Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Internetové stránky rozhlasové stanice

Internetové stránky rozhlasové stanice

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petr Sznapka
Šetření:28. 04. 2009 - 05. 05. 2009
Počet respondentů:112
Počet otázek (max/průměr):19 / 12.43
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:51,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:18
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

cílem tohoto výzkumu je nalézt odpověď na otázku významu internetové prezentace rozhlasové stanice jako nástroje komunikace s posluchačem.

Zajímají mne důvody, jež vedou uživatele internetu a posluchače rádia k návštěvě webových stránek, jejich motivace a očekávání.

Zároveň mne zajímá zda mají webové stránky stanice potenciál motivovat jejich návštěvníka k poslechu rádia.

Součástí výzkumu je i Váš názor na kvalitu zpracování a rozsah poskytovaných informací či služeb internetových prezentací českých stanic.

Děkuji za Váš čas ....

 

Odpovědi respondentů

1. Kolik je vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26-357062,5 %62,5 %  
36-491816,07 %16,07 %  
21-251715,18 %15,18 %  
15-2054,46 %4,46 %  
50 a výše10,89 %0,89 %  
0-1410,89 %0,89 %  

Graf

2. Jakou rozhlasovou stanici posloucháte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiné rádio4237,5 %37,5 %  
Rádio Impuls3632,14 %32,14 %  
Evropa 23531,25 %31,25 %  
Český rozhlas 1 – Radiožurnál3531,25 %31,25 %  
Frekvence 13026,79 %26,79 %  
Jiné internetové rádio1614,29 %14,29 %  
Rádio 1108,93 %8,93 %  
Rock Rádio98,04 %8,04 %  
Rádio téměř neposlouchám87,14 %7,14 %  
Rádio Beat76,25 %6,25 %  
Fajn Rádio65,36 %5,36 %  
Rádio Spin21,79 %1,79 %  

Graf

3. Jak často posloucháte rádio?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Každý den5750,89 %50,89 %  
3 krát týdně a více3228,57 %28,57 %  
Méně než jednou za týden1311,61 %11,61 %  
Jednou týdně98,04 %8,04 %  
Rádio neposlouchám10,89 %0,89 %  

Graf

4. Zaznamenali jste v poslední době komunikační kampaň nějaké rozhlasové stanice? Pokud ano tak které?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1626,67 %14,29 %  
Impuls711,67 %6,25 %  
Rock Rádio35 %2,68 %  
Rádiožurnál35 %2,68 %  
ani hovno ;-)11,67 %0,89 %  
Radio 111,67 %0,89 %  
radio čas11,67 %0,89 %  
Impuls - vyhrajte milion z astovku11,67 %0,89 %  
Impuls, Expres, Frekvence 111,67 %0,89 %  
Kiss České Budějovice11,67 %0,89 %  
ostatní odpovědi Frekvence 1 - outdoor
Radio Impuls
Frekvence 1, Kiss 98FM
evropa, impuls, frekvence, kiss jc
Impuls (milionova bankovka), Evropa 2
Jih
Helax
Radiožurnál, F1
ČRo 1 Radiožurnál
Frekvence 1
Impuls, Evropa, Radiožurnál
impuls (kampaň aspoň ...)
Radiožurnál - ranní vysílání
poprok nezastavíš
nedávám pozor, když jde reklama
RÁDIO HEY - NOVÉ LOGO
žádnou kampaň jsem nezaznamenala
radio Faktor, Radio Impuls, Radiožurnál, Rock radi
Se vší pokorou, jsme výborní (ČRo1 Radiožurnál)
nezaznamenal
ani ne, poslouchám slováky.. :)
evropa2
rock radia
impuls, frekvence 1
Hitrádio Magic
2541,67 %22,32 % 

Graf

5. Znáte webové stránky některé rozhlasové stanice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 6, NE → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO9584,82 %84,82 %  
NE1715,18 %15,18 %  

Graf

6. Označte rozhlasovou stanici, jejíž webové stránky jste v poslední době navštívil/a nebo pravidelně navštěvujete.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiné rádio3233,68 %28,57 %  
Evropa 22526,32 %22,32 %  
Český rozhlas 1 – Radiožurnál2223,16 %19,64 %  
Rádio Impuls2021,05 %17,86 %  
Jiné internetové rádio1818,95 %16,07 %  
Frekvence 11111,58 %9,82 %  
Rock Rádio88,42 %7,14 %  
Fajn Rádio55,26 %4,46 %  
Rádio 155,26 %4,46 %  
Rádio Beat44,21 %3,57 %  
Rádio Blaník33,16 %2,68 %  
Rádio Spin11,05 %0,89 %  

