Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Vážení respondenti, ráda bych vás tímto poprosila o vyplnění dotazníku na téma "Image značky Poděbradka". Cílem je zjistit znalost a vnímání této značky mezi tuzemskými spotřebiteli minerálních vod.
Odpovědi respondentů
1. Pijete balené minerální vody?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → otázka č. 15].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
83
72,17 %
72,17 %
Ne
32
27,83 %
27,83 %
2. Jaké znáte značky balené minerální vody? Jmenujte 3 značky:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 4, Ne → otázka č. 15].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
83
100 %
72,17 %
4. Co vás napadne jako první při vyslovení názvu "Poděbradka" ? Vypište pár slovy:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Bez příchuti nicmoc chuť, několik reklam, docela povedených
Citron a pomeranč
Citronová příchuť
česká, tradiční, veselá minerálka
Dívka na kole
dobré pití
Hlavně město Poděbrady, kde bydlím. A potom lázně.
Hnus :) Vzdy si vzpomenu na citronovou perlivou a napadne me toto. Pak si taky vzpomenu na reklamu, kde jela slecna na kole a chlapi z toho padali do prikopu :))
Holka na kole
chemický rozbor na etiketě z 50. až 80. let min.stol., skleněná láhev 0,7 litru, podivná chuť, kterou ani příliš nezměnily ovocné příchutě, ale znamenala solidnost, exaktnost složení, přírodní minerální vodu, kvalitu, léčivý zdroj vody, které se stačilo vypít 0,2 litru skleničku a zahnala žízeň a léčila. Nebyla to voda k hašení žízně na litry, byl to poklad naší země.
V dnešní době při vyslovení názvu Podeběradla se vybaví přihlouplá reklama dívky na kole s přihlouplým úsměvem a dodatkem, že teď je Poděbradla ještě lepší s lepšími příchutěmi s ví bůh jakými chemickými přísadami a sladidly :-(
Jako první ta paní na kole z reklamy :)
jemně perlivá citronová
Jiří z Poděbrad
Jiřík z Poděbrad, město poděbrady, zelená lahev
klasika, tradiční, ostrá
kolo
láhev průměrné minerálky
lázně v Poděbradech, promenáda
Lázně, město Poděbrady, pramenitá voda
Lazne, zelena lahev, ifča :)
léčivá minerálka
Milá Reklama "na kole"
minerálka s příchutí
Minerálka s umělým sladidlem pro diabetiky
Minerálka v 1,5 l PET
minerálka z poděbrad s vysokým obsahem sodíku
Minerálka, citron
minerálka, Poděbrady, citrónová, pomerančová
mineralni voda
Minerální voda
minerální voda z Poděbrad
Moje autonehoda
Na srdce jsou Poděbrady.
návrat k přírodě ?
Nechutná mi.
nevím, moc ji nepiju
Nic
obrázek sochy krále Jiřího na koni
Obyčejná minerálka
Odporné příchutě
ochucená minerální voda
paní na kole
perlivá minerálka
Pití
Poděbrady
Poděbrady
Poděbrady
Poďebrady, bradka
Poděbrady, voda
Poděbrady, voda, Jiří z Poděbrad
Podebrady, zijte s chuti, kolo, vesnice, ucitelka
Podebrady..holka na kole z reklamy
Podemrdka - trapna reklama
pomerancova prichut
Popěvek melodie.... la la la.
priserna reklama s pani na kole, ojedinela prichut svestka
příchuť umělá sladila.
příjemná chuť
příjemná chuť
Příjemná chuť, osvěžijící, jemně perlivá
Příroda
reklama
reklama s kolem
reklama s paní na kole
Reklama se slecnu na kole
reklama v televizi
Reklama, která běžela před několika lety s písničkou Když se léto sluncem vyparádí...
Reklama: Na kole, na kole křičí děti ve škole... Ta se tvůrcům povedla
Řeknu si FUJ! Má hnusnou chuť. Myslím to vážně
Sladká minerálka. Taková ta paní, co je na obrázku, buď Poděbradky nebo Ondrášovky. Ty dvě se mi pletou.
