Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Image značky Nike

Image značky Nike

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Míra Žofák
Šetření:29. 03. 2012 - 02. 04. 2012
Počet respondentů:230
Počet otázek (max/průměr):24 / 19.55
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:44
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím o vyplnění dotazníku o Image značky Nike. Výsledky budou použity pro tvorbu mé bakalářské práce. Dotazník je zcela anonymní a kromě pohlaví nezjišťuje žádné osobní údaje.

Předem děkuji za vyplnění,

Miroslav Žofák

Odpovědi respondentů

1. Jste studentem VŠ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano18379,57 %79,57 %  
ne4720,43 %20,43 %  

Graf

2. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena12253,04 %53,04 %  
muž10846,96 %46,96 %  

Graf

3. Přiřaďte k jednotlivým značkám pořadí podle oblíbenosti od 1.-5. místa. (1. nejoblíbenější - 5. nejméně oblíbená)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Adidas2.271.188
Nike1.7170.907
Puma2.9091.17
Reebok3.6741.124
Umbro4.430.923

Graf

4. Zaškrtněte sportovní značky, jejichž produkty vlastníte.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nike20287,83 %87,83 %  
Adidas18480 %80 %  
Puma12956,09 %56,09 %  
Reebok10746,52 %46,52 %  
Umbro5724,78 %24,78 %  
Sportovní značky nepoužívám104,35 %4,35 %  
mizuno20,87 %0,87 %  
Asics10,43 %0,43 %  
Joma10,43 %0,43 %  
moira, craft, sensor, patagonia, ternua10,43 %0,43 %  
AND 1, K1X10,43 %0,43 %  
everlast10,43 %0,43 %  
HF, Atomic, Burton10,43 %0,43 %  
tilak10,43 %0,43 %  
roxy.craft10,43 %0,43 %  
yonex10,43 %0,43 %  
hannah; alpinepro10,43 %0,43 %  
Under Armor10,43 %0,43 %  
UA10,43 %0,43 %  
jiná sportovní značka10,43 %0,43 %  
Dominator10,43 %0,43 %  
fox10,43 %0,43 %  
Lonsdale, Everlast10,43 %0,43 %  

Graf

5. Jak je pro Vás při koupi důležitá: (1 nejdůležitější - 5 nejméně důležitá)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena2.0520.78
Značka3.1171.338
Design1.7040.895
Trvanlivost2.2520.928
Pohodlí1.6740.733
Funkčnost1.9871.195

Graf

6. výběru oblečení se necháváte ovlivnit: (1 nejvíce, 5 nejméně)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Reklamou3.6651.075
Vlastní zkušeností1.4170.608
Přáteli2.5040.98
Modními časopisy3.9131.253
Celebritami4.4960.876

Graf

7. Nakupujete oblečení a obuv raději v kamenných obchodech nebo na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kamenný obchod19283,48 %83,48 %  
Obojí stejně3515,22 %15,22 %  
Internet31,3 %1,3 %  

Graf

8. Vybavíte si logo značky Nike?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano22798,7 %98,7 %  
ne31,3 %1,3 %  

Graf

9. Používáte výrobky Nike?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, pro sportovní činnostotázka č. 12, Ano, pro volný časotázka č. 12, Ano, pro obojíotázka č. 12, Neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, pro obojí9440,87 %40,87 %  
Ano, pro sportovní činnost6930 %30 %  
Ano, pro volný čas3916,96 %16,96 %  
Ne2812,17 %12,17 %  

Graf

10. Proč nepoužíváte výrobky Nike?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nenosím sportovní módu1346,43 %5,65 %  
Jsem věrný jiné značce1139,29 %4,78 %  
Cena725 %3,04 %  
Design517,86 %2,17 %  
Špatná zkušenost310,71 %1,3 %  
je to jen logo, jehož cena neodpovídá kvalitě13,57 %0,43 %  
Sponzorská činnost13,57 %0,43 %  
Bůh vymyslel zančku Nike aby si mohl odškrtávat idioty :-)13,57 %0,43 %  
Nic mi nezaujalo13,57 %0,43 %  

