuji dvě kolečka v obě a text HUSKY nejsme si jista ale myslim, ze je to pes Oranžové logo husky husky pes modrocerny terc O Husky Nevím. modrý terč? kolečko + název firmy kolečko tyrkysové nápis Husky a kolečko kolečko, podélný tučný text nápis s barevným terčem v předu modrý nápis a před ním kruh ve stejné barvě nevzpomínám si nápis husky Asi psacím písmem vyšitý název a něco jako modré kolečko buď vyobrazení psa a nápis Husky nebo nápis Husky a modro černý terč modrý nápis husky s terčem před nápisem Pes husky:) černo-modro-bílý terčík Modrá tečka/kruh? Nevím- kolečko v kolečku .. Modry napis husky dvoubarenve kolecko a napis husky pes husky modrý nápis, vlevo kolečko
49
57,65 %
24,75 %
16. Doporučil/a byste tuto značku svým známým?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
42
49,41 %
21,21 %
Určitě ano
25
29,41 %
12,63 %
Nevím
15
17,65 %
7,58 %
Spíše ne
3
3,53 %
1,52 %
17. Jaké výrobky této značky jste si již někdy koupil/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Sportovní vybavení
38
44,71 %
19,19 %
Doplňky
31
36,47 %
15,66 %
Jiné
23
27,06 %
11,62 %
Bundy
20
23,53 %
10,1 %
Zimní oblečení
19
22,35 %
9,6 %
Letní oblečení
7
8,24 %
3,54 %
Boty
5
5,88 %
2,53 %
18. Výrobky společnosti Husky jsou: (oznámkujte jako ve škole - 1 nejlepší, 5 - nejhorší)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Levné vs. Drahé
1-2-3-4-5
2.976
0.705
Dostupné vs. Nedostupné
1-2-3-4-5
2.259
0.615
Zajímavé vs. Nikdy mě nezaujaly
1-2-3-4-5
2.212
0.661
Praktické vs. Nepraktické
1-2-3-4-5
1.988
0.576
Kvalitní vs. Nekvalitní
1-2-3-4-5
1.988
0.694
Funkční vs. Nefunkční
1-2-3-4-5
1.882
0.598
Výjimečné vs. Nudné
1-2-3-4-5
2.647
0.652
Moderní vs. Zastaralé
1-2-3-4-5
2.271
0.739
Pohodlné vs. Nepohodlné
1-2-3-4-5
1.988
0.623
Odolné vs. Nic nevydrží
1-2-3-4-5
2.094
0.862
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
19. Jste?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
141
71,21 %
71,21 %
muž
57
28,79 %
28,79 %
20. Do jaké věkové kategorie patříte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18-26 let
82
41,41 %
41,41 %
27-35 let
76
38,38 %
38,38 %
36-54 let
27
13,64 %
13,64 %
méně než 18 let
8
4,04 %
4,04 %
55 a více let
5
2,53 %
2,53 %
21. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vysokoškolské
99
50 %
50 %
Středoškolské s maturitou
84
42,42 %
42,42 %
Základní
12
6,06 %
6,06 %
Výuční list
3
1,52 %
1,52 %
22. Vyberte prosím kraj, ve kterém žijete:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Hlavní město Praha
98
49,49 %
49,49 %
Středočeský kraj
23
11,62 %
11,62 %
Liberecký kraj
13
6,57 %
6,57 %
Kraj Vysočina
10
5,05 %
5,05 %
Moravskoslezský kraj
10
5,05 %
5,05 %
Jihomoravský kraj
9
4,55 %
4,55 %
Zlínský kraj
9
4,55 %
4,55 %
Královéhradecký kraj
6
3,03 %
3,03 %
Pardubický kraj
5
2,53 %
2,53 %
Plzeňský kraj
4
2,02 %
2,02 %
Olomoucký kraj
3
1,52 %
1,52 %
Jihočeský kraj
3
1,52 %
1,52 %
Ústecký kraj
3
1,52 %
1,52 %
Karlovarský kraj
2
1,01 %
1,01 %
23. Jaký je Váš hrubý měsíční příjem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
25 001-35 000 Kč
49
24,75 %
24,75 %
Méně než 5 000 Kč
39
19,7 %
19,7 %
5 001-15 000 Kč
38
19,19 %
19,19 %
15 001-25 000 Kč
33
16,67 %
16,67 %
35 001-45 000 Kč
23
11,62 %
11,62 %
45 001 Kč a více
16
8,08 %
