Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
K svojej bakalárskej práci "Image značky Kofola" potrebujem uskutočniť výskum, aby som mohla pracovať s konkrétnymi výsledkami a vyvodiť z nich závery.
Prosím o serióznosť, u otvorených otázok je potrebné napísať krátke odpovede. Podotýkam, že správnosť odpovedí neexistuje a jedná sa o Váš osobný postoj k tejto značke.
Ďakujem za čas a námahu...
Kofole zdar!
Tatiana
Odpovědi respondentů
1. Aké druhy nealkoholických nápojov piješ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
minerálne vody
96
70,07 %
70,59 %
obyčajná voda (z vodovodu)
89
64,96 %
65,44 %
iné- napr. káva, čaj, mliečné nápoje...
88
64,23 %
64,71 %
ovocné šťavy, džúsy
77
56,2 %
56,62 %
limonády kolového typu
54
39,42 %
39,71 %
ostatné sladené limonády
25
18,25 %
18,38 %
2. Aké české značky nealkoholických nápojov sa Ti vybavia?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kofola
16
11,68 %
11,76 %
Poděbradka
5
3,65 %
3,68 %
Kofola, Mattoni
4
2,92 %
2,94 %
Top Topic
2
1,46 %
1,47 %
Toma, Kofola
2
1,46 %
1,47 %
ziadne
2
1,46 %
1,47 %
kofola, vinea
2
1,46 %
1,47 %
Matoni
2
1,46 %
1,47 %
Kofola, Toma
2
1,46 %
1,47 %
Mattoni
2
1,46 %
1,47 %
ostatní odpovědi
Coca-Cola kofola, jupí, hello, magnesia, mattoni Dobrá voda, Ondrášovka, Poděbradka Kofola,Lift,Citrokola,Semtex,Mattoni,Poděbradka Jupí, Kofola, mattoni kofola,jupi, aquilla, dobra voda, magnesia dorbá voda Birell Kofola, Jupí, River, Grena :-) Cola, Cappy, Nestea, uff, tak Kofola, to je jasne:-)...Toma, Relax Kofola, Dobrá voda, Karlovarské minerální vody Toma Kofola, Limo Kofola, Mattoni, Pepsi, Cola, Rajec Aquilla, Pepsi, Fanta, Kofola, Relax, Hello žádnou českou si nevybavím, samé zahraniční kofola, olma Aquila, Bonaqua, Matonni mattoni, aquila korunní, poděbradka, mattoni mattoni, dobrá voda, kofola Coca Cola, Kofola, Nestea, Hello Kofola, Mattoni, Poděbradka, Magnesia Mattoni, Toma, Kofola Kofola, Mattoni, Korunní, Relax kofola, aquila,toma cola, vinea, kofola kofola, zon, mattoni, ondrasovka, hanacka kyselka, Kofola, Kombajnerka, Grena, Toma, Magnesia, Matton Kofola, Koli, Mattoni Poděbradka, Korunní, Coca-cola, Sprite, Bonaqua, . Poděbradka,Mattoni,Aquilla,Dobrá voda,Bonaqua fanta, coca cola, sprite, dobrá voda Korunní, Dobrá voda, Magnesia atd... Kofola, Veseta fu, žiadne :-D...fakt Coca Cola, Pepsi matoni, poděbradka, magnesia, korunní Aquila, Dobrá voda, Fanta, Sprite, Coca cola Bonaqua matonni, podebradka dobra voda, aquilla kofola, kombajnerka, minerálky kofola, coca cola, fanta, sprite, cappy, toma, kofola;-), toma, kubik, Cofola Coca Cola Pepsi Cola Rajec Coca-Cola, Pepsi, Jupí bonaqua, kofola kofola, jupí, korunní, matoni, poděbradka, rajec kofola,jupi kofola, toma, relax hmmm akurat tak matonni :) fakt ma nic ine nenapad kofola, toma, kofola, podebradka, aquila, mattoni... kofola, mirinda, tschibo Mattoni, Kofola nealkoholicky