Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Internetové stránky českých fotbalových klubů

Internetové stránky českých fotbalových klubů

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Vítězslav Outlý
Šetření:23. 08. 2011 - 30. 08. 2011
Počet respondentů:400
Počet otázek (max/průměr):42 / 37.71
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:59,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.08:40
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážená paní, vážený pane

Píši diplomovou práci na téma Internetový marketing fotbalových klubů v České republice. Součástí této práce je také analýza současných webových stránek těchto klubů. Téměř nejdůležitějším bodem je pohled běžného (nikoliv pravidelného) uživatele takových stránek.


Cílem tohoto dotazníku je zjistit, co běžní uživatelé od internetových stránek fotbalových klubů očekávají. Jak by stránky měly vypadat, jaký obsah by zde neměl chybět a jaké funkcionality by stránky měly uživateli nabídnout. Není potřeba být znalcem, pravidelným divákem ani fanouškem konkrétního klubu.


Výsledky dotazníku budou sloužit jako součást analýzy webových stránek zmíněných klubů. Tato analýza bude nakonec použita jako východisko pro návrh zlepšení stránek fotbalových klubů.


Děkuji za Váš čas, Vítězslav Outlý

 

V případě jakýchkoliv dotazů, připomínek či zájmu o získané výsledk jsem k dispozici na e-mailu VitekOutly@seznam.cz

Odpovědi respondentů

1. Jaký je váš vztah k fotbalu z pozice diváka/fanouška?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Fotbal mě nezajímáotázka č. 6, Fotbal sleduji, jen když jde o zajímavé a důležité utkání/turnaj (aktivně sleduji v TV, novinách a na Internet)otázka č. 2, Fotbal sleduji pravidelně (aktivně sleduji v TV, novinách a na Internet)otázka č. 2, Fotbal sleduji pravidelně (aktivně sleduji v TV, novinách a na Internet), občas chodím na stadionyotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Fotbal sleduji pravidelně (aktivně sleduji v TV, novinách a na Internet), občas chodím na stadiony30275,5 %75,5 %  
Fotbal sleduji pravidelně (aktivně sleduji v TV, novinách a na Internet)4310,75 %10,75 %  
Fotbal sleduji, jen když jde o zajímavé a důležité utkání/turnaj (aktivně sleduji v TV, novinách a na Internet)4110,25 %10,25 %  
Fotbal mě nezajímá143,5 %3,5 %  

Graf

2. Máte svůj oblíbený fotbalový klub v 1. Gambrinus lize?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano34990,41 %87,25 %  
ne379,59 %9,25 %  

Graf

3. Viděl(a) jste někdy internetové stránky tohoto fotbalového klubu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Nevímotázka č. 6, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano35792,49 %89,25 %  
Ne246,22 %6 %  
Nevím51,3 %1,25 %  

Graf

4. Jak často tyto stránky navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pravidelně (každý týden)26975,35 %67,25 %  
Jen když se děje něco významného (zajímavé utkání, "velký" přestup apod.)6417,93 %16 %  
Sporadicky (jednou dvakrát za rok)246,72 %6 %  

Graf

5. Jakým způsobem se na stránky dostáváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mám stránky uloženy v mých oblíbených stránkách16947,34 %42,25 %  
Zadáním adresy do adresního řádku (adresu znám)14139,5 %35,25 %  
Vyhledáváním ve vyhledávači (Google, Seznam.cz apod.)4713,17 %11,75 %  

Graf

6. Měl by mít podle vás v dnešní době fotbalový klub svou oficiální internetovou stránku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Určitě ano39699 %99 %  
Nevím, nemyslím, že je to až tak důležité30,75 %0,75 %  
Ne, není to vůbec potřeba10,25 %0,25 %  

Graf

7. Jak důležitá je podle vás přítomnost následujících aspektů na stránkách fotbalového klubu?

hodnocení jako ve škole: 1-důležité; 5-nedůležité

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Celkový design stránek1.8030.728
Kvalitní obsah1.2250.444
Přehlednost1.330.416
Jasná struktura1.710.596
Jednodchá adresa2.3851.302
Logo klubu1.9631.186
Loga sponzorů3.3331.547
Klubová barevnost2.1451.224
Okénko "hledat"2.7731.436

