Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Image Vysoké školy ekonomické v Praze

Image Vysoké školy ekonomické v Praze

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Iva Zitková
Šetření:29. 03. 2010 - 01. 04. 2010
Počet respondentů:45
Počet otázek (max/průměr):41 / 40.02
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:61,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:05
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

rádi bychom vás požádali o vyplnění dotazníku pro zjištění image Vysoké školy ekonomické v Praze mezi studenty a absolventy této školy. Prosím, abyste při odpovídání na dotazy nedohledávali dodatečné informace. Jelikož se snažíme zjistit jak image VŠE vnímáte, je potřeba, abyste odpovídali dle vlastních pocitů a názorů. SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ NEEXISTUJE - to, co vás napadne jako první je to, co chceme znát :-)

Pokud nemáte s danou oblastí zkušenosti (ubytování, stravování, apod.) označte tu odpověď, která označuje váš názor.

Pokud nejste studenty či absolventy VŠE v Praze, prosíme, abyste se zdrželi vyplnění tohoto dotazníku.

 

Předem vám velmi děkujeme a přejeme hezký zbytek dne.

Iva, Michal a spol.

Odpovědi respondentů

1. Předměty - Rozmanitost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
rozmanitá nabídka vs. úzká nabídka1-2-3-4-52.0671.129

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

2. Předměty - Atraktivnost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
atraktivní nabídka vs. neatraktivní nabídka1-2-3-4-52.4440.825

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

3. Předměty - Přístupnost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
zápis do předmětů je jednoduchý vs. zápis do předmětů je složitý1-2-3-4-52.7111.05

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

4. Náročnost - absolvování předmětů

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
jednoduché vs. složité1-2-3-4-52.8440.709

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

5. Náročnost - absolvování státnic

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
jednoduché vs. složité1-2-3-4-53.2671.04

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

6. Náročnost - sepsání a obhajoba bakalářské/diplomové práce

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
jednoduché vs. složité1-2-3-4-53.3331.022

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

7. Uplatnění - práce během studia

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
velká nabídka pracovních pozic vs. malá nabídka pracovních pozic1-2-3-4-52.8671.493

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

8. Uplatnění - práce po ukončení studia

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
velká nabídka pracovních pozic vs. malá nabídka pracovních pozic1-2-3-4-52.4891.139

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

9. Uplatnění - připravenost na profesní život

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
dostatečná vs. nedostatečná1-2-3-4-53.0221.088

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

10. Ubytování - dostupnost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
lehké získání kolejí vs. obtížné získání kolejí1-2-3-4-52.7111.539

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

11. Ubytování - kvalita (souhrnně za všechny bloky kolejí)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
kvalitní a příjemné vs. nekvalitní a nepříjemné1-2-3-4-52.9780.822

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

12. Ubytování - cena

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
levné vs. drahé1-2-3-4-53.0221.488

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

13. Stravování - nabídka

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
velká nabídka vs. malá nabídka1-2-3-4-53.2891.405

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

14. Stravování - kvalita

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
kvalitní a chutné vs. nekvalitní a nechutné1-2-3-4-53.5330.96

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

15. Stravování - cena

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
levné vs. drahé1-2-3-4-52.7781.017

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

16. Knihovny, studovny a IT vybavení - dostupnost titulů v knihovně

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
velká dostupnost vs. malá dostupnost1-2-3-4-52.41.307

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

17. Knihovny, studovny a IT vybavení - vybavenost IT

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
dostatečná vs. nedostatečná1-2-3-4-52.2671.307

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

18. Knihovny, studovny a IT vybavení - otevírací doba knihoven, studoven a IT učeben

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
dostatečná vs. nedostatečná1-2-3-4-52.4441.98

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

19. Publikační činnost - aktuálnost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
publikovaná literatura je aktuální ke světovým trendům vs. publikovaná literatura není aktuální ke světovým trendům1-2-3-4-52.5110.961

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

20. Publikační činnost - rozmanitost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
rozmanitá nabídka vs. úzká nabídka1-2-3-4-52.4670.916

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

21. Publikační činnost - cena

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
levné vs. drahé1-2-3-4-53.3780.857

