Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Internet a nákupné chovanie

Internet a nákupné chovanie

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Chebeňová
Šetření:23. 02. 2013 - 08. 03. 2013
Počet respondentů:132
Počet otázek (max/průměr):25 / 23.21
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:70,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:14
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý deň,
som študentkou Univerzity Tomáše Bati v Zlíne, konkrétne oboru marketingové komunikácie. Toto štúdium ma veľmi baví , ale na to, aby som v ňom mohla úspešne pokračovať musím získať čo najvyšší počet vyplnených dotazníkov, ktorých výsledky využijem pri písaní ročníkovej práce.

Preto by som Vás touto cestou chcela poprosiť o vyplnenie nasledujúceho dotazníku, ktoré zaberie maximálne 5 minút.
Ďakujem za ochotu,
Michaela Chebeňová

Odpovědi respondentů

1. Posielajú vám vaši známi zábavné videá , v ktorých je propagovaný nejaký výrobok/služba?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Niekedy5340,15 %40,15 %  
Zriedka kedy4231,82 %31,82 %  
Vôbec2115,91 %15,91 %  
Áno často1612,12 %12,12 %  

Graf

2. Posielate vy vašim známym zábavné videá , v ktorých je propagovaný nejaký výrobok/služba?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vôbec4836,36 %36,36 %  
Niekedy4030,3 %30,3 %  
Zriedka kedy3728,03 %28,03 %  
Áno často75,3 %5,3 %  

Graf

3. Ak vás video zaujme, zaujímate sa ďalej o produkt, ktorý v ňom bol propagovaný?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Niekedy4836,36 %36,36 %  
Zriedka kedy4534,09 %34,09 %  
Vôbec2317,42 %17,42 %  
Áno často1612,12 %12,12 %  

Graf

4. Spomeniete si na produkt/službu,ktorá vás naposledy zaujala prostredníctvom reklamy na internete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie8564,39 %64,39 %  
Áno4735,61 %35,61 %  

Graf

5. Ak áno uveďte príklad:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
-710,29 %5,3 %  
nie45,88 %3,03 %  
ne45,88 %3,03 %  
nic22,94 %1,52 %  
oblečení22,94 %1,52 %  
Čokoláda Milka - Caramel :)11,47 %0,76 %  
Pivo Heineken11,47 %0,76 %  
najnovší dámsky parfem od Lacoste11,47 %0,76 %  
J&T banka11,47 %0,76 %  
mercedes cla11,47 %0,76 %  
ostatní odpovědi Monster Energy
obchod s oblečením
g
nike
pivo
kabelka
Boty Chloé
Dyt sem sakra rikal ze nie :DD
Nivea deodorant
obchod s topankami
sleva na zájezd
Odpovedal som nie tak preco to mam vyplnit?
priklad
Naposledy neslo az tak o produkt/sluzbu, ako o samotne vyberanie uchadzacov do zamestnania spolocnosti Heineken. Ked ma ist o produkt/sluzbu tak napr. guerilla na belgicku televiziu TNT "push the button"
kamera
proc?
oblecenie
nespomínam si
dal jsem odpoved Ne a tato otazka nejde preskocit? Sakra je potreba si dat trochu prace s vytvarenim dotazniku.
*
plienky
Windows 8
depilácia laserom
Škda auto
reklama na nový mercedes
MyBody-ID
T Mobile
doplnky obleceni
teleshoping
skládací redukce pro děti na WC
t-mobile - silny aromat
Lancome kosmetika
kondomy- upistane dieta v obchode
Bělítko zn. Tipp-ex
pronájem chaty
Lexus
kofola
G market
Kávovar Tassimo
kosmetika
Absolut vodka
T-mobile, ČSOB, Mall.cz, Kasa.cz, Alza.cz
T-mobile
ale nevzpomenu si
4464,71 %33,33 % 

