Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > IMK v rámci filmového marketingu

IMK v rámci filmového marketingu

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jakub Matalík
Šetření:26. 03. 2013 - 17. 04. 2013
Počet respondentů:138
Počet otázek (max/průměr):15 / 14.03
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:10
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

 

obracím se na Vás touto formou s prosbou o vyplnění následujícího krátkého dotazníku, který mi pomůže získat důležité informace pro mou diplomovou práci na téma "Integrovaná marketingová komunikace v rámci filmového marketingu". Dotazník je určen pro pravidelné i nepravidelné návštěvníky kina.

 

Předem děkuji za Váš čas

Odpovědi respondentů

1. Jakému typu kina dáváte přednost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
multikino9468,12 %68,12 %  
klasické kino (jeden sál)4431,88 %31,88 %  

Graf

2. Kolikrát jste navštívil/a kino za posledních 6 měsíců?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-3 x9669,57 %69,57 %  
4-6 x2115,22 %15,22 %  
vícekrát117,97 %7,97 %  
7-10 x107,25 %7,25 %  

Graf

3. Na jakém filmu jste byl/a naposledy v kině (název)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Skyfall128,7 %8,7 %  
Hobit96,52 %6,52 %  
Terapie Láskou85,8 %5,8 %  
Nespoutaný Django64,35 %4,35 %  
Babovřesky 53,62 %3,62 %  
James Bond32,17 %2,17 %  
Atlas mraků32,17 %2,17 %  
Anna Karenina32,17 %2,17 %  
Hobbit32,17 %2,17 %  
Hostitel32,17 %2,17 %  
ostatní odpovědi avengers
Jeníček a Mařenka
Nic nás nerozdělí
Lincoln
Argo
Mama
STMÍVÁNÍ
Gambit
Les Misérables
Martin a Venuše
nepamatuji se
Diktator
Polski film
Dokument "Ve vězení se burky nenosí"
Jonathasův prales
Čtyřlístek ve službách krále
Lovci mafie
Nespoutaný Dango
Líbáš jako ďábel
30 minut po půlnoci
Láska
Renoir
Ojížděči odpadků
VÁLKA VULKÁNP CINESTAR
Let
Už si ani nepamatuji.
Django unchained
Smrtonosná past 5
Nenahraditelní (Unexpendables)
druhá šance
Medved a myška
Hobbit: Neočekávaná cesta
nadherne bytosti
Piráti z Karibiku
G. I. Joe II
The Hobbit: An Unexpected Journey
James Bond - Skyfall
The Host
vratné láhve
Paranormal activity 4
nepamatuji si
Okresní přebor
šmoulové
?
Master
Jenicek a Marenka
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic
Paralelní svět
Twilight
Pád Bílého domu
Vedlejší účinky
96 hodin - Odplata
tohele je válka
G.I. Joe 2
čtyřlístek ( návštěva s dětmi)
G.I.JOE Odveta
Martin a Venuse
the avengers
Mladá a divoká
bond
Babovresky
96 hodin Odplata
Za poslední dva roky jsem v kině nebyla.
Mocný vládce Oz
Spring Breakers
Lesní duch
Harry Potter a Relikvie Smrti
O myšce a medvědovi
Twillight sága
Mistr
Bídníci, nazev nevim
prokletý dům slunečnic
adsads
V cizí kůži
8360,14 %60,14 % 

Graf

4. Při poslední návštěvě kina jsem film vybíral/a:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dlouho dopředu (dny / týdny)6144,2 %44,2 %  
před návštěvou kina (hodiny)5741,3 %41,3 %  
až při návštěvě kina128,7 %8,7 %  
věděla jsem napřed, že na tento film chci jít10,72 %0,72 %  
1 den předem10,72 %0,72 %  
spontáně -malé městské kino, kt. se pro vratné láhve hodilo10,72 %0,72 %  
pro děti vše10,72 %0,72 %  
nevybíral jsem sám - byl jsem pozván10,72 %0,72 %  
dle platnosti employee vouchers :D10,72 %0,72 %  
byl jsem přizván10,72 %0,72 %  
na ufd.cz i měsíce dopředu10,72 %0,72 %  

