Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Interaktivní marketing v českých bankách
Interaktivní marketing v českých bankách
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Klára Strnadová |
---|---|
Šetření: | 29. 10. 2014 - 05. 11. 2014 |
Počet respondentů: | 115 |
Počet otázek (max/průměr): | 17 / 14.58 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 70 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:58 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
chtěla bych Vás tímto požádat o vyplnění krátkého dotazníku, který je určen pro klienty českých bank. Dotazník obsahuje 17 otázek a jeho cílem je zjistit u klientů spokojenost a využívání nástrojů interaktivního marketingu, které jim banka nabízí.
Odpovědi respondentů
1. Kterou z těchto bankovních institucí využíváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Air Bank | 27 | 23,48 % | 23,48 % |
Česká spořitelna | 25 | 21,74 % | 21,74 % |
Komerční banka | 22 | 19,13 % | 19,13 % |
ČSOB | 10 | 8,7 % | 8,7 % |
GE Money Bank | 8 | 6,96 % | 6,96 % |
Equa bank | 7 | 6,09 % | 6,09 % |
mBank | 5 | 4,35 % | 4,35 % |
Fio banka | 4 | 3,48 % | 3,48 % |
Raiffeisenbank | 3 | 2,61 % | 2,61 % |
UniCredit Bank | 1 | 0,87 % | 0,87 % |
Poštovní spořitelna | 1 | 0,87 % | 0,87 % |
Zuno, Airbank | 1 | 0,87 % | 0,87 % |
ČSOB, mBank | 1 | 0,87 % | 0,87 % |
2. Jak jste se o Vaší bance dozvěděl/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Z doporučení od známých | 62 | 53,91 % | 53,91 % |
Z reklamy v televizi | 26 | 22,61 % | 22,61 % |
Z webové stránky banky | 12 | 10,43 % | 10,43 % |
Z internetového vyhledávače např. Google | 9 | 7,83 % | 7,83 % |
Prostřednictvím reklamy na jiné webové stránce | 6 | 5,22 % | 5,22 % |
Z Facebooku, Twitteru | 4 | 3,48 % | 3,48 % |
používali rodiče | 1 | 0,87 % | 0,87 % |
z recenzí na internetu | 1 | 0,87 % | 0,87 % |
Kvůli práci | 1 | 0,87 % | 0,87 % |
Reklamy uplně všude | 1 | 0,87 % | 0,87 % |
Díky školního grantu na VŠ | 1 | 0,87 % | 0,87 % |
bankovni forum | 1 | 0,87 % | 0,87 % |
prostě byla na náměsti | 1 | 0,87 % | 0,87 % |
porovnávač běžných účtů | 1 | 0,87 % | 0,87 % |
znám odjakziva | 1 | 0,87 % | 0,87 % |
banka mne ulovila přes studentský uůčet | 1 | 0,87 % | 0,87 % |
už si nepamatuji | 1 | 0,87 % | 0,87 % |
chodila jsem kolem ní každý den | 1 | 0,87 % | 0,87 % |
Letaky | 1 | 0,87 % | 0,87 % |
pobočku jsem měl cestou do školy | 1 | 0,87 % | 0,87 % |
už si nevzpomenu | 1 | 0,87 % | 0,87 % |
Doporučení jednoho z minulých zaměstnavatelů | 1 | 0,87 % | 0,87 % |
Už si nevzpomínám | 1 | 0,87 % | 0,87 % |
3. Pokud potřebujete nějaké informace od své banky, jakým způsobem je nejčastěji získáváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Na webových stránkách | 62 | 53,91 % | 53,91 % |
Osobně na pobočce | 29 | 25,22 % | 25,22 % |
E-mailovou komunikací | 9 | 7,83 % | 7,83 % |
Telefonicky | 8 | 6,96 % | 6,96 % |
Na Facebooku či Twiteru | 6 | 5,22 % | 5,22 % |
1 | 0,87 % | 0,87 % |
4. Navštívil/a jste někdy webové stránky Vaší banky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ne, nikdy → otázka č. 9, Ano, pouze jednou → otázka č. 5, Ano, ale minimálně → otázka č. 5, Ano, často → otázka č. 5].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, často | 71 | 61,74 % | 61,74 % |
Ano, ale minimálně | 36 | 31,3 % | 31,3 % |
Ne, nikdy | 7 | 6,09 % | 6,09 % |
Ano, pouze jednou | 1 | 0,87 % | 0,87 % |
