Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Image značky Wolf - energeticky úsporné systémy

Image značky Wolf - energeticky úsporné systémy

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Monika Slezáková
Šetření:15. 03. 2012 - 27. 03. 2012
Počet respondentů:190
Počet otázek (max/průměr):17 / 16.19
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:40 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:52
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
chtěla bych Vás touto formou požádat o vyplnění dotazníku týkajícího se image firmy KKH Brno, spol. s r.o., která na český trh dodává energeticky úsporné systémy.
Dotazník bude využit pro zpracování komunikačního plánu coby součásti mé diplomové práce.
Dotazník je zcela anonymní a nezabere více než 6 minut. Budu ráda, najdete-li si čas a odpovíte na následující otázky.
Děkuji všem za ochotu a spolupráci.
Monika Slezáková
 

Odpovědi respondentů

1. Jaké značky kotlů (systémů pro vytápění a ohřev vody) znáte? Prosím vepište.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné147,37 %7,37 %  
Dakon105,26 %5,26 %  
Viadrus84,21 %4,21 %  
neznám73,68 %3,68 %  
Buderus63,16 %3,16 %  
žádný42,11 %2,11 %  
junkers42,11 %2,11 %  
Mora42,11 %2,11 %  
Wolf31,58 %1,58 %  
junkers, buderus21,05 %1,05 %  
ostatní odpovědi Protherm
Nevzpominam si
Atmos
Baxi
žádnou
nevím
pro therm
Thermona,viesman,viadrus,rapido,buderus,junkers
Mora, Dakon, Viadrus, Baxi
Buderus, CIAT, Viessmann, Thermona, Protherm
Ariston
veissman, dakon
Junker, Buderus, Wolf
nevím ja na značku nekoukám
niagara
Baxi,Wolf,Destila
Dakon, Viadrus
MORATOP, Junkers, Dakon
Niagara Delta
wolf, viadrus,therm, buderus
Protherm, Viadrus
Buderus, protherm, vidarus, dakon...
Junkers, Viesman, Buderus, Baxi, Wolf
viadrus, dakon, junkers, viessmann, buderus
Junkers, Termona,
Wolf, Baxi, Geminox, Vaillant, Junkers, Dakon, Thermona, ACV, atd.
viadrus, protherm
Junkers, Dakon
je mi líto neznám
Buderus, Viadrus
jotul
dakon,
Mora, Wolf, Viadrus, Vaillant
dakon,viadrus
wiessman, buderus
junkers, viessmann, wolf, buderus
žádné - nepoužívám je - centrální vytápění bytů
Destila, Junkers
Dakon, Buderus, Feroli
Dakon, Viadrus, Vaillant, Buderus, Viesmann, Wolf
Viessmann, Protherm
therm
baxi, junkers,buderus,viessmann,brotje,vaillant,geminox,protherm,thermona,hoval,immergas
wolf,protherm,buderus,junkers
Mora, Karma, Wolf
těch značek je hodně
Wolf, junkers, Buderus, Baxi, John Wood, Destila
Viessmann, Wolf, Protherm, Termona, Geminoc, Junkers, BAXI, Vaillant, Buderus,
Wolf, Viessmann, Buderus, Hoval, Baxi, Thermona, Dakon, Protherm, Viadrus, Vaillant, De Dietrich, Geminox, Mora, Chaffoteaux et Maury
neznám, bohužel
Junkers, Wolf
Geretta
Viesmann, Wolf, Dakon, Vailant
ÖkoFen
Etta
není důležité, najdu na netu
Dakon, Viadrus, Vaillant, Atmos, ACOND, YORK
VOLF , PROTHERM , VIESSMANN , GEMINOX
plyn:junkers elektřina:dražice,tartramat (preferuji dražice)
Hot Jet, Romo,
baxi, thermona, destila, wolf
dakon ,vailant
pepo
cvvxvxvxcvxvxv
cgw,cgs,cgb
Neznám.
Dakon, Tatramat, Viadrus,
ferroli domina oasi
wolf,junkers,vailant,dakon,therm,protherm,viessman,baxi
viessmann, atmos
Enbra-JohnWood, Ferroli, ProTherm, Dakon, Wolf
Dakon, ProTherm, Vaillant, Lavor Vulcano 74, Junkers
Junkers, Viessmann, Dakon, ProTherm, Atmos, Wolf
Hermes
Wolf, Junkers, Viessmann, Dakon, ProTherm
Mora, Buderus, Karma, Gamat, Whirpool
ne
žiadne
VIADRUS,
imergas
atmos, thermona
neznám žádné.
Vailant, buderus
zadne
Viadrus, Viessmann, Buderus
Theromna, Dakon
wiesmann
jj
viadrus,dakon
Viessmann
Dakon, Buderus, Junkers
Wolf, Junkers, Buderus, Dakon, Verner
Vailant
Junkers, Destila
neznám žádné
??
viesmann, buderus, regulus, junkers
wolf, buderus
buderus, junkers, bosh
???
panter
buderus, wilo,...
Buderus, Destila,Thermona Viadrus
viadrus, junkers
Mora, Junkers, Viadrus
karma, mora
nemohu si vzpomenout
buderus, baxi, thermona, protherm, viessmann
wolf, baxi, viessman, vaillant buderus, junkers, geminox
baxi, destila, thermona
vailant, buderus, junkers, viessmann
wolf, viessmann, junkers, geminox, baxi
viessmann, wolf
Buderus, Junkers, Wolf
baxi, thermona, vailant
Dakon, Junkers, Viesmann
dakon, buderus, junkers, baxi
buderus, wolf, baxi
Dakon, Junkers, Vaillant, Termona, Proterm, Vaxi, Wolf
Hermann, Baxi, Protherm, Wolf, Karma, De Dietrich, Ferroli, Dakon, Ariston
destila kdysi
Protherm, Karma, Dakon, Ariston, Viessmann
12867,37 %67,37 % 

