Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Internetový marketing společnosti McDonald's

Internetový marketing společnosti McDonald's

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Marek Singer
Šetření:05. 02. 2012 - 06. 02. 2012
Počet respondentů:62
Počet otázek (max/průměr):15 / 15
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:70 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:37
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

obracím se na Vás s žádostí o vyplnění dotazníkového šetření, které se týká zčásti internetového marketingu a zčásti internetového marketingu společností McDonald's. Dotazník je součástí praktické části mé ročníkové práce na téma internetový marketing společnosti McDonald's. Výsledky dotazníku pak budou prezentovány jako součást praktické maturitní zkoušky.

Vyplňování dotazníku zabere jen pár minut.

 

Děkuji

 

Petr Bobek

Odpovědi respondentů

1. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž4674,19 %74,19 %  
Žena1625,81 %25,81 %  

Graf

2. Co považuje za hlavní nástroj komunikace na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sociální sítě2438,71 %38,71 %  
Email2133,87 %33,87 %  
Messangery (Skype, ICQ…)1320,97 %20,97 %  
Jiné46,45 %6,45 %  

Graf

3. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vice než 18 let3861,29 %61,29 %  
Méně než 18 let2438,71 %38,71 %  

Graf

4. Setkali jste se již někdy s pojmem internetový marketing?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4369,35 %69,35 %  
Ne1320,97 %20,97 %  
Nevím69,68 %9,68 %  

Graf

5. Využili byste možnosti slevových kupónů z internetových stránek společnosti McDonald‘s?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4470,97 %70,97 %  
Ne1524,19 %24,19 %  
nevím34,84 %4,84 %  

Graf

6. Navštívili jste někdy internetové stránky společnosti McDonald‘s?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4470,97 %70,97 %  
Ne1727,42 %27,42 %  
Nevím11,61 %1,61 %  

Graf

7. Pokud jste někdy v minulosti navštívili webové stránky společnosti McDonald’s, za jakým to bylo účelem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Stránky jsem dosud nenavštívil1727,42 %27,42 %  
Informace o produktech1422,58 %22,58 %  
Informace o novinkách1016,13 %16,13 %  
Informace o společnosti711,29 %11,29 %  
Slevový kupón58,06 %8,06 %  
Zábava (interaktivní hry, animace…)34,84 %4,84 %  
Jiné34,84 %4,84 %  
Ovlivnění tímto dotazníkem23,23 %3,23 %  
Účast v soutěži11,61 %1,61 %  

Graf

8. Co vás na internetových stránkách společnosti McDonald’s zaujalo nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dosud jsem stránky nenavštívil1727,42 %27,42 %  
Design1625,81 %25,81 %  
Informace1117,74 %17,74 %  
Nabízené produkty812,9 %12,9 %  
Zábava711,29 %11,29 %  
Jiné23,23 %3,23 %  
Kariérní možnosti11,61 %1,61 %  

Graf

9. Používáte Facebook?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5588,71 %88,71 %  
Ne711,29 %11,29 %  

Graf

10. Jste členem komunity společnosti McDonald’s na některé ze sociálních sítí (Facebook, Youtube, Twitter, Flickr…)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4064,52 %64,52 %  
Ano2133,87 %33,87 %  
Nevím11,61 %1,61 %  

Graf

11. Zúčastnili jste se někdy soutěže pořádané internetovými stránkami McDonald’s?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3962,9 %62,9 %  
Ano2133,87 %33,87 %  
Nevím23,23 %3,23 %  

Graf

12. Jak na Vás působí internetový marketing McDonald’s (bannery, dojem z internetových stránek…)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše pozitivně4166,13 %66,13 %  
Nevím1117,74 %17,74 %  
Spíše negativně1016,13 %16,13 %  

Graf

13. Zapojili jste se někdy v minulosti do některé z online kampaní McDonald’s (Football Mania, Euro 2004, Ham! , Criss-Cross)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3454,84 %54,84 %  
Ano2438,71 %38,71 %  
Nevím46,45 %6,45 %  

Graf

14. Odkud jste se dostali na internetové stránky McDonald’s?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdy jsem stránky nenavšítvil1727,42 %27,42 %  
Přes internetový vyhledáváč1219,35 %19,35 %  
Doporučení od známého914,52 %14,52 %  
Z médií812,9 %12,9 %  
Reklamní bannery58,06 %8,06 %  
Reklamní leták46,45 %6,45 %  
Jinak46,45 %6,45 %  
Přes odkaz na jiných stránkách34,84 %4,84 %  

Graf

15. Máte rádi McDonald’s?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5080,65 %80,65 %  
Ne1016,13 %16,13 %  
Nevím23,23 %3,23 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Váš věk

  • odpověď Vice než 18 let:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přes internetový vyhledáváč na otázku 14. Odkud jste se dostali na internetové stránky McDonald’s?