Graf

8. Je podle vás něco dalšího, co by na stránkách fotbalového klubu nemělo chybět?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím28270,5 %70,5 %  
diskuze82 %2 %  
diskuzní forum51,25 %1,25 %  
nic41 %1 %  
diskusni forum20,5 %0,5 %  
fanshop20,5 %0,5 %  
fórum20,5 %0,5 %  
Online streamy ze zápasů10,25 %0,25 %  
online přenosy, forum fanoušků10,25 %0,25 %  
na stránkách sparty chybí soupiska a-týmu 10,25 %0,25 %  
odkaz na bordel v okolí stadionu10,25 %0,25 %  
Sestavy, info o stadiónu10,25 %0,25 %  
online zápasy, klubová TV10,25 %0,25 %  
anketa o aktuálním dění v klubu10,25 %0,25 %  
online předprodej vstupenek10,25 %0,25 %  
rychlé aktuality - výsledky a report po zápase10,25 %0,25 %  
fan shop, forum10,25 %0,25 %  
statistiky,historie10,25 %0,25 %  
Tabulka, rozpis zápasů, fórum, online přenosy10,25 %0,25 %  
aktuálnost10,25 %0,25 %  
Online dotazy s hráči, vedením apod. 10,25 %0,25 %  
aktuální novinky10,25 %0,25 %  
videa jako sestřihy ze zápasů či tréninků10,25 %0,25 %  
soupiska, rozpis zápasů, fan zóna, fan shop10,25 %0,25 %  
Fórum pro fanoušky10,25 %0,25 %  
propojeni na facebook, twitter; videa, forum10,25 %0,25 %  
Za všechny věci zmíním především diskuzní fórum10,25 %0,25 %  
on-line přenosy(popř.odkazy)10,25 %0,25 %  
Archiv klubu, statistiky hráčů10,25 %0,25 %  
disk. forum,odkaz na fan weby, komunikace od klubu10,25 %0,25 %  
Klubová televize10,25 %0,25 %  
Prodej vstupenek na zápasy10,25 %0,25 %  
profil každého hráče s celou historí10,25 %0,25 %  
Změny v kádru za každé přestupové období10,25 %0,25 %  
Videosestřih ze zápasů10,25 %0,25 %  
různé soutěže pro fanoušky, fanshop, wallpapery10,25 %0,25 %  
diskuzní fórum, foto, video10,25 %0,25 %  
videa,zajímavosti z klubu,profily hráčů,program 10,25 %0,25 %  
next match ( datum, cas, misto, cena, TV? )10,25 %0,25 %  
kontakty, aktuality10,25 %0,25 %  
diskuse (i se zapojením představitel klubu)10,25 %0,25 %  
odkazy na uložené utkání např v archivu ČT apod10,25 %0,25 %  
Videa, články, diskusní forum a mnoho dalšího 10,25 %0,25 %  
tabulky,výsledky, klubová televize, historie, atd.10,25 %0,25 %  
rozvrh, profily hráčů10,25 %0,25 %  
divácká sekce10,25 %0,25 %  
Diskusní forum, Fanshop atd10,25 %0,25 %  
upozornění týkající se nejbližších utkání tohoto k10,25 %0,25 %  
Akce, zápasy..10,25 %0,25 %  
rozpis utkání, seznam hráčů10,25 %0,25 %  
aktuální seznam hráčů, výsledky a rozpis utkání10,25 %0,25 %  
fotogalerie10,25 %0,25 %  
hracsky kadr,legendy klubu,choraly,fanshop10,25 %0,25 %  
informace ze zakulisi10,25 %0,25 %  
fórum, odkaz na fanshop, odkazy na spřátelené weby10,25 %0,25 %  
aktuality,výsledky...10,25 %0,25 %  
odpovědi vedení klubu10,25 %0,25 %  
Určitě fórum pro fanoušky10,25 %0,25 %  
diskuze, fan-shop, komunikace s klubem atd.10,25 %0,25 %  
odkaz na fanshop10,25 %0,25 %  
Kompletni prehled omladezi. Jak si vede apod. Stej10,25 %0,25 %  
tabulka, info o následujícím zápase, možnost onlin10,25 %0,25 %  
fanouškovské okénko10,25 %0,25 %  
video galerie10,25 %0,25 %  
Včasná aktualizace informací10,25 %0,25 %  
Statistiky10,25 %0,25 %  
soupiska hráčů10,25 %0,25 %  
Bezpečnost na stadiónu. Seznam hříšníků, způsob vy10,25 %0,25 %  
přesnější statistiky mládežnických tmů10,25 %0,25 %  
rozhovory s hráči a trenéry-dle požadavků fanoušků10,25 %0,25 %  
diskuse10,25 %0,25 %  
debatní fóra, aktuality z dění v zákulisí10,25 %0,25 %  
Informace o mládeži10,25 %0,25 %  
chat-box hráčů10,25 %0,25 %  
přehledné statistiky, šoty z utkání10,25 %0,25 %  
Aktualita10,25 %0,25 %  
live přenosy10,25 %0,25 %  
diskuse - forum10,25 %0,25 %  
Soupisky všech týmů včetně mládeže10,25 %0,25 %  
Přesná struktura10,25 %0,25 %  
představení hráčů10,25 %0,25 %  
diskuse fanoušků10,25 %0,25 %  
aktuální výsledky10,25 %0,25 %  
videa, statistiky, archív10,25 %0,25 %  
Aktuální soupiska, výsledky, historie, o stadionu10,25 %0,25 %  
Info o výjezdech10,25 %0,25 %  
televize, kde jsou videa rozhovorů s hráči10,25 %0,25 %  
ULTRAS STRÁNKY10,25 %0,25 %  
online reportáže z utkání, fotogalerie10,25 %0,25 %  
Komunikace s vedením/odkaz na fanklub.10,25 %0,25 %  
soupisky juniorských celků10,25 %0,25 %  
online prenosy,kdyz to nevysilaji v tv10,25 %0,25 %  
fan shop10,25 %0,25 %  
výsledky10,25 %0,25 %  
e shop10,25 %0,25 %  
bez reklam10,25 %0,25 %  
aktuální soupiska hráčů10,25 %0,25 %  
online přenosy10,25 %0,25 %  
tabulky, prehled hracu, rozlosovani10,25 %0,25 %  
tipovačka10,25 %0,25 %  
info o fanclubu10,25 %0,25 %  
facebook okno k aktuální diskusi s vedením klubu10,25 %0,25 %  

Graf

9. Jakou důležitost mají podle vás pro stránky fotbalového klubu následující funkce?

hodnocení jako ve škole: 1-důležité; 5-nedůležité

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Informace (novinky, rozhovory, zákulisí atd.)1.260.402
Zábava (fotogalerie, videa atd.)2.2080.879
Nákup (výběr nebo nákup fotbalového zboží; dresy apod.)2.5731.225
Rezervace vstupenek on-line2.0031.262
Diskuse (s ostatními fanoušky, fórum)1.9031.063
Komunikace se zástupci klubu (chat apod.)2.0851.223

