Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > internetová komunikace-facebook

internetová komunikace-facebook

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zuzana Šebestová
Šetření:11. 04. 2013 - 18. 04. 2013
Počet respondentů:135
Počet otázek (max/průměr):21 / 20.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:25
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 

Prosím o vyplnění dotazníku o internetové komunikaci zaměřený na facebook a 

studnety. Výsledky budou použity ke zpracování bakalářské práce.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7958,52 %58,52 %  
muž5641,48 %41,48 %  

Graf

2. věk

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
182216,3 %16,3 %  
161914,07 %14,07 %  
171813,33 %13,33 %  
191511,11 %11,11 %  
22107,41 %7,41 %  
2385,93 %5,93 %  
1575,19 %5,19 %  
2664,44 %4,44 %  
2064,44 %4,44 %  
2853,7 %3,7 %  
ostatní odpovědi 24
21
43
27
osmnáct
18 let
38
alfa
devatenáct
29
16 let
25
20 P.S. vypisovat věk je kravina, bude se ti to těžko průměrovat;) znám to:D
1914,07 %14,07 % 

Graf

3. 1.) Máte svůj vlastní účet (profil) na facebooku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13096,3 %96,3 %  
ano, ale zrušil jsem ho32,22 %2,22 %  
ne21,48 %1,48 %  

Graf

4. Z jakého důvodu jste se připojil/a na facebook?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
potřeba kontaktů na lidi ze školy a další8361,48 %61,48 %  
ze zvědavosti, co to je6145,19 %45,19 %  
pozvali mě kamarádi5339,26 %39,26 %  
chci vědět co je u přátel nového4029,63 %29,63 %  
informace3525,93 %25,93 %  
protože tam už byli všichni2317,04 %17,04 %  
kontakt s přáteli z ciziny2014,81 %14,81 %  
odjezd do ciziny, kontakt s přáteli doma53,7 %3,7 %  
jiný, napiš jaký32,22 %2,22 %  
kontakt s přáteli z ciziny21,48 %1,48 %  
FB jsem si po 2 letech zrušila, nyní mám neoficiální profil kvůli sledování kapel a jiných firem :)10,74 %0,74 %  
nepamatuji si, je to davno10,74 %0,74 %  
rychlé sdílení učebních materiálů10,74 %0,74 %  
online hra poker10,74 %0,74 %  
snadnější organizace akcí10,74 %0,74 %  
chtěla jsem si povídat s lidmi, které nevídám10,74 %0,74 %  
Domlouvání akcí10,74 %0,74 %  
...10,74 %0,74 %  
přehled o kulturních akcích10,74 %0,74 %  
skupiny10,74 %0,74 %  
kvůli přítelkyni10,74 %0,74 %  

Graf

5. Jak často navštěvujete facebook

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
každý den10779,26 %79,26 %  
několikrát týdně2115,56 %15,56 %  
méně42,96 %2,96 %  
několikrát za měsíc32,22 %2,22 %  

Graf

6. Z jakého důvodu nejčastěji používáte facebook?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
komunikace s přáteli ( chat, zprávy)10477,04 %77,04 %  
získávání více informací o škole, práci6548,15 %48,15 %  
organizování akcí, informace o zajímavých akcích6548,15 %48,15 %  
kontakt s kamarády, kteří nebydlí v mé blízkosti6044,44 %44,44 %  
mám tak větší přehled o svých známých a kamarádech4734,81 %34,81 %  
z nudy3022,22 %22,22 %  
sdílení informací (statusy, videa, obrázky ap.)2619,26 %19,26 %  
zábava - hry, testy107,41 %7,41 %  
komunikace s přáteli ( chat, zprávy)32,22 %2,22 %  
Novinky hudebních kapel (to proto, že na své official.stránky vše nedávají, je to jen na FB) Kvůli tomu jsem se tam vrátila10,74 %0,74 %  
hry10,74 %0,74 %  
propogace 10,74 %0,74 %  
zjišťování domácích úkolů a informace o brzkých testech10,74 %0,74 %  
zavislost10,74 %0,74 %  
jiné, jaké? Napiš10,74 %0,74 %  
...10,74 %0,74 %  
získávání informací o FB skupinách10,74 %0,74 %  

