Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > internet vo vyučovaní angličtiny

internet vo vyučovaní angličtiny

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Eva Gastnerová
Šetření:14. 10. 2012 - 09. 11. 2012
Počet respondentů:240
Počet otázek (max/průměr):17 / 14.05
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:57,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:26
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení kolegovia učitelia,


môj prieskum je určený hlavne učiteľom angličtiny.
Aby informácie získané týmto prieskumom boli objektívne a dali sa využiť pre ďalší výskum, prosím Vás, aby ste na otázky odpovedali úprimne.
Dotazník je anonymný. Výsledky tohto prieskumu budú súčasťou mojej diplomovej práce, ktorej názov je „Využitie internetu pri výučbe ANJ na 1. stupni ZŠ.“ 
Vyplnenie dotazníka by Vám nemalo zabrať viac ako 7 minút Vášho času.

Odpovědi respondentů

1. Vaše pohlavie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena22091,67 %91,67 %  
muž208,33 %8,33 %  

Graf

2. Dĺžka Vašej pedagogickej praxe:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11-15 rokov6225,83 %25,83 %  
21-25 rokov6225,83 %25,83 %  
16-20 rokov4016,67 %16,67 %  
viac ako 252912,08 %12,08 %  
4-6 rokov239,58 %9,58 %  
7-10 rokov156,25 %6,25 %  
1-3 roky93,75 %3,75 %  

Graf

3. Typ školy, na ktorej učíte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
základná škola - ISCED I.19782,08 %82,08 %  
základná škola - ISCED II.2912,08 %12,08 %  
stredná škola31,25 %1,25 %  
iné31,25 %1,25 %  
vysoká škola20,83 %0,83 %  
ZŠ ISCED I, II10,42 %0,42 %  
ISCED I. + II.10,42 %0,42 %  
ISCED I. a ISCED II.10,42 %0,42 %  
materska dovalenka10,42 %0,42 %  
materská škola10,42 %0,42 %  
ISCED I., ISCED II.10,42 %0,42 %  

Graf

4. Na akej úrovni je Vaša práca s počítačem? Ohodnoťte sa známkou ako v škole.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
28435 %35 %  
37832,5 %32,5 %  
15221,67 %21,67 %  
4208,33 %8,33 %  
562,5 %2,5 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.31
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.72
Směrodatná odchylka:0.85
Medián:2
Modus:2

Graf

5. Myslíte si, že pre Vašu úspešnú prácu učiteľa je potrebný internet?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím16468,33 %68,33 %  
spíše souhlasím5723,75 %23,75 %  
spíše nesouhlasím114,58 %4,58 %  
nevím41,67 %1,67 %  
nesouhlasím41,67 %1,67 %  

Graf

6. Kde všade máte prístup na internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doma i v práci21187,92 %87,92 %  
doma114,58 %4,58 %  
v práci114,58 %4,58 %  
mám mobilný internet31,25 %1,25 %  
skoro všade10,42 %0,42 %  
internetová kaviareň10,42 %0,42 %  
nemám prístup vôbec10,42 %0,42 %  
nemám prístup10,42 %0,42 %  

Graf

7. Využívate internet aj na iné ako osobné účely?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno21991,25 %91,25 %  
nie218,75 %8,75 %  

Graf

8. Využívate pri príprave na vyučovanie viac internet ako knižnice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno20083,33 %83,33 %  
nie229,17 %9,17 %  
neviem posúdiť166,67 %6,67 %  
nepoužívam ani jedno20,83 %0,83 %  

Graf

9. Aké konkrétne služby internetu využívate na vyučovaní alebo pre Váš profesionálny rast?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyhľadávanie a sťahovanie materiálov20987,08 %87,08 %  
virtuálnu knižnicu (www.zborovna.sk)20585,42 %85,42 %  
odkazy na výučbové webové stránky15765,42 %65,42 %  
videá, www.youtube.com12351,25 %51,25 %  
webové stránky učiteľov10543,75 %43,75 %  
on-line výukové programy10041,67 %41,67 %  
Digitálnu učebnicu8736,25 %36,25 %  
sociálne siete4920,42 %20,42 %  
on-line portfóliá učiteľov4719,58 %19,58 %  
dikusné fóra a chatovacie služby2811,67 %11,67 %  
blogy239,58 %9,58 %  
vlastné webové stránky145,83 %5,83 %  
iné125 %5 %  
vyhľadvanie a sťahovanie materiálov10,42 %0,42 %  

