Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Webová prezentace bank

Webová prezentace bank

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lukáš Zíka
Šetření:08. 11. 2014 - 18. 11. 2014
Počet respondentů:5
Počet otázek (max/průměr):18 / 18
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:37
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den/Ahoj,
chtěl bych Vás poprosit o vyplnění velmi krátkého dotazn
íku, který je podkladem pro část mé semestrální práce zaměřené na interaktivní marketing v bankovnictví.

Za každé vyplnění (a obětovaný čas) Vám děkuji!

Odpovědi respondentů

1. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
29 - 39240 %40 %  
18 - 28240 %40 %  
40 - 50120 %20 %  

Graf

2. Jste klientem banky:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Komerční banka360 %60 %  
ČSOB, UniCredit, ČS120 %20 %  
Air bank120 %20 %  

Graf

3. Navštěvujete webové stránky Vaší banky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano - pokud je to nutné (hledání kontaktu, informací o produktu atd.)480 %80 %  
Ano - často120 %20 %  

Graf

4. Používáte internetové bankovnictví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5100 %100 %  

Graf

5. Jak hodnotíte webové stránky Vaší banky z hlediska uživatelské přívětivosti?

(Lze se na webu rychle a dobře orientovat, rozumíte struktuře i textům, vede navigace přesně tam, kam se chcete dostat?)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný360 %60 %  
výborný240 %40 %  

Graf

6. Jak hodnotíte design webových stránek banky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný360 %60 %  
výborný240 %40 %  

Graf

7. Nabízí Vám webová stránka odkazy na další produkty či služby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano480 %80 %  
Ne120 %20 %  

Graf

8. Jak často se setkáváte na internetu s reklamou odkazující na produkty či služby Vaší banky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Často360 %60 %  
Výjimečně240 %40 %  

Graf

9. Využívá Vaše banka v rámci webové prezentace videa, obrázky či zvuky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5100 %100 %  

Graf

10. Jakými způsoby nejvíce komunikuje banka směrem k Vám?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Telefon5100 %100 %  
Email360 %60 %  
Osobní kontakt240 %40 %  
Sociální sítě120 %20 %  

Graf

11. Jakými způsoby nejvíce komunikujete Vy směrem k bance?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Telefon480 %80 %  
Email480 %80 %  
Osobní kontakt360 %60 %  
Sociální sítě120 %20 %  

Graf

12. Chodí Vám od banky nevyžádané emaily?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5100 %100 %  

Graf

13. Nabízí Vaše banka slevové kupony na nákup u prodejních partnerů, věrnostní bodové programy či jiné výhody?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano480 %80 %  
Ne120 %20 %  

Graf

14. Na kterých sociálních sítích se Vaše banka prezentuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím240 %40 %  
Facebook240 %40 %  
netuším120 %20 %  
Twitter120 %20 %  
Youtube120 %20 %  
Instagram120 %20 %  
Google+120 %20 %  

Graf

15. Sledujete stránky Vaší banky na Facebooku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne480 %80 %  
Ano120 %20 %  

Graf

16. Využíváte aplikace pro mobilní bankovnictví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne480 %80 %  
Ano120 %20 %  

Graf

17. Jak jste spokojen se službami banky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborný360 %60 %  
chvalitebný240 %40 %  

Graf

18. Využíváte technologie QR kódu?

(pro platbu, získání informací o produktu atd.)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
QR kód znám, ale nevyužívám480 %80 %  
Ano120 %20 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (86,8 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Zíka, L.Webová prezentace bank (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://interaktivni-marketing-v-ban.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.