Graf

2. Znáte firmu KKH Brno, spol. s r.o., která je distributorem kotlů Wolf pro český trh?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13872,63 %72,63 %  
ano4021,05 %21,05 %  
nevím126,32 %6,32 %  

Graf

3. Označte to zboží, s nímž jste se u značky Wolf setkali.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesetkal/-a jsem se s touto značkou13772,11 %72,11 %  
kondenzační kotle4724,74 %24,74 %  
solární technika2915,26 %15,26 %  
zásobníky2111,05 %11,05 %  
tepelná čerpadla168,42 %8,42 %  
klimatizační jednotky115,79 %5,79 %  
větrací jednotky94,74 %4,74 %  

Graf

4. Bylo by pro Vás zajímavé řešení jediného „energeticky úsporného systému“, který by zahrnoval vytápění, ohřev vody, regulaci, servis a další služby od jediného dodavatele?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano určitě, je to pohodlné a úsporné8142,63 %42,63 %  
spíše ano, nemám s tím zkušenosti6936,32 %36,32 %  
nevím, dám na doporučení montážní firmy157,89 %7,89 %  
ne, raději volím různé dodavatele a chci mít kontrolu115,79 %5,79 %  
spíše ne, mám strach z novot84,21 %4,21 %  
Budu řešit, až budu potřebovat. Zatím nepotřebuji10,53 %0,53 %  
ne většinou se jedná stejně o jiné výrobce,zkušený odborní dokáže udělat ekvivaletní náhradu,za nižší pořizovací náhrady s výhodou optimalizace návrhu dle konkrétního použití10,53 %0,53 %  
Spíše ano, ale nikdo zatím nebyl schopen dodat řídící jednotku, která by uměla řídit vše, tak jak chci. Kamarád se tedy učí programovat, a dodá ji on.10,53 %0,53 %  
hlavně nějaká centrální řídící jednotka10,53 %0,53 %  
ano,pokud by to bylo cenově srovnatelné s konkurencí.10,53 %0,53 %  
vůbec nevím 10,53 %0,53 %  

