Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Image značky vlasovej kozmetiky

Image značky vlasovej kozmetiky

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Bláhová
Šetření:03. 11. 2014 - 15. 11. 2014
Počet respondentů:206
Počet otázek (max/průměr):33 / 21.08
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:06
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

som študentkou magisterského štúdia na Vysokej škole ekonomickej s vedľajšou špecializáciou marketing. V rámci svojej diplomovej práce skúmam image určitej značky profesionálnej vlasovej starostlivosti. Vyplnenie dotazníku Vám zaberie maximálne 10 minút a veľmi mi s tým dopomožete ku úspešnému ukončeniu štúdia. Tento dotazník je určený iba pre ženy nad 20 rokov.

Predom Vám chcem veľmi pekne poďakovať za Váš čas a ochotu.

Ďakujem,

Petra Bláhová

Odpovědi respondentů

1. Ste žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ánootázka č. 2, nie → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno19795,63 %95,63 %  
nie94,37 %4,37 %  

Graf

2. Aký je Váš vek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [0 -20 rokov → konec dotazníku, 20 - 24 rokovotázka č. 3, 25 - 34 rokovotázka č. 3, 35 - 44 rokovotázka č. 3, 45 - 54 rokovotázka č. 3, 55 rokov a vyššieotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 24 rokov7035,53 %33,98 %  
20 - 25 rokov6231,47 %30,1 %  
25 - 35 rokov2512,69 %12,14 %  
25 - 34 rokov2311,68 %11,17 %  
0 -20 rokov84,06 %3,88 %  
35 - 45 rokov42,03 %1,94 %  
35 - 44 rokov31,52 %1,46 %  
55 rokov a vyššie10,51 %0,49 %  
45 - 54 rokov10,51 %0,49 %  

Graf

3. Používate vlasové prípravky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ánootázka č. 4, nieotázka č. 29].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno189100 %91,75 %  

Graf

4. Aké vlasové prípravky používate?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
šampón18798,94 %90,78 %  
kondicionér14777,78 %71,36 %  
stylingové produkty9349,21 %45,15 %  
maska9248,68 %44,66 %  
olejček9148,15 %44,17 %  
vlasové séra3216,93 %15,53 %  
prípravky na vlasovú pokožku94,76 %4,37 %  
přírodní barvy10,53 %0,49 %  
rakytníkový olej, kokosový panenský olej10,53 %0,49 %  
spreje na rozčesávání vlasů10,53 %0,49 %  
barva na vlasy10,53 %0,49 %  
jablecny ocet10,53 %0,49 %  
léčiva10,53 %0,49 %  
rozčesavaci sprej10,53 %0,49 %  
vlasové spreje na rozčesání10,53 %0,49 %  
Přípravky na rozčesávání vlasů + na žehlení10,53 %0,49 %  
Glisskur10,53 %0,49 %  
regenerace10,53 %0,49 %  
tekutý keratin10,53 %0,49 %  

Graf

5. Aké atribúty zohľadňujete pri kúpe vlasového produktu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita16386,7 %79,13 %  
Cena13672,34 %66,02 %  
Rada od známeho9047,87 %43,69 %  
Rada od kaderníka8143,09 %39,32 %  
Špeciálna ponuka ( zľava, promo balenie napr. 1plus 1 zdarma, darček)6936,7 %33,5 %  
Design obalu2814,89 %13,59 %  
Dostupnosť značiek v danom obchode2412,77 %11,65 %  
Technológia2211,7 %10,68 %  
Reklama2111,17 %10,19 %  
složení 21,06 %0,97 %  
obsah10,53 %0,49 %  
dobre renome, dobré zkušenosti, známý brand, drahá cena10,53 %0,49 %  
čo najmenej chémie obsiahnutej v produkte10,53 %0,49 %  
100% přírodní produkty10,53 %0,49 %  
lekár/lekárnik10,53 %0,49 %  
prírodné produkty 10,53 %0,49 %  
přirodní produkt před chemickým koktejlem10,53 %0,49 %  
zkušenost s danou značkou10,53 %0,49 %  
značka10,53 %0,49 %  
internetové diskuze10,53 %0,49 %  
vůně10,53 %0,49 %  
zkušenosti10,53 %0,49 %  
Složení; zda je výrobek cruelty-free10,53 %0,49 %  
bez silikonů a parabenů10,53 %0,49 %  
netestovano na zviratech10,53 %0,49 %  

Graf

6. Kde najčastejšie nakupujete vlasové prípravky ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V drogérii12265,24 %59,22 %  
Na internete2312,3 %11,17 %  
Vo veľkoobchode napr. obchodný reťazec189,63 %8,74 %  
V kaderníckom salóne158,02 %7,28 %  
Cez osobný predaj42,14 %1,94 %  
lekáren21,07 %0,97 %  
objedávám ze zahraničí a nebo něco v DM10,53 %0,49 %  
v bioobchodě, DM drogerii10,53 %0,49 %  
lekárňa 10,53 %0,49 %  

Graf

7. Aké značky vlasovej starostlivosti používate?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

L’Oréal, vichy

londa, wella, cotril

Advanced techniques od Avonu případně cokoli, na co mi padne ruka v obchodě.

Alverde (Naturkosmetik), Alverde (Naturkosmetik), Dixi

alverde, santé, garnier

aussie, balea, elseve, nivea

Aussie, Yves Rocher, Gliss Kur, Tony&Guy, Wella, Schwarzkopf

Avon, Dixi, Schauma

Avon, L'oreal

Avon, Schauma, Garnier, Syos, Balea

Balea, L´Oreal

balea, yves rocher, schauma, avon

bamboo, redken, matrix, schwarzkopf proffesional, macadamia, uniq one, chi, avon

Cief, Nivea aj.

Cien, Elseve, Pantene

Davines, Dusy

dove

Dove, Elseve, Balea, Garnier

Dove, FA

Dove, Nivea

Ducray, Klorane, Syoss, Yves Rocher, Gliss Kur

Elseve

Elseve, gliss kur

Elseve, Nivea

Elseve, Syos aj.

framesi, gliss kur

fructis, avon

Garnier Fructis, Head&Shoulders, Nivea

Garnier, Matrix

garnier,balea,pantene

gliss kur

Gliss Kur

gliss kur, essence ultime

Gliss Kur, Pantene, Syoss

Gliss kur, shauma, dove

Gliss Kurr, Avon, Gold Well

glisscure, elseve, alcina, swatzkopf, garniere

Glisskur, dave

Goldwell, Balea:), Avon

Head and shoulders

Head and shoulders, Gliss kur

Head and shoulders, Syoss.

Head and shoulders, Syoss.

Henna

Kerastase

Kérastase Paris

kerastase, ausie, balea, loreal

Kerastase, L´oreal Paris

Kérastase, L´Oreál Paris

Kerastase, Loreal Professionel, Kevin Murphy, Framesi, La Roche Possay Kerium, Redken

Kerastase, Loreal Professionnel, Aussie

Kérastase, Matrix, Redken, Schwarzkopf, Loreal, Wella

kerastase, nivea

Kerastase, Wella

Kevin murphy kerasten

Kevin Murphy, Aussie

Kevin Murphy, L´Oréal

Khadí, Z.one Milk Shake, Z.one Simply Zen

Klorane, revalid, elseve, bioderma

L´oreal, Alverde

L'oreal Paris, Garnier, Syos s

L'Oreal Professionnel, Kerastsase

L'oréal Professionnel, Tony & Guy, Pantene

L'oreál, TRESemmé

L'Oréal, Aussie, Taft, Head&Shoulders, Lush, ...