Graf

7. Odkud jste se o této webové prezentaci dozvěděl/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Z vysílání rádia5052,63 %44,64 %  
Z internetu2627,37 %23,21 %  
Jiným způsobem1920 %16,96 %  
Od přátel/známých1515,79 %13,39 %  
Z reklamy/inzerce (Billboard, CityLight, Časopisy atd.)44,21 %3,57 %  

Graf

8. Jak často zavítáte na webové stránky vašeho oblíbeného rádia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než jednou za měsíc3840 %33,93 %  
Alespoň jednou za měsíc1920 %16,96 %  
Méně než jednou za týden1212,63 %10,71 %  
3 krát týdně a více1212,63 %10,71 %  
1 krát týdně1010,53 %8,93 %  
Každý den44,21 %3,57 %  

Graf

9. Označte rubriku či druh informací, jež vás nejčastěji motivují k návštěvě webových stránek rozhlasové stanice.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Poslech rádia přes internet5658,95 %50 %  
Informace o lidech v rádiu2930,53 %25,89 %  
Informace o hudbě2223,16 %19,64 %  
Jiné informace či obsah1818,95 %16,07 %  
Zprávy1515,79 %13,39 %  
Podcast – zaznamenané pořady1515,79 %13,39 %  
Soutěže o ceny1313,68 %11,61 %  
Hitparáda1313,68 %11,61 %  
Hudba v MP31010,53 %8,93 %  
Fotografie99,47 %8,04 %  
Informace z regionu33,16 %2,68 %  
Bulvár/ Lifestyle22,11 %1,79 %  
Horoskopy11,05 %0,89 %  
Chat/Diskuse11,05 %0,89 %  

Graf

10. Ohodnoťte jednotlivé kategorie informací či rubrik webové prezentace rádia podle toho, jaký pro vás mají význam. Oznámkujte na stupnici od 1 do 5 (1 – velmi mne zajímá, 5 – vůbec mne nezajímá).

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Informace o lidech v rádiu2.9051.77
Soutěže o ceny3.7161.951
Fotografie3.5581.678
Hudba v MP32.9681.778
Podcast – zaznamenané pořady31.895
Informace o hudbě2.6951.665
Zprávy2.8112.385
Bulvár/ Lifestyle3.9581.535
Horoskopy4.0211.936
Informace z regionu3.1162.25
Jiné informace či obsah3.1681.656
Hitparáda3.3791.868
Chat/Diskuse4.2841.193
Poslech rádia přes internet2.2422.036

Graf

11. Začal/a jste poslouchat rozhlasovou stanici poté, co jste se o její existenci dozvěděl/a nejprve z webových stránek?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8589,47 %75,89 %  
ano1010,53 %8,93 %  

Graf

12. Navštívil jste někdy webové stránky Rádia Impuls?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 13, NEotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE5557,89 %49,11 %  
ANO4042,11 %35,71 %  

Graf

13. Jak se vám líbí grafické zpracování a celkové uspořádání těchto stránek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Líbí se mi, ale mám drobné výhrady 1332,5 %11,61 %  
Velmi se mi líbí 1025 %8,93 %  
Stránky jsou přehledné, ale mám výhrady ke grafickému zpracování820 %7,14 %  
Mám vážné výhrady k přehlednosti i grafickému zpracování 717,5 %6,25 %  
Vůbec se mi nelíbí25 %1,79 %  

Graf

14. Označte rubriku či druh informací, jež vás nejčastěji motivují k návštěvě stránek Rádia Impuls.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiné informace či obsah1230 %10,71 %  
Informace o lidech v rádiu1127,5 %9,82 %  
Poslech rádia přes internet1127,5 %9,82 %  
Zprávy922,5 %8,04 %  
Soutěže o ceny922,5 %8,04 %  
Fotografie615 %5,36 %  
Hudba v MP3512,5 %4,46 %  
Informace o hudbě512,5 %4,46 %  
Hitparáda410 %3,57 %  
Horoskopy25 %1,79 %  
Informace z regionu25 %1,79 %  
Podcast – zaznamenané pořady25 %1,79 %  

