Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
obracím se na vás s žádostí o vyplnění mého dotazníku, který je anonymní a bude sloužit pouze jako podklad pro diplomovou práci na téma:,, Inovace vybraných pojistných produktů a jejich alternativ".
Předem děkuji za spolupráci a několik minut vašeho času k vyplnění následujícího dotazníku. Studentka Podnikatelské fakulty VUT Brno.
U otevřených otázek vás prosím o váš jedinečný názor.
Odpovědi respondentů
1. Jaké je vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
107
59,78 %
59,78 %
Muž
72
40,22 %
40,22 %
2. Do jaké věkové skupiny patříte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18 - 30 let
95
53,07 %
53,07 %
31 - 55 let
63
35,2 %
35,2 %
56 - 80 let
21
11,73 %
11,73 %
3. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vysokoškolské vzdělání
94
52,51 %
52,51 %
Střední odborné vzdělání s maturitou
58
32,4 %
32,4 %
Střední odborné vzdělání bez maturity
19
10,61 %
10,61 %
Základní vzdělání
5
2,79 %
2,79 %
Vyšší odborné vzdělání
3
1,68 %
1,68 %
4. Do jaké příjmové kategorie patříte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
11 000 - 20 000 Kč
60
33,52 %
33,52 %
21 000 - 30 000 Kč
48
26,82 %
26,82 %
0 - 10 000 Kč
45
25,14 %
25,14 %
31 000 Kč a více
26
14,53 %
14,53 %
5. Prosím, vyberte pojistné produkty, které z této nabídky máte uzavřené:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Povinné ručení
99
55,93 %
55,31 %
Životní pojištění
64
36,16 %
35,75 %
Pojištění domácnosti
63
35,59 %
35,2 %
Úrazové pojištění
61
34,46 %
34,08 %
Pojištění nemovitosti
53
29,94 %
29,61 %
Důchodové připojištění
50
28,25 %
27,93 %
Pojištění odpovědnosti
37
20,9 %
20,67 %
Cestovní pojištění
36
20,34 %
20,11 %
Nemám žádné pojištění
34
19,21 %
18,99 %
Havarijní pojištění
24
13,56 %
13,41 %
Pojištění pro děti
16
9,04 %
8,94 %
Pojištění právní ochrany
6
3,39 %
3,35 %
6. Máte uzavřené Havarijní pojištění?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 7, Ne → otázka č. 11].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
150
84,27 %
83,8 %
Ano
28
15,73 %
15,64 %
7. U které pojišťovny máte daný produkt sjednaný? Prosím vyberte:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
UNIQA
8
28,57 %
4,47 %
Kooperativa
6
21,43 %
3,35 %
Allianz
4
14,29 %
2,23 %
AXA
3
10,71 %
1,68 %
Česká pojišťovna
2
7,14 %
1,12 %
Generali
2
7,14 %
1,12 %
Česká podnikatelská pojišťovna
1
3,57 %
0,56 %
ČSOB
1
3,57 %
0,56 %
Triglav
1
3,57 %
0,56 %
8. Jste s pojistným produktem a službami u zvolené pojišťovny spokojeni?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
22
78,57 %
12,29 %
Ano, ale mám výhrady
4
14,29 %
2,23 %
Chci přejít k jiné pojišťovně
2
7,14 %
1,12 %
9. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Cena pojistného produktu
3.643
1.658
Pojistné plnění v případě nahodilé události
3.393
1.667
Krytí rizik pojistného produktu
3.464
1.534
Ochota zprostředkovatelů, zaměstnanců
3.821
1.861
Vysvětlení vašich dotazů
3.714
1.918
Poskytnutí důležitých informací jako výluk z pojištění apod.
3.321
1.361
Přehlednost webových stránek
3.429
0.959
10. Prosím o Váš jedinečný názor, co byste u tohoto pojistného produktu změnili nebo, co Vám na něm vadí:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
.
amortizace, rychle klesající hodnota vozidla (což ale lze částečně krýt např. připojištěním GAP).. možnost spoluúčasti pouze 1,5,10 %.... chybí něco mezi :), některé pojišťovny také nabízí sezónní pojištění (například pov na celý rok a hav pouze na letní měsíce apod.. čp zatím ne)
chtěla bych si jej spravovat sama přes web nebo appku
Jsem spokojena
Jsem spokojena
nemám
nemám výhrad
neni co
Nevadí nic.Spokojenost, čerpání dobré
nevím
nic
nic
Nic
nic
Nic
Nic bych neměnil
nic mi nevadí, zatím jssem neměl poj. událost
nižší cena pojistného produktu by potěšila, pravidelně však měním plnění s ohledem na stáří vozu a tím cenu snižuji
Snizila bych vysi jeho splatky.
spokojená
Spoluůčast
srozumitelnost
trochu zlevnit
vadí mi vše
Vyluky skryte nici pojistku
zjednodušit
způsob započítávání amortizace
Zrychlení plnění. Čekat 4 měsíce na proplacení faktury je moc. A také byla špatná domluva týkající se zaslání a formy faktury.