Graf

5. Na škále 1 – 5 ohodnoťte, co je pro Vás při koupi kotle důležité. 1 znamená „nejméně důležité“ a 5 „nejvíce důležité“.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena3.5321.47
Ekoprovoz (ohleduplnost k životnímu prostředí)3.2211.404
Moderní technologie3.3631.347
Bezpečnost4.2051.963
Design2.6211.383
Známost značky2.8951.126
Spotřeba energie4.1532.119
Úspora nákladů4.1682.193
Dostupnost servisu3.9261.416
Prodloužená záruční lhůta3.3111.235
Doporučení servisní / montážní firmy3.2581.107

Graf

6. Vlastníte nějaké zařízení značky Wolf?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne16285,26 %85,26 %  
nevím168,42 %8,42 %  
ano126,32 %6,32 %  

Graf

7. Jste spokojen/-a se zařízeními této značky? V případě, že nikoli, prosím uveďte důvod (nepovinné)..

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Značku neznám12163,68 %63,68 %  
Spíše spokojen/-a168,42 %8,42 %  
nevlastním105,26 %5,26 %  
nemám63,16 %3,16 %  
Velmi spokojen/-a63,16 %3,16 %  
neznám42,11 %2,11 %  
nemám zařízení této značky21,05 %1,05 %  
nepovinne21,05 %1,05 %  
Spíše nespokojen/-a21,05 %1,05 %  
nevlastním ;)10,53 %0,53 %  
nemám tuto značku10,53 %0,53 %  
ne10,53 %0,53 %  
.10,53 %0,53 %  
nemám zkušenosti10,53 %0,53 %  
nemám s ní zkušenosti10,53 %0,53 %  
nevím, neobsluhuji zařízení10,53 %0,53 %  
Nemám zkušenost s touto značkou, firmou ani výrobky10,53 %0,53 %  
nevlastním zařízení10,53 %0,53 %  
nemám zkušenost se značkou10,53 %0,53 %  
žádné zařízení nevlastním10,53 %0,53 %  
nevím10,53 %0,53 %  
nemám žádné zařízení této značky10,53 %0,53 %  
nemám osobní zkušenosti10,53 %0,53 %  
nemohu posoudit vlastním pouze krátce plynový kotel10,53 %0,53 %  
nemám zkušenost10,53 %0,53 %  
Velmi nespokojen/-a10,53 %0,53 %  
Bez zkušenosti.10,53 %0,53 %  
nemohu posoudit10,53 %0,53 %  
Nepovinné :-)10,53 %0,53 %  
Nejsem vlastnik.10,53 %0,53 %  

Graf

8. Byl/-a jste spokojen/-a s komunikací dodávající firmy (např. montážní, servisní) této značky? V negativním případě, prosím uveďte, co Vám chybělo (nepovinné).

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemám zkušenost13168,95 %68,95 %  
Spíše spokojen/-a2211,58 %11,58 %  
Velmi spokojen/-a84,21 %4,21 %  
neznám42,11 %2,11 %  
Spíše nespokojen/-a42,11 %2,11 %  
nevlastním31,58 %1,58 %  
nemám zkušenosti31,58 %1,58 %  
nemám zařízení této značky21,05 %1,05 %  
Značku neznám10,53 %0,53 %  
nevlastním ;)10,53 %0,53 %  
nevím10,53 %0,53 %  
N/A10,53 %0,53 %  
nemám tento kotel10,53 %0,53 %  
-10,53 %0,53 %  
nemám s ní zkušenosti10,53 %0,53 %  
nemám s čím, když nemám Wolfa10,53 %0,53 %  
nevím, komunikoval s firmou přítel10,53 %0,53 %  
Nemám zkušenost s touto značkou, firmou ani výrobky10,53 %0,53 %  
vysoká cena za zprovoznění a povinné servisy pro zachování záruky,zatím jsem nic jiného neřešil 10,53 %0,53 %  
Velmi nespokojen/-a10,53 %0,53 %  
nepovinné10,53 %0,53 %  

