Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Internetový obchod s kabelkami

Internetový obchod s kabelkami

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Hana Scherhauferová
Šetření:16. 04. 2011 - 22. 04. 2011
Počet respondentů:45
Počet otázek (max/průměr):15 / 15
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentka Vysoké školy ekonomické, fakulty podnikohospodářské. Zpracovávám bakalářsku práci na téma Podnikatelký plán. Pro získání informací o prioritách a nárocích na internetový obchod, které mají potenciální zákazníci mojí spolenosti, vytvořila jsem následující dotazník. Tímto Vás prosím o jeho vyplnění.

Hana Scherhauferová

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Otázka č. 1 až 12 se týkají internetového obchodu. Otázka č. 13 - 14. se týkají produktu - kabelky.

Odpovědi respondentů

1. Je pro Vás důležité spolehlivé dodání zboží?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano45100 %100 %  

Graf

2. Je pro Vás důležité rychlé dodání zboží?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4088,89 %88,89 %  
ne511,11 %11,11 %  

Graf

3. Je pro Vás důležitá bezproblémová komunikace s prodejcem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano45100 %100 %  

Graf

4. Je pro Vás důležitá funkčnost a přehlednost internetového obchodu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4395,56 %95,56 %  
ne24,44 %4,44 %  

Graf

5. Je pro Vás důležitá možnost platby za zboží přes internet?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2862,22 %62,22 %  
ne1737,78 %37,78 %  

Graf

6. Je pro Vás důležitá možnost platba na dobírku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3168,89 %68,89 %  
ne1431,11 %31,11 %  

Graf

7. Je pro Vás důlezitá možnost osobního převzetí zboží?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3680 %80 %  
ne920 %20 %  

Graf

8. Je pro Vás důležitá služba Dárkové balení zboží?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4191,11 %91,11 %  
ano48,89 %8,89 %  

Graf

9. Je pro Vás důležité poskytování dárkových poukazů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3373,33 %73,33 %  
ano1226,67 %26,67 %  

Graf

10. Jsou pro Vás důležité akční slevy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3884,44 %84,44 %  
ne715,56 %15,56 %  

Graf

11. Je pro Vás důležitý podrobný popis produktu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4497,78 %97,78 %  
ne12,22 %2,22 %  

Graf

12. Je pro Vás důležité kvalitní zobrazení produktu na fotografiích?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano45100 %100 %  

Graf

13. Je pro Vás důležitá kvalita produktu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano45100 %100 %  

Graf

14. Je pro Vás důležitá cena produktu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano45100 %100 %  

Graf

15. Váš věk je:

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
211533,33 %33,33 %  
22920 %20 %  
20511,11 %11,11 %  
2348,89 %8,89 %  
2448,89 %8,89 %  
2536,67 %6,67 %  
1712,22 %2,22 %  
4712,22 %2,22 %  
4212,22 %2,22 %  
2612,22 %2,22 %  
ostatní odpovědi 18 12,22 %2,22 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:22
Minimum:20
Maximum:26
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.45
Směrodatná odchylka:1.57
Medián:22
Modus:21

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (80 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Scherhauferová, H.Internetový obchod s kabelkami (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://internetovy-obchod-s-kabelka.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.