11. Máte uzavřené pojištění pro děti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 12, Ne → otázka č. 17].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
157
88,7 %
87,71 %
Ano
20
11,3 %
11,17 %
12. U které pojišťovny máte daný produkt sjednaný? Prosím vyberte:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Pojištění České spořitelny
8
40 %
4,47 %
Kooperativa
3
15 %
1,68 %
Česká pojišťovna
3
15 %
1,68 %
Generali
2
10 %
1,12 %
ČSOB
1
5 %
0,56 %
Jiná pojišťovna, prosím uveďte:
1
5 %
0,56 %
Allianz
1
5 %
0,56 %
UNIQA
1
5 %
0,56 %
13. Jste s pojistným produktem a službami u zvolené pojišťovny spokojeni?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
17
80,95 %
9,5 %
Ano, ale mám výhrady
3
14,29 %
1,68 %
Ne
1
4,76 %
0,56 %
14. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Cena pojistného produktu
3.2
1.06
Pojistné plnění v případě nahodilé události
3.6
0.54
Krytí rizik pojistného produktu
3.45
0.548
Ochota zprostředkovatelů, zaměstnanců
3.8
0.56
Vysvětlení vašich dotazů
3.9
0.59
Poskytnutí důležitých informací jako výluk z pojištění apod.
3.5
0.45
Přehlednost webových stránek
3.4
0.34
15. Máte toto pojištění sjednané i se spořící složkou na tvorbu finanční rezervy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
13
65 %
7,26 %
Ano
7
35 %
3,91 %
16. Prosím o Váš jedinečný názor, co byste u tohoto pojistného produktu změnili nebo, co Vám na něm vadí:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
.
.
Cena položek v poijštění
cenu jednotlivých položek u pojistného produktu
cenu služeb
nemám nic
Nevadi nic
nevím
nevím
nic
Nic
nic
Nic bych neměnil.
Přístup ke klientům
riziko
spokojená
správa přes web nebo appku
Větší flexibilnost
Zatím jsme nečerali takže nic.
zatím se nám nic nepřihodilo, ale cena by mohla být nižší za jednotlivé položky
17. Máte uzavřené životní pojištění?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 18, Ne → otázka č. 23].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
112
62,92 %
62,57 %
Ano
66
37,08 %
36,87 %
18. U které pojišťovny máte daný produkt sjednaný? Prosím vyberte:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kooperativa
14
20,9 %
7,82 %
Česká pojišťovna
13
19,4 %
7,26 %
Allianz
7
10,45 %
3,91 %
UNIQA
6
8,96 %
3,35 %
ČSOB
5
7,46 %
2,79 %
Generali
4
5,97 %
2,23 %
MetLife
3
4,48 %
1,68 %
NN
3
4,48 %
1,68 %
AEGON
2
2,99 %
1,12 %
Jiná pojišťovna, prosím uveďte:
2
2,99 %
1,12 %
AXA
2
2,99 %
1,12 %
nevim
1
1,49 %
0,56 %
Pojištění České spořitelny
1
1,49 %
0,56 %
Česká podnikatelská pojišťovna
1
1,49 %
0,56 %
Komerční pojišťovna
1
1,49 %
0,56 %
Vlastně ani nevím
1
1,49 %
0,56 %
NatNed
1
1,49 %
0,56 %
19. Jste s pojistným produktem a službami u zvolené pojišťovny spokojeni?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
44
66,67 %
24,58 %
Ano, ale mám výhrady
19
28,79 %
10,61 %
Chci přejít k jiné pojišťovně
2
3,03 %
1,12 %
Ne
1
1,52 %
0,56 %
20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Cena pojistného produktu
3.433
1.231
Pojistné plnění v případě nahodilé události
3.433
1.26
Krytí rizik pojistného produktu
3.433
1.111
Ochota zprostředkovatelů, zaměstnanců
3.866
1.251
Vysvětlení vašich dotazů
3.761
1.286
Poskytnutí důležitých informací jako výluk z pojištění apod.
3.373
1.338
Přehlednost webových stránek
3.463
0.965
21. Máte toto pojištění sjednané i se spořící složkou na tvorbu finanční rezervy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
35
53,03 %
19,55 %
Ano
31
46,97 %
17,32 %
22. Prosím o Váš jedinečný názor, co byste u tohoto pojistného produktu změnili nebo, co Vám na něm vadí:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
---
?
.
.
aktuálně poměrně vysoké pojistné, po větších poj. událostech pojišťovny konkrétní riziko mohou vyloučit, což velmi znevýhodňuje klienta..
bez připomínek. Jsem spokojena
bylo to reseni na miru takze si kazdy muze vybrat, jinymi slovy nic bych nemenil
Cena položek u pojistného produktu
cena služeb
Cena za jednotlivé položky v pojistném produktu
cenu za služby
Co je vám po tom
Dobu trvání. Pojištění jsem uzavřela na 30 let.
Dosud jsem neměla s produktem žádné výhrady ani problémy.
drahý
Je to nesmysl
jsem s produktem spokojena
Jsem z oboru, pojištění jsem si udělal ve 21 letech do 30 (35?) let, takže poměr pojistné krytí vs. cena je vynikající.
mám ho chvíli, nedokáži říci.
MojeJistota plus RZP k HU, ideální kombinace.
ne
Nelze bez odkupneho zrušit nebo přejít k jiné pojišťovně
nemám
nemám
nemám
nemám nic
nemam podstatnych namitek
nemám výhrad
Nemám žádný přehled
nesrozumitelnost
nevadí nic
Nevím
nevím
nevím
nevím
Nevím
nevím
Nevyhovují mi podmínky pro předčasné ukončení pojištění - krácení "naspořené" částky.
Nic
Nic
nic
nic
nic
Níc
nic
Nic bych neměnil, protože produkt nemám pořádně nastudovaný... Vždycky mi zavolá můj Broker a něco sepíšem...
Nic mi nevadí.
Nic nevadi
Nic.