Graf

9. Doporučil/-a byste známému, který si chce koupit kotel, značku Wolf?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, koupil/-a bych značku, kterou více znám 4322,63 %22,63 %  
Ano2915,26 %15,26 %  
neznám168,42 %8,42 %  
nevím115,79 %5,79 %  
nemám zkušenost94,74 %4,74 %  
Ne, koupil/-a bych levnější kotel 73,68 %3,68 %  
neznám značku42,11 %2,11 %  
nemám zkušenosti21,05 %1,05 %  
Značku neznám21,05 %1,05 %  
nevlastním10,53 %0,53 %  
nevím, nemám zn. Wolf10,53 %0,53 %  
nemohu posoudit10,53 %0,53 %  
.10,53 %0,53 %  
více oslovených firem více nabídek a potom vybrat.10,53 %0,53 %  
pokud máme tuto značku, pak ano10,53 %0,53 %  
nevím, nemám zkušenost10,53 %0,53 %  
nemám zařízení této značky10,53 %0,53 %  
Nemám zkušenost s touto značkou, firmou ani výrobky10,53 %0,53 %  
kotle Wolf neznám10,53 %0,53 %  
nemám zkušenost se značkou10,53 %0,53 %  
Nevím, mohu hodnotit, až kdybych se blíže seznámila s tímto zbožím.10,53 %0,53 %  
neznám značku Wolf10,53 %0,53 %  
tuto značku neznám10,53 %0,53 %  
neznám tuto značku10,53 %0,53 %  
neam zkusenost10,53 %0,53 %  
neznámWolf, nemohu doporučit10,53 %0,53 %  
nemohu hodnotit10,53 %0,53 %  
Nemám zkušenost, proto nemohu doporučit10,53 %0,53 %  
ano,s výhradami10,53 %0,53 %  
ne, v kotlích se neorientuji10,53 %0,53 %  
nemám kotel Wolf10,53 %0,53 %  
Nevím, se značkou Wolf jsem se zatím moc nesetkal.10,53 %0,53 %  
ne, nedoporučuji to, co nemám vyzkoušené10,53 %0,53 %  
musela bych nejprve prostudovat nabídku10,53 %0,53 %  
x10,53 %0,53 %  
pokud bych měla zkušenost, ale nemám10,53 %0,53 %  
značku wolf neznám10,53 %0,53 %  
Ne, neznám tuto značku.10,53 %0,53 %  
Kdybych takovej kotel vlastnil a byl s ním spokojený, tak ano.10,53 %0,53 %  
nemohu hodnotit, bydlím v paneláku10,53 %0,53 %  
nevím nemám se značkou žádné zkušenosti10,53 %0,53 %  
se znackou Wolf nemam zkusenost10,53 %0,53 %  
nemam primou osobni zkusenost10,53 %0,53 %  
Nedoporucila nemám odborné znalosti a zkušenosti.10,53 %0,53 %  
Nevim nezám značku sám.10,53 %0,53 %  
nedoporučil, neznám10,53 %0,53 %  
nemohu doporučit, když značku neznám10,53 %0,53 %  
necim10,53 %0,53 %  
nedoporučila, protože neznám10,53 %0,53 %  
neznám kotle wolf10,53 %0,53 %  
značku Wolf neznám, nemohu doporučit10,53 %0,53 %  
nedokážu posoudit10,53 %0,53 %  
Značku neznám, nemohu doporučit10,53 %0,53 %  
v této problematice se neorientuji10,53 %0,53 %  
neznam tuto znacku, nemohu posoudit10,53 %0,53 %  
zdrzela bych se10,53 %0,53 %  
neznam tuto znacku10,53 %0,53 %  
nemohu doporučit10,53 %0,53 %  
neznám, proto nemůžu doporučit10,53 %0,53 %  
?10,53 %0,53 %  
značku neznám, proto nemůžu doporučit10,53 %0,53 %  
vlastně nevím, asi ano10,53 %0,53 %  
nezmám značku, proto nevím10,53 %0,53 %  
ne, protože o produktech nic nevím10,53 %0,53 %  
nepovinné10,53 %0,53 %  
neznám ji10,53 %0,53 %  
nevím, nevlastním10,53 %0,53 %  
Nevím, neznám parametry10,53 %0,53 %  
Ne, protože ji neznám10,53 %0,53 %  
když něco neznám, nemůžu doporučit10,53 %0,53 %  
ne, protože neznám10,53 %0,53 %  
nedoporučil,značku vůbec neznám10,53 %0,53 %  
spolecnost neznam10,53 %0,53 %  
Nemám zkušenost.10,53 %0,53 %  
Dle okolností.10,53 %0,53 %  
Pokud bych měl zkušenost.10,53 %0,53 %  

