Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > ISIC karta

ISIC karta

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Hana Janošková
Šetření:10. 03. 2009 - 17. 03. 2009
Počet respondentů:118
Počet otázek (max/průměr):17 / 12.35
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:45,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:48
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
mé jméno je Hana Janošková a jsem studentka 3. ročníku Ekonomické fakulty. Zpracovávám dotazník v rámci své bakalářské ráce, která se týká identifikačních průkazů ISIC, a tímto vás chci poprosit o spolupráci.

Vyplnění tohoto dotazníku je zcela anonymní a získaná data budou sloužit pouze pro účely mé bakalářské práce, která ve spolupráci se společností GTS Alive zajistí lepší a kvalitnější služby pro Vás.
Děkuji za váš čas a ochotu

Pokud není v dotazníku uvedeno jinak, označte vždy jen jednu odpověď.
 

Odpovědi respondentů

1. Jste student/ka:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [vysoké školyotázka č. 2, střední školy (prosím ukončete dotazník) → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysoké školy10790,68 %90,68 %  
střední školy (prosím ukončete dotazník)119,32 %9,32 %  

Graf

2. Vlatníne ISIC kartu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, ne (prosím ukončete dotazník) → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10194,39 %85,59 %  
ne (prosím ukončete dotazník)65,61 %5,08 %  

Graf

3. Jakým způsobem jste ISIC kartu získali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přes školu9998,02 %83,9 %  
v prodejní síti21,98 %1,69 %  

Graf

4. Jak často kartu ISIC používáte (kromě školních činností např. menza, knihovna)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [každý denotázka č. 5, 2-5x měsíčněotázka č. 5, 2-5x ročněotázka č. 5, 1x ročněotázka č. 5, nikdy (přejděte na otázku č.10)otázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2-5x měsíčně4443,56 %37,29 %  
2-5x ročně3938,61 %33,05 %  
1x ročně98,91 %7,63 %  
nikdy (přejděte na otázku č.10)54,95 %4,24 %  
každý den43,96 %3,39 %  

Graf

5. Jaká forma získávání informací o slevách vám nevíce vyhovuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z internetu6163,54 %51,69 %  
informace nevyhledávám1616,67 %13,56 %  
z časopisů88,33 %6,78 %  
od přátel88,33 %6,78 %  
z jejich informačních letáčků11,04 %0,85 %  
Informační leták při vydání revalidační známky 11,04 %0,85 %  
zjistit existenci slevy přímo v obchodě11,04 %0,85 %  

Graf

6. Kde získáváte informace o slevách?(můžete označit více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na internetových stránkách7072,92 %59,32 %  
od přátel5153,13 %43,22 %  
z časopisu Alive2425 %20,34 %  
informace nevyhledávám1919,79 %16,1 %  
z médií1616,67 %13,56 %  
z jiných zdrojů1313,54 %11,02 %  

Graf

7. Jaká forma reklamy je pro vás nejpřijatelnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet5456,25 %45,76 %  
noviny a časopisy1818,75 %15,25 %  
letáky1212,5 %10,17 %  
televize77,29 %5,93 %  
rádio22,08 %1,69 %  
žádná22,08 %1,69 %  
v obchodech11,04 %0,85 %  

Graf

8. Jaké slevy prostřednictvím karty ISIC nejčastěji využíváte? (můžete označit více odpovědí)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
slevy na vstupné7072,92 %59,32 %  
nakupování5355,21 %44,92 %  
stravování4142,71 %34,75 %  
doprava4142,71 %34,75 %  
kulturní akce3334,38 %27,97 %  
cestování3031,25 %25,42 %  
rekreace a sport1818,75 %15,25 %  
vzdělání1515,63 %12,71 %  
jiné22,08 %1,69 %  
nic22,08 %1,69 %  

Graf

9. Jakou konkrétní slevu jste prostřednictvím karty ISIC již využili?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

- luxor - student agency - subway - mcdonald - hudy sport, rockpoint

- na vstupné do galerií - při nákupu outdoor oblečení - při nákupu knížek...

- studentské slevy na vstupné v muzeích, památkách a pod. - v ČR i zahraničí (naposledy konkrétně 50% sleva na lístek do Opery Praha) - slevy pro studenty na jídlo (konkrétně naposledy Subway nebo pizzerie Einstein, Praha)

cestovani, sleva na vstupne, hospoda, nakupovani (sportovni potreby), vstupenka na koncert, jizdenka

cestování, vstupné, slevy na sportovní vybavení

Doprava Student agency

Doprava v meziměstských autobusech, muzea, výstavy, kulturní památky, slevy na knihy a učebnice, slevy na oblečení v obchodech (Sportisimo?)

HUDY sport, Sportisimo, Pizzeria Einstein

kino Cinestar...vstup

kino, vstupy na kulturni akce, nakup literatury, restaurace, navsteva squashe a posilovny, kupon na metro, piercing, tetovani

knihkupectví kino

knihkupectví

knihkupectví, čistírna, letenky

knihkupectví, lyžařské vleky, stravování (Eistein pizzerie) a určitě další.

knihy - učebnice i beletrie, slevy na vstupné -hrady, zámky, muzea....