L'oreal, Garnier

L'oreal, Head&Shoulders, Schwarzkopf, Biosilk, Timotei

L'oreal, Kerastase, Redken

l'oreal, oriflame, garnier

Lakmé, Alfaparf, Schwarzkopf..

Lee Stafford, Aussie, Goldwell

Logona, Weleda

Loreal Nivea Kerastase Head and Shoulders

Loreal

loreal

Loreal

Loreal Elseve

loreal kerastase

Lóreal Profesionnel

Loreal Professional, Garnier

Loreal professionnel, matrix,redken,gestil

Loreal proffesional, Garnier

Loreal, Schwarzkopf

Loreal, Schwarzkopf (Osis+), Kerastase, Nuxe, Tigi

Loreal, Schwarzkopf, Redken, Toni&Guy

Loreal, Yves Rocher, Garnier, Toni & Guy

LUSH

Lush, Cotril, Medavita, Kallos

Matrix

Matrix

Matrix, L'Oreal, Syos, Kerastase

Matrix, Redken

Momentálně Timotei, Aussie, Balea

Mon Platin

Nejsem v tomto nijak vyhraněná.

Nevzpominam si na nazev

nivea

nivea

Nivea, Balea, Taft, Palette, Garnier

nivea, elséve, loreal

Nivea, Gliss Kur, Balea, Panthene, L´Oreal, Syoss

Nivea, head and shoulders,shauma

Nivea, l'oreal

nivea, syoss, schwarzkopf

Palete, balea, lee staford, ausie

Palmolive, Tonny a guy, lee staford, wonder, wella,....

pantene, wella, syos, saloos, kallos, dove, shauma

Pokaždé jinou

přírodní tuhé šampony, eco cosmetics, gliss kur

Redken

Redken, Loreal

Redken, Loreal

redken, syos, altermed

revlon, orofluido, avon, wella, schwarzkopf

rozne

Satinique

shauma

Shauma, Garnier

Schauma, Matrix, Douglas, Pantene

Schauma,GlissKur

Schwarzkopf, Aussie, Nivea, L'Oreal

schwarzkopf, balea

Schwarzkopf, Pantene, Dove, Klorane, Revalid

Schwarzkopf, wella,

snažím se značky co nejvíce střídat

striedam

Swiss o par

syos

syos, fructis

syoss

Syoss

Syoss,

Syoss, a von, palmolive, shauma, head and shoulders

syoss, alverde, yves rocher

Syoss, Aussie, Loreal

Syoss, Balea

Syoss, Chi

Syoss, Loreal, atd

syoss, schwarzkopf gliss kur, kerastase paris, l'oreal paris

Syoss, Wella

TONI & GUY...šampony, gely a další přípravky na styling Masky a kondicionéry mám ze zahraničí, brand si nemapatuji :/

Tóny and guy, syos, wella

Vella

vyhradně značku Satinique

wella , shauma, oriflame, avon

Wella, fructis, syos

Wella, Nivea, Dixi

Yves Rocher

Yves Rocher

Yves Rocher, Kérastase, L'Oréal, Syoss,

8. Pracujete v oblasti profesionálnej vlasovej starostlivosti ?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne17796,72 %85,92 %  
ano63,28 %2,91 %  

Graf

9. Ako často navštevujete kadernícky salón?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Raz za pol roka6032,26 %29,13 %  
Raz za tri mesiace4725,27 %22,82 %  
Raz za dva mesiace2915,59 %14,08 %  
Raz za rok136,99 %6,31 %  
Nenavštevujem136,99 %6,31 %  
Menej ako raz za rok136,99 %6,31 %  
Raz do mesiaca94,84 %4,37 %  
Viackrát do mesiaca21,08 %0,97 %  

Graf

10. Z akých dôvodov navštevujete kadernícky salón ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
strihanie16292,05 %78,64 %  
farbenie alebo melírovanie7442,05 %35,92 %  
fúkanie3419,32 %16,5 %  
nákup vlasových produktov116,25 %5,34 %  
výčes116,25 %5,34 %  
vlasová kúra ( monodóza)105,68 %4,85 %  
vlasový rituál (masáž hlavy)73,98 %3,4 %  
kedysi kvôli špeciálnej červenej farbej, no strihám sa sama a procedúry si pripravujem z bežných ingredieoncíí10,57 %0,49 %  
trvalá :)10,57 %0,49 %  

Graf

11. Koľko priemerne zaplatíte za návštevu salónu? (prosím uveďte v Kč, 1 euro = 27, 9 Kč, vypočítate napr. 30 eúr krát 27,9 = prepočítaná čiastka v KČ)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5002415,09 %11,65 %  
300159,43 %7,28 %  
1000106,29 %4,85 %  
80095,66 %4,37 %  
150095,66 %4,37 %  
70095,66 %4,37 %  
60074,4 %3,4 %  
40063,77 %2,91 %  
85053,14 %2,43 %  
35053,14 %2,43 %  
ostatní odpovědi 200
1200
900
250
1800
0
450
837
420
2000
280
150
15
418
265
1674
1300
1400
1534.5
2790
30
270
750
70
558
279
335
25
150000
307
120
35
1100
1600
6037,74 %29,13 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:648.8
Minimum:35
Maximum:1674
Variační rozpětí:1639
Rozptyl:147397
Směrodatná odchylka:383.92
Medián:500
Modus:500

Graf

12. Aké značky vlasovej profesionálnej kozmetiky (značky vlasových produktov, ktoré možete kúpiť len v kaderníctvach)Vás napadnú?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

John Frieda

-

-

Alcina

alcina, matrix

Alfaparf, lakme, metrix,redken,Kevin Murphy

Bead Head TIGI, Imperity Professional, Kallos, Fanola ORO THERAPY

Davines, Dusy

Gliss Kur, Schwarzkopf, L'Oreal

Gold Well, Kapyderm, Toni and Guy

Goldwell Kérastase L'Oréal Professionnel Matrix Revlon Redken Schwarzkopf professional

Goldwell, Loreal Professional, Redken

Goldwell, Wellaton, Kérastase,

CHI, Matrix

Chi, Toni&Guy, Matrix

IMPERITY

karestase, matrix

Kerastas...ale nekupuji, nesedl mi, také je Matrix a ostatní

Kerastase

kerastase

kerastase

Kérastase

Kerastase

kerastase :D ;) matrix

Kerastase, Kevin Murphy

Kerastase, L´Oreal

Kerastase, L´oreal Paris

Kerastase, L'oreal professionel, Wella, Schwarzkopf

Kerastase, Loreal

kerastase, loreal professional, schwarzkopf, redken

Kerastase, Loreal Professionnel, REDKEN, Matrix, Shuemura, Alterna, Wella, Schwarzkopf, Sachajuan, Paul Mitchel

Kérastase, Matrix

kerastase, matrix, lm

Kérastase, Matrix, Redken, Schwarzkopf

Kerastase, Redken, Wella Professional, Matrix, Biolage, Loreal Professionel, Bed Head Tigi

Kerastase,Londa,Loreal Prof.,Schvarzkopf Prof.,Davines,Redken,Matrix

Kerastase,redken

Kevin Murphy

Kevin Murphy, Kerastase, Redken

L´oreal Profesionnel, Kerastése

L´Oreál Profesionnel, matrix, kerastase,

l´oreal, swarzkopft, matrix, kérastes,toni and guy

L´Oréal, Wella, Syoss, Kerastase

L'Oréal Professionel, Goldwell

L'Oreal Professionnel - teraz sa vsak uz da kupit aj cez internet

L'oreal, schwarzkopf

Label.M, Redken, Matrix, Kérastase

Loreal (vyssie rady), Matrix, Kerastase

Loreal professionel

loreal professionel, matrix

Loreal professionnel, matrix,redken,framesi,goldwell,kerastas Pozn. Davno neplati,ze je lze koupit jen v kadernictvi,kazdej lepsi eshop je nabizi

