Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Image značky Pierre Lang

Image značky Pierre Lang

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Pobořilová
Šetření:17. 04. 2016 - 28. 04. 2016
Počet respondentů:218
Počet otázek (max/průměr):16 / 5.7
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:76,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:30
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Srdečně Vás zdravím a děkuji, že se chystáte vyplnit tento dotazník. Vím, jak je v dnešní době čas drahý, a proto si nesmírně vážím Vašeho vyplnění. Nemusíte se bát, dotazník je anonymní, stručný a krátký, zabere Vám maximálně tři minutky. Výsledky použiji do mé bakalářské práce a využiji je v rámci své práce stylistky v Pierre Lang. Přeji Vám krásný den plný úsměvů! Veronika Pobořilová

Odpovědi respondentů

1. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 2612858,72 %58,72 %  
38 - 503716,97 %16,97 %  
27 - 373616,51 %16,51 %  
50 a více177,8 %7,8 %  

Graf

2. Znáte značku Pierre Lang?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne17278,9 %78,9 %  
Ano4621,1 %21,1 %  

Graf

3. Víte čím se značka Pierre Lang zabývá? (pokud ano, napište stručně čím)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
šperky2350 %10,55 %  
Ne613,04 %2,75 %  
sperky24,35 %0,92 %  
prodejem šperků24,35 %0,92 %  
výrobou a prodejem exkluzivních šperků12,17 %0,46 %  
prodej šperku12,17 %0,46 %  
Výroba a prodej šperku12,17 %0,46 %  
luxusní šperky12,17 %0,46 %  
Prodejem kvalitních šperků12,17 %0,46 %  
šperky, bižuterie12,17 %0,46 %  
nadherne sperky12,17 %0,46 %  
výroba šperků12,17 %0,46 %  
prodává šperky12,17 %0,46 %  
klenotnictví12,17 %0,46 %  
Prodejem doplňků - prsteny, náušnice, náhrdelníky12,17 %0,46 %  
Šperky( prstýnky,naůšnice, řezízky..)12,17 %0,46 %  
Bijoux 12,17 %0,46 %  

Graf

4. Vyjmenujte aspoň jedno slovo, které se Vám vybaví ve spojitosti se značkou Pierre Lang.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
luxus613,04 %2,75 %  
šperky48,7 %1,83 %  
Elegance48,7 %1,83 %  
krása36,52 %1,38 %  
jedinečnost24,35 %0,92 %  
Šperk24,35 %0,92 %  
nahrdelnik24,35 %0,92 %  
Móda12,17 %0,46 %  
exluzivita, nadčasové, jedinečné, vyjímečné, kombinovatelnost12,17 %0,46 %  
luxus, nápaditost, kombinace12,17 %0,46 %  
ostatní odpovědi Kvalita, šperky
čistota
prsteny
kýč
přepych
Design, originalita
Hodinky
šperky, Verča a její instagram
Jedinečnost, kvalita
sperky
originalita
Olívie :)
Bijoux
moderní šperky
kombinovatelost
Fashion
Tričko
nedokážu zařadit
Šmuk
vubec nevim
2043,48 %9,17 % 

Graf

5. K jaké jiné úspěšné značce byste Pierre Lang přirovnali?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Swarovski1226,09 %5,5 %  
pandora510,87 %2,29 %  
Swarowski36,52 %1,38 %  
Nevim36,52 %1,38 %  
nedokážu zařadit24,35 %0,92 %  
k žádné12,17 %0,46 %  
Morelatto12,17 %0,46 %  
neznám je podle názvů, možná swaroski12,17 %0,46 %  
Pierre Lang je jediná značka šperků tohoto typu kterou znám12,17 %0,46 %  
Ralph Lauren12,17 %0,46 %  
ostatní odpovědi Weber, Swarovski
chanel
alo diamonds
?
netuším
Dougles
Oliver weber
Klenoty Aurum
svarovsky
Morelato
Škoda superb
storm
Svarowski
Jitex
Bijou
nevim5
1634,78 %7,34 % 

Graf

6. Jaké vlastnosti značku Pierre Lang podle Vás vystihují?

1 - nejvíce vystihuje, 5 - vůbec nevystihuje

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Moderní1.8481.477
Kvalitní2.2171.431
Nápaditá1.9782.021
Variabilní2.1961.679
Luxusní1.9571.563

