Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv influencer marketingu na spotřebitelské chování studentů

Vliv influencer marketingu na spotřebitelské chování studentů

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Taisiia Petrova
Šetření:03. 04. 2023 - 17. 04. 2023
Počet respondentů:102
Počet otázek (max/průměr):27 / 26.51
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:54,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:59
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,
 
tento dotazník je součástí bakalářské práce o vlivu influencer marketingu na spotřebitelské chování mladých lidí. Domnívám se, že většina z vás používá sociální média a sleduje nějaké influencery, takže doufám, že tento průzkum bude nejen užitečný pro mě, ale také zajímavý pro vás!
Tento dotazník je určen mladým lidem ve věku 15-30 let, kteří jsou aktivními uživateli sociálních médií. 
 
Předem děkuji za Váš čas a za vyplnění dotazníku!
 
 

Odpovědi respondentů

1. Jaké používáte sociální sítě a jak často?

0 je nepoužívám, 1 je výjimečně, 5 je velmi často

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Instagram3.5292.23
Tiktok1.6762.827
Facebook2.3041.859
YouTube3.2941.855
Snapchat0.8141.328
Twitter1.0981.657
LinkedIn1.3241.709
Reddit0.5390.739

Graf

2. Kolik času trávíte denně na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 hod+4241,18 %41,18 %  
1-2 hod.2928,43 %28,43 %  
Méně než 1 hodinu2221,57 %21,57 %  
Výjimečně98,82 %8,82 %  

Graf

3. Jaké sociální sítě nejčastěji používáte na sledování influencerů?

0 je nepoužívám, 1 je výjimečně, 5 je velmi často

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Instagram3.0782.68
TikTok1.6272.724
Facebook0.9711.401
YouTube2.7942.203
Snapchat0.4120.634
Twitter0.9311.633

Graf

4. Zajímáte se o marketing nebo máte s tímto oborem nějaké zkušenosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, studuji/studoval/a jsem marketingotázka č. 5, Ano, pracuji/pracoval/a jsem v daném oboruotázka č. 5, Ano, mám vzdělání a pracuji v tomto oboruotázka č. 5, Ano, o tento obor se zajímám jako laikotázka č. 5, Ne, nemám žádné zkušenosti/zájemotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nemám žádné zkušenosti/zájem5049,02 %49,02 %  
Ano, studuji/studoval/a jsem marketing2120,59 %20,59 %  
Ano, o tento obor se zajímám jako laik1817,65 %17,65 %  
Ano, mám vzdělání a pracuji v tomto oboru87,84 %7,84 %  
Ano, pracuji/pracoval/a jsem v daném oboru54,9 %4,9 %  

Graf

5. Myslíte si, že marketingové znalosti ovlivňují vaše nákupní rozhodnutí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rozhodně ano2650 %25,49 %  
Spíše ano2038,46 %19,61 %  
Spíše ne611,54 %5,88 %  

Graf

6. Sledujete zahraniční nebo tuzemské influencery?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Oboje5452,94 %52,94 %  
Zahraniční2726,47 %26,47 %  
Tuzemské2120,59 %20,59 %  

Graf

7. Kolik influencerů sledujete? (nemusíte se nutně na ně dívat pravidelně)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-105856,86 %56,86 %  
10-302726,47 %26,47 %  
30+1716,67 %16,67 %  

Graf

8. Kolik influencerů sledujete pravidelně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-56866,67 %66,67 %  
5-102625,49 %25,49 %  
10+87,84 %7,84 %  

Graf

9. Každý influencer působí v jiném odvětví. Jaké z nich sledujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lifestyle6361,76 %61,76 %  
Food5856,86 %56,86 %  
Sport5553,92 %53,92 %  
Travel5553,92 %53,92 %  
Beauty3837,25 %37,25 %  
Fashion2726,47 %26,47 %  
Politika32,94 %2,94 %  
Tech21,96 %1,96 %  
Psychoanalysis, Behavior Therapy10,98 %0,98 %  
Prezentace 10,98 %0,98 %  
Filozofie, Historie a film10,98 %0,98 %  
Letsplay10,98 %0,98 %  
Politics 10,98 %0,98 %  
nesleduji žádné tzv. influencery...10,98 %0,98 %  
žádné10,98 %0,98 %  
žádný10,98 %0,98 %  
ani nevím10,98 %0,98 %  
Zdraví10,98 %0,98 %  
Zábava10,98 %0,98 %  
vzdělávání10,98 %0,98 %  
Game10,98 %0,98 %  

Graf

10. Jakou formu publikací sledujete nejčastěji?

0 je nesleduji, 1 je výjimečně, 5 je velmi často

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Příspěvky2.9222.033
Stories32.333
Reels2.4022.515