Loreal, Kerastase,

Loreal, Kerastase, Redken, Matrix

loreal, kerastaze, shauma, redken

Loreal, Redken, Kerastase

LOreal, Redken, Kerastase

LP, Kera, Redken, Matrix, Wella, Schwartzkopf, Tigi, Label.m, alterna, davines

Lybar

Marry Kay, wella

matrix

Matrix

Matrix

Matrix

Matrix

Matrix

Matrix - ale dá se i na internetu ve speciálních obchodech

Matrix ,loreal

Matrix, Biolane

matrix, chi, kerastase,

Matrix, L Oreal, Wella

Matrix, L'oreal Professionnel, Redken

matrix, loreal, redken

matrix, loreal, schwarzkopf

matrix, matushka

Matrix, Osis, Subrina

Matrix, Redken,

Matrix, Redken, Loreal Proff., kerastas

Matrix, Redken,Kerastase, Loreal, Schwarzkopf, Wella

Matrix, Tigi, Loreal profesionnel

Matrix, Wella

Medavita, Cotril

nenakupuji

netusim

Neviem

nevim

nevim

nevím

nic

Nic mě nenapadá, poslední dobou jsou dostupné i luxusnejsi značky na internetu

Oriflame, Avon, Nivea, l'oréal, Matrix, Schwarzkopf, Wella

orofluido, uniq one, matrix

Redken, Kérastase Paris, Matrix

Redken, Kerastase, Toni and Guy

Redken, L´Oreál Profesionnel

Redken, Loreal Profesionnel, Kerastase, Matrix, SP, Schwarzkopf, Paul Mitchell, Framesi

Redken, Loreal Professional, Kerastase

Redken, Matrix

Redken, Matrix, Kerastase, L'Oreal Professional

redken, toni&guy

revlon

schwarzkopf professional, wella,

schwarzkopf, schauma

Subrína

syoss

Syoss

Syoss, Wella, Keratos

toni a guy,uniq one, alterna,orofluido,goldwell,kerastase,Wella Professionals, revlon,loreal professionel, schwarzkopf professional,macadamia,matrix,tangle teezer

Toni and guy

většina, které znám, se dají koupit přes internet

Wella

Wella, Matrix, Redken

ziadne

žádné

13. Aké značky profesionálnej vlasovej starostlivosti z uvedených poznáte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
L´Oreál Profesionnel17695,14 %85,44 %  
Schwarzkopf Profesionnal16790,27 %81,07 %  
Wella Profesionnals16086,49 %77,67 %  
Matrix12265,95 %59,22 %  
Kérastase Paris11461,62 %55,34 %  
Toni & Guy10255,14 %49,51 %  
Redken8948,11 %43,2 %  
Londa Professional6635,68 %32,04 %  
Klier5730,81 %27,67 %  
Kevin Murphy2412,97 %11,65 %  
Osis2312,43 %11,17 %  
Paull Mitchel2211,89 %10,68 %  
Alterna2010,81 %9,71 %  
Indola179,19 %8,25 %  
Label. M179,19 %8,25 %  
Sebastian Profesionnal52,7 %2,43 %  
Clynol42,16 %1,94 %  
Framesi31,62 %1,46 %  
Kativa31,62 %1,46 %  
Aussie10,54 %0,49 %  
John Frieda10,54 %0,49 %  
joico10,54 %0,49 %  
alcina10,54 %0,49 %  
Subrína10,54 %0,49 %  
Satinique10,54 %0,49 %  
Chi10,54 %0,49 %  
žádnou10,54 %0,49 %  
Goldwell10,54 %0,49 %  

Graf

14. Poznáte značku Kérastase Páris?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ánootázka č. 15, nieotázka č. 29].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno11560,85 %55,83 %  
nie7439,15 %35,92 %  

Graf

15. Vyskúšali ste niekedy prípravok značky Kérastase ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ánootázka č. 17, Nieotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie6353,39 %30,58 %  
Áno5546,61 %26,7 %  

Graf

16. Aký bol dovod, že ste ju nikdy nevyskúšali ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena2952,73 %14,08 %  
Niekto z mojich blízkych mi ho neodporučil1527,27 %7,28 %  
Niekto z kaderníkov mi ho neodporučil1120 %5,34 %  
Môj kaderník ho nepoužíva a nie je v salóne k dispozícii na kúpu1018,18 %4,85 %  
Nepoužívam profesionálne vlasové výrobky814,55 %3,88 %  
Neznalosť miesta predaja712,73 %3,4 %  
Nedôvera v značku23,64 %0,97 %  
jednou jsem dostala vzorek masky na vlasy, vlasy byly po ní mastné11,82 %0,49 %  
nebyla vhodná příležitost11,82 %0,49 %  
jsem se svou značkou spokojená, nemám důvod měnit11,82 %0,49 %  
nevím, nenapadlo mě to11,82 %0,49 %  
su aj lepsie znacky11,82 %0,49 %  

Graf

17. Kde Ste si zakúpili prípravok Kérastase?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v salóne2241,51 %10,68 %  
na internete1630,19 %7,77 %  
bol to dar1426,42 %6,8 %  
v zahraničí815,09 %3,88 %  
dostala jsem jako dárek11,89 %0,49 %  
kamarádka11,89 %0,49 %  

Graf

18. Aké prípravky značky Kérastase Paris si kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Šampónový kúpeľ2550 %12,14 %  
Masku2346 %11,17 %  
Olejčeky1224 %5,83 %  
Ľahkú intenzívnu starostlivosť1122 %5,34 %  
Sérum918 %4,37 %  
žádné36 %1,46 %  
nekupuji24 %0,97 %  
styling12 %0,49 %  
od te doby nekupuji12 %0,49 %  
nekupujem ich12 %0,49 %  
žádné již12 %0,49 %  
Nutričné doplnky12 %0,49 %  
uz nekupujem12 %0,49 %  

Graf

19. Ako často si kupujete výrobky značky Kérastase?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nekupujem ich1938 %9,22 %  
Raz za viac ako 5 mesiacov1530 %7,28 %  
Raz v rozpätí od 2 do 5 mesiacov918 %4,37 %  
Jedenkrát za 2 mesiace510 %2,43 %  
Jedenkrát do mesiaca24 %0,97 %  

Graf

20. Ako vnímate cenu produktov značky Kérastase Paris?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je vysoká, ale primeraná kvalite3057,69 %14,56 %  
Je príliš vysoká neprimeraná kvalite1426,92 %6,8 %  
Je primeraná815,38 %3,88 %  

Graf

21. Aký bol dôvod Vašej kúpy prípravku Kérstase?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Odporučenie od kaderníka2550 %12,14 %  
Odporučenie od kamarátov2142 %10,19 %  
Vyriešenie mojich vlasových problémov714 %3,4 %  
Bol to nový prípravok a chcel/a som ho vyskúšať48 %1,94 %  
Bola na neho promo akcia, napr. bol k produktu darček, bol vo výhodnom balení36 %1,46 %  
dar36 %1,46 %  
Videla som daný prípravok resp. značku v reklame, na plagáte v tlači, v salóne na letáčiku, na Facebooku a chcela som ho vyskúšať24 %0,97 %  
odporúčanie od blogerky24 %0,97 %  
dostala jsem ho24 %0,97 %  
dostala jsem jako dárek12 %0,49 %  
byla jsem na ošetření vlasů keratinem12 %0,49 %  
první jsem dostala k Vánocům :-)12 %0,49 %  
byla jsem v zahraničí a neměla svoje. toto me zaujalo12 %0,49 %  

