Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Internetový obchod s oblečením

Internetový obchod s oblečením

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristýna Fleissigová
Šetření:04. 06. 2014 - 30. 06. 2014
Počet respondentů:205
Počet otázek (max/průměr):16 / 16
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:78,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.18:23
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

děkuji že jste se rozhodli věnovat svůj čas vyplnění mého dotazníku, jehož cílem je zhodnocení momentální situace na trhu internetového prodeje zboží. Data získaná díky tomuto dotazníku jsou důležitým podkladem pro mou bakalářskou práci na téma Podnikatelský plán intetrnetového obchodu s oblečením a doplňky. Dotazník je určen především pro respondenty mladší 30 let se zájmem o módu.

 

Ještě jednou Vám děkuji,

s pozdravem

Kristýna

Odpovědi respondentů

1. Preferujete nákup oděvů prostřednictvím internetu, či raději nakupujete v kamenných obchodech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kamenné obchody18188,29 %88,29 %  
internet2110,24 %10,24 %  
jiné31,46 %1,46 %  

Graf

2. Změnila by se Vaše odpověď na první otázku za předpokladu, že byste vzali do úvahy fakt, že prostřednictvím internetového obchodu nakoupíte minimálně rovnocenně kvalitní a módní, avšak mnohonásobně levnější oděvy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, preferovala bych nákup na internetu10752,2 %52,2 %  
ne, stále preferuji nákup v kamenném obchodě8641,95 %41,95 %  
zvolil/(a) jsem internet125,85 %5,85 %  

Graf

3. Jaké jsou Vaše priority, co se týče oděvů a obuvi? Přiřaďte prosím jednotlivým atributům váhu dle jejich důležitosti.

1 = velmi podstatné; 5 = nepodstatné

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
kvalita1.60.572
cena1.7020.707
originalita2.1850.883
značka2.980.956
módní provedení2.2550.925

Graf

4. Do jaké míry je pro Vás cena určujícím parametrem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velmi důležitým (pokud je zboží příliš drahé, nekoupím ho ani v případě, že se mi líbí)13967,8 %67,8 %  
poměrně nedůležitým (rozhoduji se především podle toho, jak mě zboží oslovilo)4923,9 %23,9 %  
naprosto rozhodujícím (nakupuji dle výše ceny)146,83 %6,83 %  
naprosto nedůležitým (cena pro mě není rozhodující)31,46 %1,46 %  

Graf

5. Dáváte někdy přednost ceně před kvalitou oděvů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, velmi zřídka10450,73 %50,73 %  
ano, často6029,27 %29,27 %  
ne, kvalita je pro mě důležitější než cena4120 %20 %  

Graf

6. Jaké oděvy se nachází ve Vašem šatníku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neznačkové či velkosériově vyrábené oblečení (NewYorker, Zara, H&M, Bershka…)18489,76 %89,76 %  
značkové (komerční), luxusní oblečení (Diesel, G-star, Met, Armani, Guess…)5225,37 %25,37 %  

Graf

7. Kolik v průměru utratíte měsíčně za nákup oděvů a obuvi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 1 000 Kč10350,24 %50,24 %  
1 000 Kč - 3 000 Kč8039,02 %39,02 %  
3 000 Kč – 5 000 Kč178,29 %8,29 %  
více než 5 000 Kč52,44 %2,44 %  

Graf

8. Patříte mezi uživatele sociální sítě Facebook? Pokud ano, kolik času zde trávíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
poměrně dost (4 - 10 hod týdně)10852,68 %52,68 %  
poskromnu (1 - 4 hod týdně)6833,17 %33,17 %  
velmi málo (méně než 1 hod týdně)167,8 %7,8 %  
nemám Facebook účet136,34 %6,34 %  