Graf

6. Klikli ste už niekedy na banner (okno s krátkym reklamným textom, ktoré sa zobrazí po otvorení stránky a nabáda vás na kliknutie) za účelom zisiť viac informácií?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno7959,85 %59,85 %  
Nie5340,15 %40,15 %  

Graf

7. Ak áno, o aký produkt sa jednalo a čo vás zaujalo?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

-

-

-

--

banner s online shopom s oblecenim

Boty a kabelky.. design

čisté tendy

d

doplnky vyzivy pro psy pri krmeni barfem

Dovolenka

dovolenka

Elektronika

hezký botičky na baneru, v nabídce obchodu ovšem vůbec nebyly

chudnutie, parfem, zľava,...

kosmetický výrobek

kozmetika

Lidl

mobilny telefon

MyBody-ID

Na bannery neklikám 1) je to SPAM (obtěžování člověka) 2) může tam být i MALWARE :-(

Nabídka nemovitosti

např. O2extra výhoda - slevy na cestovné lístky

ne

ne

ne

ne

ne

nepamätám si

Nepamatuji

Nepamatuju se, byla to nějaká sračka.

nepamatuju si

nespomínam si

nevzpomenu si

Nevzpomenu si přesně, ale šlo o nějaké oblečení nebo boty.

Nevzpomínam si

nevzpomínám si

nic

nic, bol to omyl

nič ma nezaujalo

nie

Nie

obchod Lidl

obchod s oblečením

oblečení

Oblečení

oblečení, bylo velmi designové

obuv

parný mop

priklad

Produkt, který jsem si dříve prohlížel na jiné stránce (v E-shopu)

Proenza Schouler

Reklama o chudnuti,

sex

Slevová akce v eshopu se sportovním zboží - jednalo se o boty

společenské šaty, v tu dobu jsem je sháněla

Sportovní oblečení - slevy; Dovolená - zajímavé destinace

sportovní potřeby

stavkova spolocnost

Šlo o knihu mého vyučujícího na VŠ, takže zvědavost :)

tabletky

to same co predchozi otazka

topánky

Už si nepamatuji, nějaké oblečení.

už si nepamatuju

už si nepamatuju

v otázce 6.) jsem kliknul na NE = NIC mě nezaujalo tato otázka neměla být povinná

vanoční přáníčka

výhra

Výrobek na hubnutí, sekačka, mixér, pračka, tablet, automobil, chůvička

zaujal mě netradiční formát banneru, vodafone

zdálo se, že jde o lákavou akci/nabídku/produkt

ziadny, nic

zlavy na obytovanie na dovolenku

zľavy na pobyty

značkové oblečení

zoznamka - eDarling

8. Ako často klikáte na banner (okno s krátkym reklamným textom, ktoré sa zobrazí po otvorení stránky a nabáda vás na kliknutie)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdy6347,73 %47,73 %  
Niekolko krát za mesiac5340,15 %40,15 %  
Raz za týždeň129,09 %9,09 %  
Každý deň43,03 %3,03 %  

Graf

9. Kúpili ste si niekedy produkt, len kvoli tomu, že vás zaujal v reklame, ktorú ste videli na internete ( prostredníctvom videa, banneru, inej reklamy na internete )?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie8161,36 %61,36 %  
Áno5138,64 %38,64 %  

