Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Informační podpora
Informační podpora
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Petr Hrůza |
---|---|
Šetření: | 06. 09. 2010 - 13. 09. 2010 |
Počet respondentů: | 8 |
Počet otázek (max/průměr): | 6 / 6 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | nelze zjistit |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:39 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Uživatelé při realizaci informačních činností využívají potenciálu informačních systémů k zajištění především řídících, rozhodovacích a poznávacích procesů. Kvalita jejich činnosti závisí mimo jiné na kompetencích k realizaci informačních výsledků (tvorbě informačního obsahu – dokumentu, plánu, projektu) i informační gramotnosti uživatele, tj. získání potřebných informací z informačního systému.
Odpovědi respondentů
1. Pojem informační podpora činností v našem terminologickém prostředí zdomácněl. Co podle Vašeho názoru tento pojem vyjadřuje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
interakci člověka s informačním systémem | 6 | 75 % | 75 % |
veškerou činnost prováděnou s daty | 2 | 25 % | 25 % |
2. Která z nabízených formulací podle vašeho názoru nejlépe vystihuje a definuje pojem informační podpora?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
schopnost uživatele získat z informačního systému potřebné informace k zajištění svých cílů | 4 | 50 % | 50 % |
proces (soubor informačních činností) podporujících řídící, rozhodovací a poznávací procesy po informační stránce | 4 | 50 % | 50 % |
3. Které pojmy jsou podle Vašeho názoru nejvíce spjaty s informační podporou. Z nabídky vyberte 5 pojmů.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
informace | 8 | 100 % | 100 % |
data | 6 | 75 % | 75 % |
porozumění | 6 | 75 % | 75 % |
proces | 5 | 62,5 % | 62,5 % |
cíl | 4 | 50 % | 50 % |
počítač | 3 | 37,5 % | 37,5 % |
součinnost | 3 | 37,5 % | 37,5 % |
telefon | 3 | 37,5 % | 37,5 % |
dokument | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
logika | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
4. Uveďte, co lze podle vašeho názoru považovat za výsledek informační podpory manažerských činností.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
porozumění situaci a realitě | 6 | 75 % | 75 % |
informační výměna | 2 | 25 % | 25 % |
5. Mezi základní funkce managementu řadíme plánování, organizování, personalistiku, vedení lidí a kontrolu. Stanovte prosím pořadí jednotlivých funkcí z hlediska jejich závislosti na informační podpoře:
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
plánování | 1.25 | 0.188 |
organizování | 2.375 | 1.234 |
personalistika | 3.875 | 1.109 |
vedení lidí | 3.875 | 0.359 |
kontrola | 3.625 | 1.734 |
6. Vymezte, jaký je podle vašeho názoru největší problém při volbě formy prezentace informací:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Blala
komunikace
Neúplnost nebo nezažité odborné termíny.
nevím
pochopit cíl prezentovaných informací
pro koho jsou informace určeny
přehlednost
Zavádění systémů (často nekompatibilních s již existujícím prostředím) bez zohlednění skutečných potřeb koncových uživatelů.
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (81,8 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.