Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Tento dotazník je zcela anonymní a sesbíraná data budou sloužit jako podklad pro moji diplomovou práci, jejíž téma je: " Internetový obchod v ČR". Cílem tohoto dotazníkového šetření je zjistit Vaše postoje k nakupování online a Váš názor na nejnovější trendy v tomto oboru. Vyplnění dotazníku Vám zabere přibližně 5 minut. Předem Vám děkuji za Váš čas a ochotu.
Odpovědi respondentů
1. Zakoupil(a) jste již v minulosti nějaký produkt online?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → otázka č. 27].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
590
97,52 %
97,52 %
Ne
15
2,48 %
2,48 %
2. Kolik hodin denně strávíte na internetu?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
3
76
12,88 %
12,56 %
5
72
12,2 %
11,9 %
2
61
10,34 %
10,08 %
4
53
8,98 %
8,76 %
6
39
6,61 %
6,45 %
8
38
6,44 %
6,28 %
10
27
4,58 %
4,46 %
1
20
3,39 %
3,31 %
12
8
1,36 %
1,32 %
7
8
1,36 %
1,32 %
ostatní odpovědi
9 1 hodinu 3-4 2-3 pět tři čtyři dvě hodně 14 4 hodiny hodinu 4-5 5 hodin cca 3 hodiny 24 1-2 dvě hodiny 15 2 hodiny 3 hodiny 4hodiny 18 2 - 3 deset 10h cca 5 příliš 8 - 11 (v práci :) ) 30min. až 3 hodiny cca 1 10 a více min. 6 hod cca 1/2 hodiny cca 3 hodiny. 6 a více max 1 1 hod. 3hodiny 2 hod. 19 pět hodin jednu až dvě 2 až 3 jedna hodina 3-10 jelikoz s nim pracuji,tak i 8h denne. o vikendech circa 2 průměrně 2 hodiny 3-12 cca 2-3 hodiny liší se, řádově v hodinách průměrně dvě až tři přibližně 5 hod Asi kolem 8 hodin, ale většinou z toho jsou 2-4h pracovně někdy žádnou, někdy 2, někdy 10...pokaždé jinak Až 8 hodin. 6h 4-6 hodin sedm 3-5 až 5 i více 5-6 cha, nooo dost :D v průměru tak 2 hodiny Tři hodiny. ve všední dny 5-10 hodin, o víkendech vyjímečně 6 hodin 1 - 2 hodně :-D tak 6-7 vice nez je zdravo 8+ Okolo jedné hodiny 5min až 5hod Skoro celý den, mám internet i v mobilu, mnoho ale dělá to, že jsem student a neustále hledám nějaké informace. asi 6 hodin 10 hodin aktivně, připojená jsem ale permanentně Asi tak 3 hodně, tak 5 minimálně Osm hodin 3 i více 5-7 cca 10h Běžně asi 3 až 4 hodiny nepravidelně 2-4 1 hod různě, 0-10 hod 5 (část pracovně, část soukromě) 4-6 max. 2 hod. dvě až tři 3 hod půl hodiny cca 6 hodin 1-2h několik 2-více jednu Jsem na internetu průběžně celý den, podle potřeby. 5-6 hodin 6-8 průměrně 6 hodin 1,5 2-3 hodiny cca 1 hodinu max. 0,5 cca 3 deset hodin bohužel víc, než by bylo vhodné pět až šest 10 hodin 20minut 20 Když beru v potaz své zaměstnání tak přes cca 6-8 hodin. maximálně hodinu 2 - 3 h 8 - 10 14h 3 hodiny, průměrně tři 2-10 hod 0,5-1 hod 1-5 16 minimálně 5 hodin jedna až dvě hodně :-D někdy 2 někdy i 5 8 hodin Od hodiny po 3 hod. 6+ 2h 5-8 nesleduji
