Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
tento dotazník slouží k vypracování mé bakalářské práce o Uherskohradišťské nemocnici a.s. Je určen převážně lidem, kteří měli s touto nemocnicí zkušenost při ambulantním ošetření či při hospitalizaci. Dotazník je anonymní.
Předem děkuji za Váš čas.
Aneta Zelená
studentka UTB Zlín, Fakulta humanitních studií
Odpovědi respondentů
1. Co je podle Vás nejdůležitější pro udržení dobré image nemocničního zařízení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Přívětivý přístup ošetřujícího personálu k pacientům
46
43,81 %
43,81 %
Vysoká kvalifikace a vzdělanost zdravotnického personálu
33
31,43 %
31,43 %
Důvěryhodnost nemocničního zařízení
20
19,05 %
19,05 %
Profesionální přístup a věrnost zaměstnanců
6
5,71 %
5,71 %
2. Máte osobní zkušenost s poskytnutou péčí v Uherskohradišťské nemocnici?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
99
94,29 %
94,29 %
Ne. (Pokud ne, přejděte k otázce č. 13)
6
5,71 %
5,71 %
3. Byli jste s poskytnutou péčí spokojeni?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
41
41 %
39,05 %
Ano
27
27 %
25,71 %
Spíše ne
21
21 %
20 %
Ne
11
11 %
10,48 %
4. Jezdíte do nemocnice autem?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
78
78,79 %
74,29 %
Ne (prosím, přejděte k otázce č. 7)
21
21,21 %
20 %
5. Jste spokojeni s množstvím parkovacích míst?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Občas mám problém najít místo k parkování
39
50 %
37,14 %
Ne, většinou místo k parkování složitě hledám
20
25,64 %
19,05 %
Ano, vždy mám kde zaparkovat
19
24,36 %
18,1 %
6. Zdá se Vám cena za možnost parkování v areálu příliš vysoká?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
37
46,84 %
35,24 %
Ne
28
35,44 %
26,67 %
Nevím
14
17,72 %
13,33 %
7. Jste spokojeni s tím, jak Uherskohradišťská nemocnice komunikuje s veřejností?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nezajímá mě to
38
38,78 %
36,19 %
Ne
37
37,76 %
35,24 %
Ano
23
23,47 %
21,9 %
8. Které oddělení má podle Vás nejlepší image, případně nejlepší komunikaci?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Neznám komunikaci jednotlivých oddělení
37
37,37 %
35,24 %
Porodnicko-gynekologické
28
28,28 %
26,67 %
Dětské
12
12,12 %
11,43 %
Ortopedické
6
6,06 %
5,71 %
Oční
5
5,05 %
4,76 %
ARO a NIP
4
4,04 %
3,81 %
Chirurgické
4
4,04 %
3,81 %
Jiné
3
3,03 %
2,86 %
9. Domníváte se, že současná image Uherskohradišťské nemocnice:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nemění se, je stále špatná
39
39,39 %
37,14 %
Zlepšuje se
31
31,31 %
29,52 %
Nevím
13
13,13 %
12,38 %
Zhoršuje se
9
9,09 %
8,57 %
Nemění se, je stále je dobrá
7
7,07 %
6,67 %
10. S čím nejste v Uherskohradišťské nemocnici spokojeni? (možnost více odpovědí)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Přístupem ošetřujícího personálu
65
65,66 %
61,9 %
Se stravou
48
48,48 %
45,71 %
Chybí možnost wi-fi připojení
40
40,4 %
38,1 %
Na internetových stránkách chybí možnost dotazů a připomínek
19
19,19 %
18,1 %
Jiné
12
12,12 %
11,43 %
Chybí společenské místnosti v budovách velkých klinik
10
10,1 %
9,52 %
11. Jak jste byli spokojeni se službami poskytovanými v nemocnici? Zakroužkujte, prosím, vždy jedno číslo na uvedené škále od 1 do 5 (jako ve škole: 1 je nejlepší, 5 je nejhorší), které nejlépe vystihuje Váš názor. Hodnocení vztahující se k hospitalizaci:
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Vybavení nemocnice
2.895
0.726
Ochota zdravotnického personálu
3.232
1.315
Kvalita stravy
3.474
1.176
Soukromí při vyšetření
2.695
1.18
Čistota pokojů
2.305
0.865
12. Jak jste byli spokojeni se službami poskytovanými v nemocnici? Zakroužkujte, prosím, vždy jedno číslo na uvedené škále od 1 do 5 (jako ve škole: 1 je nejlepší, 5 je nejhorší), které nejlépe vystihuje Váš názor. Hodnocení vztahující se k ambulantnímu ošetření:
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Dodržení objednacích hodin
3.128
1.622
Vzhled a umístění nemocnice
2.726
0.872
Logo nemocnice
2.422
0.977
Vzhled internetových stránek
2.541
0.742
Dostupnost občerstvení v areálu
2.667
0.975