Graf

10. Existuje podle vás jiná funkce, kterou by stránky fotbalového klubu měly plnit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím37293 %93 %  
NE20,5 %0,5 %  
virtuální rohlídka stadionu10,25 %0,25 %  
stramy na ruzne zápasy10,25 %0,25 %  
komunikace mezi vedenim klubu a zástupci fanoušku10,25 %0,25 %  
propagace klubu10,25 %0,25 %  
mobilizace fanoušků a * vazby fans-team-vedení10,25 %0,25 %  
Rychlé informace10,25 %0,25 %  
komunikace fansouci-klub10,25 %0,25 %  
ONLIN10,25 %0,25 %  
Profily hráčů10,25 %0,25 %  
měly by pomoci vytvářet klubovou komunitu10,25 %0,25 %  
informativní činnost10,25 %0,25 %  
ano 10,25 %0,25 %  
lákat nové talenty - děti10,25 %0,25 %  
získávaní financí pro klub a fanklub10,25 %0,25 %  
adresa stadionu, cena vstupenek10,25 %0,25 %  
sdružovat fanoušky10,25 %0,25 %  
vzdělávací10,25 %0,25 %  
Viz. bod 810,25 %0,25 %  
virtuální prohlídky stadionu viz. arsenál 10,25 %0,25 %  
propagace, seznámení s úspěchy mládeže10,25 %0,25 %  
Sdružování fanoušků10,25 %0,25 %  
nic10,25 %0,25 %  
statistická funkce - hráči, goly, zápasy10,25 %0,25 %  
Přípomínání historie klubu10,25 %0,25 %  
Prostor pro akce (tipy výsledků, návštěv atd.)10,25 %0,25 %  
měly by obsahovat zmínku o historii klubu10,25 %0,25 %  

Graf

11. Jakou důležitost má podle vás přítomnost následujících informací na webových stránkách fotbalového klubu?

hodnocení jako ve škole: 1-důležité; 5-nedůležité

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Reportáže, novinky (z utkání, dění klubu atd.)1.2330.393
Rozhovory s trenéry a hráči1.4980.565
Informace o hráčích (statistiky, profily atd.)1.5780.639
Historie klubu (úspěchy, vznik, vývoj atd.)1.8880.88
Aktuální sezona (tabulka, výsledky, rozpis utkání atd.)1.260.422
Mládež2.1650.938

Graf

12. Existuje podle vás nějaký další druh informací, který by stránky klubu měly nabízet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím36390,75 %90,75 %  
nic30,75 %0,75 %  
NE20,5 %0,5 %  
Informace o stadionu10,25 %0,25 %  
adresa trenera klubu (p.Chovance)10,25 %0,25 %  
info o ženském fotbale10,25 %0,25 %  
fanzona10,25 %0,25 %  
na každý zápas nějakou akci pro fanoušky10,25 %0,25 %  
zpravy o odchovancich10,25 %0,25 %  
info o výjezdech fanoušků na venkovní utkání10,25 %0,25 %  
Aktuální stav hráčů na marodce.10,25 %0,25 %  
info o stadioně, ceny vstupenek10,25 %0,25 %  
informace o týmu žen10,25 %0,25 %  
ONLINE PRENOS10,25 %0,25 %  
youtube kanal, fb10,25 %0,25 %  
ano, ale nemám dostatek prostoru pro odpověď10,25 %0,25 %  
o případných fanklubech10,25 %0,25 %  
případné stránky fanclubu10,25 %0,25 %  
nábory-nalákat nové děti ke sportu10,25 %0,25 %  
info o stadionu, ceny vstupenek10,25 %0,25 %  
vyse vypsane je dostacujici10,25 %0,25 %  
hráči klubu v reprezentaci10,25 %0,25 %  
Viz. body 8 a 1010,25 %0,25 %  
informace o příštím soupeři10,25 %0,25 %  
asi ne10,25 %0,25 %  
o soupeřích10,25 %0,25 %  
Informace o fanklubu10,25 %0,25 %  
Archiv starších výsledků.10,25 %0,25 %  
blogy fanoušků, zákulisní informace10,25 %0,25 %  
Prostor pro partnery?10,25 %0,25 %  
detaily stadionu10,25 %0,25 %  
sms o stavu vysledku10,25 %0,25 %  
informace o stadionu a vstupném10,25 %0,25 %  
ekonomická situace klubu10,25 %0,25 %  
odkazy na stranky zajimave pro fanouska10,25 %0,25 %  

Graf

13. Jakou důležitost má podle vás přítomnost následujících druhů zábavy na webových stránkách fotbalového klubu?

hodnocení jako ve škole: 1-důležité; 5-nedůležité

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Videa (sestřihy ze zápasů, rozhovory atd.)1.690.689
Fotogalerie (z utkání, tréninků, zákulisí atd.)1.8550.689
Ke stažení pro PC (wallpapers, hymna atd.)2.781.052
Ke stažení pro mobilní telefon (wallpapers, vyzvánění atd.)3.2781.27
Aplikace pro mobilní telefon (výsledky, rozpis utkání atd.)3.0131.237
Virtuální prohlídka stadionu2.8581.302
On-line magazín2.4451.102