188
31,86 %
31,07 %
3. Jak často využíváte tato zařízení pro nakupování online?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
4. Jak často nakupujete online?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Minimálně jednou za měsíc
218
36,95 %
36,03 %
Minimálně jednou za čtvrtletí
198
33,56 %
32,73 %
Minimálně jednou za pololetí
65
11,02 %
10,74 %
Minimálně jednou za rok
55
9,32 %
9,09 %
Minimálně jednou za týden
52
8,81 %
8,6 %
Nenakupuji online
2
0,34 %
0,33 %
5. Co nejčastěji nakupujete online?
Lze vybrat více možností
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vstupenky a lístky (např. do kina, divadla, na koncerty)
317
53,73 %
52,4 %
Textil, obuv a módní doplňky
316
53,56 %
52,23 %
Knihy
268
45,42 %
44,3 %
Jízdenky a letenky
242
41,02 %
40 %
Ostatní elektroniku (např. telefony, tablety, fotoaparáty)
229
38,81 %
37,85 %
Počítače a příslušenství (např. stolní počítače, notebooky, veškerý hardware a software)
220
37,29 %
36,36 %
Drogerii, kosmetiku a parfémy
195
33,05 %
32,23 %
Domácí elektroniku (např. tv, radio, DVD přehrávače)
146
24,75 %
24,13 %
Léky, vitamíny a doplňky stravy
133
22,54 %
21,98 %
Bílé elektrospotřebiče (např. pračky, myčky, lednice)
109
18,47 %
18,02 %
Nábytek a doplňky pro domácnosti (např. jídelní stoly, židle, gauče, vázy, sochy, koberce)
77
13,05 %
12,73 %
Filmy a muziku (např. na CD, DVD, Blue-ray)
75
12,71 %
12,4 %
Potraviny
55
9,32 %
9,09 %
Zahradní vybavení a nářadí (např. zahradní nábytek, sekačky, kladiva, pily)
53
8,98 %
8,76 %
Hračky
3
0,51 %
0,5 %
Pobyty
2
0,34 %
0,33 %
Potřeby pro zvířata
2
0,34 %
0,33 %
zájezdy
2
0,34 %
0,33 %
Víno
2
0,34 %
0,33 %
chovatelské potřeby
2
0,34 %
0,33 %
sportovní potřeby
2
0,34 %
0,33 %
chvatelské pomůcky a krmivo
1
0,17 %
0,17 %
autosedačky, vybavení pro dítě, dovolené apod.
1
0,17 %
0,17 %
Drahé kovy
1
0,17 %
0,17 %
stavebniny
1
0,17 %
0,17 %
akcie
1
0,17 %
0,17 %
materiál a pomůcky pro své podníkání - bižuterní komponenty, obalové materiály
1
0,17 %
0,17 %
cyklodoplňky všeho druhu
1
0,17 %
0,17 %
hobby věci - vlny,příze,barvy,látky,potřeby k cukrařině
1
0,17 %
0,17 %
slevy na cestování,zážitky...
1
0,17 %
0,17 %
pro psa, na zuby
1
0,17 %
0,17 %
PC hry
1
0,17 %
0,17 %
Sportovní zařízení, vybavení, oblečení
1
0,17 %
0,17 %
Autorské výrobky
1
0,17 %
0,17 %
sběratelské předměty :)
1
0,17 %
0,17 %
Deskové hry
1
0,17 %
0,17 %
dětskou výživu
1
0,17 %
0,17 %
drobné pojištění (cestovní)
1
0,17 %
0,17 %
Kigurumi, manga
1
0,17 %
0,17 %
to co zrovna potřebuji
1
0,17 %
0,17 %
Kontaktni cocky, krmivo pro psa
1
0,17 %
0,17 %
Kontaktní čočky
1
0,17 %
0,17 %
PC/konzolové hry
1
0,17 %
0,17 %
sluzby, bizuteriu
1
0,17 %
0,17 %
vše možné, naposledy držák SPZ na auto
1
0,17 %
0,17 %
dovolená
1
0,17 %
0,17 %
doplňky do domácnosti a další vychytávky
1
0,17 %
0,17 %
jídlo pro kočku
1
0,17 %
0,17 %
Vybavení domácnosti (nádobí,...)
1
0,17 %
0,17 %
Aplikace
1
0,17 %
0,17 %
sport
1
0,17 %
0,17 %
věci pro mimčo
1
0,17 %
0,17 %
potřeby pro sport (jezdecké vybavení)
1
0,17 %
0,17 %
zážitkové poukazy, zimní vybavení, sportovní vybavení
1
0,17 %
0,17 %
Vybavení dílny
1
0,17 %
0,17 %
stavební materiál, nářadí do dílny, hračky
1
0,17 %
0,17 %
krmiva, pamlsky, stelivo atd.
