Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Image SPŠE a VOŠ Plzeň
Image SPŠE a VOŠ Plzeň
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Tereza Benešová |
---|---|
Šetření: | 31. 01. 2012 - 07. 02. 2012 |
Počet respondentů: | 60 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 12.13 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 91 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:17 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den, prosím Vás o vyplnění dotazníku zabývající se vnímáním image SPŠE a VOŠ Plzeň. Cílem je zjistit, zda-li je registrována v širším povědomí společnosti a jak je hodnocena. Výsledky výzkumu mi pomohou při zpracování absolvenstké práce. Děkuji
Odpovědi respondentů
1. Jste žena či muž?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Muž | 33 | 55 % | 55 % |
Žena | 27 | 45 % | 45 % |
2. Do jaké věkové kategorie patříte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 - 25 | 41 | 68,33 % | 68,33 % |
26 - 30 | 7 | 11,67 % | 11,67 % |
16 - 20 | 5 | 8,33 % | 8,33 % |
více jak 40 | 3 | 5 % | 5 % |
31 - 40 | 2 | 3,33 % | 3,33 % |
méně než 16 | 2 | 3,33 % | 3,33 % |
3. Víte o existenci SPŠE a VOŠ Plzeň?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 56 | 93,33 % | 93,33 % |
ne | 4 | 6,67 % | 6,67 % |
4. Studoval jste na této škole?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Stále studuji část VOŠ | 32 | 53,33 % | 53,33 % |
Studoval jsem VOŠ | 11 | 18,33 % | 18,33 % |
Studoval jsem středoškolskou část | 11 | 18,33 % | 18,33 % |
Nestudoval jsem tuto školu a ani se nechystám | 9 | 15 % | 15 % |
Chystám se studovat SPŠE a VOŠ | 6 | 10 % | 10 % |
Stále studuji středoškolskou část | 3 | 5 % | 5 % |
5. Jak jste se o škole dozvěděl?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Od přátel či rodiny | 33 | 55 % | 55 % |
Z internetu | 11 | 18,33 % | 18,33 % |
Ve škole | 7 | 11,67 % | 11,67 % |
Z médií | 2 | 3,33 % | 3,33 % |
neznám | 1 | 1,67 % | 1,67 % |
bydlím kousek od ní | 1 | 1,67 % | 1,67 % |
od kolegů v zaměstnání | 1 | 1,67 % | 1,67 % |
od kolegy na VŠ | 1 | 1,67 % | 1,67 % |
Z propagačních materiálů | 1 | 1,67 % | 1,67 % |
nedozvěděl | 1 | 1,67 % | 1,67 % |
bydlím za rohem | 1 | 1,67 % | 1,67 % |
6. Myslíte si, že je škola dostatečně propagována?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 42 | 70 % | 70 % |
nevím | 14 | 23,33 % | 23,33 % |
ano | 4 | 6,67 % | 6,67 % |
7. Jaké akce by podle Vás pomohly se zlepšením image?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Větší spolupráce s novinářkou komunitou | 33 | 55,93 % | 55 % |
Organizace pravidelných setkání bývalých studentů | 24 | 40,68 % | 40 % |
Speciální zaměstnanec, který by se zabýval propagací školy | 24 | 40,68 % | 40 % |
Větší využití sociálních sítí | 24 | 40,68 % | 40 % |
Masivní reklama v médiích | 21 | 35,59 % | 35 % |
Zcela nová koncepce propagačních materiálů | 11 | 18,64 % | 18,33 % |
Účast studentů v neziskových projektech | 11 | 18,64 % | 18,33 % |
Užší spolupráce s podnikatelským sektorem | 8 | 13,56 % | 13,33 % |
8. Napadá Vás jiná možnost zlepšení image školy?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Dopravní prostředky, spolupráce s nižšími školami
kvalitní internetové stránky, reklama v novinách
mediální vizualizace v dopravních prostředcích a reklamních plochách
mhd
modernizace prostor a vybavení
novinky v místním tisku
plakáty
plakáty
plakáty a letáky v období přijímaček
plakáty v dopravních prostředcích
plakáty v mhd
Pořádání soutěží, zajímavé práce studentů na pozici vylepšování a inovace
promyšlená koncepce
Publikace učebních textů
reference od bývalých studentů
reklamní plochy
reklamní plochy, rozhlas
spolupráce se středníma školama
spolupráce se základkama a středníma
studentský senát
ucelený plán reklamy a ne vše dělat náhodně
veletrhy a prezentace na odborných seminářích
větší účast na odborných veletrzích
Více odborných předmětů týkajících se zaměření oborů.