Graf

14. Existuje podle vás nějaký další druh zábavy, který by stránky klubu měly nabízet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím36491 %91 %  
nic30,75 %0,75 %  
Ne20,5 %0,5 %  
hodnocení hráčů v zápasu, tipovačka výsledků10,25 %0,25 %  
tipovačka o ceny10,25 %0,25 %  
tipovacky, souteze10,25 %0,25 %  
Nějaké online hry pro děti (pexeso, fotbal...)10,25 %0,25 %  
hry10,25 %0,25 %  
Tipovačka10,25 %0,25 %  
tipovací soutěž, ankety, další soutěže10,25 %0,25 %  
záznámy z utkání10,25 %0,25 %  
soutěže, jednoduché hry v barvách klubu10,25 %0,25 %  
ano 10,25 %0,25 %  
soutěže o vstupenky, věci z fanshopu10,25 %0,25 %  
tipařské soutěže o ceny10,25 %0,25 %  
souteze pro divaky o polocase10,25 %0,25 %  
tipování výsledků10,25 %0,25 %  
tipovací soutěž o zajímavé ceny10,25 %0,25 %  
klubové porno10,25 %0,25 %  
Souteze10,25 %0,25 %  
Forum, možnost dotazů na pracovníky klubu10,25 %0,25 %  
online hry10,25 %0,25 %  
soutěže, kvízy, ankety10,25 %0,25 %  
k 15.-nepotřebuju e-shop10,25 %0,25 %  
klubová TV, tematické hry10,25 %0,25 %  
souteze v tipovani10,25 %0,25 %  
sport spojený s klubem10,25 %0,25 %  
soutěž10,25 %0,25 %  
NĚJAKÉ HRY10,25 %0,25 %  
Kvíz10,25 %0,25 %  
Pravidelné akce pro fanoušky, jak už jsem psal10,25 %0,25 %  
soutěže10,25 %0,25 %  
nabídka spolčených společenských akcí v danémMěstě10,25 %0,25 %  
lehké flash hry10,25 %0,25 %  

Graf

15. Pokud by stránka nabízela klubový e-shop, využil(a) byste jej?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Určitě; takové zboží nakupujiotázka č. 16, Možná; na zboží bych se podíval(a), něco by mě muselo zaujmoutotázka č. 16, V žádném případě; nejsem takový fanda, abych si kupoval(a) klubové zbožíotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Možná; na zboží bych se podíval(a), něco by mě muselo zaujmout24862 %62 %  
Určitě; takové zboží nakupuji12832 %32 %  
V žádném případě; nejsem takový fanda, abych si kupoval(a) klubové zboží246 %6 %  

Graf

16. Dal(a) byste v nákupu přednost kamennému obchodu nebo nákupu přes e-shop

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V e-shopu bych si zboží vybral(a), ale koupil(a) bych zboží v kamenném obchodě16443,62 %41 %  
E-shop11530,59 %28,75 %  
Kamenný obchod9725,8 %24,25 %  

Graf

17. Pokud by to stránka nabízela, využil(a) byste možnost rezervace lístku on-line?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 18, Možnáotázka č. 18, Neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano25062,5 %62,5 %  
Možná11027,5 %27,5 %  
Ne4010 %10 %  

Graf

18. Co by pro vás byl největší motivační faktor pro nákup lístku on-line?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Možnost objednat lístek z pohodlí domova23866,11 %59,5 %  
Možnost vybrat si přesné místo20155,83 %50,25 %  
Cena, lístek by musel být levnější9626,67 %24 %  
pohodlnost 10,28 %0,25 %  
pouze pokud by byl o zápas velký zájem10,28 %0,25 %  
Vhodné pro fanoušky ze vzdálenějších míst10,28 %0,25 %  
žadna fronta10,28 %0,25 %  
pohodlí, žádné čekání ve frontách, bezp. opatření10,28 %0,25 %  
čloběk by nemusel stát frontu u pokladen10,28 %0,25 %  
nestát frontu na lístek10,28 %0,25 %  
Rychlejší nákup lístků na lepší místa na stadionu10,28 %0,25 %  
strach, že lístky na stadionu nedostanu 10,28 %0,25 %  
kde je limitovaná hlavní tribuna počtem míst10,28 %0,25 %  
Jaký by zrovna přijel soupeř10,28 %0,25 %  
Možnost vytisknout si lístek doma (nestát frontu)10,28 %0,25 %  
když jedu z Jihlavy na Slávii, chci mít jistotu, ž10,28 %0,25 %  
mam permici10,28 %0,25 %  
Součinnost všech faktorů10,28 %0,25 %  
rezervace předem10,28 %0,25 %  
žádné fronty10,28 %0,25 %  

Graf

19. Pokud by to stránka nabízela, využil(a) byste možnosti nabídnout již zakoupený lístek na utkání, které z nějakého důvodu nestihnete ostatním fanouškům skrze aukci umístěnou na stránkách klubu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Určitě, pokud by služba byla zdarma15538,75 %38,75 %  
Nejprve bych se pokusil o prodej sám, pak bych službu využil10726,75 %26,75 %  
Určitě, i kdyby to bylo rozumně zpoplatněno9223 %23 %  
Ne4611,5 %11,5 %  

Graf

20. Pokud by to stránka nabízela, zaregistroval(a) byste se do tzv. fanzone (obsah jen pro registrované, různé výhody, zasílání novinek e-mailem atd.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Záleží na tom, jaký dodatečný obsah a výhody by tato sekce nabízela19749,25 %49,25 %  
Ano15739,25 %39,25 %  
Ne4611,5 %11,5 %  