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

22. Pedagogové - odbornost, znalosti

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
dostatečné vs. nedostatečné1-2-3-4-52.1560.531

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

23. Pedagogové - přístup ke studentům

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
dobrý vs. špatný1-2-3-4-52.4890.694

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

24. Pedagogové - Schopnost naučit

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
naučí vs. nenaučí1-2-3-4-52.8670.827

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

25. Spolupráce s praxí - podíl školy na výzkumných projektech

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
velký podíl vs. malý podíl1-2-3-4-53.2671.218

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

26. Spolupráce s praxí - podíl externistů na výuce

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
velký podíl vs. malý podíl1-2-3-4-53.0221.355

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

27. Spolupráce s praxí - kvalita externistů

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
kvalitní vs. nekvalitní1-2-3-4-52.1560.665

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

28. Vzhled školy - budova Sb

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
moc se mi líbí vs. vůbec se mi nelíbí1-2-3-4-53.7781.017

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

29. Vzhled školy - budova Nb

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
moc se mi líbí vs. vůbec se mi nelíbí1-2-3-4-53.0671.396

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

30. Vzhled školy - budova RB

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
moc se mi líbí vs. vůbec se mi nelíbí1-2-3-4-51.6220.635

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

31. Logo VŠE - líbí x nelíbí

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
moc se mi líbí vs. vůbec se mi nelíbí1-2-3-4-52.2670.907

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

32. Logo VŠE - modernost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
moderní vs. zastaralé1-2-3-4-52.7781.062

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

33. Logo VŠE - výstižné x nevýstižné

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
je vhodné pro ekonomickou školu vs. není vhodné pro ekonomickou školu1-2-3-4-51.9110.481

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

34. Propagační materiály - brožury (ke studiu magisterského programu, zahraničních programů, aj.) - dostatečnost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
dostatečné množství vs. nedostatečné množství1-2-3-4-52.6891.281

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

35. Propagační materiály - dostupnost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
lehce přístupné vs. těžce přístupné1-2-3-4-52.7331.396

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

36. Propagační materiály - informativnost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
poskytují dostatečné množství informací vs. neposkytují dostatečné množství informací1-2-3-4-52.5780.822

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

37. Místo pro případnou touhu, vyjádřit své mínění o VŠE svými slovy:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

dobrá škola, i propagace, ale PR předměty školy by mohly být víc vidět:-)

Osobně si myslím, že VŠE není ani zdaleka tak prestižní, jak se tváří a jak ji okolí hodnotí. Úroveň výuky i vyučujících je často dost mizerná.

VŠE je velmi dobrá volba a já bych neměnila. Nabízí hodně možností, do kterých počítám jak zahraniční zkušenost (Erasmus a jiné programy), tak i širokou nabídku studentských organizací, které pořádají velké mnosžtví zajímavých aktivit a do kterých je možné se zapojit a zíksta hodně zkušeností.

38. Věk:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
242248,89 %48,89 %  
21511,11 %11,11 %  
22511,11 %11,11 %  
2548,89 %8,89 %  
2336,67 %6,67 %  
2712,22 %2,22 %  
3012,22 %2,22 %  
24 let12,22 %2,22 %  
dvacettři12,22 %2,22 %  
2612,22 %2,22 %  
ostatní odpovědi 20 12,22 %2,22 % 

Graf

39. Pohlaví:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3168,89 %68,89 %  
muž1431,11 %31,11 %  

Graf

40. Byl(a) jsem/Jsem studentem/studentkou:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Fakulta mezinárodnách vztahů (F2)1635,56 %35,56 %  
Fakulta podnikohospodářská (F3)1022,22 %22,22 %  
Fakulta managementu v Jindřichově Hradci (F6)920 %20 %  
Fakulta informatiky a statistiky (F4)511,11 %11,11 %  
Národohospodářská fakulta (F5)48,89 %8,89 %  
Fakulta financí a účetnictví (F1)24,44 %4,44 %  

Graf

41. Momentálně jsem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
studentem/studentkou VŠE4093,02 %88,89 %  
absolventem/absolventkou VŠE36,98 %6,67 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Zitková, I.Image Vysoké školy ekonomické v Praze (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://image-vysoke-skoly-ekonomicke-v-praze.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.