Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
prosím o vyplnění dotazníku o Image značky Nike. Výsledky budou použity pro tvorbu mé bakalářské práce. Dotazník je zcela anonymní a kromě pohlaví nezjišťuje žádné osobní údaje.
Předem děkuji za vyplnění,
Miroslav Žofák
Odpovědi respondentů
1. Jste studentem VŠ?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
183
79,57 %
79,57 %
ne
47
20,43 %
20,43 %
2. Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
122
53,04 %
53,04 %
muž
108
46,96 %
46,96 %
3. Přiřaďte k jednotlivým značkám pořadí podle oblíbenosti od 1.-5. místa. (1. nejoblíbenější - 5. nejméně oblíbená)
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
Adidas
2.27
1.188
Nike
1.717
0.907
Puma
2.909
1.17
Reebok
3.674
1.124
Umbro
4.43
0.923
4. Zaškrtněte sportovní značky, jejichž produkty vlastníte.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nike
202
87,83 %
87,83 %
Adidas
184
80 %
80 %
Puma
129
56,09 %
56,09 %
Reebok
107
46,52 %
46,52 %
Umbro
57
24,78 %
24,78 %
Sportovní značky nepoužívám
10
4,35 %
4,35 %
mizuno
2
0,87 %
0,87 %
Asics
1
0,43 %
0,43 %
Joma
1
0,43 %
0,43 %
moira, craft, sensor, patagonia, ternua
1
0,43 %
0,43 %
AND 1, K1X
1
0,43 %
0,43 %
everlast
1
0,43 %
0,43 %
HF, Atomic, Burton
1
0,43 %
0,43 %
tilak
1
0,43 %
0,43 %
roxy.craft
1
0,43 %
0,43 %
yonex
1
0,43 %
0,43 %
hannah; alpinepro
1
0,43 %
0,43 %
Under Armor
1
0,43 %
0,43 %
UA
1
0,43 %
0,43 %
jiná sportovní značka
1
0,43 %
0,43 %
Dominator
1
0,43 %
0,43 %
fox
1
0,43 %
0,43 %
Lonsdale, Everlast
1
0,43 %
0,43 %
5. Jak je pro Vás při koupi důležitá: (1 nejdůležitější - 5 nejméně důležitá)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Cena
2.052
0.78
Značka
3.117
1.338
Design
1.704
0.895
Trvanlivost
2.252
0.928
Pohodlí
1.674
0.733
Funkčnost
1.987
1.195
6. výběru oblečení se necháváte ovlivnit: (1 nejvíce, 5 nejméně)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Reklamou
3.665
1.075
Vlastní zkušeností
1.417
0.608
Přáteli
2.504
0.98
Modními časopisy
3.913
1.253
Celebritami
4.496
0.876
7. Nakupujete oblečení a obuv raději v kamenných obchodech nebo na internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kamenný obchod
192
83,48 %
83,48 %
Obojí stejně
35
15,22 %
15,22 %
Internet
3
1,3 %
1,3 %
8. Vybavíte si logo značky Nike?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
227
98,7 %
98,7 %
ne
3
1,3 %
1,3 %
9. Používáte výrobky Nike?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, pro sportovní činnost → otázka č. 12, Ano, pro volný čas → otázka č. 12, Ano, pro obojí → otázka č. 12, Ne → otázka č. 10].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, pro obojí
94
40,87 %
40,87 %
Ano, pro sportovní činnost
69
30 %
30 %
Ano, pro volný čas
39
16,96 %
16,96 %
Ne
28
12,17 %
12,17 %
10. Proč nepoužíváte výrobky Nike?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nenosím sportovní módu
13
46,43 %
5,65 %
Jsem věrný jiné značce
11
39,29 %
4,78 %
Cena
7
25 %
3,04 %
Design
5
17,86 %
2,17 %
Špatná zkušenost
3
10,71 %
1,3 %
je to jen logo, jehož cena neodpovídá kvalitě
1
3,57 %
0,43 %
Sponzorská činnost
1
3,57 %
0,43 %
Bůh vymyslel zančku Nike aby si mohl odškrtávat idioty :-)
1
3,57 %
0,43 %
Nic mi nezaujalo
1
3,57 %
0,43 %
11. Existuje vlastnost, kterou kdyby Nike změnilo, tak byste výrobky Nike začal/a využívat? Pokud ano, tak jaká.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
13
46,43 %
5,65 %
Cena
2
7,14 %
0,87 %
asi ne
2
7,14 %
0,87 %
nevím
2
7,14 %
0,87 %
Asi neexistuje, nelíbí se mi image značky
1
3,57 %
0,43 %
Kdyby byla levnější
1
3,57 %
0,43 %
Nelíbí se mi barevné kombinace produktů pro volný čas. Pro sport dávám přednost jiným značkám
1
3,57 %
0,43 %
kdyby měly jinou značku
1
3,57 %
0,43 %
Fádnost, cena.