Graf

22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
vysoko kvalitné3.7061.423
sú s inovatívnou technológiou3.2551.562
dokážu vyriešiť problém s vlasovou pokožkou, či s vlasmi3.2551.523
vyjadrujú eleganciu a luxus3.7251.925
majú krásny design3.3531.758

Graf

23. Ako na Vás posobí značka Kérastase?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
luxusná5454 %26,21 %  
kvalitná4949 %23,79 %  
elegantná4040 %19,42 %  
štýlová2323 %11,17 %  
tradičná francúzska2020 %9,71 %  
jedinečná1717 %8,25 %  
snobská1616 %7,77 %  
sebavedomá1010 %4,85 %  
žiadna z uvedených vlastností99 %4,37 %  
chladná44 %1,94 %  
namyslená33 %1,46 %  
nijako11 %0,49 %  
Cena neodpovídá kvalitě - nevyhovovala mi11 %0,49 %  
nijak zvlášť na mě nepůsobí, tolik značku neznám11 %0,49 %  
neznam ji11 %0,49 %  
arogantná11 %0,49 %  

Graf

24. Spomeniete si nejaké reklamné podklady, ktoré ste videli v súvislosti so značkou Kérastase, prosím zaškrtnite, ktoré formy ste mali možnosť vidieť?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
polep vo výklade kaderníckeho salónu4546,39 %21,84 %  
stojany s produktami v kaderníckom salóne3637,11 %17,48 %  
článok o produktoch v časopise3232,99 %15,53 %  
reklamu na celú stranu v časopise2929,9 %14,08 %  
plagát2727,84 %13,11 %  
letáčiky v salóne2424,74 %11,65 %  
vzorky v salóne2020,62 %9,71 %  
žiadne1515,46 %7,28 %  
banner na internete1414,43 %6,8 %  
plagáty, polepy, bannery s Kate Moss1414,43 %6,8 %  
facebookovú stránku88,25 %3,88 %  
kocku v salóne44,12 %1,94 %  
ne11,03 %0,49 %  
nevidela som11,03 %0,49 %  
blogy11,03 %0,49 %  

Graf

25. Ak áno, ako na Vás pôsobia, čo sa týka designu, obsahovej stránky ( sú prehľadné, korešpodujú odľa Vás s danou značku a nájdete v nich informácie, ktoré ste hľadali) ?prosím, popíšte stručne?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

ano je na nich to najdolezitejsie-dokonale vlasy :)

áno su prehľadné a taktiež v nich nájdem potrebné informácie

asi bych šáhla po lehčím designu

design dobrý-pekne vlasy :D informacie som nevidela ziadne, len nazov znacky a modelka

Design je elegantný, obsahuje stručné informácie, v ktorých sa zákazník dobre vyzná

Design je ok, koresponduje s image znacky. Ale! Napr. Kate Moss mala samozrejme v kampani umele vlasy (mozno aj parochnu) alebo len photoshop, ale viem, ake ma v skutocnosti vlasy a v kampani bolo asi tak 10x tolko, co ma ona realne na hlave. Informacie v marketingu obecne ani nehladam, lebo viem, ze vsetko su to bludy. Pozriem na obrazok, ale text malokedy precitam. :)

design korešponduje so značkou - je elegantný, luxusný a modelky sú s krásnymi vlasmi

desing je putavy, informacie vseobecne

dobrý

Doveryhodne..viac ma nenapadne

Jako jine znacky,nic si nevybavuji,takze nicim specificka asi nebude

jednoduchý design, presný, jasný, obsahuje info ktore som hladala

Nepači sa mi design ich produktov...

Nepamatuji si.

Nepamatuju si logo, ani typový design.

nevím neznam je

Nijak významne

Normalne ako kazda ina reklama

Normální, ničím výjimečné.

Pěkný design, snaží se cílit na zákazníky, kterým na jejich vlasech záleží.

podle reklamni prezence působí luxusně a draze

Posobia na mna elegantne a prehladne no zaroven fadne - stale sa opakuje rovnaky design.

Privítala by som viac informácií a hlavne väčšiu reklamu, čo sa týka značky, kedže stále málo ľudí pozná Kerastase značku.

Působí esteticky, profesionálně, designově, ale nezapamatovala jsem si sdělení

Působí na mě luxusně, cílí na vyšší střední třídu.

působí na mě luxusně, hezký design obalů apod.

působí pozitivně, obsahuje potřebné informace

Pusobila jako draha pece o vlasy, pochybovala jsem o kvalite teto znacky

řekla bych že design je velmi jednoduchý, volila bych něco zajímavějšího barvenějšího.

Strucne

sú konzistentné a sú tam vždy infrojm=acie o technológii

Su prehľadne

sú štylové a a vyjadrujú luxus

štýlove, elegantné, jednoduché, zrozumiteľné, prehľadné, po obsahovej stránke dostačujúce

upravene, jednoducho, výstižne

V podstate mi nic nesdelila, ani me nicim neoslovila

vnímám, že se snaží přesvědčit potenciální uživatelky o luxusu a mimořádnosti výrobku

26. Ktoré z daných časopisov čítate?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Elle4353,75 %20,87 %  
Eva3746,25 %17,96 %  
Emma3240 %15,53 %  
Marianne1518,75 %7,28 %  
In-Style1113,75 %5,34 %  
Žena a život911,25 %4,37 %  
Marie Claire810 %3,88 %  
Esquire33,75 %1,46 %  
žádný33,75 %1,46 %  
žiadne11,25 %0,49 %  
cosmopolitan, voge11,25 %0,49 %  
nic11,25 %0,49 %  
Ziadne11,25 %0,49 %  
---11,25 %0,49 %  
L'Amour11,25 %0,49 %  
nekupuji si časopisy11,25 %0,49 %  
nečtu žádný z uvedených časopisů11,25 %0,49 %  
Cosmopolitan11,25 %0,49 %  
Ona Dnes11,25 %0,49 %  
Dieta, Apetit11,25 %0,49 %  
žádné11,25 %0,49 %  
pravidelne zadny11,25 %0,49 %  
Zadny11,25 %0,49 %  
ziadny11,25 %0,49 %  
Nectu casopisy11,25 %0,49 %  

Graf

27. Uvítali by Ste fanúšikovskú stránku značky Kérstase Paris na Facebooku, resp. internetovú stránku značky v rodnom jazyku určenú pre finálnych zákazníkov?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5657,73 %27,18 %  
ano4142,27 %19,9 %  

Graf

28. Ak by ste mali opísať typického zákazníka značky Kérastase Páris, ako by ste ho opísali ? (prosím minimálne 2 vety)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Asi mladá, moderní žena s vyšším příjmem.

bohata zena, ktorej nevadi za kozmetiku vyhadzovat nezmyselne peniaze alebo zufaly clovek (ako ja), co hlada posledne moznosti vylepsenia svojich nekvalitnych vlasov v nadeji, ze aspon toto zafunguje, ked uz je to tak drahe :)

bohaty

bohatý a elegantní

Cieľavedomá žena, Žijúca vo veľkom meste, ktorá si potrpí na kvalitu a luxus. Rada si dopraje chvíľu oddychu v kaderníckom salóne.

Člověk který vnímá cenu Kerastase jako synonymum nejvyšší kvality a chce svým vlasům dopřát maximální péči.

Člověk, pro kterého jsou jeho vlasy důležité a neváhá do nich investovat. Zejména v případě, že má dotyčný nějaký problém, obvykle vyhledá speciální kosmetiku (kterou poskytuje i Kerastase), která je schopná jeho problém vyřešit či zmírnit.

dá si zalezat na starostlivosti a svojom vzhlade, je strednej triedy teda si moze dovolit zainvestovat trochu viac do pripravkov, tieto pripravky cielene vyhladava

Dáma, která o sebe dbá. Spíše asi pro starší ženy.