Graf

7. Kolik času denně přibližně strávíte u facebooku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hodinu4029,63 %29,63 %  
několik hodin3928,89 %28,89 %  
pár minut3425,19 %25,19 %  
nejsem na facebooku denně1712,59 %12,59 %  
téměř celý den53,7 %3,7 %  

Graf

8. V čem vidíte největší přínosy facebooku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
můžu být v kontaktu s více přáteli a navíc častěji9872,59 %72,59 %  
organizace srazů a událostí, informace o akcích9066,67 %66,67 %  
získal(a) jsem ztracené kontakty5540,74 %40,74 %  
další informační kanál4432,59 %32,59 %  
mohu ostatním sdělit své zážitky, sdílení fotografií a videí3828,15 %28,15 %  
v ničem, vůbec se mi nelíbí32,22 %2,22 %  
jiný, napiš jaký?21,48 %1,48 %  
Domluva ohledně školy10,74 %0,74 %  
hry10,74 %0,74 %  
komunikace s kamarády/příbuznými, která nebydlí v ČR10,74 %0,74 %  
chatování10,74 %0,74 %  
...10,74 %0,74 %  
skupiny10,74 %0,74 %  

Graf

9. V čem vidíte největší negativa facebooku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
degenerace lidí, komunikace po síti místo osobníhokontaktu8663,7 %63,7 %  
nebezpečí zveřejnění informací, které nechceme ( nechtěné označení na fotce atd)8562,96 %62,96 %  
ztráta soukromí6951,11 %51,11 %  
ztráta času6749,63 %49,63 %  
je návykový6245,93 %45,93 %  
příliš mnoho nezajímavých informací4130,37 %30,37 %  
obtěžování cizími lidmi ( kyberšikana )3727,41 %27,41 %  
jiný, napiš jaký?32,22 %2,22 %  
v ničem, je super!10,74 %0,74 %  
málo možností ovlivnit, co (ne)chci vidět10,74 %0,74 %  
...10,74 %0,74 %  
v ničem, je super!10,74 %0,74 %  

Graf

10. Dokázal(a) byste si hned teď zrušit účet, aniž by Vám to vadilo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne6548,15 %48,15 %  
spíše ano3525,93 %25,93 %  
ne2014,81 %14,81 %  
ano1511,11 %11,11 %  

Graf

11. Kolik máte přátel ve svém seznamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100-2005037,04 %37,04 %  
200-3003425,19 %25,19 %  
0-1003324,44 %24,44 %  
více než 4001712,59 %12,59 %  
nevím10,74 %0,74 %  

Graf

12. S kolika přáteli ze seznamu jste pravidelně na facebooku v kontaktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pouze s několika9368,89 %68,89 %  
zhruba s polovinou3022,22 %22,22 %  
s většinou85,93 %5,93 %  
s většinou21,48 %1,48 %  
pouze s několika10,74 %0,74 %  
zhruba s polovinou10,74 %0,74 %  

Graf

13. S kolika přáteli , které máte na facebooku jste i v osobním kontaktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zhruba s polovinou4936,3 %36,3 %  
pouze s několika4835,56 %35,56 %  
s většinou3425,19 %25,19 %  
pouze s několika21,48 %1,48 %  
s většinou21,48 %1,48 %  

Graf

14. Dáváte přednost komunikaci přes facebook před komunikací osobní

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, preferuji komunikaci osobní11282,96 %82,96 %  
komunikace přes facebook je pro mě na stejné úrovni jako ta osobní2115,56 %15,56 %  
ano, preferuji komunikaci přes facebook21,48 %1,48 %  

Graf

15. Jaký je styl vaší komunikace přes facebook

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
záleží mi na tom, abych nedělal(a) hrubky10275,56 %75,56 %  
používám anglická slova a zkratky ( btw, lajk …)3727,41 %27,41 %  
ignoruji velká, malá písmena (jména osob, názvy … )3122,96 %22,96 %  
nepoužívám diakritiku ( háčky, čárky)2619,26 %19,26 %  
nedodržuji interpunkci ( čárky mezi souvětími atd.)2518,52 %18,52 %  
používám vulgarizmy2115,56 %15,56 %  
psaní si nehlídám, jde mi o sdělení2115,56 %15,56 %  
používám hodně zkratek1813,33 %13,33 %  
vynechávám na začátku a na konci komunikace pozdrav96,67 %6,67 %  