1
3,57 %
0,43 %
změnil design
1
3,57 %
0,43 %
ostatní odpovědi
NIC vzhled společenských bot, při stejném pohodlí Nevím o ní, Nike se mi prostě nelíbí
3
10,71 %
1,3 %
12. Jak jste spokojen/a s výrobky Nike
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spokojen/a
118
58,42 %
51,3 %
Spíše spokojen/a
83
41,09 %
36,09 %
Spíše nespokojen/a
1
0,5 %
0,43 %
13. Byl/a jste někdy v prodejně Nike Prague (v ulici Na příkopech)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 14, Ne → otázka č. 15].
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Rozdělení prostor prodejny
2.455
0.634
Atmosféra
2.295
0.935
Personál
2.375
0.939
Design
1.966
0.783
Hudba
2.568
1.177
15. Ohodnoťte podle Vašeho názoru na škále od 1-5 následující kritéria značky Nike. (1 nejlepší, 5 nejhorší)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Cena
2.952
0.785
Design
1.961
0.794
Kvalita
2.061
0.666
Dostupnost nabízeného sortimentu
2.078
0.846
Spolehlivost, trvanlivost
2.296
0.782
16. Do jaké míry máte pocit, že následující charakteristika produktu popisuje značku Nike (kde 1 = naprostý souhlas a 5 = naprosto nesouhlasím)?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Běžná
2.583
1
Současná a aktuální
1.843
0.645
Využívaná profesionály
1.713
0.744
Pomáhá k lepšímu výkonu
2.917
1.084
Konzervativní
3.817
0.862
Funkční
2.07
0.673
Módní
2.013
0.865
Sportovní
1.387
0.455
17. Znáte nějaké zahraniční sportovce nebo týmy, které Nike sponzoruje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 18, Ne → otázka č. 19].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
135
58,7 %
58,7 %
Ano
95
41,3 %
41,3 %
18. Napište jméno zahraničního sportovce nebo zahraničního týmu, které Nike sponzoruje.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
tiger woods
10
10,53 %
4,35 %
manchester united
8
8,42 %
3,48 %
FC Barcelona
6
6,32 %
2,61 %
Rafael Nadal
6
6,32 %
2,61 %
Cristiano ronaldo
4
4,21 %
1,74 %
Barcelona
4
4,21 %
1,74 %
nadal
3
3,16 %
1,3 %
Arsenal FC
2
2,11 %
0,87 %
ROGER FEDERER
2
2,11 %
0,87 %
Arsenal, Nizozemsko, Cristiano Ronaldo
1
1,05 %
0,43 %
ostatní odpovědi
Manchester United FC Ronaldinho Cristiano ronaldo, americky atleticky tym United Rafael Nadal, Cristiano Ronaldo, Tiger Woods, Roger Federer ManUtd, Nadal, Federer např. inter milan Petra Kvitová T. Woods, R. Federer ronaldo, barcelona Barcelona, Woods, Federer, Manchester United, Arsenal Manchester United, FC Barcelona, Arsenal Sofia Boutella Arsenal, barcelona, nadal, federer arsenal AC Sparta Praha fotbal LeBron James Ronaldo, Federer CF Barcelona Manchester United, Federer Hiphop Fakulta, Brazílie Usain Bolt fotbalisti nějaký co maj modrý dresy Sparta Arsenal FC, Manchester United FC Spousta tenistů, jsem líný vypisovat. Tiger woods. Roger Federer, Asafa Powell, Manchester United FC Paul Rodriguez, Usian Bolt Arsenal, Cristiano Ronaldo, Manchester United, Mario Goetze, Mesut Ozil, Iniesta, Tiger Woods, Jordan, Ronaldo, Cobe Bryant, FC Barcelona LeBrone James Y. Bolt, T. Woods Arsenal London Barcelona FC Simon Dumont, TJ Shiller Federer, Nadal, Barcelona fc barcelona, rafael nadal ovechkin Barcelona, Arsenal Federer Cristiano Ronaldo, Tiger Woods Sofie Butella, tanečnice Veškeré dresy a návleky na kalhoty na hokejých MS barca jelena isinbajevová holandská repre nadal, federer, tiger woods Cristiano Ronaldo, Arsenal....