Dobře zajištěna žena, která ví co chce a dokáže si za to priplatit

Dokonalest.Uzas.

elegantná žena, 30 plus, ktorá má rada kvalitné produkty, ktoré nemože mať každý

Elegantní a stylová žena 30 plus, v hezkém módním uhlazeném oblečení, vystupuje rozumně a bez arogance.

elegantni dama, dlouhe vlasy, upravene

Elegantní žena 25-50 let, vzdělaná, která se velmi zajímá o svůj vzhled. Jedná se o vzdělané, úspěšné ženy.

Finančne zabezpečený zákazník. Dbá o kvalitu svojich vlasov.

gztfu

krasna zena ktora sa o seba stara a chce od vyrobku to najlepsie. nic nenecha na nahodu, a moze sa na 100percent spolahnut na svoj pripravok.

Mladá dívka/žena, která o sobě hodně pečuje. Sleduje trendy v kosmetice, různé blogy atd.

Nechá se ostříhat v salonu, kde značku používají, a přemluvit ke koupi. Impulzivně nakupující spotřebitel.

Někdo, komu jejich přípravky vyhovují

netuším

Nevím. Značka mi nepřijde specifická...

nezávislá žena, ktorá je elegantná, nebojácna a chce vyzerať krásne.

Osoba (žena), ktorá vie, že vlasy sú korunou krásy a zaslúžia si tú najlepšiu starostlivosť. Ktorá si uvedomuje, že krásne vlasy sú znakom toho, že sa o seba stará a záleží jej na tom vyzerať dobre a zdravo.

Sebavedomá žena okolo 30 rokov, ktorá bie čo chce a dopraje si to. Je elegantná, stále upravená a jedinečná.

Sebavedomá žena, ktorá vie, čo chce a čo môže očakávať od značky Kerastase. Kedže je cena vyššia, predstavuje symbol akéhosi luxusu, alebo vyššej triedy, čo sa týka vlasových produktov.

Snob

snobárna

starajúci sa o seba, nebojí sa investovať

uspesna a pestovana zena vo veku 35-45, z mesta, elegantne oblecenie

Úspešná žena medzi 25 - 50 rokov žijúca v meste. Investuje do svojho vzhľadu veľa peňazí.

Vysoka prijmova skupina, snob nebo modelka, ktere jde predevsim o znacku.

Zaraba viac ako minimalnu mzdu :). Posobi cisto a zdravo. Ma rad seba a luxus.

Zena vo veku 25 - 30 rokov s rozbehnutou karierou, bez rodiny, ktorej investicie smeruju jedine do seba. ALEBO potom zena 40+ s rodinou, financne zaistena, nestara sa o to, kolko co stoji, ale co je pre nu najlepsie.

Zena, dlhe huste vlasy. Dobre zabezpecena

Zena, ktera ma zajem o to aby jeji vlasy byly zdrave a intak na pohled vypadaly

Zena, priblizne 25 let, ma za sebou zkusenosti s pece o vlasy, navstevuje kadernika pravidelne, minimalne jednou za mesic

Zena,pro kterou je kvalita na prvnim miste,ktera rada pecuje o sve vlasy a chce pro ne to nejlepsi. Sleduje novinky na trhu.

žena 25 vyššie, ktorá vie čo od života chce a može si to dovoliť. Stará sa o seba a vyhľadáva kvalitu a luxus.

Žena středního věku, která často navštěvuje kadeřnické salóny, obléká se elegantně a draze, má dlouhé vlasy a upravený vzhled o který pečuje. Má dostatek peněz, které ráda investuje do sebe.

Žena středního věku, která chodí do luxusního kadeřnictví. Dbá o svůj vzhled a stejně tak o vlasy. Má vysoký finanční příjem.

Žena upřednostňující výrobky, které jí dávají pocit, že volí kvalitu, ale bez skutečného zájmu o to, co jí prospívá a co jí škodí. Členka vyšší střední třídy, mainstream, ovlivnitelná barevnou líbivou reklamou.

Žena ve věku 20 - 40 let s delšími vlasy, která o své vlasy ráda pečuje.

Žena, 25 let a více, vyšší příjmová skupina, starostlivá, pečlivá, vyhledávající kvalitní a značkové výrobky

žena, ktorá si potrpí na kvalitu a záleží jej na zdraví svojich vlasov bez ohľadu na cenu. teda musí mať na to aj peniažky

žena, pravdepodobne viac ako 40 rokov, vyšší stredný príjem, elegantná, vždy upravená, zakladá si na exkluzivite značiek produktov, ktoré používa

žena, střední věk, vyšší příjmy, zájem o vlasové produkty,

29. Z akého veľkého mesta pochádzate ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Od 100 000 vyššie9753,59 %47,09 %  
Do 10 0004223,2 %20,39 %  
Od od 20 000 do 50 000179,39 %8,25 %  
Od 10 000 do 20 000137,18 %6,31 %  
Od 50 000 do 100 000126,63 %5,83 %  

Graf

30. Aký je Váš príjem (v čistom)?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 000 – 20 0005732,39 %27,67 %  
0- 10 0005128,98 %24,76 %  
Bez príjmu2916,48 %14,08 %  
20 000 – 30 0002212,5 %10,68 %  
30 000 – 40 00073,98 %3,4 %  
50 000 a vyššie52,84 %2,43 %  
40 000 – 50 00052,84 %2,43 %  

Graf

31. Ste pracujúci alebo študent?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pracujúci a zároveň študent6032,97 %29,13 %  
študent5630,77 %27,18 %  
pracujúci5630,77 %27,18 %  
nezamestnaný105,49 %4,85 %  

Graf

32. AKé je Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské - Bc.7440,44 %35,92 %  
stredoškolské5630,6 %27,18 %  
Vysokoškolské - Mgr.5127,87 %24,76 %  
základné10,55 %0,49 %  
odborná nádstavba10,55 %0,49 %  

Graf

33. Odkiaľ pochádzate?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Česká republika11160,33 %53,88 %  
Slovensko6937,5 %33,5 %  
Rusko31,63 %1,46 %  
Kašau10,54 %0,49 %  
Velká Británie10,54 %0,49 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 12 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Aké vlasové prípravky používate?

  • odpověď maska:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi bol to dar na otázku 17. Kde Ste si zakúpili prípravok Kérastase?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nákup vlasových produktov na otázku 10. Z akých dôvodov navštevujete kadernícky salón ?
  • odpověď olejček:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Olejčeky na otázku 18. Aké prípravky značky Kérastase Paris si kupujete?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nákup vlasových produktov na otázku 10. Z akých dôvodov navštevujete kadernícky salón ?

5. Aké atribúty zohľadňujete pri kúpe vlasového produktu?

  • odpověď Rada od známeho:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi dokážu vyriešiť problém s vlasovou pokožkou, či s vlasmi=3 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)

11. Koľko priemerne zaplatíte za návštevu salónu? (prosím uveďte v Kč, 1 euro = 27, 9 Kč, vypočítate napr. 30 eúr krát 27,9 = prepočítaná čiastka v KČ)

  • odpověď < 0 - 300 >:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nenavštevujem na otázku 9. Ako často navštevujete kadernícky salón?

