Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Interkulturní koučink, osobní a pracovní rozvoj
Interkulturní koučink, osobní a pracovní rozvoj
→ Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-) ←
(cca 1 min, veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Zuzana Koutná |
---|---|
Šetření: | 06. 05. 2010 - 13. 05. 2010 |
Počet respondentů: | 15 |
Počet otázek (max/průměr): | 16 / 14.93 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 32,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:13 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Průzkumem na téma interkulturní koučink, osobní a pracovní rozvoj se snažíme zkoumat rozdílné přístupy k dalšímu vzdělávání zaměstnanců v německých a českých firmách. Děkujeme Vám za Váš zájem a podporu v tomto projektu.
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
Pojmem koučink rozumíme profesionální podporu při řešení problémů formou inspirativních rozhovorů. Jedním z hlavních úkolů kouče je pomoci klientům zharmonizovat profesní dráhu, cíle, výkonnost s osobním rozvojem.
Odpovědi respondentů
1. Působnost firmy:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Česká republika (Praha) | 16 | 100 % | 106,67 % |
2. Velikost firmy (podle počtu zaměstnanců):
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
101-500 | 5 | 31,25 % | 33,33 % |
11-50 | 5 | 31,25 % | 33,33 % |
51- 100 | 3 | 18,75 % | 20 % |
501 a více | 2 | 12,5 % | 13,33 % |
do 10 | 1 | 6,25 % | 6,67 % |
3. Počet zaměstnanců přicházejících do kontaktu se zahraničím (kteří jednají se zahraničními partnery, spolupracují se zahraničními spolupracovníky apod.):
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 25% | 11 | 68,75 % | 73,33 % |
26 - 50% | 3 | 18,75 % | 20 % |
51 – 75% | 2 | 12,5 % | 13,33 % |
4. Struktura zaměstnanců (zaškrtněte volbu, která se nejvíce blíží realitě):
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Češi | 11 | 68,75 % | 73,33 % |
spíše Češi | 5 | 31,25 % | 33,33 % |
5. Slyšeli jste již v minulosti o koučinku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 6, Ne → otázka č. 9].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 14 | 87,5 % | 93,33 % |
Ne | 2 | 12,5 % | 13,33 % |
6. Jak jste se o koučinku či firemních trénincích dozvěděli?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internet- ekonomicky zaměřené portály, články | 7 | 50 % | 46,67 % |
Internet- běžné vyhledávače- google, seznam apod. | 5 | 35,71 % | 33,33 % |
tisk | 4 | 28,57 % | 26,67 % |
reference ostatních firem | 4 | 28,57 % | 26,67 % |
z vlastní zkušenosti | 1 | 7,14 % | 6,67 % |
v osmdesátých letech 20. století pod hlavičkou SSM | 1 | 7,14 % | 6,67 % |
asociace sdružující kouče (např. Česká asociace koučů) | 1 | 7,14 % | 6,67 % |
obchodní komora | 1 | 7,14 % | 6,67 % |
7. Máte zkušenost s koučinkem či firemními tréninky ve Vaší firmě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 8, Ne → otázka č. 10].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 9 | 64,29 % | 60 % |
Ano | 5 | 35,71 % | 33,33 % |
8. Máte zkušenost s koučinkem či firemními tréninky se zaměřením na interkulturní problematiku (hlavně v česko-německém prostředí)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 4 | 80 % | 26,67 % |
ano | 1 | 20 % | 6,67 % |
9. Kde byste hledali kontakt na firmy, které nabízí koučink či firemními tréninky se zaměřením na interkulturní problematiku (hlavně v česko-německém prostředí)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
reference jiné firmy | 2 | 100 % | 13,33 % |
Internet- běžné vyhledávače- google, seznam apod. | 1 | 50 % | 6,67 % |
10. Domníváte se, že koučink či firemní tréninky by mohly zlepšit fungování Vaší firmy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ano | 8 | 50 % | 53,33 % |
ano | 4 | 25 % | 26,67 % |
spíše ne | 2 | 12,5 % | 13,33 % |
ne | 1 | 6,25 % | 6,67 % |
nevím | 1 | 6,25 % | 6,67 % |
11. Ohodnoťte následující typy firemních tréninků dle Vámi očekávaného přínosu Vaší firmě (5 nejpřínosnější 1 nejméně přínosné):
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Zlepšování komunikačních schopností | 3.125 | 1.859 |
Zlepšování komunikačních schopností v cizím jazyce | 2.938 | 1.684 |
Interkulturní rozdíly | 2.25 | 1.438 |
Koučování (rozvoj schopností v podnikání, řešení aktuálních problémů) | 3.313 | 1.465 |
12. V jaké oblasti by mohlo školení či koučink Vaší firmě pomoci?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Komunikace s obchodními partnery | 12 | 80 % | 80 % |
Podpora vedoucích pracovníků (zvýšení efektivity, zvládání stresu, inovace v podniku apod.) | 9 | 60 % | 60 % |
Zlepšení komunikace na pracovišti | 7 | 46,67 % | 46,67 % |
Příprava zaměstnanců na vyslání do zahraničí | 3 | 20 % | 20 % |
Spolupráce v interkulturních týmech | 2 | 13,33 % | 13,33 % |
13. Kolik byste byli ochotni investovat do koučinku či firemních tréninků? (v tisících za rok)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
6 - 20 | 6 | 42,86 % | 40 % |
1- 5 | 3 | 21,43 % | 20 % |
21 - 50 | 3 | 21,43 % | 20 % |
51 - 100 | 2 | 14,29 % | 13,33 % |
14. Která kritéria byste při výběru kouče zohlednili?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Reference ostatních firem | 13 | 81,25 % | 86,67 % |
Zkušenosti z praxe | 12 | 75 % | 80 % |
Nabídka prvního setkání zdarma | 9 | 56,25 % | 60 % |
Certifikace | 6 | 37,5 % | 40 % |
Vlastní kritéria: osobní sympatie, pocit důvěry | 6 | 37,5 % | 40 % |
Vzdělání kouče | 5 | 31,25 % | 33,33 % |
Cena (nižší cena výhodou) | 4 | 25 % | 26,67 % |
15. Vzbuzuje ve Vás v rámci nabídky koučinku či firemních tréninků se zaměřením na interkulturní problematiku (hlavně v česko-německém prostředí) větší důvěryhodnost:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Česká firma | 9 | 56,25 % | 60 % |
Německá firma | 7 | 43,75 % | 46,67 % |
16. Pokud byste volili firmu, která má zajistit koučink či firemní tréninky se zaměřením na interkulturní problematiku (hlavně v česko-německém prostředí), vybrali byste si firmu, která působí na:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Na českém i německém trhu zároveň | 10 | 62,5 % | 66,67 % |
Českém trhu | 6 | 37,5 % | 40 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (76,5 %)
- vyplnto.cz (8,7 %)
- google.cz (6,7 %)
- email.seznam.cz (4 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.