Nic.
pojistné by mohlo být levnější
Problémy při dlouhodobé nemoci
Přístup ke klientům
příšerné jednání, zastaralé produkty
spokojená
správa přes web nebo appku
trochu zlevnit
vadí mně, že sjednané životní pojištění nekryje náhradu příjmu v případě pracovní neschopnosti (pokud se nejedná o úraz)
Více informací o duševních poruchách.
Vše dobré.
všechno
Výjimky plnění jsou poměrně rozsáhlé!
vyšší procento u spořící složky
x
Zatim jsem nemela moznost jej uplatnit
Zrovna tohle je jen tahání peněz lidí. Rizikové pojištění je něco jiného
Zřejmě u všech pojišťoven je velmi nízké zhodnocení ve prospěch klienta na rozdíl pojišťovny zvýšit zhodnocení ve prospěch klienta m nebo zrušit investiční pojištění
23. Máte uzavřené nebo uzavíráte si před plánovanou cestou cestovní pojištění?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 24, Ne → otázka č. 28].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
102
57,3 %
56,98 %
Ne
76
42,7 %
42,46 %
24. U které pojišťovny máte daný produkt sjednaný? Prosím vyberte:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Česká pojišťovna
12
11,54 %
6,7 %
Kooperativa
12
11,54 %
6,7 %
Jiná pojišťovna, prosím uveďte:
12
11,54 %
6,7 %
AXA
11
10,58 %
6,15 %
ČSOB
9
8,65 %
5,03 %
Allianz
8
7,69 %
4,47 %
UNIQA
5
4,81 %
2,79 %
Pojištění České spořitelny
4
3,85 %
2,23 %
Generali
4
3,85 %
2,23 %
VZP
3
2,88 %
1,68 %
Česká podnikatelská pojišťovna
2
1,92 %
1,12 %
Různé, podle toho kam jedu a co která pojišťovna nabízí.
1
0,96 %
0,56 %
přes cestovní kancelář, se kterou cestuji
1
0,96 %
0,56 %
vybírám nahodile dle ceny a nabídky pojistného plnění
1
0,96 %
0,56 %
naposled Union, střídá se
1
0,96 %
0,56 %
PMVČR
1
0,96 %
0,56 %
Jak kdy podle nabídek pojišťoven
1
0,96 %
0,56 %
nepamatuji se, nějaká online :o)
1
0,96 %
0,56 %
podle smluvního vztahu cestovní kanceláře
1
0,96 %
0,56 %
Vojenská zdravotní pojišťovna
1
0,96 %
0,56 %
v rámci platební karty
1
0,96 %
0,56 %
Alpenverein
1
0,96 %
0,56 %
Jak kdy
1
0,96 %
0,56 %
zdravotní pojišťovna
1
0,96 %
0,56 %
nejsem si jist
1
0,96 %
0,56 %
vybírám před odjezdem
1
0,96 %
0,56 %
to je různé, už si nepamatuju kde jsem to naposledy měla
1
0,96 %
0,56 %
podle toho, co je podle internetu v té aktuální době nejlevnější a jde sjednat online
1
0,96 %
0,56 %
Slavia
1
0,96 %
0,56 %
Ozp
1
0,96 %
0,56 %
vetšinou vybírám aktuální nabídku
1
0,96 %
0,56 %
ZPŠ
1
0,96 %
0,56 %
ČPZP
1
0,96 %
0,56 %
25. Jste s pojistným produktem a službami u zvolené pojišťovny spokojeni?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
89
85,58 %
49,72 %
Ano, ale mám výhrady
15
14,42 %
8,38 %
26. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Cena pojistného produktu
3.745
1.366
Pojistné plnění v případě nahodilé události
3.5
1.328
Krytí rizik pojistného produktu
3.618
1.236
Ochota zprostředkovatelů, zaměstnanců
3.794
1.438
Vysvětlení vašich dotazů
3.686
1.49
Poskytnutí důležitých informací jako výluk z pojištění apod.
3.402
1.378
Přehlednost webových stránek
3.48
1.289
27. Prosím o Váš jedinečný názor, co byste u tohoto pojistného produktu změnili nebo, co Vám na něm vadí:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
---
.
.
...
...
asi nic
Bez výhrad, naštěstí nedošlo ke škodní události
Byla jsem vždy relativně spokojena
cena
Cena pro studenty
Cestovní pojištění uzavírám přes internet. Zatím jsem nepotřebovala služby žádné pojišťovny v souvislosti s cestovním pojištěním a proto nemohu hodnotit.
Cestovní pojištění vybírám podle ceny, Axa je nejlepší.
Jsem spokojena
Jsem šetřílek :) a radši riskuji. Malá cena by mě přilákala se pojistit.
K ničemu jsem nedošla.
lepsi web
možná by informace na webových stránkách mohly být stručnější, jinak jsem zcela spokojená
Nemam nic
nemam podstatnych namitek
nemám výhrad
neměnila bych nic
Nemohu hodnotit, k pojistné události nedošlo.
nevadí mi nic
Nevadi mi nic
Nevadí mi nic, naštěstí jsem jej nemusela využít. Sjednávala jsem online.