1
0,17 %
0,17 %
granule pro psa
1
0,17 %
0,17 %
veskere detske zbozi
1
0,17 %
0,17 %
dekorace, svíčky
1
0,17 %
0,17 %
hračky a hry pro děti
1
0,17 %
0,17 %
dovolenou , slevomaty
1
0,17 %
0,17 %
různě
1
0,17 %
0,17 %
btc
1
0,17 %
0,17 %
Zlato, stříbro
1
0,17 %
0,17 %
jízdenky
1
0,17 %
0,17 %
Sportovní nářadí
1
0,17 %
0,17 %
ATRAKCE
1
0,17 %
0,17 %
speciální pomůcky na pečení
1
0,17 %
0,17 %
květiny
1
0,17 %
0,17 %
autodoplňky, autodíly
1
0,17 %
0,17 %
krmivo pro psy - granule i maso
1
0,17 %
0,17 %
semena exotických rostlin
1
0,17 %
0,17 %
Krmivo a potřeby pro zvířata
1
0,17 %
0,17 %
erotické pomůcky
1
0,17 %
0,17 %
elektronické součástky DIY
1
0,17 %
0,17 %
kuchyňské potřeby
1
0,17 %
0,17 %
dekorace
1
0,17 %
0,17 %
Prislusenstvi
1
0,17 %
0,17 %
krmivo pro morče
1
0,17 %
0,17 %
metráž, galanterii
1
0,17 %
0,17 %
doplňky k hudebním nástrojům
1
0,17 %
0,17 %
hračky, zahradní rostliny
1
0,17 %
0,17 %
pro psa (krmivo, obojky, vodítka, oblečky,...)
1
0,17 %
0,17 %
to co potřebuji
1
0,17 %
0,17 %
Anime věci(figurky,cosplay)
1
0,17 %
0,17 %
Krmení pro psy (granule i mražené maso), doplňky stravy, vitamíny a veterinární přípravky, také další potřeby pro psy, ale jen u solidních prověřených prodejců, se kterými mám dobrou zkušenost
1
0,17 %
0,17 %
krmivo pro psa
1
0,17 %
0,17 %
Sběratelské předměty
1
0,17 %
0,17 %
6. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu online?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
7. Setkal(a) jste se již s některými z uvedených záležitostí při nákupu v určitém eshopu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Špatná komunikace s eshopem
234
39,66 %
38,68 %
Nesetkal(a) jsem se z žádným z uvedených problémů
195
33,05 %
32,23 %
Kvalita doručeného zboží
162
27,46 %
26,78 %
Produkt nebyl dodán
142
24,07 %
23,47 %
Doručení jiného než objednaného zboží
116
19,66 %
19,17 %
Falešné / klamavé informace o produktu
89
15,08 %
14,71 %
Problémy s reklamací (např. nerespektování záruční lhůty nebo nevrácení peněz za zboží)
70
11,86 %
11,57 %
Neočekávaná výdaje (např. skryté poplatky, změny ceny)
37
6,27 %
6,12 %
Neoprávněné užití Vašich osobních údajů
35
5,93 %
5,79 %
Nedodržení doby dodání
1
0,17 %
0,17 %
jiný produkt dodán
1
0,17 %
0,17 %
dodání pozdější než bylo deklarováno
1
0,17 %
0,17 %
storno objednávky ze strany obchodu z důvodu nedostupnosti zboží
1
0,17 %
0,17 %
"strata" doporucenej zasielky na poste - nemoznost vymoct si od posty tovar ani peniaze
1
0,17 %
0,17 %
Objednala jsem si zboží, které nebylo na skladě
1
0,17 %
0,17 %
Doručení neúplného zboží
1
0,17 %
0,17 %
delší dodací lhůta
1
0,17 %
0,17 %
Dnes se mi snažili předat nižší řadu výrobku, přestože na základě jejich mylné informace, že mají požadovaný výrobek na skladě, nabídli za stejnou cenu výrobek vyšší řady.
1
0,17 %
0,17 %
Protichůdné dodací lhůty mezi slevovým portálem a e-shopem
1
0,17 %
0,17 %
Produkt nebyl na skladě
1
0,17 %
0,17 %
Nevyřízení objednávky (platba neproběhla, měla být až při dodání zboží, takže nulová škoda, pouze neseriozní jednání a nulová komunikace. Stalo se to ale jen jednou a už to je dávno)
1
0,17 %
0,17 %
nakupuji jen v osvědčených eschopech.
