Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Influencer marketing

Influencer marketing

Povědomí o značkách kvality potravin
Podle čeho si vybíráte při nakupování potraviny? Všímáte si značek kvality?

(cca 3 minuty, dotazník pro bakalářskou práci)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:thi hong hanh Phanová
Šetření:09. 03. 2022 - 23. 03. 2022
Počet respondentů:141
Počet otázek (max/průměr):10 / 10
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:64 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:45
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

vyplnění tohoto dotazníku Vám zabere jen pár minut Vašeho času. Mně velmi pomůže s mojí bakalářskou prací.

Předem děkuji každému za vyplnění a přeji příjemný den!

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena10775,89 %75,89 %  
Muž3424,11 %24,11 %  

Graf

2. Jaká je Vaše věková skupina ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 - 406344,68 %44,68 %  
18 - 254129,08 %29,08 %  
41 -602417,02 %17,02 %  
Méně než 18117,8 %7,8 %  
více než 6021,42 %1,42 %  

Graf

3. Na jaké platformě sociálních sítí nejčastěji sledujete své preferované influencery ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Instagram5841,13 %41,13 %  
Facebook3927,66 %27,66 %  
Youtube2417,02 %17,02 %  
Twitter128,51 %8,51 %  
Tik Tok42,84 %2,84 %  
Snapchat42,84 %2,84 %  

Graf

4. Na sociálních sítích sledujete nejčastěji influencery, kteří se pohybují v oblasti...

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiná5337,59 %37,59 %  
Kosmetiky3726,24 %26,24 %  
Technologie2417,02 %17,02 %  
Módy1611,35 %11,35 %  
Cestování117,8 %7,8 %  

Graf

5. Důvěřujete svému oblíbenému influencerovi při propagaci daného produktu či služby ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale produkt si ještě ověřím10171,63 %71,63 %  
Ne2618,44 %18,44 %  
Ano, vždy důvěřuji149,93 %9,93 %  

Graf

6. Je pro Vás důležité, že daná společnost spolupracuje právě s Vaším oblíbeným influencerem ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10473,76 %73,76 %  
Ano3726,24 %26,24 %  

Graf

7. Preferujete doporučení na oděvní produkty spíše ze strany mužů či žen ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žen10977,3 %77,3 %  
Mužů3222,7 %22,7 %  

Graf

8. Při nákupu produktu je pro Vás podstatné...

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na pohlaví nezáleží8358,87 %58,87 %  
Aby byl influencer stejného pohlaví, pro koho je produkt kupován3524,82 %24,82 %  
Aby byl influencer stejného pohlaví jako Vy2316,31 %16,31 %  

Graf

9. Je pro Vás věk influencera rozhodující ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne9265,25 %65,25 %  
Ano4934,75 %34,75 %  

Graf

10. Na sociálních sítích Vás zaujmou především influenceři ...

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Stejného věku jako Vy6243,97 %43,97 %  
Starší než jste Vy4229,79 %29,79 %  
Mladší než jste Vy3726,24 %26,24 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je Vaše pohlaví ?

2. Jaká je Vaše věková skupina ?

3. Na jaké platformě sociálních sítí nejčastěji sledujete své preferované influencery ?

4. Na sociálních sítích sledujete nejčastěji influencery, kteří se pohybují v oblasti...

5. Důvěřujete svému oblíbenému influencerovi při propagaci daného produktu či služby ?

6. Je pro Vás důležité, že daná společnost spolupracuje právě s Vaším oblíbeným influencerem ?

7. Preferujete doporučení na oděvní produkty spíše ze strany mužů či žen ?

8. Při nákupu produktu je pro Vás podstatné...

9. Je pro Vás věk influencera rozhodující ?

10. Na sociálních sítích Vás zaujmou především influenceři ...

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je Vaše pohlaví ?

2. Jaká je Vaše věková skupina ?

3. Na jaké platformě sociálních sítí nejčastěji sledujete své preferované influencery ?

4. Na sociálních sítích sledujete nejčastěji influencery, kteří se pohybují v oblasti...

5. Důvěřujete svému oblíbenému influencerovi při propagaci daného produktu či služby ?

6. Je pro Vás důležité, že daná společnost spolupracuje právě s Vaším oblíbeným influencerem ?

7. Preferujete doporučení na oděvní produkty spíše ze strany mužů či žen ?

8. Při nákupu produktu je pro Vás podstatné...

9. Je pro Vás věk influencera rozhodující ?

10. Na sociálních sítích Vás zaujmou především influenceři ...

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

hong hanh Phanová, t.Influencer marketing (výsledky průzkumu), 2022. Dostupné online na https://influencer-marketing.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.