Graf

9. Která z těchto možností je pro Vás nejčastějším impulsem či inspirací pro nákup nového oděvu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zboží ve výloze12360 %60 %  
doporučení od blízké osoby6632,2 %32,2 %  
jiná reklama na internetu4521,95 %21,95 %  
letáčky4421,46 %21,46 %  
reklama na Facebooku2110,24 %10,24 %  
billboardy115,37 %5,37 %  
potřeba20,98 %0,98 %  
šoková reklama10,49 %0,49 %  
když se staré oblečení rozpadne10,49 %0,49 %  
když je něco potřeba10,49 %0,49 %  
když mám pocit že nemám nic na sebe10,49 %0,49 %  
oblečení nakupuji pouze když musím, tj. nekoupím si oblečení, protože se mi zrovna líbí10,49 %0,49 %  
žádné, když potřebuji koupit nové oblečení tak si ho jdu prostě koupit, reklama mě neovliňuje10,49 %0,49 %  
Nakupuji, pokud potřebuji.10,49 %0,49 %  
mam oblibene obchody (mango) a automaticky "cekuji" jejich kolekce na netu10,49 %0,49 %  
Blogerky10,49 %0,49 %  
Vlastní potreba10,49 %0,49 %  
Potřebuju ho :D 10,49 %0,49 %  
Ze je mi třeba zima10,49 %0,49 %  
Když vidim Kristýny kozičky, tak si koupím cokoliv10,49 %0,49 %  
potřebuju tu věc10,49 %0,49 %  
chodím nakupovat oblečení každý týden10,49 %0,49 %  
Už mám vytipované portály, s nimiž mám dobré zkušenosti.10,49 %0,49 %  
reálná potřeba - např. náhrada za poškozený či vyřazený kus oděvu10,49 %0,49 %  
Potřeba nového oblečení10,49 %0,49 %  
když ho potřebuji10,49 %0,49 %  
vlastni hlava.10,49 %0,49 %  
když něco potřebuju10,49 %0,49 %  
nic10,49 %0,49 %  
tak asi že už ho potřebuju a ne nějaká blbá reklama...10,49 %0,49 %  
nenositelnost těch starých10,49 %0,49 %  
vlastní potřeba nového zboží10,49 %0,49 %  
nakupuji nárazově v zahraničí10,49 %0,49 %  
osobní potřeba10,49 %0,49 %  
jak mi prijde, ze nemam co na sebe10,49 %0,49 %  
vlastní potřeba/touha10,49 %0,49 %  
nutnost si něco koupit10,49 %0,49 %  
video na youtube10,49 %0,49 %  
potřeba něčeho10,49 %0,49 %  
Kdys se mi xce10,49 %0,49 %  
potreba danyho kusu obleceni10,49 %0,49 %  
Chce se mi nakupovat10,49 %0,49 %  
obnošení oděvu co vlastním10,49 %0,49 %  
doporučení znalé prodavačky10,49 %0,49 %  
pokud něco potřebuju,hledám...10,49 %0,49 %  
emailové upomínky10,49 %0,49 %  
pokud zahlédnu že se mi něco líbí a vážně to potřebuju nebo pokud mají u mé oblíbené značky výprodej, ale především je to potřeba doplnění stávajícího oblečení10,49 %0,49 %  
když něco potřebuji10,49 %0,49 %  
Slevomat a podobné servery10,49 %0,49 %  
na reklamy nehledím10,49 %0,49 %  
film, televize10,49 %0,49 %  
když mi něco v šatníku schází10,49 %0,49 %  
Koupim na co zrovna narazim, reklamy mne neovlivnuji. 10,49 %0,49 %  
vůbec nevnímám reklamy - jsou jen podvodem na běžné lidi10,49 %0,49 %  
moje nálada10,49 %0,49 %  
samotná potřeba nového oděvu10,49 %0,49 %  

Graf

10. Co považujete za důležité ohledně technického provedení internetového obchodu? Přiřaďte váhu jednotlivým atributům v závislosti na jejich důležitosti.

1= velmi důležité; 5 = nepodstatné

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
přehlednost1.2490.372
snadná manipulace1.6930.535
zapamatovatelná doména2.5120.962
komplexní fotogalerie zboží1.4020.485
rychlost1.8130.605

Graf

11. Jaké služby by podle Vás měly být poskytovány či nabízeny v rámci internetového prodeje oděvů?

Můžete zvolit více odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
poštovné zdarma při nákupu nad 800 Kč16178,54 %78,54 %  
osobní odběr zboží13666,34 %66,34 %  
časté slevové akce na zboží13465,37 %65,37 %  
platba kartou13264,39 %64,39 %  
zaslání zboží na dobírku11556,1 %56,1 %  
prodloužená možnost vrácení nenošeného zboží10249,76 %49,76 %  
věrnostní program9244,88 %44,88 %  
telefonická podpora (call centrum)7335,61 %35,61 %  
expresní dodání7134,63 %34,63 %  
platba prostřednictvím jiných kanálů (Paypal, PaySec atd.)6632,2 %32,2 %  
zasílání informačních emailů - newsletterů3517,07 %17,07 %  
mobilní aplikace pro chytré telefony2914,15 %14,15 %  

