Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Internetové obchody

Internetové obchody

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Švadlenková
Šetření:24. 04. 2010 - 01. 05. 2010
Počet respondentů:131
Počet otázek (max/průměr):23 / 13.34
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:09
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

chtěla bych Vás požádat o vyplnění následujícího dotazníku, který se zaměřuje na problematiku internetových obchodů.

 

Vyplnění trvá pouze několik minut. Výsledky budou použity ke zpracování seminární práce na předmět Marketingový výzkum.

 

Předem děkuji za ochotu.

 

Odpovědi respondentů

1. Nakoupil jste někdy zboží přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11688,55 %88,55 %  
ne1511,45 %11,45 %  

Graf

2. Jaký je hlavní důvod, proč nenakupujete zboží pomocí internetových obchodů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [nedůvěra a obavyotázka č. 21, nemožnost vyzkoušet si a prohlédnout si zbožíotázka č. 21, chybí mi atmosféra kamenného obchoduotázka č. 21, připadá mi to neosobníotázka č. 21, jinéotázka č. 21, nevímotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemožnost vyzkoušet si a prohlédnout si zboží960 %6,87 %  
nedůvěra a obavy426,67 %3,05 %  
jiné16,67 %0,76 %  
připadá mi to neosobní16,67 %0,76 %  

Graf

3. Jako hlavní výhody nákupu přes internet vnímám:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nižší cenu8371,55 %63,36 %  
pohodlnost8068,97 %61,07 %  
rychlost3126,72 %23,66 %  
jiné1210,34 %9,16 %  

Graf

4. Pomocí internetových obchodů nakupuji

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas6656,9 %50,38 %  
výjimečně2925 %22,14 %  
pravidelně2118,1 %16,03 %  

Graf

5. Nejčastěji takto nakupuji:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

CD, oblečení

cokoli

dárky

detske potreby a elektroniku

domácí potřeby

DVD, elektronika

elektro, kosmetiku,oblečení, potřeby pro zvířata

elektronika

Elektronika

elektroniku

elektroniku

Elektroniku

Elektroniku

Elektroniku

elektroniku

elektroniku

Elektroniku

Elektroniku

Elektroniku

elektroniku

elektroniku

elektroniku

elektroniku, dárky, oblečení

Elektroniku, DVD, PC komponenty, parfémy, vybavení, drobný nábytek, oblečení a doplňky

Elektroniku, hry

elektroniku, knihy

elektroniku, kontaktní čočky a roztoky, sportovní výživu a potřeby

Granule pro psa, kontaktní čočky

hračky - lego

kabelky, elektroniku

knihy

knihy

knihy

knihy

Knihy, oblečení

knihy, oblečení

knihy, oblečení, CD, DVD, elektroniku

kontaktní čočky, elektronika

korálky

Krmivo pro psy :-), elektroniku

letenky a autobusové jízdenky, zboží pro Living History, knihy

nehtovou kosmetiku

obleceni, drobnosti do domacnosti, elektroniku

oblečení věci co se nedají koupit v kamenných obchodech

Oblečení

Oblečení

oblečení

oblečení

oblečení

oblečení, boty, elektronika

oblečení, elektronika

oblečení,dárky

oblečení,elektroniku

od všeho trochu

parfémy

Parfémy,elektronika

PC komponenty a spotřební zboží, sportovní potřeby

Počítačové komponenty, oblečení, hračky pro děti (využívám různé slevové akce)

Rybarske potreby

Sportovní potřeby, elektronika

šperky

V podstatě všechno, kromě potravin.

věci pro domácnost, oblečení, potřeby pro zvířata

Vsechno mozne.

vše

vše a sem tam něco...

www.knizniweb.cz

Značkovou obuv, značkovou kosmetiku, bytové doplňky

6. Máte svůj oblíbený internetový obchod?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 7, neotázka č. 8, nevímotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7060,34 %53,44 %  
ano4236,21 %32,06 %  
nevím43,45 %3,05 %  

