Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Informační kampaň OKD

Informační kampaň OKD

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Jesenská
Šetření:03. 05. 2012 - 10. 05. 2012
Počet respondentů:117
Počet otázek (max/průměr):17 / 14.91
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:83,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:33
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím o vyplnění dotazníku, který se týká informační kampaně společnosti OKD a.s. Tento dotazník poslouží ke zpracování seminární práce, která má za úkol zmapovat a zhodnotit kampaň I tohle děláme my.

 

Děkuji a přeji hezký den

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7564,1 %64,1 %  
Muž4235,9 %35,9 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-25 let8270,09 %70,09 %  
26-45 let2924,79 %24,79 %  
46-60 let43,42 %3,42 %  
méně než 18 let21,71 %1,71 %  

Graf

3. Místo pobytu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha3731,62 %31,62 %  
Jihomoravský kraj2218,8 %18,8 %  
Moravskoslezský kraj1714,53 %14,53 %  
Královéhradecký kraj119,4 %9,4 %  
Pardubický kraj86,84 %6,84 %  
Zlínský kraj65,13 %5,13 %  
Středočeský kraj54,27 %4,27 %  
Olomoucký kraj43,42 %3,42 %  
Vysočina21,71 %1,71 %  
Plzeňský kraj21,71 %1,71 %  
Jihočeský kraj21,71 %1,71 %  
Ústecký kraj10,85 %0,85 %  

Graf

4. Jsem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student7463,25 %63,25 %  
pracující4135,04 %35,04 %  
nezaměstnaný21,71 %1,71 %  

Graf

5. Dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské6656,41 %56,41 %  
středoškolské s maturitou4437,61 %37,61 %  
vyšší odborné32,56 %2,56 %  
středoškolské bez maturity21,71 %1,71 %  
základní21,71 %1,71 %  

Graf

6. Čtete noviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, méně než 3x týdně5042,74 %42,74 %  
Ne2723,08 %23,08 %  
Ano, více než 3x týdně2420,51 %20,51 %  
Ano, denně1613,68 %13,68 %  

Graf

7. Sledujete televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, méně než 3x týdně3630,77 %30,77 %  
Ano, denně3227,35 %27,35 %  
Ne2723,08 %23,08 %  
Ano, více než 3x týdně2218,8 %18,8 %  

Graf

8. Používáte internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, denně10589,74 %89,74 %  
Ano, více než 3x týdně86,84 %6,84 %  
Ano, méně než 3x týdně32,56 %2,56 %  
Ne10,85 %0,85 %  

Graf

9. Znáte společnost OKD a.s.(Ostravsko-karvinské doly)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7664,96 %64,96 %  
Ne4135,04 %35,04 %  

Graf

10. Vím, co je předmětem činnosti této společnosti:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím4559,21 %38,46 %  
souhlasím2228,95 %18,8 %  
nevím67,89 %5,13 %  
spíše nesouhlasím33,95 %2,56 %  

Graf

11. Domnívám se, že společnost OKD je důležitou součástí českého průmyslu:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím3748,68 %31,62 %  
souhlasím2431,58 %20,51 %  
nevím1317,11 %11,11 %  
nesouhlasím11,32 %0,85 %  
spíše nesouhlasím11,32 %0,85 %  

Graf

12. Slyšeli jste o kampani OKD I tohle děláme my?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 13, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8169,23 %69,23 %  
Ano3630,77 %30,77 %  

Graf

13. Kde jste se o ní dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v televizi1952,78 %16,24 %  
z billboardů1438,89 %11,97 %  
v novinách616,67 %5,13 %  
na internetových stránkách kampaně513,89 %4,27 %  
na jiných internetových portálech513,89 %4,27 %  
v práci25,56 %1,71 %  
od sestry pacuje na projektu12,78 %0,85 %  
na tramvaji12,78 %0,85 %  
na společenské akci12,78 %0,85 %  
reklamní polepy - tramvaje12,78 %0,85 %  
Colours of Ostrava12,78 %0,85 %  
v rozboru kampaně v odborném médiu zaměřeném na marketing12,78 %0,85 %  
reklama na tramvaji12,78 %0,85 %  
Rodinný příslušník pracuje jako důlní technik v Karvinském okrese, máme doma reklamní materiál 12,78 %0,85 %  
na tramvajích12,78 %0,85 %  
reklamy v metru a na tramvajích12,78 %0,85 %  

Graf

14. Kampaň: (hodnocení jako ve škole)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Se mi líbila1.8060.712
Byla nápaditá1.6110.682
Byla zajímavá1.8060.934
Byla informativní2.3891.238
Interaktivní3.1111.265

Graf

15. Myslím si, že toto http://www.youtube.com/watch?v=SDqoDcOBb0M video je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dynamické7160,68 %60,68 %  
Nové – originálně pojaté6858,12 %58,12 %  
Zaměřené na vylepšení image6555,56 %55,56 %  
Informativní4034,19 %34,19 %  
Mimořádné2218,8 %18,8 %  
Zaměřené na byznys1411,97 %11,97 %  
Jako mnoho z ostatních108,55 %8,55 %  
Konzervativní43,42 %3,42 %  
dobře vlastenecké, působící na city10,85 %0,85 %  
urážlivé10,85 %0,85 %  
neefektivně velikášká reklama10,85 %0,85 %  
zaměřená na efekt, sdělení zbytečně zabalené10,85 %0,85 %  
příliš depresivní10,85 %0,85 %  
zajímavě a netradičně natočené10,85 %0,85 %  
nedívala jsem se10,85 %0,85 %  