Graf

7. Zúčastnil/a jste se prezentace šperků Pierre Lang?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 8, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2758,7 %12,39 %  
Ano1941,3 %8,72 %  

Graf

8. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ženaotázka č. 9, Mužotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4086,96 %18,35 %  
Muž613,04 %2,75 %  

Graf

9. Vlastníte šperk/y značky Pierre Lang?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, pravidelně ho/je používámotázka č. 11, Ano, ale spíše ho/je nepoužívámotázka č. 11, Ne, ale chci si ho/je poříditotázka č. 14, Ne, ani si ho/je nechci poříditotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, ale chci si ho/je pořídit2152,5 %9,63 %  
Ano, pravidelně ho/je používám1025 %4,59 %  
Ne, ani si ho/je nechci pořídit922,5 %4,13 %  

Graf

10. Vlastní Vaše partnerka šperk/y Pierre Lang?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, pravidelně ho/je používá350 %1,38 %  
Ne, ani ji ho/je nechci pořídit350 %1,38 %  

Graf

11. Jak hodnotíte kvalitu šperků značky Pierre Lang?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Průměrně956,25 %4,13 %  
Výborně743,75 %3,21 %  

Graf

12. Jak hodnotíte cenu šperků Pierre Lang?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše vysoká956,25 %4,13 %  
Vysoká637,5 %2,75 %  
Průměrná16,25 %0,46 %  

Graf

13. Doporučil/a byste šperky značky Pierre Lang svým známým?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1593,75 %6,88 %  
Ne16,25 %0,46 %  

Graf

14. Vyznačte, jaká vlastnost je pro Vás důležitá při rozhodování u koupi šperků.

1 - nejvíce důležitá, 5 - nejméně důležitá

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Vzhled1.5651.637
Značka3.1521.52
Kvalita1.871.505
Zkušenost2.631.233
Cena2.3261.307
Doporučení2.6741.568
Materiál2.3261.611
Ruční výroba3.2611.497

Graf

15. Značka Pierre Lang se zabývá šperky vyrobené ručně ve Vídni. Máte zájem poznat značku Pierre Lang?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11969,19 %54,59 %  
Ne5330,81 %24,31 %  

Graf

16. V jakém kraji právě žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zlínský kraj9342,66 %42,66 %  
Moravskoslezský kraj3817,43 %17,43 %  
Hlavní město Praha2611,93 %11,93 %  
Olomoucký kraj177,8 %7,8 %  
Jihomoravský kraj177,8 %7,8 %  
Kraj Vysočina52,29 %2,29 %  
Královéhradecký kraj52,29 %2,29 %  
Středočeský kraj52,29 %2,29 %  
Liberecký kraj41,83 %1,83 %  
Pardubický kraj31,38 %1,38 %  
Plzeňský kraj20,92 %0,92 %  
Jihočeský kraj20,92 %0,92 %  
Ústecký kraj10,46 %0,46 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Znáte značku Pierre Lang?