kozel mattoni, relax, toma, Nepoznám aquilla, hello, jupi, toma-natura Matonni Kofola, Rajec, Jahodový juice od Jupí, Matonni zidna márka, korunní cocal cola, toma, matoni Zonka, Ondrasovka, Podebradka, Kofola.. Kofola, Mattoni, Aquila, Jupí, Rajec Kofola, Coca cola, Fanta, Matoni, Cappy, Nestea Kofola, Lift, všechny možné druhy minerálek nenapadaju ma ziadne Mattoni, Poděbradka, Korunní Toma, Kofola, Mattoni cola, kofola, sprite, tonic kofola, sprite, 7up, coca cola, pepsi cola, Kofola,Kola.Pepsy kofola, mattoni, poděbradka, Ida, Hanácká kyselka, Kofola, Bonaqua Matoni, ale nie som si istá, či je česká. minerálky Mattoni, Aquila, kofola, nestea, cc, fanta, mirinda toptopis, hello ZON, Kofola, Poděbradka, Magnesia, Toma Kofola, Jupí neviem dobra voda kofola, jupí, hello, dobrá voda, matonni, rajec... cocacola pepsi kofola lift korunní magnesia,...... Dobrá voda, Kofola, Hanácká kyselka, Poděbradka, fanta Mattoni, hanacka kyselka Kofola, ZON, Koala, Matonni, Ondrášovka toma, jupí, kofola, yo, coca-cola, pepsi-cola, Sprite, Coca Cola, Kofola... Tanja, Dobrá voda, Aquila, Mattoni nwm Kofola, Magnesia, Mattoni, různé kyselky Kofola, Mattoni, Korunní, Toma Hanácká kyselka, Kofola, Poděbradka
98
71,53 %
72,06 %
3. Aké značky limonád kolového typu poznáš?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
4. Čo Ťa napadne ako prvé, keď poviem slovo Kofola?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
leto
10
7,3 %
7,35 %
Když ji miluješ, není co řešit
3
2,19 %
2,21 %
točená
2
1,46 %
1,47 %
ked ju milujes, nie je co riesit
2
1,46 %
1,47 %
Cukr
2
1,46 %
1,47 %
reklama
2
1,46 %
1,47 %
sladká chuť
2
1,46 %
1,47 %
limonáda
2
1,46 %
1,47 %
skvělá chuť
2
1,46 %
1,47 %
ked ju milujes nie je co riesit
2
1,46 %
1,47 %
ostatní odpovědi
nápoj kofola dobrá chuť Sladkoaromatická chuť kolový nápoj hořkost, českost Divoké prase (reklama) Česká kvalita,specifická chuť Vánoční reklama a nie je čo riešiť:-) Krnov a santa divočák Hej more, to je rasizmus more pivo reklama na Kofolu :-) kofein tradice, supr reklamy, dobrý pití, točená Kofola ...když ji miluješ, není co řešit. skořice reklamne uputavky Uzasna sladka chut, slnieco, Dunaj :) stará dobrá Kofola je moc dobra vtipne reklamy typu das mi napit? jejich Vánoční reklama :) ftipné reklami Keď ju miluješ, nie je čo riešiť reklama s prasiatkom na vianoce posedenie v letnej záhrade s kamarátmi Vianočná reklama s prasiatkom osvieženie klasika prase Když ji miluješ, není co řešit. letna pohoda Reklama "KDYŽ JI MILUJEŠ,NENÍ CO ŘEŠIT" :-D alofok =D prasátko polliter kofoly v lete niekde vonku capovana kofola dobrý nápoj, Vánoční reklama nepiju, nemám ráda vyzleciem ta dohola ... fraza z ranneho detstva slaba napodobenina coca coly najlepsi napoj na svete capovany alebo flaskovy kolovy napoj leto, volejbal, kamosi moja droga česká coca-cola, ale lepší:) pohar plny kofoly ked ju