Graf

11. Existuje vlastnost, kterou kdyby Nike změnilo, tak byste výrobky Nike začal/a využívat? Pokud ano, tak jaká.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1346,43 %5,65 %  
Cena27,14 %0,87 %  
asi ne27,14 %0,87 %  
nevím27,14 %0,87 %  
Asi neexistuje, nelíbí se mi image značky13,57 %0,43 %  
Kdyby byla levnější13,57 %0,43 %  
Nelíbí se mi barevné kombinace produktů pro volný čas. Pro sport dávám přednost jiným značkám13,57 %0,43 %  
kdyby měly jinou značku13,57 %0,43 %  
Fádnost, cena.13,57 %0,43 %  
změnil design13,57 %0,43 %  
ostatní odpovědi NIC
vzhled společenských bot, při stejném pohodlí
Nevím o ní, Nike se mi prostě nelíbí
310,71 %1,3 % 

Graf

12. Jak jste spokojen/a s výrobky Nike

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojen/a11858,42 %51,3 %  
Spíše spokojen/a8341,09 %36,09 %  
Spíše nespokojen/a10,5 %0,43 %  

Graf

13. Byl/a jste někdy v prodejně Nike Prague (v ulici Na příkopech)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 14, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne14261,74 %61,74 %  
Ano8838,26 %38,26 %  

Graf

14. Ohodnoťte kritéria prodejny Nike Prague (Na Příkopech): (1 výborná, 5 nedostatečná)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Rozdělení prostor prodejny2.4550.634
Atmosféra2.2950.935
Personál2.3750.939
Design1.9660.783
Hudba2.5681.177

Graf

15. Ohodnoťte podle Vašeho názoru na škále od 1-5 následující kritéria značky Nike. (1 nejlepší, 5 nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena2.9520.785
Design1.9610.794
Kvalita2.0610.666
Dostupnost nabízeného sortimentu2.0780.846
Spolehlivost, trvanlivost2.2960.782

Graf

16. Do jaké míry máte pocit, že následující charakteristika produktu popisuje značku Nike (kde 1 = naprostý souhlas a 5 = naprosto nesouhlasím)?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Běžná2.5831
Současná a aktuální1.8430.645
Využívaná profesionály1.7130.744
Pomáhá k lepšímu výkonu2.9171.084
Konzervativní3.8170.862
Funkční2.070.673
Módní2.0130.865
Sportovní1.3870.455

Graf

17. Znáte nějaké zahraniční sportovce nebo týmy, které Nike sponzoruje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 18, Neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne13558,7 %58,7 %  
Ano9541,3 %41,3 %  

Graf

18. Napište jméno zahraničního sportovce nebo zahraničního týmu, které Nike sponzoruje.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tiger woods1010,53 %4,35 %  
manchester united88,42 %3,48 %  
FC Barcelona66,32 %2,61 %  
Rafael Nadal66,32 %2,61 %  
Cristiano ronaldo44,21 %1,74 %  
Barcelona44,21 %1,74 %  
nadal33,16 %1,3 %  
Arsenal FC22,11 %0,87 %  
ROGER FEDERER22,11 %0,87 %  
Arsenal, Nizozemsko, Cristiano Ronaldo11,05 %0,43 %  
ostatní odpovědi Manchester United FC
Ronaldinho
Cristiano ronaldo, americky atleticky tym
United
Rafael Nadal, Cristiano Ronaldo, Tiger Woods, Roger Federer
ManUtd,
Nadal, Federer
např. inter milan
Petra Kvitová
T. Woods, R. Federer
ronaldo, barcelona
Barcelona, Woods, Federer, Manchester United, Arsenal
Manchester United, FC Barcelona, Arsenal
Sofia Boutella
Arsenal, barcelona, nadal, federer
arsenal
AC Sparta Praha fotbal
LeBron James
Ronaldo, Federer
CF Barcelona
Manchester United, Federer
Hiphop Fakulta, Brazílie
Usain Bolt
fotbalisti nějaký co maj modrý dresy
Sparta
Arsenal FC, Manchester United FC
Spousta tenistů, jsem líný vypisovat. Tiger woods.
Roger Federer, Asafa Powell, Manchester United FC
Paul Rodriguez, Usian Bolt
Arsenal, Cristiano Ronaldo, Manchester United, Mario Goetze, Mesut Ozil, Iniesta, Tiger Woods,
Jordan, Ronaldo, Cobe Bryant, FC Barcelona
LeBrone James
Y. Bolt, T. Woods
Arsenal London
Barcelona FC
Simon Dumont, TJ Shiller
Federer, Nadal, Barcelona
fc barcelona, rafael nadal
ovechkin
Barcelona, Arsenal
Federer
Cristiano Ronaldo, Tiger Woods
Sofie Butella, tanečnice
Veškeré dresy a návleky na kalhoty na hokejých MS
barca
jelena isinbajevová
holandská repre
nadal, federer, tiger woods
Cristiano Ronaldo, Arsenal....
4951,58 %21,3 % 

