Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Interaktivní webový formulář

Interaktivní webový formulář

Dilemata všedního dne
Život přináší dilemata. Jak se zachováte?

(veřejné výsledky 25. června 2017)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Milan Kalců
Šetření:16. 02. 2014 - 09. 03. 2014
Počet respondentů:120
Počet otázek (max/průměr):18 / 10.08
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:76,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:22
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím Vás o vyplnění tohoto dotazníku zabývajícího se problematikou on-line průzkumu trhu. Dotazník se skládá z otázek, pomocí kterých se snažím zjistit aktuální povědomí široké veřejnosti o interaktivním webovém formuláři .

Informace získané z tohoto průzkumu budou složit pro zkvalitnění mé ročníkové práce, která se zabývá marketingovým výzkumem.

Předem Vám děkuji za čas, který tomuto dotazníku věnujete.

 

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Dotazník se skládá z otázek a z textu, který Vám vysvětlý význam pojmu INTERAKTIVNÍ WEBOVÝ FORMULÁŘ. Prosím, věnujte tomuto textu zvýšenou pozornost.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ŽENA7764,17 %64,17 %  
MUŽ4436,67 %36,67 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26-355142,5 %42,5 %  
15-254739,17 %39,17 %  
36-552117,5 %17,5 %  
více než 5510,83 %0,83 %  

Graf

3. Dokončené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské5747,5 %47,5 %  
Středoškolské s maturitou5142,5 %42,5 %  
Základní65 %5 %  
Středoškolské bez maturity65 %5 %  

Graf

4. Máte v současné době přístup na internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 5, NE → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO11999,17 %99,17 %  
NE10,83 %0,83 %  

Graf

5. Jak často v současné době využíváte internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Denně, téměř denně11193,28 %92,5 %  
2-3x za týden65,04 %5 %  
1x týdně10,84 %0,83 %  
1x měsíčně10,84 %0,83 %  

Graf

6. K jakým účelům využíváte služby internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pro zábavu10689,08 %88,33 %  
K vyhledávání informací10689,08 %88,33 %  
Ke komunikaci9882,35 %81,67 %  
Pracovně9579,83 %79,17 %  
K nakupování7260,5 %60 %  
Jiné2016,81 %16,67 %  

Graf

Prosím pozorně si přečtěte následující text:

Nyní se budeme bavit o metodě internetového průzkumu trhu formou interaktivního formuláře. Tato metoda spočívá v tom, že při návštěvě webového serveru Vás administrátor požádá, abyste se zúčastnil internetového výzkumu, který bývá prováděn za různými účely (např. pro zkvalitnění služeb dané webové stránky). Za takovou účast také často bývá nabízena odměna, která však není veliká (například možnost účasti v soutěži o hodnotné ceny, popř. různé slevy uplatnitelné na daném webovém portálu či u jiných společnosti).

7. Setkal jste se již někdy s takovou formou průzkumu trhu? Nezáleží na tom, zda jste se daného průzkumu zúčastnil.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 8, NEotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO9680,67 %80 %  
NE2319,33 %19,17 %  

Graf

Zkuste si prosím vzpomenout:

8. Před jakou dobou jste na takový dotazník narazil?

Pokud si nevzpomenete, pokračujte.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
týden614,63 %5 %  
včera512,2 %4,17 %  
1 měsíc37,32 %2,5 %  
před rokem24,88 %1,67 %  
14 dní12,44 %0,83 %  
cca 3 měsíce12,44 %0,83 %  
80 dní?12,44 %0,83 %  
dva měsíce?12,44 %0,83 %  
před týdnem12,44 %0,83 %  
cca měsíc12,44 %0,83 %  
ostatní odpovědi Vcera
před půl rokem
před cca měsícem
měsíc
den
dva roky
rok zpet
cca 1 rok
před dvěma lety
půl roku
před několika měsíci
pravidelně
internet
minulý týden
před pár měsíci
cca týden
předevčírem
asi před měsícem
co týden
1946,34 %15,83 % 

Graf

Zkuste si prosím vzpomenout:

9. Na jakém webovém portálu to bylo?

Pokud si nevzpomenete, pokračujte.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevim310 %2,5 %  
www.pelikan.cz13,33 %0,83 %  
IKEA.cz13,33 %0,83 %  
Mall.cz13,33 %0,83 %  
tady :-)13,33 %0,83 %  
t-mobile.cz13,33 %0,83 %  
např. Heureka.cz využívá něco podobného13,33 %0,83 %  
CASI13,33 %0,83 %  
myslím, že seznam.cz13,33 %0,83 %  
tuším seznam.cz13,33 %0,83 %  
ostatní odpovědi Slevomat
t-mobile?
Seznam
přesně nevím
gaudeamus.cz - sleva na vstup
chelseafc.com
už nevím
to netuším, ale byl to netmonitor
mymap.cz
nějaký e-shop s elektronikou
vyplnto.cz
Alza
novinky.cz
http://www.vyplnto.cz
microsoft.com
t mobile
ivýzkumy.cz
e-shop
1860 %15 % 

Graf

10. Zúčastnil jste se takového průzkumu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 11, NEotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE5961,46 %49,17 %  
ANO3738,54 %30,83 %  

Graf

11. Z následujících možností vyberte ty, kvůli kterým jste se daného průzkumu zúčastnil.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chtěl jsem danému portálu pomoci v rozvoji2259,46 %18,33 %  
Takový typ dotazníku povyžuji za vhodný1951,35 %15,83 %  
Daný portál mne zaujal1129,73 %9,17 %  
Zajímavá novinka1027,03 %8,33 %  
Zaujala mne možnost výhry, možnost zisku slev924,32 %7,5 %  
je důležité neustále zlepšovat služby a tímto mohu pomoci12,7 %0,83 %  
dotazník je zpoplatněný12,7 %0,83 %  
byl jsem požádán12,7 %0,83 %  
Ráda vyplňuji dotazníky12,7 %0,83 %  

Graf

12. Dokončil jste tento dotazník?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 13, NEotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO3697,3 %30 %  
NE12,7 %0,83 %  

Graf

13. Proč jste daný dotazník dokončil?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nebyl dlouhý2569,44 %20,83 %  
Otázky mi přišly zajímavé1541,67 %12,5 %  
Motivovala mě možnost výhry513,89 %4,17 %  
chtela jsem pomoct12,78 %0,83 %  
pomáhám tím 12,78 %0,83 %  
dotazník je honorovaný12,78 %0,83 %  
ako prečo by som ho nedokončila?12,78 %0,83 %  
vždy se snažím dokončit vyplňování dotazníků12,78 %0,83 %  

Graf

14. Proč jste daný dotazník nedokončil?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Poprve jsem ho vyplnil. Napodruhe ne a zvolil bych prvni dve odpovedi v teto otazce.1100 %0,83 %  

Graf

15. Prosím vyberte z následujících možností důvody, kvůli kterým jste se takového výzkumu nezúčastnil?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Považuji to za ztrátu času2644,07 %21,67 %  
Odkaz na tento dotazník mne nezaujal1728,81 %14,17 %  
Takový typ výzkumu mi přijde nevhodný1016,95 %8,33 %  
Daný portál mi přišel nedůvěryhodný915,25 %7,5 %  
Mám obavu z počítačových virů711,86 %5,83 %  
nebudu vyplňovat něco, co mi někdo nutí, i kdyby to bylo o zajímavém tématu...11,69 %0,83 %  
Nebyl cas11,69 %0,83 %  
nechci takto nikomu sdělovat své osobní údaje11,69 %0,83 %  
Nechtělo se mi.11,69 %0,83 %  
lenost11,69 %0,83 %  
bylo to již poněkolikáté11,69 %0,83 %  
odměna neodpovídala času11,69 %0,83 %  
V tu chvíli jsem na to neměla čas11,69 %0,83 %  
nerada poskytuji informace o me osobe v dotaznicich11,69 %0,83 %  
neměla jsem zájem něco vyhrát11,69 %0,83 %  

Graf

16. Z informací, které jste získal z textu rozhodněte, zda byste se nyní takového dotazování zúčastnil.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 17, NEotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE1460,87 %11,67 %  
ANO939,13 %7,5 %  

Graf

17. Proč ANO?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Proč ne? Jim to pomůže a já můžu něco získat

proto

protože

za dobrou cenu proč ne

18. Proč NE?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

nechtělo se mi

Nelíbí se mi to

Nemám zájem.

Nevim z jakeho duvodu

Nezajimam se o tento druh privydelku a zaroven neduverivost k teto metode

nezaujalo mě to

zbytecnost

zní to nevěrohodně, nevěřím tomu

Ztráta času.


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. K jakým účelům využíváte služby internetu?

