Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Image Vysoké školy ekonomické v Praze

Image Vysoké školy ekonomické v Praze

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Iva Zitková
Šetření:29. 03. 2010 - 01. 04. 2010
Počet respondentů:45
Počet otázek (max/průměr):41 / 40.02
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:61,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:05
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

rádi bychom vás požádali o vyplnění dotazníku pro zjištění image Vysoké školy ekonomické v Praze mezi studenty a absolventy této školy. Prosím, abyste při odpovídání na dotazy nedohledávali dodatečné informace. Jelikož se snažíme zjistit jak image VŠE vnímáte, je potřeba, abyste odpovídali dle vlastních pocitů a názorů. SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ NEEXISTUJE - to, co vás napadne jako první je to, co chceme znát :-)

Pokud nemáte s danou oblastí zkušenosti (ubytování, stravování, apod.) označte tu odpověď, která označuje váš názor.

Pokud nejste studenty či absolventy VŠE v Praze, prosíme, abyste se zdrželi vyplnění tohoto dotazníku.

 

Předem vám velmi děkujeme a přejeme hezký zbytek dne.

Iva, Michal a spol.

Odpovědi respondentů

1. Předměty - Rozmanitost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
rozmanitá nabídka vs. úzká nabídka1-2-3-4-52.0671.129

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

2. Předměty - Atraktivnost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
atraktivní nabídka vs. neatraktivní nabídka1-2-3-4-52.4440.825

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

3. Předměty - Přístupnost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
zápis do předmětů je jednoduchý vs. zápis do předmětů je složitý1-2-3-4-52.7111.05

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

4. Náročnost - absolvování předmětů

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
jednoduché vs. složité1-2-3-4-52.8440.709

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

5. Náročnost - absolvování státnic

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
jednoduché vs. složité1-2-3-4-53.2671.04

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

6. Náročnost - sepsání a obhajoba bakalářské/diplomové práce

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
jednoduché vs. složité1-2-3-4-53.3331.022

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

7. Uplatnění - práce během studia

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
velká nabídka pracovních pozic vs. malá nabídka pracovních pozic1-2-3-4-52.8671.493

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

8. Uplatnění - práce po ukončení studia

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
velká nabídka pracovních pozic vs. malá nabídka pracovních pozic1-2-3-4-52.4891.139

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

9. Uplatnění - připravenost na profesní život

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
dostatečná vs. nedostatečná1-2-3-4-53.0221.088

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

10. Ubytování - dostupnost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
lehké získání kolejí vs. obtížné získání kolejí1-2-3-4-52.7111.539

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

11. Ubytování - kvalita (souhrnně za všechny bloky kolejí)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
kvalitní a příjemné vs. nekvalitní a nepříjemné1-2-3-4-52.9780.822

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

12. Ubytování - cena

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
levné vs. drahé1-2-3-4-53.0221.488

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

13. Stravování - nabídka

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
velká nabídka vs. malá nabídka1-2-3-4-53.2891.405

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

14. Stravování - kvalita

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
kvalitní a chutné vs. nekvalitní a nechutné1-2-3-4-53.5330.96

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

15. Stravování - cena

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
levné vs. drahé1-2-3-4-52.7781.017

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

16. Knihovny, studovny a IT vybavení - dostupnost titulů v knihovně

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
velká dostupnost vs. malá dostupnost1-2-3-4-52.41.307

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

17. Knihovny, studovny a IT vybavení - vybavenost IT

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
dostatečná vs. nedostatečná1-2-3-4-52.2671.307

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

18. Knihovny, studovny a IT vybavení - otevírací doba knihoven, studoven a IT učeben

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
dostatečná vs. nedostatečná1-2-3-4-52.4441.98

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

19. Publikační činnost - aktuálnost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
publikovaná literatura je aktuální ke světovým trendům vs. publikovaná literatura není aktuální ke světovým trendům1-2-3-4-52.5110.961

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

20. Publikační činnost - rozmanitost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
rozmanitá nabídka vs. úzká nabídka1-2-3-4-52.4670.916

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

21. Publikační činnost - cena

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
levné vs. drahé1-2-3-4-53.3780.857

