Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Internetová videa a reklama v nich

Internetová videa a reklama v nich

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jan Bambas
Šetření:04. 04. 2014 - 25. 04. 2014
Počet respondentů:365
Počet otázek (max/průměr):26 / 23.34
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

dovoluji si Vás požádat o vyplnění krátkého dotazníku na téma internetových videí, jejich sledování a reklamy, která je v nich zobrazována.

Dotazník a jeho výsledky poslouží jako podklad pro zpracování seminární práce na VŠEM.

Cílem průzkumu je posoudit vztah uživatelů k videoreklamě na internetu.

Předem děkuji za vaše názory

Jan Bambas

Odpovědi respondentů

1. Kolik času strávíte denně na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5 a více hodin14138,63 %38,63 %  
2-3 hodiny8523,29 %23,29 %  
3-4 hodiny8523,29 %23,29 %  
1-2 hodiny4311,78 %11,78 %  
Méně než hodinu113,01 %3,01 %  

Graf

2. Potřebujete internet ke své práci? (Informace, emaily, služby apod.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO31486,03 %86,03 %  
NE5113,97 %13,97 %  

Graf

3. Jaká je zhruba rychlost vašeho internetového připojení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím14038,36 %38,36 %  
5-15 Mb/s6216,99 %16,99 %  
cca 50 Mb/s5013,7 %13,7 %  
15-30 Mb/s4813,15 %13,15 %  
100 a více Mb/s3910,68 %10,68 %  
2-5 Mb/s287,67 %7,67 %  
Do 1 Mb/s61,64 %1,64 %  

Graf

4. Sledujete videa na internetu? (např. na YouTube, iDNES, Facebook apod)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 5, NEotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO34795,07 %95,07 %  
NE184,93 %4,93 %  

Graf

5. Kde internetová videa sledujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sociální sítě24670,89 %67,4 %  
Zpravodajské portály19455,91 %53,15 %  
Internetové televize a videoportály17951,59 %49,04 %  
Zájmové a oborové weby13037,46 %35,62 %  
Portály televizních stanic11031,7 %30,14 %  
Blogy6418,44 %17,53 %  
Youtube174,9 %4,66 %  
porno?10,29 %0,27 %  
twich10,29 %0,27 %  
online filmy a seriály10,29 %0,27 %  
csfd, youtube10,29 %0,27 %  
YouTube, VideaCesky.cz10,29 %0,27 %  
YouTube!10,29 %0,27 %  
povídky, fanfiction, filmy, hudba10,29 %0,27 %  
sportovní streamy10,29 %0,27 %  
you tube10,29 %0,27 %  

Graf

6. Vyberte alespoň jeden web, na kterém videa sledujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
YouTube33395,97 %91,23 %  
Facebook.cz20859,94 %56,99 %  
Stream.cz14942,94 %40,82 %  
Ceskatelevize.cz/iVysilani14140,63 %38,63 %  
iDnes.cz13538,9 %36,99 %  
CSFD.cz10730,84 %29,32 %  
Novinky.cz10429,97 %28,49 %  
Play.iPrima.cz8123,34 %22,19 %  
Videacesky.cz6017,29 %16,44 %  
CT24.cz5214,99 %14,25 %  
Zkouknito.cz3710,66 %10,14 %  
Nova.cz298,36 %7,95 %  
TN.cz216,05 %5,75 %  
Voyo.cz185,19 %4,93 %  
Ivio.cz41,15 %1,1 %  
Natocvideo.cz41,15 %1,1 %  
vimeo20,58 %0,55 %  
vimeo.com20,58 %0,55 %  
Twitch.tv20,58 %0,55 %  
redtube.com20,58 %0,55 %  
Topfun.cz20,58 %0,55 %  
super.cz10,29 %0,27 %  
vimeo.com, bbc.co.uk, liveleak.com 10,29 %0,27 %  
http://edition.cnn.com/video10,29 %0,27 %  
http://www.bbc.com/news/video_and_audio/10,29 %0,27 %  
Google+10,29 %0,27 %  
Ceskatelevize.cz/iVysilani10,29 %0,27 %  
porntube10,29 %0,27 %  
filmove a serialove stranky10,29 %0,27 %  
freevideo.cz10,29 %0,27 %  
sledujuserialy.cz10,29 %0,27 %  
Instagram10,29 %0,27 %  
xhamster10,29 %0,27 %  
teevee.sk10,29 %0,27 %  
vimeo.cz10,29 %0,27 %  
seznam10,29 %0,27 %  

