Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Tento dotazník je určen pro příznivce i nepříznivce módy. Jde nám o to zjistit, jak jsou na tom s módou, nakupováním či módním poradenstvím lidé, jako jste Vy. Dotazník slouží pro účelovou věc. Minuta, kterou dotazníku věnujete, mi pomůže při rozvoji novodobého projektu. Bát se ničeho nemusíte. Otázky jsou jednoduché, dotazník krátký.
Odpovědi respondentů
1. Jak často nakupujete oblečení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
měsíčně
133
45,24 %
45,39 %
jednou za čtvrt roku
105
35,71 %
35,84 %
jednou za půl roku
29
9,86 %
9,9 %
týdně
17
5,78 %
5,8 %
ročně
10
3,4 %
3,41 %
2. Kupuje Vám oblečení někdo jiný?
(přítel/kyně, kamarád/ka, rodiče,...)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
někdy
123
41,84 %
41,98 %
ne
115
39,12 %
39,25 %
ano
56
19,05 %
19,11 %
3. Kolik utratíte měsíčně za oblečení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
pod tisíc korun
214
72,79 %
73,04 %
nad tisíc korun
69
23,47 %
23,55 %
nad tři tisíce korun
7
2,38 %
2,39 %
víc nežli čtyři tisíce
4
1,36 %
1,37 %
4. Využili jste někdy služeb vizážisty?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 5, ne → otázka č. 6].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
247
84,01 %
84,3 %
ano
47
15,99 %
16,04 %
5. Byli jste spokojeni?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
42
87,5 %
14,33 %
ne
6
12,5 %
2,05 %
6. Proč jste nevyužili služeb vizážisty?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nemám zájem
12
4,88 %
4,1 %
Nemám potřebu
8
3,25 %
2,73 %
nebyl důvod
8
3,25 %
2,73 %
nepotřebuji
7
2,85 %
2,39 %
nevim
5
2,03 %
1,71 %
nemám důvod
4
1,63 %
1,37 %
cena
3
1,22 %
1,02 %
nechci
3
1,22 %
1,02 %
nebyla příležitost
3
1,22 %
1,02 %
finance
3
1,22 %
1,02 %
ostatní odpovědi
Nenapadlo mě to. nestojim o to - Nemám důvod. neměla jsem potřebu zbytečnost moc drahé nepotrebujem to Nemám na to penize nepotřebuji to love vole neviděla jsem žádnou nabídku nepotřebovala jsem a k čemu je vizážista? Na to, abych se ráno oblékla a učesala fakt vizážistu nepotřebuju... vím, co mi sluší, nepotřebuju radu z venčí Nechápu, proč bych měl. Považuji sám sebe za osobu s nejlepším vkusem. a proč bych měl? Co chci si udělám sama nemohu si to dovolit nejsem gay Nepotřebovala jsem to zatím jsem ho nepotřebovala Protože se mi líbí svůj styl neměl jsem zájem Lepší už to nebude... Nedůvěra v tuto profesi daná pozorováním lidí, kteří tyto služby využívají. Většinou vypadají příšerně. nepotřebuji to, mám svůj styl, maximálně se někdy se poradím s kamarádkou nezájem mám vlastní vkus a vlastní rozum poradím si sám Vizážisté jsou drazí. cena a není duvod nemám o ně zájem Nosím si co se líbí mě a v čem se cítím nejlépe ..umím se udělat hezká i sama + mám vlastní styl k čemu? se chci oblíkat tak, jak se líbí mě, ne jak se líbí někomu jinýmu protože je to nezajímavá služba umim se upravit sama, navíc je to moc drahé nevěřím tomu, že bych se i doma zvládla upravit tak, jak to udělá vizážista Neměla jsem důvod přijde mi to zbytečný protože to k ničemu nepotřebuji Není potřeba nenapadlo mne to Nenašla jsem žádného, o kterém bych si myslela, že je dostatečný odborník Styl a vzhled dle mody budu resit az budu mit dostatek penez a casu abych si jej mohl dovolit. Protože nechci. Není to pro mne důležité - možná někdy v budoucnu to ze zvědavosti zkusím Nemám potřebu ji využít jsem krásná přijde mi to zbytečné Nechci utrácet za blbosti. Mým nejlepším vizážistou jsem