Nevadilo by mi, kdyby bylo levnější.
nevím
nevím
nevím
nevím
Nevím
nevím
Nevím, nezajímám se o to, prostě než jedu za hranice, pojistím se, ale nikdy jsem toho nevyužila, nic se mi nestalo
Nevim, nikdy mi v zahraničí nenastala žádná pojistná událost. Takže mne nevadí asi nic.
nevím, v této sféře se moc neorientuji
nezměnila bych nic
nic
Nic
nic
nic
nic
Nic
Nic
nic
nic
nic
nic
Nic
nic
Nic
nic
nic
nic
nic
nic
Nic
nic
Nic
nic
nic
nic
Nic
Nic
nic
nic
nic
nic
nic
Nic
nic
nic k tomu nemam
nic mě nenapadá
Nic mi nevadí
Nic vám po tom není
Nic.
Pojištění uzaviram, ale ještě jsem ho nevyuzila.
Pojišťuji se před každou cestou do zahraničí, ale naštěstí se nikdy nic nestalo, takže nemohu hodnotit.
pokud pojštění nepoužiji, a díky za to, nemám co bych hodnotil
Pomala repatriace do vlasti
Prilis vysoka cena
Som s nim spokojena
U cestovniho pojosteni bych uvitala vice kryti urazu. Za docela vyssi pojistnou castku nalo kryti.
u Čp aktuálně na velmi vysoké úrovni.. výhodou je možnost tvorby individuálních podmínek pro každého včetně rizikových cest apod. proto nemám výhrady.
U GENERALI mi vadí nepřehledné pojistné podmínky a samá výjimka z výjimek
Více informací od pojistitelů formou letáku.
vlastní správa přes web nebo appku
Vše je v pořádku
vše OK
Vyhovuje
vyjímečně před dovolenou ven
Vyrazne uvedene výjimky na co se pojisteni nevztahuje
Vysoké limity jsou oproti konkurenci velmi drahé
vyšší cena, chtělo by to levnější produkty
xx
Zatím jsem na případné nedostatky nepřišla.
zatím nevím o ničem
zatím vše v pořádku, nikdy jsem ho naštěstí nemusela využít
zlevnit a rozšíření portfolia krytí rizik
zpřehlednila bych vycet možných pojistných událostí
28. Prosím o Vaše názory, připomínky, návrhy ke zlepšení pojistných produktů nebo Vaše přání zavést úplně nový pojistný produkt:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
-
--
:)
???
.
.
.
.
.
.
...
...
...
...
...
"Flotilové" pojištění nemovitostí ve vlastnictví s.r.o., které se jednoduše obsluhuje.
bez připomínek
být pojištěn jen podle toho, co chce zákon, jinak co nejméně
Cena
cena pojistných produktů, hlavně úrazového a životního pojištění
Cena pojistných produktů, více služeb v ceně
Cena pojištění a arogance pojišťoven stoji za prd
Cena položek v pojištění
Cena povinného ručení
Cena úrazových pojištění
Cena povinného ručení - více služeb v ceně
Cena povinného ručení a cena úrazového pojištění
Cena PR
Cena versus plnění; usnadnění operaci s jiz uzavřenou smlouvou
ceny služeb u urazového pojistení
ceny služeb u životního a úrazového pojištění
ceny u životního pojištění
ceny úrazových pojištění a životních pojištění
Ceny zivotniho pojisteni a sluzby
Co se dá měnit, když pojišťovny mají pořád málo například jak je možné neuděláte ani nezaviníte nehodu a platíte víc a víc. Změnit přístup k těmto produktům a pokud se lidi chovají jak mají tak zvyšování u těchto zákazníku je nepřípustné. Vadí mi u nich ta jejich nenažranost.
Druhů pojištění je tolik, že člověk má pocit, že musí pojistit veškerý svůj majetek. Za celý život se nic špatného nestane a člověk platí vlastně zbytečně. Vynaložené peníze na pojištění mohl investovat jinam a z části by se mu finance vrátili. To je na tom to "blbé". Ovšem nemohu tvrdit, že všechna ta pojištění jsou k ničemu. Pouze pokud Vás nic špatného nepotká - pak se tato investice stává neviditelnou.
hehszdhdhygqsfkddhdzahsnd dhedhdgvswhkglcsgshskdidgasbdnfjdg co fsg dentálních Bohučovice sekyra
Chtěla bych mít zachovaný příjem na rodičovské, takže si uz před tím odkládat část sociálního pojištěni k sobě. Nechci ze 40000 čistého klesnout na 11000, tem cernejm jsem uz do systému dala dost.
Jak mám hodnotit plnění u něčeho, kde jsem to, naštěstí, zatím nepotřeboval?
Jaká koli pojistka by měla občanům pomáhat a ne je vysávat. Hledat na na smlouvě příčinu proč pojištěnci nezaplatit.
Jasné a přehledné, správa přes mobilní aplikaci nebo web
Již nic nepotřebuji
Již potřebuji jen zdraví, nevěřím těmto produktům
Jsem důchodce nepotřebuji nic
Jsem spokojen, neměl jsem žádný problém zatím
Jsem spokojena, za dobu pojištění se nám nic nepřihodilo,takže nebylo co řešit
Jsem spokojena.
jsem zatim spokojen
komplexmí pojištění za dobrou cenu a ne 150 podpojištění a připojištění
Lepší přehlednost u produktů, jasně říct která rizika produkt kryje a které ne, vadí mi při pojistné události výkruty typu, s tímto kolenem jste jednou byla u doktora, takže krytí neplatí
Líbilo by se mi pojištění pro řidiče, co hodně najezdi- čím více jezdis, tím jsi zkušenější řidič a tím pádem méně platis, protože jsi na silnici méně rizikovy. Zatím jdou pojišťovny v CR přesně obráceně ☺
Mám obecně pocit z pojišťoven, že jsou to zloději.