Graf

7. Jaký?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
aukro412,5 %3,05 %  
Parfums.cz Alza.cz13,13 %0,76 %  
Alza.cz13,13 %0,76 %  
bonprix, jimmy,...13,13 %0,76 %  
http://www.metalshop.cz13,13 %0,76 %  
eBay13,13 %0,76 %  
xzone.cz13,13 %0,76 %  
alza13,13 %0,76 %  
www.drakkaria.cz13,13 %0,76 %  
Kempa a Hummel13,13 %0,76 %  
ostatní odpovědi alza.cz, kasa.cz, playcentrum.cz
vltava.cz
knihy.cpress.cz
http://www.bigfotbal.cz/
cocky-in.cz
CZC, sportobchod
www.czc.cz
aukro.cz
www.alza.cz nebo www.rumburak.cz
Nosferatu
http://www.klec-shop.cz/
armyshop.cz,shirtinator
www.modelaznehtu.cz
www.snowboard-online.cz
www.patro.cz
http://www.qutieland.com/index2.php
www.elnino.cz
ebay.co.uk, thinkgeek.com
www.levneknihy.cz
1959,38 %14,5 % 

Graf

8. S kvalitou nakupování přes internet jsem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojen4358,11 %32,82 %  
spíše spokojen2837,84 %21,37 %  
spíše nespokojen22,7 %1,53 %  
nevím11,35 %0,76 %  

Graf

9. Chybí Vám nějaké zboží v nabídce internetových obchodů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, neotázka č. 11, nevímotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4966,22 %37,4 %  
nevím1722,97 %12,98 %  
ano810,81 %6,11 %  

Graf

10. Jaké?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Některé knihy a DVD

11. Preferuji:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
specializovaný internetový obchod s širokým výběrem4256,76 %32,06 %  
je mi to jedno2533,78 %19,08 %  
internetové obchodní domy se širokým sortimentem68,11 %4,58 %  
specializovaný internetový obchod s užším výběrem11,35 %0,76 %  

Graf

12. Je pro Vás u internetových obchodů důležité uživatelské prostředí a jeho vzhled?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4763,51 %35,88 %  
ne1418,92 %10,69 %  
nevím1317,57 %9,92 %  

Graf

13. Využíváte pole "Vyhledat", "Hledej"?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6790,54 %51,15 %  
ne79,46 %5,34 %  

Graf

14. Při komunikaci s internetovým obchodem dávám přednost kontaktu pomocí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
emailu5675,68 %42,75 %  
telefonu1418,92 %10,69 %  
nevím22,7 %1,53 %  
nepotřebuji kontakt22,7 %1,53 %  

Graf

15. Oceňujete, když dostáváte informace o tom, v jakém stavu je Vaše objednávka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7297,3 %54,96 %  
je mi to jedno22,7 %1,53 %  

Graf

16. Dáváte přednost:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nákupu bez nutnosti registrace3648,65 %27,48 %  
nákupu pouze po registraci1925,68 %14,5 %  
je mi to jedno1621,62 %12,21 %  
nevím34,05 %2,29 %  

Graf

17. Při nákupu dávám přednost platbě:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na dobírku5878,38 %44,27 %  
bankovním převodem - zálohovou fakturou1520,27 %11,45 %  
platebními kartami 11,35 %0,76 %  

Graf

18. Při stejné kvalitě zboží je pro mne důležitější:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena6689,19 %50,38 %  
termín dodání34,05 %2,29 %  
nevím34,05 %2,29 %  
je mi to jedno22,7 %1,53 %  

Graf

19. Pro dopravu zboží nejčastěji volím:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Českou poštu4054,05 %30,53 %  
PPL2229,73 %16,79 %  
nevím810,81 %6,11 %  
jinou přepravní společnost34,05 %2,29 %  
DHL11,35 %0,76 %  

Graf

20. Využíváte služeb sledování zásilky během přepravy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4560,81 %34,35 %  
ne2736,49 %20,61 %  
nevím22,7 %1,53 %  

Graf

21. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž4955,06 %37,4 %  
žena4044,94 %30,53 %  

Graf

22. Věk:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16 - 25 let5158,62 %38,93 %  
26 - 35 let1416,09 %10,69 %  
do 15 let1011,49 %7,63 %  
36 - 45 let910,34 %6,87 %  
46 - 55 let22,3 %1,53 %  
56 - 65 let11,15 %0,76 %  

Graf

23. Místo bydliště podle počtu obyvatel

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10.0004854,55 %36,64 %  
10.001 - 50.0001517,05 %11,45 %  
nad 1.000.0001314,77 %9,92 %  
100.001 - 500.00077,95 %5,34 %  
50.001 - 100.00033,41 %2,29 %  
500.001 - 1.000.00022,27 %1,53 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jako hlavní výhody nákupu přes internet vnímám:

  • odpověď nižší cenu:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi telefonu na otázku 14. Při komunikaci s internetovým obchodem dávám přednost kontaktu pomocí:

6. Máte svůj oblíbený internetový obchod?

  • odpověď ne:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 12. Je pro Vás u internetových obchodů důležité uživatelské prostředí a jeho vzhled?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi telefonu na otázku 14. Při komunikaci s internetovým obchodem dávám přednost kontaktu pomocí:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi PPL na otázku 19. Pro dopravu zboží nejčastěji volím:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Chybí Vám nějaké zboží v nabídce internetových obchodů?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spokojen na otázku 8. S kvalitou nakupování přes internet jsem:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi na dobírku na otázku 17. Při nákupu dávám přednost platbě:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi je mi to jedno na otázku 11. Preferuji:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Je pro Vás u internetových obchodů důležité uživatelské prostředí a jeho vzhled?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 20. Využíváte služeb sledování zásilky během přepravy?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Využíváte pole "Vyhledat", "Hledej"?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena na otázku 18. Při stejné kvalitě zboží je pro mne důležitější:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi specializovaný internetový obchod s širokým výběrem na otázku 11. Preferuji:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Českou poštu na otázku 19. Pro dopravu zboží nejčastěji volím:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nákupu pouze po registraci na otázku 16. Dáváte přednost:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Oceňujete, když dostáváte informace o tom, v jakém stavu je Vaše objednávka?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nákupu bez nutnosti registrace na otázku 16. Dáváte přednost:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi je mi to jedno na otázku 16. Dáváte přednost:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10.001 - 50.000 na otázku 23. Místo bydliště podle počtu obyvatel
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše spokojen na otázku 8. S kvalitou nakupování přes internet jsem:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi emailu na otázku 14. Při komunikaci s internetovým obchodem dávám přednost kontaktu pomocí:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 26 - 35 let na otázku 22. Věk:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 20. Využíváte služeb sledování zásilky během přepravy?

13. Využíváte pole "Vyhledat", "Hledej"?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše spokojen na otázku 8. S kvalitou nakupování přes internet jsem:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 20. Využíváte služeb sledování zásilky během přepravy?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi je mi to jedno na otázku 11. Preferuji:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi emailu na otázku 14. Při komunikaci s internetovým obchodem dávám přednost kontaktu pomocí:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi je mi to jedno na otázku 16. Dáváte přednost:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Je pro Vás u internetových obchodů důležité uživatelské prostředí a jeho vzhled?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi bankovním převodem - zálohovou fakturou na otázku 17. Při nákupu dávám přednost platbě:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10.001 - 50.000 na otázku 23. Místo bydliště podle počtu obyvatel
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Českou poštu na otázku 19. Pro dopravu zboží nejčastěji volím:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena na otázku 18. Při stejné kvalitě zboží je pro mne důležitější:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Oceňujete, když dostáváte informace o tom, v jakém stavu je Vaše objednávka?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nákupu bez nutnosti registrace na otázku 16. Dáváte přednost:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 6. Máte svůj oblíbený internetový obchod?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi na dobírku na otázku 17. Při nákupu dávám přednost platbě:

14. Při komunikaci s internetovým obchodem dávám přednost kontaktu pomocí:

  • odpověď emailu:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi bankovním převodem - zálohovou fakturou na otázku 17. Při nákupu dávám přednost platbě:

15. Oceňujete, když dostáváte informace o tom, v jakém stavu je Vaše objednávka?

  • odpověď ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše spokojen na otázku 8. S kvalitou nakupování přes internet jsem:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 9. Chybí Vám nějaké zboží v nabídce internetových obchodů?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi specializovaný internetový obchod s širokým výběrem na otázku 11. Preferuji:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Je pro Vás u internetových obchodů důležité uživatelské prostředí a jeho vzhled?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 12. Je pro Vás u internetových obchodů důležité uživatelské prostředí a jeho vzhled?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi telefonu na otázku 14. Při komunikaci s internetovým obchodem dávám přednost kontaktu pomocí:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nákupu bez nutnosti registrace na otázku 16. Dáváte přednost:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi bankovním převodem - zálohovou fakturou na otázku 17. Při nákupu dávám přednost platbě:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Českou poštu na otázku 19. Pro dopravu zboží nejčastěji volím:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 20. Využíváte služeb sledování zásilky během přepravy?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10.001 - 50.000 na otázku 23. Místo bydliště podle počtu obyvatel
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Využíváte pole "Vyhledat", "Hledej"?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena na otázku 18. Při stejné kvalitě zboží je pro mne důležitější:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi na dobírku na otázku 17. Při nákupu dávám přednost platbě:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 6. Máte svůj oblíbený internetový obchod?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi emailu na otázku 14. Při komunikaci s internetovým obchodem dávám přednost kontaktu pomocí:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Chybí Vám nějaké zboží v nabídce internetových obchodů?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi PPL na otázku 19. Pro dopravu zboží nejčastěji volím:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spokojen na otázku 8. S kvalitou nakupování přes internet jsem:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nákupu pouze po registraci na otázku 16. Dáváte přednost:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi je mi to jedno na otázku 16. Dáváte přednost:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 26 - 35 let na otázku 22. Věk:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 20. Využíváte služeb sledování zásilky během přepravy?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi je mi to jedno na otázku 11. Preferuji:

17. Při nákupu dávám přednost platbě:

  • odpověď na dobírku:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi telefonu na otázku 14. Při komunikaci s internetovým obchodem dávám přednost kontaktu pomocí:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi je mi to jedno na otázku 16. Dáváte přednost:

18. Při stejné kvalitě zboží je pro mne důležitější:

  • odpověď cena:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi telefonu na otázku 14. Při komunikaci s internetovým obchodem dávám přednost kontaktu pomocí:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10.001 - 50.000 na otázku 23. Místo bydliště podle počtu obyvatel
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 20. Využíváte služeb sledování zásilky během přepravy?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi je mi to jedno na otázku 16. Dáváte přednost:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Je pro Vás u internetových obchodů důležité uživatelské prostředí a jeho vzhled?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi bankovním převodem - zálohovou fakturou na otázku 17. Při nákupu dávám přednost platbě:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nákupu bez nutnosti registrace na otázku 16. Dáváte přednost:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Využíváte pole "Vyhledat", "Hledej"?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spokojen na otázku 8. S kvalitou nakupování přes internet jsem:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi specializovaný internetový obchod s širokým výběrem na otázku 11. Preferuji:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Oceňujete, když dostáváte informace o tom, v jakém stavu je Vaše objednávka?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 6. Máte svůj oblíbený internetový obchod?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Českou poštu na otázku 19. Pro dopravu zboží nejčastěji volím:

21. Pohlaví

  • odpověď muž:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 12. Je pro Vás u internetových obchodů důležité uživatelské prostředí a jeho vzhled?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakoupil jste někdy zboží přes internet?

3. Jako hlavní výhody nákupu přes internet vnímám:

4. Pomocí internetových obchodů nakupuji

5. Nejčastěji takto nakupuji:

6. Máte svůj oblíbený internetový obchod?

8. S kvalitou nakupování přes internet jsem:

9. Chybí Vám nějaké zboží v nabídce internetových obchodů?

11. Preferuji:

12. Je pro Vás u internetových obchodů důležité uživatelské prostředí a jeho vzhled?

13. Využíváte pole "Vyhledat", "Hledej"?

14. Při komunikaci s internetovým obchodem dávám přednost kontaktu pomocí:

15. Oceňujete, když dostáváte informace o tom, v jakém stavu je Vaše objednávka?

16. Dáváte přednost:

17. Při nákupu dávám přednost platbě:

18. Při stejné kvalitě zboží je pro mne důležitější:

19. Pro dopravu zboží nejčastěji volím:

20. Využíváte služeb sledování zásilky během přepravy?

21. Pohlaví

22. Věk:

23. Místo bydliště podle počtu obyvatel

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakoupil jste někdy zboží přes internet?

3. Jako hlavní výhody nákupu přes internet vnímám:

4. Pomocí internetových obchodů nakupuji

5. Nejčastěji takto nakupuji:

6. Máte svůj oblíbený internetový obchod?

8. S kvalitou nakupování přes internet jsem:

9. Chybí Vám nějaké zboží v nabídce internetových obchodů?

11. Preferuji:

12. Je pro Vás u internetových obchodů důležité uživatelské prostředí a jeho vzhled?

13. Využíváte pole "Vyhledat", "Hledej"?

14. Při komunikaci s internetovým obchodem dávám přednost kontaktu pomocí:

15. Oceňujete, když dostáváte informace o tom, v jakém stavu je Vaše objednávka?

16. Dáváte přednost:

17. Při nákupu dávám přednost platbě:

18. Při stejné kvalitě zboží je pro mne důležitější:

19. Pro dopravu zboží nejčastěji volím:

20. Využíváte služeb sledování zásilky během přepravy?

21. Pohlaví

22. Věk:

23. Místo bydliště podle počtu obyvatel

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Švadlenková, V.Internetové obchody (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://internetove-obchody.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.