Graf

21. Pokud by to stránka nabízela, využil(a) byste možnost diskuse s ostatními fanoušky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano26466 %66 %  
Nevím, diskutuji spíše prostřednictvím sociálních sítí nebo jiných stránek5914,75 %14,75 %  
Nevím, nemám zájem o takových věcech s nikým diskutovat4010 %10 %  
Ne379,25 %9,25 %  

Graf

22. Pokud by to stránka nabízela, využil(a) byste možnost chatu s hráči nebo zástupci klubu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano20751,75 %51,75 %  
Možná, podle toho o jakou osobnost by se jednalo15739,25 %39,25 %  
Ne369 %9 %  

Graf

23. Pokud by to stránka nabízela, využil(a) byste možnost zasílání novinek na e-mail?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne15839,5 %39,5 %  
Nevím, něco by mě muselo přesvědčit12832 %32 %  
Ano11428,5 %28,5 %  

Graf

24. Používáte sociální sítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 25, Neotázka č. 31].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano32180,25 %80,25 %  
Ne7919,75 %19,75 %  

Graf

25. Jste uživatelem Facebooku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, jsem aktivní uživatelotázka č. 26, Ano, jsem pasivní uživatel (občas se podívám, co se tam děje)otázka č. 26, Nejsem uživatelotázka č. 28].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, jsem aktivní uživatel22971,34 %57,25 %  
Ano, jsem pasivní uživatel (občas se podívám, co se tam děje)8325,86 %20,75 %  
Nejsem uživatel92,8 %2,25 %  

Graf

26. Máte ve svém profilu na Facebooku přidanou Facebookovou stránku vašeho oblíbeného fotbalového klubu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 28, Neotázka č. 27, Můj klub stránku na Facebooku nemá nebo o ní nevímotázka č. 27].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano23475 %58,5 %  
Ne7825 %19,5 %  

Graf

27. Pokud by Vám někdo doporučil přidat se k oficiální skupině klubu na Facebooku, přidal(a) byste se?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím3747,44 %9,25 %  
ne2430,77 %6 %  
ano1721,79 %4,25 %  

Graf

28. Jste uživatelem Twitteru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, jsem aktivní uživatelotázka č. 29, Ano, jsem pasivní uživatelotázka č. 29, Nejsem uživatelotázka č. 31].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nejsem uživatel29290,97 %73 %  
Ano, jsem aktivní uživatel154,67 %3,75 %  
Ano, jsem pasivní uživatel144,36 %3,5 %  

Graf

29. Jste tzv. follower vašeho klubu na Twitteru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 31, Neotázka č. 30, Můj klub Twitter nepoužívá nebo o tom nevímotázka č. 30].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1137,93 %2,75 %  
Můj klub Twitter nepoužívá nebo o tom nevím931,03 %2,25 %  
Ano931,03 %2,25 %  

Graf

30. Pokud by Vám někdo doporučil přidat se k Twitteru klubu, přidal(a) byste se?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1470 %3,5 %  
nevím630 %1,5 %  

Graf

31. Pokud má váš klub YouTube kanál, navštěvujete jej?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 33, Neotázka č. 32, Můj klub YouTube kanál nepoužívá nebo o tom nevímotázka č. 32].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano14235,5 %35,5 %  
Můj klub YouTube kanál nepoužívá nebo o tom nevím14235,5 %35,5 %  
Ne11629 %29 %  

Graf

32. Pokud by Vám někdo doporučil přidat se ke YouTube kanálu klubu, přidal(a) byste se (zasílání informací o nových videích na e-mail atd.)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10139,15 %25,25 %  
nevím9536,82 %23,75 %  
ano6224,03 %15,5 %  

Graf

33. Využíváte služeb tzv. slevových serverů (jako je například slevomat.cz atd.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, využívám je celkem pravidelněotázka č. 34, Občas je využívámotázka č. 34, Tento typ stránek znám, ale ještě jsem jej nevyužilotázka č. 34, Nevyužívám jeotázka č. 34, Nevím vůbec o co jdeotázka č. 35].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevyužívám je13132,75 %32,75 %  
Občas je využívám10426 %26 %  
Tento typ stránek znám, ale ještě jsem jej nevyužil10025 %25 %  
Nevím vůbec o co jde4110,25 %10,25 %  
Ano, využívám je celkem pravidelně246 %6 %  

Graf

34. Pokud by to klub nabízel, využil(a) byste nabídku množstevní slevy (prostřednictvím stránek jako je slevomat.cz atd.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Možná, podle toho, jaká by byla sleva19955,43 %49,75 %  
Ano8222,84 %20,5 %  
Ne7821,73 %19,5 %  

Graf

35. Jaký je váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-3030977,25 %77,25 %  
31-456215,5 %15,5 %  
46-60194,75 %4,75 %  
méně než 1551,25 %1,25 %  
61 a více51,25 %1,25 %  

Graf

36. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž34586,25 %86,25 %  
Žena5513,75 %13,75 %  

Graf

37. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou19147,75 %47,75 %  
Vysokoškolské14135,25 %35,25 %  
Základní4110,25 %10,25 %  
Střední bez maturity194,75 %4,75 %  
Vyšší odborné82 %2 %  

Graf

38. Jaký ja váš momentální status?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Studuji19849,5 %49,5 %  
Pracuji17844,5 %44,5 %  
Jiné (nezaměstnaný, důchodce, na mateřské apod.)246 %6 %  