milujes, nie je co riesit :)) dievčatko s otcom a diviakom, reklama s bicyklom.. ze ju nechcem reklama pri bare na plazi ta reklama s velkymi usami /pivne tacky? čapovana prasiatko reklama s malým děckem s divočákem prase s takovyma tema zahnutyma zubama nahoooru.. originální chuť a skvělé reklamy na ni v televizi Tmavý, presladený nápoj a bude mit taky ty zahnuty zuby nahore vectorový design na obalu super chuť, a Schlammbier což je pivo s Kofolou hospoda nealkoholicky,osviezujuci napoj smäd dáš mi napiť? specificka chut Sladká a dobrá limča. Kdyz ji milujes, neni co resit. čepovaná kofola, můj oblíbený nápoj "ja nemusim,ja uz ho vidim" dobrá alofok :-) reklama - ked ju milujes,nie je co riesit dobra malinovka kola Hmmm... lepší než cola :) mňam Láska Ceska Republika limo Ked ju milujes, nie je co riesit :) moja práca - pracujem v Kofole detstvo kupalisko divoké prase černoušek z reklamy prasátko... mladistvost, zábava kopia coca-coly limonáda dětství nealkoholický nápoj osvěžení tradice, zajímavá chuť, přírodn ípřísady Já nemusím, já už ho vidím! Reklama v televizi obal její úžasná chuť ak ju miluješ,nemáš čo riešiť točená limonáda v hospodě, dětství scény z reklamy
108
78,83 %
79,41 %
5. Vieš, aké má logo značka Kofola?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
áno (viem si vybaviť farby i znak)
80
58,39 %
58,82 %
je mi povedomé
48
35,04 %
35,29 %
nie
9
6,57 %
6,62 %
6. Ktoré z nasledujúcich značiek kolových nápojov piješ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kofola
101
73,72 %
74,26 %
Coca-Cola
68
49,64 %
50 %
Pepsi
35
25,55 %
25,74 %
iné
22
16,06 %
16,18 %
žiadne
19
13,87 %
13,97 %
7. Ochutnal si už nejakú Kofolu zo špeciánej edície? (napr. vianočná Kofola s príchuťou škorice alebo Barborková Kofola s čerešňovou príchuťou)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nie- chcel(a) by som ju ochutnať
44
32,12 %
32,35 %
áno- škoda, že sa jedná o limitovanú edíciu
41
29,93 %
30,15 %
nie- aj tak by som si ju nekúpil(a)
30
21,9 %
22,06 %
áno- už by som si ju nekúpil(a)
22
16,06 %
16,18 %
8. Ktorú Kofolu preferuješ? (NEkonzument viď otázka č.11)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Točená (čapovaná) Kofola
67
56,78 %
49,26 %
Kofola Original
30
25,42 %
22,06 %
Kofola Citrus
12
10,17 %
8,82 %
Kofola bez cukru
9
7,63 %
6,62 %
9. Ako si pri značke Kofola spokojný(á) s následovnými bodmi? Oznámkuj ako v škole. (NEkonzument viď otázka č.11)
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
chuť nápoja
1.617
1.054
hnedá farba nápoja
1.746
1.172
charakteristická vôňa nápoja
1.632
1.005
obsah látok prírodného charakteru
2.434
1.237
nižší obsah cukru na rozdiel od klasických kolových nápojov
2.116
1.281
o polovicu menej kofeinu na rozdiel od klasických kolových nápojov
2.053
1.165
zahasí smäd
2.549
1.575
osviežujúca
1.816
1.133
jedinečná, bezkonkurenčná
2.061
1.286
zdravá
3.588
