Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
7. Jaký typ videí nejčastěji sledujete? Vyberte alespoň jednu možnost.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Hudební videoklipy
258
74,35 %
70,68 %
Zábavná videa
223
64,27 %
61,1 %
Zpravodajská videa
160
46,11 %
43,84 %
Seriály
156
44,96 %
42,74 %
Trailery
143
41,21 %
39,18 %
Filmy
129
37,18 %
35,34 %
Video návody
97
27,95 %
26,58 %
Naučná a vzdělávací videa
88
25,36 %
24,11 %
Televizní pořady
85
24,5 %
23,29 %
Erotiku
82
23,63 %
22,47 %
Sportovní přenosy
66
19,02 %
18,08 %
Reklamy
22
6,34 %
6,03 %
Dokumenty
2
0,58 %
0,55 %
oborové a zájmové kanály na youtube/vimeo
1
0,29 %
0,27 %
eSport
1
0,29 %
0,27 %
Hry
1
0,29 %
0,27 %
Herní
1
0,29 %
0,27 %
fitness programy
1
0,29 %
0,27 %
Videa s výcvikem psů/psími sporty
1
0,29 %
0,27 %
Porno
1
0,29 %
0,27 %
Vlogy
1
0,29 %
0,27 %
8. Jaká zařízení používáte pro sledování online videí:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Notebook
270
77,81 %
73,97 %
Stolní PC
156
44,96 %
42,74 %
Smartphone
127
36,6 %
34,79 %
Tablet
78
22,48 %
21,37 %
SmartTV
19
5,48 %
5,21 %
Hudební přehrávač
2
0,58 %
0,55 %
Playstation 4
1
0,29 %
0,27 %
9. Jak často sledujete internetová videa (jakákoliv)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Denně
136
39,19 %
37,26 %
Skoro každý den
100
28,82 %
27,4 %
Několikrát týdně
77
22,19 %
21,1 %
Pouze několikrát měsíčně
22
6,34 %
6,03 %
Velice zřídka
7
2,02 %
1,92 %
Pouze o víkendu
5
1,44 %
1,37 %
10. Zaznamenal(a) jste někdy reklamu v online videu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 11, NE → otázka č. 23].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO
326
93,68 %
89,32 %
NE
22
6,32 %
6,03 %
11. Jakou formu reklamy v přehrávaném online videu jste v poslední době zaznamenal(a) (viděl(a) jste ji ve videu)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
12. Pokud se v přehrávaném videu zobrazuje reklama, většinou ji:
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
13. Kolik reklamních spotů v řadě za sebou jste ochoten(a) ve sledovaném videu tolerovat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1
143
43,87 %
39,18 %
0
138
42,33 %
37,81 %
2
36
11,04 %
9,86 %
3
8
2,45 %
2,19 %
Více něž 3
1
0,31 %
0,27 %
14. Pokud by Vám reklama ve videu umožnila sledovat i obsah chráněný autorským zákonem (obsah který by byl jinak nedostupný nebo zpoplatněný), byl(a) byste ochoten(a) tolerovat více reklamních spotů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO
205
62,88 %
56,16 %
NE
121
37,12 %
33,15 %
15. Jaký je z vašeho pohledu ideální časový limit pro přeskočení reklamního videospotu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Okamžitě po spuštění reklamy
168
51,53 %
46,03 %
Po 5 vteřinách
127
38,96 %
34,79 %
Po 10 vteřinách
24
7,36 %
6,58 %
Po 15 vteřinách
4
1,23 %
1,1 %
Reklamu bych neumožnil(a) přeskakovat
2
0,61 %
0,55 %
Po více než 20 vteřinách
1
0,31 %
0,27 %
16. Za jaký online video obsah byste byl(a) ochoten(a) platit?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
17. Toleroval(la) byste nepřeskočitelné reklamní bloky v jinak zpoplatněném nebo nedostupném obsahu, pokud by sledování bylo bezplatné?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ANO
143
43,87 %
39,18 %
Určitě ANO
61
18,71 %
16,71 %
Určitě NE
55
16,87 %
15,07 %
Spíše NE
53
16,26 %
14,52 %
Nevím
14