  • odpověď Ano:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi šperky na otázku 3. Víte čím se značka Pierre Lang zabývá? (pokud ano, napište stručně čím)
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 7. Zúčastnil/a jste se prezentace šperků Pierre Lang?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 7. Zúčastnil/a jste se prezentace šperků Pierre Lang?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní=1 na otázku 6. Jaké vlastnosti značku Pierre Lang podle Vás vystihují?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní=2 na otázku 6. Jaké vlastnosti značku Pierre Lang podle Vás vystihují?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Luxusní=1 na otázku 6. Jaké vlastnosti značku Pierre Lang podle Vás vystihují?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Luxusní=2 na otázku 6. Jaké vlastnosti značku Pierre Lang podle Vás vystihují?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moderní=1 na otázku 6. Jaké vlastnosti značku Pierre Lang podle Vás vystihují?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moderní=2 na otázku 6. Jaké vlastnosti značku Pierre Lang podle Vás vystihují?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nápaditá=1 na otázku 6. Jaké vlastnosti značku Pierre Lang podle Vás vystihují?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Variabilní=1 na otázku 6. Jaké vlastnosti značku Pierre Lang podle Vás vystihují?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, ale chci si ho/je pořídit na otázku 9. Vlastníte šperk/y značky Pierre Lang?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Doporučil/a byste šperky značky Pierre Lang svým známým?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 14. Vyznačte, jaká vlastnost je pro Vás důležitá při rozhodování u koupi šperků.
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=3 na otázku 14. Vyznačte, jaká vlastnost je pro Vás důležitá při rozhodování u koupi šperků.
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení=3 na otázku 14. Vyznačte, jaká vlastnost je pro Vás důležitá při rozhodování u koupi šperků.
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=1 na otázku 14. Vyznačte, jaká vlastnost je pro Vás důležitá při rozhodování u koupi šperků.
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=2 na otázku 14. Vyznačte, jaká vlastnost je pro Vás důležitá při rozhodování u koupi šperků.
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Materiál=1 na otázku 14. Vyznačte, jaká vlastnost je pro Vás důležitá při rozhodování u koupi šperků.
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Materiál=2 na otázku 14. Vyznačte, jaká vlastnost je pro Vás důležitá při rozhodování u koupi šperků.
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ruční výroba=3 na otázku 14. Vyznačte, jaká vlastnost je pro Vás důležitá při rozhodování u koupi šperků.
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled=1 na otázku 14. Vyznačte, jaká vlastnost je pro Vás důležitá při rozhodování u koupi šperků.
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zkušenost=2 na otázku 14. Vyznačte, jaká vlastnost je pro Vás důležitá při rozhodování u koupi šperků.
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zkušenost=3 na otázku 14. Vyznačte, jaká vlastnost je pro Vás důležitá při rozhodování u koupi šperků.
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka=3 na otázku 14. Vyznačte, jaká vlastnost je pro Vás důležitá při rozhodování u koupi šperků.
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 8. Pohlaví:

6. Jaké vlastnosti značku Pierre Lang podle Vás vystihují?

  • odpověď Luxusní=1:
    • 8.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní=1 na otázku 6. Jaké vlastnosti značku Pierre Lang podle Vás vystihují?

7. Zúčastnil/a jste se prezentace šperků Pierre Lang?

  • odpověď Ano:
    • 9.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Doporučil/a byste šperky značky Pierre Lang svým známým?

8. Pohlaví:

  • odpověď Žena:
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní=1 na otázku 6. Jaké vlastnosti značku Pierre Lang podle Vás vystihují?
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Luxusní=1 na otázku 6. Jaké vlastnosti značku Pierre Lang podle Vás vystihují?
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moderní=2 na otázku 6. Jaké vlastnosti značku Pierre Lang podle Vás vystihují?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, ale chci si ho/je pořídit na otázku 9. Vlastníte šperk/y značky Pierre Lang?
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení=3 na otázku 14. Vyznačte, jaká vlastnost je pro Vás důležitá při rozhodování u koupi šperků.
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zkušenost=3 na otázku 14. Vyznačte, jaká vlastnost je pro Vás důležitá při rozhodování u koupi šperků.
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 7. Zúčastnil/a jste se prezentace šperků Pierre Lang?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nápaditá=1 na otázku 6. Jaké vlastnosti značku Pierre Lang podle Vás vystihují?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moderní=1 na otázku 6. Jaké vlastnosti značku Pierre Lang podle Vás vystihují?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 2. Znáte značku Pierre Lang?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=1 na otázku 14. Vyznačte, jaká vlastnost je pro Vás důležitá při rozhodování u koupi šperků.
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi šperky na otázku 3. Víte čím se značka Pierre Lang zabývá? (pokud ano, napište stručně čím)
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 7. Zúčastnil/a jste se prezentace šperků Pierre Lang?
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled=1 na otázku 14. Vyznačte, jaká vlastnost je pro Vás důležitá při rozhodování u koupi šperků.
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Variabilní=1 na otázku 6. Jaké vlastnosti značku Pierre Lang podle Vás vystihují?
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka=3 na otázku 14. Vyznačte, jaká vlastnost je pro Vás důležitá při rozhodování u koupi šperků.
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní=2 na otázku 6. Jaké vlastnosti značku Pierre Lang podle Vás vystihují?
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zkušenost=2 na otázku 14. Vyznačte, jaká vlastnost je pro Vás důležitá při rozhodování u koupi šperků.
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Luxusní=2 na otázku 6. Jaké vlastnosti značku Pierre Lang podle Vás vystihují?
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 14. Vyznačte, jaká vlastnost je pro Vás důležitá při rozhodování u koupi šperků.
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=3 na otázku 14. Vyznačte, jaká vlastnost je pro Vás důležitá při rozhodování u koupi šperků.
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Materiál=1 na otázku 14. Vyznačte, jaká vlastnost je pro Vás důležitá při rozhodování u koupi šperků.