Graf

11. Proč influencery sledujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Získávám od nich inspiraci a nápady6866,67 %66,67 %  
Jejich obsah mi připadá zajímavý a zábavný6664,71 %64,71 %  
Sleduji influencery, abych získal/a tipy a rady ohledně produktů, služeb a různých akcí5150 %50 %  
Chci mít přehled o nejnovějších trendech4140,2 %40,2 %  
Baví mě komunikace a interakce s ostatními lidmi, kteří tyto influencery také sledují1615,69 %15,69 %  
nesleduji21,96 %1,96 %  
nesleduji, naopak to co doporučují si rozhodně nekoupím10,98 %0,98 %  
Chci dát světu najevo, co se mi líbí10,98 %0,98 %  
já je moc nesleduju10,98 %0,98 %  

Graf

12. Hledáte recenze na zboží na sociálních sítích, než si ho koupíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas3534,31 %34,31 %  
Někdy2827,45 %27,45 %  
Nikdy2120,59 %20,59 %  
Ano, vždycky1817,65 %17,65 %  

Graf

13. Čemu důvěřujete více při rozhodnutí o nakupování?

1 je nejméně, 4 je nejvíce

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
On-line recenze jiných spotřebitelů2.9220.837
Doporučení od influencerů1.7160.439
Propagace od společnosti1.7650.67
Doporučení od přátel3.5980.515

Graf

14. Jaké aspekty nejvíce ovlivňují vaši důvěru k influencerům?

1 je nejméně, 5 je nejvíce

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Počet sledujících2.6861.215
Aktivita sledujících na stránce2.6761.18
Míra interakce influencera s followery3.1761.165
Počet reklam v profilu2.8731.621

Graf

15. Zkusil/a jste někdy nový produkt nebo službu, doporučenou influencerem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4342,16 %42,16 %  
ne3130,39 %30,39 %  
nevím2827,45 %27,45 %  

Graf

16. Řídil/a jste se někdy doporučením influencera, která nesouvisela s reklamou? (Napr. lifestyle, motivace, zvyky atd)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5654,9 %54,9 %  
nevím2928,43 %28,43 %  
ne1716,67 %16,67 %  

Graf

17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími úsudky týkajícími se důvodů, proč důvěřujete doporučením influencerů:

1 je rozhodně souhlasím, a 5 je rozhodně nesouhlasím

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Myslím, že influenceři mají mnoho zkušeností s používáním produktů a služeb, o kterých mluví.3.0881.178
Doporučení influencerů jsou často podpořena názory a zpětnou vazbou dalších lidí, kteří dané produkty nebo služby používají.30.922
Myslím, že influenceři mají přístup k velkému množství výrobků a služeb a mohou je porovnávat, aby mohli nezávisle vyjádřit svůj názor na to, co je nejlepší.2.991.029
Domnívám se, že influencerům záleží na jejich pověsti a nebudou propagovat výrobky nebo služby, které by mohly poškodit jejich reputaci.2.8531.341
Doporučením influencerů nevěřím, protože skrývají nedostatky produktů a bojí se sdílet své negativní recenze.2.9021.069
Myslím si, že influenceři znají své publikum a doporučují produkty a služby, které jsou pro ně vhodné.2.8530.89
Sledování obsahu vytvořeného influencery mě nebaví a myslím si, že je to špatný způsob trávení volného času.3.0291.303

Graf

18. Využil/a jste někdy slevový kód od influencera?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4847,06 %47,06 %  
ano3433,33 %33,33 %  
nevím2019,61 %19,61 %  

Graf

19. Vadí vám, když má influencer placený příspěvek, ale neuvádí v poznámkách, že to je placená reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rozhodně ano3837,25 %37,25 %  
Spíše ano3029,41 %29,41 %  
Spíše ne2322,55 %22,55 %  
Rozhodně ne1110,78 %10,78 %  

Graf

20. Máte stejnou úroveň důvěry k reklamě od influencera, když si uvědomíte, že příspěvek je sponzorovaný?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne4948,04 %48,04 %  
Spíše ano2827,45 %27,45 %  
Rozhodně ne1716,67 %16,67 %  
Rozhodně ano87,84 %7,84 %  

Graf

21. Kteří influenceři z oblastí lifestyle jsou podle vás nejdůvěryhodnější?

1 je nejméně, 3 je nejvíce

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Leoš Mareš1.9120.688
Monika Bagárová1.8330.433
Nikola Čechová2.2550.778

Graf

22. Kteří influenceři z oblastí sportu jsou podle vás nejdůvěryhodnější?

1 je nejméně, 3 je nejvíce

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Petr Čech1.9020.755
Makhmud Muradov1.8430.426
Vláďa Kadlec2.2550.719