13. Aké značky profesionálnej vlasovej starostlivosti z uvedených poznáte?

  • odpověď Kérastase Paris:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi bol to dar na otázku 17. Kde Ste si zakúpili prípravok Kérastase?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi na internete na otázku 17. Kde Ste si zakúpili prípravok Kérastase?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ľahkú intenzívnu starostlivosť na otázku 18. Aké prípravky značky Kérastase Paris si kupujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Masku na otázku 18. Aké prípravky značky Kérastase Paris si kupujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Olejčeky na otázku 18. Aké prípravky značky Kérastase Paris si kupujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Raz za viac ako 5 mesiacov na otázku 19. Ako často si kupujete výrobky značky Kérastase?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je vysoká, ale primeraná kvalite na otázku 20. Ako vnímate cenu produktov značky Kérastase Paris?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odporučenie od kaderníka na otázku 21. Aký bol dôvod Vašej kúpy prípravku Kérstase?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi dokážu vyriešiť problém s vlasovou pokožkou, či s vlasmi=4 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi majú krásny design=4 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi majú krásny design=5 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi sú s inovatívnou technológiou=3 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyjadrujú eleganciu a luxus=4 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyjadrujú eleganciu a luxus=5 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysoko kvalitné=4 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysoko kvalitné=5 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi jedinečná na otázku 23. Ako na Vás posobí značka Kérastase?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi sebavedomá na otázku 23. Ako na Vás posobí značka Kérastase?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi snobská na otázku 23. Ako na Vás posobí značka Kérastase?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi plagát na otázku 24. Spomeniete si nejaké reklamné podklady, ktoré ste videli v súvislosti so značkou Kérastase, prosím zaškrtnite, ktoré formy ste mali možnosť vidieť?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi polep vo výklade kaderníckeho salónu na otázku 24. Spomeniete si nejaké reklamné podklady, ktoré ste videli v súvislosti so značkou Kérastase, prosím zaškrtnite, ktoré formy ste mali možnosť vidieť?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzorky v salóne na otázku 24. Spomeniete si nejaké reklamné podklady, ktoré ste videli v súvislosti so značkou Kérastase, prosím zaškrtnite, ktoré formy ste mali možnosť vidieť?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi žiadne na otázku 24. Spomeniete si nejaké reklamné podklady, ktoré ste videli v súvislosti so značkou Kérastase, prosím zaškrtnite, ktoré formy ste mali možnosť vidieť?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi In-Style na otázku 26. Ktoré z daných časopisov čítate?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Marianne na otázku 26. Ktoré z daných časopisov čítate?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 27. Uvítali by Ste fanúšikovskú stránku značky Kérstase Paris na Facebooku, resp. internetovú stránku značky v rodnom jazyku určenú pre finálnych zákazníkov?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi luxusná na otázku 23. Ako na Vás posobí značka Kérastase?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi stojany s produktami v kaderníckom salóne na otázku 24. Spomeniete si nejaké reklamné podklady, ktoré ste videli v súvislosti so značkou Kérastase, prosím zaškrtnite, ktoré formy ste mali možnosť vidieť?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi článok o produktoch v časopise na otázku 24. Spomeniete si nejaké reklamné podklady, ktoré ste videli v súvislosti so značkou Kérastase, prosím zaškrtnite, ktoré formy ste mali možnosť vidieť?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Emma na otázku 26. Ktoré z daných časopisov čítate?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklamu na celú stranu v časopise na otázku 24. Spomeniete si nejaké reklamné podklady, ktoré ste videli v súvislosti so značkou Kérastase, prosím zaškrtnite, ktoré formy ste mali možnosť vidieť?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šampónový kúpeľ na otázku 18. Aké prípravky značky Kérastase Paris si kupujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitná na otázku 23. Ako na Vás posobí značka Kérastase?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi letáčiky v salóne na otázku 24. Spomeniete si nejaké reklamné podklady, ktoré ste videli v súvislosti so značkou Kérastase, prosím zaškrtnite, ktoré formy ste mali možnosť vidieť?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi štýlová na otázku 23. Ako na Vás posobí značka Kérastase?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Paull Mitchel na otázku 13. Aké značky profesionálnej vlasovej starostlivosti z uvedených poznáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi v salóne na otázku 17. Kde Ste si zakúpili prípravok Kérastase?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Elle na otázku 26. Ktoré z daných časopisov čítate?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odporučenie od kamarátov na otázku 21. Aký bol dôvod Vašej kúpy prípravku Kérstase?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 27. Uvítali by Ste fanúšikovskú stránku značky Kérstase Paris na Facebooku, resp. internetovú stránku značky v rodnom jazyku určenú pre finálnych zákazníkov?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi elegantná na otázku 23. Ako na Vás posobí značka Kérastase?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi tradičná francúzska na otázku 23. Ako na Vás posobí značka Kérastase?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nekupujem ich na otázku 19. Ako často si kupujete výrobky značky Kérastase?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi sú s inovatívnou technológiou=4 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Eva na otázku 26. Ktoré z daných časopisov čítate?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dokážu vyriešiť problém s vlasovou pokožkou, či s vlasmi=3 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena na otázku 16. Aký bol dovod, že ste ju nikdy nevyskúšali ?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi áno na otázku 14. Poznáte značku Kérastase Páris?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je príliš vysoká neprimeraná kvalite na otázku 20. Ako vnímate cenu produktov značky Kérastase Paris?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi banner na internete na otázku 24. Spomeniete si nejaké reklamné podklady, ktoré ste videli v súvislosti so značkou Kérastase, prosím zaškrtnite, ktoré formy ste mali možnosť vidieť?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi plagáty, polepy, bannery s Kate Moss na otázku 24. Spomeniete si nejaké reklamné podklady, ktoré ste videli v súvislosti so značkou Kérastase, prosím zaškrtnite, ktoré formy ste mali možnosť vidieť?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Áno na otázku 15. Vyskúšali ste niekedy prípravok značky Kérastase ?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi majú krásny design=3 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kevin Murphy na otázku 13. Aké značky profesionálnej vlasovej starostlivosti z uvedených poznáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na internete na otázku 6. Kde najčastejšie nakupujete vlasové prípravky ?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Niekto z kaderníkov mi ho neodporučil na otázku 16. Aký bol dovod, že ste ju nikdy nevyskúšali ?
  • odpověď Matrix:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Indola na otázku 13. Aké značky profesionálnej vlasovej starostlivosti z uvedených poznáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi plagáty, polepy, bannery s Kate Moss na otázku 24. Spomeniete si nejaké reklamné podklady, ktoré ste videli v súvislosti so značkou Kérastase, prosím zaškrtnite, ktoré formy ste mali možnosť vidieť?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 1000 - 2000 > na otázku 11. Koľko priemerne zaplatíte za návštevu salónu? (prosím uveďte v Kč, 1 euro = 27, 9 Kč, vypočítate napr. 30 eúr krát 27,9 = prepočítaná čiastka v KČ)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osis na otázku 13. Aké značky profesionálnej vlasovej starostlivosti z uvedených poznáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Masku na otázku 18. Aké prípravky značky Kérastase Paris si kupujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzorky v salóne na otázku 24. Spomeniete si nejaké reklamné podklady, ktoré ste videli v súvislosti so značkou Kérastase, prosím zaškrtnite, ktoré formy ste mali možnosť vidieť?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyjadrujú eleganciu a luxus=5 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Raz za viac ako 5 mesiacov na otázku 19. Ako často si kupujete výrobky značky Kérastase?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysoko kvalitné=5 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi banner na internete na otázku 24. Spomeniete si nejaké reklamné podklady, ktoré ste videli v súvislosti so značkou Kérastase, prosím zaškrtnite, ktoré formy ste mali možnosť vidieť?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi majú krásny design=4 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Eva na otázku 26. Ktoré z daných časopisov čítate?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kevin Murphy na otázku 13. Aké značky profesionálnej vlasovej starostlivosti z uvedených poznáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Olejčeky na otázku 18. Aké prípravky značky Kérastase Paris si kupujete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi majú krásny design=5 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi In-Style na otázku 26. Ktoré z daných časopisov čítate?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je vysoká, ale primeraná kvalite na otázku 20. Ako vnímate cenu produktov značky Kérastase Paris?
  • odpověď Toni & Guy:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Niekto z kaderníkov mi ho neodporučil na otázku 16. Aký bol dovod, že ste ju nikdy nevyskúšali ?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Alterna na otázku 13. Aké značky profesionálnej vlasovej starostlivosti z uvedených poznáte?

