Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
obracím se na Vás s žádostí o vyplnění dotazníkového šetření, které se týká zčásti internetového marketingu a zčásti internetového marketingu společností McDonald's. Dotazník je součástí praktické části mé ročníkové práce na téma internetový marketing společnosti McDonald's. Výsledky dotazníku pak budou prezentovány jako součást praktické maturitní zkoušky.
Vyplňování dotazníku zabere jen pár minut.
Děkuji
Petr Bobek
Odpovědi respondentů
1. Vaše pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Muž
46
74,19 %
74,19 %
Žena
16
25,81 %
25,81 %
2. Co považuje za hlavní nástroj komunikace na internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Sociální sítě
24
38,71 %
38,71 %
Email
21
33,87 %
33,87 %
Messangery (Skype, ICQ…)
13
20,97 %
20,97 %
Jiné
4
6,45 %
6,45 %
3. Váš věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vice než 18 let
38
61,29 %
61,29 %
Méně než 18 let
24
38,71 %
38,71 %
4. Setkali jste se již někdy s pojmem internetový marketing?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
43
69,35 %
69,35 %
Ne
13
20,97 %
20,97 %
Nevím
6
9,68 %
9,68 %
5. Využili byste možnosti slevových kupónů z internetových stránek společnosti McDonald‘s?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
44
70,97 %
70,97 %
Ne
15
24,19 %
24,19 %
nevím
3
4,84 %
4,84 %
6. Navštívili jste někdy internetové stránky společnosti McDonald‘s?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
44
70,97 %
70,97 %
Ne
17
27,42 %
27,42 %
Nevím
1
1,61 %
1,61 %
7. Pokud jste někdy v minulosti navštívili webové stránky společnosti McDonald’s, za jakým to bylo účelem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Stránky jsem dosud nenavštívil
17
27,42 %
27,42 %
Informace o produktech
14
22,58 %
22,58 %
Informace o novinkách
10
16,13 %
16,13 %
Informace o společnosti
7
11,29 %
11,29 %
Slevový kupón
5
8,06 %
8,06 %
Zábava (interaktivní hry, animace…)
3
4,84 %
4,84 %
Jiné
3
4,84 %
4,84 %
Ovlivnění tímto dotazníkem
2
3,23 %
3,23 %
Účast v soutěži
1
1,61 %
1,61 %
8. Co vás na internetových stránkách společnosti McDonald’s zaujalo nejvíce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Dosud jsem stránky nenavštívil
17
27,42 %
27,42 %
Design
16
25,81 %
25,81 %
Informace
11
17,74 %
17,74 %
Nabízené produkty
8
12,9 %
12,9 %
Zábava
7
11,29 %
11,29 %
Jiné
2
3,23 %
3,23 %
Kariérní možnosti
1
1,61 %
1,61 %
9. Používáte Facebook?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
55
88,71 %
88,71 %
Ne
7
11,29 %
11,29 %
10. Jste členem komunity společnosti McDonald’s na některé ze sociálních sítí (Facebook, Youtube, Twitter, Flickr…)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
40
64,52 %
64,52 %
Ano
21
33,87 %
33,87 %
Nevím
1
1,61 %
1,61 %
11. Zúčastnili jste se někdy soutěže pořádané internetovými stránkami McDonald’s?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
39
62,9 %
62,9 %
Ano
21
33,87 %
33,87 %
Nevím
2
3,23 %
3,23 %
12. Jak na Vás působí internetový marketing McDonald’s (bannery, dojem z internetových stránek…)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše pozitivně
41
66,13 %
66,13 %
Nevím
11
17,74 %
17,74 %
Spíše negativně
10
16,13 %
16,13 %
13. Zapojili jste se někdy v minulosti do některé z online kampaní McDonald’s (Football Mania, Euro 2004, Ham! , Criss-Cross)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
34
54,84 %
54,84 %
Ano
24
38,71 %
38,71 %
Nevím
4
6,45 %
6,45 %
14. Odkud jste se dostali na internetové stránky McDonald’s?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nikdy jsem stránky nenavšítvil
17
27,42 %
27,42 %
Přes internetový vyhledáváč
12
19,35 %
19,35 %
Doporučení od známého
9
14,52 %
14,52 %
Z médií
8
12,9 %
12,9 %
Reklamní bannery
5
8,06 %
8,06 %
Reklamní leták
4
6,45 %
6,45 %
Jinak
4
6,45 %
6,45 %
Přes odkaz na jiných stránkách
3
4,84 %
4,84 %
15. Máte rádi McDonald’s?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
50
80,65 %
80,65 %
Ne
10
16,13 %
16,13 %
Nevím
2
3,23 %
3,23 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přes internetový vyhledáváč na otázku 14. Odkud jste se dostali na internetové stránky McDonald’s?