já, případně kamarádka/partner/rodina. nemám ráda, když mi někdo radí nebyl důvod ani příležitost Nepovažovala jsem to za nutné nebyla mi nabidnuta Jsou to drahé služby. Není na to čas a myslím si, že mám vkus a umím ladit barvy. v životě jsou důležitější věci zatím jsem o tom nepřemýšlala nedostatek času Nezajímá mě to, sama se rovněž nemaluji finance a čas proč bych ho měl využívat ? umím se namalovat sama zbytecne Nikdy jsem neměla tu potřebu využít tuto službu. nenapadlo mě to, je to drahé Je to pro mě zbytečné na co? Nechci, nemám důvod, nejsem metrouš Nač? Nevidím důvod. Umím si sama nejlépe vybrat co na mě vypadá dobře Zbytečné výdaje navíc. Nepotřebovala jsem ho necítila jsem potřebu zbytečně vyhozené peníze, nemám potřebu využít tyto služby nikdy jsem se nelíčila a nemám to v úmyslu nedostatek financí Nepotřebuji ho cena služeb, nemám žádný kontakt chtěla bych, ale je to dost drahé zvládám to sama Líčení ovládám sama nepotřebuji to, vím, jak se nalíčit i jak se starat o pleť Proč bych měla? ne jsem muž finance, Přijde mi to jako snobismus. Žádný business nedělám, a George Cloony se ze mne stejně nestane. nevidím k tomu důvod Neměl jsem pocit, že bych to potřeboval. Neni pro mne financne dostupny. Není touha :) přijde mi to jako zbytečnost Myslím, že si dokážu poradit i bez jeho pomoci. Nemám důvěru na co????? nejsem modelka a nemám ani takový příjem nemám na to :) Myslím, že to prozatím zvládnu sama ještě jsem o ní nepřemýšlela Nemam na to cas, neznam zadneho dobreho v me blizkosti Nepotřebovala jsem to. Nemyslím si, že to potřebuji nenapadlo mě to nebylo potřeba Je to drahé. Protože se mi nechtělo :D nechtěl sem nikdy jsem nepociťovala potřebu jich využít nezaujalo mě to Neřešil jsem, ale napadlo mě to mám vlastní styl nepotrebovala jsem to nebylo třeba nebylo by mi to příjemné zbytecnost nepotřebuji je Protoze si myslim ze mam cit pro modu a liceni mám svůj názor Přijde mi to zbytečné. nemam tiskarnu na penize, tak proto :-) Proč jo? Nemám ráda, když mi kdokoliv do čehokoliv kecá. myslím si že módě rozumím a nepotřebuji platit za radu vizážisty xcbvxcb je to zbytečné Je to drahé a zbytečné. netřeba Protože to nepotřebuji nemám pocit, že tyto služby nutně potřebuji využívat Nepotřebuju, aby mi někdo kecal do oblékání. A navíc je to zbytečná a drahá záležitost. Nemyslím si, že potřebuji protože jsem sama vizážistka myslím, že sama vím jak se oblékat , líčit , mám svůj styl . málo peněz Jsem spokojen se svým vzhledem i úsudkem. Mam dostatek metrosexualnich kamaradu, kteri me vzdy nasmeruji, co zrovna frci. Nepovažuji to za důležité. Nebyla k tomu příležitost. necítím potřebu Nemám důvod, vím, co mi sluší. nemám zbytečné peníze nepřišlo mi to důležité Jsem muz Zbytečnost, jelikož mi to stejně nevydrží dlouho a lidé by mě měli mít rádi pro mou osobnost, ne vzhled finanční důvody Nemyslím si že je potřebuji. je to drahé sama se zajímám o módu a baví mě kombinovat různé kousky, nepotřebuji, aby rozhodoval někdo jiný o mém vzhledu a stylu, sama vím, co my sedí a co ne Nemám na to. myslím, že mám dobrý vkus nevím, kde v mém okolí najdu vizážistu a taky nemám moc peníze navíc nemám to zapotřebí protože se umím upravit sama a je to drahé Nebyla potřeba v zaměstnání, finance. chyběly peníze i odvaha nepotrebuju to neměla jsem k tomu důvod bo je to buzík, kterej bere prachy za hovno Nejsou peníze ani události :) nemam o tyto sluzby zajem Chci být svá nikoho takového neznám Nemám důvod, proč bych to dělala. Nevidím důvod proč bych měla využít. nejsou na to peníze nenapadlo me to, ale pouvazuji o tom :) Nepovažuji to za nutné. nepotřebuju to Zbytečné je drahá není proč useless neverim im Neměla jsem potřebu. Nemám to za potřebí. v životě jsem nebyla ani u kadeřníka :-) mám svůj vlastní styl Nesmysl