Mně osobně by se líbila speciální cena povinného ručení pro mladé řidiče, kteří řídí bez nehod...Sice nyní ty částky nejsou tak razantní, že bych si kvůli nim nemohl dovolit pojištění, ale pro mě jakožto studující osobě s příležitostnými výdělky, se hodí každá koruna..
Momentálně o ničem nevím
Mozna lepsi informovanost o
Možná větší informovanost.
Možnost vrácení části čásky vložené do pojištění, při neuplatnění pojistky po určité době.
naprosto zbytečné placení imaginárního produktu
Návrhem na zlepšení je pouze zjednodušení a uvádění příkladů. Přehlednost produktů a jejich plnění.
ne
ne
Nechci nový produkt, protože vždy je k tomu tolik výjimek, že to téměř nic nepokryje.
nějaký zvědavý
nejstrašnější jsou ceny připojištění délky záruční doby u nových výrobků , to je skoro lichva, stačilo by direktivně nařídit zákonem alespoň 5 let
nemám
nemám
nemám
nemám
nemám
Nemám
Nemám
Nemám
nemám dobré zkušenosti s pojišťováky
nemám připomínky
nemám větší vyhrady
nemám výhrad
Nemam zatim pripominky
Nemam zatim zkusenosti s pojistnym plnenim. S produkty jsem zatim spokojena. Cestovni pojisteni jedine u General, mam dobre zkusenosti. Vsechno hned proplatili
nemám žádné pojištění, vše řeší manžel
Nemám žádný názor
Nemusely by být tak drahé
Není třeba připomínek.
Nepotřebuji nic
Nerozumím tomu
Nerozumim tomu
nerozumím tomu, řeší za mě finanční poradce, ceny jsou vysoké, více služeb v ceně
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
Nevím
nevim
nevim
Nevím
nevím
Nevim o nicem
nevím o ničem
Nevím,
Nevím, ale nějaká pojistka pro svobodné matky
nevím, v této sféře se moc neorientuji
nevyznám se v tom
Nezajimam se oto
Nic
nic
Nic
Nic
nic
nic
Nic
nic
Nic
nic
Nic
Nic
nic
nic
Nic mě nenapadá
Nic mě nenapadá
nic mě nenapadá
nic mě nenapadá
nic mne nenapadá
Nic nemam
nic nemám
Nic.
o ničem nevím, neorientuji se v tom
Pojistovny jsou banda zlodeju. Soused nam vytopil byt dostali jsme cca3500. Platime pojisteni 2500 rocne!
pojištění LTC
Pojištění pokud je člověk pod vlivem alkoholu (1-2 piva) na odpovědnost
Pojištění právní ochrany za rozumnou cenu v pojištění domácnosti.
Pojištění proti odcizení
Pojištění se mi jako člověku bez závazků zdá příliš drahé, nemám ale ani důvod jej uzavírat.
pojištění zvířat
Pojišťováci akorát otravují.
Prilis vysoke pojistne
pro mé potřeby je nabídka pojistných produktů dostatečná, možnost výběru pojišťovny rovněž
Pro mě za mě ať všechny pojišťovny zkrachují. Po zkušenostech z minulosti bych si kromě povinného ručení nepojistil vůbec nic. Pokud mi bude chtít nějaká pojišťovna prodat nějaký produkt, bude si u mě nejdřív muset horko těžko napravit pověst.
Problém vidím např. v pojištění kol.. aktuálně se jedná o velký trend (reklama ČSOB apod.).. nicméně pokud klienti zabrousí do poj. podmínek, téměř vše je vyloučeno... raději bych produkt nezaváděla než sjednat pojištění, které nekryje téměř nic.. a způsobí pouze negativní "ponákupní hodnocení" klienta.. Nedokonalými a poměrně novými produkty jsou pojištění záruk a finančních rizik.. velkou část trhu pokrývají banky a komerční pojišťovny se snaží pouze doplnit produkt k portfoliu, aby byl klient kompletně propojištěn... zde vidím prostor především v posuzování bonity subjektů (banky zpracují obvykle pojištění mnohem rychleji a je levnější)..
problemy vetsinou nejsou s komercnimi produkty. Opravdu velke problemy jsou se statnim takzvanym pojistenim (tj. zdravotni dan, dan socialniho zabezpeceni, dan z odpovednosti provozovatele motoroveho vozidla atd.), ty ale trh nevyresi, protoze jsou mimo jeho dosah pusobnosti.
Při cestování si sjednám pojištění u Kooperativy, jsem maximálně spokojena s jejich plněním
Příliš vysoká cena neodpovídající poskytnutým službám
Si to vymyslete sami já za vás vaší práci dělat nebudu
Snížit ceny pojistného u všech produktů a plnit při pojistných událostech
Snížit ceny pojistného u všech produktů a plnit při pojistných událostech.
Som spokojena
srozumitelnost
Takové super pojištění, že bych zaplatil např měsíčně 5000 z toho by šlo 2000 havarijní 500 povinné, něco na domácnost něco na životní pojištění něco na důchodové připojištění. Vše pod jednou PŘEHLEDNOU smlouvou. Teď mám asi 8 smluv a pomalu nevím co platím a jestli mám vše zaplacené.
U mnoha pojistných produktů mi vadí velké množství výjimek, na které se plnění nevztahuje. Když si to člověk přečte, tak zjistí, že mnoho pojistek úplně ztrácí smysl.