4,29 %
3,84 %
18. Mohla by podle vás být reklama i ve zpoplatněném video obsahu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Určitě NE
229
70,25 %
62,74 %
Spíše NE
62
19,02 %
16,99 %
Spíše ANO
21
6,44 %
5,75 %
Nevím
10
3,07 %
2,74 %
Určitě ANO
4
1,23 %
1,1 %
19. Dokážete popsat svůj vztah k reklamě v online videu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nemam ji rád
149
45,71 %
40,82 %
Nenávidím ji
139
42,64 %
38,08 %
Nevadí mi
36
11,04 %
9,86 %
Vítám ji
1
0,31 %
0,27 %
Mam ji rád
1
0,31 %
0,27 %
20. Klikl jste alespoň někdy myší na reklamu ve videu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 21, NE → otázka č. 23].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
NE
166
50,92 %
45,48 %
ANO
160
49,08 %
43,84 %
21. Z jakého důvodu klikáte na reklamu umístěnou do sledovaného videa?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Snažím se reklamu zavřít nebo přeskočit
104
64,2 %
28,49 %
Zajímá mne více informací k reklamnímu sdělení
56
34,57 %
15,34 %
Snažím se vypnout zvuk reklamy
42
25,93 %
11,51 %
Snažím se video zastavit a pustit znovu
30
18,52 %
8,22 %
Jiný:
14
8,64 %
3,84 %
22. Stalo se vám někdy že jste se omylem proklikl(a) na stránky inzerované značky při pokusu o zavření nebo přeskočení reklamy ve videu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO několikrát
76
47,2 %
20,82 %
ANO velice často
45
27,95 %
12,33 %
ANO
35
21,74 %
9,59 %
NE
5
3,11 %
1,37 %
23. Jakého jste pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
212
60,92 %
58,08 %
Muž
136
39,08 %
37,26 %
24. Do jaké věkové kategorie patříte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
15-25 let
188
54,02 %
51,51 %
26-35 let
97
27,87 %
26,58 %
36-45 let
27
7,76 %
7,4 %
46-55 let
21
6,03 %
5,75 %
56-65 let
7
2,01 %
1,92 %
Do 15 let
7
2,01 %
1,92 %
Více než 66 let
1
0,29 %
0,27 %
25. Jaké je vaše nejvyšší dokončené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Středoškolské s maturitou
183
52,59 %
50,14 %
Vysokoškolské
101
29,02 %
27,67 %
Základní
41
11,78 %
11,23 %
Středoškolské
16
4,6 %
4,38 %
Vyšší odborné
7
2,01 %
1,92 %
26. Jak velká je obec, ve které žijete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Více než 100 000 obyvatel
157
45,11 %
43,01 %
10-20 000 obyvatel
50
14,37 %
13,7 %
Do 5 000 obyvatel
38
10,92 %
10,41 %
Do 1 000 obyvatel
33
9,48 %
9,04 %
Do 100 000 obyvatel
28
8,05 %
7,67 %
5-10 000 obyvatel
22
6,32 %
6,03 %
Do 50 000 obyvatel
20
5,75 %
5,48 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
11. Jakou formu reklamy v přehrávaném online videu jste v poslední době zaznamenal(a) (viděl(a) jste ji ve videu)
odpověď Reklamní banner (reklamní proužek) překrývající část videa=Velmi často:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklamní banner překrývající celé video=Velmi často na otázku 11. Jakou formu reklamy v přehrávaném online videu jste v poslední době zaznamenal(a) (viděl(a) jste ji ve videu)
14. Pokud by Vám reklama ve videu umožnila sledovat i obsah chráněný autorským zákonem (obsah který by byl jinak nedostupný nebo zpoplatněný), byl(a) byste ochoten(a) tolerovat více reklamních spotů?
odpověď ANO:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ANO na otázku 17. Toleroval(la) byste nepřeskočitelné reklamní bloky v jinak zpoplatněném nebo nedostupném obsahu, pokud by sledování bylo bezplatné?