Graf

10. Ak áno uveďte príklad:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2317,69 %17,42 %  
-1410,77 %10,61 %  
nie129,23 %9,09 %  
nekoupila43,08 %3,03 %  
nic32,31 %2,27 %  
kozmetika32,31 %2,27 %  
oreo21,54 %1,52 %  
kniha21,54 %1,52 %  
nekoupil21,54 %1,52 %  
Čokoláda - Milka Caramel :D10,77 %0,76 %  
ostatní odpovědi Beiliaca pasta
.
Energy drink Monster
---
a
hodinky
v otázce 9.) jsem kliknul na NE = netuším co sem mám napsat ;-(
Limitovaná edice olympijského oblečení
Kosmetika
Vibram FiveFingers
Odpovedal som nie tak preco to mam vyplnit?
priklad
Urcite ano, len na konkretny vyrobok si nespomeniem.
shower gel
proc?
doplnky cdvet pro krmeni barfem
termoska
nekúpila som si!
.....
ano, na slevovém portálu
okuliare
Cistiace prostriedkay
příslušenství k pc
topánky
nike oblečení
Naplast na čistenie organizmu
f
nekupila som si
mikina
povlečení
....
Oblečení, Boty
Maska na vlasy
Odpověděla jsem NE!
oblečení pro syna
Nepamatuji
dal jsem ne a tato otazka nelze preskocit.....
Produkty Tchibo
BB cream
nekoupila!
Grafickou kartu
Lomo fotoaparát
nikdy
naušnice a spodní prádlo
nie, je to chyba, tato položka je nepodmíněně povinná
nevim
sendvič
tričko
říkám, že ne
nepamatuji si
v 9 jsem odpověděla NE
kávovar.
na předchozí otázku jsem odpověděla NE
nekúpili
ale momentálně si nevzpomenu
coca cola
parfem
prostředky na ochranu zdraví
odvlhčovač, vysavač
oblečení
nevzpomenu si
myš
--
pravidelně věci z akční nabídky Tchibo a Lidl
6449,23 %48,48 % 

Graf

11. Na ktorých z týchto sociálnych sietí ste zaregistrovaný?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook11889,39 %89,39 %  
Google +5138,64 %38,64 %  
Twitter4433,33 %33,33 %  
Linkedin2216,67 %16,67 %  
Myspace1511,36 %11,36 %  
Pinterest86,06 %6,06 %  
Žiadna53,79 %3,79 %  

Graf

12. Ktoré z týchto sociálnych sietí navštevujete aspoň raz za týždeň?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook11889,39 %89,39 %  
Google +2720,45 %20,45 %  
Twitter2418,18 %18,18 %  
Linkedin107,58 %7,58 %  
Pinterest64,55 %4,55 %  
Ani jednu53,79 %3,79 %  
Myspace32,27 %2,27 %  

Graf

13. Pridávate sa na sociálnych sieťach do skupín spoločností, ktoré ponúkajú nejaké produkty/ služby ( napr. welness centrá, Zlaver/Slevomat, obchody s oblečením, fitness centrá, donášky pizze atď) ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vôbec4735,61 %35,61 %  
Niekedy3828,79 %28,79 %  
Zriedka kedy2720,45 %20,45 %  
Áno často2015,15 %15,15 %  

Graf

14. Pridávate sa na sociálnych sieťach do skupín spoločností , ktoré ponúkajú nejaké produkty/ služby po vzhliadnutí toho, že sa pridali vaši priatelia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vôbec6146,21 %46,21 %  
Zriedka kedy3325 %25 %  
Niekedy2921,97 %21,97 %  
Áno často96,82 %6,82 %  

Graf

15. Pridávate sa na sociálnych sieťach do skupín spoločností, ktoré ponúkajú nejaké produkty/služby za cieľom získať zľavu, ktorú využijete pri svojom nákupe?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vôbec6146,21 %46,21 %  
Niekedy3526,52 %26,52 %  
Zriedka kedy2921,97 %21,97 %  
Áno často75,3 %5,3 %  

Graf

16. Kúpili ste si produkt/službu, ktorej ponuku ste videli na sociálnych sieťach?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie9672,73 %72,73 %  
Áno3627,27 %27,27 %  