1
0,17 %
0,17 %
problémy s doručovací službou
1
0,17 %
0,17 %
neúplné informace o produktu (ne klamavé)
1
0,17 %
0,17 %
předem zaplacené zboží přivezli na dobírku, odmítla jsem převzetí, po komunikaci s eshopem vše napravili
1
0,17 %
0,17 %
Dostupnost zboží jiná než inzerovaná
1
0,17 %
0,17 %
8. Jak obvykle postupujete v případě nákupů online?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Využívám internetových vyhledávačů (Google, Seznam) nebo srovnávačů cen (Heureka, Zbozi) a poté porovnávám jednotlivé nabídky jednotlivých eshopů
288
48,81 %
47,6 %
Mám několik svých oblíbených eshopů, se kterými mám dobré zkušenosti a ve kterých výhradně nakupuji
224
37,97 %
37,02 %
Nakupuji v eschopech, které mají dobré reference na internetu od ostatních zákazníků
33
5,59 %
5,45 %
Nakupuji v eshopech, které mi doporučí moji známí
12
2,03 %
1,98 %
Nakupuji v eshopech, jejichž reklama mě zaujme / přesvědčí
10
1,69 %
1,65 %
jde-li 2 & 4; u jízdenek/ vstupenek není na výběr
1
0,17 %
0,17 %
jako první navštívím své oblíbené e-shopy, pokud hledané zboží žádný z nich nemá, obrátím se na vyhledávače
1
0,17 %
0,17 %
Chodí mě nabídky a podle nich nakupuji hodně ve slevách
1
0,17 %
0,17 %
hledam levny eshop s osobnim vyzvednutim zdarma v praze
1
0,17 %
0,17 %
mají to, co potřebuju
1
0,17 %
0,17 %
První 4 uvedené možnosti, podle toho co nakupuji.
1
0,17 %
0,17 %
Mám oblíbené eshopy, pokud potřebuji něco ze sortimentu, který standardně nenakupuji, používám google nebo heureku
1
0,17 %
0,17 %
nakupuji ve svých oblíbených eshopech a občas nakoupím i jinde (pokud je nabídka výhodná nebo zboží jinde nemají)
1
0,17 %
0,17 %
Nakupuji u firem, kde jsem již někdy nakoupil ve fyzicky existující provozovně (popř. někdo z mého okolí)
1
0,17 %
0,17 %
kombinace odpovědi 1 a 2 (oblíbené obchody a Google 50:50)
1
0,17 %
0,17 %
Nakupuji jak ve svých oblíbených tak v těch, které mají dobré reference
1
0,17 %
0,17 %
kombinace možností A a B
1
0,17 %
0,17 %
kombinace všeho
1
0,17 %
0,17 %
nejdříve srovnávače cen a poom podle referencí obchodu
1
0,17 %
0,17 %
prověřím si možné dosstupné informace
1
0,17 %
0,17 %
ach, naucte se umožnit mi vice odpovědi OMG. 1 a 2 . . .
1
0,17 %
0,17 %
Jak kdy. Mám své oblíbené, ale nebráním se ani nákupu jinde. Rozhoduje hlavně cena, sortiment, cena dopravy, možnosti platby atd.
1
0,17 %
0,17 %
Používám srovnávače, kde si najdu rezence a výrobek si vyberu. Pak mám ale okruh svých oblíbených obchodů, zboží pak zakoupím, kde ho mají nejlevnější.