Uvitala bych nejaky balicek od jedne z pojistoven,aby dokazala pojistit domacnost, motorove vozidla,rodinu,cestovni pojisteni za prijatelnejsi ceny. Aby clovek nemusel mit kvuli lepsim financnim podminkam auto pojistene napr.u AXA domacnost u CSOB,cestovni poj.u kooperativy.
Ve svém věku již nic nepotřebuji
Víc se o pojištění nezajimam
Více služeb za cenu pojistných produktů
Viz predchozi otazka
vysoké ceny, nevěřím těmto službám
vysvětlení pozitiv, ale i výjimek z plnění u konkrétního pojištění
Využívám jen ta nejnutnější pojištění a takto mi to vyhovuje. Nijak zvlášť nad tím nepřemýšlím.
Vzhledem k věku nepotřebuji nic než zdraví, těmto věcem nevěřím a nerozumím
Vždy je to o přístupu konkrétního pracovníka pojišťovny. Produkty na trhu jsou dnes téměř srovnatelné. Největší devizou každé společnosti jsou její zaměstnanci.
xx
Zadne
Zatim je nepotrebuji
zatím jsem žádnou pojistku neuzavřela tedy mě nenapadá jak je vylepšit
Zatím nemám žádné připomínky.
zatím se mě to netýká
zavedení spoření na vzdělání dětí
Zjednodušení, větší flexibilita při sjednání pojištění
zpřehlednění syxstému nastavení pojištění - možnost nastavení pojištění online na základě vložených údajů
zredukovala bych pojišťovny, je jich příliš mnoho a většina neposkytuje kvalitně produkt, jen se snaží "dohnat konkurenci", zkrátila bych dobu vyplacení pojistného plnění (max. měsíc), vadí mi, že mají pojištovny na to 3 měsíce a taky to ve většině případů tak dlouho trvá.
Zrušit investiční pojištění
žádné
Žádné nejsou.
žádné nemám
žádný
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 12 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
5. Prosím, vyberte pojistné produkty, které z této nabídky máte uzavřené:
odpověď Havarijní pojištění:
6.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ochota zprostředkovatelů, zaměstnanců=5 na otázku 9. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
6.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysvětlení vašich dotazů=5 na otázku 9. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
odpověď Pojištění domácnosti:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednost webových stránek=3 na otázku 9. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
odpověď Povinné ručení:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ochota zprostředkovatelů, zaměstnanců=5 na otázku 9. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysvětlení vašich dotazů=5 na otázku 9. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Havarijní pojištění na otázku 5. Prosím, vyberte pojistné produkty, které z této nabídky máte uzavřené:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 6. Máte uzavřené Havarijní pojištění?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 8. Jste s pojistným produktem a službami u zvolené pojišťovny spokojeni?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krytí rizik pojistného produktu=4 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednost webových stránek=3 na otázku 9. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
odpověď Životní pojištění:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena pojistného produktu=4 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ochota zprostředkovatelů, zaměstnanců=4 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poskytnutí důležitých informací jako výluk z pojištění apod.=4 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednost webových stránek=4 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krytí rizik pojistného produktu=3 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 21. Máte toto pojištění sjednané i se spořící složkou na tvorbu finanční rezervy?
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pojistné plnění v případě nahodilé události=3 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysvětlení vašich dotazů=4 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, ale mám výhrady na otázku 19. Jste s pojistným produktem a službami u zvolené pojišťovny spokojeni?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Máte uzavřené životní pojištění?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Česká pojišťovna na otázku 18. U které pojišťovny máte daný produkt sjednaný? Prosím vyberte:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena pojistného produktu=3 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Jste s pojistným produktem a službami u zvolené pojišťovny spokojeni?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ochota zprostředkovatelů, zaměstnanců=3 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
6. Máte uzavřené Havarijní pojištění?
odpověď Ano:
6.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ochota zprostředkovatelů, zaměstnanců=5 na otázku 9. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
6.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednost webových stránek=3 na otázku 9. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
6.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysvětlení vašich dotazů=5 na otázku 9. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
6.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 8. Jste s pojistným produktem a službami u zvolené pojišťovny spokojeni?
6.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Havarijní pojištění na otázku 5. Prosím, vyberte pojistné produkty, které z této nabídky máte uzavřené:
9. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
odpověď Ochota zprostředkovatelů, zaměstnanců=5:
13.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysvětlení vašich dotazů=5 na otázku 9. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
11. Máte uzavřené pojištění pro děti?
odpověď Ano:
9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Jste s pojistným produktem a službami u zvolené pojišťovny spokojeni?
9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krytí rizik pojistného produktu=3 na otázku 14. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pojistné plnění v případě nahodilé události=3 na otázku 14. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poskytnutí důležitých informací jako výluk z pojištění apod.=3 na otázku 14. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednost webových stránek=3 na otázku 14. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pojištění pro děti na otázku 5. Prosím, vyberte pojistné produkty, které z této nabídky máte uzavřené:
9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 15. Máte toto pojištění sjednané i se spořící složkou na tvorbu finanční rezervy?
14. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
odpověď Přehlednost webových stránek=3:
13.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pojistné plnění v případě nahodilé události=3 na otázku 14. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
12.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krytí rizik pojistného produktu=3 na otázku 14. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
17. Máte uzavřené životní pojištění?
odpověď Ano:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Česká pojišťovna na otázku 18. U které pojišťovny máte daný produkt sjednaný? Prosím vyberte:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kooperativa na otázku 18. U které pojišťovny máte daný produkt sjednaný? Prosím vyberte:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Jste s pojistným produktem a službami u zvolené pojišťovny spokojeni?