Graf

19. Znáte nějaké české sportovce nebo kluby sponzorované Nike?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 20, Neotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne14261,74 %61,74 %  
Ano8838,26 %38,26 %  

Graf

20. Napište jaké české sportovce nebo kluby znáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
AC Sparta Praha2123,86 %9,13 %  
Petra Kvitová1011,36 %4,35 %  
sparta910,23 %3,91 %  
sparta praha89,09 %3,48 %  
tomáš berdych55,68 %2,17 %  
Sparta, Berdych, Kvitová33,41 %1,3 %  
AC Sparta22,27 %0,87 %  
Sparta Praha, Berdych11,14 %0,43 %  
HUHUHU Sparta Praha11,14 %0,43 %  
fotbalová Sparta11,14 %0,43 %  
ostatní odpovědi Petra Kvitová, Tomáš Berdych,
berdych
ČEZ Basketball Nymburk
např. sparta praha
ACS, B. Špotáková
Sparta Praha, Tomáš Berdych
Sparta, Kvitová, Berdych, Rosický, Žofák
AC Sparta Praha fotbal
Sparta, Liberec
FC Sparta Praha
ACS
sparta?
Premier Cup, Nike Prague Run
fotbalisti v červenym
Petra Kvitová, FC Slovan Liberec
Tomáš Berdych, Sparta Praha
AC Sparta Praha,
Sparta Praha fotbal
sralta
tenisti (Berdych, Kvitová...)
Sralta Praha
AC Sparta (bohužel okolo toho každý den jezdím i když jsem Slávistka <3 :D
Špotáková,Sparta Praha,Berdych, Kvitová
běžecký
Hokejisty na MS
hokejisté
FC Sparta Praha
2730,68 %11,74 % 

Graf

21. Jaké 2 sporty si nejvíce spojujete se značkou Nike? (zvolte 2 odpovědi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 2).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Fotbal15466,96 %66,96 %  
Atletika10445,22 %45,22 %  
Tenis10143,91 %43,91 %  
Basketbal6126,52 %26,52 %  
Golf2310 %10 %  
Hokej73,04 %3,04 %  
Běh20,87 %0,87 %  
žádné20,87 %0,87 %  
tanec20,87 %0,87 %  
pickuperství10,43 %0,43 %  
Skateboarding10,43 %0,43 %  
plavání10,43 %0,43 %  
marathon10,43 %0,43 %  

