Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Image Vysoké školy ekonomické v Praze
Image Vysoké školy ekonomické v Praze
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Iva Zitková |
---|---|
Šetření: | 29. 03. 2010 - 01. 04. 2010 |
Počet respondentů: | 45 |
Počet otázek (max/průměr): | 41 / 40.02 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 61,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.06:05 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
rádi bychom vás požádali o vyplnění dotazníku pro zjištění image Vysoké školy ekonomické v Praze mezi studenty a absolventy této školy. Prosím, abyste při odpovídání na dotazy nedohledávali dodatečné informace. Jelikož se snažíme zjistit jak image VŠE vnímáte, je potřeba, abyste odpovídali dle vlastních pocitů a názorů. SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ NEEXISTUJE - to, co vás napadne jako první je to, co chceme znát :-)
Pokud nemáte s danou oblastí zkušenosti (ubytování, stravování, apod.) označte tu odpověď, která označuje váš názor.
Pokud nejste studenty či absolventy VŠE v Praze, prosíme, abyste se zdrželi vyplnění tohoto dotazníku.
Předem vám velmi děkujeme a přejeme hezký zbytek dne.
Iva, Michal a spol.
Odpovědi respondentů
1. Předměty - Rozmanitost
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
rozmanitá nabídka vs. úzká nabídka | 1-2-3-4-5 | 2.067 | 1.129 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
2. Předměty - Atraktivnost
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
atraktivní nabídka vs. neatraktivní nabídka | 1-2-3-4-5 | 2.444 | 0.825 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
3. Předměty - Přístupnost
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
zápis do předmětů je jednoduchý vs. zápis do předmětů je složitý | 1-2-3-4-5 | 2.711 | 1.05 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
4. Náročnost - absolvování předmětů
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
jednoduché vs. složité | 1-2-3-4-5 | 2.844 | 0.709 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
5. Náročnost - absolvování státnic
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
jednoduché vs. složité | 1-2-3-4-5 | 3.267 | 1.04 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
6. Náročnost - sepsání a obhajoba bakalářské/diplomové práce
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
jednoduché vs. složité | 1-2-3-4-5 | 3.333 | 1.022 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
7. Uplatnění - práce během studia
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
velká nabídka pracovních pozic vs. malá nabídka pracovních pozic | 1-2-3-4-5 | 2.867 | 1.493 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
8. Uplatnění - práce po ukončení studia
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
velká nabídka pracovních pozic vs. malá nabídka pracovních pozic | 1-2-3-4-5 | 2.489 | 1.139 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
9. Uplatnění - připravenost na profesní život
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
dostatečná vs. nedostatečná | 1-2-3-4-5 | 3.022 | 1.088 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
10. Ubytování - dostupnost
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
lehké získání kolejí vs. obtížné získání kolejí | 1-2-3-4-5 | 2.711 | 1.539 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
11. Ubytování - kvalita (souhrnně za všechny bloky kolejí)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
kvalitní a příjemné vs. nekvalitní a nepříjemné | 1-2-3-4-5 | 2.978 | 0.822 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
12. Ubytování - cena
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
levné vs. drahé | 1-2-3-4-5 | 3.022 | 1.488 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
13. Stravování - nabídka
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
velká nabídka vs. malá nabídka | 1-2-3-4-5 | 3.289 | 1.405 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
14. Stravování - kvalita
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
kvalitní a chutné vs. nekvalitní a nechutné | 1-2-3-4-5 | 3.533 | 0.96 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
15. Stravování - cena
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
levné vs. drahé | 1-2-3-4-5 | 2.778 | 1.017 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
16. Knihovny, studovny a IT vybavení - dostupnost titulů v knihovně
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
velká dostupnost vs. malá dostupnost | 1-2-3-4-5 | 2.4 | 1.307 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
17. Knihovny, studovny a IT vybavení - vybavenost IT
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
dostatečná vs. nedostatečná | 1-2-3-4-5 | 2.267 | 1.307 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
18. Knihovny, studovny a IT vybavení - otevírací doba knihoven, studoven a IT učeben
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
dostatečná vs. nedostatečná | 1-2-3-4-5 | 2.444 | 1.98 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
19. Publikační činnost - aktuálnost
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
publikovaná literatura je aktuální ke světovým trendům vs. publikovaná literatura není aktuální ke světovým trendům | 1-2-3-4-5 | 2.511 | 0.961 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
20. Publikační činnost - rozmanitost