1.33
vhodná pre deti
3.69
1.17
vhodná po jedle, na trávenie
2.843
1.541
pravý nápoj pre Teba
2.664
1.551
cenovo výhodná v porovnaní s inými nápojmi
2.413
1.05
ekologická
3.162
0.983
praktický obal
2.804
1.14
atraktívny obal
2.719
1.132
ponúkaná i vo veľkých baleniach - multipackoch
2.355
1.047
dostupná v obchodoch, kde obvykle nakupuješ
1.743
1.04
dobre umiestnená v regáloch
2.088
1.001
dobre dostupná v reštauráciach a baroch
2.816
1.308
známa z reklamy
1.661
0.815
česká značka
1.696
1.086
tradičná značka
1.622
0.884
moderná značka
2.152
1.004
zobrazuje mladý životný štýl
2.518
0.959
stála klientela
2.17
0.998
vizuálne prevedenie značky
2.204
0.782
slogan značky
1.767
1.179
10. Za akých príležitostí piješ Kofolu? (NEkonzument viď otázka č.11)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
v reštaurácii, bare, na diskotéke
54
46,55 %
39,71 %
príležitostne na oslavách
27
23,28 %
19,85 %
pravidelne doma
14
12,07 %
10,29 %
všude,kde je možnost a chuť
1
0,86 %
0,74 %
nekdy doma
1
0,86 %
0,74 %
všude
1
0,86 %
0,74 %
kdyz mam na ni chut :)
1
0,86 %
0,74 %
doma na uhasenie smadu a po sportovych vykonoch.
1
0,86 %
0,74 %
Capovanu v hospode, s rumom doma :)
1
0,86 %
0,74 %
vse
1
0,86 %
0,74 %
keď mám chuť a je dostupná tak vždy
1
0,86 %
0,74 %
Napiji se od někoho,sama bych si ji nekoupila
1
0,86 %
0,74 %
nepravidelně doma a v restauracích
1
0,86 %
0,74 %
zriedkakedy
1
0,86 %
0,74 %
používam ako nápoj do auta
1
0,86 %
0,74 %
doma, i v hospodě
1
0,86 %
0,74 %
pod holým nebom, záhradky
1
0,86 %
0,74 %
občas si ji koupím
1
0,86 %
0,74 %
sýtené nealko nápoje pijem málokedy (2x/rok)
1
0,86 %
0,74 %
pod slunecnikem
1
0,86 %
0,74 %
když mám chuť, tak ji koupím
1
0,86 %
0,74 %
keď mám na ňu chuť
1
0,86 %
0,74 %
různě, doma i v hospodě
1
0,86 %
0,74 %
sporadicky, pri túrach
1
0,86 %
0,74 %
11. Prečo Kofolu nepiješ? (otázka pre NEkonzumentov)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
pijem iné nealkoholické nápoje
20
51,28 %
14,71 %
nie je zdravá
10
25,64 %
7,35 %
nechutí mi
8
20,51 %
5,88 %
iné
7
17,95 %
5,15 %
pijem iné kolové nápoje
3
7,69 %
2,21 %
je drahá
3
7,69 %
2,21 %
nic
1
2,56 %
0,74 %
12. Pohlavie:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
85
62,04 %
62,5 %
muž
52
37,96 %
38,24 %
13. Vek:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18 - 25 rokov
57
41,61 %
41,91 %
26 - 35 rokov
24
17,52 %
17,65 %
19 - 25 rokov
23
16,79 %
16,91 %
46 a viac rokov
14
10,22 %
10,29 %
15 - 18 rokov
12
8,76 %
8,82 %
36 - 45 rokov
5
3,65 %
3,68 %
10 - 14 rokov
2
1,46 %
1,47 %
14. Národnosť:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
česká
69
50,36 %
50,74 %
slovenská
65
47,45 %
47,79 %
Madarska zo Slovenska :)
1
0,73 %
0,74 %
belgicka
1
0,73 %
0,74 %
Freeride
1
0,73 %
0,74 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ostatné sladené limonády na otázku 1. Aké druhy nealkoholických nápojov piješ?