Graf

12. V jaké přibližné částce jste za uplynulý rok uskutečnili nákup oděvů po internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 2 000 Kč7938,54 %38,54 %  
na internetu nenakupuji4622,44 %22,44 %  
2 000 - 5 000 Kč3919,02 %19,02 %  
5 000 - 9 000 Kč2110,24 %10,24 %  
více než 9 000 Kč209,76 %9,76 %  

Graf

13. Používáte některý z porovnávacích internetových serverů (služeb) umožňujících vyhledání zboží v závislosti na výši ceny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Heureka.cz13465,37 %65,37 %  
ne, nepoužívám5526,83 %26,83 %  
Zbozi.cz4521,95 %21,95 %  

Graf

14. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 25 let10953,17 %53,17 %  
26 - 304019,51 %19,51 %  
18 - 20 let2311,22 %11,22 %  
více2210,73 %10,73 %  
méně než 18 let115,37 %5,37 %  

Graf

15. Jste muž či žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jsem žena15374,63 %74,63 %  
jsem muž5225,37 %25,37 %  

Graf

16. Jaké je Vaše zaměstnání? Prosím napište.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student5828,29 %28,29 %  
Studentka94,39 %4,39 %  
střední management31,46 %1,46 %  
účetní31,46 %1,46 %  
studuji31,46 %1,46 %  
Designer31,46 %1,46 %  
prodavačka20,98 %0,98 %  
Prodejní asistentka20,98 %0,98 %  
-20,98 %0,98 %  
Manager20,98 %0,98 %  
ostatní odpovědi Recepční
administrativa
Programátor
Studentka VŠ
studuji vysokou školu
student VŠ
nezaměstnaný
pravnicka
žádné
doktorand
rodičovská dovolená
zaměstnanec mediální agentůry
manažerka
sekretariát
prodavač-logistik Sportisimo
sale assistant
student vysoké školy
dentální asistentka
prodejce šperků
asistentka prodeje Mango
Finance / Ucetnictvi
bussinesman
Sale assistant Mango
zástupce manažera v kině
studentka, brigádně administrátorka oddělení Procurement
student,brigádník
Studen
prostý pobíječ much
MD
Vrchní polikač semene ve firmě vykuř.to
referent zaměstnanosti
administrativní pracovník
bohužel nepracuji
student student
Krupiérka
pracuji ve službách
VŠE
pokladní
učitelka hudby
student střední školy
pohostinství
Consultant
Web Developer
IT admin
Manažer firmy
student, občas brigáda
IT Analyst
Software Architect & Project Manager
.Net developer
Product manager
finanční controller
Knihovnice
programátorka
personalistka
Knihovník, Student
E-commerce coordinator
pedagog
Admin
investor
marketing
Nemám
mateřská dovolená
management ICT
materska dovolena
Dělnice ve strojírenské výrbě
Dispečerka
uklízečka
dělnice
Všeobecná sestra
Student cekajici na promoci a hledajici praci
Podnikatel
OSVČ
tester
Technik
delnik
/
v soukromém sektoru
Informační specialista
Projektový manažer
Personalista
Studuji :-)
státní zaměstnanec
finanční konzultantka
Stavební koordinátor
HR Specialist
sekretářka
Kuchařka
Práce ve fast foodu. Na nakupování oblečení mi nezbývá čas, takže začínám nakupovat přes internet. Vždycky se jen můžu modlit, aby to byla správná velikost, když si to nemůžu vyzkoušet. A taky kvalita látky. Bonprix stojí v tomhle za prd!
referent
Studentka osmiletého gymnázia
vstupařka v účetní firmě
Obchodní zástupce
Sedím na pobočce České pojišťovny, předtím jsem dělala technologa v kovovýrobě, což mě bavilo víc, ale nebylo tam tolik peněz
referentka
momentálně mateřská dovolená
kancelářská krysa
učitelka MŠ
hajná
Informační technologie
farmaceutický reprezentant
Bez zaměstnání
učitelka
zdravotní sestra
zaměstnanec
bankéřka
Studujici
učitel SŠ
asistentka
student, recepční
pracující student
area coach
úředník
Markating Specialist
středoškolský učitel
11857,56 %57,56 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Preferujete nákup oděvů prostřednictvím internetu, či raději nakupujete v kamenných obchodech?