Graf

15. Jaké informace, rubriky či obsah v této prezentaci postrádáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nic nepostrádám3075 %26,79 %  
Informace z regionu410 %3,57 %  
Podcast – zaznamenané pořady25 %1,79 %  
Jiné informace či obsah25 %1,79 %  
Chat/Diskuse12,5 %0,89 %  
Informace o lidech v rádiu12,5 %0,89 %  
Informace o hudbě12,5 %0,89 %  
Bulvár/ Lifestyle12,5 %0,89 %  

Graf

16. Navštívil jste někdy webové stránky Frekvence 1?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 17, NE → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE3972,22 %34,82 %  
ANO1527,78 %13,39 %  

Graf

17. Jak se vám líbí grafické zpracování a celkové uspořádání těchto stránek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Líbí se mi, ale mám drobné výhrady 1066,67 %8,93 %  
Velmi se mi líbí 426,67 %3,57 %  
Stránky jsou přehledné, ale mám výhrady ke grafickému zpracování16,67 %0,89 %  

Graf

18. Označte rubriku či druh informací, jež vás nejčastěji motivují k návštěvě stránek Frekvence 1.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Informace o lidech v rádiu853,33 %7,14 %  
Poslech rádia přes internet533,33 %4,46 %  
Podcast – zaznamenané pořady426,67 %3,57 %  
Fotografie320 %2,68 %  
Jiné informace či obsah320 %2,68 %  
Hudba v MP3213,33 %1,79 %  
Zprávy213,33 %1,79 %  
Horoskopy213,33 %1,79 %  
Informace o hudbě213,33 %1,79 %  
Informace z regionu16,67 %0,89 %  
Soutěže o ceny16,67 %0,89 %  
Bulvár/ Lifestyle16,67 %0,89 %  
Hitparáda16,67 %0,89 %  

Graf

19. Jaké informace, rubriky či obsah v této prezentaci postrádáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nic nepostrádám960 %8,04 %  
Jiné informace či obsah213,33 %1,79 %  
Hudba v MP316,67 %0,89 %  
Informace o lidech v rádiu16,67 %0,89 %  
Podcast – zaznamenané pořady16,67 %0,89 %  
Informace z regionu16,67 %0,89 %  
Hitparáda16,67 %0,89 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jakou rozhlasovou stanici posloucháte?

  • odpověď Evropa 2:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Evropa 2 na otázku 6. Označte rozhlasovou stanici, jejíž webové stránky jste v poslední době navštívil/a nebo pravidelně navštěvujete.
  • odpověď Rádio Impuls:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poslech rádia přes internet na otázku 14. Označte rubriku či druh informací, jež vás nejčastěji motivují k návštěvě stránek Rádia Impuls.

9. Označte rubriku či druh informací, jež vás nejčastěji motivují k návštěvě webových stránek rozhlasové stanice.

  • odpověď Informace o lidech v rádiu:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o lidech v rádiu na otázku 14. Označte rubriku či druh informací, jež vás nejčastěji motivují k návštěvě stránek Rádia Impuls.
  • odpověď Poslech rádia přes internet:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poslech rádia přes internet na otázku 14. Označte rubriku či druh informací, jež vás nejčastěji motivují k návštěvě stránek Rádia Impuls.

10. Ohodnoťte jednotlivé kategorie informací či rubrik webové prezentace rádia podle toho, jaký pro vás mají význam. Oznámkujte na stupnici od 1 do 5 (1 – velmi mne zajímá, 5 – vůbec mne nezajímá).

  • odpověď Chat/Diskuse=5:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné informace či obsah=5 na otázku 10. Ohodnoťte jednotlivé kategorie informací či rubrik webové prezentace rádia podle toho, jaký pro vás mají význam. Oznámkujte na stupnici od 1 do 5 (1 – velmi mne zajímá, 5 – vůbec mne nezajímá).

12. Navštívil jste někdy webové stránky Rádia Impuls?

  • odpověď ANO:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Líbí se mi, ale mám drobné výhrady na otázku 13. Jak se vám líbí grafické zpracování a celkové uspořádání těchto stránek?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi se mi líbí na otázku 13. Jak se vám líbí grafické zpracování a celkové uspořádání těchto stránek?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nic nepostrádám na otázku 15. Jaké informace, rubriky či obsah v této prezentaci postrádáte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o lidech v rádiu na otázku 14. Označte rubriku či druh informací, jež vás nejčastěji motivují k návštěvě stránek Rádia Impuls.
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné informace či obsah na otázku 14. Označte rubriku či druh informací, jež vás nejčastěji motivují k návštěvě stránek Rádia Impuls.
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poslech rádia přes internet na otázku 14. Označte rubriku či druh informací, jež vás nejčastěji motivují k návštěvě stránek Rádia Impuls.
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rádio Impuls na otázku 6. Označte rozhlasovou stanici, jejíž webové stránky jste v poslední době navštívil/a nebo pravidelně navštěvujete.