Graf

16. Co uděláte v případě, když si někdo z vašich přátel přidá svoji fotku(portrét) a vám se nelíbí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nenapíši ani neřeknu nic.9469,63 %69,63 %  
řeknu to, až se potkáme.2014,81 %14,81 %  
napíši mu to při soukromém rozhovoru (na chatu, ve zprávě)139,63 %9,63 %  
napíši mu odpovídající komentář – jaký? prosím napište21,48 %1,48 %  
asi se budu v duchu smát :-)10,74 %0,74 %  
je to jeho věc10,74 %0,74 %  
Tak přijde na to, jak moc dobrý přítel to je. Pokud je opravdu dobrý, tak mu napíšu takový komentář, který se hodí k jeho retardovanému výrazu na zmíněné fotce. Pokud to není tak blízký přtel, tak nejspíš neudělám nic.10,74 %0,74 %  
Napíšu komentář, že se mi fotka nelíbí a napíšu mu do chatu.10,74 %0,74 %  
je to jeho/její věc, jestli vypadá blbě10,74 %0,74 %  
kdyby byla možnost palec dolu, tak ho dám!10,74 %0,74 %  

Graf

17. Co uděláte v případě, když si osoba opačného pohlaví z vašich přátel přidá svoji fotku (portrét) a vám se líbí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dám „To se mi líbí“8865,19 %65,19 %  
nenapíšu ani neřeknu nic2518,52 %18,52 %  
řeknu to, osobně107,41 %7,41 %  
napíši mu to při soukromém rozhovoru64,44 %4,44 %  
napíši mu odpovídající komentář – jaký? prosím napište21,48 %1,48 %  
pochválím a dál neřeším10,74 %0,74 %  
jsi fakt kočka, muck :-)10,74 %0,74 %  
jé, sluší ti to, kde to je? :-)10,74 %0,74 %  
Složím kompliment jak písemně tak i osobně.10,74 %0,74 %  

Graf

18. Hledáte na facebooku informace, které se vám mohou hodit do školy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výjimečně4432,59 %32,59 %  
ne3425,19 %25,19 %  
ano, jaké?2518,52 %18,52 %  
občas ano, jaké?1914,07 %14,07 %  
ano,vsechny.10,74 %0,74 %  
Úkoly, písemky,..10,74 %0,74 %  
ano, obzvláště teď před maturitou se spolužáky hodně spolupracujeme přes facebook10,74 %0,74 %  
stránky o studiu, historii10,74 %0,74 %  
máme třídní skupinu, inf. kdo jde na zkoušení, supl, přesun hodin....10,74 %0,74 %  
makam10,74 %0,74 %  
různé soubory, které si vytisknu a učím se z nich10,74 %0,74 %  
máme třídní skupinu na FB, kde si posíláme a zdílíme různe prezentace, informace, práce, atd10,74 %0,74 %  
od spolužáků10,74 %0,74 %  
nechodim jiz do skoly10,74 %0,74 %  
jen pokud je založena skupina lidí z daného kurzu a navzájem si radíme10,74 %0,74 %  
ano, často, informace o písemkách10,74 %0,74 %  
nestuduji10,74 %0,74 %  

Graf

19. Řešíte s přáteli přes facebook i školní úlohy a problémy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, řešíme s kamarády úkoly po chatu nebo zprávách6447,41 %47,41 %  
výjimečně2115,56 %15,56 %  
ano, hledám zde potřebné informace2014,81 %14,81 %  
ne1611,85 %11,85 %  
ano, ale spíše si ztěžujme na to, co se nám nelíbí, než bychom řešili konkrétní úkol1410,37 %10,37 %  