7. Pokud jste někdy v minulosti navštívili webové stránky společnosti McDonald’s, za jakým to bylo účelem?

  • odpověď Stránky jsem dosud nenavštívil:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dosud jsem stránky nenavštívil na otázku 8. Co vás na internetových stránkách společnosti McDonald’s zaujalo nejvíce?

8. Co vás na internetových stránkách společnosti McDonald’s zaujalo nejvíce?

  • odpověď Dosud jsem stránky nenavštívil:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stránky jsem dosud nenavštívil na otázku 7. Pokud jste někdy v minulosti navštívili webové stránky společnosti McDonald’s, za jakým to bylo účelem?

11. Zúčastnili jste se někdy soutěže pořádané internetovými stránkami McDonald’s?

  • odpověď Ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 12. Jak na Vás působí internetový marketing McDonald’s (bannery, dojem z internetových stránek…)?

13. Zapojili jste se někdy v minulosti do některé z online kampaní McDonald’s (Football Mania, Euro 2004, Ham! , Criss-Cross)?

  • odpověď Ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přes internetový vyhledáváč na otázku 14. Odkud jste se dostali na internetové stránky McDonald’s?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 12. Jak na Vás působí internetový marketing McDonald’s (bannery, dojem z internetových stránek…)?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vaše pohlaví

2. Co považuje za hlavní nástroj komunikace na internetu?

3. Váš věk

4. Setkali jste se již někdy s pojmem internetový marketing?

5. Využili byste možnosti slevových kupónů z internetových stránek společnosti McDonald‘s?

6. Navštívili jste někdy internetové stránky společnosti McDonald‘s?

7. Pokud jste někdy v minulosti navštívili webové stránky společnosti McDonald’s, za jakým to bylo účelem?

8. Co vás na internetových stránkách společnosti McDonald’s zaujalo nejvíce?

9. Používáte Facebook?

10. Jste členem komunity společnosti McDonald’s na některé ze sociálních sítí (Facebook, Youtube, Twitter, Flickr…)?

11. Zúčastnili jste se někdy soutěže pořádané internetovými stránkami McDonald’s?

12. Jak na Vás působí internetový marketing McDonald’s (bannery, dojem z internetových stránek…)?

13. Zapojili jste se někdy v minulosti do některé z online kampaní McDonald’s (Football Mania, Euro 2004, Ham! , Criss-Cross)?

14. Odkud jste se dostali na internetové stránky McDonald’s?

15. Máte rádi McDonald’s?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vaše pohlaví

2. Co považuje za hlavní nástroj komunikace na internetu?

3. Váš věk

4. Setkali jste se již někdy s pojmem internetový marketing?

5. Využili byste možnosti slevových kupónů z internetových stránek společnosti McDonald‘s?

6. Navštívili jste někdy internetové stránky společnosti McDonald‘s?

7. Pokud jste někdy v minulosti navštívili webové stránky společnosti McDonald’s, za jakým to bylo účelem?

8. Co vás na internetových stránkách společnosti McDonald’s zaujalo nejvíce?

9. Používáte Facebook?

10. Jste členem komunity společnosti McDonald’s na některé ze sociálních sítí (Facebook, Youtube, Twitter, Flickr…)?

11. Zúčastnili jste se někdy soutěže pořádané internetovými stránkami McDonald’s?

12. Jak na Vás působí internetový marketing McDonald’s (bannery, dojem z internetových stránek…)?

13. Zapojili jste se někdy v minulosti do některé z online kampaní McDonald’s (Football Mania, Euro 2004, Ham! , Criss-Cross)?

14. Odkud jste se dostali na internetové stránky McDonald’s?

15. Máte rádi McDonald’s?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Singer, M.Internetový marketing společnosti McDonald's (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://internetovy-marketing-spolec.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.