Graf

23. Kteří influenceři z oblastí travel jsou podle vás nejdůvěryhodnější?

1 je nejméně, 3 je nejvíce

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Jirka Král1.9710.774
Barbora Ondráčková1.9020.441
Martin Carev2.1270.758

Graf

24. Kteří influenceři z oblastí beauty jsou podle vás nejdůvěryhodnější?

1 je nejméně, 3 je nejvíce

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Anna Šulcová1.7550.597
Bé Hà Nguyen2.1760.518
Monika Marešová2.0690.789

Graf

25. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6361,76 %61,76 %  
Muž3938,24 %38,24 %  

Graf

26. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-255049,02 %49,02 %  
26+2827,45 %27,45 %  
15-202423,53 %23,53 %  

Graf

27. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bakalářské3433,33 %33,33 %  
Odborná škola s maturitou2726,47 %26,47 %  
Gymnázium1918,63 %18,63 %  
Učiliště1211,76 %11,76 %  
Magisterské87,84 %7,84 %  
Doktorské21,96 %1,96 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jaké používáte sociální sítě a jak často?

  • odpověď Instagram=5:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram=5 na otázku 3. Jaké sociální sítě nejčastěji používáte na sledování influencerů?
  • odpověď Reddit=0:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tiktok=5 na otázku 1. Jaké používáte sociální sítě a jak často?
  • odpověď Snapchat=0:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram=0 na otázku 3. Jaké sociální sítě nejčastěji používáte na sledování influencerů?

3. Jaké sociální sítě nejčastěji používáte na sledování influencerů?

  • odpověď TikTok=0:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tiktok=0 na otázku 1. Jaké používáte sociální sítě a jak často?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučením influencerů nevěřím, protože skrývají nedostatky produktů a bojí se sdílet své negativní recenze.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími úsudky týkajícími se důvodů, proč důvěřujete doporučením influencerů:
  • odpověď Twitter=0:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stories=0 na otázku 10. Jakou formu publikací sledujete nejčastěji?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Twitter=0 na otázku 1. Jaké používáte sociální sítě a jak často?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reels=0 na otázku 10. Jakou formu publikací sledujete nejčastěji?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram=0 na otázku 3. Jaké sociální sítě nejčastěji používáte na sledování influencerů?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi YouTube=0 na otázku 3. Jaké sociální sítě nejčastěji používáte na sledování influencerů?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sledování obsahu vytvořeného influencery mě nebaví a myslím si, že je to špatný způsob trávení volného času.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími úsudky týkajícími se důvodů, proč důvěřujete doporučením influencerů:

7. Kolik influencerů sledujete? (nemusíte se nutně na ně dívat pravidelně)

  • odpověď 0-10:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tiktok=1 na otázku 1. Jaké používáte sociální sítě a jak často?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stories=0 na otázku 10. Jakou formu publikací sledujete nejčastěji?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Myslím, že influenceři mají mnoho zkušeností s používáním produktů a služeb, o kterých mluví.=5 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími úsudky týkajícími se důvodů, proč důvěřujete doporučením influencerů:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram=0 na otázku 3. Jaké sociální sítě nejčastěji používáte na sledování influencerů?

13. Čemu důvěřujete více při rozhodnutí o nakupování?

  • odpověď Doporučení od influencerů=1:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagace od společnosti=2 na otázku 13. Čemu důvěřujete více při rozhodnutí o nakupování?
  • odpověď On-line recenze jiných spotřebitelů=4:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od přátel=3 na otázku 13. Čemu důvěřujete více při rozhodnutí o nakupování?

16. Řídil/a jste se někdy doporučením influencera, která nesouvisela s reklamou? (Napr. lifestyle, motivace, zvyky atd)

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stories=5 na otázku 10. Jakou formu publikací sledujete nejčastěji?

21. Kteří influenceři z oblastí lifestyle jsou podle vás nejdůvěryhodnější?

  • odpověď Monika Bagárová=2:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Leoš Mareš=1 na otázku 21. Kteří influenceři z oblastí lifestyle jsou podle vás nejdůvěryhodnější?
  • odpověď Nikola Čechová=3:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Leoš Mareš=1 na otázku 21. Kteří influenceři z oblastí lifestyle jsou podle vás nejdůvěryhodnější?

22. Kteří influenceři z oblastí sportu jsou podle vás nejdůvěryhodnější?

  • odpověď Makhmud Muradov=2:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tiktok=1 na otázku 1. Jaké používáte sociální sítě a jak často?