49
51,58 %
21,3 %
19. Znáte nějaké české sportovce nebo kluby sponzorované Nike?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 20, Ne → otázka č. 21].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
142
61,74 %
61,74 %
Ano
88
38,26 %
38,26 %
20. Napište jaké české sportovce nebo kluby znáte?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
AC Sparta Praha
21
23,86 %
9,13 %
Petra Kvitová
10
11,36 %
4,35 %
sparta
9
10,23 %
3,91 %
sparta praha
8
9,09 %
3,48 %
tomáš berdych
5
5,68 %
2,17 %
Sparta, Berdych, Kvitová
3
3,41 %
1,3 %
AC Sparta
2
2,27 %
0,87 %
Sparta Praha, Berdych
1
1,14 %
0,43 %
HUHUHU Sparta Praha
1
1,14 %
0,43 %
fotbalová Sparta
1
1,14 %
0,43 %
ostatní odpovědi
Petra Kvitová, Tomáš Berdych, berdych ČEZ Basketball Nymburk např. sparta praha ACS, B. Špotáková Sparta Praha, Tomáš Berdych Sparta, Kvitová, Berdych, Rosický, Žofák AC Sparta Praha fotbal Sparta, Liberec FC Sparta Praha ACS sparta? Premier Cup, Nike Prague Run fotbalisti v červenym Petra Kvitová, FC Slovan Liberec Tomáš Berdych, Sparta Praha AC Sparta Praha, Sparta Praha fotbal sralta tenisti (Berdych, Kvitová...) Sralta Praha AC Sparta (bohužel okolo toho každý den jezdím i když jsem Slávistka <3 :D Špotáková,Sparta Praha,Berdych, Kvitová běžecký Hokejisty na MS hokejisté FC Sparta Praha
27
30,68 %
11,74 %
21. Jaké 2 sporty si nejvíce spojujete se značkou Nike? (zvolte 2 odpovědi)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 2).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Fotbal
154
66,96 %
66,96 %
Atletika
104
45,22 %
45,22 %
Tenis
101
43,91 %
43,91 %
Basketbal
61
26,52 %
26,52 %
Golf
23
10 %
10 %
Hokej
7
3,04 %
3,04 %
Běh
2
0,87 %
0,87 %
žádné
2
0,87 %
0,87 %
tanec
2
0,87 %
0,87 %
pickuperství
1
0,43 %
0,43 %
Skateboarding
1
0,43 %
0,43 %
plavání
1
0,43 %
0,43 %
marathon
1
0,43 %
0,43 %
22. Napište 1 produkt, o kterém si myslíte, že je typický pro značku Nike
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
boty
93
40,43 %
40,43 %
obuv
25
10,87 %
10,87 %
Kopačky
20
8,7 %
8,7 %
tenisky
16
6,96 %
6,96 %
běžecké boty
8
3,48 %
3,48 %
sportovní obuv
5
2,17 %
2,17 %
sportovní boty
4
1,74 %
1,74 %
Fotbalový míč
4
1,74 %
1,74 %
triko
3
1,3 %
1,3 %
fotbalové kopačky
2
0,87 %
0,87 %
ostatní odpovědi
běžecká obuv kšiltovky tričko kopacky tepláky Total 90 kopačky Total 90 bílé dámské a pánské boty pro volný čas kšiltovka boty Nike Air force 1 cokoliv s logem Boty na normální nošení kámo Bota Oblečení, obuv kecky specifická obuv Obuv - sportovní, pro volný čas, kopačky, ... hokejový dres damska tilka Nike Air boty air boty na běhání mikina Kopacky na fotbal boty Nike Court Tradition dres Polokošila tašky nike 6.0 boty plyšáci TRETRY sportovní hadry Řada výrobků Total90 trička obyčejné triko ? Botky Nevzpomenu si sportovní soupravy trika sportovní tričko boty nike air Bezecke boty botasky Určitě boty
50
21,74 %
21,74 %
23. Zaznamenali jste v roce 2011 nebo v roce 20112 nějakou kampaň od Nike?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 24, Ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
173
75,22 %
75,22 %
Ano
57
24,78 %
24,78 %
24. O jakou akci se jednalo?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nike Run Prague
12
21,05 %
5,22 %
Nike Prague Run
5
8,77 %
2,17 %
We Run Prague
4
7,02 %
1,74 %
Nike run
3
5,26 %
1,3 %
reklama
2
3,51 %
0,87 %
reklama v tv
2
3,51 %
0,87 %
reklamy
1
1,75 %
0,43 %
běžné reklamy v televizi
1
1,75 %
0,43 %
konkrétně si nevzpomínám
1
1,75 %
0,43 %
televizní reklama
1
1,75 %
0,43 %
ostatní odpovědi
Nike Run Prague 2011 Nike women challenge Nikerunig ; Buď tím, kdo rozhodne kopačky se zvířecím motivem Cristiano Ronaldo Reklama s Messim Nike City Run propagace nových kopaček Reklamy na fotbalové produkty s Waynem Rooneym. bilboardy jak cyp reklama na kopačky tahání tkaniček z krabice v palladiu s možností výhry bot Tedka jak Messi dela tu reklamu s tim chipem v bote... Fotbalové dresy vytvořené z recyklovaných PET lahví, Nike + fuel band Prague Nike Marathon Joga Bonito Boty Stand up. Stand out women "make yourself" už nevím NikeRun Prague Buď tím kdo rozhodne tv reklama běh muži vs. ženy Just do it
25
43,86 %
10,87 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi AC Sparta Praha na otázku 20. Napište jaké české sportovce nebo kluby znáte?