  • odpověď internet:
    • 9.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi zvolil/(a) jsem internet na otázku 2. Změnila by se Vaše odpověď na první otázku za předpokladu, že byste vzali do úvahy fakt, že prostřednictvím internetového obchodu nakoupíte minimálně rovnocenně kvalitní a módní, avšak mnohonásobně levnější oděvy?

3. Jaké jsou Vaše priority, co se týče oděvů a obuvi? Přiřaďte prosím jednotlivým atributům váhu dle jejich důležitosti.

  • odpověď cena=1:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi naprosto rozhodujícím (nakupuji dle výše ceny) na otázku 4. Do jaké míry je pro Vás cena určujícím parametrem?

11. Jaké služby by podle Vás měly být poskytovány či nabízeny v rámci internetového prodeje oděvů?

  • odpověď zaslání zboží na dobírku:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 18 let na otázku 14. Kolik je Vám let?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Preferujete nákup oděvů prostřednictvím internetu, či raději nakupujete v kamenných obchodech?

2. Změnila by se Vaše odpověď na první otázku za předpokladu, že byste vzali do úvahy fakt, že prostřednictvím internetového obchodu nakoupíte minimálně rovnocenně kvalitní a módní, avšak mnohonásobně levnější oděvy?

3. Jaké jsou Vaše priority, co se týče oděvů a obuvi? Přiřaďte prosím jednotlivým atributům váhu dle jejich důležitosti.

4. Do jaké míry je pro Vás cena určujícím parametrem?

5. Dáváte někdy přednost ceně před kvalitou oděvů?

6. Jaké oděvy se nachází ve Vašem šatníku?

7. Kolik v průměru utratíte měsíčně za nákup oděvů a obuvi?

8. Patříte mezi uživatele sociální sítě Facebook? Pokud ano, kolik času zde trávíte?

9. Která z těchto možností je pro Vás nejčastějším impulsem či inspirací pro nákup nového oděvu?

10. Co považujete za důležité ohledně technického provedení internetového obchodu? Přiřaďte váhu jednotlivým atributům v závislosti na jejich důležitosti.

11. Jaké služby by podle Vás měly být poskytovány či nabízeny v rámci internetového prodeje oděvů?

12. V jaké přibližné částce jste za uplynulý rok uskutečnili nákup oděvů po internetu?

13. Používáte některý z porovnávacích internetových serverů (služeb) umožňujících vyhledání zboží v závislosti na výši ceny?

14. Kolik je Vám let?

15. Jste muž či žena?

16. Jaké je Vaše zaměstnání? Prosím napište.

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Preferujete nákup oděvů prostřednictvím internetu, či raději nakupujete v kamenných obchodech?

2. Změnila by se Vaše odpověď na první otázku za předpokladu, že byste vzali do úvahy fakt, že prostřednictvím internetového obchodu nakoupíte minimálně rovnocenně kvalitní a módní, avšak mnohonásobně levnější oděvy?

3. Jaké jsou Vaše priority, co se týče oděvů a obuvi? Přiřaďte prosím jednotlivým atributům váhu dle jejich důležitosti.

4. Do jaké míry je pro Vás cena určujícím parametrem?

5. Dáváte někdy přednost ceně před kvalitou oděvů?

6. Jaké oděvy se nachází ve Vašem šatníku?

7. Kolik v průměru utratíte měsíčně za nákup oděvů a obuvi?

8. Patříte mezi uživatele sociální sítě Facebook? Pokud ano, kolik času zde trávíte?

9. Která z těchto možností je pro Vás nejčastějším impulsem či inspirací pro nákup nového oděvu?

10. Co považujete za důležité ohledně technického provedení internetového obchodu? Přiřaďte váhu jednotlivým atributům v závislosti na jejich důležitosti.

11. Jaké služby by podle Vás měly být poskytovány či nabízeny v rámci internetového prodeje oděvů?

12. V jaké přibližné částce jste za uplynulý rok uskutečnili nákup oděvů po internetu?

13. Používáte některý z porovnávacích internetových serverů (služeb) umožňujících vyhledání zboží v závislosti na výši ceny?

14. Kolik je Vám let?

15. Jste muž či žena?

16. Jaké je Vaše zaměstnání? Prosím napište.

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Fleissigová, K.Internetový obchod s oblečením (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://internetovy-obchod-s-oblecen.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.