Graf

10. Ak ste v predchádzajúcej otázke označili poslednú možnosť, aké iné služby internetu využívate na vyučovaní alebo pre Váš profesionálny rast?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

aplikácia Google Earth, Google Maps

internet na vyučovaní vôbec nepoužívam

nepoužívam

nepoužívam internet

obrázky, popisy, doplňovačky, materiály na VYV- web str. výtvarníkov

praca v medzinarodnych projektoch (eTwinning, Comenius) priamo na vyucovacich hodinach - vyuzivanie roznych nastrojov detmi, ...

tvorba vlastných materiálov, študijné materiály - spracovávanie rôznych tém

žiadne

žiadne

žiadne

11. Máte vlastnú webovú stránku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie19380,42 %80,42 %  
áno3112,92 %12,92 %  
plánujem si vytvoriť vlastnú web-stránku166,67 %6,67 %  

Graf

12. Vidíte nejaké pozitíva využitia internetu vo vyučovaní ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyučovanie žiakov viac baví16066,67 %66,67 %  
žiaci s naučia ako pracovať s informáciami14259,17 %59,17 %  
názornosť vyučovania13957,92 %57,92 %  
prístup k informáciám z celého sveta13857,5 %57,5 %  
žiaci môžu využiť prístup na internet aj pri domácej príprave na vyučovanie13355,42 %55,42 %  
žiaci získavajú kompetencie dôležité pre budúci život12351,25 %51,25 %  
žiaci sú viac motivovaní12250,83 %50,83 %  
šikovnejším žiakom umožňuje naučiť sa viac12050 %50 %  
výučbová aktivita sa presúva aj mimo vyučovania10744,58 %44,58 %  
väčšia možnosť individuálneho prístupu6627,5 %27,5 %  
vyššia motivácia učiteľov3313,75 %13,75 %  
nezamýšľam sa nad tým72,92 %2,92 %  
nevidím žiadne pozitíva52,08 %2,08 %  
iné20,83 %0,83 %  

Graf

13. Ak ste v predchádzajúcej otázke označili poslednú možnosť, aké iné pozitíva vidíte na využívaní internetu vo vyučovaní?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

komunikácia so žiakmi,rýchle riešenie problémov

to, čo žiakov baví radšej robia, potom zabudnú, že sa vlastne učia

14. Vnímate nejaké negatíva využitia internetu vo vyučovaní ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
informácie na webe nie sú vždy správne a pravdivé10543,75 %43,75 %  
riziko presmerovania žiakov na negatívny obsah9539,58 %39,58 %  
zložitejšia alebo dlhšia príprava na vyučovanie9338,75 %38,75 %  
chyby pri spúšťaní niektorých aplikácií9238,33 %38,33 %  
realizácia zaberie viac času8836,67 %36,67 %  
zlé pripojenie na internet (pomalé, často vypadáva, a pod.)8736,25 %36,25 %  
nie je vhodný pre učebné štýly všetkých žiakov6727,92 %27,92 %  
zlý prístup k počítačom na škole4619,17 %19,17 %  
zložitejšie hodnotenie práce žiakov na počítači3313,75 %13,75 %  
internet odvádza pozornosť žiakov2912,08 %12,08 %  
znižuje pozornosť žiakov218,75 %8,75 %  
nevnímam žiadne negatíva197,92 %7,92 %  
vyžaduje zmenu vyučovacích metód156,25 %6,25 %  
žiaci sa nenaučili toľ ko, ako pri bežnom spôsobe vyučovania93,75 %3,75 %  
nepremýšľam nad tým72,92 %2,92 %  
informácie na webw nie sú vždy správne a pravdivé10,42 %0,42 %  

Graf

15. Ak ste v predchádzajúcej otázke označili poslednú možnosť, aké iné negatíva vnímate na využívaní internetu vo vyučovaní?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

th

16. Navštevujete fóra učiteľov zamerané na výučbu anglického jazyka?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13154,58 %54,58 %  
ne10845 %45 %  
nie10,42 %0,42 %  