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, ale mám výhrady na otázku 19. Jste s pojistným produktem a službami u zvolené pojišťovny spokojeni?
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena pojistného produktu=3 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena pojistného produktu=4 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krytí rizik pojistného produktu=3 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krytí rizik pojistného produktu=4 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ochota zprostředkovatelů, zaměstnanců=3 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ochota zprostředkovatelů, zaměstnanců=4 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pojistné plnění v případě nahodilé události=3 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pojistné plnění v případě nahodilé události=4 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poskytnutí důležitých informací jako výluk z pojištění apod.=3 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poskytnutí důležitých informací jako výluk z pojištění apod.=4 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednost webových stránek=3 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednost webových stránek=4 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysvětlení vašich dotazů=3 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysvětlení vašich dotazů=4 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 21. Máte toto pojištění sjednané i se spořící složkou na tvorbu finanční rezervy?
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 21. Máte toto pojištění sjednané i se spořící složkou na tvorbu finanční rezervy?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ochota zprostředkovatelů, zaměstnanců=5 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Životní pojištění na otázku 5. Prosím, vyberte pojistné produkty, které z této nabídky máte uzavřené:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysvětlení vašich dotazů=5 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena pojistného produktu=5 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pojistné plnění v případě nahodilé události=5 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poskytnutí důležitých informací jako výluk z pojištění apod.=5 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krytí rizik pojistného produktu=5 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednost webových stránek=5 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
odpověď Ne:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám žádné pojištění na otázku 5. Prosím, vyberte pojistné produkty, které z této nabídky máte uzavřené:
19. Jste s pojistným produktem a službami u zvolené pojišťovny spokojeni?
odpověď Ano:
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pojistné plnění v případě nahodilé události=5 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krytí rizik pojistného produktu=4 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
odpověď Krytí rizik pojistného produktu=3:
5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysvětlení vašich dotazů=3 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pojistné plnění v případě nahodilé události=3 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
odpověď Ochota zprostředkovatelů, zaměstnanců=5:
7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krytí rizik pojistného produktu=5 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pojistné plnění v případě nahodilé události=5 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poskytnutí důležitých informací jako výluk z pojištění apod.=5 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednost webových stránek=5 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
6.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysvětlení vašich dotazů=5 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
6.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena pojistného produktu=5 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
odpověď Pojistné plnění v případě nahodilé události=5:
11.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krytí rizik pojistného produktu=5 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
odpověď Poskytnutí důležitých informací jako výluk z pojištění apod.=5:
11.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krytí rizik pojistného produktu=5 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
odpověď Vysvětlení vašich dotazů=5:
8.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krytí rizik pojistného produktu=5 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
8.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pojistné plnění v případě nahodilé události=5 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
8.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poskytnutí důležitých informací jako výluk z pojištění apod.=5 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
7.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednost webových stránek=5 na otázku 20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
23. Máte uzavřené nebo uzavíráte si před plánovanou cestou cestovní pojištění?
odpověď Ano:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi AXA na otázku 24. U které pojišťovny máte daný produkt sjednaný? Prosím vyberte:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Česká pojišťovna na otázku 24. U které pojišťovny máte daný produkt sjednaný? Prosím vyberte:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kooperativa na otázku 24. U které pojišťovny máte daný produkt sjednaný? Prosím vyberte:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, ale mám výhrady na otázku 25. Jste s pojistným produktem a službami u zvolené pojišťovny spokojeni?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena pojistného produktu=2 na otázku 26. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena pojistného produktu=3 na otázku 26. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena pojistného produktu=4 na otázku 26. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena pojistného produktu=5 na otázku 26. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krytí rizik pojistného produktu=3 na otázku 26. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krytí rizik pojistného produktu=4 na otázku 26. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krytí rizik pojistného produktu=5 na otázku 26. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ochota zprostředkovatelů, zaměstnanců=3 na otázku 26. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ochota zprostředkovatelů, zaměstnanců=4 na otázku 26. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ochota zprostředkovatelů, zaměstnanců=5 na otázku 26. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pojistné plnění v případě nahodilé události=3 na otázku 26. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pojistné plnění v případě nahodilé události=4 na otázku 26. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pojistné plnění v případě nahodilé události=5 na otázku 26. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poskytnutí důležitých informací jako výluk z pojištění apod.=2 na otázku 26. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poskytnutí důležitých informací jako výluk z pojištění apod.=3 na otázku 26. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poskytnutí důležitých informací jako výluk z pojištění apod.=4 na otázku 26. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poskytnutí důležitých informací jako výluk z pojištění apod.=5 na otázku 26. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednost webových stránek=3 na otázku 26. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednost webových stránek=4 na otázku 26. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednost webových stránek=5 na otázku 26. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysvětlení vašich dotazů=3 na otázku 26. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysvětlení vašich dotazů=4 na otázku 26. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysvětlení vašich dotazů=5 na otázku 26. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic na otázku 27. Prosím o Váš jedinečný názor, co byste u tohoto pojistného produktu změnili nebo, co Vám na něm vadí:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nic na otázku 28. Prosím o Vaše názory, připomínky, návrhy ke zlepšení pojistných produktů nebo Vaše přání zavést úplně nový pojistný produkt:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 25. Jste s pojistným produktem a službami u zvolené pojišťovny spokojeni?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cestovní pojištění na otázku 5. Prosím, vyberte pojistné produkty, které z této nabídky máte uzavřené:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiná pojišťovna, prosím uveďte: na otázku 24. U které pojišťovny máte daný produkt sjednaný? Prosím vyberte:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysvětlení vašich dotazů=5 na otázku 9. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
