Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Internet communication and its applying in the education

Internet communication and its applying in the education

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Zemanová
Šetření:13. 02. 2010 - 02. 03. 2010
Počet respondentů:97
Počet otázek (max/průměr):23 / 22.4
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:83,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:58
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dear students,

thank you for taking the time to fill in my questionnaire and thus helping me with my research.

The questionnaire is anonymous and you needn´t worry to answer truthfully. Your answers will be used only for research.
Choose the answer which best explains your preference and tick the box. Please don´t tick more than one answer if there is not mentioned that more options are possible. Please don´t leave any question.

Odpovědi respondentů

1. Gender:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
female7274,23 %74,23 %  
male2525,77 %25,77 %  

Graf

2. State where I study:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Finland8789,69 %89,69 %  
Czech Republic55,15 %5,15 %  
other55,15 %5,15 %  

Graf

3. Status:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student8789,69 %89,69 %  
employed77,22 %7,22 %  
unemployed33,09 %3,09 %  

Graf

4. Name of school:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kyamk1717,53 %17,53 %  
University of Jyväskylä1313,4 %13,4 %  
Kymenlaakso University of Applied Sciences99,28 %9,28 %  
Kymenlaakson ammattikorkeakoulu77,22 %7,22 %  
KYUAS22,06 %2,06 %  
University of Helsinki22,06 %2,06 %  
kymenlaakson university of applied sciences22,06 %2,06 %  
University of Tampere22,06 %2,06 %  
KyAMK university of applied sciences22,06 %2,06 %  
Hospitality (university)11,03 %1,03 %  
ostatní odpovědi Kymenlaakson university of applied studies
Kymenlaakson Amattikorkeakoulu, Kouvola
Kymellakson amattikorkeakoulu
Masaryk University
Kemi - Tornio University
UPOL
Kymenlaakso University of applied scienses
Kymenlaakson Ammattikorkea koulu, design
JYU
Kymenlaakso University Applied Sciences
Business and economics
Insitut d'Etudes Politiques de Toulouse
Jyväskylän yliopisto
University of Lapland
The University of Jyvaskyla
jyväskylä polytechnic
Helsinki University
Kymenllakson University of Applied Sciences
University of Warsaw
University of Debrecen
-
CULS
Kymenlaakso UAS
KyAMK University of Applyed Sciences
University of Applied Sciences, Kouvola
Kymenlaakso University of applied science
Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, University of App
Kymenlaakson AMK
Kymenlaakson University of Applied Science
Kymenlaakso University of Applied Arts
Kymeenlaakson University of Apply Science
University Jyväskylä
Kymenlaakson Ammattikorkeakoulu University
KYAMK, Internariol Business Management
Kymenlaakso Universiry of Applied Sciences
Jyvaskyla
VŠB TU Ostrava
University of applied sciences Zittau/ Görlitz
Kymenlakson Ammattikorkeakoulu
Kymenlaakson Amattikorkeakoulu
4041,24 %41,24 % 

Graf

5. What do you use for communication on the Internet (more options are possible):

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
e-mail9395,88 %95,88 %  
instant messaging (QIP, MSN, ICQ, Skype ect.)8486,6 %86,6 %  
online chats3940,21 %40,21 %  
discussion forum2222,68 %22,68 %  

Graf

6. I use the Internet for studying:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
every day5455,67 %55,67 %  
1-6 time a week3839,18 %39,18 %  
2-4 times a month44,12 %4,12 %  
less than 2 times a month11,03 %1,03 %  

Graf

7. I have already tried e-learning:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
yes7173,2 %73,2 %  
no2626,8 %26,8 %  

Graf

8. When I need to solve the study issues (with teachers, student office ect.) I rather use:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
face to face meeting5253,61 %53,61 %  
electronic communication4546,39 %46,39 %  

Graf

9. I also search information on pages which are in foreign language (except mother language):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
totally agree6870,1 %70,1 %  
partly agree2424,74 %24,74 %  
partly disagree44,12 %4,12 %  
disagree11,03 %1,03 %  

Graf

10. I prefer internet to books during school project writing:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
partly agree4041,24 %41,24 %  
totally agree2929,9 %29,9 %  
partly disagree1919,59 %19,59 %  
disagree99,28 %9,28 %  

Graf

11. I use Wikipedia during school project writing:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
partly agree4849,48 %49,48 %  
totally agree1919,59 %19,59 %  
partly disagree1616,49 %16,49 %  
disagree1414,43 %14,43 %  

Graf

12. I consider chats and forums as a reliable source of information:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
partly disagree4142,27 %42,27 %  
disagree3334,02 %34,02 %  
partly agree1919,59 %19,59 %  
totally agree44,12 %4,12 %  

Graf

13. I prefer working on school project:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
individually4950,52 %50,52 %  
in the group of 2-3 people4041,24 %41,24 %  
in the group of 4-5 people77,22 %7,22 %  
in the group of 5 and more people11,03 %1,03 %  

Graf

14. I prefer using internet for comunication with the group members:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
partly agree4849,48 %49,48 %  
totally agree2323,71 %23,71 %  
partly disagree2020,62 %20,62 %  
disagree66,19 %6,19 %  

Graf

15. I prefer face to face comunication with the group members:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
totally agree5152,58 %52,58 %  
partly agree3940,21 %40,21 %  
partly disagree77,22 %7,22 %  

Graf

16. We are used to divide the school project to a parts and then each team member do his part separately:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
partly agree6061,86 %61,86 %  
totally agree2020,62 %20,62 %  
partly disagree1616,49 %16,49 %  
disagree11,03 %1,03 %  