190
77,24 %
64,85 %
7. Nakupujete oblečení online?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
152
51,7 %
51,88 %
ano
142
48,3 %
48,46 %
8. Jaká je Vaše nejoblíbenější či oblíbená značka oblečení?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nemám oblíbenou značku
12
4,1 %
4,1 %
H&M
12
4,1 %
4,1 %
nemám
11
3,75 %
3,75 %
žádná
10
3,41 %
3,41 %
Reserved
9
3,07 %
3,07 %
nike
7
2,39 %
2,39 %
hm
6
2,05 %
2,05 %
Guess
5
1,71 %
1,71 %
Tally Weijl
4
1,37 %
1,37 %
F&F
4
1,37 %
1,37 %
ostatní odpovědi
camaieu orsay Adidas terranova nemám oblíbenou Little Marcel gant promod CA alpine pro Nemám oblíbenou značku. Nemám. různé Ben Sherman replay Mötivy žádná (mám ráda elegantní, franc. a italskou módu, která u nás není!) Merino nemám prioritní značku Nenakupuji podle značky, důležitější je, jak to vypadá. nemám oblíbenou značku -> kupuji to co se mi líbí pull&bear značky nevyhledávám, stačí mi Kik nebo Vietnamci volcom Roxy, H&M, Zara, Asos nemám oblíbenou, co se mi líbí to vezmu, značky neřeším H&M, Pull and bear, Zara caliope Caliope,Oliver, Zara New Yorker, Tally Weijl, H&M Reserved, C&A, zkrátka low-end .-) Žádná. Rafiki čong To je ruzne. nemam oblibenou znacku. Sam, Exe jeans, Yessica, Orsay....neupřednostňuji pouze jednu značku, ale nakupuju to, co se mi líbí neco z new yorkeru, maji tam vice značek pull and bear, zara, bershka CA, Kenvelo, HM, GATE Progress cz nekupuji si oblečení podle značek jannis, Camaieu Bench, Mango, Promod nezáleží mi na značkách New look nepreferuji zadnou znacku - C&A, H&M, Nike Bushman, Blazek, myoss... nemám oblíbenou značku oblečení Nemám nejoblíbenější značku mex, tchibo, esprit Spodní prádlo New Yorker, pro ostatní nemám vyhraněný obchod. nemám žádnou Terranova, C a A Fever London, Orsay, Promod, Camaieu, ... sam, roxy Nike, F&F, H&M, CaA, Reserved, Orsay... Miss sixty, Next, Fornarina Zara, Promod, s.Oliver, ESPRIT, CaA u obuvi Humanic, Baťa tchibo, adidas hollister, american eagle, bench, abercrombie and fitch Preferuji spíše oblečení u vietnamců, tedy neznačkové miaoci narozlišuji (značka jen zvyšuje už tak přemrštěnou cenu) Amisu prada gate Záleží, o jaké oblečení se jedná. Sportovní - Alpine Pro, u ostatního oblečení značku či neznačku neřeším:-) nemám oblíbené značky nejde mi o značky, ale o styl nemám nejoblíbenější Lidl (Esmara) Hannah, C&A Žádná, resp. značkové oblečení nekupuji, stejnou službu odvede i "neznačkové" oblečení. Cygnus Burton, Vans, Gate, Takko Helikon Je mi to jedno. sportovní Mustang,Nike Calliope pimkei,forever24,new yorker,taily weil,hmko,sinsay, Nemám vyloženě oblíbenou značku, spíš oblíbené obchody nevím, jaké značky má moje oblečení TM Lewin, Promod Tally Weijl, New Yorker, H&M, Amisu na značce nezáleží Oodji, nezáleží na značce, jako na kontrétním kousku nike , calvin klein h&m, bershka, stradivarius, mango Desigual, Gate nejsem vyhraněná vůči jedné značce Ze secondhandů spousta sneakers značek, nebudu dělat reklamu nějaké konktétní Cavalli tako Nemám žádnou kupuji to co se mi libí . Pull and bear, Marks and Spencer. attrativo, orsay h&m, takko, primark river island, new yorker vans Louis Vuitton, Zara, Dior, Next, Roxy, Tally Weijl, Nike