25. Vaše pohlaví:

  • odpověď Žena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sledování obsahu vytvořeného influencery mě nebaví a myslím si, že je to špatný způsob trávení volného času.=5 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími úsudky týkajícími se důvodů, proč důvěřujete doporučením influencerů:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Monika Marešová=2 na otázku 24. Kteří influenceři z oblastí beauty jsou podle vás nejdůvěryhodnější?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké používáte sociální sítě a jak často?

2. Kolik času trávíte denně na sociálních sítích?

3. Jaké sociální sítě nejčastěji používáte na sledování influencerů?

4. Zajímáte se o marketing nebo máte s tímto oborem nějaké zkušenosti?

5. Myslíte si, že marketingové znalosti ovlivňují vaše nákupní rozhodnutí?

6. Sledujete zahraniční nebo tuzemské influencery?

7. Kolik influencerů sledujete? (nemusíte se nutně na ně dívat pravidelně)

8. Kolik influencerů sledujete pravidelně?

9. Každý influencer působí v jiném odvětví. Jaké z nich sledujete?

10. Jakou formu publikací sledujete nejčastěji?

11. Proč influencery sledujete?

12. Hledáte recenze na zboží na sociálních sítích, než si ho koupíte?

13. Čemu důvěřujete více při rozhodnutí o nakupování?

14. Jaké aspekty nejvíce ovlivňují vaši důvěru k influencerům?

15. Zkusil/a jste někdy nový produkt nebo službu, doporučenou influencerem?

16. Řídil/a jste se někdy doporučením influencera, která nesouvisela s reklamou? (Napr. lifestyle, motivace, zvyky atd)

17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími úsudky týkajícími se důvodů, proč důvěřujete doporučením influencerů:

18. Využil/a jste někdy slevový kód od influencera?

19. Vadí vám, když má influencer placený příspěvek, ale neuvádí v poznámkách, že to je placená reklama?

20. Máte stejnou úroveň důvěry k reklamě od influencera, když si uvědomíte, že příspěvek je sponzorovaný?

21. Kteří influenceři z oblastí lifestyle jsou podle vás nejdůvěryhodnější?

22. Kteří influenceři z oblastí sportu jsou podle vás nejdůvěryhodnější?

23. Kteří influenceři z oblastí travel jsou podle vás nejdůvěryhodnější?

24. Kteří influenceři z oblastí beauty jsou podle vás nejdůvěryhodnější?

25. Vaše pohlaví:

26. Věk:

27. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké používáte sociální sítě a jak často?

2. Kolik času trávíte denně na sociálních sítích?

3. Jaké sociální sítě nejčastěji používáte na sledování influencerů?

4. Zajímáte se o marketing nebo máte s tímto oborem nějaké zkušenosti?

5. Myslíte si, že marketingové znalosti ovlivňují vaše nákupní rozhodnutí?

6. Sledujete zahraniční nebo tuzemské influencery?

7. Kolik influencerů sledujete? (nemusíte se nutně na ně dívat pravidelně)

8. Kolik influencerů sledujete pravidelně?

9. Každý influencer působí v jiném odvětví. Jaké z nich sledujete?

10. Jakou formu publikací sledujete nejčastěji?

11. Proč influencery sledujete?

12. Hledáte recenze na zboží na sociálních sítích, než si ho koupíte?

13. Čemu důvěřujete více při rozhodnutí o nakupování?

14. Jaké aspekty nejvíce ovlivňují vaši důvěru k influencerům?

15. Zkusil/a jste někdy nový produkt nebo službu, doporučenou influencerem?

16. Řídil/a jste se někdy doporučením influencera, která nesouvisela s reklamou? (Napr. lifestyle, motivace, zvyky atd)

17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími úsudky týkajícími se důvodů, proč důvěřujete doporučením influencerů:

18. Využil/a jste někdy slevový kód od influencera?

19. Vadí vám, když má influencer placený příspěvek, ale neuvádí v poznámkách, že to je placená reklama?

20. Máte stejnou úroveň důvěry k reklamě od influencera, když si uvědomíte, že příspěvek je sponzorovaný?

21. Kteří influenceři z oblastí lifestyle jsou podle vás nejdůvěryhodnější?

22. Kteří influenceři z oblastí sportu jsou podle vás nejdůvěryhodnější?

23. Kteří influenceři z oblastí travel jsou podle vás nejdůvěryhodnější?

24. Kteří influenceři z oblastí beauty jsou podle vás nejdůvěryhodnější?

25. Vaše pohlaví:

26. Věk:

27. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Petrova , T.Vliv influencer marketingu na spotřebitelské chování studentů (výsledky průzkumu), 2023. Dostupné online na https://influencer-marketing-a-chova.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.