Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Internetová agentura - reklamou pro Vás dělám reklamu sobě.

Internetová agentura - reklamou pro Vás dělám reklamu sobě.

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Monika Kosturová
Šetření:17. 01. 2013 - 23. 01. 2013
Počet respondentů:77
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:59,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:02
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Výsledky dotazníku budou podkladem pro zpracování mé bakalářské práce. Všem mnohokrát děkuji za vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Využil/a jste někdy služeb internetové (reklamní) agentury?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7192,21 %92,21 %  
ano67,79 %7,79 %  

Graf

2. Seřaďte jednotlivé faktory, které by měly vliv na Vaše rozhodnutí při výběru internetové agentury dle důležitosti.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Cena projektu2.4551.677
Výsledky starších projektů, které daná internetová agentura realizovala2.7011.742
Pověst internetové agentury3.1692.088
Způsob komunikace (osobní setkání, utužování vztahů prostřednictvím eventů apod.)3.4031.773
Originalita, odlišnost od konkurence3.2732.068

Graf

3. Jakou známkou byste ohodnotili tyto http://www.bozkov.cz/ webové stránky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborný2836,36 %36,36 %  
chvalitebný2532,47 %32,47 %  
dobrý2127,27 %27,27 %  
nedostatečný22,6 %2,6 %  
dostatečný11,3 %1,3 %  

Graf

4. Je něco, co Vás na výše zmíněných stránkách zaujalo (ať už v pozitivním či negativním směru)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

Abych řekl pravdu, všechno tu má svůj smysl, ale že by mě to nějak zaujalo to ne..

Ano

barevnost

barevnost

Barevnost, design

Barevnost, střelenost.

datum narození lze našvindlovat

design

design a originalita. Supr nabídka božkovů ;op. Dobrý je už jen vstup na stránku :o)

design stránek, barevné provedení

Dobrá přehlednost

dost originální a člověka na první pohled zaujmou

Funkční desing stránek.

grafické zpracování

grafické zpracování

grafika

Grafika

Hezka grafika, nicmene web by mohl byt vice interaktivni.

hezké grafické zpracování

Hezky zpracovaná..

jelen

Libí se mi barevné sladění. Příliš se mi nelíbí ten jelen nebo co to je, evokuje to ve mě spíše jinou zančku než Božkov.

Líbí se mi dá se říct celá zmíněná stránka.

líbí se mi kombinace barev

líbí se mi vzhled stránek

Množství produktů firmy Božkov

mohla by být více barevná

Ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

NE

ne

nijak zvlášť

originalita stránek

Originalita, grafika

originalita, okamžité upoutání pozornosti návštěvníka stránky

originální design, přehledné odkazy, poutavé

originální webdesign

Pěkný vzhled

pozeram sa nato ako človek ktory robí s internetovými stránkami prostrednictvom ktorých kontaktujem obchodné spoločnosti tak asi ten kontakt by som dala viac na oči. zvyraznila ..inak pekna stranka

pozitivní - úvodní strana negativní - nepřehlednost a "přeplácanost" stránek :D

požadavek před vstupem na věk

prilis moc barev

přehledné a stylové

přehledné, poutavé

Řekla bych, že ne.

skvělá grafika + komunikace na fb (ale to nespadá pod otázku webu)

snad ta mapa hospod mě zaujala :D ,, pošli holuba do Božkova" je taky originální.

srnec v triku (y)

Styl zobrazení stránky

test MF Dnes - pozitivně

U všech lahví je stejný počet G+ doporučení, zatímco FB like a tweety se výrazně liší. Chyba v implementaci tlačítka G+, nebo záměr?

úvodní strana dobře zaujme

Vážně moni? božkov?:) tak maji to prehledne, coz se me moc libi. Takova ta struktura kterou hned na prvni pohled vnimas.

veselá, vtipná, ale stále vkusná grafika. je zkrátka povedená.

vstup s datem narození

vypadá hezky:D

Vzhled

Vzhled-pozitivně

Zadání datumu narozeni

Zadání věku

Zajímavé grafické provedení, není to suché, přitahuje to oči. Originalita (mapa hospod, Božkovská pravda, soutěže).

zajímavé grafické zpracování

zajímavé logo, stranky nejsou příliš přehledné

Zaujala mě grafická podoba stránek:-)

Zaujala mě grafika (hlavně způsob, jak zjistit věk), nápadité "hlášky"

zaujala mě grafika stránek

Zaujalo mě, že stačí myší najet na záložku produkty a všechny produkty se ukáží v obrazech.

zaujalo me,jak je zpracovana grafika,pekny design,taky to ze upozornuji na věk,při spouštění této webové stránky

5. Je pro Vás snadné dohledat na výše zmíněných stránkách jejich tvůrce?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4355,84 %55,84 %  
ne3444,16 %44,16 %  

