Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Já a Pardubický kraj

Já a Pardubický kraj

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavla Mlejnková
Šetření:03. 02. 2013 - 03. 03. 2013
Počet respondentů:50
Počet otázek (max/průměr):10 / 10
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:53,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,
jmenuji se Pavla Mlejnková a studuji Vysokou školu polytechnickou Jihlava – obor cestovní ruch. Chtěla bych Vás poprosit o vyplnění krátkého dotazníku, který obsahuje 10 otázek a zabere Vám pouze několik málo minut. Dotazník je anonymní a poslouží mimojiné k účelům mé Bakalářské práce na téma Zapomínané Svitavsko a Moravskotřebovsko.

Mnohokrát děkuji za Váš čas, který jste věnovali vyplňování dotazníku.

Odpovědi respondentů

1. Zaškrtněte město či vesnici, ve které jste navštívili nějakou památku, zajímavé místo, zařízení a podobně.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Polička (Kostel sv. Jakuby s rodnou světničkou B. Martinů, hradby, náměstí, morový sloup, radnice)3672 %72 %  
Svitavy (náměstí Míru, Stará radnice, dům U Mouřenína, Mariánský sloup, Kostel navštívení Panny Marie, Ottendorferův dům, Pamětní deska Oskara Schindlera, Městské muzeum a galerie)2550 %50 %  
Moravská Třebová (zámek, náměstí s morovým sloupem, kostel nanebevzetí Panny Marie, Křížový vrch – Kalvárie, Muzeum)1836 %36 %  
Mladějov (průmyslové muzeum, úzkokolejka)714 %14 %  
Telecí (Lukasova lípa, kostel sv. Máří Magdaleny, evangelický kostel, lidová architektura – poličské dvorce, Pajkrův dub, Lucký vrch)612 %12 %  
Městečko-Trnávka (Hrad Cimburk, Farní kostel sv. Jakuba)510 %10 %  
Hradec nad Svitavou (kostel sv. Kateřiny)48 %8 %  
Koclířov (Kostel sv. Jakuba staršího a sv. Filomeny)48 %8 %  
Oldřiš (u Zbořených mostů, U třech buků, Orlovna, vodní pila, „poličské dvorce“, dřevěná zvonice u kostela)36 %6 %  
Křenov (kostel sv. Jana Křtitele)12 %2 %  

Graf

2. Přijdou Vám výše uvedená místa atraktivní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO3570 %70 %  
NE1530 %30 %  

Graf

3. Zúčastnili byste se zájezdu cestovní kanceláře po těchto místech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE3978 %78 %  
ANO1122 %22 %  

Graf

4. Myslíte si, že je propagace těchto míst dobrá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE3978 %78 %  
ANO1122 %22 %  

Graf

5. Uvítali byste formu nějakého zpravodaje, který by Vás informoval o dění ve Vašem kraji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO3672 %72 %  
NE1428 %28 %  

Graf

6. Jak by podle Vás měla vypadat účinná propagace těchto míst:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

....

clanky v regionalnich novinach

diverzifikovaná, určitě přístupná přes weby obcí a kraje a letáky v infocentrech, na nádražích, ve vlacích a autobusech

Informační reklama na známé www, brožura, reklama v Tv, e-mail.

Informační tabule, reportáže v TV, internetová reklama

Internet

internet letáky

internet, rádio, tisk

Internetové spoty na youtube

kolo

Konání akcí a zážitkových víkendů, které budou předem ohlášené v regionálních rádiích, denících a inernetu. Bydlím na opačné straně pardubického kraje a kromě Poličky jsem uváděná města nikdy nenavštívila.

letáčky v informačních centrech

letáčky, informace o atraktivitách a pořádaných akcích na stránkách obcí, propagace v místním tisku

leták, reklama v tv, na netu

letáky

letáky, emaily

letáky, pobytové balíčky

mailem a pomocí internetu

měsíčník zpravodaj do schránky

na internetu

na internetu

na internetu, v novinách

naučné stezky

nemhjv

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

Nevim

nevím

promo v regionálním tisku, infocentrech a na internetu kraje a měst v kraji

Propagace na sociálních sítích.

propagace v dokumentárních pořadech v TV

především na internetu a v místních informačních centrech

přes internet

rádio, noviny

reklamní spoty v televizi či na internetu

reklamy na internetu, televize

Tak aby se o zajímavých místech dovědělo co nejvíce lidí

v místní deníku nebo novinách

v rámci krajské podpory

větší propagace samotných lokalit na internetu, ale i ze strany Czech Tourismu dále při různých regionálních trzích/akcích po celé republice

více upoutávek na probíhající akce v těchto lokalitách

Využití všech marketingových nástrojů

yyy

zajímavější

zařazení do turistických tras, cyklotras, sítě památek se slevou...

Zdůraznit význam, či důležitost vybraných památek.

7. Nejčastěji cestuji:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s přáteli2856 %56 %  
s rodinou1836 %36 %  
sám48 %8 %  

Graf

8. Preferuji cestování:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
autem2856 %56 %  
vlakem918 %18 %  
autobusem510 %10 %  
na kole36 %6 %  
na motorce24 %4 %  
pěšky24 %4 %  
letadlem12 %2 %  

Graf

9. Jsem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ŽENA3774 %74 %  
MUŽ1326 %26 %  

Graf

10. Můj věk je v rozmezí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 35 let3978 %78 %  
35-55 let918 %18 %  
55- 75 let12 %2 %  
do 18 let12 %2 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Zaškrtněte město či vesnici, ve které jste navštívili nějakou památku, zajímavé místo, zařízení a podobně.

2. Přijdou Vám výše uvedená místa atraktivní?

3. Zúčastnili byste se zájezdu cestovní kanceláře po těchto místech?

4. Myslíte si, že je propagace těchto míst dobrá?

5. Uvítali byste formu nějakého zpravodaje, který by Vás informoval o dění ve Vašem kraji?

7. Nejčastěji cestuji:

8. Preferuji cestování:

9. Jsem:

10. Můj věk je v rozmezí:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Zaškrtněte město či vesnici, ve které jste navštívili nějakou památku, zajímavé místo, zařízení a podobně.

2. Přijdou Vám výše uvedená místa atraktivní?

3. Zúčastnili byste se zájezdu cestovní kanceláře po těchto místech?

4. Myslíte si, že je propagace těchto míst dobrá?

5. Uvítali byste formu nějakého zpravodaje, který by Vás informoval o dění ve Vašem kraji?

7. Nejčastěji cestuji:

8. Preferuji cestování:

9. Jsem:

10. Můj věk je v rozmezí:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Mlejnková, P.Já a Pardubický kraj (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://ja-a-pardubicky-kraj.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.