Graf

22. Napište 1 produkt, o kterém si myslíte, že je typický pro značku Nike

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
boty9340,43 %40,43 %  
obuv2510,87 %10,87 %  
Kopačky208,7 %8,7 %  
tenisky 166,96 %6,96 %  
běžecké boty83,48 %3,48 %  
sportovní obuv52,17 %2,17 %  
sportovní boty41,74 %1,74 %  
Fotbalový míč41,74 %1,74 %  
triko31,3 %1,3 %  
fotbalové kopačky20,87 %0,87 %  
ostatní odpovědi běžecká obuv
kšiltovky
tričko
kopacky
tepláky
Total 90
kopačky Total 90
bílé dámské a pánské boty pro volný čas
kšiltovka
boty Nike Air force 1
cokoliv s logem
Boty na normální nošení kámo
Bota
Oblečení, obuv
kecky
specifická obuv
Obuv - sportovní, pro volný čas, kopačky, ...
hokejový dres
damska tilka
Nike Air
boty air
boty na běhání
mikina
Kopacky na fotbal
boty Nike Court Tradition
dres
Polokošila
tašky
nike 6.0 boty
plyšáci
TRETRY
sportovní hadry
Řada výrobků Total90
trička
obyčejné triko
?
Botky
Nevzpomenu si
sportovní soupravy
trika
sportovní tričko
boty nike air
Bezecke boty
botasky
Určitě boty
5021,74 %21,74 % 

Graf

23. Zaznamenali jste v roce 2011 nebo v roce 20112 nějakou kampaň od Nike?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 24, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne17375,22 %75,22 %  
Ano5724,78 %24,78 %  

Graf

24. O jakou akci se jednalo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nike Run Prague1221,05 %5,22 %  
Nike Prague Run58,77 %2,17 %  
We Run Prague47,02 %1,74 %  
Nike run35,26 %1,3 %  
reklama23,51 %0,87 %  
reklama v tv23,51 %0,87 %  
reklamy11,75 %0,43 %  
běžné reklamy v televizi11,75 %0,43 %  
konkrétně si nevzpomínám11,75 %0,43 %  
televizní reklama11,75 %0,43 %  
ostatní odpovědi Nike Run Prague 2011
Nike women challenge
Nikerunig ; Buď tím, kdo rozhodne
kopačky se zvířecím motivem Cristiano Ronaldo
Reklama s Messim
Nike City Run
propagace nových kopaček
Reklamy na fotbalové produkty s Waynem Rooneym.
bilboardy jak cyp
reklama na kopačky
tahání tkaniček z krabice v palladiu s možností výhry bot
Tedka jak Messi dela tu reklamu s tim chipem v bote...
Fotbalové dresy vytvořené z recyklovaných PET lahví,
Nike + fuel band
Prague Nike Marathon
Joga Bonito
Boty
Stand up. Stand out
women "make yourself"
už nevím
NikeRun Prague
Buď tím kdo rozhodne
tv reklama
běh muži vs. ženy
Just do it
2543,86 %10,87 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Vaše pohlaví?

  • odpověď muž:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi AC Sparta Praha na otázku 20. Napište jaké české sportovce nebo kluby znáte?

3. Přiřaďte k jednotlivým značkám pořadí podle oblíbenosti od 1.-5. místa. (1. nejoblíbenější - 5. nejméně oblíbená)

  • odpověď Nike=1:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Adidas=2 na otázku 3. Přiřaďte k jednotlivým značkám pořadí podle oblíbenosti od 1.-5. místa. (1. nejoblíbenější - 5. nejméně oblíbená)

4. Zaškrtněte sportovní značky, jejichž produkty vlastníte.

  • odpověď Reebok:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reebok=1 na otázku 3. Přiřaďte k jednotlivým značkám pořadí podle oblíbenosti od 1.-5. místa. (1. nejoblíbenější - 5. nejméně oblíbená)

9. Používáte výrobky Nike?

  • odpověď Ne:
    • 8.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sportovní značky nepoužívám na otázku 4. Zaškrtněte sportovní značky, jejichž produkty vlastníte.
    • 8.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsem věrný jiné značce na otázku 10. Proč nepoužíváte výrobky Nike?
    • 8.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nenosím sportovní módu na otázku 10. Proč nepoužíváte výrobky Nike?
    • zobrazit další souvislosti
    • 8.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Existuje vlastnost, kterou kdyby Nike změnilo, tak byste výrobky Nike začal/a využívat? Pokud ano, tak jaká.

