Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jak často se ve škole nudíte?

Jak často se ve škole nudíte?

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jitka Seidlová
Šetření:17. 11. 2012 - 20. 11. 2012
Počet respondentů:49
Počet otázek (max/průměr):8 / 8
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:63,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:34
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Ahoj, 

do školy potřebuji získat průzkum o tom, jak moc se studenti ve školách nudí a proč. 
Cílová skupina jsou studenti. Nejlépe středních škol. Dotazník Vám zabere poze 2 minutky. 

Odpovědi respondentů

1. Jak často se ve škole v hodinách nudíš?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Každý den2959,18 %59,18 %  
Pár dnů v týdnu1428,57 %28,57 %  
Zřídka612,24 %12,24 %  

Graf

2. Jaká je příčina Tvojí nudy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nezajímavý přednes profesora4387,76 %87,76 %  
Jsem unavený2959,18 %59,18 %  
Předmět mi nejde918,37 %18,37 %  
předmět, který mě nezajímá12,04 %2,04 %  
Nejsem plně zaměstnána v dané hodině12,04 %2,04 %  
nezajimava latka12,04 %2,04 %  
Nezajímavé téma12,04 %2,04 %  
Žádný přínos nových informací.12,04 %2,04 %  
Mám dost své vlastní práce12,04 %2,04 %  

Graf

3. Co obvykle děláš, když se nudíš?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kreslím si2755,1 %55,1 %  
Vykládám si se spolužákem2244,9 %44,9 %  
Píšu sms1122,45 %22,45 %  
Hraju hry na mobilu714,29 %14,29 %  
Poslouchám hudbu36,12 %6,12 %  
spim36,12 %6,12 %  
Pascalův trojúhelník, pokus o psaní levou rukou, hraju si na kalkulačce...12,04 %2,04 %  
jsem na facebooku12,04 %2,04 %  
netrpělivě sleduji hodinky12,04 %2,04 %  
kontrouluju čas12,04 %2,04 %  
koukám "doblba"12,04 %2,04 %  
čumím do blba a přemýšlím nad vším možným12,04 %2,04 %  
Vyrušuji schválně12,04 %2,04 %  
zapnu si notebook12,04 %2,04 %  
usínám, koukám mimo, přemýšlím12,04 %2,04 %  
jen tak koukám z okna a přemýšlím o všem možném12,04 %2,04 %  
internet12,04 %2,04 %  
spím.12,04 %2,04 %  
Pracuji na počítači.12,04 %2,04 %  
Věnuji se bohulibějším činnostem - kupříkladu vlastní práci12,04 %2,04 %  
nehybně sedím a hledím12,04 %2,04 %  
Hraji hry na notebooku.12,04 %2,04 %  
sním12,04 %2,04 %  

Graf

4. Kdo může nejvíce za Tvoji nudu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Učitel3265,31 %65,31 %  
Předmět3061,22 %61,22 %  
Spolužák24,08 %4,08 %  
předmět, který mě nezajímá12,04 %2,04 %  
skola12,04 %2,04 %  
únava12,04 %2,04 %  
když se nezvládnu sama soustředit12,04 %2,04 %  
Učitel a vzdělávací systém ČR.12,04 %2,04 %  
12,04 %2,04 %  

Graf

5. V jakém předmětu se nudíš vždy?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
fyzika612,24 %12,24 %  
Čeština36,12 %6,12 %  
Dějepis36,12 %6,12 %  
český jazyk36,12 %6,12 %  
v žádném24,08 %4,08 %  
chemie24,08 %4,08 %  
angličtina24,08 %4,08 %  
čeština, výtvarka, tělocvik, fyzika12,04 %2,04 %  
filosofie12,04 %2,04 %  
společenské vědy12,04 %2,04 %  
ostatní odpovědi Zeměpis
ICT, ZSV, výtvarka, fyzika
dějepis, český jazyk, biologie
KLinická propedeutika
v každé, kde jen musím poslouchat
ekonomika
Finanční účetnictví; Základy kvantitativních metod, Regionální a municipální ekonomika
francouzština
tech je mnoho, matematicka analyza, logika gerafu, matematika 7a, statistika, fraktaly
Podniková ekonomika
Obecná angličtina, ekonomické aplikace
není to závislé na předměu
Programovací jazyk C++
čj
anglický j.
V němčině
účetnictví
Biologie
Informatika
projektový management
úćetnictví, filosofie
Anglický jazyk
ekonomie, účetnictví, matematika
záleží na tom, co se probírá - vysloveně VŽDY se nenudím na žádném předmětu
Telesná výchova
2551,02 %51,02 % 

Graf

6. V jakém předmětu se nikdy nenudím?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tělocvik510,2 %10,2 %  
Biologie48,16 %8,16 %  
matematika36,12 %6,12 %  
zsv24,08 %4,08 %  
čeština24,08 %4,08 %  
Dějepis24,08 %4,08 %  
Angličtina12,04 %2,04 %  
chemie, dějepis, zeměpis, ICT12,04 %2,04 %  
marketing12,04 %2,04 %  
anglina12,04 %2,04 %  
ostatní odpovědi zeměpis
v žádném
chemie, biologie, němčina
angličtina, chemie, matematika
patologie, ošetřovatelství
tělák
Spinning
zadnem
žádném
mikroekonomie
Výtvarná výchova
matematika, statistika - kde člověk musí být neustále ve střehu
Managment
Zpracování textu na PC
tv
Chemie
tělesná výchova
V matematice
ekonomika, zeměpis
Právo, Matematika
statistika
matematika.... toho je moc
matematika
občanka
zeměpis, odborné předměty
za ty roky jsem se asi v každém někdy nudila
dějepis, ZSV
2755,1 %55,1 % 

Graf

7. Nudíš se více dopoledne nebo odpoledne?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Odpoledne3469,39 %69,39 %  
Dopoledne1428,57 %28,57 %  
Nikdy12,04 %2,04 %  

Graf

8. Jsi žena nebo muž?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3979,59 %79,59 %  
Muž1020,41 %20,41 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často se ve škole v hodinách nudíš?

2. Jaká je příčina Tvojí nudy?

3. Co obvykle děláš, když se nudíš?

4. Kdo může nejvíce za Tvoji nudu?

7. Nudíš se více dopoledne nebo odpoledne?

8. Jsi žena nebo muž?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často se ve škole v hodinách nudíš?

2. Jaká je příčina Tvojí nudy?

3. Co obvykle děláš, když se nudíš?

4. Kdo může nejvíce za Tvoji nudu?

7. Nudíš se více dopoledne nebo odpoledne?

8. Jsi žena nebo muž?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Seidlová, J.Jak často se ve škole nudíte? (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://jak-casto-se-ve-skole-nudite.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.