MHD a nákup

na nákup knih

na stravování

na učebnice

nákup knih

nákup knih

nákup knih

nákup knih v Luxoru, cestování se Student agency

nakup knih, vstupne na hrad, zoo

nákup knížek v Luxoru se slevou

nakup v neoluxor knihkupectvi

nákup ve sportech,slevy v divadle

nakupovani sportovniho obleceni, v pizzerii, sleva vstupenek, zapujceni sportovniho naradi ...

permanentka . lyžování vstupenka do kina pizzerie vstupné (výstava)

Pizza 1+1 zdarma

Pizza 2za1, 10% v knihkupectví Luxor

Pouze si pres ni porizuju cestovni pojisteni

restaurace McDonald's, sleva na vstupné pevnost Josefov

sleva Mc Donalds, sleva vstupu na Výstavišti na Černé louce v Ostravě, sleva vstupu ZOO Ostrava

sleva na dopravu

sleva na knihy

sleva na knihy Luxor

Sleva na kravatu

Sleva na nákup v obchodě Rock point

Sleva na pizzu u Einsteina, Sleva na dopravu u Student Agency, Slevy na vstupné kamkoliv i v zahraničí

Sleva na sportovní oblečení

slevu na knihy, na elektroniku, na bowling

slevu na kulturní památky ČR

slevu na nákup oblečení, slevu na nákup knih, slevu na vstup do kina a do jeskyní

Slevu na vstup do hradů, zámků apod. Slevu při objednávce zboží z internetu.

slevu na vstupené

slevu v Luxoru při nákupu knih, v KFC ...

slevy na vstupné do kina, do muzea, sleva na čtvrtletku na mhd, sleva na knížky apod.

slevy na vstupném do muzeí, pizzerie Einstein(jednou a nikdy více!), slevy u Student Agency, knihkupectví

slevy v knihkupectvích, vstupné na kulturní akce (muzea, kina, divadla), pojištění na cestování do zahraničí

slevy ve vybraných pizzeriích a v kinech

Studentská sleva - muzeum, zoo apod.

šalinkarta, obědy v menze, levnější knihy, levnější oblečení, sportovní pomůcky, oblečené, levnější jízdné vlakem, autobusem

Vstup do bazenu

vstup do památek

Vstup na Spilas

vstupenka do kina, na fotbal, sleva v knihkupectví, nákup elektroniky

vstupenky do kina, bazén, squash...

Vstupy do muzeí, kina, divadla

ZOO, Hudy sport, kdekoli se potřebuju prokázatjako student používam isic třeba i u změny zdravotní pojišťovny :) což není sleva jasně

10. Myslíte si, že nabídka slev je dostatečná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano (přejděte na otázku č.12)otázka č. 12, neotázka č. 11, nedokáži to posouditotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4443,56 %37,29 %  
nedokáži to posoudit3635,64 %30,51 %  
ano (přejděte na otázku č.12)2120,79 %17,8 %  

Graf

11. Které druhy slev by bylo vhodné podle vašeho názoru rozšířit? (můžete označit více odpovědí)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nakupování4253,85 %35,59 %  
doprava4253,85 %35,59 %  
rekreace a sport4253,85 %35,59 %  
kulturní akce3848,72 %32,2 %  
cestování3747,44 %31,36 %  
stravování3646,15 %30,51 %  
vzdělání2430,77 %20,34 %  
jiná odpověď33,85 %2,54 %  
nic11,28 %0,85 %  

Graf

12. Čtete časopis Alive?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 13, ne (přejděte na otázku č. 15)otázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne (přejděte na otázku č. 15)8281,19 %69,49 %  
ano1918,81 %16,1 %  

Graf

13. Jak často čtete časopis Alive?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-4x do roka1789,47 %14,41 %  
5-8x do roka210,53 %1,69 %  

Graf

14. Jakým způsobem se k časpoisu Alive dostal/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ze školy1578,95 %12,71 %  
od přátel315,79 %2,54 %  
v GTS15,26 %0,85 %  

Graf

15. Jste členem klubu Alive?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9695,05 %81,36 %  
ano54,95 %4,24 %  

Graf

16. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6362,38 %53,39 %  
muž3837,62 %32,2 %  

Graf

17. Co Vás napadne, když se řekně ISIC karta?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Blbost, kterou jsem nevyužil a příští rok se jí hodlám vyhnout :-)

cestování

chlápkovi, který mi dělal fotku by měli robít hubu :-D

jsse mstudent VŠ, ale už mi to končí...

