Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Informace k designu produktu

Informace k designu produktu

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Janikova
Šetření:25. 11. 2010 - 02. 12. 2010
Počet respondentů:91
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.24
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:52
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, jsem studentkou Univerzity Tomáše Bati a vzhledem ke své bakalářské práci bych uvítala pohled veřejnosti. Každý názor mi pomůže k úspěšne realizaci projektu. Mým tématem je design příbytků pro psy do současných českých interiérů. Předem vám moc děkuji za každé vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Máte nebo měly jste někdy psa?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7986,81 %86,81 %  
ne1213,19 %13,19 %  

Graf

2. Jste spokojen s výběrem a nabídkou "boud a domečků" na našem trhu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6672,53 %72,53 %  
ano2527,47 %27,47 %  

Graf

3. Který faktor při koupi je pro vás nejdůležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
design a vzhled5964,84 %64,84 %  
cena2325,27 %25,27 %  
váha a skladnost99,89 %9,89 %  

Graf

4. Kolik jste schopný do příbytku svého mazlíčka investovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1001 - 2000 Kč3538,46 %38,46 %  
600 - 1000 Kč3134,07 %34,07 %  
2001 a více Kč1920,88 %20,88 %  
do 500 Kč66,59 %6,59 %  

Graf

5. Který z materiálů upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dřevo6268,13 %68,13 %  
látka3235,16 %35,16 %  
plast2729,67 %29,67 %  
papír1718,68 %18,68 %  
kov66,59 %6,59 %  

Graf

6. Při výběru "boudy" do interiéru preferujete spíše?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
otevřenou ("pelech")4347,25 %47,25 %  
krytou verzi3740,66 %40,66 %  
na tom nezáleží1112,09 %12,09 %  

Graf

7. Uvítali byste inovativní řešení tohoto odvětví?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8087,91 %87,91 %  
ne1112,09 %12,09 %  

Graf

8. Jaký je váš oblíbený styl v designu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

čistý / "nepřeplácaný" /

elegance kombinovaná s vtipným řešením

funkcionalismus

funkcionalismus

hravý, originální

jednoduchost

Maxim Velčovský

minimalismus

minimalismus

minimalismus

minimalistický

minimalistycký ale barevný

moderní styly

moderní, minimalistycký

Pokud se to bere jako "bouda" nebo tedy pelech - tak proutěný košík :)

retro

retro,moderní

Skotská kostka

takový ten hezký

to záleží na vzhledu interiéru

užitkový

Vychytané do poslední puntíku. Nejdůležitější je aby splňoval účel, ale zároveň musí být přesně takový, aby vyhovoval i psovi a zhýčkanému pánovi, který je schopný pro svého "mazla" utratit nemalé prachy. Snaž se holka.

9. Ve věku

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 25 let5459,34 %59,34 %  
26 - 40 let3032,97 %32,97 %  
41 - 60 let77,69 %7,69 %  

Graf

10. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5560,44 %60,44 %  
muž3639,56 %39,56 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Který faktor při koupi je pro vás nejdůležitější?

  • odpověď design a vzhled:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi papír na otázku 5. Který z materiálů upřednostňujete?

5. Který z materiálů upřednostňujete?

  • odpověď plast:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi papír na otázku 5. Který z materiálů upřednostňujete?

9. Ve věku

  • odpověď 15 - 25 let:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Máte nebo měly jste někdy psa?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Máte nebo měly jste někdy psa?

2. Jste spokojen s výběrem a nabídkou "boud a domečků" na našem trhu?

3. Který faktor při koupi je pro vás nejdůležitější?

4. Kolik jste schopný do příbytku svého mazlíčka investovat?

5. Který z materiálů upřednostňujete?

6. Při výběru "boudy" do interiéru preferujete spíše?

7. Uvítali byste inovativní řešení tohoto odvětví?

9. Ve věku

10. Jste

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Máte nebo měly jste někdy psa?

2. Jste spokojen s výběrem a nabídkou "boud a domečků" na našem trhu?

3. Který faktor při koupi je pro vás nejdůležitější?

4. Kolik jste schopný do příbytku svého mazlíčka investovat?

5. Který z materiálů upřednostňujete?

6. Při výběru "boudy" do interiéru preferujete spíše?

7. Uvítali byste inovativní řešení tohoto odvětví?

9. Ve věku

10. Jste

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Janikova, L.Informace k designu produktu (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://informace-k-designu-.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.