13. Byl/a jste někdy v prodejně Nike Prague (v ulici Na příkopech)

  • odpověď Ano:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atmosféra=1 na otázku 14. Ohodnoťte kritéria prodejny Nike Prague (Na Příkopech): (1 výborná, 5 nedostatečná)
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atmosféra=2 na otázku 14. Ohodnoťte kritéria prodejny Nike Prague (Na Příkopech): (1 výborná, 5 nedostatečná)
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atmosféra=3 na otázku 14. Ohodnoťte kritéria prodejny Nike Prague (Na Příkopech): (1 výborná, 5 nedostatečná)
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Design=1 na otázku 14. Ohodnoťte kritéria prodejny Nike Prague (Na Příkopech): (1 výborná, 5 nedostatečná)
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Design=2 na otázku 14. Ohodnoťte kritéria prodejny Nike Prague (Na Příkopech): (1 výborná, 5 nedostatečná)
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Design=3 na otázku 14. Ohodnoťte kritéria prodejny Nike Prague (Na Příkopech): (1 výborná, 5 nedostatečná)
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hudba=1 na otázku 14. Ohodnoťte kritéria prodejny Nike Prague (Na Příkopech): (1 výborná, 5 nedostatečná)
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hudba=2 na otázku 14. Ohodnoťte kritéria prodejny Nike Prague (Na Příkopech): (1 výborná, 5 nedostatečná)
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hudba=3 na otázku 14. Ohodnoťte kritéria prodejny Nike Prague (Na Příkopech): (1 výborná, 5 nedostatečná)
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Personál=1 na otázku 14. Ohodnoťte kritéria prodejny Nike Prague (Na Příkopech): (1 výborná, 5 nedostatečná)
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Personál=2 na otázku 14. Ohodnoťte kritéria prodejny Nike Prague (Na Příkopech): (1 výborná, 5 nedostatečná)
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Personál=3 na otázku 14. Ohodnoťte kritéria prodejny Nike Prague (Na Příkopech): (1 výborná, 5 nedostatečná)
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozdělení prostor prodejny=2 na otázku 14. Ohodnoťte kritéria prodejny Nike Prague (Na Příkopech): (1 výborná, 5 nedostatečná)
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozdělení prostor prodejny=3 na otázku 14. Ohodnoťte kritéria prodejny Nike Prague (Na Příkopech): (1 výborná, 5 nedostatečná)

15. Ohodnoťte podle Vašeho názoru na škále od 1-5 následující kritéria značky Nike. (1 nejlepší, 5 nejhorší)

  • odpověď Kvalita=2:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přáteli=5 na otázku 6. výběru oblečení se necháváte ovlivnit: (1 nejvíce, 5 nejméně)

17. Znáte nějaké zahraniční sportovce nebo týmy, které Nike sponzoruje?

  • odpověď Ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi tiger woods na otázku 18. Napište jméno zahraničního sportovce nebo zahraničního týmu, které Nike sponzoruje.
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kopačky na otázku 22. Napište 1 produkt, o kterém si myslíte, že je typický pro značku Nike
  • odpověď Ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=5 na otázku 15. Ohodnoťte podle Vašeho názoru na škále od 1-5 následující kritéria značky Nike. (1 nejlepší, 5 nejhorší)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nenosím sportovní módu na otázku 10. Proč nepoužíváte výrobky Nike?

19. Znáte nějaké české sportovce nebo kluby sponzorované Nike?

  • odpověď Ano:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi AC Sparta Praha na otázku 20. Napište jaké české sportovce nebo kluby znáte?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Petra Kvitová na otázku 20. Napište jaké české sportovce nebo kluby znáte?
  • odpověď Ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=5 na otázku 15. Ohodnoťte podle Vašeho názoru na škále od 1-5 následující kritéria značky Nike. (1 nejlepší, 5 nejhorší)

23. Zaznamenali jste v roce 2011 nebo v roce 20112 nějakou kampaň od Nike?

  • odpověď Ano:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nike Run Prague na otázku 24. O jakou akci se jednalo?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste studentem VŠ?

