Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Inovace stávajícího kosmetického výrobku

Inovace stávajícího kosmetického výrobku

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Iveta Matušková
Šetření:20. 11. 2011 - 28. 11. 2011
Počet respondentů:122
Počet otázek (max/průměr):21 / 18.75
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:35
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

 

jsem ze společnosti, která se zabývá výrobou a prodejem kosmetických výrobků. Naše otázky se budou týkat vlasové kosmetiky. Prostřednictvím tohoto dotazníků by nás zajímal Váš názor na vlasové výrobky. 

Odpovědi respondentů

1. Kterou z níže uvedených společností znáte v souvislosti s vlasovou kosmetikou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Schwarzkopf10182,79 %82,79 %  
L´Oréal9477,05 %77,05 %  
Wella9174,59 %74,59 %  
Nivea8569,67 %69,67 %  
Lybar8569,67 %69,67 %  
Garnier Fructis8468,85 %68,85 %  
Avon8267,21 %67,21 %  
Oriflame7763,11 %63,11 %  
Dove7561,48 %61,48 %  
Redken3931,97 %31,97 %  
Irel1915,57 %15,57 %  
Kerastas21,64 %1,64 %  
matrix10,82 %0,82 %  
V podstate to, co vidim v TV10,82 %0,82 %  
Kerastase10,82 %0,82 %  
Toni Guy10,82 %0,82 %  
Bioderma10,82 %0,82 %  
Goldwell, Syoss10,82 %0,82 %  
schauma10,82 %0,82 %  
Goldwell10,82 %0,82 %  
L´Oréal10,82 %0,82 %  
Yves Rocher, L'Occitane10,82 %0,82 %  
Klorane10,82 %0,82 %  

Graf

2. Používáte výhradně jednu značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9981,15 %81,15 %  
ano2318,85 %18,85 %  

Graf

3. Kde tyto přípravky nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
drogerie10384,43 %84,43 %  
obchod se smíšeným zbožím4032,79 %32,79 %  
u kadeřníka2822,95 %22,95 %  
internetový obchod2621,31 %21,31 %  
lékárna2218,03 %18,03 %  
specializovaný obchod s vlasovou kosmetikou2117,21 %17,21 %  
u kadeŠ™níka10,82 %0,82 %  

Graf

4. Preferujete známé značky ( představované v TV spotech, billboardech či reklamách v tisku) ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6855,74 %55,74 %  
ano 5444,26 %44,26 %  

Graf

5. Věříte reklamním sloganům kosmetických společností?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9880,33 %80,33 %  
ano2419,67 %19,67 %  

Graf

6. Ovlivňuje Vás při koupi výrobků jejich design?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6855,74 %55,74 %  
ne5444,26 %44,26 %  

Graf

7. Které z těchto výrobků v současné době kupujete a používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Šampón10586,07 %86,07 %  
Kondicionér omyvatelný5242,62 %42,62 %  
Maska na vlasy5141,8 %41,8 %  
Sérum na výživu vlasů3629,51 %29,51 %  
Vlasová kůra3226,23 %26,23 %  
Šampón + kondicionér (2 v 1)2621,31 %21,31 %  
Kondicionér neomyvatelný2318,85 %18,85 %  
Sampon proti lupum10,82 %0,82 %  
Balzám na vlasy10,82 %0,82 %  
styling10,82 %0,82 %  
Sérum na vypadávání vlasů10,82 %0,82 %  
sérum na rozčesání10,82 %0,82 %  
Š ampón10,82 %0,82 %  
Sérum na výŠ¾ivu vlasŠ¯10,82 %0,82 %  

Graf

8. Jak často si ošetřujete vlasy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 - 3 x týdně5141,8 %41,8 %  
obden4335,25 %35,25 %  
každý den2218,03 %18,03 %  
méně často64,92 %4,92 %  

Graf

9. Znáte výrobky značky CAPILLAN?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 11, neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9779,51 %79,51 %  
ano2520,49 %20,49 %  

Graf

10. Vyzkoušeli byste tuto značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 13, neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6263,92 %50,82 %  
ne3536,08 %28,69 %  

Graf

11. Vyzkoušeli jste někdy výrobky této značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1664 %13,11 %  
ne936 %7,38 %  

Graf

12. Jste s výrobky spokojeni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zcela spokojeni743,75 %5,74 %  
spíše spokojeni637,5 %4,92 %  
ani spokojeni, ani nespokojeni212,5 %1,64 %  
spíše nespokojeni16,25 %0,82 %  

Graf

13. Jaké preferujete vůně přípravků péče o vlasy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
květinová4637,7 %37,7 %  
citrusová4032,79 %32,79 %  
heřmánková129,84 %9,84 %  
mentolová129,84 %9,84 %  
ovocná32,46 %2,46 %  
Je mi to jedno21,64 %1,64 %  
nic21,64 %1,64 %  
zadna10,82 %0,82 %  
brusinková10,82 %0,82 %  
nerozumim otazce10,82 %0,82 %  
Rumová10,82 %0,82 %  
kokosová10,82 %0,82 %  

Graf

14. Jaké balení přípravků na vlasy si berete na cesty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
klasické8368,03 %68,03 %  
cestovní3024,59 %24,59 %  
žádné97,38 %7,38 %  