Graf

5. První zmínku o posledně navštíveném filmu jste zaregistroval/a přes:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet7453,62 %53,62 %  
přátelé / rodina3525,36 %25,36 %  
kino2316,67 %16,67 %  
TV2115,22 %15,22 %  
venkovní reklama1813,04 %13,04 %  
tisk117,97 %7,97 %  
rádio42,9 %2,9 %  
rekláma v odborní lit.10,72 %0,72 %  
pre-production10,72 %0,72 %  
nepamatuju si10,72 %0,72 %  
kniha, kterou jsem přečetla a na základě které jsem pak zjišťovala, jestli se ji náhodou někdo nestíhá natočit jako film10,72 %0,72 %  

Graf

6. Informace o filmech vyhledávám přes (max. tři možnosti):

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet12993,48 %93,48 %  
přátelé / rodina5237,68 %37,68 %  
kino (včetně infolinky, web kina apod.)4129,71 %29,71 %  
tisk2014,49 %14,49 %  
TV42,9 %2,9 %  
rekláma10,72 %0,72 %  
csfd10,72 %0,72 %  

Graf

7. Při návštěvě kina si z upoutávek na filmy všímám nejvíce (alespoň dvě možnosti):

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 2).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
trailer11784,78 %84,78 %  
Plakáty10475,36 %75,36 %  
velkoplošný banner3626,09 %26,09 %  
3D stojan2618,84 %18,84 %  
reklamní předměty10,72 %0,72 %  
program10,72 %0,72 %  
upoutávky nesleduji vůbec, nevím, proč jsou v dotazníku povinné 2 možnosti10,72 %0,72 %  
snažím se vše ignorovat10,72 %0,72 %  
rekláma v časopisech10,72 %0,72 %  
holky u popkornu10,72 %0,72 %  
už ničeho10,72 %0,72 %  
většinou ale doporučení přátel10,72 %0,72 %  
fakt jen ttrailery10,72 %0,72 %  
asdasdads10,72 %0,72 %  

Graf

8. Co vás nejvíce ovlivňuje při výběru filmu (max. tři možnosti)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žánr8360,14 %60,14 %  
děj6043,48 %43,48 %  
doporučení od přátel / rodiny5741,3 %41,3 %  
herecké obsazení5237,68 %37,68 %  
trailer4633,33 %33,33 %  
recenze4230,43 %30,43 %  
získané ocenění1611,59 %11,59 %  
režisér21,45 %1,45 %  
krev,sex,herci,režisér10,72 %0,72 %  
hodnocení na ČSFD/IMDB10,72 %0,72 %  
vše výše zmíněné, chodím takřka na vše10,72 %0,72 %  
časová vhodnost projekce10,72 %0,72 %  
vlastní úsudek o filmu10,72 %0,72 %  

Graf

9. Znáte nějaké internetové stránky zabývající se filmy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10777,54 %77,54 %  
Ne3122,46 %22,46 %  

Graf

10. V případě, že jste uvedl/a "ano" , napište prosím které:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
csfd1817,65 %13,04 %  
csfd.cz1211,76 %8,7 %  
www.csfd.cz98,82 %6,52 %  
ČSFD65,88 %4,35 %  
Csfd.cz, imdb.com 43,92 %2,9 %  
Česko-slovenská filmová databáze32,94 %2,17 %  
Imdb21,96 %1,45 %  
www.csfd.cz, www.osobnosti.cz, www.horror.cz10,98 %0,72 %  
ČSFD, IMDB10,98 %0,72 %  
ČSFD, Filmweb10,98 %0,72 %  
ostatní odpovědi FFFilm, Moviezone, Gorila
Houser.cz
CSFD,IMDB
http://www.csfd.cz/
www.csfd.cz,www.imdb.com
csdf.cz
ULOŽTO
www.idnes.cz/kultura
csfd.cz, imdb.com, fffilm.name :-)
dokina, filmplus
ČSFD.cz
imb
fffilm.name
CSFD, IMDB
imdb.com;csfd.cz
www.kinobox.cz
http://movies.about.com/
ufd.cz
http://www.cinemacity.cz/movies
ČSFD, IMDB, FDB
csfd, fdb
stránky CSFD
cfcr
Československá filmová databáze (csfd.cz)
Premiere
ČSFD, FDB
FDB.cz, IMDB.com, CSFD.cz
IMDB.com Csfd.com
čsfd,imdb
csfd.cz ,moviezone.cz
www.čsfd.cz
www-csfd.cz, www.imdb.com, www.ufd.cz
csfd kinobox imdb
čsfd.cz, imdb.com
Moviezone.cz
www.ufd.cz, www.ufd.sk, www.csfd.cz, www.imdb.com, www.filmbox.com
csfd.cz;fdb.cz;imdb.com
imdb.com, csfd.cz atd.
csfd.cz, gorilla.cz
imdb, csfd
IMDB, CSFD, UFD
fdb.cz, imbd.com, csfd.cz, unie filmových distributorů
ufd.cz; csfd.cz
csfd.cz, fdb.cz, kfilmu.net, 365dni.cz, dokina.cz, moviezone.cz
imdb, csfd, rottentomatoes
4544,12 %32,61 % 