5. Vybavíte si ve své mysli podobu loga Poděbradka?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 6, Ne → otázka č. 7].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
45
54,22 %
39,13 %
Ano
38
45,78 %
33,04 %
6. Pokud si v mysli vybavíte logo Poděbradka, uveďte pár slovy jeho stručný popis:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kolečko, král
1
2,63 %
0,87 %
modře psané
1
2,63 %
0,87 %
Modrej nápis
1
2,63 %
0,87 %
Je tam ta paní? Esli jo tak ta se mi líbí.
1
2,63 %
0,87 %
Nevýrazný, nudný, obyčejný.
1
2,63 %
0,87 %
nazev spolecnosti a nad ni silueta kone s jezdcem
1
2,63 %
0,87 %
název Poděbradka nebo Poděbradka pro linie
1
2,63 %
0,87 %
modre kulate
1
2,63 %
0,87 %
Kral Jiri na koni?
1
2,63 %
0,87 %
Font verzalkama, modra barva, nejaky znak/pecet
1
2,63 %
0,87 %
ostatní odpovědi
modrý nápis Mírně šikný barevný nápis na stříbrném pozatí. král Jiří na koni král Jiří z Poděbrad na koni Jiri z Podebrad na koni a velky napis Podebradka Zelená Pet láhev, v horní částí šikmý modrý pruh s nápisem Poděbradka zelená Pet lahev, modrý šikmý pruh s nápisem Poděbradka, kůň s jezdcem modry napis, kulate logo Jezdec na koni Oranžovo-modrá noo, až zas tak přesně si ho nevybavuju :) Pramen ksšna obrázek sochy krále Jiřího na koni Modrý kolečko král na koni Modra barva, napis Podebradka nápis Poděbradka, zelená lahev, žlutá etiketa, Jiřík na koni už dlouho používaný font Nápis modrý ve stylizoveném pruhu takovy oval a v něm napis Podebradka . modrý kruh a pod ním nápis Podebradka Napis Podebradka Modrý ovál, ve kterém je název Svezi Nápis Podebradka velkými písmeny a něco nad tim ?? Jiří Poděbradský na koni v kulatém poli a pod ním velkými písmeny název PODÉBRADKA, stará na modrém podkladu, novější žlutá nebo žlutá s červenými čtverečky, atd.. Rytíř na koni
28
73,68 %
24,35 %
7. Jaké barvy se vám vybaví v souvislosti se značkou Poděbradka? Uveďte 2 barvy:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zelená, žlutá
11
13,25 %
9,57 %
modrá, žlutá
6
7,23 %
5,22 %
modra a bila
5
6,02 %
4,35 %
modrá, zelená
4
4,82 %
3,48 %
Modrá, bílá
4
4,82 %
3,48 %
Modrá
4
4,82 %
3,48 %
modrá a zelená
3
3,61 %
2,61 %
zelená
2
2,41 %
1,74 %
zelená, modrá
2
2,41 %
1,74 %
zelená, bílá
2
2,41 %
1,74 %
ostatní odpovědi
bílá, zelená Zelena, zluta modrá, oranžová Zelená a modrá zelená a žlutá červená, žlutá zelená modrá zelená a fialová oranžová, modrá modro zlute stříbrná a oranžová modrá zelená zelená,žlutá zelená , modrá Oranzova a modrá zelená, oranžová Modrá, červená Oranžová zelená oranžová žlutá a šedá Žlutá bílá nevím cervena, bila zelená a oranžová žlutá a zelena modrá,zelená Zelena, oranzova Zluta zelena Oranžová, žlutá oranžová, zelená Zelená a pranzova Bílá, Oranžová, Zelená světle modrá, bílá, žlutá, modrý text, zelená láhev a bílé bublinky v průzračné minerální vodě modrá? bílá? Bílá, modrá
40
48,19 %
34,78 %
8. V souvislosti se značkou Poděbradka si přečtěte níže uvedené charakteristiky. Označením příslušného čísla z nabízené škály uveďte v jaké míře vnímáte tuto značku:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Moderní vs. Zastaralá
2-1-0-1-2
0.181
1.016
Progresivní vs. Konzervativní
2-1-0-1-2
0.398
0.866
Zajímavá vs. Nudná
2-1-0-1-2
0.229
1.285
Kvalitní vs. Nekvalitní
2-1-0-1-2
-0.699
0.741
Drahá vs. Levná
2-1-0-1-2
0.181
0.654
Mezinárodní vs. Místní
2-1-0-1-2
1.205
0.693
Uvolněná vs. Upjatá
2-1-0-1-2
-0.096
0.714
Veselá vs. Smutná
2-1-0-1-2
-0.506
0.708
Zdravá vs. Nezdravá
2-1-0-1-2
-0.566
0.824
Osvěžující vs. Mdlá
2-1-0-1-2
-0.59
1.109
Přitažlivá vs. Nevábná
2-1-0-1-2
-0.048
0.696
Aktivní vs. Pasivní
2-1-0-1-2
0.036
0.685
Jedinečná vs. Tuctová
2-1-0-1-2
0.193
1.144
Nepostradatelná vs. Postradatelná
2-1-0-1-2
0.759
0.978