9. Ako si pri značke Kofola spokojný(á) s následovnými bodmi? Oznámkuj ako v škole. (NEkonzument viď otázka č.11)
odpověď dostupná v obchodoch, kde obvykle nakupuješ=1:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobre umiestnená v regáloch=1 na otázku 9. Ako si pri značke Kofola spokojný(á) s následovnými bodmi? Oznámkuj ako v škole. (NEkonzument viď otázka č.11)
odpověď hnedá farba nápoja=1:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi stála klientela=1 na otázku 9. Ako si pri značke Kofola spokojný(á) s následovnými bodmi? Oznámkuj ako v škole. (NEkonzument viď otázka č.11)
odpověď chuť nápoja=1:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi pravidelne doma na otázku 10. Za akých príležitostí piješ Kofolu? (NEkonzument viď otázka č.11)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi moderná značka=1 na otázku 9. Ako si pri značke Kofola spokojný(á) s následovnými bodmi? Oznámkuj ako v škole. (NEkonzument viď otázka č.11)
odpověď nižší obsah cukru na rozdiel od klasických kolových nápojov=1:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi obsah látok prírodného charakteru=1 na otázku 9. Ako si pri značke Kofola spokojný(á) s následovnými bodmi? Oznámkuj ako v škole. (NEkonzument viď otázka č.11)
odpověď tradičná značka=1:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi zobrazuje mladý životný štýl=1 na otázku 9. Ako si pri značke Kofola spokojný(á) s následovnými bodmi? Oznámkuj ako v škole. (NEkonzument viď otázka č.11)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi moderná značka=1 na otázku 9. Ako si pri značke Kofola spokojný(á) s následovnými bodmi? Oznámkuj ako v škole. (NEkonzument viď otázka č.11)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi stála klientela=1 na otázku 9. Ako si pri značke Kofola spokojný(á) s následovnými bodmi? Oznámkuj ako v škole. (NEkonzument viď otázka č.11)
14. Národnosť:
odpověď česká:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 - 18 rokov na otázku 13. Vek:
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Aké druhy nealkoholických nápojov piješ?
2. Aké české značky nealkoholických nápojov sa Ti vybavia?
4. Čo Ťa napadne ako prvé, keď poviem slovo Kofola?
5. Vieš, aké má logo značka Kofola?
6. Ktoré z nasledujúcich značiek kolových nápojov piješ?
7. Ochutnal si už nejakú Kofolu zo špeciánej edície? (napr. vianočná Kofola s príchuťou škorice alebo Barborková Kofola s čerešňovou príchuťou)
8. Ktorú Kofolu preferuješ? (NEkonzument viď otázka č.11)
9. Ako si pri značke Kofola spokojný(á) s následovnými bodmi? Oznámkuj ako v škole. (NEkonzument viď otázka č.11)
10. Za akých príležitostí piješ Kofolu? (NEkonzument viď otázka č.11)
11. Prečo Kofolu nepiješ? (otázka pre NEkonzumentov)
12. Pohlavie:
13. Vek:
14. Národnosť:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Aké druhy nealkoholických nápojov piješ?
2. Aké české značky nealkoholických nápojov sa Ti vybavia?
4. Čo Ťa napadne ako prvé, keď poviem slovo Kofola?
5. Vieš, aké má logo značka Kofola?
6. Ktoré z nasledujúcich značiek kolových nápojov piješ?
7. Ochutnal si už nejakú Kofolu zo špeciánej edície? (napr. vianočná Kofola s príchuťou škorice alebo Barborková Kofola s čerešňovou príchuťou)
8. Ktorú Kofolu preferuješ? (NEkonzument viď otázka č.11)
9. Ako si pri značke Kofola spokojný(á) s následovnými bodmi? Oznámkuj ako v škole. (NEkonzument viď otázka č.11)
10. Za akých príležitostí piješ Kofolu? (NEkonzument viď otázka č.11)
11. Prečo Kofolu nepiješ? (otázka pre NEkonzumentov)
12. Pohlavie:
13. Vek:
14. Národnosť:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.