Graf

11. Znáte nějaký TV pořad o filmech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne9266,67 %66,67 %  
Ano4633,33 %33,33 %  

Graf

12. V případě, že jste uvedl/a "ano" , napište prosím který:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
KINOBOX1947,5 %13,77 %  
Film o filmu410 %2,9 %  
The Story of Film: Odyssey12,5 %0,72 %  
Film 2013 na ČT2412,5 %0,72 %  
ČT24 - Jolka Krásná - na jméno si nevzpomínám....12,5 %0,72 %  
videostop, komik a jeho svět, info kanál O212,5 %0,72 %  
Kino box12,5 %0,72 %  
o filmu12,5 %0,72 %  
ted si nevzpomenu12,5 %0,72 %  
CS film12,5 %0,72 %  
ostatní odpovědi Inside the Actors´Studio
Inside Actors Studio, Těžká léta čs.filmu 1969-89
film o filmu? ale nevím, jestli to pořád dávají
Na ČT2, název si nepamatuji
Kinobox, jestli to ještě vůbec běží
kinobox ,ale uz ho asi nedavaji
Film a filmu
Film extra
filmbox
922,5 %6,52 % 

Graf

13. Věková kategorie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 - 345036,23 %36,23 %  
15 - 244331,16 %31,16 %  
35 - 442014,49 %14,49 %  
45 - 541510,87 %10,87 %  
55 a více107,25 %7,25 %  

Graf

14. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8259,42 %59,42 %  
Muž5640,58 %40,58 %  

Graf

15. Vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské7755,8 %55,8 %  
střední s maturitou4935,51 %35,51 %  
základní64,35 %4,35 %  
vyšší odborné53,62 %3,62 %  
střední bez maturity10,72 %0,72 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

11. Znáte nějaký TV pořad o filmech?

  • odpověď Ano:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi KINOBOX na otázku 12. V případě, že jste uvedl/a "ano" , napište prosím který:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jakému typu kina dáváte přednost?

2. Kolikrát jste navštívil/a kino za posledních 6 měsíců?

3. Na jakém filmu jste byl/a naposledy v kině (název)?

4. Při poslední návštěvě kina jsem film vybíral/a:

5. První zmínku o posledně navštíveném filmu jste zaregistroval/a přes:

6. Informace o filmech vyhledávám přes (max. tři možnosti):

7. Při návštěvě kina si z upoutávek na filmy všímám nejvíce (alespoň dvě možnosti):

8. Co vás nejvíce ovlivňuje při výběru filmu (max. tři možnosti)?

9. Znáte nějaké internetové stránky zabývající se filmy?

10. V případě, že jste uvedl/a "ano" , napište prosím které:

11. Znáte nějaký TV pořad o filmech?

12. V případě, že jste uvedl/a "ano" , napište prosím který:

13. Věková kategorie:

14. Pohlaví

15. Vzdělání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jakému typu kina dáváte přednost?

2. Kolikrát jste navštívil/a kino za posledních 6 měsíců?

3. Na jakém filmu jste byl/a naposledy v kině (název)?

4. Při poslední návštěvě kina jsem film vybíral/a:

5. První zmínku o posledně navštíveném filmu jste zaregistroval/a přes:

6. Informace o filmech vyhledávám přes (max. tři možnosti):

7. Při návštěvě kina si z upoutávek na filmy všímám nejvíce (alespoň dvě možnosti):

8. Co vás nejvíce ovlivňuje při výběru filmu (max. tři možnosti)?

9. Znáte nějaké internetové stránky zabývající se filmy?

10. V případě, že jste uvedl/a "ano" , napište prosím které:

11. Znáte nějaký TV pořad o filmech?

12. V případě, že jste uvedl/a "ano" , napište prosím který:

13. Věková kategorie:

14. Pohlaví

15. Vzdělání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Matalík, J.IMK v rámci filmového marketingu (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://imk-v-ramci-filmoveho-market.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.