15. Jaké informace, rubriky či obsah v této prezentaci postrádáte?

  • odpověď Nic nepostrádám:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poslech rádia přes internet na otázku 14. Označte rubriku či druh informací, jež vás nejčastěji motivují k návštěvě stránek Rádia Impuls.

16. Navštívil jste někdy webové stránky Frekvence 1?

  • odpověď ANO:
    • 7.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Líbí se mi, ale mám drobné výhrady na otázku 17. Jak se vám líbí grafické zpracování a celkové uspořádání těchto stránek?
  • odpověď NE:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěže o ceny na otázku 9. Označte rubriku či druh informací, jež vás nejčastěji motivují k návštěvě webových stránek rozhlasové stanice.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolik je vám let?

2. Jakou rozhlasovou stanici posloucháte?

3. Jak často posloucháte rádio?

4. Zaznamenali jste v poslední době komunikační kampaň nějaké rozhlasové stanice? Pokud ano tak které?

5. Znáte webové stránky některé rozhlasové stanice?

6. Označte rozhlasovou stanici, jejíž webové stránky jste v poslední době navštívil/a nebo pravidelně navštěvujete.

7. Odkud jste se o této webové prezentaci dozvěděl/a?

8. Jak často zavítáte na webové stránky vašeho oblíbeného rádia?

9. Označte rubriku či druh informací, jež vás nejčastěji motivují k návštěvě webových stránek rozhlasové stanice.

10. Ohodnoťte jednotlivé kategorie informací či rubrik webové prezentace rádia podle toho, jaký pro vás mají význam. Oznámkujte na stupnici od 1 do 5 (1 – velmi mne zajímá, 5 – vůbec mne nezajímá).

11. Začal/a jste poslouchat rozhlasovou stanici poté, co jste se o její existenci dozvěděl/a nejprve z webových stránek?

12. Navštívil jste někdy webové stránky Rádia Impuls?

13. Jak se vám líbí grafické zpracování a celkové uspořádání těchto stránek?

14. Označte rubriku či druh informací, jež vás nejčastěji motivují k návštěvě stránek Rádia Impuls.

15. Jaké informace, rubriky či obsah v této prezentaci postrádáte?

16. Navštívil jste někdy webové stránky Frekvence 1?

17. Jak se vám líbí grafické zpracování a celkové uspořádání těchto stránek?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolik je vám let?

2. Jakou rozhlasovou stanici posloucháte?

3. Jak často posloucháte rádio?

4. Zaznamenali jste v poslední době komunikační kampaň nějaké rozhlasové stanice? Pokud ano tak které?

5. Znáte webové stránky některé rozhlasové stanice?

6. Označte rozhlasovou stanici, jejíž webové stránky jste v poslední době navštívil/a nebo pravidelně navštěvujete.

7. Odkud jste se o této webové prezentaci dozvěděl/a?

8. Jak často zavítáte na webové stránky vašeho oblíbeného rádia?

9. Označte rubriku či druh informací, jež vás nejčastěji motivují k návštěvě webových stránek rozhlasové stanice.

10. Ohodnoťte jednotlivé kategorie informací či rubrik webové prezentace rádia podle toho, jaký pro vás mají význam. Oznámkujte na stupnici od 1 do 5 (1 – velmi mne zajímá, 5 – vůbec mne nezajímá).

11. Začal/a jste poslouchat rozhlasovou stanici poté, co jste se o její existenci dozvěděl/a nejprve z webových stránek?

12. Navštívil jste někdy webové stránky Rádia Impuls?

13. Jak se vám líbí grafické zpracování a celkové uspořádání těchto stránek?

14. Označte rubriku či druh informací, jež vás nejčastěji motivují k návštěvě stránek Rádia Impuls.

15. Jaké informace, rubriky či obsah v této prezentaci postrádáte?

16. Navštívil jste někdy webové stránky Frekvence 1?

17. Jak se vám líbí grafické zpracování a celkové uspořádání těchto stránek?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Sznapka, P.Internetové stránky rozhlasové stanice (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://internetove-stranky-rozhlasove-stanice.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.