Graf

39. Jak často využíváte Internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet využívám denně38997,25 %97,25 %  
Internet využívám každý týden102,5 %2,5 %  
Internet využívám několikrát do měsíce10,25 %0,25 %  

Graf

40. Co na Internetu nejčastěji hledáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Informace (zpravodajské servery atd.)36290,5 %90,5 %  
E-mail25764,25 %64,25 %  
Komunikace (sociální sítě apod; např. Facebook)21152,75 %52,75 %  
Zábavu (video, hry, fotogalerie atd.)19448,5 %48,5 %  
využívám jej k práci18045 %45 %  
Nákupní informace9423,5 %23,5 %  
porno30,75 %0,75 %  
děůam svoje webovky10,25 %0,25 %  
WOWko10,25 %0,25 %  
sport10,25 %0,25 %  
vše, co internet nabízí10,25 %0,25 %  
ke komunikaci mezi fans10,25 %0,25 %  
škola, sport10,25 %0,25 %  
1. SC Znojmo10,25 %0,25 %  
hudbu a porno10,25 %0,25 %  
erotika10,25 %0,25 %  
dělám stránky fotbalového klubu10,25 %0,25 %  
oblíbené10,25 %0,25 %  
Koukam NA porno10,25 %0,25 %  
hudbu,mapu10,25 %0,25 %  
informace o fotbale a jiných sportech10,25 %0,25 %  
od všeho trochu10,25 %0,25 %  
vše10,25 %0,25 %  

Graf

41. Jaký je váš oblíbený fotbalový tým Gambrinus ligy? :)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
AC Sparta Praha5715,62 %14,25 %  
sparta praha246,58 %6 %  
SK Slavia Praha226,03 %5,5 %  
Slavia Praha215,75 %5,25 %  
FC Baník Ostrava154,11 %3,75 %  
Slavia143,84 %3,5 %  
Sparta133,56 %3,25 %  
Bohemians 1905133,56 %3,25 %  
Baník Ostrava123,29 %3 %  
SK Sigma Olomouc102,74 %2,5 %  
ostatní odpovědi Zbrojovka Brno
Sigma Olomouc
FC Zbrojovka Brno
Dukla Praha
FK Baumit Jablonec
FC VIKTORIA PLZEŇ
FK Dukla Praha
Plzeň
Sigma
Zbrojovka
Viktoria Plzeň
FK Jablonec
Fc Hradec Králové
slavie praha
SK Dynamo České Budějovice
SK Slavia
žádný
1. FC Slovácko
Hradec Králové
Slovácko
1.FC Slovácko
FCVP
Baník
Bohemka
Jablonec
1. FK Příbram
Dukla
FC Slovan Liberec
Viktorka Plzeň
Fk Jablonec n. N.
Není ( Zbrojovka Brno je ve 2.lize)
byla Zbrojovka teď asi Plzeň
Bývala Zbrojovka Brno, teď už žádný.
FC Victoria Plzeň
Zbrojovka,Slovácko,Plzeň
1.FC Plzeň
FC Zbrojovka Brno i když je momentálně ve 2.
FK BAUMIT JABLONEC NAD NISOU
Brno
FC Baník
Sparta ne = )
FKMB
FC Zbrojovka Brno (2. liga :S) 2011/12 - Plzen
olomouc
FK Mladá Boleslav
Není
FK Pribram
Sprta
Sparta Praha, ale nejoblíbenější je 1.SC Znojmo
Bohemias 1905
FK Jablonec, Sigma Olomouc
Plzeň :)
Spartaaaaa
Spartak Rožmitál
FCHK
ac sparta praha :)
teplice
nehraje GL
Zbrojovky Brno
SPARTA PRAHA!
FK Fotbal Třinec
Zrojovka Brno
Zbrojovka a Sparta
FK DUKLA PRAHA
FCB a Třinec(2. liga)
v lize žádný
Nemám svůj oblíbený klub
FCZ Brno
Slavia Praha a Sk Hradec Králové
SK Slavia Praha, FK Dukla Praha
Baníček Ostrava!!!!!!!!!
Slava Praha
momentalne zadny, 2.liga taky liga :)
FK Příbram
nesleduji, nemám oblíbený
ACS
Bohemians Praha 1905
:)
16444,93 %41 % 

Graf

42. Existuje podle vás něco, co by stránky fotbalového klubu měly mít a nebylo to zde zmíněno?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím38295,5 %95,5 %  
nic51,25 %1,25 %  
NE20,5 %0,5 %  
Dostupnost ve více jazycích (např. angličtina,..)10,25 %0,25 %  
větší zájem o fanouška10,25 %0,25 %  
možnost hodnocení fanoušků hráče, tipovačka10,25 %0,25 %  
porno stránky fobalového klubu10,25 %0,25 %  
originální styl, sílu přitáhnout a zaujmout10,25 %0,25 %  
registrace fanoušků10,25 %0,25 %  
lepší statistiky, profily hráčů10,25 %0,25 %  
virtualní pohled z vybraného místa na hrací plochu10,25 %0,25 %  
Testy - interaktivní quizy o týmu a historii klubu10,25 %0,25 %  
KOLIK ZBYVA DO ZÁPASU10,25 %0,25 %  
Ne.10,25 %0,25 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Jak důležitá je podle vás přítomnost následujících aspektů na stránkách fotbalového klubu?

  • odpověď Logo klubu=1:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Loga sponzorů=1 na otázku 7. Jak důležitá je podle vás přítomnost následujících aspektů na stránkách fotbalového klubu?