5. Jsou pro Vás webové stránky přitažlivé (příjemné, poutavé)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 6, Nevím → otázka č. 6, Ne → otázka č. 6].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 68 | 62,39 % | 59,13 % |
Nevím | 35 | 32,11 % | 30,43 % |
Ne | 6 | 5,5 % | 5,22 % |
6. Jsou webové stránky Vaší banky přehledné?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 7, Nevím → otázka č. 7, Ne → otázka č. 7].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 90 | 82,57 % | 78,26 % |
Nevím | 12 | 11,01 % | 10,43 % |
Ne | 7 | 6,42 % | 6,09 % |
7. Jsou poskytnuté informace na webových stránkách srozumitelné?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 8, Nevím → otázka č. 8, Ne → otázka č. 8].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 97 | 88,99 % | 84,35 % |
Nevím | 10 | 9,17 % | 8,7 % |
Ne | 2 | 1,83 % | 1,74 % |
8. Jsou informace dostupné na webových stránkách Vaší banky dostačující?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 104 | 95,41 % | 90,43 % |
některé informace | 1 | 0,92 % | 0,87 % |
to co hledam | 1 | 0,92 % | 0,87 % |
osobní přístup | 1 | 0,92 % | 0,87 % |
co nenajdu, na to se zeptám osobně | 1 | 0,92 % | 0,87 % |
podrobnosti | 1 | 0,92 % | 0,87 % |
9. Využíváte zasílání obchodních sdělení prostřednictvím e-mailů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 10, Ne → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 83 | 72,17 % | 72,17 % |
Ano | 32 | 27,83 % | 27,83 % |
10. Jsou pro Vás zasílaná obchodní sdělení e-mailem užitečná?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 25 | 78,13 % | 21,74 % |
Ne | 7 | 21,88 % | 6,09 % |
11. Sledujete Vaši banku na Facebooku či Twitteru?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, na Facebooku → otázka č. 12, Ano, na Twitteru → otázka č. 12, Ano, na Twitteru a Facebooku → otázka č. 12, Ne → otázka č. 13].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 82 | 71,3 % | 71,3 % |
Ano, na Facebooku | 30 | 26,09 % | 26,09 % |
Ano, na Twitteru | 2 | 1,74 % | 1,74 % |
Ano, na Twitteru a Facebooku | 1 | 0,87 % | 0,87 % |
12. Hodnotíte zveřejňované informace Vaší banky na Facebooku či Twitteru jako užitečné?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 29 | 87,88 % | 25,22 % |
Ne | 4 | 12,12 % | 3,48 % |
13. Sledoval/a jste někdy zveřejňovaná videa Vaší banky na YouTube?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 14, Ne → otázka č. 15].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 90 | 78,26 % | 78,26 % |
Ano | 25 | 21,74 % | 21,74 % |
14. Doporučil/a byste zhlédnutí těchto videí na YouTube ostatním lidem, ohledně zajímavého či vtipného obsahu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 22 | 84,62 % | 19,13 % |
Ne | 4 | 15,38 % | 3,48 % |
15. Používáte internetové bankovnictví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 102 | 88,7 % | 88,7 % |
Ne | 13 | 11,3 % | 11,3 % |
16. Využíváte mobilní aplikace Vaší banky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 73 | 63,48 % | 63,48 % |
Ano | 42 | 36,52 % | 36,52 % |
17. Zaregistroval/a jste někdy reklamy Vaší banky na jiné webové stránce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 80 | 69,57 % | 69,57 % |
Ne | 35 | 30,43 % | 30,43 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (43,2 %)
- l.facebook.com (23,6 %)
- facebook.com (10,5 %)
- vyplnto.cz (8,7 %)
- odpovedi.cz (4,4 %)
- google.cz (3,9 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.