14. Poznáte značku Kérastase Páris?

  • odpověď áno:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena na otázku 16. Aký bol dovod, že ste ju nikdy nevyskúšali ?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Môj kaderník ho nepoužíva a nie je v salóne k dispozícii na kúpu na otázku 16. Aký bol dovod, že ste ju nikdy nevyskúšali ?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Niekto z kaderníkov mi ho neodporučil na otázku 16. Aký bol dovod, že ste ju nikdy nevyskúšali ?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Niekto z mojich blízkych mi ho neodporučil na otázku 16. Aký bol dovod, že ste ju nikdy nevyskúšali ?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi bol to dar na otázku 17. Kde Ste si zakúpili prípravok Kérastase?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi na internete na otázku 17. Kde Ste si zakúpili prípravok Kérastase?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi v salóne na otázku 17. Kde Ste si zakúpili prípravok Kérastase?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ľahkú intenzívnu starostlivosť na otázku 18. Aké prípravky značky Kérastase Paris si kupujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Masku na otázku 18. Aké prípravky značky Kérastase Paris si kupujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Olejčeky na otázku 18. Aké prípravky značky Kérastase Paris si kupujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šampónový kúpeľ na otázku 18. Aké prípravky značky Kérastase Paris si kupujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nekupujem ich na otázku 19. Ako často si kupujete výrobky značky Kérastase?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Raz za viac ako 5 mesiacov na otázku 19. Ako často si kupujete výrobky značky Kérastase?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je príliš vysoká neprimeraná kvalite na otázku 20. Ako vnímate cenu produktov značky Kérastase Paris?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je vysoká, ale primeraná kvalite na otázku 20. Ako vnímate cenu produktov značky Kérastase Paris?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odporučenie od kaderníka na otázku 21. Aký bol dôvod Vašej kúpy prípravku Kérstase?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odporučenie od kamarátov na otázku 21. Aký bol dôvod Vašej kúpy prípravku Kérstase?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi dokážu vyriešiť problém s vlasovou pokožkou, či s vlasmi=3 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi dokážu vyriešiť problém s vlasovou pokožkou, či s vlasmi=4 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi majú krásny design=3 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi majú krásny design=4 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi majú krásny design=5 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi sú s inovatívnou technológiou=3 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi sú s inovatívnou technológiou=4 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyjadrujú eleganciu a luxus=4 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyjadrujú eleganciu a luxus=5 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysoko kvalitné=4 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysoko kvalitné=5 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi elegantná na otázku 23. Ako na Vás posobí značka Kérastase?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi jedinečná na otázku 23. Ako na Vás posobí značka Kérastase?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitná na otázku 23. Ako na Vás posobí značka Kérastase?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi luxusná na otázku 23. Ako na Vás posobí značka Kérastase?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi sebavedomá na otázku 23. Ako na Vás posobí značka Kérastase?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi snobská na otázku 23. Ako na Vás posobí značka Kérastase?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi štýlová na otázku 23. Ako na Vás posobí značka Kérastase?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi tradičná francúzska na otázku 23. Ako na Vás posobí značka Kérastase?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi banner na internete na otázku 24. Spomeniete si nejaké reklamné podklady, ktoré ste videli v súvislosti so značkou Kérastase, prosím zaškrtnite, ktoré formy ste mali možnosť vidieť?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi článok o produktoch v časopise na otázku 24. Spomeniete si nejaké reklamné podklady, ktoré ste videli v súvislosti so značkou Kérastase, prosím zaškrtnite, ktoré formy ste mali možnosť vidieť?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi letáčiky v salóne na otázku 24. Spomeniete si nejaké reklamné podklady, ktoré ste videli v súvislosti so značkou Kérastase, prosím zaškrtnite, ktoré formy ste mali možnosť vidieť?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi plagát na otázku 24. Spomeniete si nejaké reklamné podklady, ktoré ste videli v súvislosti so značkou Kérastase, prosím zaškrtnite, ktoré formy ste mali možnosť vidieť?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi plagáty, polepy, bannery s Kate Moss na otázku 24. Spomeniete si nejaké reklamné podklady, ktoré ste videli v súvislosti so značkou Kérastase, prosím zaškrtnite, ktoré formy ste mali možnosť vidieť?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi polep vo výklade kaderníckeho salónu na otázku 24. Spomeniete si nejaké reklamné podklady, ktoré ste videli v súvislosti so značkou Kérastase, prosím zaškrtnite, ktoré formy ste mali možnosť vidieť?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklamu na celú stranu v časopise na otázku 24. Spomeniete si nejaké reklamné podklady, ktoré ste videli v súvislosti so značkou Kérastase, prosím zaškrtnite, ktoré formy ste mali možnosť vidieť?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi stojany s produktami v kaderníckom salóne na otázku 24. Spomeniete si nejaké reklamné podklady, ktoré ste videli v súvislosti so značkou Kérastase, prosím zaškrtnite, ktoré formy ste mali možnosť vidieť?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzorky v salóne na otázku 24. Spomeniete si nejaké reklamné podklady, ktoré ste videli v súvislosti so značkou Kérastase, prosím zaškrtnite, ktoré formy ste mali možnosť vidieť?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi žiadne na otázku 24. Spomeniete si nejaké reklamné podklady, ktoré ste videli v súvislosti so značkou Kérastase, prosím zaškrtnite, ktoré formy ste mali možnosť vidieť?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Elle na otázku 26. Ktoré z daných časopisov čítate?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Emma na otázku 26. Ktoré z daných časopisov čítate?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Eva na otázku 26. Ktoré z daných časopisov čítate?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi In-Style na otázku 26. Ktoré z daných časopisov čítate?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Marianne na otázku 26. Ktoré z daných časopisov čítate?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 27. Uvítali by Ste fanúšikovskú stránku značky Kérstase Paris na Facebooku, resp. internetovú stránku značky v rodnom jazyku určenú pre finálnych zákazníkov?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 27. Uvítali by Ste fanúšikovskú stránku značky Kérstase Paris na Facebooku, resp. internetovú stránku značky v rodnom jazyku určenú pre finálnych zákazníkov?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nie na otázku 15. Vyskúšali ste niekedy prípravok značky Kérastase ?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kevin Murphy na otázku 13. Aké značky profesionálnej vlasovej starostlivosti z uvedených poznáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Paull Mitchel na otázku 13. Aké značky profesionálnej vlasovej starostlivosti z uvedených poznáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Alterna na otázku 13. Aké značky profesionálnej vlasovej starostlivosti z uvedených poznáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Áno na otázku 15. Vyskúšali ste niekedy prípravok značky Kérastase ?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kérastase Paris na otázku 13. Aké značky profesionálnej vlasovej starostlivosti z uvedených poznáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na internete na otázku 6. Kde najčastejšie nakupujete vlasové prípravky ?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Technológia na otázku 5. Aké atribúty zohľadňujete pri kúpe vlasového produktu?