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

22. Pedagogové - odbornost, znalosti

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
dostatečné vs. nedostatečné1-2-3-4-52.1560.531

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

23. Pedagogové - přístup ke studentům

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
dobrý vs. špatný1-2-3-4-52.4890.694

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

24. Pedagogové - Schopnost naučit

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
naučí vs. nenaučí1-2-3-4-52.8670.827

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

25. Spolupráce s praxí - podíl školy na výzkumných projektech

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
velký podíl vs. malý podíl1-2-3-4-53.2671.218

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

26. Spolupráce s praxí - podíl externistů na výuce

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
velký podíl vs. malý podíl1-2-3-4-53.0221.355

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

27. Spolupráce s praxí - kvalita externistů

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
kvalitní vs. nekvalitní1-2-3-4-52.1560.665

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

28. Vzhled školy - budova Sb

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
moc se mi líbí vs. vůbec se mi nelíbí1-2-3-4-53.7781.017

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

29. Vzhled školy - budova Nb

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
moc se mi líbí vs. vůbec se mi nelíbí1-2-3-4-53.0671.396

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

30. Vzhled školy - budova RB

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
moc se mi líbí vs. vůbec se mi nelíbí1-2-3-4-51.6220.635

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

31. Logo VŠE - líbí x nelíbí

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
moc se mi líbí vs. vůbec se mi nelíbí1-2-3-4-52.2670.907

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

32. Logo VŠE - modernost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
moderní vs. zastaralé1-2-3-4-52.7781.062

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

33. Logo VŠE - výstižné x nevýstižné

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
je vhodné pro ekonomickou školu vs. není vhodné pro ekonomickou školu1-2-3-4-51.9110.481

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

34. Propagační materiály - brožury (ke studiu magisterského programu, zahraničních programů, aj.) - dostatečnost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
dostatečné množství vs. nedostatečné množství1-2-3-4-52.6891.281

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

35. Propagační materiály - dostupnost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
lehce přístupné vs. těžce přístupné1-2-3-4-52.7331.396

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

36. Propagační materiály - informativnost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
poskytují dostatečné množství informací vs. neposkytují dostatečné množství informací1-2-3-4-52.5780.822

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

37. Místo pro případnou touhu, vyjádřit své mínění o VŠE svými slovy:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

dobrá škola, i propagace, ale PR předměty školy by mohly být víc vidět:-)

Osobně si myslím, že VŠE není ani zdaleka tak prestižní, jak se tváří a jak ji okolí hodnotí. Úroveň výuky i vyučujících je často dost mizerná.

VŠE je velmi dobrá volba a já bych neměnila. Nabízí hodně možností, do kterých počítám jak zahraniční zkušenost (Erasmus a jiné programy), tak i širokou nabídku studentských organizací, které pořádají velké mnosžtví zajímavých aktivit a do kterých je možné se zapojit a zíksta hodně zkušeností.

38. Věk:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
242248,89 %48,89 %  
21511,11 %11,11 %  
22511,11 %11,11 %  
2548,89 %8,89 %  
2336,67 %6,67 %  
2712,22 %2,22 %  
3012,22 %2,22 %  
24 let12,22 %2,22 %  
dvacettři12,22 %2,22 %  
2612,22 %2,22 %  
ostatní odpovědi 20 12,22 %2,22 % 

Graf

39. Pohlaví:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3168,89 %68,89 %  
muž1431,11 %31,11 %  

Graf

40. Byl(a) jsem/Jsem studentem/studentkou:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Fakulta mezinárodnách vztahů (F2)1635,56 %35,56 %  
Fakulta podnikohospodářská (F3)1022,22 %22,22 %  
Fakulta managementu v Jindřichově Hradci (F6)920 %20 %  
Fakulta informatiky a statistiky (F4)511,11 %11,11 %  
Národohospodářská fakulta (F5)48,89 %8,89 %  
Fakulta financí a účetnictví (F1)24,44 %4,44 %  

Graf

41. Momentálně jsem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
studentem/studentkou VŠE4093,02 %88,89 %  
absolventem/absolventkou VŠE36,98 %6,67 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Zitková, I.Image Vysoké školy ekonomické v Praze (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://image-vysoke-skoly-ekonomicke-v-praze.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.