1
0,17 %
0,17 %
kombinace vyhledávání a ověřených obchodů
1
0,17 %
0,17 %
Heureka a reference
1
0,17 %
0,17 %
Mám své favority, ale nakoupím i jinde. Vyhledávače samozřejmě používám, ale ne ty co hledají ve "sponzorovaných" nabídkách (Zboží.cz, Google nákupy atd). Hledám tam sice také, ale zdaleka ne jen tam, protože obsahují jen zaplacenou reklamu :)
1
0,17 %
0,17 %
záleží na objednávce - někdy v oblíbených eshopech, někdy vyhledávání, někdy podle doporučení známých
1
0,17 %
0,17 %
nakupuji tam kde to potřebuji
1
0,17 %
0,17 %
9. Jak často využíváte následující možnosti doručení zboží?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
10. Jak často využíváte následující možnosti plateb za zboží?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
11. Kolik peněz ročně jste přibližně utratil(a) za nákupy online?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Od 1 000 Kč do 10 000 Kč
319
54,07 %
52,73 %
Od 10 000 Kč do 20 000 Kč
124
21,02 %
20,5 %
Od 20 000 Kč do 50 000 Kč
83
14,07 %
13,72 %
Do 1 000 Kč
32
5,42 %
5,29 %
Více než 50 000 Kč
28
4,75 %
4,63 %
Nic
4
0,68 %
0,66 %
12. Jaký způsob přihlášení preferujete, když nakupujete online?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Bez registrace (jednorázový nákup)
357
60,51 %
59,01 %
Registraci
209
35,42 %
34,55 %
Přihlášení pomocí sociálních sítí (např. Facebook, Google)
24
4,07 %
3,97 %
13. Sledujete nejnovější trendy v nakupování online?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
462
78,31 %
76,36 %
ano
128
21,69 %
21,16 %
14. Vítáte rozšiřování aktivit maloobchodních řetězců o prodej na internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
359
60,85 %
59,34 %
Je mi to jedno
207
35,08 %
34,21 %
Ne
24
4,07 %
3,97 %
15. Využíváte mobilní aplikace a čtečky?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
16. Jaký je Váš postoj k serverům zabývající se sdílením produktů (např. automobilů, oblečení nebo třeba chatek a letních sídel)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevyužívám je a ani v budoucnosti nebudu
304
51,53 %
50,25 %
Zatím je nevyužívám, ale v budoucnosti o tom budu uvažovat
221
37,46 %
36,53 %
Již využívám řadu těchto serverů
65
11,02 %
10,74 %
17. Oslovují Vás cílené nabídky (nabídky šité na míru), které dostáváte od eshopů?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
451
76,44 %
74,55 %
ano
139
23,56 %
22,98 %
18. Ocenil(a) byste, kdyby eshopy více nabízely možnost 3D náhledů / 3D prohlídek produktů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
319
54,07 %
52,73 %
Je mi to jedno
158
26,78 %
26,12 %
Produkt si raději prohlédnu a "ošahám" v kamenném obchodě
113
19,15 %
18,68 %
19. Využíval(a) byste možnosti doručení produktu v den objednání (či dokonce v tu samou hodinu, co byl produkt objednán) např. pomocí létajících dronů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano - ale jen výjmečně
265
44,92 %
43,8 %
Ne
183
31,02 %
30,25 %
Ano - velice často
142
24,07 %
23,47 %
20. Kolik času denně strávíte na sociálních sítích?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2
67
11,38 %
11,07 %
0
46
7,81 %
7,6 %
1
43
7,3 %
7,11 %
3
26
4,41 %
4,3 %
2 hodiny
25
4,24 %
4,13 %
4
18
3,06 %
2,98 %
1 hodinu
16
2,72 %
2,64 %
hodinu
12
2,04 %
1,98 %
5
11
1,87 %
1,82 %
1h
8
1,36 %
1,32 %
ostatní odpovědi