15. Vyskúšali ste niekedy prípravok značky Kérastase ?

  • odpověď Áno:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi na internete na otázku 17. Kde Ste si zakúpili prípravok Kérastase?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi v salóne na otázku 17. Kde Ste si zakúpili prípravok Kérastase?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ľahkú intenzívnu starostlivosť na otázku 18. Aké prípravky značky Kérastase Paris si kupujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Masku na otázku 18. Aké prípravky značky Kérastase Paris si kupujete?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Olejčeky na otázku 18. Aké prípravky značky Kérastase Paris si kupujete?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šampónový kúpeľ na otázku 18. Aké prípravky značky Kérastase Paris si kupujete?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nekupujem ich na otázku 19. Ako často si kupujete výrobky značky Kérastase?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Raz za viac ako 5 mesiacov na otázku 19. Ako často si kupujete výrobky značky Kérastase?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je príliš vysoká neprimeraná kvalite na otázku 20. Ako vnímate cenu produktov značky Kérastase Paris?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je vysoká, ale primeraná kvalite na otázku 20. Ako vnímate cenu produktov značky Kérastase Paris?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odporučenie od kaderníka na otázku 21. Aký bol dôvod Vašej kúpy prípravku Kérstase?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odporučenie od kamarátov na otázku 21. Aký bol dôvod Vašej kúpy prípravku Kérstase?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dokážu vyriešiť problém s vlasovou pokožkou, či s vlasmi=3 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dokážu vyriešiť problém s vlasovou pokožkou, či s vlasmi=4 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi majú krásny design=3 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi majú krásny design=4 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi majú krásny design=5 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi sú s inovatívnou technológiou=3 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi sú s inovatívnou technológiou=4 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyjadrujú eleganciu a luxus=4 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyjadrujú eleganciu a luxus=5 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysoko kvalitné=4 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysoko kvalitné=5 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi sebavedomá na otázku 23. Ako na Vás posobí značka Kérastase?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi bol to dar na otázku 17. Kde Ste si zakúpili prípravok Kérastase?
  • odpověď Nie:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena na otázku 16. Aký bol dovod, že ste ju nikdy nevyskúšali ?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Môj kaderník ho nepoužíva a nie je v salóne k dispozícii na kúpu na otázku 16. Aký bol dovod, že ste ju nikdy nevyskúšali ?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Niekto z kaderníkov mi ho neodporučil na otázku 16. Aký bol dovod, že ste ju nikdy nevyskúšali ?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Niekto z mojich blízkych mi ho neodporučil na otázku 16. Aký bol dovod, že ste ju nikdy nevyskúšali ?

20. Ako vnímate cenu produktov značky Kérastase Paris?

  • odpověď Je vysoká, ale primeraná kvalite:
    • 6.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi majú krásny design=5 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)

21. Aký bol dôvod Vašej kúpy prípravku Kérstase?

  • odpověď Odporučenie od kaderníka:
    • 7.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi majú krásny design=5 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)

22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)

  • odpověď vyjadrujú eleganciu a luxus=5:
    • 9.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi majú krásny design=5 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)

23. Ako na Vás posobí značka Kérastase?

  • odpověď elegantná:
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi majú krásny design=5 na otázku 22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)

26. Ktoré z daných časopisov čítate?

  • odpověď Eva:
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Emma na otázku 26. Ktoré z daných časopisov čítate?

33. Odkiaľ pochádzate?

  • odpověď Slovensko:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Emma na otázku 26. Ktoré z daných časopisov čítate?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Eva na otázku 26. Ktoré z daných časopisov čítate?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Ste žena?

2. Aký je Váš vek?

3. Používate vlasové prípravky?

4. Aké vlasové prípravky používate?

5. Aké atribúty zohľadňujete pri kúpe vlasového produktu?

6. Kde najčastejšie nakupujete vlasové prípravky ?

8. Pracujete v oblasti profesionálnej vlasovej starostlivosti ?

9. Ako často navštevujete kadernícky salón?

10. Z akých dôvodov navštevujete kadernícky salón ?

11. Koľko priemerne zaplatíte za návštevu salónu? (prosím uveďte v Kč, 1 euro = 27, 9 Kč, vypočítate napr. 30 eúr krát 27,9 = prepočítaná čiastka v KČ)

13. Aké značky profesionálnej vlasovej starostlivosti z uvedených poznáte?

14. Poznáte značku Kérastase Páris?

15. Vyskúšali ste niekedy prípravok značky Kérastase ?

16. Aký bol dovod, že ste ju nikdy nevyskúšali ?

17. Kde Ste si zakúpili prípravok Kérastase?

18. Aké prípravky značky Kérastase Paris si kupujete?

19. Ako často si kupujete výrobky značky Kérastase?

20. Ako vnímate cenu produktov značky Kérastase Paris?

21. Aký bol dôvod Vašej kúpy prípravku Kérstase?

22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)

23. Ako na Vás posobí značka Kérastase?

24. Spomeniete si nejaké reklamné podklady, ktoré ste videli v súvislosti so značkou Kérastase, prosím zaškrtnite, ktoré formy ste mali možnosť vidieť?

26. Ktoré z daných časopisov čítate?

27. Uvítali by Ste fanúšikovskú stránku značky Kérstase Paris na Facebooku, resp. internetovú stránku značky v rodnom jazyku určenú pre finálnych zákazníkov?

29. Z akého veľkého mesta pochádzate ?

30. Aký je Váš príjem (v čistom)?

31. Ste pracujúci alebo študent?

32. AKé je Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie?

33. Odkiaľ pochádzate?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Ste žena?

2. Aký je Váš vek?

3. Používate vlasové prípravky?

4. Aké vlasové prípravky používate?

5. Aké atribúty zohľadňujete pri kúpe vlasového produktu?

6. Kde najčastejšie nakupujete vlasové prípravky ?

8. Pracujete v oblasti profesionálnej vlasovej starostlivosti ?

9. Ako často navštevujete kadernícky salón?

10. Z akých dôvodov navštevujete kadernícky salón ?

11. Koľko priemerne zaplatíte za návštevu salónu? (prosím uveďte v Kč, 1 euro = 27, 9 Kč, vypočítate napr. 30 eúr krát 27,9 = prepočítaná čiastka v KČ)

13. Aké značky profesionálnej vlasovej starostlivosti z uvedených poznáte?

14. Poznáte značku Kérastase Páris?

15. Vyskúšali ste niekedy prípravok značky Kérastase ?

16. Aký bol dovod, že ste ju nikdy nevyskúšali ?

17. Kde Ste si zakúpili prípravok Kérastase?

18. Aké prípravky značky Kérastase Paris si kupujete?

19. Ako často si kupujete výrobky značky Kérastase?

20. Ako vnímate cenu produktov značky Kérastase Paris?

21. Aký bol dôvod Vašej kúpy prípravku Kérstase?

22. Ako by ste ohodnotili produkty značky Kérastase?(0- najnižšie ohodnotenie, 5 - najvyššie)

23. Ako na Vás posobí značka Kérastase?

24. Spomeniete si nejaké reklamné podklady, ktoré ste videli v súvislosti so značkou Kérastase, prosím zaškrtnite, ktoré formy ste mali možnosť vidieť?

26. Ktoré z daných časopisov čítate?

27. Uvítali by Ste fanúšikovskú stránku značky Kérstase Paris na Facebooku, resp. internetovú stránku značky v rodnom jazyku určenú pre finálnych zákazníkov?

29. Z akého veľkého mesta pochádzate ?

30. Aký je Váš príjem (v čistom)?

31. Ste pracujúci alebo študent?

32. AKé je Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie?

33. Odkiaľ pochádzate?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Bláhová, P.Image značky vlasovej kozmetiky (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://image-znacky-vlasovej-kozmet.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.