14. Vyznačte, jaká vlastnost je pro Vás důležitá při rozhodování u koupi šperků.

  • odpověď Vzhled=1:
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Luxusní=2 na otázku 6. Jaké vlastnosti značku Pierre Lang podle Vás vystihují?
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nápaditá=1 na otázku 6. Jaké vlastnosti značku Pierre Lang podle Vás vystihují?
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Variabilní=1 na otázku 6. Jaké vlastnosti značku Pierre Lang podle Vás vystihují?
    • zobrazit další souvislosti
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, ale chci si ho/je pořídit na otázku 9. Vlastníte šperk/y značky Pierre Lang?
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 14. Vyznačte, jaká vlastnost je pro Vás důležitá při rozhodování u koupi šperků.
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=1 na otázku 14. Vyznačte, jaká vlastnost je pro Vás důležitá při rozhodování u koupi šperků.
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=2 na otázku 14. Vyznačte, jaká vlastnost je pro Vás důležitá při rozhodování u koupi šperků.
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Materiál=1 na otázku 14. Vyznačte, jaká vlastnost je pro Vás důležitá při rozhodování u koupi šperků.
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Materiál=2 na otázku 14. Vyznačte, jaká vlastnost je pro Vás důležitá při rozhodování u koupi šperků.
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zkušenost=2 na otázku 14. Vyznačte, jaká vlastnost je pro Vás důležitá při rozhodování u koupi šperků.
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Luxusní=1 na otázku 6. Jaké vlastnosti značku Pierre Lang podle Vás vystihují?
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moderní=1 na otázku 6. Jaké vlastnosti značku Pierre Lang podle Vás vystihují?
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní=1 na otázku 6. Jaké vlastnosti značku Pierre Lang podle Vás vystihují?
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní=2 na otázku 6. Jaké vlastnosti značku Pierre Lang podle Vás vystihují?
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moderní=2 na otázku 6. Jaké vlastnosti značku Pierre Lang podle Vás vystihují?
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=3 na otázku 14. Vyznačte, jaká vlastnost je pro Vás důležitá při rozhodování u koupi šperků.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Věk:

2. Znáte značku Pierre Lang?

3. Víte čím se značka Pierre Lang zabývá? (pokud ano, napište stručně čím)

6. Jaké vlastnosti značku Pierre Lang podle Vás vystihují?

7. Zúčastnil/a jste se prezentace šperků Pierre Lang?

8. Pohlaví:

9. Vlastníte šperk/y značky Pierre Lang?

13. Doporučil/a byste šperky značky Pierre Lang svým známým?

14. Vyznačte, jaká vlastnost je pro Vás důležitá při rozhodování u koupi šperků.

15. Značka Pierre Lang se zabývá šperky vyrobené ručně ve Vídni. Máte zájem poznat značku Pierre Lang?

16. V jakém kraji právě žijete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Věk:

2. Znáte značku Pierre Lang?

3. Víte čím se značka Pierre Lang zabývá? (pokud ano, napište stručně čím)

6. Jaké vlastnosti značku Pierre Lang podle Vás vystihují?

7. Zúčastnil/a jste se prezentace šperků Pierre Lang?

8. Pohlaví:

9. Vlastníte šperk/y značky Pierre Lang?

13. Doporučil/a byste šperky značky Pierre Lang svým známým?

14. Vyznačte, jaká vlastnost je pro Vás důležitá při rozhodování u koupi šperků.

15. Značka Pierre Lang se zabývá šperky vyrobené ručně ve Vídni. Máte zájem poznat značku Pierre Lang?

16. V jakém kraji právě žijete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pobořilová, V.Image značky Pierre Lang (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://image-znacky-pierre-lang.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.