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
rozmanitá nabídka vs. úzká nabídka | 1-2-3-4-5 | 2.467 | 0.916 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
21. Publikační činnost - cena
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
levné vs. drahé | 1-2-3-4-5 | 3.378 | 0.857 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
22. Pedagogové - odbornost, znalosti
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
dostatečné vs. nedostatečné | 1-2-3-4-5 | 2.156 | 0.531 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
23. Pedagogové - přístup ke studentům
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
dobrý vs. špatný | 1-2-3-4-5 | 2.489 | 0.694 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
24. Pedagogové - Schopnost naučit
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
naučí vs. nenaučí | 1-2-3-4-5 | 2.867 | 0.827 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
25. Spolupráce s praxí - podíl školy na výzkumných projektech
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
velký podíl vs. malý podíl | 1-2-3-4-5 | 3.267 | 1.218 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
26. Spolupráce s praxí - podíl externistů na výuce
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
velký podíl vs. malý podíl | 1-2-3-4-5 | 3.022 | 1.355 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
27. Spolupráce s praxí - kvalita externistů
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
kvalitní vs. nekvalitní | 1-2-3-4-5 | 2.156 | 0.665 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
28. Vzhled školy - budova Sb
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
moc se mi líbí vs. vůbec se mi nelíbí | 1-2-3-4-5 | 3.778 | 1.017 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
29. Vzhled školy - budova Nb
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
moc se mi líbí vs. vůbec se mi nelíbí | 1-2-3-4-5 | 3.067 | 1.396 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
30. Vzhled školy - budova RB
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
moc se mi líbí vs. vůbec se mi nelíbí | 1-2-3-4-5 | 1.622 | 0.635 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
31. Logo VŠE - líbí x nelíbí
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
moc se mi líbí vs. vůbec se mi nelíbí | 1-2-3-4-5 | 2.267 | 0.907 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
32. Logo VŠE - modernost
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
moderní vs. zastaralé | 1-2-3-4-5 | 2.778 | 1.062 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
33. Logo VŠE - výstižné x nevýstižné
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
je vhodné pro ekonomickou školu vs. není vhodné pro ekonomickou školu | 1-2-3-4-5 | 1.911 | 0.481 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
34. Propagační materiály - brožury (ke studiu magisterského programu, zahraničních programů, aj.) - dostatečnost
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
dostatečné množství vs. nedostatečné množství | 1-2-3-4-5 | 2.689 | 1.281 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
35. Propagační materiály - dostupnost
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
lehce přístupné vs. těžce přístupné | 1-2-3-4-5 | 2.733 | 1.396 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
36. Propagační materiály - informativnost
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
poskytují dostatečné množství informací vs. neposkytují dostatečné množství informací | 1-2-3-4-5 | 2.578 | 0.822 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
37. Místo pro případnou touhu, vyjádřit své mínění o VŠE svými slovy:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
dobrá škola, i propagace, ale PR předměty školy by mohly být víc vidět:-)
Osobně si myslím, že VŠE není ani zdaleka tak prestižní, jak se tváří a jak ji okolí hodnotí. Úroveň výuky i vyučujících je často dost mizerná.
VŠE je velmi dobrá volba a já bych neměnila. Nabízí hodně možností, do kterých počítám jak zahraniční zkušenost (Erasmus a jiné programy), tak i širokou nabídku studentských organizací, které pořádají velké mnosžtví zajímavých aktivit a do kterých je možné se zapojit a zíksta hodně zkušeností.
38. Věk:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
24 | 22 | 48,89 % | 48,89 % |
21 | 5 | 11,11 % | 11,11 % |
22 | 5 | 11,11 % | 11,11 % |
25 | 4 | 8,89 % | 8,89 % |
23 | 3 | 6,67 % | 6,67 % |
27 | 1 | 2,22 % | 2,22 % |
30 | 1 | 2,22 % | 2,22 % |
24 let | 1 | 2,22 % | 2,22 % |
dvacettři | 1 | 2,22 % | 2,22 % |
26 | 1 | 2,22 % | 2,22 % |
ostatní odpovědi | 1 | 2,22 % | 2,22 % |
39. Pohlaví:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 31 | 68,89 % | 68,89 % |
muž | 14 | 31,11 % | 31,11 % |
40. Byl(a) jsem/Jsem studentem/studentkou:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Fakulta mezinárodnách vztahů (F2) | 16 | 35,56 % | 35,56 % |
Fakulta podnikohospodářská (F3) | 10 | 22,22 % | 22,22 % |
Fakulta managementu v Jindřichově Hradci (F6) | 9 | 20 % | 20 % |
Fakulta informatiky a statistiky (F4) | 5 | 11,11 % | 11,11 % |
Národohospodářská fakulta (F5) | 4 | 8,89 % | 8,89 % |
Fakulta financí a účetnictví (F1) | 2 | 4,44 % | 4,44 % |
41. Momentálně jsem:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
studentem/studentkou VŠE | 40 | 93,02 % | 88,89 % |
absolventem/absolventkou VŠE | 3 | 6,98 % | 6,67 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.