Graf

10. Kde jste získal/-a informace o značce Wolf?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nikdy jsem o ní neslyšel/-a11460 %60 %  
rozhovor se známými, kolegy4021,05 %21,05 %  
internet3317,37 %17,37 %  
odjinud2513,16 %13,16 %  
www.kkh.cz126,32 %6,32 %  
venkovní reklama (billboard, polep vozů...)115,79 %5,79 %  
www.wolf-kotle.cz73,68 %3,68 %  
leták, brožura63,16 %3,16 %  
inzerce52,63 %2,63 %  
odborný časopis42,11 %2,11 %  
odborný server31,58 %1,58 %  
nikdy jsem o n neslyšel10,53 %0,53 %  

Graf

11. Jaká forma informací o vytápění, solárních systémech, větrání či energeticky úsporných systémech by Vás nejvíce oslovila, upoutala?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 3).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet – odborné servery10856,84 %56,84 %  
Internet – články na informačních a zábavných serverech (novinky.cz, deník.cz, super.cz, ihned.cz, měšec.cz, blesk.cz, žena.cz…. 8243,16 %43,16 %  
Tematicky zaměřená diskuze - TV8142,63 %42,63 %  
Rozhovor s autoritou v oboru, známou osobností7338,42 %38,42 %  
Reklama v rádiu, TV5730 %30 %  
Tisk - články5126,84 %26,84 %  
Stánek na veletrhu5126,84 %26,84 %  
Informační letáky, brožury4724,74 %24,74 %  
Tisk – inzerce4021,05 %21,05 %  
Tematicky zaměřený pořad - rádio4021,05 %21,05 %  
Venkovní reklama (billboardy, cedule...)2714,21 %14,21 %  
Facebook2111,05 %11,05 %  
Infomaily, newslettery84,21 %4,21 %  

Graf

12. Kde byste kotel kupoval/-a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
montážní / servisní firma11560,53 %60,53 %  
velkoobchod4222,11 %22,11 %  
internetový obchod2312,11 %12,11 %  
specializovany "kamenný" obchod/sklad, internet nikdy10,53 %0,53 %  
prodejna10,53 %0,53 %  
místní prodejce s vlastním servisem10,53 %0,53 %  
Dle rozdílu ceny10,53 %0,53 %  
prodejna pro normalni zakazniky jako je treba Bauhaus10,53 %0,53 %  
kdekoliv, podle situace10,53 %0,53 %  
dle ceny10,53 %0,53 %  
kde by mi to nejvíc vyhovovalo10,53 %0,53 %  
nekupoval bych10,53 %0,53 %  
kdekoliv, podle aktuální nabídky10,53 %0,53 %  

Graf

13. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž10253,68 %53,68 %  
žena8846,32 %46,32 %  

Graf

14. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské9550 %50 %  
středoškolské7841,05 %41,05 %  
vyučen/-a136,84 %6,84 %  
základní42,11 %2,11 %  

Graf

15. Do které věkové skupiny spadáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31 - 40 let8343,68 %43,68 %  
21 - 30 let6132,11 %32,11 %  
41 - 50 let3216,84 %16,84 %  
51 - 60 let84,21 %4,21 %  
61+ let52,63 %2,63 %  
do 20 let10,53 %0,53 %  