8,08 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Levné [1-2-3-4-5] Drahé: 2 na otázku 18. Výrobky společnosti Husky jsou: (oznámkujte jako ve škole - 1 nejlepší, 5 - nejhorší)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Levné [1-2-3-4-5] Drahé: 3 na otázku 18. Výrobky společnosti Husky jsou: (oznámkujte jako ve škole - 1 nejlepší, 5 - nejhorší)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Levné [1-2-3-4-5] Drahé: 4 na otázku 18. Výrobky společnosti Husky jsou: (oznámkujte jako ve škole - 1 nejlepší, 5 - nejhorší)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupné [1-2-3-4-5] Nedostupné: 1 na otázku 18. Výrobky společnosti Husky jsou: (oznámkujte jako ve škole - 1 nejlepší, 5 - nejhorší)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupné [1-2-3-4-5] Nedostupné: 2 na otázku 18. Výrobky společnosti Husky jsou: (oznámkujte jako ve škole - 1 nejlepší, 5 - nejhorší)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupné [1-2-3-4-5] Nedostupné: 3 na otázku 18. Výrobky společnosti Husky jsou: (oznámkujte jako ve škole - 1 nejlepší, 5 - nejhorší)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímavé [1-2-3-4-5] Nikdy mě nezaujaly: 1 na otázku 18. Výrobky společnosti Husky jsou: (oznámkujte jako ve škole - 1 nejlepší, 5 - nejhorší)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímavé [1-2-3-4-5] Nikdy mě nezaujaly: 2 na otázku 18. Výrobky společnosti Husky jsou: (oznámkujte jako ve škole - 1 nejlepší, 5 - nejhorší)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímavé [1-2-3-4-5] Nikdy mě nezaujaly: 3 na otázku 18. Výrobky společnosti Husky jsou: (oznámkujte jako ve škole - 1 nejlepší, 5 - nejhorší)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praktické [1-2-3-4-5] Nepraktické: 1 na otázku 18. Výrobky společnosti Husky jsou: (oznámkujte jako ve škole - 1 nejlepší, 5 - nejhorší)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praktické [1-2-3-4-5] Nepraktické: 2 na otázku 18. Výrobky společnosti Husky jsou: (oznámkujte jako ve škole - 1 nejlepší, 5 - nejhorší)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praktické [1-2-3-4-5] Nepraktické: 3 na otázku 18. Výrobky společnosti Husky jsou: (oznámkujte jako ve škole - 1 nejlepší, 5 - nejhorší)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní [1-2-3-4-5] Nekvalitní: 1 na otázku 18. Výrobky společnosti Husky jsou: (oznámkujte jako ve škole - 1 nejlepší, 5 - nejhorší)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní [1-2-3-4-5] Nekvalitní: 2 na otázku 18. Výrobky společnosti Husky jsou: (oznámkujte jako ve škole - 1 nejlepší, 5 - nejhorší)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní [1-2-3-4-5] Nekvalitní: 3 na otázku 18. Výrobky společnosti Husky jsou: (oznámkujte jako ve škole - 1 nejlepší, 5 - nejhorší)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Funkční [1-2-3-4-5] Nefunkční: 1 na otázku 18. Výrobky společnosti Husky jsou: (oznámkujte jako ve škole - 1 nejlepší, 5 - nejhorší)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Funkční [1-2-3-4-5] Nefunkční: 2 na otázku 18. Výrobky společnosti Husky jsou: (oznámkujte jako ve škole - 1 nejlepší, 5 - nejhorší)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Funkční [1-2-3-4-5] Nefunkční: 3 na otázku 18. Výrobky společnosti Husky jsou: (oznámkujte jako ve škole - 1 nejlepší, 5 - nejhorší)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výjimečné [1-2-3-4-5] Nudné: 2 na otázku 18. Výrobky společnosti Husky jsou: (oznámkujte jako ve škole - 1 nejlepší, 5 - nejhorší)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výjimečné [1-2-3-4-5] Nudné: 3 na otázku 18. Výrobky