Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Internet nebo kamenné obchody
Internet nebo kamenné obchody
→ Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-) ←
(cca 1 min, veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lukáš Pokruta |
---|---|
Šetření: | 21. 04. 2009 - 04. 05. 2009 |
Počet respondentů: | 148 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 9.46 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 39,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:48 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
chci Vás poprosit o vyplnění této anketky pro můj "vědecký" výzkum.Tenhle výzkum bude sloužit pro vypracování seminární práce a navíc,když získám mnoho respondentů,využiji to jako podklad k bakalářské práci.Přeji si,aby tento dotazník fungoval jako řetězová reakce,kterou můžete dále posílat své rodině,přátelům nebo známým.Předem DĚKUJI všem co se zúčastní,moc mi pomůžete. S přáním pěkného dne Lukáš Pokruta
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 94 | 63,09 % | 63,51 % |
muž | 55 | 36,91 % | 37,16 % |
2. Věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
15-29 | 124 | 83,22 % | 83,78 % |
30-49 | 21 | 14,09 % | 14,19 % |
50-69 | 4 | 2,68 % | 2,7 % |
3. V jakém kraji se nachází vaše bydliště?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Olomoucký | 60 | 40,27 % | 40,54 % |
jiný | 47 | 31,54 % | 31,76 % |
Moravskoslezský | 24 | 16,11 % | 16,22 % |
Jihomoravský | 18 | 12,08 % | 12,16 % |
4. Jak často pracujete s internetem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
denně | 141 | 94,63 % | 95,27 % |
týdně | 8 | 5,37 % | 5,41 % |
5. Dáváte přednost nakupování na internetu nebo v kamenných obchodech?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [dávám přednost internetu (otázky 6-10) → otázka č. 6, dávám přednost kamenným obchodům (otázky 11-13) → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dávám přednost kamenným obchodům (otázky 11-13) | 105 | 70,47 % | 70,95 % |
dávám přednost internetu (otázky 6-10) | 44 | 29,53 % | 29,73 % |
6. Jestli nakupujete přes internet jaký druh zboží preferujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
elektronika(mobilní telefony,PC) | 32 | 72,73 % | 21,62 % |
oděvy,obuv | 26 | 59,09 % | 17,57 % |
sportovní vybavení | 12 | 27,27 % | 8,11 % |
automobily,motocykly | 2 | 4,55 % | 1,35 % |
7. Co vás nejvíce ovlivňuje při nákupu na internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
cena zboží | 35 | 79,55 % | 23,65 % |
výběr z mnoha druhů zboží | 26 | 59,09 % | 17,57 % |
rychlost nákupu z pohodlí domova | 23 | 52,27 % | 15,54 % |
8. Jak často nakupujete na internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
jen když mě něco zaujme | 23 | 52,27 % | 15,54 % |
jen když je potřeba a chuť | 14 | 31,82 % | 9,46 % |
nakupování je moje týdenní záležitostí | 6 | 13,64 % | 4,05 % |
jen v akutním případě | 1 | 2,27 % | 0,68 % |
9. Co si myslíte o doručování zásilek objednaných z internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nemám problém | 30 | 68,18 % | 20,27 % |
vysoká cena(balné,poštovné) | 13 | 29,55 % | 8,78 % |
pozdní doba doručení | 1 | 2,27 % | 0,68 % |
10. Jaké největší nevýhody vidíte na nakupování přes internet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nemožnost vyzkoušení produktu | 29 | 65,91 % | 19,59 % |
problémy s případnou reklamací | 10 | 22,73 % | 6,76 % |
obava z kvality zboží | 3 | 6,82 % | 2,03 % |
strach z doručení zboží | 2 | 4,55 % | 1,35 % |
11. Co vás vede k preferování kamenných obchodů?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
možnost vyzkoušení produktu | 90 | 65,69 % | 60,81 % |
hmatatelnost produktu | 39 | 28,47 % | 26,35 % |
kontakt s prodejcem | 7 | 5,11 % | 4,73 % |
neumím nakupovat na internetu | 1 | 0,73 % | 0,68 % |
12. Co by vás nejvíce ovlivnilo,abyste začali nakupovat na internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nízká cena | 71 | 47,65 % | 47,97 % |
větší záruky | 34 | 22,82 % | 22,97 % |
nižší poplatky za balné a poštovné | 28 | 18,79 % | 18,92 % |
nic by mě neovlivnilo | 16 | 10,74 % | 10,81 % |
13. Vidíte nějaké nevýhody v kamenných obchodech oproti internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
více času strávených v nákupních centrech | 61 | 40,94 % | 41,22 % |
vysoká cena zboží | 38 | 25,5 % | 25,68 % |
výběr menšího počtu zboží | 35 | 23,49 % | 23,65 % |
nevidím žádné nevýhody | 15 | 10,07 % | 10,14 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (75,3 %)
- facebook.com (7,7 %)
- search.seznam.cz (6 %)
- vyplnto.cz (2,7 %)
- ujdeto.cz (1,9 %)
- google.cz (1,6 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.