Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Italská gastronomie

Italská gastronomie

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Karolina Fabiánová
Šetření:25. 02. 2014 - 04. 03. 2014
Počet respondentů:57
Počet otázek (max/průměr):8 / 7.82
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

zakládáme novou firmu zabývající se italskou gastronomií a proto nám velmi pomůže, odpovíte - li na následující dotazník.

Prosím, odpovídejte pravdivě a upřímně. Zajímá nás váš názor a rádi bychom vytvořili italský obchod/restauraci, která by vyhovovala co nejvíce lidem.

Děkujeme a hezký den!

Odpovědi respondentů

1. Je pro vás důležitější kvalita nebo cena?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita4275 %73,68 %  
Cena1425 %24,56 %  

Graf

2. Využívali byste možné slevy a akce pro stálé a věrné zákazníky? Bylo by to pro vás atraktivní lákadlo?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pokud by stálé nakupování znamenalo věrnostní výhody, určitě by mě to motivovalo2646,43 %45,61 %  
Bylo by to příjemné, ale rozhodně bych kvůli tomu nenakupoval/a více2035,71 %35,09 %  
Slevy a výhody mne nezajímají610,71 %10,53 %  
Nakupovala bych více, pokud by to znamenalo výhody47,14 %7,02 %  

Graf

3. Ocenili byste krom klasických potravin i dárkový sortiment? (jahodové a barevné těstoviny, dárkové koše, balící služba)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bylo by to příjemné2646,43 %45,61 %  
Myslím si, že je to zbytečné1323,21 %22,81 %  
Určitě ano1323,21 %22,81 %  
Určitě ne47,14 %7,02 %  

Graf

4. Našli byste v našem obchodě spíše méně dostupné zajímavosti a lahůdky nebo klasický sortiment italských produktů (špagety, pesta apod.)?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Měl/a bych v obchodě nalézt jak klasický každodenní potraviny, tak zajímavosti a lahůdky4581,82 %78,95 %  
Chtěl/a bych, aby obchod obsahoval produkty k běžné každodenní konzumaci712,73 %12,28 %  
Určitě jsou lepší produkty, které jsou u nás těžko dostupné35,45 %5,26 %  

Graf

5. Preferujete spíše známé značky nebo lokální produkty od menších dodavatelů? (Domácí olivové oleje, vína atd.)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Myslím si, že lokální domácí produkty jsou mnohem lepší3664,29 %63,16 %  
Preferuji známé a ověřené značky2035,71 %35,09 %  

Graf

6. Zajímáte se o italskou kávu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kávu nepiji2035,71 %35,09 %  
Káva mi chutná, ale moc jí nerozumím1933,93 %33,33 %  
Ano, jsem milovník kávy1017,86 %17,54 %  
Určitě ocením místo s dobrou kávou712,5 %12,28 %  

Graf

7. Ocenili byste v kamenném obchodě pravou italskou kavárnu s čerstvým pečivem? (Otevřeno na snídaně atd.)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Určitě ano3053,57 %52,63 %  
Bylo by příjemné mít klidné místo k chvilkovému odpočinku1425 %24,56 %  
Na kávu a snídani se nezastavuji1017,86 %17,54 %  
Určitě ne23,57 %3,51 %  

Graf

8. Vaše představa o italském obchodě/baru je...?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Útulné domácí prostředí2749,09 %47,37 %  
Moderní, příjemný a svěží vzhled2341,82 %40,35 %  
Spousta starožitností, veliká křesla, starší design47,27 %7,02 %  
Dynamický, strohý ultramoderní vzhled11,82 %1,75 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Je pro vás důležitější kvalita nebo cena?

2. Využívali byste možné slevy a akce pro stálé a věrné zákazníky? Bylo by to pro vás atraktivní lákadlo?

3. Ocenili byste krom klasických potravin i dárkový sortiment? (jahodové a barevné těstoviny, dárkové koše, balící služba)

4. Našli byste v našem obchodě spíše méně dostupné zajímavosti a lahůdky nebo klasický sortiment italských produktů (špagety, pesta apod.)?

5. Preferujete spíše známé značky nebo lokální produkty od menších dodavatelů? (Domácí olivové oleje, vína atd.)

6. Zajímáte se o italskou kávu?

7. Ocenili byste v kamenném obchodě pravou italskou kavárnu s čerstvým pečivem? (Otevřeno na snídaně atd.)

8. Vaše představa o italském obchodě/baru je...?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Je pro vás důležitější kvalita nebo cena?

2. Využívali byste možné slevy a akce pro stálé a věrné zákazníky? Bylo by to pro vás atraktivní lákadlo?

3. Ocenili byste krom klasických potravin i dárkový sortiment? (jahodové a barevné těstoviny, dárkové koše, balící služba)

4. Našli byste v našem obchodě spíše méně dostupné zajímavosti a lahůdky nebo klasický sortiment italských produktů (špagety, pesta apod.)?

5. Preferujete spíše známé značky nebo lokální produkty od menších dodavatelů? (Domácí olivové oleje, vína atd.)

6. Zajímáte se o italskou kávu?

7. Ocenili byste v kamenném obchodě pravou italskou kavárnu s čerstvým pečivem? (Otevřeno na snídaně atd.)

8. Vaše představa o italském obchodě/baru je...?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Fabiánová, K.Italská gastronomie (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://italska-gastronomie.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.