7. Pokud jste někdy v minulosti navštívili webové stránky společnosti McDonald’s, za jakým to bylo účelem?
odpověď Stránky jsem dosud nenavštívil:
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dosud jsem stránky nenavštívil na otázku 8. Co vás na internetových stránkách společnosti McDonald’s zaujalo nejvíce?
8. Co vás na internetových stránkách společnosti McDonald’s zaujalo nejvíce?
odpověď Dosud jsem stránky nenavštívil:
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stránky jsem dosud nenavštívil na otázku 7. Pokud jste někdy v minulosti navštívili webové stránky společnosti McDonald’s, za jakým to bylo účelem?
11. Zúčastnili jste se někdy soutěže pořádané internetovými stránkami McDonald’s?
odpověď Ne:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 12. Jak na Vás působí internetový marketing McDonald’s (bannery, dojem z internetových stránek…)?
13. Zapojili jste se někdy v minulosti do některé z online kampaní McDonald’s (Football Mania, Euro 2004, Ham! , Criss-Cross)?
odpověď Ne:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přes internetový vyhledáváč na otázku 14. Odkud jste se dostali na internetové stránky McDonald’s?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 12. Jak na Vás působí internetový marketing McDonald’s (bannery, dojem z internetových stránek…)?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Vaše pohlaví
2. Co považuje za hlavní nástroj komunikace na internetu?
3. Váš věk
4. Setkali jste se již někdy s pojmem internetový marketing?
5. Využili byste možnosti slevových kupónů z internetových stránek společnosti McDonald‘s?
6. Navštívili jste někdy internetové stránky společnosti McDonald‘s?
7. Pokud jste někdy v minulosti navštívili webové stránky společnosti McDonald’s, za jakým to bylo účelem?
8. Co vás na internetových stránkách společnosti McDonald’s zaujalo nejvíce?
9. Používáte Facebook?
10. Jste členem komunity společnosti McDonald’s na některé ze sociálních sítí (Facebook, Youtube, Twitter, Flickr…)?
11. Zúčastnili jste se někdy soutěže pořádané internetovými stránkami McDonald’s?
12. Jak na Vás působí internetový marketing McDonald’s (bannery, dojem z internetových stránek…)?
13. Zapojili jste se někdy v minulosti do některé z online kampaní McDonald’s (Football Mania, Euro 2004, Ham! , Criss-Cross)?
14. Odkud jste se dostali na internetové stránky McDonald’s?
15. Máte rádi McDonald’s?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Vaše pohlaví
2. Co považuje za hlavní nástroj komunikace na internetu?
3. Váš věk
4. Setkali jste se již někdy s pojmem internetový marketing?
5. Využili byste možnosti slevových kupónů z internetových stránek společnosti McDonald‘s?
6. Navštívili jste někdy internetové stránky společnosti McDonald‘s?
7. Pokud jste někdy v minulosti navštívili webové stránky společnosti McDonald’s, za jakým to bylo účelem?
8. Co vás na internetových stránkách společnosti McDonald’s zaujalo nejvíce?
9. Používáte Facebook?
10. Jste členem komunity společnosti McDonald’s na některé ze sociálních sítí (Facebook, Youtube, Twitter, Flickr…)?
11. Zúčastnili jste se někdy soutěže pořádané internetovými stránkami McDonald’s?
12. Jak na Vás působí internetový marketing McDonald’s (bannery, dojem z internetových stránek…)?
13. Zapojili jste se někdy v minulosti do některé z online kampaní McDonald’s (Football Mania, Euro 2004, Ham! , Criss-Cross)?
14. Odkud jste se dostali na internetové stránky McDonald’s?
15. Máte rádi McDonald’s?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.