společnosti Husky jsou: (oznámkujte jako ve škole - 1 nejlepší, 5 - nejhorší)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výjimečné [1-2-3-4-5] Nudné: 4 na otázku 18. Výrobky společnosti Husky jsou: (oznámkujte jako ve škole - 1 nejlepší, 5 - nejhorší)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moderní [1-2-3-4-5] Zastaralé: 1 na otázku 18. Výrobky společnosti Husky jsou: (oznámkujte jako ve škole - 1 nejlepší, 5 - nejhorší)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moderní [1-2-3-4-5] Zastaralé: 2 na otázku 18. Výrobky společnosti Husky jsou: (oznámkujte jako ve škole - 1 nejlepší, 5 - nejhorší)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moderní [1-2-3-4-5] Zastaralé: 3 na otázku 18. Výrobky společnosti Husky jsou: (oznámkujte jako ve škole - 1 nejlepší, 5 - nejhorší)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pohodlné [1-2-3-4-5] Nepohodlné: 1 na otázku 18. Výrobky společnosti Husky jsou: (oznámkujte jako ve škole - 1 nejlepší, 5 - nejhorší)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pohodlné [1-2-3-4-5] Nepohodlné: 2 na otázku 18. Výrobky společnosti Husky jsou: (oznámkujte jako ve škole - 1 nejlepší, 5 - nejhorší)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pohodlné [1-2-3-4-5] Nepohodlné: 3 na otázku 18. Výrobky společnosti Husky jsou: (oznámkujte jako ve škole - 1 nejlepší, 5 - nejhorší)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odolné [1-2-3-4-5] Nic nevydrží: 1 na otázku 18. Výrobky společnosti Husky jsou: (oznámkujte jako ve škole - 1 nejlepší, 5 - nejhorší)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odolné [1-2-3-4-5] Nic nevydrží: 2 na otázku 18. Výrobky společnosti Husky jsou: (oznámkujte jako ve škole - 1 nejlepší, 5 - nejhorší)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odolné [1-2-3-4-5] Nic nevydrží: 3 na otázku 18. Výrobky společnosti Husky jsou: (oznámkujte jako ve škole - 1 nejlepší, 5 - nejhorší)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 14. Kdo Vám výrobky značky Husky doporučil?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 14. Kdo Vám výrobky značky Husky doporučil?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přátelé na otázku 14. Kdo Vám výrobky značky Husky doporučil?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rodina na otázku 14. Kdo Vám výrobky značky Husky doporučil?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 15. Víte, jaké má značka Husky logo? (Pokud ano, popište ho.)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 16. Doporučil/a byste tuto značku svým známým?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 16. Doporučil/a byste tuto značku svým známým?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano na otázku 16. Doporučil/a byste tuto značku svým známým?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bundy na otázku 17. Jaké výrobky této značky jste si již někdy koupil/a?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doplňky na otázku 17. Jaké výrobky této značky jste si již někdy koupil/a?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 17. Jaké výrobky této značky jste si již někdy koupil/a?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sportovní vybavení na otázku 17. Jaké výrobky této značky jste si již někdy koupil/a?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zimní oblečení na otázku 17. Jaké výrobky této značky jste si již někdy koupil/a?