2. Vaše pohlaví?

3. Přiřaďte k jednotlivým značkám pořadí podle oblíbenosti od 1.-5. místa. (1. nejoblíbenější - 5. nejméně oblíbená)

4. Zaškrtněte sportovní značky, jejichž produkty vlastníte.

5. Jak je pro Vás při koupi důležitá: (1 nejdůležitější - 5 nejméně důležitá)

6. výběru oblečení se necháváte ovlivnit: (1 nejvíce, 5 nejméně)

7. Nakupujete oblečení a obuv raději v kamenných obchodech nebo na internetu?

8. Vybavíte si logo značky Nike?

9. Používáte výrobky Nike?

10. Proč nepoužíváte výrobky Nike?

11. Existuje vlastnost, kterou kdyby Nike změnilo, tak byste výrobky Nike začal/a využívat? Pokud ano, tak jaká.

12. Jak jste spokojen/a s výrobky Nike

13. Byl/a jste někdy v prodejně Nike Prague (v ulici Na příkopech)

14. Ohodnoťte kritéria prodejny Nike Prague (Na Příkopech): (1 výborná, 5 nedostatečná)

15. Ohodnoťte podle Vašeho názoru na škále od 1-5 následující kritéria značky Nike. (1 nejlepší, 5 nejhorší)

16. Do jaké míry máte pocit, že následující charakteristika produktu popisuje značku Nike (kde 1 = naprostý souhlas a 5 = naprosto nesouhlasím)?

17. Znáte nějaké zahraniční sportovce nebo týmy, které Nike sponzoruje?

18. Napište jméno zahraničního sportovce nebo zahraničního týmu, které Nike sponzoruje.

19. Znáte nějaké české sportovce nebo kluby sponzorované Nike?

20. Napište jaké české sportovce nebo kluby znáte?

21. Jaké 2 sporty si nejvíce spojujete se značkou Nike? (zvolte 2 odpovědi)

22. Napište 1 produkt, o kterém si myslíte, že je typický pro značku Nike

23. Zaznamenali jste v roce 2011 nebo v roce 20112 nějakou kampaň od Nike?

24. O jakou akci se jednalo?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste studentem VŠ?

2. Vaše pohlaví?

3. Přiřaďte k jednotlivým značkám pořadí podle oblíbenosti od 1.-5. místa. (1. nejoblíbenější - 5. nejméně oblíbená)

4. Zaškrtněte sportovní značky, jejichž produkty vlastníte.

5. Jak je pro Vás při koupi důležitá: (1 nejdůležitější - 5 nejméně důležitá)

6. výběru oblečení se necháváte ovlivnit: (1 nejvíce, 5 nejméně)

7. Nakupujete oblečení a obuv raději v kamenných obchodech nebo na internetu?

8. Vybavíte si logo značky Nike?

9. Používáte výrobky Nike?

10. Proč nepoužíváte výrobky Nike?

11. Existuje vlastnost, kterou kdyby Nike změnilo, tak byste výrobky Nike začal/a využívat? Pokud ano, tak jaká.

12. Jak jste spokojen/a s výrobky Nike

13. Byl/a jste někdy v prodejně Nike Prague (v ulici Na příkopech)

14. Ohodnoťte kritéria prodejny Nike Prague (Na Příkopech): (1 výborná, 5 nedostatečná)

15. Ohodnoťte podle Vašeho názoru na škále od 1-5 následující kritéria značky Nike. (1 nejlepší, 5 nejhorší)

16. Do jaké míry máte pocit, že následující charakteristika produktu popisuje značku Nike (kde 1 = naprostý souhlas a 5 = naprosto nesouhlasím)?

17. Znáte nějaké zahraniční sportovce nebo týmy, které Nike sponzoruje?

18. Napište jméno zahraničního sportovce nebo zahraničního týmu, které Nike sponzoruje.

19. Znáte nějaké české sportovce nebo kluby sponzorované Nike?

20. Napište jaké české sportovce nebo kluby znáte?

21. Jaké 2 sporty si nejvíce spojujete se značkou Nike? (zvolte 2 odpovědi)

22. Napište 1 produkt, o kterém si myslíte, že je typický pro značku Nike

23. Zaznamenali jste v roce 2011 nebo v roce 20112 nějakou kampaň od Nike?

24. O jakou akci se jednalo?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Žofák, M.Image značky Nike (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://image-znacky-nike.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.