13. Jakou důležitost má podle vás přítomnost následujících druhů zábavy na webových stránkách fotbalového klubu?

  • odpověď Ke stažení pro mobilní telefon (wallpapers, vyzvánění atd.)=5:
    • 5.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ke stažení pro PC (wallpapers, hymna atd.)=5 na otázku 13. Jakou důležitost má podle vás přítomnost následujících druhů zábavy na webových stránkách fotbalového klubu?
  • odpověď Ke stažení pro PC (wallpapers, hymna atd.)=1:
    • 9.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ke stažení pro mobilní telefon (wallpapers, vyzvánění atd.)=1 na otázku 13. Jakou důležitost má podle vás přítomnost následujících druhů zábavy na webových stránkách fotbalového klubu?
  • odpověď Videa (sestřihy ze zápasů, rozhovory atd.)=1:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ke stažení pro mobilní telefon (wallpapers, vyzvánění atd.)=1 na otázku 13. Jakou důležitost má podle vás přítomnost následujících druhů zábavy na webových stránkách fotbalového klubu?

17. Pokud by to stránka nabízela, využil(a) byste možnost rezervace lístku on-line?

  • odpověď Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reportáže, novinky (z utkání, dění klubu atd.)=3 na otázku 11. Jakou důležitost má podle vás přítomnost následujících informací na webových stránkách fotbalového klubu?

18. Co by pro vás byl největší motivační faktor pro nákup lístku on-line?

  • odpověď Možnost objednat lístek z pohodlí domova:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fotogalerie (z utkání, tréninků, zákulisí atd.)=4 na otázku 13. Jakou důležitost má podle vás přítomnost následujících druhů zábavy na webových stránkách fotbalového klubu?
  • odpověď Možnost vybrat si přesné místo:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reportáže, novinky (z utkání, dění klubu atd.)=3 na otázku 11. Jakou důležitost má podle vás přítomnost následujících informací na webových stránkách fotbalového klubu?

21. Pokud by to stránka nabízela, využil(a) byste možnost diskuse s ostatními fanoušky?

  • odpověď Ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi SK Sigma Olomouc na otázku 41. Jaký je váš oblíbený fotbalový tým Gambrinus ligy? :)

25. Jste uživatelem Facebooku?

  • odpověď Ano, jsem aktivní uživatel:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 29. Jste tzv. follower vašeho klubu na Twitteru?

26. Máte ve svém profilu na Facebooku přidanou Facebookovou stránku vašeho oblíbeného fotbalového klubu?

  • odpověď Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, jsem pasivní uživatel na otázku 28. Jste uživatelem Twitteru?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 30. Pokud by Vám někdo doporučil přidat se k Twitteru klubu, přidal(a) byste se?
  • odpověď Ne:
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 27. Pokud by Vám někdo doporučil přidat se k oficiální skupině klubu na Facebooku, přidal(a) byste se?
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 27. Pokud by Vám někdo doporučil přidat se k oficiální skupině klubu na Facebooku, přidal(a) byste se?
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 27. Pokud by Vám někdo doporučil přidat se k oficiální skupině klubu na Facebooku, přidal(a) byste se?

38. Jaký ja váš momentální status?

  • odpověď Pracuji:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 31-45 na otázku 35. Jaký je váš věk?
  • odpověď Studuji:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 37. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání

40. Co na Internetu nejčastěji hledáte?

  • odpověď Komunikace (sociální sítě apod; např. Facebook):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, jsem pasivní uživatel na otázku 28. Jste uživatelem Twitteru?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký je váš vztah k fotbalu z pozice diváka/fanouška?

2. Máte svůj oblíbený fotbalový klub v 1. Gambrinus lize?

3. Viděl(a) jste někdy internetové stránky tohoto fotbalového klubu?

4. Jak často tyto stránky navštěvujete?

5. Jakým způsobem se na stránky dostáváte?

6. Měl by mít podle vás v dnešní době fotbalový klub svou oficiální internetovou stránku?

7. Jak důležitá je podle vás přítomnost následujících aspektů na stránkách fotbalového klubu?

8. Je podle vás něco dalšího, co by na stránkách fotbalového klubu nemělo chybět?

9. Jakou důležitost mají podle vás pro stránky fotbalového klubu následující funkce?

10. Existuje podle vás jiná funkce, kterou by stránky fotbalového klubu měly plnit?

11. Jakou důležitost má podle vás přítomnost následujících informací na webových stránkách fotbalového klubu?

12. Existuje podle vás nějaký další druh informací, který by stránky klubu měly nabízet?

13. Jakou důležitost má podle vás přítomnost následujících druhů zábavy na webových stránkách fotbalového klubu?

14. Existuje podle vás nějaký další druh zábavy, který by stránky klubu měly nabízet?

15. Pokud by stránka nabízela klubový e-shop, využil(a) byste jej?

16. Dal(a) byste v nákupu přednost kamennému obchodu nebo nákupu přes e-shop

17. Pokud by to stránka nabízela, využil(a) byste možnost rezervace lístku on-line?

18. Co by pro vás byl největší motivační faktor pro nákup lístku on-line?

19. Pokud by to stránka nabízela, využil(a) byste možnosti nabídnout již zakoupený lístek na utkání, které z nějakého důvodu nestihnete ostatním fanouškům skrze aukci umístěnou na stránkách klubu?

20. Pokud by to stránka nabízela, zaregistroval(a) byste se do tzv. fanzone (obsah jen pro registrované, různé výhody, zasílání novinek e-mailem atd.)?