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
9. Přečtěte si níže uvedené výrazy spojené se značkou Poděbradka a označením výrazu SOUHLASÍM, NEVÍM, NESOUHLASÍM uveďte, zda s nimi souhlasíte, nesouhlasíte či nevíte:
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
10. Jak hodnotíte kvalitu výrobků značky Poděbradka z hlediska chuti? Oznámkujte jako ve škole známkou 1 - 5, přičemž 1 = výborná, 5 = nedostatečná, nechutná mi:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
dobrý
27
32,53 %
23,48 %
chvalitebný
23
27,71 %
20 %
dostatečný
16
19,28 %
13,91 %
výborný
12
14,46 %
10,43 %
nedostatečný
5
6,02 %
4,35 %
11. Jak hodnotíte kvalitu výrobků značky Poděbradka z hlediska atraktivnosti obalu (vzhled lahve, etikety)? Oznámkujte jako ve škole známkou 1 - 5, přičemž 1 = výborná, 5 = nedostatečná, nelíbí se mi:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
dobrý
33
39,76 %
28,7 %
dostatečný
24
28,92 %
20,87 %
chvalitebný
15
18,07 %
13,04 %
výborný
6
7,23 %
5,22 %
nedostatečný
5
6,02 %
4,35 %
12. Znáte nějaké další nealko nápoje od Poděbradky? Vyjma minerálních vod Poděbradka přírodní, ochucená a ProLinie? Zaškrtněte, případně vepište název výrobku, který znáte:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne, neznám
76
91,57 %
66,09 %
ano, znám, je to
1
1,2 %
0,87 %
Poctivá, např. malinovka
1
1,2 %
0,87 %
poctiva malinovka
1
1,2 %
0,87 %
malinovka
1
1,2 %
0,87 %
poctiva liminada a caje
1
1,2 %
0,87 %
Oranžáda
1
1,2 %
0,87 %
nezajímají mě, základ má být kvalitní nepančovaná přírodní minerální voda, aqua naturalis minieralis
1
1,2 %
0,87 %
13. Ve kterém médiu se nejčastěji setkáváte s reklamou na značku Poděbradka? Zaškrtněte jednu možnost:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Televize
61
73,49 %
53,04 %
Žádné - nesetkal(a) jsem se
14
16,87 %
12,17 %
Jiné
4
4,82 %
3,48 %
Tisk
2
2,41 %
1,74 %
Venkovní reklama (např. billboard)
2
2,41 %
1,74 %
14. Přečtěte si níže uvedené motivy televizních reklamních kampaní na značku Poděbradka a označte, zda jste někdy příslušnou reklamní kampaň ve spojení se značkou Poděbradka ve svém životě zaznamenal(a):
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
15. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
67
58,26 %
58,26 %
Muž
48
41,74 %
41,74 %
16. Vyberte z následujících možností a zaškrtněte, do které kategorie podle dosaženého věku patříte:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
35-44let
53
46,09 %
46,09 %
25-34let
35
30,43 %
30,43 %
45-54let
8
6,96 %
6,96 %
20-24 let
7
6,09 %
6,09 %
55-64 let
6
5,22 %
5,22 %
65-74let
3
2,61 %
2,61 %
15let a méně
2
1,74 %
1,74 %
16-19let
1
0,87 %
0,87 %
17. Vyberte jednu z následujících možností a zaškrtněte, do které kategorie v současné době patříte:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
pracující
78
69,03 %
67,83 %
student VŠ
12
10,62 %
10,43 %
na mateřské/rodičovské dovolené
11
9,73 %
9,57 %
v důchodu
6
5,31 %
5,22 %
žák ZŠ
2
1,77 %
1,74 %
nezaměstnaný
2
1,77 %
1,74 %
student SOU, SŠ
2
1,77 %
1,74 %
18. Vyberte jednu z následujících možností a zaškrtněte, ve kterém z krajů České republiky žijete:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Hl. město Praha
43
37,72 %
37,39 %
Středočeský
20
17,54 %
17,39 %
Zlínský
13
11,4 %
11,3 %
Jihomoravský
7
6,14 %
6,09 %
Plzeňský
6
5,26 %
5,22 %
Vysočina
5
4,39 %
4,35 %
Moravskoslezský
4
3,51 %
3,48 %
Olomoucký
4
3,51 %
3,48 %
Jihočeský
4
3,51 %
3,48 %
Ústecký
3
2,63 %
2,61 %
Pardubický
2
1,75 %
1,74 %
Liberecký
2
1,75 %
1,74 %
Královehradecký
1
0,88 %
0,87 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
9. Přečtěte si níže uvedené výrazy spojené se značkou Poděbradka a označením výrazu SOUHLASÍM, NEVÍM, NESOUHLASÍM uveďte, zda s nimi souhlasíte, nesouhlasíte či nevíte:
odpověď Poděbradka je minerální voda v zelené lahvi=Souhlasím:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zelená, žlutá na otázku 7. Jaké barvy se vám vybaví v souvislosti se značkou Poděbradka? Uveďte 2 barvy:
odpověď Poděbradka je OCHUCENÁ minerální voda=Souhlasím:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Progresivní [2-1-0-1-2] Konzervativní: 2 na otázku 8. V souvislosti se značkou Poděbradka si přečtěte níže uvedené charakteristiky. Označením příslušného čísla z nabízené škály uveďte v jaké míře vnímáte tuto značku:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní [2-1-0-1-2] Nekvalitní: -2 na otázku 8. V souvislosti se značkou Poděbradka si přečtěte níže uvedené charakteristiky. Označením příslušného čísla z nabízené škály uveďte v jaké míře vnímáte tuto značku:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jedinečná [2-1-0-1-2] Tuctová: 2 na otázku 8. V souvislosti se značkou Poděbradka si přečtěte níže uvedené charakteristiky. Označením příslušného čísla z nabízené škály uveďte v jaké míře vnímáte tuto značku:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vtipné dialogy oživlého ovoce v mine-rální vodě Poděbradka (hlasy jim propůjčili známí čeští herci)=ANO - alespoň trochu znám a vybavuji si na otázku 14. Přečtěte si níže uvedené motivy televizních reklamních kampaní na značku Poděbradka a označte, zda jste někdy příslušnou reklamní kampaň ve spojení se značkou Poděbradka ve svém životě zaznamenal(a):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi chvalitebný na otázku 10. Jak hodnotíte kvalitu výrobků značky Poděbradka z hlediska chuti? Oznámkujte jako ve škole známkou 1 - 5, přičemž 1 = výborná, 5 = nedostatečná, nechutná mi:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chorvatský číšník vyprávějící o českých turistech vozících si Poděbradku s sebou na letní dovolenou do Chorvatska=ANO - alespoň trochu znám a vybavuji si na otázku 14. Přečtěte si níže uvedené motivy televizních reklamních kampaní na značku Poděbradka a označte, zda jste někdy příslušnou reklamní kampaň ve spojení se značkou Poděbradka ve svém životě zaznamenal(a):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Uvolněná [2-1-0-1-2] Upjatá: -1 na otázku 8. V souvislosti se značkou Poděbradka si přečtěte níže uvedené charakteristiky. Označením příslušného čísla z nabízené škály uveďte v jaké míře vnímáte tuto značku:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímavá [2-1-0-1-2] Nudná: -1 na otázku 8. V souvislosti se značkou Poděbradka si přečtěte níže uvedené charakteristiky. Označením příslušného čísla z nabízené škály uveďte v jaké míře vnímáte tuto značku:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nápoj Poděbradka jako hlavní "hvězda " právě probíhajícího filmového festivalu (scéna s herci kráčejícími po červeném koberci)=ANO - alespoň trochu znám a vybavuji si na otázku 14. Přečtěte si níže uvedené motivy televizních reklamních kampaní na značku Poděbradka a označte, zda jste někdy příslušnou reklamní kampaň ve spojení se značkou Poděbradka ve svém životě zaznamenal(a):
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aktivní [2-1-0-1-2] Pasivní: -1 na otázku 8. V souvislosti se značkou Poděbradka si přečtěte níže uvedené charakteristiky. Označením příslušného čísla z nabízené škály uveďte v jaké míře vnímáte tuto značku:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi chvalitebný na otázku 11. Jak hodnotíte kvalitu výrobků značky Poděbradka z hlediska atraktivnosti obalu (vzhled lahve, etikety)? Oznámkujte jako ve škole známkou 1 - 5, přičemž 1 = výborná, 5 = nedostatečná, nelíbí se mi:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Uvolněná [2-1-0-1-2] Upjatá: 1 na otázku 8. V souvislosti se značkou Poděbradka si přečtěte níže uvedené charakteristiky. Označením příslušného čísla z nabízené škály uveďte v jaké míře vnímáte tuto značku:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aktivní [2-1-0-1-2] Pasivní: 1 na otázku 8. V souvislosti se značkou Poděbradka si přečtěte níže uvedené charakteristiky. Označením příslušného čísla z nabízené škály uveďte v jaké míře vnímáte tuto značku:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 5. Vybavíte si ve své mysli podobu loga Poděbradka?