Graf

6. Zdá se Vám tato http://www.cognito.cz/ webová stránka přehledná?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4355,84 %55,84 %  
ne2025,97 %25,97 %  
nevím1418,18 %18,18 %  

Graf

7. Pokud byste stránku více prozkoumali (podívali se na reference, posoudili grafické zpracování, zhodnotili šíři nabídky služeb atp.) a měli se jen podle toho rozhodnout, zda s touto internetovou agenturou budete spolupracovat či ne (v případě že byste hledali dodavatele jí nabízených služeb), jak byste se rozhodli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Váhal/a bych.4153,25 %53,25 %  
Rád bych s touto společností spolupracoval/a.3444,16 %44,16 %  
Nechtěl/a bych se společností spolupracovat.22,6 %2,6 %  

Graf

8. Odůvodněte své rozhodnutí z předchozí otázky:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nějak mě tato webová stránka nezaujala.2532,47 %32,47 %  
Zaujaly mě reference.2127,27 %27,27 %  
Líbí se mi její grafické zpracování.1924,68 %24,68 %  
Webová stránka mě zaujala.1620,78 %20,78 %  
Nelíbí se mi grafické zpracování.1620,78 %20,78 %  
Nejsem schopen se rozhodnout pouze na základně referencí a grafického zpracování. Více méně viz. odpověď 2.11,3 %1,3 %  
Zaujalo mě např. že se "Nechlubí technologií"11,3 %1,3 %  
na to, ,že je to firma, zabývající se tvorbou webu, jsou stránky a její rozložení nevyhovující.11,3 %1,3 %  

Graf

9. Máte zkušenosti s podnikáním?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6584,42 %84,42 %  
ano1215,58 %15,58 %  

Graf

10. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-256888,31 %88,31 %  
25-35 let45,19 %5,19 %  
více než 35 let33,9 %3,9 %  
15-18 let22,6 %2,6 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Pokud byste stránku více prozkoumali (podívali se na reference, posoudili grafické zpracování, zhodnotili šíři nabídky služeb atp.) a měli se jen podle toho rozhodnout, zda s touto internetovou agenturou budete spolupracovat či ne (v případě že byste hledali dodavatele jí nabízených služeb), jak byste se rozhodli?

  • odpověď Váhal/a bych.:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nějak mě tato webová stránka nezaujala. na otázku 8. Odůvodněte své rozhodnutí z předchozí otázky:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 6. Zdá se Vám tato http://www.cognito.cz/ webová stránka přehledná?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Využil/a jste někdy služeb internetové (reklamní) agentury?

2. Seřaďte jednotlivé faktory, které by měly vliv na Vaše rozhodnutí při výběru internetové agentury dle důležitosti.

3. Jakou známkou byste ohodnotili tyto http://www.bozkov.cz/ webové stránky?

4. Je něco, co Vás na výše zmíněných stránkách zaujalo (ať už v pozitivním či negativním směru)?

5. Je pro Vás snadné dohledat na výše zmíněných stránkách jejich tvůrce?

6. Zdá se Vám tato http://www.cognito.cz/ webová stránka přehledná?

7. Pokud byste stránku více prozkoumali (podívali se na reference, posoudili grafické zpracování, zhodnotili šíři nabídky služeb atp.) a měli se jen podle toho rozhodnout, zda s touto internetovou agenturou budete spolupracovat či ne (v případě že byste hledali dodavatele jí nabízených služeb), jak byste se rozhodli?

8. Odůvodněte své rozhodnutí z předchozí otázky:

9. Máte zkušenosti s podnikáním?

10. Váš věk:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Využil/a jste někdy služeb internetové (reklamní) agentury?

2. Seřaďte jednotlivé faktory, které by měly vliv na Vaše rozhodnutí při výběru internetové agentury dle důležitosti.

3. Jakou známkou byste ohodnotili tyto http://www.bozkov.cz/ webové stránky?

4. Je něco, co Vás na výše zmíněných stránkách zaujalo (ať už v pozitivním či negativním směru)?

5. Je pro Vás snadné dohledat na výše zmíněných stránkách jejich tvůrce?

6. Zdá se Vám tato http://www.cognito.cz/ webová stránka přehledná?

7. Pokud byste stránku více prozkoumali (podívali se na reference, posoudili grafické zpracování, zhodnotili šíři nabídky služeb atp.) a měli se jen podle toho rozhodnout, zda s touto internetovou agenturou budete spolupracovat či ne (v případě že byste hledali dodavatele jí nabízených služeb), jak byste se rozhodli?

8. Odůvodněte své rozhodnutí z předchozí otázky:

9. Máte zkušenosti s podnikáním?

10. Váš věk:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kosturová, M.Internetová agentura - reklamou pro Vás dělám reklamu sobě. (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://internetova-agentura-reklamo.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.