Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Interkulturní koučink, osobní a pracovní rozvoj
Interkulturní koučink, osobní a pracovní rozvoj
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Zuzana Koutná |
---|---|
Šetření: | 06. 05. 2010 - 13. 05. 2010 |
Počet respondentů: | 15 |
Počet otázek (max/průměr): | 16 / 14.93 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 32,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:13 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Průzkumem na téma interkulturní koučink, osobní a pracovní rozvoj se snažíme zkoumat rozdílné přístupy k dalšímu vzdělávání zaměstnanců v německých a českých firmách. Děkujeme Vám za Váš zájem a podporu v tomto projektu.
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
Pojmem koučink rozumíme profesionální podporu při řešení problémů formou inspirativních rozhovorů. Jedním z hlavních úkolů kouče je pomoci klientům zharmonizovat profesní dráhu, cíle, výkonnost s osobním rozvojem.
Odpovědi respondentů
1. Působnost firmy:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Česká republika (Praha) | 16 | 100 % | 106,67 % |
2. Velikost firmy (podle počtu zaměstnanců):
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
101-500 | 5 | 31,25 % | 33,33 % |
11-50 | 5 | 31,25 % | 33,33 % |
51- 100 | 3 | 18,75 % | 20 % |
501 a více | 2 | 12,5 % | 13,33 % |
do 10 | 1 | 6,25 % | 6,67 % |
3. Počet zaměstnanců přicházejících do kontaktu se zahraničím (kteří jednají se zahraničními partnery, spolupracují se zahraničními spolupracovníky apod.):
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 25% | 11 | 68,75 % | 73,33 % |
26 - 50% | 3 | 18,75 % | 20 % |
51 – 75% | 2 | 12,5 % | 13,33 % |
4. Struktura zaměstnanců (zaškrtněte volbu, která se nejvíce blíží realitě):
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Češi | 11 | 68,75 % | 73,33 % |
spíše Češi | 5 | 31,25 % | 33,33 % |
5. Slyšeli jste již v minulosti o koučinku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 6, Ne → otázka č. 9].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 14 | 87,5 % | 93,33 % |
Ne | 2 | 12,5 % | 13,33 % |
6. Jak jste se o koučinku či firemních trénincích dozvěděli?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internet- ekonomicky zaměřené portály, články | 7 | 50 % | 46,67 % |
Internet- běžné vyhledávače- google, seznam apod. | 5 | 35,71 % | 33,33 % |
tisk | 4 | 28,57 % | 26,67 % |
reference ostatních firem | 4 | 28,57 % | 26,67 % |
z vlastní zkušenosti | 1 | 7,14 % | 6,67 % |
v osmdesátých letech 20. století pod hlavičkou SSM | 1 | 7,14 % | 6,67 % |
asociace sdružující kouče (např. Česká asociace koučů) | 1 | 7,14 % | 6,67 % |
obchodní komora | 1 | 7,14 % | 6,67 % |
7. Máte zkušenost s koučinkem či firemními tréninky ve Vaší firmě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 8, Ne → otázka č. 10].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 9 | 64,29 % | 60 % |
Ano | 5 | 35,71 % | 33,33 % |
8. Máte zkušenost s koučinkem či firemními tréninky se zaměřením na interkulturní problematiku (hlavně v česko-německém prostředí)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 4 | 80 % | 26,67 % |
ano | 1 | 20 % | 6,67 % |
9. Kde byste hledali kontakt na firmy, které nabízí koučink či firemními tréninky se zaměřením na interkulturní problematiku (hlavně v česko-německém prostředí)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
reference jiné firmy | 2 | 100 % | 13,33 % |
Internet- běžné vyhledávače- google, seznam apod. | 1 | 50 % | 6,67 % |
10. Domníváte se, že koučink či firemní tréninky by mohly zlepšit fungování Vaší firmy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ano | 8 | 50 % | 53,33 % |
ano | 4 | 25 % | 26,67 % |
spíše ne | 2 | 12,5 % | 13,33 % |
ne | 1 | 6,25 % | 6,67 % |
nevím | 1 | 6,25 % | 6,67 % |
11. Ohodnoťte následující typy firemních tréninků dle Vámi očekávaného přínosu Vaší firmě (5 nejpřínosnější 1 nejméně přínosné):
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Zlepšování komunikačních schopností | 3.125 | 1.859 |
Zlepšování komunikačních schopností v cizím jazyce | 2.938 | 1.684 |
Interkulturní rozdíly | 2.25 | 1.438 |
Koučování (rozvoj schopností v podnikání, řešení aktuálních problémů) | 3.313 | 1.465 |
12. V jaké oblasti by mohlo školení či koučink Vaší firmě pomoci?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Komunikace s obchodními partnery | 12 | 80 % | 80 % |
Podpora vedoucích pracovníků (zvýšení efektivity, zvládání stresu, inovace v podniku apod.) | 9 | 60 % | 60 % |
Zlepšení komunikace na pracovišti | 7 | 46,67 % | 46,67 % |
Příprava zaměstnanců na vyslání do zahraničí | 3 | 20 % | 20 % |
Spolupráce v interkulturních týmech | 2 | 13,33 % | 13,33 % |
13. Kolik byste byli ochotni investovat do koučinku či firemních tréninků? (v tisících za rok)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
6 - 20 | 6 | 42,86 % | 40 % |
1- 5 | 3 | 21,43 % | 20 % |
21 - 50 | 3 | 21,43 % | 20 % |
51 - 100 | 2 | 14,29 % | 13,33 % |
14. Která kritéria byste při výběru kouče zohlednili?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Reference ostatních firem | 13 | 81,25 % | 86,67 % |
Zkušenosti z praxe | 12 | 75 % | 80 % |
Nabídka prvního setkání zdarma | 9 | 56,25 % | 60 % |
Certifikace | 6 | 37,5 % | 40 % |
Vlastní kritéria: osobní sympatie, pocit důvěry | 6 | 37,5 % | 40 % |
Vzdělání kouče | 5 | 31,25 % | 33,33 % |
Cena (nižší cena výhodou) | 4 | 25 % | 26,67 % |
15. Vzbuzuje ve Vás v rámci nabídky koučinku či firemních tréninků se zaměřením na interkulturní problematiku (hlavně v česko-německém prostředí) větší důvěryhodnost:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Česká firma | 9 | 56,25 % | 60 % |
Německá firma | 7 | 43,75 % | 46,67 % |
16. Pokud byste volili firmu, která má zajistit koučink či firemní tréninky se zaměřením na interkulturní problematiku (hlavně v česko-německém prostředí), vybrali byste si firmu, která působí na:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Na českém i německém trhu zároveň | 10 | 62,5 % | 66,67 % |
Českém trhu | 6 | 37,5 % | 40 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.