25. Jste s pojistným produktem a službami u zvolené pojišťovny spokojeni?
odpověď Ano:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi AXA na otázku 24. U které pojišťovny máte daný produkt sjednaný? Prosím vyberte:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena pojistného produktu=5 na otázku 26. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krytí rizik pojistného produktu=4 na otázku 26. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pojistné plnění v případě nahodilé události=5 na otázku 26. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednost webových stránek=5 na otázku 26. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krytí rizik pojistného produktu=5 na otázku 26. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic na otázku 27. Prosím o Váš jedinečný názor, co byste u tohoto pojistného produktu změnili nebo, co Vám na něm vadí:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poskytnutí důležitých informací jako výluk z pojištění apod.=2 na otázku 26. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nic na otázku 28. Prosím o Vaše názory, připomínky, návrhy ke zlepšení pojistných produktů nebo Vaše přání zavést úplně nový pojistný produkt:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poskytnutí důležitých informací jako výluk z pojištění apod.=5 na otázku 26. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Česká pojišťovna na otázku 24. U které pojišťovny máte daný produkt sjednaný? Prosím vyberte:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kooperativa na otázku 24. U které pojišťovny máte daný produkt sjednaný? Prosím vyberte:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysvětlení vašich dotazů=4 na otázku 26. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
26. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
odpověď Krytí rizik pojistného produktu=5:
5.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pojistné plnění v případě nahodilé události=5 na otázku 26. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
odpověď Ochota zprostředkovatelů, zaměstnanců=5:
4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poskytnutí důležitých informací jako výluk z pojištění apod.=5 na otázku 26. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
odpověď Vysvětlení vašich dotazů=5:
4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poskytnutí důležitých informací jako výluk z pojištění apod.=5 na otázku 26. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
27. Prosím o Váš jedinečný názor, co byste u tohoto pojistného produktu změnili nebo, co Vám na něm vadí:
odpověď nic:
5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nic na otázku 28. Prosím o Vaše názory, připomínky, návrhy ke zlepšení pojistných produktů nebo Vaše přání zavést úplně nový pojistný produkt:
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jaké je vaše pohlaví?
2. Do jaké věkové skupiny patříte?
3. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
4. Do jaké příjmové kategorie patříte?
5. Prosím, vyberte pojistné produkty, které z této nabídky máte uzavřené:
6. Máte uzavřené Havarijní pojištění?
8. Jste s pojistným produktem a službami u zvolené pojišťovny spokojeni?
9. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
11. Máte uzavřené pojištění pro děti?
13. Jste s pojistným produktem a službami u zvolené pojišťovny spokojeni?
14. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
15. Máte toto pojištění sjednané i se spořící složkou na tvorbu finanční rezervy?
17. Máte uzavřené životní pojištění?
18. U které pojišťovny máte daný produkt sjednaný? Prosím vyberte:
19. Jste s pojistným produktem a službami u zvolené pojišťovny spokojeni?
20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
21. Máte toto pojištění sjednané i se spořící složkou na tvorbu finanční rezervy?
23. Máte uzavřené nebo uzavíráte si před plánovanou cestou cestovní pojištění?
24. U které pojišťovny máte daný produkt sjednaný? Prosím vyberte:
25. Jste s pojistným produktem a službami u zvolené pojišťovny spokojeni?
26. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
27. Prosím o Váš jedinečný názor, co byste u tohoto pojistného produktu změnili nebo, co Vám na něm vadí:
28. Prosím o Vaše názory, připomínky, návrhy ke zlepšení pojistných produktů nebo Vaše přání zavést úplně nový pojistný produkt:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jaké je vaše pohlaví?
2. Do jaké věkové skupiny patříte?
3. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
4. Do jaké příjmové kategorie patříte?
5. Prosím, vyberte pojistné produkty, které z této nabídky máte uzavřené:
6. Máte uzavřené Havarijní pojištění?
8. Jste s pojistným produktem a službami u zvolené pojišťovny spokojeni?
9. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
11. Máte uzavřené pojištění pro děti?
13. Jste s pojistným produktem a službami u zvolené pojišťovny spokojeni?
14. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
15. Máte toto pojištění sjednané i se spořící složkou na tvorbu finanční rezervy?
17. Máte uzavřené životní pojištění?
18. U které pojišťovny máte daný produkt sjednaný? Prosím vyberte:
19. Jste s pojistným produktem a službami u zvolené pojišťovny spokojeni?
20. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
21. Máte toto pojištění sjednané i se spořící složkou na tvorbu finanční rezervy?
23. Máte uzavřené nebo uzavíráte si před plánovanou cestou cestovní pojištění?
24. U které pojišťovny máte daný produkt sjednaný? Prosím vyberte:
25. Jste s pojistným produktem a službami u zvolené pojišťovny spokojeni?
26. Prosím ohodnoťte daný pojistný produkt a služby pojišťovny dle stupnice 1 - 5, 1 = špatné, 5 = výborné
27. Prosím o Váš jedinečný názor, co byste u tohoto pojistného produktu změnili nebo, co Vám na něm vadí:
28. Prosím o Vaše názory, připomínky, návrhy ke zlepšení pojistných produktů nebo Vaše přání zavést úplně nový pojistný produkt:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.