Graf

16. Po zhlédnutí videa mám názor na společnost OKD a její činnost:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Stejný3832,48 %32,48 %  
O trochu lepší2319,66 %19,66 %  
Žádný2218,8 %18,8 %  
Lepší2218,8 %18,8 %  
O trochu horší43,42 %3,42 %  
Horší21,71 %1,71 %  
Tato "image" reklama mi v podstatě nijak nepomohla si vytvořit obrázek o firmě, o které jinak moc nevím, tzn nemohu hodnotit ani její činnost10,85 %0,85 %  
spíš mě zajímá proč to dělají? 10,85 %0,85 %  
zjišťuji že kampaň znám10,85 %0,85 %  
Vytvářím si názor až po shlédnutí videa a přísunu dalších informací.10,85 %0,85 %  
jiný, doposud jsem neměla žádný10,85 %0,85 %  
nedívala jsem se10,85 %0,85 %  

Graf

17. Reklamní spot vystihuje činnost OKD:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobře6152,14 %52,14 %  
Nevím4941,88 %41,88 %  
Špatně75,98 %5,98 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Dosažené vzdělání:

  • odpověď vysokoškolské:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byla informativní=3 na otázku 14. Kampaň: (hodnocení jako ve škole)

9. Znáte společnost OKD a.s.(Ostravsko-karvinské doly)?

  • odpověď Ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moravskoslezský kraj na otázku 3. Místo pobytu:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 10. Vím, co je předmětem činnosti této společnosti:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 10. Vím, co je předmětem činnosti této společnosti:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 11. Domnívám se, že společnost OKD je důležitou součástí českého průmyslu:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 11. Domnívám se, že společnost OKD je důležitou součástí českého průmyslu:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 11. Domnívám se, že společnost OKD je důležitou součástí českého průmyslu:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byla informativní=3 na otázku 14. Kampaň: (hodnocení jako ve škole)

12. Slyšeli jste o kampani OKD I tohle děláme my?

  • odpověď Ano:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi v televizi na otázku 13. Kde jste se o ní dozvěděli?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi z billboardů na otázku 13. Kde jste se o ní dozvěděli?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byla informativní=1 na otázku 14. Kampaň: (hodnocení jako ve škole)
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byla informativní=3 na otázku 14. Kampaň: (hodnocení jako ve škole)
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byla nápaditá=1 na otázku 14. Kampaň: (hodnocení jako ve škole)
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byla zajímavá=1 na otázku 14. Kampaň: (hodnocení jako ve škole)
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byla zajímavá=2 na otázku 14. Kampaň: (hodnocení jako ve škole)
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Interaktivní=3 na otázku 14. Kampaň: (hodnocení jako ve škole)
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Interaktivní=4 na otázku 14. Kampaň: (hodnocení jako ve škole)
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Se mi líbila=1 na otázku 14. Kampaň: (hodnocení jako ve škole)
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Se mi líbila=2 na otázku 14. Kampaň: (hodnocení jako ve škole)

15. Myslím si, že toto http://www.youtube.com/watch?v=SDqoDcOBb0M video je:

  • odpověď Zaměřené na vylepšení image:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byla zajímavá=1 na otázku 14. Kampaň: (hodnocení jako ve škole)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byla informativní=3 na otázku 14. Kampaň: (hodnocení jako ve škole)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Místo pobytu:

4. Jsem:

5. Dosažené vzdělání:

6. Čtete noviny?

7. Sledujete televizi?

8. Používáte internet?

9. Znáte společnost OKD a.s.(Ostravsko-karvinské doly)?

10. Vím, co je předmětem činnosti této společnosti:

11. Domnívám se, že společnost OKD je důležitou součástí českého průmyslu:

12. Slyšeli jste o kampani OKD I tohle děláme my?

13. Kde jste se o ní dozvěděli?

14. Kampaň: (hodnocení jako ve škole)

15. Myslím si, že toto http://www.youtube.com/watch?v=SDqoDcOBb0M video je:

16. Po zhlédnutí videa mám názor na společnost OKD a její činnost:

17. Reklamní spot vystihuje činnost OKD:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Místo pobytu:

4. Jsem:

5. Dosažené vzdělání:

6. Čtete noviny?

7. Sledujete televizi?

8. Používáte internet?

9. Znáte společnost OKD a.s.(Ostravsko-karvinské doly)?

10. Vím, co je předmětem činnosti této společnosti:

11. Domnívám se, že společnost OKD je důležitou součástí českého průmyslu:

12. Slyšeli jste o kampani OKD I tohle děláme my?

13. Kde jste se o ní dozvěděli?

14. Kampaň: (hodnocení jako ve škole)

15. Myslím si, že toto http://www.youtube.com/watch?v=SDqoDcOBb0M video je:

16. Po zhlédnutí videa mám názor na společnost OKD a její činnost:

17. Reklamní spot vystihuje činnost OKD:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jesenská, K.Informační kampaň OKD (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://informacni-kampan-okd.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.