výlepní plochy
Výměna vedení
výměna vedení a učitelů
vyměnit nekvalitní vedení a učitele
zapojení veřejnosti do činnosti
zavedení placené praxe, kdy se dělají projekty pro firmy
změna učitelů
změna vedení - zpátky Mauleovou!
Změna vedení školy, lepší propracovanost při tvorbě učebních plánů a učitelé, kteří dovedou danou problematiku přiblížit
Změna vyučujících
změnit učitlé a vedení
9. Jak hodnotíte SPŠE a VOŠ Plzeň?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
známá vs. neznámá | 1-2-3-4-5 | 3.929 | 1.673 |
moderní způsob výuky vs. zastaralý způsob výuky | 1-2-3-4-5 | 3.339 | 1.474 |
orientovaná výuka na praxi vs. orientovaná výuka na teorii | 1-2-3-4-5 | 2.304 | 0.961 |
kvalitní výuka odborných předmětů vs. nekvalitní výuka odborných předmětů | 1-2-3-4-5 | 2.804 | 1.194 |
kvalitní výuky jazyků vs. nedostačující kvalita vyučovaných jazyků | 1-2-3-4-5 | 2.429 | 1.031 |
individuální přístup ke studentům vs. hromadný přístup ke studentům | 1-2-3-4-5 | 1.929 | 1.138 |
dostatečná propagace školy vs. nedostatečná propagace školy | 1-2-3-4-5 | 3.964 | 1.57 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
10. Jste spokojen s nabídkou oborů pro vyšší odborné vzdělání na této škole?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 34 | 56,67 % | 56,67 % |
ano | 17 | 28,33 % | 28,33 % |
nevím | 9 | 15 % | 15 % |
11. Uvítal byste nový studijní obor?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 38 | 63,33 % | 63,33 % |
nevím | 16 | 26,67 % | 26,67 % |
ne | 6 | 10 % | 10 % |
12. Pokud ano, jaké by měl mít zaměření?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
animační program
desing v reklamě, technické sestavování modelů
Ekonomie, účetnictví
elektro
elektro a správcovství
Elektro obor, aby mohli maturanti ve výuce na škole pokračovat
elektro pro pokračování po maturitě
elektro, moderní strojírenství
elektro, správcovství počítačových sítí
elektro, vývoj programového vybavení, správcovství sítí
elektrotechniku
elektrotechniku
elektrotechniku, programování
grafický design
grafický obor se zaměřením na reklamu
grafika
grafiku a programování
management - personalista
management ale ne dopravy
management ale ne dosavadního zaměření, ale pro státtní instituce
management lidských zdrojů
Management obecně, ne dopravy
Mediální technika
moderní programování
moderní stojírenství, elektrotechnika
multimediální technologie
Nová multimediální technika
obor skládající se z psychologie a ekonomie zaměřený na management popř. PR specialista
personalistiku nebo psychomanagement
podnikání v technice - obor, který by připravil budoucí živostníky v počítačové oblasti
PR specialista, elektro tak, aby zde mohli pokračovat maturanti
PR, personální management
programování v moderních programovacích jazycích
sítě IT
správcovství, elektro
strojírenské obory s IT
umělecký
vysílací systémy
13. Z jakého kraje pocházíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Plzeňský | 36 | 60 % | 60 % |
Středočeský | 7 | 11,67 % | 11,67 % |
Ústecký | 7 | 11,67 % | 11,67 % |
Karlovarský | 6 | 10 % | 10 % |
Jihočeský | 3 | 5 % | 5 % |
Praha | 1 | 1,67 % | 1,67 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.