Karta na slevy

karta na všechno, co se týká školy...obědy, knihovna, kopírování + slevová karta

karta pro studenty, možnost využití i jako platební karty

karta, kde mám spoustu užitečných věcí (menza, knihovny, mhd,...)

malé, zelené a není to kreditka :o)

menza, knihovna, ID card, slevy

Nedavno mi ji ukradli :(

nutnost mit ji u sebe

plastova karta na obedy, do knihovny a na kopirku

průkaz studenta VŠ

Průkaz studenta, slevy

průkaz studenta, slevy

Průkaz studenta.

sleva

Slevy

studenstká sleva

student

student

student

Student

student

student

student

student

student

student

student :)

Student a sleva

student, slevy

student, slevy

Student, svět, globalizace

student/ka

Studenti

studentská karta

studentská karta

studentská karta

Studentská karta

Studentská karta,kterou mám vždy u sebe.

studentská kartička

studentska slevova karta

studentské potvrzení, slevy

studentské slevy

studentske slevy

studentské slevy, multikarta do knihovny/menzy/tramvajenka

studentské slevy, výhody

studentské výhody

studentský průkaz

studentský průkaz ve škole

Studentský život

studentský život

studium

škola

Ta zelena vec u me v penezence

vysoka skola

vysoká škola

Vysoká škola, knihovna, menza.

vysokoškolák

zavislost skol na soukrome firme

zelená karta kterou potřebuju pouze pro levnější cestování MHD

zelená kartička, kterou mám v peněžence, ale používám jí pouze, když si jdu do knihovny vypůjčit knihy

zvýhodnění, sleva

že je blbost, aby byla omezená věkem. Mělo by to být omezeno jen studiem


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Jaká forma získávání informací o slevách vám nevíce vyhovuje?

  • odpověď z internetu:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi z časopisu Alive na otázku 6. Kde získáváte informace o slevách?(můžete označit více odpovědí)

6. Kde získáváte informace o slevách?(můžete označit více odpovědí)

  • odpověď na internetových stránkách:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi rekreace a sport na otázku 8. Jaké slevy prostřednictvím karty ISIC nejčastěji využíváte? (můžete označit více odpovědí)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi z médií na otázku 6. Kde získáváte informace o slevách?(můžete označit více odpovědí)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi od přátel na otázku 6. Kde získáváte informace o slevách?(můžete označit více odpovědí)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi z internetu na otázku 5. Jaká forma získávání informací o slevách vám nevíce vyhovuje?

8. Jaké slevy prostřednictvím karty ISIC nejčastěji využíváte? (můžete označit více odpovědí)

  • odpověď slevy na vstupné:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi z jiných zdrojů na otázku 6. Kde získáváte informace o slevách?(můžete označit více odpovědí)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kulturní akce na otázku 8. Jaké slevy prostřednictvím karty ISIC nejčastěji využíváte? (můžete označit více odpovědí)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi z médií na otázku 6. Kde získáváte informace o slevách?(můžete označit více odpovědí)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi z časopisu Alive na otázku 6. Kde získáváte informace o slevách?(můžete označit více odpovědí)

12. Čtete časopis Alive?

  • odpověď ano:
    • 6.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-4x do roka na otázku 13. Jak často čtete časopis Alive?
    • 6.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ze školy na otázku 14. Jakým způsobem se k časpoisu Alive dostal/a?

13. Jak často čtete časopis Alive?

  • odpověď 1-4x do roka:
    • 6.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ze školy na otázku 14. Jakým způsobem se k časpoisu Alive dostal/a?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste student/ka:

2. Vlatníne ISIC kartu?

3. Jakým způsobem jste ISIC kartu získali?

4. Jak často kartu ISIC používáte (kromě školních činností např. menza, knihovna)?

5. Jaká forma získávání informací o slevách vám nevíce vyhovuje?

6. Kde získáváte informace o slevách?(můžete označit více odpovědí)

7. Jaká forma reklamy je pro vás nejpřijatelnější?

8. Jaké slevy prostřednictvím karty ISIC nejčastěji využíváte? (můžete označit více odpovědí)

10. Myslíte si, že nabídka slev je dostatečná?

11. Které druhy slev by bylo vhodné podle vašeho názoru rozšířit? (můžete označit více odpovědí)

12. Čtete časopis Alive?

13. Jak často čtete časopis Alive?

14. Jakým způsobem se k časpoisu Alive dostal/a?

15. Jste členem klubu Alive?

16. Jaké je vaše pohlaví?

17. Co Vás napadne, když se řekně ISIC karta?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste student/ka:

2. Vlatníne ISIC kartu?

3. Jakým způsobem jste ISIC kartu získali?

4. Jak často kartu ISIC používáte (kromě školních činností např. menza, knihovna)?

5. Jaká forma získávání informací o slevách vám nevíce vyhovuje?

6. Kde získáváte informace o slevách?(můžete označit více odpovědí)

7. Jaká forma reklamy je pro vás nejpřijatelnější?

8. Jaké slevy prostřednictvím karty ISIC nejčastěji využíváte? (můžete označit více odpovědí)

10. Myslíte si, že nabídka slev je dostatečná?

11. Které druhy slev by bylo vhodné podle vašeho názoru rozšířit? (můžete označit více odpovědí)

12. Čtete časopis Alive?

13. Jak často čtete časopis Alive?

14. Jakým způsobem se k časpoisu Alive dostal/a?

15. Jste členem klubu Alive?

16. Jaké je vaše pohlaví?

17. Co Vás napadne, když se řekně ISIC karta?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Janošková, H.ISIC karta (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://isic-karta.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.