Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Image Vysoké školy ekonomické v Praze
Image Vysoké školy ekonomické v Praze
→ Jak často a kde nakupujete nábytek? Co je pro Vás při nákupu důležité? A koupili jste si někdy retro nábytek? ←
(veřejné výsledky během března)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Iva Zitková |
---|---|
Šetření: | 29. 03. 2010 - 01. 04. 2010 |
Počet respondentů: | 45 |
Počet otázek (max/průměr): | 41 / 40.02 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 61,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.06:05 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
rádi bychom vás požádali o vyplnění dotazníku pro zjištění image Vysoké školy ekonomické v Praze mezi studenty a absolventy této školy. Prosím, abyste při odpovídání na dotazy nedohledávali dodatečné informace. Jelikož se snažíme zjistit jak image VŠE vnímáte, je potřeba, abyste odpovídali dle vlastních pocitů a názorů. SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ NEEXISTUJE - to, co vás napadne jako první je to, co chceme znát :-)
Pokud nemáte s danou oblastí zkušenosti (ubytování, stravování, apod.) označte tu odpověď, která označuje váš názor.
Pokud nejste studenty či absolventy VŠE v Praze, prosíme, abyste se zdrželi vyplnění tohoto dotazníku.
Předem vám velmi děkujeme a přejeme hezký zbytek dne.
Iva, Michal a spol.
Odpovědi respondentů
1. Předměty - Rozmanitost
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
rozmanitá nabídka vs. úzká nabídka | 1-2-3-4-5 | 2.067 | 1.129 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
2. Předměty - Atraktivnost
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
atraktivní nabídka vs. neatraktivní nabídka | 1-2-3-4-5 | 2.444 | 0.825 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
3. Předměty - Přístupnost
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
zápis do předmětů je jednoduchý vs. zápis do předmětů je složitý | 1-2-3-4-5 | 2.711 | 1.05 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
4. Náročnost - absolvování předmětů
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
jednoduché vs. složité | 1-2-3-4-5 | 2.844 | 0.709 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
5. Náročnost - absolvování státnic
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
jednoduché vs. složité | 1-2-3-4-5 | 3.267 | 1.04 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
6. Náročnost - sepsání a obhajoba bakalářské/diplomové práce
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
jednoduché vs. složité | 1-2-3-4-5 | 3.333 | 1.022 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
7. Uplatnění - práce během studia
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
velká nabídka pracovních pozic vs. malá nabídka pracovních pozic | 1-2-3-4-5 | 2.867 | 1.493 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
8. Uplatnění - práce po ukončení studia
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
velká nabídka pracovních pozic vs. malá nabídka pracovních pozic | 1-2-3-4-5 | 2.489 | 1.139 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
9. Uplatnění - připravenost na profesní život
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
dostatečná vs. nedostatečná | 1-2-3-4-5 | 3.022 | 1.088 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
10. Ubytování - dostupnost
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
lehké získání kolejí vs. obtížné získání kolejí | 1-2-3-4-5 | 2.711 | 1.539 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
11. Ubytování - kvalita (souhrnně za všechny bloky kolejí)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
kvalitní a příjemné vs. nekvalitní a nepříjemné | 1-2-3-4-5 | 2.978 | 0.822 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
12. Ubytování - cena
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
levné vs. drahé | 1-2-3-4-5 | 3.022 | 1.488 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
13. Stravování - nabídka
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
velká nabídka vs. malá nabídka | 1-2-3-4-5 | 3.289 | 1.405 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
14. Stravování - kvalita
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
kvalitní a chutné vs. nekvalitní a nechutné | 1-2-3-4-5 | 3.533 | 0.96 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
15. Stravování - cena
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
levné vs. drahé | 1-2-3-4-5 | 2.778 | 1.017 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
16. Knihovny, studovny a IT vybavení - dostupnost titulů v knihovně
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
velká dostupnost vs. malá dostupnost | 1-2-3-4-5 | 2.4 | 1.307 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
17. Knihovny, studovny a IT vybavení - vybavenost IT
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
dostatečná vs. nedostatečná | 1-2-3-4-5 | 2.267 | 1.307 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
18. Knihovny, studovny a IT vybavení - otevírací doba knihoven, studoven a IT učeben
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
dostatečná vs. nedostatečná | 1-2-3-4-5 | 2.444 | 1.98 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
19. Publikační činnost - aktuálnost
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
publikovaná literatura je aktuální ke světovým trendům vs. publikovaná literatura není aktuální ke světovým trendům | 1-2-3-4-5 | 2.511 | 0.961 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
20. Publikační činnost - rozmanitost