Graf

16. Z jakého pocházíte kraje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jihomoravský 6634,74 %34,74 %  
Moravskoslezský2211,58 %11,58 %  
Hlavní město Praha189,47 %9,47 %  
Vysočina136,84 %6,84 %  
Olomoucký126,32 %6,32 %  
Královéhradecký105,26 %5,26 %  
Středočeský94,74 %4,74 %  
Jihočeský94,74 %4,74 %  
Zlínský73,68 %3,68 %  
Ústecký 73,68 %3,68 %  
Pardubický63,16 %3,16 %  
Liberecký63,16 %3,16 %  
Plzeňský31,58 %1,58 %  
Karlovarský21,05 %1,05 %  

Graf

17. Vaše podněty a náměty. Máte další komentáře k tématu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

---

:-)

.

...ziadne

Bez podnětů.

Dakon - srdce vašeho domova :-)

Dejte si pozor na Pavla Chmelaře je to strašněj obšourník!!!!Původně chtěl točit porno filmy,ale nechtěli mu platit přečasy.

Děkuji nemám. Na shledanou.

Děkuji.

dfvsdffsdfs

držím palce s DP:-)

Firma by se měla více zaměřit na propagaci své značky. Nikdy jsem o této značce neslyšel.

K tématu nemám připomínky.

ne

ne

ne

Ne

Ne.

Ne.

několikrát odpovídám na stejnou otázku - že firmu ani značku neznám... příště bych volila lepší strukturu dotazníku...

Některé otázky nenavazují.

Nemam

nemám

nemam

Nemám

nemám

Nemam žádné.

Nikoli.

o

Proč je Moravskoslezský kraj v seznamu krajů opět na posledním místě? :-)

při vytváření dotazníku je třeba dát do proměnných všechny možnosti odpovědí a FILTRY otázek!!!

Slečno moc Vám to na fotce sluší, pokud by Vám to nevadilo mohl bych Vás pozvat na kávu nebo oběd. Pokud jste z Brna a okolí. Vypadáte jako velmi sympatická slečna a velmi se mi líbíte. :-) ps: Ozvěte se. :-)

Toto je zajisté jen další dotazník na podporu reklamy... A podle té se lidé NEMAJÍ nikdy rozhodovat

zadne

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Znáte firmu KKH Brno, spol. s r.o., která je distributorem kotlů Wolf pro český trh?

  • odpověď ano:
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi www.kkh.cz na otázku 10. Kde jste získal/-a informace o značce Wolf?

3. Označte to zboží, s nímž jste se u značky Wolf setkali.

  • odpověď kondenzační kotle:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Vlastníte nějaké zařízení značky Wolf?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi www.kkh.cz na otázku 10. Kde jste získal/-a informace o značce Wolf?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi klimatizační jednotky na otázku 3. Označte to zboží, s nímž jste se u značky Wolf setkali.
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zásobníky na otázku 3. Označte to zboží, s nímž jste se u značky Wolf setkali.

5. Na škále 1 – 5 ohodnoťte, co je pro Vás při koupi kotle důležité. 1 znamená „nejméně důležité“ a 5 „nejvíce důležité“.

  • odpověď Spotřeba energie=1:
    • 6.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost servisu=1 na otázku 5. Na škále 1 – 5 ohodnoťte, co je pro Vás při koupi kotle důležité. 1 znamená „nejméně důležité“ a 5 „nejvíce důležité“.
    • 6.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Úspora nákladů=1 na otázku 5. Na škále 1 – 5 ohodnoťte, co je pro Vás při koupi kotle důležité. 1 znamená „nejméně důležité“ a 5 „nejvíce důležité“.
  • odpověď Úspora nákladů=1:
    • 6.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost servisu=1 na otázku 5. Na škále 1 – 5 ohodnoťte, co je pro Vás při koupi kotle důležité. 1 znamená „nejméně důležité“ a 5 „nejvíce důležité“.
    • 6.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spotřeba energie=1 na otázku 5. Na škále 1 – 5 ohodnoťte, co je pro Vás při koupi kotle důležité. 1 znamená „nejméně důležité“ a 5 „nejvíce důležité“.