18. Výrobky společnosti Husky jsou: (oznámkujte jako ve škole - 1 nejlepší, 5 - nejhorší)
odpověď Funkční [1-2-3-4-5] Nefunkční: 1:
5.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praktické [1-2-3-4-5] Nepraktické: 1 na otázku 18. Výrobky společnosti Husky jsou: (oznámkujte jako ve škole - 1 nejlepší, 5 - nejhorší)
odpověď Pohodlné [1-2-3-4-5] Nepohodlné: 1:
7.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moderní [1-2-3-4-5] Zastaralé: 1 na otázku 18. Výrobky společnosti Husky jsou: (oznámkujte jako ve škole - 1 nejlepší, 5 - nejhorší)
21. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
odpověď Vysokoškolské:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímavé [1-2-3-4-5] Nikdy mě nezaujaly: 4 na otázku 11. Výrobky společnosti Alpine Pro jsou: (oznámkujte jako ve škole - 1 nejlepší, 5 - nejhorší)
23. Jaký je Váš hrubý měsíční příjem?
odpověď Méně než 5 000 Kč:
4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 21. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Váš vztah ke sportu:
2. Uveďte tři pro Vás nejznámější sportovní značky:
3. Uveďte tři pro Vás nejznámější české sportovní značky:
4. Upřednostnil/a byste některou z těchto značek při nákupu? Pokud ano, proč?
5. Znáte značku Alpine Pro?
6. Máte osobní zkušenost se značkou Alpine Pro?
7. Kdo Vám výrobky značky Alpine Pro doporučil?
8. Víte, jaké má značka Alpine Pro logo? (Pokud ano, popište ho.)
9. Doporučil/a byste tuto značku svým známým?
10. Jaké výrobky této značky jste si již někdy koupil/a?
11. Výrobky společnosti Alpine Pro jsou: (oznámkujte jako ve škole - 1 nejlepší, 5 - nejhorší)
12. Znáte značku Husky?
13. Máte osobní zkušenost se značkou Husky?
14. Kdo Vám výrobky značky Husky doporučil?
15. Víte, jaké má značka Husky logo? (Pokud ano, popište ho.)
16. Doporučil/a byste tuto značku svým známým?
17. Jaké výrobky této značky jste si již někdy koupil/a?
18. Výrobky společnosti Husky jsou: (oznámkujte jako ve škole - 1 nejlepší, 5 - nejhorší)
19. Jste?
20. Do jaké věkové kategorie patříte?
21. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
22. Vyberte prosím kraj, ve kterém žijete:
23. Jaký je Váš hrubý měsíční příjem?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Váš vztah ke sportu:
2. Uveďte tři pro Vás nejznámější sportovní značky:
3. Uveďte tři pro Vás nejznámější české sportovní značky:
4. Upřednostnil/a byste některou z těchto značek při nákupu? Pokud ano, proč?
5. Znáte značku Alpine Pro?
6. Máte osobní zkušenost se značkou Alpine Pro?
7. Kdo Vám výrobky značky Alpine Pro doporučil?
8. Víte, jaké má značka Alpine Pro logo? (Pokud ano, popište ho.)
9. Doporučil/a byste tuto značku svým známým?
10. Jaké výrobky této značky jste si již někdy koupil/a?
11. Výrobky společnosti Alpine Pro jsou: (oznámkujte jako ve škole - 1 nejlepší, 5 - nejhorší)
12. Znáte značku Husky?
13. Máte osobní zkušenost se značkou Husky?
14. Kdo Vám výrobky značky Husky doporučil?
15. Víte, jaké má značka Husky logo? (Pokud ano, popište ho.)
16. Doporučil/a byste tuto značku svým známým?
17. Jaké výrobky této značky jste si již někdy koupil/a?
18. Výrobky společnosti Husky jsou: (oznámkujte jako ve škole - 1 nejlepší, 5 - nejhorší)
19. Jste?
20. Do jaké věkové kategorie patříte?
21. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
22. Vyberte prosím kraj, ve kterém žijete:
23. Jaký je Váš hrubý měsíční příjem?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.