Graf

17. Mohli by ste sa s nami podeliť o nejaké webové stránky, ktoré máte osvedčené pri výučbe anglického jazyka?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

?

agendaweb, learnenglishkids.britishcouncil.org,perfect-english-grammar.com, englishexcercises.org, languageguide.org, imindmap.com

agendaweb.org http://en.islcollective.com/

Angličtinu neučím. Internet používam len na prípravu iných predmetov.

anglomaniacy.pl

anglomaniacy.pl, manythings.org, englishexercises.org

ani nie

britishcouncil.org.

databázu nemám momentálne v PC

e.g. britishcouncil.org

englishteststore.net esldiscussions.org bbc.co.uk teachitworld.com

Ešte som ich nenavštívila.

h

helpforenglish.cz

http://dum.rvp.cz/vyhledavani/prochazet.html?rvp=ZAAB&svp=-&svp_ch=off

http://elt.oup.com/?cc=global&selLanguage=en&mode=hub

http://elt.oup.com/student/incredibleenglish/?cc=sk&selLanguage=sk

http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/ http://www.agendaweb.org/

http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/ http://supersimplelearning.com/ http://www.languageguide.org/english/ http://www.agendaweb.org/

http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/songs http://www.youtube.com/results?search_query=children+songs+with+prepositions http://www.starfall.com/

http://matura.stuzkova.eu/maturitne-testy/anglicky-jazyk

http://twistynoodle.com/worksheets/school-fun/

http://www.abcya.com/letter_blocks.htm http://www.bbc.co.uk/schools/spellits/home_y5flash.shtml

http://www.agendaweb.org/

http://www.andrea-ucitelka.tym.cz

http://www.andrea-ucitelka.tym.cz/anglicky-jazyk.html - moja a na nej mám aj odkazy, ktoré používam.

http://www.angles365.com/classroom/index.htm http://www.starfall.com/ http://www.learningchocolate.com/ http://english4room.info/eng/software/education/120-gogos-adventures-with-english.html

http://www.anglictina-hrou.cz/

http://www.anglictina-hrou.cz/, http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/

http://www.anglictina.com/skolicka.php?page=schlekce01 http://www.oup.com/elt/global/products/project/games/pr1game1 http://www.manythings.org/vocabulary/lists/b/ http://www.english-4kids.com/kidsvideos/beginnervideos/family/family.html

http://www.bbc.co.uk/cbeebies/ http://www.teachingenglish.org.uk/

http://www.britishcouncil.org/kids-songs.html

http://www.english-4kids.com,

http://www.english-4kids.com/ http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/ http://www.mes-english.com/ http://www.dltk-kids.com/

http://www.englishexercises.org/

http://www.englisch-hilfen.de/en/

http://www.englisch-hilfen.de/fb/ http://www.unterrichtsmaterial-schule.de/unterrichtsmateriale.shtml a iné v nemeckom jazyku, podľa toho, čo potrebujem :)

http://www.eslflashcards.com/ http://www.languageguide.org/english/ http://www.goodnightstories.com/seestory/see.htm

http://www.eslgamesworld.com/ http://bogglesworldesl.com/esl_games.htm http://www.marks-english-school.com/games.html

http://www.facebook.com/media/set/?set=vb.121510395492&type=2 http://shop.atozteacherstuff.com/downloads/alphabet-word-wall-set-295-printable-word-wall-cards-and-activities.html

http://www.grammarmancomic.com/

http://www.helpforenglish.cz/ http://www.ego4u.com/en/cram-up/grammar http://www.e-gramatica.com/ http://a4esl.org/

http://www.helpforenglish.cz/ http://www.nurseryrhymes4u.com/NURSERY_RHYMES/HP2.html http://www.bbc.co.uk/schools/laac/music/fdi.shtml http://www.manythings.org/ http://www.sheppardsoftware.com/ http://concurso.cnice.mec.es/cnice2005/132_English_for_Little_children/presentacion/presentacion.html http://www.hellokids.com/ http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/learn-words http://www.bbc.co.uk/bitesize/ks1/literacy/ http://www.enchantedlearning.com/rhymes/Motherhubbard.shtml http://www.first-school.ws/ http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/category/general-themes/school .....