Graf

7. Jaký typ videí nejčastěji sledujete? Vyberte alespoň jednu možnost.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hudební videoklipy25874,35 %70,68 %  
Zábavná videa22364,27 %61,1 %  
Zpravodajská videa16046,11 %43,84 %  
Seriály15644,96 %42,74 %  
Trailery14341,21 %39,18 %  
Filmy12937,18 %35,34 %  
Video návody9727,95 %26,58 %  
Naučná a vzdělávací videa8825,36 %24,11 %  
Televizní pořady8524,5 %23,29 %  
Erotiku8223,63 %22,47 %  
Sportovní přenosy6619,02 %18,08 %  
Reklamy226,34 %6,03 %  
Dokumenty20,58 %0,55 %  
oborové a zájmové kanály na youtube/vimeo10,29 %0,27 %  
eSport10,29 %0,27 %  
Hry10,29 %0,27 %  
Herní10,29 %0,27 %  
fitness programy10,29 %0,27 %  
Videa s výcvikem psů/psími sporty10,29 %0,27 %  
Porno10,29 %0,27 %  
Vlogy10,29 %0,27 %  

Graf

8. Jaká zařízení používáte pro sledování online videí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Notebook27077,81 %73,97 %  
Stolní PC15644,96 %42,74 %  
Smartphone12736,6 %34,79 %  
Tablet7822,48 %21,37 %  
SmartTV195,48 %5,21 %  
Hudební přehrávač20,58 %0,55 %  
Playstation 410,29 %0,27 %  

Graf

9. Jak často sledujete internetová videa (jakákoliv)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Denně13639,19 %37,26 %  
Skoro každý den10028,82 %27,4 %  
Několikrát týdně7722,19 %21,1 %  
Pouze několikrát měsíčně226,34 %6,03 %  
Velice zřídka72,02 %1,92 %  
Pouze o víkendu51,44 %1,37 %  

Graf

10. Zaznamenal(a) jste někdy reklamu v online videu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 11, NEotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO32693,68 %89,32 %  
NE226,32 %6,03 %  

Graf

11. Jakou formu reklamy v přehrávaném online videu jste v poslední době zaznamenal(a) (viděl(a) jste ji ve videu)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

12. Pokud se v přehrávaném videu zobrazuje reklama, většinou ji:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

13. Kolik reklamních spotů v řadě za sebou jste ochoten(a) ve sledovaném videu tolerovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
114343,87 %39,18 %  
013842,33 %37,81 %  
23611,04 %9,86 %  
382,45 %2,19 %  
Více něž 310,31 %0,27 %  

Graf

14. Pokud by Vám reklama ve videu umožnila sledovat i obsah chráněný autorským zákonem (obsah který by byl jinak nedostupný nebo zpoplatněný), byl(a) byste ochoten(a) tolerovat více reklamních spotů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO20562,88 %56,16 %  
NE12137,12 %33,15 %  

Graf

15. Jaký je z vašeho pohledu ideální časový limit pro přeskočení reklamního videospotu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Okamžitě po spuštění reklamy16851,53 %46,03 %  
Po 5 vteřinách12738,96 %34,79 %  
Po 10 vteřinách247,36 %6,58 %  
Po 15 vteřinách41,23 %1,1 %  
Reklamu bych neumožnil(a) přeskakovat20,61 %0,55 %  
Po více než 20 vteřinách10,31 %0,27 %  