3. Přiřaďte k jednotlivým značkám pořadí podle oblíbenosti od 1.-5. místa. (1. nejoblíbenější - 5. nejméně oblíbená)
odpověď Nike=1:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Adidas=2 na otázku 3. Přiřaďte k jednotlivým značkám pořadí podle oblíbenosti od 1.-5. místa. (1. nejoblíbenější - 5. nejméně oblíbená)
4. Zaškrtněte sportovní značky, jejichž produkty vlastníte.
odpověď Reebok:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reebok=1 na otázku 3. Přiřaďte k jednotlivým značkám pořadí podle oblíbenosti od 1.-5. místa. (1. nejoblíbenější - 5. nejméně oblíbená)
9. Používáte výrobky Nike?
odpověď Ne:
8.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sportovní značky nepoužívám na otázku 4. Zaškrtněte sportovní značky, jejichž produkty vlastníte.
8.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsem věrný jiné značce na otázku 10. Proč nepoužíváte výrobky Nike?
8.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nenosím sportovní módu na otázku 10. Proč nepoužíváte výrobky Nike?
8.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Existuje vlastnost, kterou kdyby Nike změnilo, tak byste výrobky Nike začal/a využívat? Pokud ano, tak jaká.
13. Byl/a jste někdy v prodejně Nike Prague (v ulici Na příkopech)
odpověď Ano:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atmosféra=1 na otázku 14. Ohodnoťte kritéria prodejny Nike Prague (Na Příkopech): (1 výborná, 5 nedostatečná)
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atmosféra=2 na otázku 14. Ohodnoťte kritéria prodejny Nike Prague (Na Příkopech): (1 výborná, 5 nedostatečná)
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atmosféra=3 na otázku 14. Ohodnoťte kritéria prodejny Nike Prague (Na Příkopech): (1 výborná, 5 nedostatečná)
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Design=1 na otázku 14. Ohodnoťte kritéria prodejny Nike Prague (Na Příkopech): (1 výborná, 5 nedostatečná)
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Design=2 na otázku 14. Ohodnoťte kritéria prodejny Nike Prague (Na Příkopech): (1 výborná, 5 nedostatečná)
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Design=3 na otázku 14. Ohodnoťte kritéria prodejny Nike Prague (Na Příkopech): (1 výborná, 5 nedostatečná)
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hudba=1 na otázku 14. Ohodnoťte kritéria prodejny Nike Prague (Na Příkopech): (1 výborná, 5 nedostatečná)
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hudba=2 na otázku 14. Ohodnoťte kritéria prodejny Nike Prague (Na Příkopech): (1 výborná, 5 nedostatečná)
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hudba=3 na otázku 14. Ohodnoťte kritéria prodejny Nike Prague (Na Příkopech): (1 výborná, 5 nedostatečná)
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Personál=1 na otázku 14. Ohodnoťte kritéria prodejny Nike Prague (Na Příkopech): (1 výborná, 5 nedostatečná)
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Personál=2 na otázku 14. Ohodnoťte kritéria prodejny Nike Prague (Na Příkopech): (1 výborná, 5 nedostatečná)
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Personál=3 na otázku 14. Ohodnoťte kritéria prodejny Nike Prague (Na Příkopech): (1 výborná, 5 nedostatečná)
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozdělení prostor prodejny=2 na otázku 14. Ohodnoťte kritéria prodejny Nike Prague (Na Příkopech): (1 výborná, 5 nedostatečná)
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozdělení prostor prodejny=3 na otázku 14. Ohodnoťte kritéria prodejny Nike Prague (Na Příkopech): (1 výborná, 5 nedostatečná)
15. Ohodnoťte podle Vašeho názoru na škále od 1-5 následující kritéria značky Nike. (1 nejlepší, 5 nejhorší)
odpověď Kvalita=2:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přáteli=5 na otázku 6. výběru oblečení se necháváte ovlivnit: (1 nejvíce, 5 nejméně)
17. Znáte nějaké zahraniční sportovce nebo týmy, které Nike sponzoruje?
odpověď Ano:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi tiger woods na otázku 18. Napište jméno zahraničního sportovce nebo zahraničního týmu, které Nike sponzoruje.