Graf

20. Používáte facebook i během výuky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, facebook zapnu, až když jsem doma8361,48 %61,48 %  
občas ano, zkontroluji novinky3324,44 %24,44 %  
ano chatuji nebo si posílám zprávy s kamarády1813,33 %13,33 %  
ano chatuji nebo si posílám zprávy s kamarády10,74 %0,74 %  

Graf

21. Jaké téma nejčastěji řešíte se svými přáteli na chatu facebooku? Napiště:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
škola139,77 %9,63 %  
nic32,26 %2,22 %  
skola21,5 %1,48 %  
školu, osobní věci10,75 %0,74 %  
téma? s každým něco jinýho!10,75 %0,74 %  
žádné konkrétní10,75 %0,74 %  
pracovní témata10,75 %0,74 %  
škola, ženy, chlast, fekální humor, pomluvy10,75 %0,74 %  
nemám na fb přátele, protože účet mám založený schválně jen pro sledování novinek. Používám Google+10,75 %0,74 %  
škola, jak se vede, a co new10,75 %0,74 %  
ostatní odpovědi pozdravy
škola, zábava - akce,
blbosti
čas setkání
domluva setkání
žádné
Cokoliv, podle situace.
Škola, práce
-
škola, partneři..
blbosti včetně školy
škola, zážitky ze daného týdne/dne, domlouvání akcí
sport-můj koníček
Holky, fotbal, párty
sex
škola, přátelé, pozvání na akci, osobní problémy
Běžný život, zážitky, školu
věci ohledně školy, domlouvání srazů
Co dela krom toho ze je na fb
Sdílíme vtipná videa, obrázky, hudbu, řešíme školu, domlouváme schůzky
Ohledně školy
osobní život
akce
afcsgv
Nejčastěji jak se nám daří, zážitky,...je to spíše podle toho, s kým si píšu
drby
školu, trénink
vliv gumových medvídků na pohyb galaxie v Andromedě
jak se komu vede, zážitky, starosti, atd
volný čas
Organizace srazů, věci do školy.
Nepochybně školu!
Plány na další den/dny
všechno
volný čas, škola
cokoli
Jak se komu daří; co nového; jak to jde ve škole; co rodina, přítel/přítelkyně; společná párty
Facebook používám hlavně kvůli škole. Se třídou jsme si založili skupinu, kde řešíme úkoly, popřípadě zkoušení a testy, "samozřejmě" si postěžujeme na profesory nebo plánujeme společné akce. Což je mým druhým tématem na facebooku - organizování akcí.
jak probíhal den
škola, zájmy
škola, jak se máme, aktuální den, plány,
plánování akce, projekty do školy, novinky
škola, stěžování si na druhé
práce, volný čas
vše co se dá a je zrovna aktuální
srazy, škola
co podnikneme o víkendu
vse
úkoly do školy
situace, ve kterých se nacházíme
Všeobecné tlachání o našich existencích
společné akce, domácí úkoly, testy
zabava, skolu
aktuální záležitosti, školu, práci apod.
co bylo nového, co se událo
kde a kdy se sejdeme
jaký jsme měli den, kdy a kde se příště sejdeme, vztahy
rodinu,trápení a zážitky
testy do školy
domlouváme si osobní setkání
interpersonální vztahy
Škola, Vztahy a mimoškolní aktivity( schůzky spolča, výpravy apod.)
úkoly, školní projekty, organizace akcí
co je nového a jak jde život :-)
co je nového, školu
dění kolem,
všechno možné, co se kde děje, co je nového
školu, plánování akcí
co je nového, školu, akce
organizace akcí
s kažým si píši o něčem jiném, jen párkrát se stalo, že to bylo tlachání o ničem
všechno možné
co se kde děje, co je nového
už nic
co se kde děje, aktuální problémy
škola, volný čas
školu, záliby
škola, zájmy, volný čas
GYTU
všední problémy, zážitky a události
Problémy s láskou, nové zážitky..
je-li chléb namazaný z obou stran, dopadne vždy na hranu?
základní otázku Života, Vesmíru a vůbec
fotbal
stejné jako naživo
anime
život všeobecně
sport
většinou se domlouváme na schůzce, kam vyrazíme, kdy apod.
novinky ze života, co se nám stalo během dne, co nás zaujalo
sex, drogy, rock´n roll
co o víkendu
Proč lidi neumí udělat dotazník na Vyplnto.cz správně.
osobní život, chlapi :D
Vse mozne
Srazy, akce, schůzky apod.
naštěstí už žádná, když ho nemám. ;)
Deprese kamarádek z kluků
kamarády,školu,akce,plány kdy se setkáme
nevím
jak se máme, co podniknem
denní režim
vztahy
povídáme si o všem možném
zaměstnání, srazy
Blbosti :D
Škola, běžná komunikace - domlouvání srazu apod.
osobní
10881,2 %80 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. V čem vidíte největší negativa facebooku?