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Televize na otázku 13. Ve kterém médiu se nejčastěji setkáváte s reklamou na značku Poděbradka? Zaškrtněte jednu možnost:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osvěžující [2-1-0-1-2] Mdlá: 1 na otázku 8. V souvislosti se značkou Poděbradka si přečtěte níže uvedené charakteristiky. Označením příslušného čísla z nabízené škály uveďte v jaké míře vnímáte tuto značku:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poděbradka je minerální voda prospěšná pro lidské zdraví=Nesouhlasím na otázku 9. Přečtěte si níže uvedené výrazy spojené se značkou Poděbradka a označením výrazu SOUHLASÍM, NEVÍM, NESOUHLASÍM uveďte, zda s nimi souhlasíte, nesouhlasíte či nevíte:
odpověď Poděbradka je PŘÍRODNÍ minerální voda=Souhlasím:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Progresivní [2-1-0-1-2] Konzervativní: -1 na otázku 8. V souvislosti se značkou Poděbradka si přečtěte níže uvedené charakteristiky. Označením příslušného čísla z nabízené škály uveďte v jaké míře vnímáte tuto značku:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zdravá [2-1-0-1-2] Nezdravá: -2 na otázku 8. V souvislosti se značkou Poděbradka si přečtěte níže uvedené charakteristiky. Označením příslušného čísla z nabízené škály uveďte v jaké míře vnímáte tuto značku:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aktivní [2-1-0-1-2] Pasivní: 1 na otázku 8. V souvislosti se značkou Poděbradka si přečtěte níže uvedené charakteristiky. Označením příslušného čísla z nabízené škály uveďte v jaké míře vnímáte tuto značku:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní [2-1-0-1-2] Nekvalitní: -2 na otázku 8. V souvislosti se značkou Poděbradka si přečtěte níže uvedené charakteristiky. Označením příslušného čísla z nabízené škály uveďte v jaké míře vnímáte tuto značku:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi chvalitebný na otázku 11. Jak hodnotíte kvalitu výrobků značky Poděbradka z hlediska atraktivnosti obalu (vzhled lahve, etikety)? Oznámkujte jako ve škole známkou 1 - 5, přičemž 1 = výborná, 5 = nedostatečná, nelíbí se mi:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi chvalitebný na otázku 10. Jak hodnotíte kvalitu výrobků značky Poděbradka z hlediska chuti? Oznámkujte jako ve škole známkou 1 - 5, přičemž 1 = výborná, 5 = nedostatečná, nechutná mi:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Veselá [2-1-0-1-2] Smutná: -2 na otázku 8. V souvislosti se značkou Poděbradka si přečtěte níže uvedené charakteristiky. Označením příslušného čísla z nabízené škály uveďte v jaké míře vnímáte tuto značku:
12. Znáte nějaké další nealko nápoje od Poděbradky? Vyjma minerálních vod Poděbradka přírodní, ochucená a ProLinie? Zaškrtněte, případně vepište název výrobku, který znáte:
odpověď ne, neznám:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Progresivní [2-1-0-1-2] Konzervativní: -1 na otázku 8. V souvislosti se značkou Poděbradka si přečtěte níže uvedené charakteristiky. Označením příslušného čísla z nabízené škály uveďte v jaké míře vnímáte tuto značku:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímavá [2-1-0-1-2] Nudná: 0 na otázku 8. V souvislosti se značkou Poděbradka si přečtěte níže uvedené charakteristiky. Označením příslušného čísla z nabízené škály uveďte v jaké míře vnímáte tuto značku:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímavá [2-1-0-1-2] Nudná: 2 na otázku 8. V souvislosti se značkou Poděbradka si přečtěte níže uvedené charakteristiky. Označením příslušného čísla z nabízené škály uveďte v jaké míře vnímáte tuto značku:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Uvolněná [2-1-0-1-2] Upjatá: 1 na otázku 8. V souvislosti se značkou Poděbradka si přečtěte níže uvedené charakteristiky. Označením příslušného čísla z nabízené škály uveďte v jaké míře vnímáte tuto značku:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osvěžující [2-1-0-1-2] Mdlá: 1 na otázku 8. V souvislosti se značkou Poděbradka si přečtěte níže uvedené charakteristiky. Označením příslušného čísla z nabízené škály uveďte v jaké míře vnímáte tuto značku:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jedinečná [2-1-0-1-2] Tuctová: 2 na otázku 8. V souvislosti se značkou Poděbradka si přečtěte níže uvedené charakteristiky. Označením příslušného čísla z nabízené škály uveďte v jaké míře vnímáte tuto značku:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepostradatelná [2-1-0-1-2] Postradatelná: 2 na otázku 8. V souvislosti se značkou Poděbradka si přečtěte níže uvedené charakteristiky. Označením příslušného čísla z nabízené škály uveďte v jaké míře vnímáte tuto značku:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poděbradka je minerální voda v zelené lahvi=Nevím na otázku 9. Přečtěte si níže uvedené výrazy spojené se značkou Poděbradka a označením výrazu SOUHLASÍM, NEVÍM, NESOUHLASÍM uveďte, zda s nimi souhlasíte, nesouhlasíte či nevíte:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostatečný na otázku 10. Jak hodnotíte kvalitu výrobků značky Poděbradka z hlediska chuti? Oznámkujte jako ve škole známkou 1 - 5, přičemž 1 = výborná, 5 = nedostatečná, nechutná mi:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádné - nesetkal(a) jsem se na otázku 13. Ve kterém médiu se nejčastěji setkáváte s reklamou na značku Poděbradka? Zaškrtněte jednu možnost:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dívka s dlouhými vlasy jedoucí na kole vezoucí si lahev s Poděbradkou (motiv z filmu Postřižiny)=NE - neznám, nevybavuji si na otázku 14. Přečtěte si níže uvedené motivy televizních reklamních kampaní na značku Poděbradka a označte, zda jste někdy příslušnou reklamní kampaň ve spojení se značkou Poděbradka ve svém životě zaznamenal(a):
13. Ve kterém médiu se nejčastěji setkáváte s reklamou na značku Poděbradka? Zaškrtněte jednu možnost:
odpověď Televize:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vtipné dialogy oživlého ovoce v mine-rální vodě Poděbradka (hlasy jim propůjčili známí čeští herci)=ANO - alespoň trochu znám a vybavuji si na otázku 14. Přečtěte si níže uvedené motivy televizních reklamních kampaní na značku Poděbradka a označte, zda jste někdy příslušnou reklamní kampaň ve spojení se značkou Poděbradka ve svém životě zaznamenal(a):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poděbradka je minerální voda prospěšná pro lidské zdraví=Nesouhlasím na otázku 9. Přečtěte si níže uvedené výrazy spojené se značkou Poděbradka a označením výrazu SOUHLASÍM, NEVÍM, NESOUHLASÍM uveďte, zda s nimi souhlasíte, nesouhlasíte či nevíte:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Veselá [2-1-0-1-2] Smutná: -2 na otázku 8. V souvislosti se značkou Poděbradka si přečtěte níže uvedené charakteristiky. Označením příslušného čísla z nabízené škály uveďte v jaké míře vnímáte tuto značku:
14. Přečtěte si níže uvedené motivy televizních reklamních kampaní na značku Poděbradka a označte, zda jste někdy příslušnou reklamní kampaň ve spojení se značkou Poděbradka ve svém životě zaznamenal(a):
odpověď Dívka s dlouhými vlasy jedoucí na kole vezoucí si lahev s Poděbradkou (motiv z filmu Postřižiny)=ANO - alespoň trochu znám a vybavuji si:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Drahá [2-1-0-1-2] Levná: 1 na otázku 8. V souvislosti se značkou Poděbradka si přečtěte níže uvedené charakteristiky. Označením příslušného čísla z nabízené škály uveďte v jaké míře vnímáte tuto značku:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Veselá [2-1-0-1-2] Smutná: -1 na otázku 8. V souvislosti se značkou Poděbradka si přečtěte níže uvedené charakteristiky. Označením příslušného čísla z nabízené škály uveďte v jaké míře vnímáte tuto značku:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aktivní [2-1-0-1-2] Pasivní: 1 na otázku 8. V souvislosti se značkou Poděbradka si přečtěte níže uvedené charakteristiky. Označením příslušného čísla z nabízené škály uveďte v jaké míře vnímáte tuto značku:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 5. Vybavíte si ve své mysli podobu loga Poděbradka?
odpověď Nápoj Poděbradka jako hlavní "hvězda " právě probíhajícího filmového festivalu (scéna s herci kráčejícími po červeném koberci)=NE - neznám, nevybavuji si:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poděbradka je minerální voda prospěšná pro lidské zdraví=Nesouhlasím na otázku 9. Přečtěte si níže uvedené výrazy spojené se značkou Poděbradka a označením výrazu SOUHLASÍM, NEVÍM, NESOUHLASÍM uveďte, zda s nimi souhlasíte, nesouhlasíte či nevíte:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osvěžující [2-1-0-1-2] Mdlá: 0 na otázku 8. V souvislosti se značkou Poděbradka si přečtěte níže uvedené charakteristiky. Označením příslušného čísla z nabízené škály uveďte v jaké míře vnímáte tuto značku:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Uvolněná [2-1-0-1-2] Upjatá: 1 na otázku 8. V souvislosti se značkou Poděbradka si přečtěte níže uvedené charakteristiky. Označením příslušného čísla z nabízené škály uveďte v jaké míře vnímáte tuto značku:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Veselá [2-1-0-1-2] Smutná: -2 na otázku 8. V souvislosti se značkou Poděbradka si přečtěte níže uvedené charakteristiky. Označením příslušného čísla z nabízené škály uveďte v jaké míře vnímáte tuto značku:
odpověď Vtipné dialogy oživlého ovoce v mine-rální vodě Poděbradka (hlasy jim propůjčili známí čeští herci)=NE - neznám, nevybavuji si:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádné - nesetkal(a) jsem se na otázku 13. Ve kterém médiu se nejčastěji setkáváte s reklamou na značku Poděbradka? Zaškrtněte jednu možnost:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chorvatský číšník vyprávějící o českých turistech vozících si Poděbradku s sebou na letní dovolenou do Chorvatska=NE - neznám, nevybavuji si na otázku 14. Přečtěte si níže uvedené motivy televizních reklamních kampaní na značku Poděbradka a označte, zda jste někdy příslušnou reklamní kampaň ve spojení se značkou Poděbradka ve svém životě zaznamenal(a):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Progresivní [2-1-0-1-2] Konzervativní: 0 na otázku 8. V souvislosti se značkou Poděbradka si přečtěte níže uvedené charakteristiky. Označením příslušného čísla z nabízené škály uveďte v jaké míře vnímáte tuto značku:
15. Jste:
odpověď Žena:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi na mateřské/rodičovské dovolené na otázku 17. Vyberte jednu z následujících možností a zaškrtněte, do které kategorie v současné době patříte:
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Pijete balené minerální vody?