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kopačky na otázku 22. Napište 1 produkt, o kterém si myslíte, že je typický pro značku Nike
odpověď Ne:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=5 na otázku 15. Ohodnoťte podle Vašeho názoru na škále od 1-5 následující kritéria značky Nike. (1 nejlepší, 5 nejhorší)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nenosím sportovní módu na otázku 10. Proč nepoužíváte výrobky Nike?
19. Znáte nějaké české sportovce nebo kluby sponzorované Nike?
odpověď Ano:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi AC Sparta Praha na otázku 20. Napište jaké české sportovce nebo kluby znáte?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Petra Kvitová na otázku 20. Napište jaké české sportovce nebo kluby znáte?
odpověď Ne:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=5 na otázku 15. Ohodnoťte podle Vašeho názoru na škále od 1-5 následující kritéria značky Nike. (1 nejlepší, 5 nejhorší)
23. Zaznamenali jste v roce 2011 nebo v roce 20112 nějakou kampaň od Nike?
odpověď Ano:
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nike Run Prague na otázku 24. O jakou akci se jednalo?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jste studentem VŠ?
2. Vaše pohlaví?
3. Přiřaďte k jednotlivým značkám pořadí podle oblíbenosti od 1.-5. místa. (1. nejoblíbenější - 5. nejméně oblíbená)
4. Zaškrtněte sportovní značky, jejichž produkty vlastníte.
5. Jak je pro Vás při koupi důležitá: (1 nejdůležitější - 5 nejméně důležitá)
6. výběru oblečení se necháváte ovlivnit: (1 nejvíce, 5 nejméně)
7. Nakupujete oblečení a obuv raději v kamenných obchodech nebo na internetu?
8. Vybavíte si logo značky Nike?
9. Používáte výrobky Nike?
10. Proč nepoužíváte výrobky Nike?
11. Existuje vlastnost, kterou kdyby Nike změnilo, tak byste výrobky Nike začal/a využívat? Pokud ano, tak jaká.
12. Jak jste spokojen/a s výrobky Nike
13. Byl/a jste někdy v prodejně Nike Prague (v ulici Na příkopech)
15. Ohodnoťte podle Vašeho názoru na škále od 1-5 následující kritéria značky Nike. (1 nejlepší, 5 nejhorší)
16. Do jaké míry máte pocit, že následující charakteristika produktu popisuje značku Nike (kde 1 = naprostý souhlas a 5 = naprosto nesouhlasím)?
17. Znáte nějaké zahraniční sportovce nebo týmy, které Nike sponzoruje?
18. Napište jméno zahraničního sportovce nebo zahraničního týmu, které Nike sponzoruje.
19. Znáte nějaké české sportovce nebo kluby sponzorované Nike?
20. Napište jaké české sportovce nebo kluby znáte?
21. Jaké 2 sporty si nejvíce spojujete se značkou Nike? (zvolte 2 odpovědi)
22. Napište 1 produkt, o kterém si myslíte, že je typický pro značku Nike
23. Zaznamenali jste v roce 2011 nebo v roce 20112 nějakou kampaň od Nike?
24. O jakou akci se jednalo?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jste studentem VŠ?
2. Vaše pohlaví?
3. Přiřaďte k jednotlivým značkám pořadí podle oblíbenosti od 1.-5. místa. (1. nejoblíbenější - 5. nejméně oblíbená)
4. Zaškrtněte sportovní značky, jejichž produkty vlastníte.
5. Jak je pro Vás při koupi důležitá: (1 nejdůležitější - 5 nejméně důležitá)
6. výběru oblečení se necháváte ovlivnit: (1 nejvíce, 5 nejméně)
7. Nakupujete oblečení a obuv raději v kamenných obchodech nebo na internetu?
8. Vybavíte si logo značky Nike?
9. Používáte výrobky Nike?
10. Proč nepoužíváte výrobky Nike?
11. Existuje vlastnost, kterou kdyby Nike změnilo, tak byste výrobky Nike začal/a využívat? Pokud ano, tak jaká.
12. Jak jste spokojen/a s výrobky Nike
13. Byl/a jste někdy v prodejně Nike Prague (v ulici Na příkopech)
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.