http://www.helpforenglish.cz/article/2006022705-jak-na-to-slovni-zasoba

http://www.ictgames.com/

http://www.instituteofeducation.eu

http://www.jazyky-online.info/anglictina/deti.php

http://www.jazyky-online.info/deti/ http://www.anglictina-hrou.cz/

http://www.kizclub.com/,http://www.kids-pages.com/,http://www.jazyky-online.info/anglictina/deti.php

http://www.learningchocolate.com/ http://busyenglish.webnode.sk/

http://www.learningchocolate.com/

http://www.learningchocolate.com/, http://www.helpforenglish.cz/, http://www.edupics.com/

http://www.learningchocolate.com/content/colors http://www.anglomaniacy.pl/topics.htm

http://www.lippymessy.cz

http://www.lochneska.cz/anglicka-slovicka-zasoba-test

http://www.mes-english.com http://www.learningchocolate.com/ http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/

http://www.mes-english.com/ http://www.esl-kids.com/

http://www.mes-english.com/flashcards.php

http://www.mes-english.com/flashcards/animals.php

http://www.onestopenglish.com http://www.eslprintables.com http://www.cambridge.org

http://www.printactivities.com/ http://www.teachervision.fen.com/...

http://www.songstube.net/

http://www.starfall.com/ http://www.helpforenglish.cz/

http://www.theteachersguide.com/ChildrensSongs.htm http://www.detske-pesnicky.estranky.sk/clanky/pesnicky.html

http://www.vesela-chaloupka.cz/klicove-slovo/anglicky-jazyk/ http://dum.rvp.cz/vyhledavani/prochazet.html?rvp=ZAAB&svp=-&svp_ch=off http://www.sheppardsoftware.com/web_games_vocab.htm http://www.makinglearningfun.com/index.html

http://www.woodlands-junior.kent.sch.uk/interactive/literacy.html http://www.english-online.org.uk/games/gamezone2.htm http://activities.bradleys-english-school.com http://www.go4english.com/ffk/archive.php?page=2&cid=10041001

http://www.youtube.com/playlist?list=PLC045C43423D84311 http://www.manythings.org/cts/sc999.htm http://www.mes-english.com/flashcards/family.php

http://www.youtube.com/user/omigrad

http://www.youtube.com/watch?v=BRIhrK_TPjc

jdjdb

je ich strašne veľa..mám ich v školskom počítači..takže predkladám aspoň niektoré, zamerané na precvičovanie DO,DOES... www.englisch-hilfen.de/en/exercises/tenses/do_does.htm www.learnenglish-online.com/grammar/tests/dodoes.html www.englishexercises.org/makeagame/viewgame.asp?id=1925

learnenglish.britishcouncil.org/ www.starfall.com

learnenglishkids.com onestpoenglish.com mes-english.com starfall.com

longman.com

m

momentálne ma nenapadá žiadna

momentálne si nespomeniem

n

na youtube

napr. http://www.fifik.sk/funny-english

nechce sa mi rozpisovať, sorry

NEMáM

nemám

nemám

nemam

nemam

nemám

nemám

nemám

nemám

nemám ich tu, ale vo svojom pc doma.som v práci

nemám nič osvedčené

nemám osvedčené webové stránky

nemám osvedčené žiadne stránky, využívam hlavne virtuálnu knižnicu

nemám osvedčené, väčšinou pozerám zborovnu alebo ak náhodne narazím na nejakú stránku

Nemám osvedčenú stránku.

nemám také stránky, nakoľko s internetom na Aj ZATIAĽ nepracujem :)

nemám žiadne, len tak surfujem - google, takže neviem konkrétne, vždy mi nejakú cez google otvorí

nemôžem učiť ANJ, kým neukončím štúdium certifikátom

nenavštevujem, využívam výučbové CD

nepamätám si prístupy, ale veľa som ich našla cez zborovňu, a cez ňu sa vpodstate na ne preklikám. Držím palce pri písaní práce, nie je to až také ťažké, to na povzbudenie od niekoho, kto to už má za sebou.

nepoužívam

nepoznám

nepoznám žiadne

neučím Aj a zatiaľ som sa o tieto stránky nezaujímala

neuvádzam

neviem

neviem

neviem ich spamati

neviem,mám to v práci

nevyužívam, materiály mám zo zborovne

Neznam

nie

nie

nie

nie

nie

nie

nie

nie

nie

nie

nimám

piene, básne z youtube

Používam CD Angličtina pre najmenších.