  • odpověď K nakupování:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Daný portál mne zaujal na otázku 11. Z následujících možností vyberte ty, kvůli kterým jste se daného průzkumu zúčastnil.

7. Setkal jste se již někdy s takovou formou průzkumu trhu? Nezáleží na tom, zda jste se daného průzkumu zúčastnil.

  • odpověď NE:
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 16. Z informací, které jste získal z textu rozhodněte, zda byste se nyní takového dotazování zúčastnil.

10. Zúčastnil jste se takového průzkumu?

  • odpověď ANO:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Daný portál mne zaujal na otázku 11. Z následujících možností vyberte ty, kvůli kterým jste se daného průzkumu zúčastnil.
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chtěl jsem danému portálu pomoci v rozvoji na otázku 11. Z následujících možností vyberte ty, kvůli kterým jste se daného průzkumu zúčastnil.
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Takový typ dotazníku povyžuji za vhodný na otázku 11. Z následujících možností vyberte ty, kvůli kterým jste se daného průzkumu zúčastnil.
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímavá novinka na otázku 11. Z následujících možností vyberte ty, kvůli kterým jste se daného průzkumu zúčastnil.
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 12. Dokončil jste tento dotazník?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nebyl dlouhý na otázku 13. Proč jste daný dotazník dokončil?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Otázky mi přišly zajímavé na otázku 13. Proč jste daný dotazník dokončil?
  • odpověď NE:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odkaz na tento dotazník mne nezaujal na otázku 15. Prosím vyberte z následujících možností důvody, kvůli kterým jste se takového výzkumu nezúčastnil?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Považuji to za ztrátu času na otázku 15. Prosím vyberte z následujících možností důvody, kvůli kterým jste se takového výzkumu nezúčastnil?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Takový typ výzkumu mi přijde nevhodný na otázku 15. Prosím vyberte z následujících možností důvody, kvůli kterým jste se takového výzkumu nezúčastnil?

12. Dokončil jste tento dotazník?

  • odpověď ANO:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Daný portál mne zaujal na otázku 11. Z následujících možností vyberte ty, kvůli kterým jste se daného průzkumu zúčastnil.
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Takový typ dotazníku povyžuji za vhodný na otázku 11. Z následujících možností vyberte ty, kvůli kterým jste se daného průzkumu zúčastnil.
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímavá novinka na otázku 11. Z následujících možností vyberte ty, kvůli kterým jste se daného průzkumu zúčastnil.
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nebyl dlouhý na otázku 13. Proč jste daný dotazník dokončil?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Otázky mi přišly zajímavé na otázku 13. Proč jste daný dotazník dokončil?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 10. Zúčastnil jste se takového průzkumu?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chtěl jsem danému portálu pomoci v rozvoji na otázku 11. Z následujících možností vyberte ty, kvůli kterým jste se daného průzkumu zúčastnil.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Dokončené vzdělání

4. Máte v současné době přístup na internet?

5. Jak často v současné době využíváte internet?

6. K jakým účelům využíváte služby internetu?

7. Setkal jste se již někdy s takovou formou průzkumu trhu? Nezáleží na tom, zda jste se daného průzkumu zúčastnil.

10. Zúčastnil jste se takového průzkumu?

11. Z následujících možností vyberte ty, kvůli kterým jste se daného průzkumu zúčastnil.

12. Dokončil jste tento dotazník?

13. Proč jste daný dotazník dokončil?

15. Prosím vyberte z následujících možností důvody, kvůli kterým jste se takového výzkumu nezúčastnil?

16. Z informací, které jste získal z textu rozhodněte, zda byste se nyní takového dotazování zúčastnil.

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Dokončené vzdělání

4. Máte v současné době přístup na internet?

5. Jak často v současné době využíváte internet?

6. K jakým účelům využíváte služby internetu?

7. Setkal jste se již někdy s takovou formou průzkumu trhu? Nezáleží na tom, zda jste se daného průzkumu zúčastnil.

10. Zúčastnil jste se takového průzkumu?

11. Z následujících možností vyberte ty, kvůli kterým jste se daného průzkumu zúčastnil.

12. Dokončil jste tento dotazník?

13. Proč jste daný dotazník dokončil?

15. Prosím vyberte z následujících možností důvody, kvůli kterým jste se takového výzkumu nezúčastnil?

16. Z informací, které jste získal z textu rozhodněte, zda byste se nyní takového dotazování zúčastnil.

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kalců, M.Interaktivní webový formulář (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://interaktivni-webovy-formular.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.