Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Integrovaná marketingová komunikace v místě prodeje - sušenky OREO

Integrovaná marketingová komunikace v místě prodeje - sušenky OREO

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Havránková
Šetření:14. 03. 2012 - 25. 03. 2012
Počet respondentů:69
Počet otázek (max/průměr):26 / 20.68
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:50
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ráda bych Vás poprosila o vyplnění krátkého dotazníku týkajícího se analýzy současného stavu integrované marketingové komunikace nových sušenek OREO od firmy Kraft Foods v místě prodeje. Cílem mého dotazníku, jehož vyplňování Vám zabere cca 5 minut, je více poznat Vaše nákupní chování a zjistit, co Vás nejvíce motivuje k nákupu. Dotazník je anonymní a na jeho výsledky se můžete po jeho vyhodnocení podívat v sekci archiv výsledků.

Předem děkuji všem účastníkům průzkumu za ochotu, trpělivost a čas při vyplňování!

 

Lucie Havránková

Odpovědi respondentů

1. V jaké prodejně nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesco1927,54 %27,54 %  
Albert1826,09 %26,09 %  
Kaufland811,59 %11,59 %  
Globus57,25 %7,25 %  
Billa57,25 %7,25 %  
Lidl57,25 %7,25 %  
Interspar34,35 %4,35 %  
Penny Market11,45 %1,45 %  
Spar11,45 %1,45 %  
večerky11,45 %1,45 %  
mala prodejna pri dome11,45 %1,45 %  
Billa a Kaufland11,45 %1,45 %  
vietnamci11,45 %1,45 %  

Graf

2. Kdo Vás informuje o novinkách? (Zaškrtnout lze i více možností, max. však 5)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Letáky4463,77 %63,77 %  
Internet3144,93 %44,93 %  
Propagační prostředky v místě prodeje (POP nástroje – regálové, podlahové, nástěnné prostředky, prostředky u pokladen a ostatní prostředky – paletový ostrov, prodejní stojany, regálové děliče, mincovníky, promostolky apod.2536,23 %36,23 %  
TV2231,88 %31,88 %  
Známí1826,09 %26,09 %  
Noviny a časopisy1420,29 %20,29 %  
Promotéři – formou ochutnávky, soutěže apod.710,14 %10,14 %  
Nikdo34,35 %4,35 %  
rozhlas22,9 %2,9 %  

Graf

3. Na základě jakých pohnutek se nejčastěji rozhodujete pro koupi nového výrobku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevy1724,64 %24,64 %  
Doporučení od známých1521,74 %21,74 %  
Ceny1521,74 %21,74 %  
Zvyku1115,94 %15,94 %  
Umístění výrobku na prodejně a jeho označení34,35 %4,35 %  
Designu obalu22,9 %2,9 %  
zaujme mě11,45 %1,45 %  
reklama a slevy11,45 %1,45 %  
Ochutnávky v obchodě11,45 %1,45 %  
chci ho vyzkoušet11,45 %1,45 %  
reklamy11,45 %1,45 %  
složení výrobku11,45 %1,45 %  

Graf

4. Který výrok je Vám nejbližší:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zlevněné zboží přímo nevyhledávám, ale pokud mám možnost výběru, volím zboží se slevou4971,01 %71,01 %  
Pozorně sleduji aktuální slevové akce a řídím se jimi při svém nákupu1318,84 %18,84 %  
Slevy nevyhledávám (nevnímám)710,14 %10,14 %  

Graf

5. Účastníte se spotřebitelských soutěží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4869,57 %69,57 %  
Ano2130,43 %30,43 %  

Graf

6. Pokud ano, jak často?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas1361,9 %18,84 %  
Výjimečně628,57 %8,7 %  
Často29,52 %2,9 %  

Graf

7. Kupujete zboží na základě vyzkoušeného vzorku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 8, Neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3550,72 %50,72 %  
Ano3449,28 %49,28 %  

Graf

8. Pokud ano, jak často?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas2058,82 %28,99 %  
Výjimečně1235,29 %17,39 %  
Často25,88 %2,9 %  

Graf

9. Je pro Vás impulsem k nákupu zboží kupón na slevu? (např. z časopisu, letáku, získaný při nákupu v obchodě nad určitou částku atd.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3753,62 %53,62 %  
Ne3246,38 %46,38 %  

Graf

10. Pokud ano, jak často?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas2156,76 %30,43 %  
Výjimečně1027,03 %14,49 %  
Často616,22 %8,7 %  

Graf

11. Kupujete v obchodě zvýhodněná balení (např. 2+1 zdarma)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 12, Neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5478,26 %78,26 %  
Ne1521,74 %21,74 %  

Graf

12. Pokud ano, jak často?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas3972,22 %56,52 %  
Často916,67 %13,04 %  
Výjimečně611,11 %8,7 %  