Graf

17. Ak áno uveďte príklad:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
-711,29 %5,3 %  
nie69,68 %4,55 %  
ne46,45 %3,03 %  
nic23,23 %1,52 %  
Oblečení23,23 %1,52 %  
boty 23,23 %1,52 %  
telefón11,61 %0,76 %  
nekúpila som si produkt/službu11,61 %0,76 %  
nekupila11,61 %0,76 %  
.11,61 %0,76 %  
ostatní odpovědi Monster Energy (Jsem s tím už trapnej, vím)
mikinu
d
oblecenie
v otázce 16.) jsem kliknul na NE = netuším co sem mám napsat ;-(
nic jsem si tak nekoupila
-.
vecere
zlavomat - pobyt
Odpovedal som nie tak preco to mam vyplnit?
priklad
Vikendovy pobyt na chate v Tatrach.
proc?
naramok
Nie, načo mám udávať príklad?
si delate prdel ze? Dite ze skolky by vytvorilo dotaznik lepe
*
plienky
restaurace
hracky a svietniky
kniha
adrenalinový zážitek
Maska na vlasy
pizza
hudební album
oblečení ve slevě
Tričko UAX
Různé vouchery
variabilní šaty
řetízek
Rekreční pobyt
zájezd
počítačové příslušenství
parfem a jinou kosmetiku
šperky
3556,45 %26,52 % 

Graf

18. Dáte na dopuručenie svojich známych čo sa týka produktov/ služieb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Niekedy6650 %50 %  
Áno často4735,61 %35,61 %  
Zriedka kedy1511,36 %11,36 %  
Vôbec43,03 %3,03 %  

Graf

19. Kúpili ste si niekedy produkt/službu po doporučení vašimi známymi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno10277,27 %77,27 %  
Nie3022,73 %22,73 %  

Graf

20. Ak áno uveďte príklad:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kosmetika44,71 %3,03 %  
kozmetika33,53 %2,27 %  
-33,53 %2,27 %  
knihu22,35 %1,52 %  
Potraviny22,35 %1,52 %  
Spalovač tukov11,18 %0,76 %  
telefón, notebook11,18 %0,76 %  
nespomínam si11,18 %0,76 %  
nie11,18 %0,76 %  
krem na tvar11,18 %0,76 %  
ostatní odpovědi kozmetika, alkohol, elektronika
.
nic
lenovo ideapad g580
Třeba iPhone nebo knihy
ne
---
oblečení, kosmetika, jídlo...
mejkap
Deuter, Trekker, IceBreaker
v otázce 19.) jsem kliknul na NE = netuším co sem mám napsat ;-(
auto
Kniha
Prakticky vše co kupuji a má výrazně vyšší pořizovací cenu, konzultuji s ostatnímy.
notebook Lenovo
nepamatuji si
nevim
Odpovedal som nie tak preco to mam vyplnit?
Tablet
podprsenka
priklad
BB cream
boty
sluchadla
proc?
barekol kosmetika
oblečenie
Kozmetiku
nenenenenenene grrrrrrrr
kozmetika, pomocky do kuchyne
kosmetika, elektronika
lapacho
Určitý typ televizoru sousedem, který takový používá. Použití služeb banky, kde pracuje kolegův příbuzný.
telefóón
Kozmetika Mary kay
telefon
elektrospotrebič
značku impregnace na boty
Notebook
mobilní telefon HTC
obleček na psa, granule
nepamatuji se, ale určitě ano
jedlo
To jako vážně?? To si má vážně člověk pamatovat??
obuv pro syna
playstation 3
Nepamatuji si konkrétně
kozmetika, elektronika
Šampon na vlasy
PC, notebook
textil
Pračku
kosmetika mary key
čerpadlo ústředního topení
Kávovar TAssimo, oblečení, šperky
boty na běh
funkční triko
drogerie
Powerball
nepamatuju si
Čokoláda Schogatten
uz si nevzpominam
Henna- barva na vlasy, deodorant Rexona,...
batoh
holící břity
balonek pro psa, postroj Zero DC
6677,65 %50 % 

Graf

21. Ak ste s produktom / službou spokojný, doporučíte ho svojim známym?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno často6750,76 %50,76 %  
Niekedy5642,42 %42,42 %  
Zriedka kedy75,3 %5,3 %  
Vôbec21,52 %1,52 %  

Graf

22. Ak ste s produktom / službou výrazne nespokojný poviete o tom svojim známym?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno často9471,21 %71,21 %  
Niekedy3022,73 %22,73 %  
Zriedka kedy53,79 %3,79 %  
Vôbec32,27 %2,27 %  