žádný půl hodiny 6 3 hodiny 2h 10 1 hodina hodně 2 hod 30 minut 8 málo 10 minut nula 1 hod 15 minut 5 hodin 3 h 3h 1hodina 1-2 6h nepoužívám sociální sítě 15 min 4 hodiny 20 minut 6 hodin Jak kdy 1,5 několik minut 30 min 5 minut 2-3 hodiny 3 hod pět dvě tři 8 hodin 9 10min 0,5 do 1 hodiny cca 1 čtyři 5h zhruba hodinu Pár minut denně 10 min vůbec 0 sekund 0.5 hod 30min až 3 hodiny 0 - žádné soc. sítě nevyužívám nepoužívám soc site 1/ 4 hod sociální sítě nepoužívám. 15 min. 0-2 minuty 3 hodiny minimálně 1 hodina max hodinu až dvě do 1hod. asi půl hodiny až hodinu 19 0,5 hod 2,5 žádnou 1/2 hodiny Podle nálady-někdy hodinu za týden, někdy hodinu každý den v týdnu... nepoužívám 1 až 2 hodiny hodina 0 (nevyužívám sociální sítě) 3hod 25 h méně než hodinu průměrně hodinu 0.5 hodiny 1-2h 1-3 7 nevyužívám 2 HODINY MAX pět hodin nevyužívám je nesleduju to Většinou max. 1h 1 hod. viz otázka č. 2, pokaždé jinak 4h 6 h 15 0 hodin tři hodiny 3-5 hodin 5-15 min 30 - 60 minut 1hodinu 10-20 min méně jak hodinu dvě hodiny? snad :D Pár minut. vůbec nevyužívám 12 tak 6-7 mnoho hodina denně max 01 trochu 12 hodin Okolo 30ti minut velmi málo Většinu, jsem student a vyhledávám informace, radím se s ostatními, ... cca 1 hodinu asi 1,5 hodiny 3-4 hodiny cca 6 hodin minimum, když mi někdo píše, messenger mě upozorní, jinak je nepotřebuji 18 dvacet minut skoro cely den 1hoďku Běžně 2-3 hodiny max. 1 hod. nejsem registrován na soc. síti 1h - až moc 15min 1 - 2 hodiny To se nedá specifikovat. Na mobilu mám nastavené upomínky a ve chvíli, když se mobil upomene nebo něco potřebuji, tak to jednorázově zkontroluji. někdy hodinu cca 20 minut max. 2 hod. jednu hodinu 0,5h méně než 1h 1hod 10 minut, mozna ani ne fakt si to nemerim!! skoro žádný Žádný. 0,25 2-3hodiny ani minutu 2hodiny max. půl hodiny Málo. Chodím tam jen příležitostně, na skok. Více času trávím například na Team Speaku při hraní online her v herním klanu. 3 hodiny max nic Víc než bych chtěl 3hodiny deset hodin 10h těžko říct, ale asi by bylo vhodné to omezit nevyužívám sociální sítě nula hodin 4 h 10minut Žádné sociální sítě nepoužívám. 8 h Žádný, protože sociální sítě nepoužívám. 1 h facebook nemám, Google+ sice jo, ale nevyužívám ho a na twittru a instagramu pouze sleduji, takže nevím jestli se to počítá :) dejme tomu přerušovanou hodinu denně jakořo asocíl nevyužívám sociální sítě. ;o) max 1 jednu patnáct minut minimum Bývám na androidu online skoro celý den 5 h 5 min. týdně 2hod málo 15-25 min.? cca 1 hod. 3-5 1h-2h 1 - 2 hod několik hodin max 30min patnáct minut maximálně 2 minuty. 20-60 minut 2+ h Málo, ale to neznamená že nejsem ve spojení s kamarády - tedy těmi opravdovými, ne s těmi které mám jen virtuálně - na Facebooku :) S kamarády jsem ve spojení například pomocí Team Speaku a podobně. 4-6 5 hodin i více 0-30 minut nesleduji 30minut 10 minut. é,5 nechodím tam, je to jen ztráta času 24 4 hodiny denně 2 hodinz 7 hodin 2hod.
317
53,82 %
52,4 %
21. Jaký je Váš názor na to, že sociální sítě (např. Facebook a Twitter) plánují prodej přímo na svých sítích?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Není to dobrý nápad - už teď mě na sociálních sítích obtěžuje velké množství reklamních sdělení
292
49,49 %
48,26 %
Je mi to jedno
189
32,03 %
31,24 %
Asi to vyzkouším
93
15,76 %
15,37 %
Je to výborný nápad - už se nemohu dočkat
16
2,71 %
2,64 %
22. Slyšel(a) jste někdy výraz "Gamification" tzn. podpora prodeje pomocí her a soutěžení?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
490
83,05 %
80,99 %
ano
100
16,95 %
16,53 %
23. Věk:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
24
46
7,8 %
7,6 %
22
45
7,63 %
7,44 %
23
45
7,63 %
7,44 %
25
41
6,95 %
6,78 %
21
36
6,1 %
5,95 %
26
26
4,41 %
4,3 %
20
23
3,9 %
3,8 %
27
17
2,88 %
2,81 %
19
17
2,88 %
2,81 %
32
17
2,88 %
2,81 %
ostatní odpovědi
18 31 42 17 28 33 15 36 49 50 48 30 38 40 43 34 35 16 39 47 45 56 53 55 37 14 29 44 46 52 60 66 58 61 51 63 57 68 59 64 pětadvacet let 1/3 21,9 čtyřicetdevět 41 dvacetčtyři dvacetdva 19 let 25 let 24 let 72 šedesáttři padesát sedmdesát šedesátsedm čtyřicet pět 60< 62 čtyřicet tři šedesát osm dvacet šedesátpět padesátdva třicet sedm 65 Dvacet pět 60-70 dvacetpět 15-16
277
46,95 %
45,79 %
24. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
400
67,8 %
66,12 %
Muž
190
32,2 %
31,4 %
25. Nejvyšší dosažené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Středoškolské - s maturitou (včetně vyššího odborného)