16. Za jaký online video obsah byste byl(a) ochoten(a) platit?
odpověď Erotika=Určitě NE:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Filmy=Určitě NE na otázku 16. Za jaký online video obsah byste byl(a) ochoten(a) platit?
odpověď Filmy=Určitě ANO:
7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Seriály=Určitě ANO na otázku 16. Za jaký online video obsah byste byl(a) ochoten(a) platit?
odpověď Hudební videoklipy=Určitě NE:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Filmy=Určitě NE na otázku 16. Za jaký online video obsah byste byl(a) ochoten(a) platit?
odpověď Seriály=Určitě NE:
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Filmy=Určitě NE na otázku 16. Za jaký online video obsah byste byl(a) ochoten(a) platit?
odpověď Zábavná videa=Určitě NE:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hudební videoklipy=Určitě NE na otázku 16. Za jaký online video obsah byste byl(a) ochoten(a) platit?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Filmy=Určitě NE na otázku 16. Za jaký online video obsah byste byl(a) ochoten(a) platit?
odpověď Zpravodajství=Určitě NE:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Filmy=Určitě NE na otázku 16. Za jaký online video obsah byste byl(a) ochoten(a) platit?
20. Klikl jste alespoň někdy myší na reklamu ve videu?
odpověď ANO:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiný: na otázku 21. Z jakého důvodu klikáte na reklamu umístěnou do sledovaného videa?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snažím se video zastavit a pustit znovu na otázku 21. Z jakého důvodu klikáte na reklamu umístěnou do sledovaného videa?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snažím se vypnout zvuk reklamy na otázku 21. Z jakého důvodu klikáte na reklamu umístěnou do sledovaného videa?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímá mne více informací k reklamnímu sdělení na otázku 21. Z jakého důvodu klikáte na reklamu umístěnou do sledovaného videa?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO několikrát na otázku 22. Stalo se vám někdy že jste se omylem proklikl(a) na stránky inzerované značky při pokusu o zavření nebo přeskočení reklamy ve videu?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO velice často na otázku 22. Stalo se vám někdy že jste se omylem proklikl(a) na stránky inzerované značky při pokusu o zavření nebo přeskočení reklamy ve videu?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snažím se reklamu zavřít nebo přeskočit na otázku 21. Z jakého důvodu klikáte na reklamu umístěnou do sledovaného videa?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 22. Stalo se vám někdy že jste se omylem proklikl(a) na stránky inzerované značky při pokusu o zavření nebo přeskočení reklamy ve videu?
21. Z jakého důvodu klikáte na reklamu umístěnou do sledovaného videa?
odpověď Snažím se reklamu zavřít nebo přeskočit:
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snažím se video zastavit a pustit znovu na otázku 21. Z jakého důvodu klikáte na reklamu umístěnou do sledovaného videa?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Kolik času strávíte denně na internetu?
2. Potřebujete internet ke své práci? (Informace, emaily, služby apod.)
3. Jaká je zhruba rychlost vašeho internetového připojení?
4. Sledujete videa na internetu? (např. na YouTube, iDNES, Facebook apod)
5. Kde internetová videa sledujete?
6. Vyberte alespoň jeden web, na kterém videa sledujete:
7. Jaký typ videí nejčastěji sledujete? Vyberte alespoň jednu možnost.
8. Jaká zařízení používáte pro sledování online videí:
9. Jak často sledujete internetová videa (jakákoliv)?
10. Zaznamenal(a) jste někdy reklamu v online videu?
11. Jakou formu reklamy v přehrávaném online videu jste v poslední době zaznamenal(a) (viděl(a) jste ji ve videu)
12. Pokud se v přehrávaném videu zobrazuje reklama, většinou ji:
13. Kolik reklamních spotů v řadě za sebou jste ochoten(a) ve sledovaném videu tolerovat?
14. Pokud by Vám reklama ve videu umožnila sledovat i obsah chráněný autorským zákonem (obsah který by byl jinak nedostupný nebo zpoplatněný), byl(a) byste ochoten(a) tolerovat více reklamních spotů?