13. Věříte, že přestavba nemocničního areálu a s tím související vylepšení prostor zlepší pověst nemocnice?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
48
45,71 %
45,71 %
ne
32
30,48 %
30,48 %
nevím
25
23,81 %
23,81 %
14. Jste z okresu:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Uherské Hradiště
98
93,33 %
93,33 %
Jiný
4
3,81 %
3,81 %
Kroměříž
2
1,9 %
1,9 %
Zlín
1
0,95 %
0,95 %
15. Věková kategorie:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
25 – 34
41
39,05 %
39,05 %
35 - 44
25
23,81 %
23,81 %
18 – 24
20
19,05 %
19,05 %
45 - 54
12
11,43 %
11,43 %
Více
4
3,81 %
3,81 %
55 - 64
3
2,86 %
2,86 %
16. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
73
69,52 %
69,52 %
Muž
32
30,48 %
30,48 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost občerstvení v areálu=1 na otázku 12. Jak jste byli spokojeni se službami poskytovanými v nemocnici? Zakroužkujte, prosím, vždy jedno číslo na uvedené škále od 1 do 5 (jako ve škole: 1 je nejlepší, 5 je nejhorší), které nejlépe vystihuje Váš názor. Hodnocení vztahující se k ambulantnímu ošetření:
10. S čím nejste v Uherskohradišťské nemocnici spokojeni? (možnost více odpovědí)
odpověď Přístupem ošetřujícího personálu:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 7. Jste spokojeni s tím, jak Uherskohradišťská nemocnice komunikuje s veřejností?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Co je podle Vás nejdůležitější pro udržení dobré image nemocničního zařízení?
2. Máte osobní zkušenost s poskytnutou péčí v Uherskohradišťské nemocnici?
3. Byli jste s poskytnutou péčí spokojeni?
4. Jezdíte do nemocnice autem?
5. Jste spokojeni s množstvím parkovacích míst?
6. Zdá se Vám cena za možnost parkování v areálu příliš vysoká?
7. Jste spokojeni s tím, jak Uherskohradišťská nemocnice komunikuje s veřejností?
8. Které oddělení má podle Vás nejlepší image, případně nejlepší komunikaci?
9. Domníváte se, že současná image Uherskohradišťské nemocnice:
10. S čím nejste v Uherskohradišťské nemocnici spokojeni? (možnost více odpovědí)
11. Jak jste byli spokojeni se službami poskytovanými v nemocnici? Zakroužkujte, prosím, vždy jedno číslo na uvedené škále od 1 do 5 (jako ve škole: 1 je nejlepší, 5 je nejhorší), které nejlépe vystihuje Váš názor. Hodnocení vztahující se k hospitalizaci:
12. Jak jste byli spokojeni se službami poskytovanými v nemocnici? Zakroužkujte, prosím, vždy jedno číslo na uvedené škále od 1 do 5 (jako ve škole: 1 je nejlepší, 5 je nejhorší), které nejlépe vystihuje Váš názor. Hodnocení vztahující se k ambulantnímu ošetření:
13. Věříte, že přestavba nemocničního areálu a s tím související vylepšení prostor zlepší pověst nemocnice?
14. Jste z okresu:
15. Věková kategorie:
16. Jste:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Co je podle Vás nejdůležitější pro udržení dobré image nemocničního zařízení?
2. Máte osobní zkušenost s poskytnutou péčí v Uherskohradišťské nemocnici?
3. Byli jste s poskytnutou péčí spokojeni?
4. Jezdíte do nemocnice autem?
5. Jste spokojeni s množstvím parkovacích míst?
6. Zdá se Vám cena za možnost parkování v areálu příliš vysoká?
7. Jste spokojeni s tím, jak Uherskohradišťská nemocnice komunikuje s veřejností?
8. Které oddělení má podle Vás nejlepší image, případně nejlepší komunikaci?
9. Domníváte se, že současná image Uherskohradišťské nemocnice:
10. S čím nejste v Uherskohradišťské nemocnici spokojeni? (možnost více odpovědí)
11. Jak jste byli spokojeni se službami poskytovanými v nemocnici? Zakroužkujte, prosím, vždy jedno číslo na uvedené škále od 1 do 5 (jako ve škole: 1 je nejlepší, 5 je nejhorší), které nejlépe vystihuje Váš názor. Hodnocení vztahující se k hospitalizaci:
12. Jak jste byli spokojeni se službami poskytovanými v nemocnici? Zakroužkujte, prosím, vždy jedno číslo na uvedené škále od 1 do 5 (jako ve škole: 1 je nejlepší, 5 je nejhorší), které nejlépe vystihuje Váš názor. Hodnocení vztahující se k ambulantnímu ošetření:
13. Věříte, že přestavba nemocničního areálu a s tím související vylepšení prostor zlepší pověst nemocnice?
14. Jste z okresu:
15. Věková kategorie:
16. Jste:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.