Graf

16. Za jaký online video obsah byste byl(a) ochoten(a) platit?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

17. Toleroval(la) byste nepřeskočitelné reklamní bloky v jinak zpoplatněném nebo nedostupném obsahu, pokud by sledování bylo bezplatné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ANO14343,87 %39,18 %  
Určitě ANO6118,71 %16,71 %  
Určitě NE5516,87 %15,07 %  
Spíše NE5316,26 %14,52 %  
Nevím144,29 %3,84 %  

Graf

18. Mohla by podle vás být reklama i ve zpoplatněném video obsahu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Určitě NE22970,25 %62,74 %  
Spíše NE6219,02 %16,99 %  
Spíše ANO216,44 %5,75 %  
Nevím103,07 %2,74 %  
Určitě ANO41,23 %1,1 %  

Graf

19. Dokážete popsat svůj vztah k reklamě v online videu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemam ji rád14945,71 %40,82 %  
Nenávidím ji13942,64 %38,08 %  
Nevadí mi3611,04 %9,86 %  
Vítám ji10,31 %0,27 %  
Mam ji rád10,31 %0,27 %  

Graf

20. Klikl jste alespoň někdy myší na reklamu ve videu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 21, NEotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE16650,92 %45,48 %  
ANO16049,08 %43,84 %  

Graf

21. Z jakého důvodu klikáte na reklamu umístěnou do sledovaného videa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Snažím se reklamu zavřít nebo přeskočit10464,2 %28,49 %  
Zajímá mne více informací k reklamnímu sdělení5634,57 %15,34 %  
Snažím se vypnout zvuk reklamy4225,93 %11,51 %  
Snažím se video zastavit a pustit znovu3018,52 %8,22 %  
Jiný:148,64 %3,84 %  

Graf

22. Stalo se vám někdy že jste se omylem proklikl(a) na stránky inzerované značky při pokusu o zavření nebo přeskočení reklamy ve videu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO několikrát7647,2 %20,82 %  
ANO velice často4527,95 %12,33 %  
ANO3521,74 %9,59 %  
NE53,11 %1,37 %  

Graf

23. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena21260,92 %58,08 %  
Muž13639,08 %37,26 %  

Graf

24. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-25 let18854,02 %51,51 %  
26-35 let9727,87 %26,58 %  
36-45 let277,76 %7,4 %  
46-55 let216,03 %5,75 %  
56-65 let72,01 %1,92 %  
Do 15 let72,01 %1,92 %  
Více než 66 let10,29 %0,27 %  

Graf

25. Jaké je vaše nejvyšší dokončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou18352,59 %50,14 %  
Vysokoškolské10129,02 %27,67 %  
Základní4111,78 %11,23 %  
Středoškolské164,6 %4,38 %  
Vyšší odborné72,01 %1,92 %  

Graf

26. Jak velká je obec, ve které žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více než 100 000 obyvatel15745,11 %43,01 %  
10-20 000 obyvatel5014,37 %13,7 %  
Do 5 000 obyvatel3810,92 %10,41 %  
Do 1 000 obyvatel339,48 %9,04 %  
Do 100 000 obyvatel288,05 %7,67 %  
5-10 000 obyvatel226,32 %6,03 %  
Do 50 000 obyvatel205,75 %5,48 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

11. Jakou formu reklamy v přehrávaném online videu jste v poslední době zaznamenal(a) (viděl(a) jste ji ve videu)

  • odpověď Reklamní banner (reklamní proužek) překrývající část videa=Velmi často:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklamní banner překrývající celé video=Velmi často na otázku 11. Jakou formu reklamy v přehrávaném online videu jste v poslední době zaznamenal(a) (viděl(a) jste ji ve videu)

14. Pokud by Vám reklama ve videu umožnila sledovat i obsah chráněný autorským zákonem (obsah který by byl jinak nedostupný nebo zpoplatněný), byl(a) byste ochoten(a) tolerovat více reklamních spotů?