3. Znáte minerální vodu značky Poděbradka?
5. Vybavíte si ve své mysli podobu loga Poděbradka?
7. Jaké barvy se vám vybaví v souvislosti se značkou Poděbradka? Uveďte 2 barvy:
8. V souvislosti se značkou Poděbradka si přečtěte níže uvedené charakteristiky. Označením příslušného čísla z nabízené škály uveďte v jaké míře vnímáte tuto značku:
9. Přečtěte si níže uvedené výrazy spojené se značkou Poděbradka a označením výrazu SOUHLASÍM, NEVÍM, NESOUHLASÍM uveďte, zda s nimi souhlasíte, nesouhlasíte či nevíte:
10. Jak hodnotíte kvalitu výrobků značky Poděbradka z hlediska chuti? Oznámkujte jako ve škole známkou 1 - 5, přičemž 1 = výborná, 5 = nedostatečná, nechutná mi:
11. Jak hodnotíte kvalitu výrobků značky Poděbradka z hlediska atraktivnosti obalu (vzhled lahve, etikety)? Oznámkujte jako ve škole známkou 1 - 5, přičemž 1 = výborná, 5 = nedostatečná, nelíbí se mi:
12. Znáte nějaké další nealko nápoje od Poděbradky? Vyjma minerálních vod Poděbradka přírodní, ochucená a ProLinie? Zaškrtněte, případně vepište název výrobku, který znáte:
13. Ve kterém médiu se nejčastěji setkáváte s reklamou na značku Poděbradka? Zaškrtněte jednu možnost:
14. Přečtěte si níže uvedené motivy televizních reklamních kampaní na značku Poděbradka a označte, zda jste někdy příslušnou reklamní kampaň ve spojení se značkou Poděbradka ve svém životě zaznamenal(a):
15. Jste:
16. Vyberte z následujících možností a zaškrtněte, do které kategorie podle dosaženého věku patříte:
17. Vyberte jednu z následujících možností a zaškrtněte, do které kategorie v současné době patříte:
18. Vyberte jednu z následujících možností a zaškrtněte, ve kterém z krajů České republiky žijete:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Pijete balené minerální vody?
3. Znáte minerální vodu značky Poděbradka?
5. Vybavíte si ve své mysli podobu loga Poděbradka?
7. Jaké barvy se vám vybaví v souvislosti se značkou Poděbradka? Uveďte 2 barvy:
8. V souvislosti se značkou Poděbradka si přečtěte níže uvedené charakteristiky. Označením příslušného čísla z nabízené škály uveďte v jaké míře vnímáte tuto značku:
9. Přečtěte si níže uvedené výrazy spojené se značkou Poděbradka a označením výrazu SOUHLASÍM, NEVÍM, NESOUHLASÍM uveďte, zda s nimi souhlasíte, nesouhlasíte či nevíte:
10. Jak hodnotíte kvalitu výrobků značky Poděbradka z hlediska chuti? Oznámkujte jako ve škole známkou 1 - 5, přičemž 1 = výborná, 5 = nedostatečná, nechutná mi:
11. Jak hodnotíte kvalitu výrobků značky Poděbradka z hlediska atraktivnosti obalu (vzhled lahve, etikety)? Oznámkujte jako ve škole známkou 1 - 5, přičemž 1 = výborná, 5 = nedostatečná, nelíbí se mi:
12. Znáte nějaké další nealko nápoje od Poděbradky? Vyjma minerálních vod Poděbradka přírodní, ochucená a ProLinie? Zaškrtněte, případně vepište název výrobku, který znáte:
13. Ve kterém médiu se nejčastěji setkáváte s reklamou na značku Poděbradka? Zaškrtněte jednu možnost:
14. Přečtěte si níže uvedené motivy televizních reklamních kampaní na značku Poděbradka a označte, zda jste někdy příslušnou reklamní kampaň ve spojení se značkou Poděbradka ve svém životě zaznamenal(a):
15. Jste:
16. Vyberte z následujících možností a zaškrtněte, do které kategorie podle dosaženého věku patříte:
17. Vyberte jednu z následujících možností a zaškrtněte, do které kategorie v současné době patříte:
18. Vyberte jednu z následujících možností a zaškrtněte, ve kterém z krajů České republiky žijete:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.