Graf

23. Vaše pohlavie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena9068,18 %68,18 %  
Muž4231,82 %31,82 %  

Graf

24. Váš vek:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-248564,39 %64,39 %  
iný2216,67 %16,67 %  
25-291511,36 %11,36 %  
30-34107,58 %7,58 %  

Graf

25. Dosiahnuté vzdelanie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Študent vysokej školy5642,42 %42,42 %  
Stredoškolské s maturitou3425,76 %25,76 %  
Vysokoškolské vzdelanie bakalárske1813,64 %13,64 %  
Vysokoškolské vzdelanie magisterské107,58 %7,58 %  
Vysokoškolské vzdelanie magisterské/inžinierske75,3 %5,3 %  
Základné53,79 %3,79 %  
Stredoškolské bez maturity21,52 %1,52 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Posielate vy vašim známym zábavné videá , v ktorých je propagovaný nejaký výrobok/služba?

  • odpověď Vôbec:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vôbec na otázku 1. Posielajú vám vaši známi zábavné videá , v ktorých je propagovaný nejaký výrobok/služba?

6. Klikli ste už niekedy na banner (okno s krátkym reklamným textom, ktoré sa zobrazí po otvorení stránky a nabáda vás na kliknutie) za účelom zisiť viac informácií?

  • odpověď Áno:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Raz za týždeň na otázku 8. Ako často klikáte na banner (okno s krátkym reklamným textom, ktoré sa zobrazí po otvorení stránky a nabáda vás na kliknutie)?

9. Kúpili ste si niekedy produkt, len kvoli tomu, že vás zaujal v reklame, ktorú ste videli na internete ( prostredníctvom videa, banneru, inej reklamy na internete )?

  • odpověď Nie:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Ak áno uveďte príklad:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nie na otázku 10. Ak áno uveďte príklad:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi - na otázku 10. Ak áno uveďte príklad:

11. Na ktorých z týchto sociálnych sietí ste zaregistrovaný?

  • odpověď Linkedin:
    • 6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Linkedin na otázku 12. Ktoré z týchto sociálnych sietí navštevujete aspoň raz za týždeň?
  • odpověď Twitter:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Twitter na otázku 12. Ktoré z týchto sociálnych sietí navštevujete aspoň raz za týždeň?

14. Pridávate sa na sociálnych sieťach do skupín spoločností , ktoré ponúkajú nejaké produkty/ služby po vzhliadnutí toho, že sa pridali vaši priatelia?

  • odpověď Vôbec:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vôbec na otázku 13. Pridávate sa na sociálnych sieťach do skupín spoločností, ktoré ponúkajú nejaké produkty/ služby ( napr. welness centrá, Zlaver/Slevomat, obchody s oblečením, fitness centrá, donášky pizze atď) ?

24. Váš vek:

  • odpověď 18-24:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Myspace na otázku 11. Na ktorých z týchto sociálnych sietí ste zaregistrovaný?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Posielajú vám vaši známi zábavné videá , v ktorých je propagovaný nejaký výrobok/služba?

2. Posielate vy vašim známym zábavné videá , v ktorých je propagovaný nejaký výrobok/služba?

3. Ak vás video zaujme, zaujímate sa ďalej o produkt, ktorý v ňom bol propagovaný?

4. Spomeniete si na produkt/službu,ktorá vás naposledy zaujala prostredníctvom reklamy na internete?

6. Klikli ste už niekedy na banner (okno s krátkym reklamným textom, ktoré sa zobrazí po otvorení stránky a nabáda vás na kliknutie) za účelom zisiť viac informácií?

8. Ako často klikáte na banner (okno s krátkym reklamným textom, ktoré sa zobrazí po otvorení stránky a nabáda vás na kliknutie)?

9. Kúpili ste si niekedy produkt, len kvoli tomu, že vás zaujal v reklame, ktorú ste videli na internete ( prostredníctvom videa, banneru, inej reklamy na internete )?