Graf

13. Jak často konzumujete sušenky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát za týden1826,09 %26,09 %  
1x týdně1623,19 %23,19 %  
1x za 14 dní1318,84 %18,84 %  
Méně často1217,39 %17,39 %  
1x za měsíc45,8 %5,8 %  
Vůbec34,35 %4,35 %  
Denně34,35 %4,35 %  

Graf

14. Znáte novinku od společnosti Kraft Foods – sušenky Oreo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 15, Neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5376,81 %76,81 %  
Ne1623,19 %23,19 %  

Graf

15. Pokud ano, odkud jste se o nich dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Z propagačních materiálů umístěných na prodejně (stojany, shelf stoppery apod.)1324,53 %18,84 %  
Od známých611,32 %8,7 %  
tv59,43 %7,25 %  
reklama v tv59,43 %7,25 %  
TV reklama59,43 %7,25 %  
Od promotéra – formou ochutnávky35,66 %4,35 %  
Od pracovníka obchodu (prodavače…)35,66 %4,35 %  
reklama23,77 %2,9 %  
z amerických food blogů11,89 %1,45 %  
ze seriálu The Simpsons11,89 %1,45 %  
nevim, jsou to uz leta11,89 %1,45 %  
z TV11,89 %1,45 %  
Reklama v metru.11,89 %1,45 %  
z televize11,89 %1,45 %  
Byla v jednou dílu Simpsonů ;-)11,89 %1,45 %  
Oreo už znám dávno, že jsou v Čechách jsem zjistila v obchodě.11,89 %1,45 %  
z TV reklamy11,89 %1,45 %  
autobusová zastávka, internet11,89 %1,45 %  
již dřív jsem měla možnost Oreo sušenky ochutnat v zahraničí11,89 %1,45 %  

Graf

16. Postřehli jste na Vaší prodejně propagační kampaň vztahující se k danému produktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 17, Neotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3362,26 %47,83 %  
Ano2037,74 %28,99 %  

Graf

17. V případě, že jste odpověděl(a) na předchozí otázku ano, o jaké konkrétní propagační prostředky se jednalo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
prodejní stojany945 %13,04 %  
ochutnávky420 %5,8 %  
polepy420 %5,8 %  
paletový design210 %2,9 %  
Shelf stoppery15 %1,45 %  

Graf

18. Přesvědčily Vás tyto prostředky k nákupu sušenek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1155 %15,94 %  
Ne945 %13,04 %  

Graf

19. Jaké další prostředky by podpořily Vaše rozhodnutí koupit uvedené sušenky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nic735 %10,14 %  
Kupóny na slevu (např. v časopisech, letácích, při nákupu v obchodě nad určitou částku atd.)630 %8,7 %  
Vzorky (sampling)315 %4,35 %  
Zvýhodněné balení315 %4,35 %  
nic, nechutnaji mi15 %1,45 %  

Graf

20. Pokud jste již sušenky konzumovali, chutnaly Vám?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 21, Neotázka č. 22, Dosud jsem sušenky nejedl(a)otázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2750,94 %39,13 %  
Dosud jsem sušenky nejedl(a)1732,08 %24,64 %  
Ne916,98 %13,04 %  

Graf

21. Pokud Vám chutnaly Vám, který výrok je Vám nejbližší:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsou příliš drahé, koupím je pouze v případě, že budou součástí akční slevy1555,56 %21,74 %  
Koupím si je příště zase829,63 %11,59 %  
koupim, az na ne dostanu chut13,7 %1,45 %  
koupím je, pokud na ně dostanu chuť13,7 %1,45 %  
chutnaly, ale ne víc, než jiné - koupím podle momentálních chutí svých dětí13,7 %1,45 %  
nechutnají mi tolik abych si je kupovala, mám radši jiné13,7 %1,45 %  

Graf

22. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5579,71 %79,71 %  
Muž1420,29 %20,29 %  

Graf

23. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 – 29 let3956,52 %56,52 %  
30 – 39 let1927,54 %27,54 %  
Méně než 20710,14 %10,14 %  
40 – 49 let22,9 %2,9 %  
50 – 59 let22,9 %2,9 %  

Graf

24. Jaká je velikost Vašeho bydliště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 100 0013347,83 %47,83 %  
5 001-20 0001115,94 %15,94 %  
1 001 - 5 000913,04 %13,04 %  
Do 1 000710,14 %10,14 %  
50 001 – 100 00068,7 %8,7 %  
20 001 – 50 00034,35 %4,35 %  

Graf

25. Jaká je výše měsíčního příjmu Vaší domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 001 – 30 0002434,78 %34,78 %  
30 000 – 40 0001623,19 %23,19 %  
10 001 – 20 0001420,29 %20,29 %  
Nad 40 000913,04 %13,04 %  
5 001 – 10 00068,7 %8,7 %  

Graf

26. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední odborné s maturitou2536,23 %36,23 %  
Vysokoškolské1623,19 %23,19 %  
Střední všeobecné s maturitou1420,29 %20,29 %  
Základní68,7 %8,7 %  
Vyšší odborné45,8 %5,8 %  
Střední odborné bez maturity45,8 %5,8 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Účastníte se spotřebitelských soutěží?