Používam iba virtuálnu knižnicu.

Poznám iba: www.zborovňa.sk

Pre veľmi pomalý internet ich nevyhľadávam.

su uvedene v skupine Vzdelavanie AJ na Fb

teraz ma nič nenapadá :-)

väčšinou youtube

virtuálna knižnica

virtuálna knižnica

virtuálna knižnica, youtube, google - vzhľadávanie obrázkov , textov

virtuálnu knižnicu a v nej odkazy na iné stránky

vlastné

využívam len materiály z virtuálnej knižnice

využívam virtuálnu knižnicu

www.ActivityVillage.co.uk - Keeping Kids Busy

www.agendaweb.com

www.agendaweb.com, www.starfall.com

www.agendaweb.org www.starfall.com

www.agendaweb.org

www.agendaweb.org

www.agendaweb.org

www.agendaweb.org,www.angles365.com,

www.anglicky-hrou.cz www.esl-galaxy.com

www.anglictinahrou.cz

www.anglomaniacy.pl

www.anglomaniacy.pl

www.anglomaniacy.pl www.oxford.com

www.britishcouncil.com

www.britishcouncil.com www.englishflashgames.blogspot.com

www.britishcouncil.org

www.britishcouncil.org www.english-hilfen.de

www.datakabinet.sk

www.detske-pesnicky.estranky.sk

www.edupage.com

www.english-4kids.com learnenglishkids.britishcouncil.org www.anglictina-hrou.cz www.youtube.com www.kidslearningstation.com

www.english-time.eu

www.englishexercises.org

www.englishexercises.org

www.englishforhelp.cz

www.esolcourses.com www.1-language.com hthttp://esl.fis.edu/index.htm http://esl.fis.edu/index.htm

www.exercise.org

www.gamestolearnenglish.com, www.anglomaniacy.pl, http://www.starfall.com/n/skills/th/load.htm?f www.agendaweb.org

www.genkienglish.com www.educationvocabulary.com

www.google.com

www.helendoron.sk

www.helendoron.sk

www.helpforenglish.cz

www.incredibleenglish.com, www.fds.oup.com, www.toolsforeducators.com, www.eslgames.com,

www.infovek.sk www.zborovna.sk sú tam odkazy na ďalšie stránky

www.kerpoof.com

www.kids-pages.com learnenglishkids.britishcouncil.org

www.kids-pages.com

www.kidskom.com

www.koomkids.com

www.learnenglish.britishcouncil.org

www.letshavefunwithenglish.com

www.macmillan.com

www.mes-english.com, www.englihspage.com, youtube, atd´.

www.nauctesaviac.sk

www.oup.com onestopenglish.com

www.oup.com

www.oup.com, www.anglictina-hrou.cz, www.jazykyonline.info

www.oxford.sk

www.pastelka.sk www.englishexcercises.org.uk www.English-4kids.com www.zborovna.sk www.fun2write.com www.teachingenglish.org.uk www.youtube.com

www.radoovaivana.websnadno.cz/Anglictina-hrou.html

www.slovenskeskoly.sk

www.starfall.com www.e-anglictina.blogspot.com -www. crickweb.co.uk -www.members.iinet.net.au

www.starfall.com

www.starfall.com

www.toolsforeducators.com

www.vanda51pro.com - po zaregistrovaní sú k dispozícii skvelé worksheets vypracované pre akúkoľvek oblasť AJ. www.bbclearningenglish.com - vhodné pre vyššie úrovne, ale z hľadiska aktuálnosti jazyka, prepojenia všetkých oblastí so všetkými metódami a najnovšieho diania vo svete angličtiny sú pre mňa jedny z naj. www.youtube.com - ABA English Course - fajn videá

www.webagenda.orgw

www.youtube.com

www.youtube.com

www.youtube.com

www.youtube.com - GoGo´s

www.youtube.com piesne pre žiakov prvého stupňa na precvičenie abecedy, pozdravov.....