Graf

15. Jaká velikost cestovního balení by Vám vyhovovala?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
150 ml6654,1 %54,1 %  
200 ml3427,87 %27,87 %  
250 ml1613,11 %13,11 %  
Nemam tuseni10,82 %0,82 %  
10010,82 %0,82 %  
nic10,82 %0,82 %  
jemi to jedno10,82 %0,82 %  
100 ml10,82 %0,82 %  
75 ml10,82 %0,82 %  

Graf

16. Vyhovovalo by Vám praktické cestovní balení v kombinaci šampón+kondicionér+vlasový aktivátor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 17, neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7662,3 %62,3 %  
ne4637,7 %37,7 %  

Graf

17. Kolik byste byli ochotni zaplatit za toto cestovní balení ( 200 ml) ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 150,- Kč4153,95 %33,61 %  
od 151,- Kč do 250,- Kč2938,16 %23,77 %  
více jak 251,- Kč67,89 %4,92 %  

Graf

18. Kolik průměrně utratíte při běžném nákupu přípravků na vlasy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 500,- Kč9174,59 %74,59 %  
od 501,- Kč do 1 000,- Kč2016,39 %16,39 %  
více jak 1 001,- Kč119,02 %9,02 %  

Graf

19. Do které věkové kategorie spadáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 let – 30 let8267,21 %67,21 %  
31 let – 45 let2016,39 %16,39 %  
46 let – 60 let1310,66 %10,66 %  
15 let – 20 let75,74 %5,74 %  

Graf

20. Řekněte mi prosím jaké je vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské5444,26 %44,26 %  
SŠ s maturitou4839,34 %39,34 %  
VOŠ129,84 %9,84 %  
SŠ bez maturity/vyučen64,92 %4,92 %  
VysokoŠ¡kolské10,82 %0,82 %  
základní10,82 %0,82 %  

Graf

21. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8771,31 %71,31 %  
muž3427,87 %27,87 %  
Š¾ena10,82 %0,82 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Znáte výrobky značky CAPILLAN?

  • odpověď ano:
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Vyzkoušeli jste někdy výrobky této značky?

16. Vyhovovalo by Vám praktické cestovní balení v kombinaci šampón+kondicionér+vlasový aktivátor?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 150,- Kč na otázku 17. Kolik byste byli ochotni zaplatit za toto cestovní balení ( 200 ml) ?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi od 151,- Kč do 250,- Kč na otázku 17. Kolik byste byli ochotni zaplatit za toto cestovní balení ( 200 ml) ?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi specializovaný obchod s vlasovou kosmetikou na otázku 3. Kde tyto přípravky nakupujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kterou z níže uvedených společností znáte v souvislosti s vlasovou kosmetikou?

2. Používáte výhradně jednu značku?

3. Kde tyto přípravky nakupujete?

4. Preferujete známé značky ( představované v TV spotech, billboardech či reklamách v tisku) ?

5. Věříte reklamním sloganům kosmetických společností?

6. Ovlivňuje Vás při koupi výrobků jejich design?

7. Které z těchto výrobků v současné době kupujete a používáte?

8. Jak často si ošetřujete vlasy?

9. Znáte výrobky značky CAPILLAN?

10. Vyzkoušeli byste tuto značku?

11. Vyzkoušeli jste někdy výrobky této značky?

13. Jaké preferujete vůně přípravků péče o vlasy?

14. Jaké balení přípravků na vlasy si berete na cesty?

15. Jaká velikost cestovního balení by Vám vyhovovala?

16. Vyhovovalo by Vám praktické cestovní balení v kombinaci šampón+kondicionér+vlasový aktivátor?

17. Kolik byste byli ochotni zaplatit za toto cestovní balení ( 200 ml) ?

18. Kolik průměrně utratíte při běžném nákupu přípravků na vlasy?

19. Do které věkové kategorie spadáte?

20. Řekněte mi prosím jaké je vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

21. Pohlaví

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kterou z níže uvedených společností znáte v souvislosti s vlasovou kosmetikou?

2. Používáte výhradně jednu značku?

3. Kde tyto přípravky nakupujete?

4. Preferujete známé značky ( představované v TV spotech, billboardech či reklamách v tisku) ?

5. Věříte reklamním sloganům kosmetických společností?

6. Ovlivňuje Vás při koupi výrobků jejich design?

7. Které z těchto výrobků v současné době kupujete a používáte?

8. Jak často si ošetřujete vlasy?

9. Znáte výrobky značky CAPILLAN?

10. Vyzkoušeli byste tuto značku?

11. Vyzkoušeli jste někdy výrobky této značky?

13. Jaké preferujete vůně přípravků péče o vlasy?

14. Jaké balení přípravků na vlasy si berete na cesty?

15. Jaká velikost cestovního balení by Vám vyhovovala?

16. Vyhovovalo by Vám praktické cestovní balení v kombinaci šampón+kondicionér+vlasový aktivátor?

17. Kolik byste byli ochotni zaplatit za toto cestovní balení ( 200 ml) ?

18. Kolik průměrně utratíte při běžném nákupu přípravků na vlasy?

19. Do které věkové kategorie spadáte?

20. Řekněte mi prosím jaké je vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

21. Pohlaví

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Matušková, I.Inovace stávajícího kosmetického výrobku (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://inovace-stavajiciho-kosmetic.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.