265
44,92 %
43,8 %
Vysokoškolské - bakalařské
131
22,2 %
21,65 %
Vysokoškolské - inženýrské a Magisterské
109
18,47 %
18,02 %
Základní
45
7,63 %
7,44 %
Středoškolské - bez maturity
27
4,58 %
4,46 %
Vysokoškolské - doktorské
13
2,2 %
2,15 %
26. Velikost obce, kde žijete:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1 000 000 a více
145
24,58 %
23,97 %
od 10 000 do 100 000
141
23,9 %
23,31 %
od 1 000 do 10 000
123
20,85 %
20,33 %
od 100 000 do 1 000 000
95
16,1 %
15,7 %
od 250 do 1 000
59
10 %
9,75 %
méně než 250
27
4,58 %
4,46 %
27. Jak často využíváte internet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Každý den
11
68,75 %
1,82 %
Několikrát týdně
4
25 %
0,66 %
Několikrát měsíčně
1
6,25 %
0,17 %
28. K připojení na internet využívám:
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
29. Jakým činnostem se nejčastěji věnujete na internetu?
Lze vybrat více možností
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Emailová komunikace
11
68,75 %
1,82 %
K připojení k sociálním sítím (např. Facebook, Twitter)
7
43,75 %
1,16 %
K poslechu radia / písniček a sledování filmů
7
43,75 %
1,16 %
Zjišťování aktuálního dění na zpravodajských portálech
6
37,5 %
0,99 %
Hraní her
5
31,25 %
0,83 %
Zjišťování informací o produktech
4
25 %
0,66 %
hledání odborbých informací - ekonomika, bydlení, cestování
1
6,25 %
0,17 %
30. Proč nenakupujete po internetu?
Lze vybrat více možností
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Obavy z neseriozního jednání obchodníků
7
46,67 %
1,16 %
Složitější reklamační řízení
7
46,67 %
1,16 %
Absence kontaktu se zbožím a prodejcem
6
40 %
0,99 %
Nakupování přes internet je komplikované
5
33,33 %
0,83 %
Placení dopravy
5
33,33 %
0,83 %
Obavy z posílání osobních údajů přes internet
4
26,67 %
0,66 %
Nerad(a) čekám na dodání zboží
2
13,33 %
0,33 %
zatím ještě nebyl důvod
1
6,67 %
0,17 %
31. Uvažujete v budoucnosti o nákupu zboží přes internet?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
8
53,33 %
1,32 %
ne
7
46,67 %
1,16 %
32. Věk:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Muž
9
60 %
1,49 %
Žena
6
40 %
0,99 %
34. Nejvyšší dosažené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Středoškolské - s maturitou (včetně vyššího odborného)
7
46,67 %
1,16 %
Vysokoškolské - bakalařské
3
20 %
0,5 %
Středoškolské - bez maturity
2
13,33 %
0,33 %
Vysokoškolské - inženýrské a magisterské
1
6,67 %
0,17 %
Základní
1
6,67 %
0,17 %
Vysokoškolské - doktorské
1
6,67 %
0,17 %
35. Velikost obce, kde žijete:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
od 10 000 do 100 000
6
40 %
0,99 %
od 250 do 1 000
3
20 %
0,5 %
1 000 000 a více
2
13,33 %
0,33 %
méně než 250
2
13,33 %
0,33 %
od 1 000 do 10 000
1
6,67 %
0,17 %
od 100 000 do 1 000 000
1
6,67 %
0,17 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
6. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu online?
odpověď Bezpečnost při nakládání s Vašimi osobními údaji=Velmi důležité:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Certifikáty kvality=Velmi důležité na otázku 6. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu online?
odpověď Bezproblémové vrácení zboží a reklamace=Velmi důležité:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 25. Nejvyšší dosažené vzdělání:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Certifikáty kvality=Velmi důležité na otázku 6. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu online?
odpověď Reference ostatních uživatelů na internetu=Důležité:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Minimálně jednou za pololetí na otázku 4. Jak často nakupujete online?
odpověď Výběr možností úhrady za zboží=Velmi důležité:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výběr možností doručení zboží=Velmi důležité na otázku 6. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu online?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 21 na otázku 23. Věk:
12. Jaký způsob přihlášení preferujete, když nakupujete online?
odpověď Bez registrace (jednorázový nákup):
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi od 250 do 1 000 na otázku 26. Velikost obce, kde žijete:
14. Vítáte rozšiřování aktivit maloobchodních řetězců o prodej na internetu?
odpověď Ano:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mobilní aplikace (např. Alza, Tesco)=K získávání informací na otázku 15. Využíváte mobilní aplikace a čtečky?