11. Jaká forma informací o vytápění, solárních systémech, větrání či energeticky úsporných systémech by Vás nejvíce oslovila, upoutala?

  • odpověď Internet – odborné servery:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, raději volím různé dodavatele a chci mít kontrolu na otázku 4. Bylo by pro Vás zajímavé řešení jediného „energeticky úsporného systému“, který by zahrnoval vytápění, ohřev vody, regulaci, servis a další služby od jediného dodavatele?

13. Jakého jste pohlaví?

  • odpověď muž:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi www.kkh.cz na otázku 10. Kde jste získal/-a informace o značce Wolf?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké značky kotlů (systémů pro vytápění a ohřev vody) znáte? Prosím vepište.

2. Znáte firmu KKH Brno, spol. s r.o., která je distributorem kotlů Wolf pro český trh?

3. Označte to zboží, s nímž jste se u značky Wolf setkali.

4. Bylo by pro Vás zajímavé řešení jediného „energeticky úsporného systému“, který by zahrnoval vytápění, ohřev vody, regulaci, servis a další služby od jediného dodavatele?

5. Na škále 1 – 5 ohodnoťte, co je pro Vás při koupi kotle důležité. 1 znamená „nejméně důležité“ a 5 „nejvíce důležité“.

6. Vlastníte nějaké zařízení značky Wolf?

7. Jste spokojen/-a se zařízeními této značky? V případě, že nikoli, prosím uveďte důvod (nepovinné)..

8. Byl/-a jste spokojen/-a s komunikací dodávající firmy (např. montážní, servisní) této značky? V negativním případě, prosím uveďte, co Vám chybělo (nepovinné).

9. Doporučil/-a byste známému, který si chce koupit kotel, značku Wolf?

10. Kde jste získal/-a informace o značce Wolf?

11. Jaká forma informací o vytápění, solárních systémech, větrání či energeticky úsporných systémech by Vás nejvíce oslovila, upoutala?

12. Kde byste kotel kupoval/-a?

13. Jakého jste pohlaví?

14. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

15. Do které věkové skupiny spadáte?

16. Z jakého pocházíte kraje?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké značky kotlů (systémů pro vytápění a ohřev vody) znáte? Prosím vepište.

2. Znáte firmu KKH Brno, spol. s r.o., která je distributorem kotlů Wolf pro český trh?

3. Označte to zboží, s nímž jste se u značky Wolf setkali.

4. Bylo by pro Vás zajímavé řešení jediného „energeticky úsporného systému“, který by zahrnoval vytápění, ohřev vody, regulaci, servis a další služby od jediného dodavatele?

5. Na škále 1 – 5 ohodnoťte, co je pro Vás při koupi kotle důležité. 1 znamená „nejméně důležité“ a 5 „nejvíce důležité“.

6. Vlastníte nějaké zařízení značky Wolf?

7. Jste spokojen/-a se zařízeními této značky? V případě, že nikoli, prosím uveďte důvod (nepovinné)..

8. Byl/-a jste spokojen/-a s komunikací dodávající firmy (např. montážní, servisní) této značky? V negativním případě, prosím uveďte, co Vám chybělo (nepovinné).

9. Doporučil/-a byste známému, který si chce koupit kotel, značku Wolf?

10. Kde jste získal/-a informace o značce Wolf?

11. Jaká forma informací o vytápění, solárních systémech, větrání či energeticky úsporných systémech by Vás nejvíce oslovila, upoutala?

12. Kde byste kotel kupoval/-a?

13. Jakého jste pohlaví?

14. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

15. Do které věkové skupiny spadáte?

16. Z jakého pocházíte kraje?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Slezáková, M.Image značky Wolf - energeticky úsporné systémy (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://image-znacky-wolf-energetick.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.