21. Pokud by to stránka nabízela, využil(a) byste možnost diskuse s ostatními fanoušky?

22. Pokud by to stránka nabízela, využil(a) byste možnost chatu s hráči nebo zástupci klubu?

23. Pokud by to stránka nabízela, využil(a) byste možnost zasílání novinek na e-mail?

24. Používáte sociální sítě?

25. Jste uživatelem Facebooku?

26. Máte ve svém profilu na Facebooku přidanou Facebookovou stránku vašeho oblíbeného fotbalového klubu?

27. Pokud by Vám někdo doporučil přidat se k oficiální skupině klubu na Facebooku, přidal(a) byste se?

28. Jste uživatelem Twitteru?

29. Jste tzv. follower vašeho klubu na Twitteru?

30. Pokud by Vám někdo doporučil přidat se k Twitteru klubu, přidal(a) byste se?

31. Pokud má váš klub YouTube kanál, navštěvujete jej?

32. Pokud by Vám někdo doporučil přidat se ke YouTube kanálu klubu, přidal(a) byste se (zasílání informací o nových videích na e-mail atd.)?

33. Využíváte služeb tzv. slevových serverů (jako je například slevomat.cz atd.)

34. Pokud by to klub nabízel, využil(a) byste nabídku množstevní slevy (prostřednictvím stránek jako je slevomat.cz atd.)

35. Jaký je váš věk?

36. Jaké je vaše pohlaví?

37. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání

38. Jaký ja váš momentální status?

39. Jak často využíváte Internet?

40. Co na Internetu nejčastěji hledáte?

41. Jaký je váš oblíbený fotbalový tým Gambrinus ligy? :)

42. Existuje podle vás něco, co by stránky fotbalového klubu měly mít a nebylo to zde zmíněno?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký je váš vztah k fotbalu z pozice diváka/fanouška?

2. Máte svůj oblíbený fotbalový klub v 1. Gambrinus lize?

3. Viděl(a) jste někdy internetové stránky tohoto fotbalového klubu?

4. Jak často tyto stránky navštěvujete?

5. Jakým způsobem se na stránky dostáváte?

6. Měl by mít podle vás v dnešní době fotbalový klub svou oficiální internetovou stránku?

7. Jak důležitá je podle vás přítomnost následujících aspektů na stránkách fotbalového klubu?

8. Je podle vás něco dalšího, co by na stránkách fotbalového klubu nemělo chybět?

9. Jakou důležitost mají podle vás pro stránky fotbalového klubu následující funkce?

10. Existuje podle vás jiná funkce, kterou by stránky fotbalového klubu měly plnit?

11. Jakou důležitost má podle vás přítomnost následujících informací na webových stránkách fotbalového klubu?

12. Existuje podle vás nějaký další druh informací, který by stránky klubu měly nabízet?

13. Jakou důležitost má podle vás přítomnost následujících druhů zábavy na webových stránkách fotbalového klubu?

14. Existuje podle vás nějaký další druh zábavy, který by stránky klubu měly nabízet?

15. Pokud by stránka nabízela klubový e-shop, využil(a) byste jej?

16. Dal(a) byste v nákupu přednost kamennému obchodu nebo nákupu přes e-shop

17. Pokud by to stránka nabízela, využil(a) byste možnost rezervace lístku on-line?

18. Co by pro vás byl největší motivační faktor pro nákup lístku on-line?

19. Pokud by to stránka nabízela, využil(a) byste možnosti nabídnout již zakoupený lístek na utkání, které z nějakého důvodu nestihnete ostatním fanouškům skrze aukci umístěnou na stránkách klubu?

20. Pokud by to stránka nabízela, zaregistroval(a) byste se do tzv. fanzone (obsah jen pro registrované, různé výhody, zasílání novinek e-mailem atd.)?

21. Pokud by to stránka nabízela, využil(a) byste možnost diskuse s ostatními fanoušky?

22. Pokud by to stránka nabízela, využil(a) byste možnost chatu s hráči nebo zástupci klubu?

23. Pokud by to stránka nabízela, využil(a) byste možnost zasílání novinek na e-mail?

24. Používáte sociální sítě?

25. Jste uživatelem Facebooku?

26. Máte ve svém profilu na Facebooku přidanou Facebookovou stránku vašeho oblíbeného fotbalového klubu?

27. Pokud by Vám někdo doporučil přidat se k oficiální skupině klubu na Facebooku, přidal(a) byste se?

28. Jste uživatelem Twitteru?

29. Jste tzv. follower vašeho klubu na Twitteru?

30. Pokud by Vám někdo doporučil přidat se k Twitteru klubu, přidal(a) byste se?

31. Pokud má váš klub YouTube kanál, navštěvujete jej?

32. Pokud by Vám někdo doporučil přidat se ke YouTube kanálu klubu, přidal(a) byste se (zasílání informací o nových videích na e-mail atd.)?

33. Využíváte služeb tzv. slevových serverů (jako je například slevomat.cz atd.)

34. Pokud by to klub nabízel, využil(a) byste nabídku množstevní slevy (prostřednictvím stránek jako je slevomat.cz atd.)

35. Jaký je váš věk?

36. Jaké je vaše pohlaví?

37. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání

38. Jaký ja váš momentální status?

39. Jak často využíváte Internet?

40. Co na Internetu nejčastěji hledáte?

41. Jaký je váš oblíbený fotbalový tým Gambrinus ligy? :)

42. Existuje podle vás něco, co by stránky fotbalového klubu měly mít a nebylo to zde zmíněno?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Outlý, V.Internetové stránky českých fotbalových klubů (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://internet-ceskych-fotbal-klub.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.