21. Jaký je Váš názor na to, že sociální sítě (např. Facebook a Twitter) plánují prodej přímo na svých sítích?
odpověď Není to dobrý nápad - už teď mě na sociálních sítích obtěžuje velké množství reklamních sdělení:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 25. Nejvyšší dosažené vzdělání:
25. Nejvyšší dosažené vzdělání:
odpověď Středoškolské - s maturitou (včetně vyššího odborného):
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 21 na otázku 23. Věk:
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Zakoupil(a) jste již v minulosti nějaký produkt online?
2. Kolik hodin denně strávíte na internetu?
3. Jak často využíváte tato zařízení pro nakupování online?
4. Jak často nakupujete online?
5. Co nejčastěji nakupujete online?
6. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu online?
7. Setkal(a) jste se již s některými z uvedených záležitostí při nákupu v určitém eshopu?
8. Jak obvykle postupujete v případě nákupů online?
9. Jak často využíváte následující možnosti doručení zboží?
10. Jak často využíváte následující možnosti plateb za zboží?
11. Kolik peněz ročně jste přibližně utratil(a) za nákupy online?
12. Jaký způsob přihlášení preferujete, když nakupujete online?
13. Sledujete nejnovější trendy v nakupování online?
14. Vítáte rozšiřování aktivit maloobchodních řetězců o prodej na internetu?
15. Využíváte mobilní aplikace a čtečky?
16. Jaký je Váš postoj k serverům zabývající se sdílením produktů (např. automobilů, oblečení nebo třeba chatek a letních sídel)
17. Oslovují Vás cílené nabídky (nabídky šité na míru), které dostáváte od eshopů?
18. Ocenil(a) byste, kdyby eshopy více nabízely možnost 3D náhledů / 3D prohlídek produktů?
19. Využíval(a) byste možnosti doručení produktu v den objednání (či dokonce v tu samou hodinu, co byl produkt objednán) např. pomocí létajících dronů?
20. Kolik času denně strávíte na sociálních sítích?
21. Jaký je Váš názor na to, že sociální sítě (např. Facebook a Twitter) plánují prodej přímo na svých sítích?
22. Slyšel(a) jste někdy výraz "Gamification" tzn. podpora prodeje pomocí her a soutěžení?
23. Věk:
24. Pohlaví:
25. Nejvyšší dosažené vzdělání:
26. Velikost obce, kde žijete:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Zakoupil(a) jste již v minulosti nějaký produkt online?
2. Kolik hodin denně strávíte na internetu?
3. Jak často využíváte tato zařízení pro nakupování online?
4. Jak často nakupujete online?
5. Co nejčastěji nakupujete online?
6. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu online?
7. Setkal(a) jste se již s některými z uvedených záležitostí při nákupu v určitém eshopu?
8. Jak obvykle postupujete v případě nákupů online?
9. Jak často využíváte následující možnosti doručení zboží?
10. Jak často využíváte následující možnosti plateb za zboží?
11. Kolik peněz ročně jste přibližně utratil(a) za nákupy online?
12. Jaký způsob přihlášení preferujete, když nakupujete online?
13. Sledujete nejnovější trendy v nakupování online?
14. Vítáte rozšiřování aktivit maloobchodních řetězců o prodej na internetu?
15. Využíváte mobilní aplikace a čtečky?
16. Jaký je Váš postoj k serverům zabývající se sdílením produktů (např. automobilů, oblečení nebo třeba chatek a letních sídel)
17. Oslovují Vás cílené nabídky (nabídky šité na míru), které dostáváte od eshopů?
18. Ocenil(a) byste, kdyby eshopy více nabízely možnost 3D náhledů / 3D prohlídek produktů?
19. Využíval(a) byste možnosti doručení produktu v den objednání (či dokonce v tu samou hodinu, co byl produkt objednán) např. pomocí létajících dronů?
20. Kolik času denně strávíte na sociálních sítích?
21. Jaký je Váš názor na to, že sociální sítě (např. Facebook a Twitter) plánují prodej přímo na svých sítích?
22. Slyšel(a) jste někdy výraz "Gamification" tzn. podpora prodeje pomocí her a soutěžení?
23. Věk:
24. Pohlaví:
25. Nejvyšší dosažené vzdělání:
26. Velikost obce, kde žijete:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.