Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Informační a komunikační technologie ve vzdělávání

Informační a komunikační technologie ve vzdělávání

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Nováková
Šetření:30. 04. 2016 - 30. 04. 2016
Počet respondentů:26
Počet otázek (max/průměr):15 / 14.46
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:65,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:56
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

ráda bych Vás touto cestou požádala o vyplnění krátkého dotazníku, který se zabývá Informačními a komunikačními technologiemi ve vzdělávání. Vyplněním dotazníku přispějete ke zpracování mé seminární práce. 

Předem děkuji! 

Odpovědi respondentů

1. Setkali jste se či se setkáváte s ICT ve vzdělávání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano26100 %100 %  

Graf

2. S jakými formami jste se vzdělávání setkali?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyhledávání na internetu2388,46 %88,46 %  
výukové počítačové programy2180,77 %80,77 %  
multimediální výukové materiály1973,08 %73,08 %  
interaktivní tabule1765,38 %65,38 %  

Graf

3. Souhlasíte s následujícími výroky?

(1- naprosto souhlasím, 2- částečně souhlasím, 3- ani souhlasím, ani nesouhlasím, 4- částečně nesouhlasím, 5- naprosto nesouhlasím)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Užívání ICT při výuce mi pomáhá efektivnější shromažďovat a následně zpracovávat informace.1.8851.102
Užívání ICT při výuce zlepšuje mé studijní výsledky.2.2311.254
Užívání ICT při výuce zvyšuje můj zájem o studium.2.521.53

Graf

4. Máte za to, že ICT přispívá ke kvalitnějšímu vzdělávání?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano1661,54 %61,54 %  
určitě ano934,62 %34,62 %  
určitě ne13,85 %3,85 %  

Graf

5. Domníváte se, že ICT tvoří hlavní podíl při výuce?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1142,31 %42,31 %  
ano934,62 %34,62 %  
nevím623,08 %23,08 %  

Graf

6. Dokážete si představit vzdělávání bez využití ICT?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1557,69 %57,69 %  
nevím623,08 %23,08 %  
ano519,23 %19,23 %  

Graf

7. Jste v současné době studentem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano (pokud ano, pokračujte otázkou č. 8)otázka č. 8, ne (pokud ne, pokračujte otázkou č. 10)otázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano (pokud ano, pokračujte otázkou č. 8)1973,08 %73,08 %  
ne (pokud ne, pokračujte otázkou č. 10)726,92 %26,92 %  

Graf

8. Jak hodnotíte kvalitu ICT na Vaší škole?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný1157,89 %42,31 %  
dobrý736,84 %26,92 %  
dostatečný15,26 %3,85 %  

Graf

9. Jaká je dle Vašeho názoru gramotnost učitelů na Vaší škole?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný736,84 %26,92 %  
dobrý736,84 %26,92 %  
výborný315,79 %11,54 %  
dostatečný210,53 %7,69 %  

Graf

10. Kolik hodin denně trávíte na internetu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3 - 5 hodin1869,23 %69,23 %  
6 - 8 hodin415,38 %15,38 %  
8 hodin a více27,69 %7,69 %  
1 - 2 hodiny27,69 %7,69 %  

Graf

11. Kde všude využíváte možnost připojit se k internetu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doma26100 %100 %  
ve škole1973,08 %73,08 %  
v zaměstnání1557,69 %57,69 %  
internetové kavárny1142,31 %42,31 %  
ve vlaku13,85 %3,85 %  

Graf

12. Jaká je Vaše úroveň ve využívání ICT?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pokročilý1869,23 %69,23 %  
mírně pokročilý623,08 %23,08 %  
expert27,69 %7,69 %  

Graf

13. Jaké je Vaše pohlaví?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1557,69 %57,69 %  
muž1142,31 %42,31 %  

Graf

14. Jaký je Váš věk?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 25 let2284,62 %84,62 %  
26 - 30 let27,69 %7,69 %  
30 let a více27,69 %7,69 %  

Graf

15. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
úplné střední s maturitou1973,08 %73,08 %  
vysokoškolské623,08 %23,08 %  
vyšší odborné13,85 %3,85 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Nováková, L.Informační a komunikační technologie ve vzdělávání (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://informacni-a-komunikacni-tec.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.