  • odpověď ANO:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ANO na otázku 17. Toleroval(la) byste nepřeskočitelné reklamní bloky v jinak zpoplatněném nebo nedostupném obsahu, pokud by sledování bylo bezplatné?

16. Za jaký online video obsah byste byl(a) ochoten(a) platit?

  • odpověď Erotika=Určitě NE:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Filmy=Určitě NE na otázku 16. Za jaký online video obsah byste byl(a) ochoten(a) platit?
  • odpověď Filmy=Určitě ANO:
    • 7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Seriály=Určitě ANO na otázku 16. Za jaký online video obsah byste byl(a) ochoten(a) platit?
  • odpověď Hudební videoklipy=Určitě NE:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Filmy=Určitě NE na otázku 16. Za jaký online video obsah byste byl(a) ochoten(a) platit?
  • odpověď Seriály=Určitě NE:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Filmy=Určitě NE na otázku 16. Za jaký online video obsah byste byl(a) ochoten(a) platit?
  • odpověď Zábavná videa=Určitě NE:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hudební videoklipy=Určitě NE na otázku 16. Za jaký online video obsah byste byl(a) ochoten(a) platit?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Filmy=Určitě NE na otázku 16. Za jaký online video obsah byste byl(a) ochoten(a) platit?
  • odpověď Zpravodajství=Určitě NE:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Filmy=Určitě NE na otázku 16. Za jaký online video obsah byste byl(a) ochoten(a) platit?

20. Klikl jste alespoň někdy myší na reklamu ve videu?

  • odpověď ANO:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiný: na otázku 21. Z jakého důvodu klikáte na reklamu umístěnou do sledovaného videa?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snažím se video zastavit a pustit znovu na otázku 21. Z jakého důvodu klikáte na reklamu umístěnou do sledovaného videa?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snažím se vypnout zvuk reklamy na otázku 21. Z jakého důvodu klikáte na reklamu umístěnou do sledovaného videa?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímá mne více informací k reklamnímu sdělení na otázku 21. Z jakého důvodu klikáte na reklamu umístěnou do sledovaného videa?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO několikrát na otázku 22. Stalo se vám někdy že jste se omylem proklikl(a) na stránky inzerované značky při pokusu o zavření nebo přeskočení reklamy ve videu?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO velice často na otázku 22. Stalo se vám někdy že jste se omylem proklikl(a) na stránky inzerované značky při pokusu o zavření nebo přeskočení reklamy ve videu?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snažím se reklamu zavřít nebo přeskočit na otázku 21. Z jakého důvodu klikáte na reklamu umístěnou do sledovaného videa?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 22. Stalo se vám někdy že jste se omylem proklikl(a) na stránky inzerované značky při pokusu o zavření nebo přeskočení reklamy ve videu?

21. Z jakého důvodu klikáte na reklamu umístěnou do sledovaného videa?

  • odpověď Snažím se reklamu zavřít nebo přeskočit:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snažím se video zastavit a pustit znovu na otázku 21. Z jakého důvodu klikáte na reklamu umístěnou do sledovaného videa?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolik času strávíte denně na internetu?

2. Potřebujete internet ke své práci? (Informace, emaily, služby apod.)

3. Jaká je zhruba rychlost vašeho internetového připojení?

4. Sledujete videa na internetu? (např. na YouTube, iDNES, Facebook apod)

5. Kde internetová videa sledujete?

6. Vyberte alespoň jeden web, na kterém videa sledujete:

7. Jaký typ videí nejčastěji sledujete? Vyberte alespoň jednu možnost.

8. Jaká zařízení používáte pro sledování online videí:

9. Jak často sledujete internetová videa (jakákoliv)?

10. Zaznamenal(a) jste někdy reklamu v online videu?

11. Jakou formu reklamy v přehrávaném online videu jste v poslední době zaznamenal(a) (viděl(a) jste ji ve videu)

12. Pokud se v přehrávaném videu zobrazuje reklama, většinou ji:

13. Kolik reklamních spotů v řadě za sebou jste ochoten(a) ve sledovaném videu tolerovat?

14. Pokud by Vám reklama ve videu umožnila sledovat i obsah chráněný autorským zákonem (obsah který by byl jinak nedostupný nebo zpoplatněný), byl(a) byste ochoten(a) tolerovat více reklamních spotů?