s.a.m. zara faf primark Berschka vybírám oblíbené kousky, ne značku Mango Jennifer značky které se mi líbí nemájí mou velikost (44) nemám vyhraněnou značku C§A Ann Christine converse New Yorker croptown Promod, Tommy Hilfiger sportovní značky neupřednostňuji jednu značku Exe New Yorker, Gate, Orsay, Takko sportovni - tedy envy, loap, hannah ZARA, Asos je jich vice: atmosphere, f&f, nike, george, top shop, tezenis, h&m, etc. Mango, Miss Selfridge Tommy Hilfilger kooga roxy Diesel Tonak Nemám vyloženě oblíbenou značku. Čing-Čong Cropp Town sdfhdf FF, bonprix, CA HM, New Yorker, Versace, Diesel Vietnamci. :) nemam oblibenou znacku Atomrat býval to již zrušený Jeans club. Nyní nemám favorita C&A HaM, Reserved, Teranova HM, Mötivi, Deichmann, Mixer esprit SMOG bonprix, CA, HM jake*s Značky neuznávám, kupuji, co se mi líbí, bez ohledu na značku. Jennyfer Max Mara, Nemám oblíbenou značku;) Co se mi líbí, kupuji. nemám oblíbenou, nakupuji podle toho jak se mi oblečení líbí CaA nemám oblíbenou značku, nakupuji různě Pull and Bear, New Yorker puma Forever 21, H&M, Zara takko, orsay Lindex značka nehraje až takovou roli, ráda nakupuji v obchodech jako třeba H&M, Zara, Mango, Promod, Reserverd, Camaieu, ale i v secondhandech nepreferuji žádnou Fred Perry kupuji neznačkové oblečení jack and jones věci z Terranovy HM, Orsay, Kenvelo Lonsdale Tally Weijl, Gate, FF nenosim znackove obleceni. rada nakupuju v HMku nebo aj House je v klidu HM, Mango Burberry newyorker camenau Nevím. MANGO, Zara, Desigual BonPrix nekupuji podle značek, ale podle toho co se mi líbí Replay, Diesel, Benetton tally wejl nike adidas puma nike! Adidas,DC lacoste Zara, H&M, Reserved Benetton, Zara, H&M, Pull&Bear Dr. Martens second hand :-) Drop dead
213
72,7 %
72,7 %
9. Jaký styl oblékání preferujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
elegantní
81
27,55 %
27,65 %
běžný
61
20,75 %
20,82 %
žádný styl nepreferuji
54
18,37 %
18,43 %
sportovní
38
12,93 %
12,97 %
módní
34
11,56 %
11,6 %
extravagantní
21
7,14 %
7,17 %
kancelářský
5
1,7 %
1,71 %
10. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
246
83,67 %
83,96 %
muž
48
16,33 %
16,38 %
11. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20 - 25 let
134
45,58 %
45,73 %
15 - 19 let
71
24,15 %
24,23 %
26 - 30 let
38
12,93 %
12,97 %
31 - 35 let
19
6,46 %
6,48 %
40 - 50 let
13
4,42 %
4,44 %
36 - 40 let
11
3,74 %
3,75 %
50+
8
2,72 %
2,73 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
6.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 5. Byli jste spokojeni?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jak často nakupujete oblečení?
2. Kupuje Vám oblečení někdo jiný?
3. Kolik utratíte měsíčně za oblečení?
4. Využili jste někdy služeb vizážisty?
5. Byli jste spokojeni?
6. Proč jste nevyužili služeb vizážisty?
7. Nakupujete oblečení online?
8. Jaká je Vaše nejoblíbenější či oblíbená značka oblečení?
9. Jaký styl oblékání preferujete?
10. Jaké je Vaše pohlaví?
11. Jaký je Váš věk?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jak často nakupujete oblečení?
2. Kupuje Vám oblečení někdo jiný?
3. Kolik utratíte měsíčně za oblečení?
4. Využili jste někdy služeb vizážisty?
5. Byli jste spokojeni?
6. Proč jste nevyužili služeb vizážisty?
7. Nakupujete oblečení online?
8. Jaká je Vaše nejoblíbenější či oblíbená značka oblečení?
9. Jaký styl oblékání preferujete?
10. Jaké je Vaše pohlaví?
11. Jaký je Váš věk?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.