Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Informační a komunikační technologie ve vzdělávání
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lucie Nováková |
---|---|
Šetření: | 30. 04. 2016 - 30. 04. 2016 |
Počet respondentů: | 26 |
Počet otázek (max/průměr): | 15 / 14.46 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 65,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:56 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
ráda bych Vás touto cestou požádala o vyplnění krátkého dotazníku, který se zabývá Informačními a komunikačními technologiemi ve vzdělávání. Vyplněním dotazníku přispějete ke zpracování mé seminární práce.
Předem děkuji!
Odpovědi respondentů
1. Setkali jste se či se setkáváte s ICT ve vzdělávání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → otázka č. 4].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 26 | 100 % | 100 % |
2. S jakými formami jste se vzdělávání setkali?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vyhledávání na internetu | 23 | 88,46 % | 88,46 % |
výukové počítačové programy | 21 | 80,77 % | 80,77 % |
multimediální výukové materiály | 19 | 73,08 % | 73,08 % |
interaktivní tabule | 17 | 65,38 % | 65,38 % |
3. Souhlasíte s následujícími výroky?
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Užívání ICT při výuce mi pomáhá efektivnější shromažďovat a následně zpracovávat informace. | 1.885 | 1.102 |
Užívání ICT při výuce zlepšuje mé studijní výsledky. | 2.231 | 1.254 |
Užívání ICT při výuce zvyšuje můj zájem o studium. | 2.52 | 1.53 |
4. Máte za to, že ICT přispívá ke kvalitnějšímu vzdělávání?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ano | 16 | 61,54 % | 61,54 % |
určitě ano | 9 | 34,62 % | 34,62 % |
určitě ne | 1 | 3,85 % | 3,85 % |
5. Domníváte se, že ICT tvoří hlavní podíl při výuce?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 11 | 42,31 % | 42,31 % |
ano | 9 | 34,62 % | 34,62 % |
nevím | 6 | 23,08 % | 23,08 % |
6. Dokážete si představit vzdělávání bez využití ICT?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 15 | 57,69 % | 57,69 % |
nevím | 6 | 23,08 % | 23,08 % |
ano | 5 | 19,23 % | 19,23 % |
7. Jste v současné době studentem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano (pokud ano, pokračujte otázkou č. 8) → otázka č. 8, ne (pokud ne, pokračujte otázkou č. 10) → otázka č. 10].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano (pokud ano, pokračujte otázkou č. 8) | 19 | 73,08 % | 73,08 % |
ne (pokud ne, pokračujte otázkou č. 10) | 7 | 26,92 % | 26,92 % |
8. Jak hodnotíte kvalitu ICT na Vaší škole?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
chvalitebný | 11 | 57,89 % | 42,31 % |
dobrý | 7 | 36,84 % | 26,92 % |
dostatečný | 1 | 5,26 % | 3,85 % |
9. Jaká je dle Vašeho názoru gramotnost učitelů na Vaší škole?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
chvalitebný | 7 | 36,84 % | 26,92 % |
dobrý | 7 | 36,84 % | 26,92 % |
výborný | 3 | 15,79 % | 11,54 % |
dostatečný | 2 | 10,53 % | 7,69 % |
10. Kolik hodin denně trávíte na internetu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 - 5 hodin | 18 | 69,23 % | 69,23 % |
6 - 8 hodin | 4 | 15,38 % | 15,38 % |
8 hodin a více | 2 | 7,69 % | 7,69 % |
1 - 2 hodiny | 2 | 7,69 % | 7,69 % |
11. Kde všude využíváte možnost připojit se k internetu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
doma | 26 | 100 % | 100 % |
ve škole | 19 | 73,08 % | 73,08 % |
v zaměstnání | 15 | 57,69 % | 57,69 % |
internetové kavárny | 11 | 42,31 % | 42,31 % |
ve vlaku | 1 | 3,85 % | 3,85 % |
12. Jaká je Vaše úroveň ve využívání ICT?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
pokročilý | 18 | 69,23 % | 69,23 % |
mírně pokročilý | 6 | 23,08 % | 23,08 % |
expert | 2 | 7,69 % | 7,69 % |
13. Jaké je Vaše pohlaví?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 15 | 57,69 % | 57,69 % |
muž | 11 | 42,31 % | 42,31 % |
14. Jaký je Váš věk?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20 - 25 let | 22 | 84,62 % | 84,62 % |
26 - 30 let | 2 | 7,69 % | 7,69 % |
30 let a více | 2 | 7,69 % | 7,69 % |
15. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
úplné střední s maturitou | 19 | 73,08 % | 73,08 % |
vysokoškolské | 6 | 23,08 % | 23,08 % |
vyšší odborné | 1 | 3,85 % | 3,85 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.