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
rozmanitá nabídka vs. úzká nabídka | 1-2-3-4-5 | 2.467 | 0.916 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
21. Publikační činnost - cena
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
levné vs. drahé | 1-2-3-4-5 | 3.378 | 0.857 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
22. Pedagogové - odbornost, znalosti
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
dostatečné vs. nedostatečné | 1-2-3-4-5 | 2.156 | 0.531 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
23. Pedagogové - přístup ke studentům
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
dobrý vs. špatný | 1-2-3-4-5 | 2.489 | 0.694 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
24. Pedagogové - Schopnost naučit
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
naučí vs. nenaučí | 1-2-3-4-5 | 2.867 | 0.827 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
25. Spolupráce s praxí - podíl školy na výzkumných projektech
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
velký podíl vs. malý podíl | 1-2-3-4-5 | 3.267 | 1.218 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
26. Spolupráce s praxí - podíl externistů na výuce
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
velký podíl vs. malý podíl | 1-2-3-4-5 | 3.022 | 1.355 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
27. Spolupráce s praxí - kvalita externistů
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
kvalitní vs. nekvalitní | 1-2-3-4-5 | 2.156 | 0.665 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
28. Vzhled školy - budova Sb
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
moc se mi líbí vs. vůbec se mi nelíbí | 1-2-3-4-5 | 3.778 | 1.017 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
29. Vzhled školy - budova Nb
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
moc se mi líbí vs. vůbec se mi nelíbí | 1-2-3-4-5 | 3.067 | 1.396 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
30. Vzhled školy - budova RB
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
moc se mi líbí vs. vůbec se mi nelíbí | 1-2-3-4-5 | 1.622 | 0.635 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
31. Logo VŠE - líbí x nelíbí
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
moc se mi líbí vs. vůbec se mi nelíbí | 1-2-3-4-5 | 2.267 | 0.907 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
32. Logo VŠE - modernost
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
moderní vs. zastaralé | 1-2-3-4-5 | 2.778 | 1.062 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
33. Logo VŠE - výstižné x nevýstižné
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
je vhodné pro ekonomickou školu vs. není vhodné pro ekonomickou školu | 1-2-3-4-5 | 1.911 | 0.481 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
34. Propagační materiály - brožury (ke studiu magisterského programu, zahraničních programů, aj.) - dostatečnost
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
dostatečné množství vs. nedostatečné množství | 1-2-3-4-5 | 2.689 | 1.281 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
35. Propagační materiály - dostupnost
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
lehce přístupné vs. těžce přístupné | 1-2-3-4-5 | 2.733 | 1.396 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
36. Propagační materiály - informativnost
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
poskytují dostatečné množství informací vs. neposkytují dostatečné množství informací | 1-2-3-4-5 | 2.578 | 0.822 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
37. Místo pro případnou touhu, vyjádřit své mínění o VŠE svými slovy:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
dobrá škola, i propagace, ale PR předměty školy by mohly být víc vidět:-)
Osobně si myslím, že VŠE není ani zdaleka tak prestižní, jak se tváří a jak ji okolí hodnotí. Úroveň výuky i vyučujících je často dost mizerná.
VŠE je velmi dobrá volba a já bych neměnila. Nabízí hodně možností, do kterých počítám jak zahraniční zkušenost (Erasmus a jiné programy), tak i širokou nabídku studentských organizací, které pořádají velké mnosžtví zajímavých aktivit a do kterých je možné se zapojit a zíksta hodně zkušeností.
38. Věk:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
24 | 22 | 48,89 % | 48,89 % |
21 | 5 | 11,11 % | 11,11 % |
22 | 5 | 11,11 % | 11,11 % |
25 | 4 | 8,89 % | 8,89 % |
23 | 3 | 6,67 % | 6,67 % |
27 | 1 | 2,22 % | 2,22 % |
30 | 1 | 2,22 % | 2,22 % |
24 let | 1 | 2,22 % | 2,22 % |
dvacettři | 1 | 2,22 % | 2,22 % |
26 | 1 | 2,22 % | 2,22 % |
ostatní odpovědi | 1 | 2,22 % | 2,22 % |
39. Pohlaví:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 31 | 68,89 % | 68,89 % |
muž | 14 | 31,11 % | 31,11 % |
40. Byl(a) jsem/Jsem studentem/studentkou:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Fakulta mezinárodnách vztahů (F2) | 16 | 35,56 % | 35,56 % |
Fakulta podnikohospodářská (F3) | 10 | 22,22 % | 22,22 % |
Fakulta managementu v Jindřichově Hradci (F6) | 9 | 20 % | 20 % |
Fakulta informatiky a statistiky (F4) | 5 | 11,11 % | 11,11 % |
Národohospodářská fakulta (F5) | 4 | 8,89 % | 8,89 % |
Fakulta financí a účetnictví (F1) | 2 | 4,44 % | 4,44 % |
41. Momentálně jsem:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
studentem/studentkou VŠE | 40 | 93,02 % | 88,89 % |
absolventem/absolventkou VŠE | 3 | 6,98 % | 6,67 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (64,5 %)
- facebook.com (14,5 %)
- vyplnto.cz (9,7 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.