www.youtube.com, www.english-4kids.com

www.youtube.sk

www.zborovna

www.zborovna.sk

www.zborovna.sk http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/ http://www.onestopenglish.com/

www.zborovna.sk www.talkingflashcards.com

www.zborovna.sk http://supersimplelearning.com/songs/original-series/two/hello/

www.zborovňa.sk www.pastelka.sk www.helpforenglish.cz

www.zborovna.sk

www.zborovna.sk

www.zborovna.sk

www.zborovna.sk

www.zborovna.sk

www.zborovna.sk

www.zborovna.sk

www.zborovna.sk

www.zborovna.sk

www.zborovna.sk

www.zborovna.sk

www.zborovna.sk, (www.komensky.sk, www.bez kriedy.sk) www.edupage.org

www.zborovna.sk, cez google

www.zborovna.sk, www.youtube.com, stránky edupage - školy, vrátane našej, starfall, a mnohé iné, neučím sa ich naspamäť, viem si ich nájsť rýchlo prvými písmenami, viem k nim rýchlu cestu, nezahlcujem si pamäť všetkým, toho je

you tube

you tube,-najoblubenejsia

youtube

youtube, helpforenglish.cz

youtube.com oxford.com

z virtuálnej knižnice

zatiaľ AJ neučím

zatiaľ sú to náhodne zvolené stránky podľa žiadanej témy

zborovňa

zborovna, digitalna učebnica, vydavateľ učebnice MacMillan

zborovňa, infovek...ostatné si nemôžem spomenúť, ale využívam vždy google :)

zborovna.sk

zborovna.sk

zborovna.sk , nahodne vyhladavanie podla temy

zial


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

12. Vidíte nejaké pozitíva využitia internetu vo vyučovaní ?

  • odpověď názornosť vyučovania:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vlastné webové stránky na otázku 9. Aké konkrétne služby internetu využívate na vyučovaní alebo pre Váš profesionálny rast?
  • odpověď žiaci môžu využiť prístup na internet aj pri domácej príprave na vyučovanie:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vlastné webové stránky na otázku 9. Aké konkrétne služby internetu využívate na vyučovaní alebo pre Váš profesionálny rast?

16. Navštevujete fóra učiteľov zamerané na výučbu anglického jazyka?

  • odpověď ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 5. Myslíte si, že pre Vašu úspešnú prácu učiteľa je potrebný internet?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vaše pohlavie

2. Dĺžka Vašej pedagogickej praxe:

3. Typ školy, na ktorej učíte:

4. Na akej úrovni je Vaša práca s počítačem? Ohodnoťte sa známkou ako v škole.

5. Myslíte si, že pre Vašu úspešnú prácu učiteľa je potrebný internet?

6. Kde všade máte prístup na internet?

7. Využívate internet aj na iné ako osobné účely?

8. Využívate pri príprave na vyučovanie viac internet ako knižnice?

9. Aké konkrétne služby internetu využívate na vyučovaní alebo pre Váš profesionálny rast?

11. Máte vlastnú webovú stránku?

12. Vidíte nejaké pozitíva využitia internetu vo vyučovaní ?

14. Vnímate nejaké negatíva využitia internetu vo vyučovaní ?

16. Navštevujete fóra učiteľov zamerané na výučbu anglického jazyka?

17. Mohli by ste sa s nami podeliť o nejaké webové stránky, ktoré máte osvedčené pri výučbe anglického jazyka?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vaše pohlavie

2. Dĺžka Vašej pedagogickej praxe:

3. Typ školy, na ktorej učíte:

4. Na akej úrovni je Vaša práca s počítačem? Ohodnoťte sa známkou ako v škole.

5. Myslíte si, že pre Vašu úspešnú prácu učiteľa je potrebný internet?

6. Kde všade máte prístup na internet?

7. Využívate internet aj na iné ako osobné účely?

8. Využívate pri príprave na vyučovanie viac internet ako knižnice?

9. Aké konkrétne služby internetu využívate na vyučovaní alebo pre Váš profesionálny rast?

11. Máte vlastnú webovú stránku?

12. Vidíte nejaké pozitíva využitia internetu vo vyučovaní ?

14. Vnímate nejaké negatíva využitia internetu vo vyučovaní ?

16. Navštevujete fóra učiteľov zamerané na výučbu anglického jazyka?

17. Mohli by ste sa s nami podeliť o nejaké webové stránky, ktoré máte osvedčené pri výučbe anglického jazyka?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Gastnerová, E.internet vo vyučovaní angličtiny (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://internet-vo-vyucovani-anj.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.