Graf

17. We are used to work on our school project all together:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
partly agree4344,33 %44,33 %  
partly disagree3536,08 %36,08 %  
totally agree1111,34 %11,34 %  
disagree88,25 %8,25 %  

Graf

18. For communication with students I use: (more options are possible)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
e-mail8890,72 %90,72 %  
face to face meeting8385,57 %85,57 %  
instant messaging (QIP, MSN, ICQ, Skype ect.)6061,86 %61,86 %  
online chats2626,8 %26,8 %  

Graf

19. My school use Moodle to communicate with students:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [yesotázka č. 20, nootázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
yes7880,41 %80,41 %  
no1919,59 %19,59 %  

Graf

20. On Moodle there are information for my studies:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
totally agree4456,41 %45,36 %  
partly agree3038,46 %30,93 %  
partly disagree33,85 %3,09 %  
disagree11,28 %1,03 %  

Graf

21. Every lesson I attended has corresponding course on moodle:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
partly agree3139,74 %31,96 %  
totally agree2633,33 %26,8 %  
disagree1215,38 %12,37 %  
partly disagree911,54 %9,28 %  

Graf

22. Teachers communicate with students actively on Moodle:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
partly agree3342,31 %34,02 %  
partly disagree2025,64 %20,62 %  
totally agree1519,23 %15,46 %  
disagree1012,82 %10,31 %  

Graf

23. What other school servers your school use to communicate with students:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

-

-

-

,,,

?

?

?

?

.

/

Adobe Connect Pro..

blackboard

cell phone messages

Discussing face to face

don´t know

don't know

Dunno

e-mail

e-mail (Novell)

E-mail and intranet

e-mail, info monitor

e-mail, moodle

e-mail, online platform

e-mail.

email

Email

Email and information board

email and there is project that leads to virtual school which is called second life, but it´s not ready yet.

Email and Winha to put grades there and also school internet pages.

evist

I don´t know

I don't know

I have no idea

i think there is a forum and even chat; but I dont use them at all. also Info mnitor online, where i cn see if something is happening at school or some techer cancelled lessons

Intra-net

intranet

is.muni.cz

Just the e-mail service. You get your own e-mail address.

Koppa. Korppi. GoogleScholar. Also others which I don't remember.

Korppi Optima Official website

Korppi system Optima student email list

Korppi, Optima

Korppi, Optima

korppi, Optima, webmail

Mail

Mailing list

Moodle, email, intranet

Moodle, school email, school information system

n/a

Nerri

no

no one

no one

Non

None

none

none

None.

Normally they communicate online.

not

nothing

Nothing else

Nothing else

Novell Group Wise

OPAL eLearning

Optima

Optima

Optima

Optima and Korppi

Optima-electric environment

Optima, Korppi

Optima, Korppi

Optima, Korppi, Koppa

other school servers my school use to communicate with students are: sole HOPS, winha, schol emails and so on

School email and bulletin board.

school's website

Sms

special school information system

stag

Student E mail, book meeting time

Student e-mail

Student mail (Nerri)

text messages

University web server

USOS - integrated web course-registration and study management service.

We have "Neptun". It's for applying for courses, exams, a few departments posts news as well.

Winha

Winha

winha

Winha

winha

winha, student email

xxx


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

15. I prefer face to face comunication with the group members:

  • odpověď totally agree:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi totally agree na otázku 17. We are used to work on our school project all together:

21. Every lesson I attended has corresponding course on moodle:

  • odpověď totally agree:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi totally agree na otázku 22. Teachers communicate with students actively on Moodle:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Gender:

2. State where I study:

3. Status:

4. Name of school:

5. What do you use for communication on the Internet (more options are possible):

6. I use the Internet for studying:

7. I have already tried e-learning:

8. When I need to solve the study issues (with teachers, student office ect.) I rather use:

9. I also search information on pages which are in foreign language (except mother language):

10. I prefer internet to books during school project writing:

11. I use Wikipedia during school project writing:

12. I consider chats and forums as a reliable source of information:

13. I prefer working on school project:

14. I prefer using internet for comunication with the group members:

15. I prefer face to face comunication with the group members:

16. We are used to divide the school project to a parts and then each team member do his part separately:

17. We are used to work on our school project all together:

18. For communication with students I use: (more options are possible)

19. My school use Moodle to communicate with students:

20. On Moodle there are information for my studies:

21. Every lesson I attended has corresponding course on moodle:

22. Teachers communicate with students actively on Moodle:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Gender:

2. State where I study:

3. Status:

4. Name of school:

5. What do you use for communication on the Internet (more options are possible):

6. I use the Internet for studying:

7. I have already tried e-learning:

8. When I need to solve the study issues (with teachers, student office ect.) I rather use:

9. I also search information on pages which are in foreign language (except mother language):

10. I prefer internet to books during school project writing:

11. I use Wikipedia during school project writing:

12. I consider chats and forums as a reliable source of information:

13. I prefer working on school project:

14. I prefer using internet for comunication with the group members:

15. I prefer face to face comunication with the group members:

16. We are used to divide the school project to a parts and then each team member do his part separately:

17. We are used to work on our school project all together:

18. For communication with students I use: (more options are possible)

19. My school use Moodle to communicate with students:

20. On Moodle there are information for my studies:

21. Every lesson I attended has corresponding course on moodle:

22. Teachers communicate with students actively on Moodle:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Zemanová, T.Internet communication and its applying in the education (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://internet-communication-and-its-applying-in-the-education.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.