10. Ak áno uveďte príklad:

11. Na ktorých z týchto sociálnych sietí ste zaregistrovaný?

12. Ktoré z týchto sociálnych sietí navštevujete aspoň raz za týždeň?

13. Pridávate sa na sociálnych sieťach do skupín spoločností, ktoré ponúkajú nejaké produkty/ služby ( napr. welness centrá, Zlaver/Slevomat, obchody s oblečením, fitness centrá, donášky pizze atď) ?

14. Pridávate sa na sociálnych sieťach do skupín spoločností , ktoré ponúkajú nejaké produkty/ služby po vzhliadnutí toho, že sa pridali vaši priatelia?

15. Pridávate sa na sociálnych sieťach do skupín spoločností, ktoré ponúkajú nejaké produkty/služby za cieľom získať zľavu, ktorú využijete pri svojom nákupe?

16. Kúpili ste si produkt/službu, ktorej ponuku ste videli na sociálnych sieťach?

18. Dáte na dopuručenie svojich známych čo sa týka produktov/ služieb?

19. Kúpili ste si niekedy produkt/službu po doporučení vašimi známymi?

21. Ak ste s produktom / službou spokojný, doporučíte ho svojim známym?

22. Ak ste s produktom / službou výrazne nespokojný poviete o tom svojim známym?

23. Vaše pohlavie:

24. Váš vek:

25. Dosiahnuté vzdelanie:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Posielajú vám vaši známi zábavné videá , v ktorých je propagovaný nejaký výrobok/služba?

2. Posielate vy vašim známym zábavné videá , v ktorých je propagovaný nejaký výrobok/služba?

3. Ak vás video zaujme, zaujímate sa ďalej o produkt, ktorý v ňom bol propagovaný?

4. Spomeniete si na produkt/službu,ktorá vás naposledy zaujala prostredníctvom reklamy na internete?

6. Klikli ste už niekedy na banner (okno s krátkym reklamným textom, ktoré sa zobrazí po otvorení stránky a nabáda vás na kliknutie) za účelom zisiť viac informácií?

8. Ako často klikáte na banner (okno s krátkym reklamným textom, ktoré sa zobrazí po otvorení stránky a nabáda vás na kliknutie)?

9. Kúpili ste si niekedy produkt, len kvoli tomu, že vás zaujal v reklame, ktorú ste videli na internete ( prostredníctvom videa, banneru, inej reklamy na internete )?

10. Ak áno uveďte príklad:

11. Na ktorých z týchto sociálnych sietí ste zaregistrovaný?

12. Ktoré z týchto sociálnych sietí navštevujete aspoň raz za týždeň?

13. Pridávate sa na sociálnych sieťach do skupín spoločností, ktoré ponúkajú nejaké produkty/ služby ( napr. welness centrá, Zlaver/Slevomat, obchody s oblečením, fitness centrá, donášky pizze atď) ?

14. Pridávate sa na sociálnych sieťach do skupín spoločností , ktoré ponúkajú nejaké produkty/ služby po vzhliadnutí toho, že sa pridali vaši priatelia?

15. Pridávate sa na sociálnych sieťach do skupín spoločností, ktoré ponúkajú nejaké produkty/služby za cieľom získať zľavu, ktorú využijete pri svojom nákupe?

16. Kúpili ste si produkt/službu, ktorej ponuku ste videli na sociálnych sieťach?

18. Dáte na dopuručenie svojich známych čo sa týka produktov/ služieb?

19. Kúpili ste si niekedy produkt/službu po doporučení vašimi známymi?

21. Ak ste s produktom / službou spokojný, doporučíte ho svojim známym?

22. Ak ste s produktom / službou výrazne nespokojný poviete o tom svojim známym?

23. Vaše pohlavie:

24. Váš vek:

25. Dosiahnuté vzdelanie:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Chebeňová, M.Internet a nákupné chovanie (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://internet-a-nakupne-chovanie.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.