15. Jaký je z vašeho pohledu ideální časový limit pro přeskočení reklamního videospotu?
16. Za jaký online video obsah byste byl(a) ochoten(a) platit?
17. Toleroval(la) byste nepřeskočitelné reklamní bloky v jinak zpoplatněném nebo nedostupném obsahu, pokud by sledování bylo bezplatné?
18. Mohla by podle vás být reklama i ve zpoplatněném video obsahu?
19. Dokážete popsat svůj vztah k reklamě v online videu?
20. Klikl jste alespoň někdy myší na reklamu ve videu?
21. Z jakého důvodu klikáte na reklamu umístěnou do sledovaného videa?
22. Stalo se vám někdy že jste se omylem proklikl(a) na stránky inzerované značky při pokusu o zavření nebo přeskočení reklamy ve videu?
23. Jakého jste pohlaví?
24. Do jaké věkové kategorie patříte?
25. Jaké je vaše nejvyšší dokončené vzdělání?
26. Jak velká je obec, ve které žijete?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Kolik času strávíte denně na internetu?
2. Potřebujete internet ke své práci? (Informace, emaily, služby apod.)
3. Jaká je zhruba rychlost vašeho internetového připojení?
4. Sledujete videa na internetu? (např. na YouTube, iDNES, Facebook apod)
5. Kde internetová videa sledujete?
6. Vyberte alespoň jeden web, na kterém videa sledujete:
7. Jaký typ videí nejčastěji sledujete? Vyberte alespoň jednu možnost.
8. Jaká zařízení používáte pro sledování online videí:
9. Jak často sledujete internetová videa (jakákoliv)?
10. Zaznamenal(a) jste někdy reklamu v online videu?
11. Jakou formu reklamy v přehrávaném online videu jste v poslední době zaznamenal(a) (viděl(a) jste ji ve videu)
12. Pokud se v přehrávaném videu zobrazuje reklama, většinou ji:
13. Kolik reklamních spotů v řadě za sebou jste ochoten(a) ve sledovaném videu tolerovat?
14. Pokud by Vám reklama ve videu umožnila sledovat i obsah chráněný autorským zákonem (obsah který by byl jinak nedostupný nebo zpoplatněný), byl(a) byste ochoten(a) tolerovat více reklamních spotů?
15. Jaký je z vašeho pohledu ideální časový limit pro přeskočení reklamního videospotu?
16. Za jaký online video obsah byste byl(a) ochoten(a) platit?
17. Toleroval(la) byste nepřeskočitelné reklamní bloky v jinak zpoplatněném nebo nedostupném obsahu, pokud by sledování bylo bezplatné?
18. Mohla by podle vás být reklama i ve zpoplatněném video obsahu?
19. Dokážete popsat svůj vztah k reklamě v online videu?
20. Klikl jste alespoň někdy myší na reklamu ve videu?
21. Z jakého důvodu klikáte na reklamu umístěnou do sledovaného videa?
22. Stalo se vám někdy že jste se omylem proklikl(a) na stránky inzerované značky při pokusu o zavření nebo přeskočení reklamy ve videu?
23. Jakého jste pohlaví?
24. Do jaké věkové kategorie patříte?
25. Jaké je vaše nejvyšší dokončené vzdělání?
26. Jak velká je obec, ve které žijete?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.