  • odpověď nebezpečí zveřejnění informací, které nechceme ( nechtěné označení na fotce atd):
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi občas ano, jaké? na otázku 18. Hledáte na facebooku informace, které se vám mohou hodit do školy?

20. Používáte facebook i během výuky?

  • odpověď ne, facebook zapnu, až když jsem doma:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi řeknu to, osobně na otázku 17. Co uděláte v případě, když si osoba opačného pohlaví z vašich přátel přidá svoji fotku (portrét) a vám se líbí?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. věk

3. 1.) Máte svůj vlastní účet (profil) na facebooku?

4. Z jakého důvodu jste se připojil/a na facebook?

5. Jak často navštěvujete facebook

6. Z jakého důvodu nejčastěji používáte facebook?

7. Kolik času denně přibližně strávíte u facebooku?

8. V čem vidíte největší přínosy facebooku?

9. V čem vidíte největší negativa facebooku?

10. Dokázal(a) byste si hned teď zrušit účet, aniž by Vám to vadilo?

11. Kolik máte přátel ve svém seznamu?

12. S kolika přáteli ze seznamu jste pravidelně na facebooku v kontaktu?

13. S kolika přáteli , které máte na facebooku jste i v osobním kontaktu?

14. Dáváte přednost komunikaci přes facebook před komunikací osobní

15. Jaký je styl vaší komunikace přes facebook

16. Co uděláte v případě, když si někdo z vašich přátel přidá svoji fotku(portrét) a vám se nelíbí?

17. Co uděláte v případě, když si osoba opačného pohlaví z vašich přátel přidá svoji fotku (portrét) a vám se líbí?

18. Hledáte na facebooku informace, které se vám mohou hodit do školy?

19. Řešíte s přáteli přes facebook i školní úlohy a problémy?

20. Používáte facebook i během výuky?

21. Jaké téma nejčastěji řešíte se svými přáteli na chatu facebooku? Napiště:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. věk

3. 1.) Máte svůj vlastní účet (profil) na facebooku?

4. Z jakého důvodu jste se připojil/a na facebook?

5. Jak často navštěvujete facebook

6. Z jakého důvodu nejčastěji používáte facebook?

7. Kolik času denně přibližně strávíte u facebooku?

8. V čem vidíte největší přínosy facebooku?

9. V čem vidíte největší negativa facebooku?

10. Dokázal(a) byste si hned teď zrušit účet, aniž by Vám to vadilo?

11. Kolik máte přátel ve svém seznamu?

12. S kolika přáteli ze seznamu jste pravidelně na facebooku v kontaktu?

13. S kolika přáteli , které máte na facebooku jste i v osobním kontaktu?

14. Dáváte přednost komunikaci přes facebook před komunikací osobní

15. Jaký je styl vaší komunikace přes facebook

16. Co uděláte v případě, když si někdo z vašich přátel přidá svoji fotku(portrét) a vám se nelíbí?

17. Co uděláte v případě, když si osoba opačného pohlaví z vašich přátel přidá svoji fotku (portrét) a vám se líbí?

18. Hledáte na facebooku informace, které se vám mohou hodit do školy?

19. Řešíte s přáteli přes facebook i školní úlohy a problémy?

20. Používáte facebook i během výuky?

21. Jaké téma nejčastěji řešíte se svými přáteli na chatu facebooku? Napiště:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Šebestová, Z.internetová komunikace-facebook (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://internetova-komunikace-faceb.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.