15. Jaký je z vašeho pohledu ideální časový limit pro přeskočení reklamního videospotu?

16. Za jaký online video obsah byste byl(a) ochoten(a) platit?

17. Toleroval(la) byste nepřeskočitelné reklamní bloky v jinak zpoplatněném nebo nedostupném obsahu, pokud by sledování bylo bezplatné?

18. Mohla by podle vás být reklama i ve zpoplatněném video obsahu?

19. Dokážete popsat svůj vztah k reklamě v online videu?

20. Klikl jste alespoň někdy myší na reklamu ve videu?

21. Z jakého důvodu klikáte na reklamu umístěnou do sledovaného videa?

22. Stalo se vám někdy že jste se omylem proklikl(a) na stránky inzerované značky při pokusu o zavření nebo přeskočení reklamy ve videu?

23. Jakého jste pohlaví?

24. Do jaké věkové kategorie patříte?

25. Jaké je vaše nejvyšší dokončené vzdělání?

26. Jak velká je obec, ve které žijete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolik času strávíte denně na internetu?

2. Potřebujete internet ke své práci? (Informace, emaily, služby apod.)

3. Jaká je zhruba rychlost vašeho internetového připojení?

4. Sledujete videa na internetu? (např. na YouTube, iDNES, Facebook apod)

5. Kde internetová videa sledujete?

6. Vyberte alespoň jeden web, na kterém videa sledujete:

7. Jaký typ videí nejčastěji sledujete? Vyberte alespoň jednu možnost.

8. Jaká zařízení používáte pro sledování online videí:

9. Jak často sledujete internetová videa (jakákoliv)?

10. Zaznamenal(a) jste někdy reklamu v online videu?

11. Jakou formu reklamy v přehrávaném online videu jste v poslední době zaznamenal(a) (viděl(a) jste ji ve videu)

12. Pokud se v přehrávaném videu zobrazuje reklama, většinou ji:

13. Kolik reklamních spotů v řadě za sebou jste ochoten(a) ve sledovaném videu tolerovat?

14. Pokud by Vám reklama ve videu umožnila sledovat i obsah chráněný autorským zákonem (obsah který by byl jinak nedostupný nebo zpoplatněný), byl(a) byste ochoten(a) tolerovat více reklamních spotů?

15. Jaký je z vašeho pohledu ideální časový limit pro přeskočení reklamního videospotu?

16. Za jaký online video obsah byste byl(a) ochoten(a) platit?

17. Toleroval(la) byste nepřeskočitelné reklamní bloky v jinak zpoplatněném nebo nedostupném obsahu, pokud by sledování bylo bezplatné?

18. Mohla by podle vás být reklama i ve zpoplatněném video obsahu?

19. Dokážete popsat svůj vztah k reklamě v online videu?

20. Klikl jste alespoň někdy myší na reklamu ve videu?

21. Z jakého důvodu klikáte na reklamu umístěnou do sledovaného videa?

22. Stalo se vám někdy že jste se omylem proklikl(a) na stránky inzerované značky při pokusu o zavření nebo přeskočení reklamy ve videu?

23. Jakého jste pohlaví?

24. Do jaké věkové kategorie patříte?

25. Jaké je vaše nejvyšší dokončené vzdělání?

26. Jak velká je obec, ve které žijete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Bambas, J.Internetová videa a reklama v nich (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://internetova-videa-a-reklama.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.