  • odpověď Ano:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Občas na otázku 6. Pokud ano, jak často?

7. Kupujete zboží na základě vyzkoušeného vzorku?

  • odpověď Ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Občas na otázku 8. Pokud ano, jak často?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výjimečně na otázku 8. Pokud ano, jak často?
  • odpověď Ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně často na otázku 13. Jak často konzumujete sušenky?

9. Je pro Vás impulsem k nákupu zboží kupón na slevu? (např. z časopisu, letáku, získaný při nákupu v obchodě nad určitou částku atd.)

  • odpověď Ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výjimečně na otázku 10. Pokud ano, jak často?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Občas na otázku 10. Pokud ano, jak často?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Přesvědčily Vás tyto prostředky k nákupu sušenek?

16. Postřehli jste na Vaší prodejně propagační kampaň vztahující se k danému produktu?

  • odpověď Ano:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Přesvědčily Vás tyto prostředky k nákupu sušenek?

20. Pokud jste již sušenky konzumovali, chutnaly Vám?

  • odpověď Ano:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsou příliš drahé, koupím je pouze v případě, že budou součástí akční slevy na otázku 21. Pokud Vám chutnaly Vám, který výrok je Vám nejbližší:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. V jaké prodejně nejčastěji nakupujete?

2. Kdo Vás informuje o novinkách? (Zaškrtnout lze i více možností, max. však 5)

3. Na základě jakých pohnutek se nejčastěji rozhodujete pro koupi nového výrobku?

4. Který výrok je Vám nejbližší:

5. Účastníte se spotřebitelských soutěží?

6. Pokud ano, jak často?

7. Kupujete zboží na základě vyzkoušeného vzorku?

8. Pokud ano, jak často?

9. Je pro Vás impulsem k nákupu zboží kupón na slevu? (např. z časopisu, letáku, získaný při nákupu v obchodě nad určitou částku atd.)

10. Pokud ano, jak často?

11. Kupujete v obchodě zvýhodněná balení (např. 2+1 zdarma)?

12. Pokud ano, jak často?

13. Jak často konzumujete sušenky?

14. Znáte novinku od společnosti Kraft Foods – sušenky Oreo?

15. Pokud ano, odkud jste se o nich dozvěděli?

16. Postřehli jste na Vaší prodejně propagační kampaň vztahující se k danému produktu?

18. Přesvědčily Vás tyto prostředky k nákupu sušenek?

20. Pokud jste již sušenky konzumovali, chutnaly Vám?

21. Pokud Vám chutnaly Vám, který výrok je Vám nejbližší:

22. Jakého jste pohlaví?

23. Kolik je Vám let?

24. Jaká je velikost Vašeho bydliště?

25. Jaká je výše měsíčního příjmu Vaší domácnosti?

26. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. V jaké prodejně nejčastěji nakupujete?

2. Kdo Vás informuje o novinkách? (Zaškrtnout lze i více možností, max. však 5)

3. Na základě jakých pohnutek se nejčastěji rozhodujete pro koupi nového výrobku?

4. Který výrok je Vám nejbližší:

5. Účastníte se spotřebitelských soutěží?

6. Pokud ano, jak často?

7. Kupujete zboží na základě vyzkoušeného vzorku?

8. Pokud ano, jak často?

9. Je pro Vás impulsem k nákupu zboží kupón na slevu? (např. z časopisu, letáku, získaný při nákupu v obchodě nad určitou částku atd.)

10. Pokud ano, jak často?

11. Kupujete v obchodě zvýhodněná balení (např. 2+1 zdarma)?

12. Pokud ano, jak často?

13. Jak často konzumujete sušenky?

14. Znáte novinku od společnosti Kraft Foods – sušenky Oreo?

15. Pokud ano, odkud jste se o nich dozvěděli?

16. Postřehli jste na Vaší prodejně propagační kampaň vztahující se k danému produktu?

18. Přesvědčily Vás tyto prostředky k nákupu sušenek?

20. Pokud jste již sušenky konzumovali, chutnaly Vám?

21. Pokud Vám chutnaly Vám, který výrok je Vám nejbližší:

22. Jakého jste pohlaví?

23. Kolik je Vám let?

24. Jaká je velikost Vašeho bydliště?

25. Jaká je výše měsíčního příjmu Vaší domácnosti?

26. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Havránková, L.Integrovaná marketingová komunikace v místě prodeje - sušenky OREO (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://integrovana-marketingova-kom.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.