Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jak lidé vnímají zisk?

Jak lidé vnímají zisk?

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Daniel Nedvídek
Šetření:27. 03. 2013 - 12. 04. 2013
Počet respondentů:43
Počet otázek (max/průměr):38 / 23.14
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:38,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.14:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Zdravím,

tento dotazník je sestaven primárně pro studenty a absolventy vysokých škol. Jeho cílem je zjistit, jak jsou lidé schopni srovnávat zisk firem s jejich prospěchem pro společnost.

V dotazníku nejprve zodpovíte deset jednoduchých otázek na Vaši osobu a poté budete dotázáni na vybrané otázky k dvanácti konkrétním firmám.

Předem děkuji za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž2455,81 %55,81 %  
žena1944,19 %44,19 %  

Graf

2. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25920,93 %20,93 %  
23511,63 %11,63 %  
2749,3 %9,3 %  
2436,98 %6,98 %  
2236,98 %6,98 %  
1924,65 %4,65 %  
2624,65 %4,65 %  
2824,65 %4,65 %  
4324,65 %4,65 %  
2912,33 %2,33 %  
ostatní odpovědi 32
48
35
34
21
20
225
30
31
44
1023,26 %23,26 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:27.08
Minimum:20
Maximum:44
Variační rozpětí:24
Rozptyl:33.55
Směrodatná odchylka:5.79
Medián:25
Modus:25

Graf

3. Jste stále studentem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2558,14 %58,14 %  
ne1841,86 %41,86 %  

Graf

4. Jaké je zaměření Vaší vysoké školy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ekonomie a management1350 %30,23 %  
technika a informatika726,92 %16,28 %  
humanitní a společenské všdy623,08 %13,95 %  
učitelství a sport311,54 %6,98 %  
mediciína a farmacie311,54 %6,98 %  
jazyky a mezinárodní studia27,69 %4,65 %  
přírodní vědy13,85 %2,33 %  
kultura a umění13,85 %2,33 %  

Graf

5. Jaké bylo zaměření Vaší vysoké školy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
technika a informatika631,58 %13,95 %  
humanitní a společenské všdy421,05 %9,3 %  
ekonomie a management421,05 %9,3 %  
učitelství a sport315,79 %6,98 %  
jazyky a mezinárodní studia315,79 %6,98 %  
právoa a veřejná správa210,53 %4,65 %  
přírodní vědy210,53 %4,65 %  
zemědělství a veterina210,53 %4,65 %  
kultura a umění15,26 %2,33 %  
mediciína a farmacie15,26 %2,33 %  

Graf

6. Jedná se o státní či soukromou školu?

V případě kombinace obou, uveďte školu, které věnujete větší pozornost.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
státní2492,31 %55,81 %  
soukromá27,69 %4,65 %  

Graf

7. Jednalo se o státní či soukromou školu?

V případě kombinace obou, uveďte školu, které věnujete větší pozornost.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
státní1789,47 %39,53 %  
soukromá210,53 %4,65 %  

Graf

8. V jakém jste aktuálně ročníku studia?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4623,08 %13,95 %  
5519,23 %11,63 %  
6415,38 %9,3 %  
3311,54 %6,98 %  
2311,54 %6,98 %  
727,69 %4,65 %  
127,69 %4,65 %  
813,85 %2,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.29
Minimum:1
Maximum:7
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.65
Směrodatná odchylka:1.63
Medián:4
Modus:4

Graf

9. Kolik jste odstudoval/a let studia?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4422,22 %9,3 %  
5422,22 %9,3 %  
2215,56 %2,33 %  
315,56 %2,33 %  
5.515,56 %2,33 %  
715,56 %2,33 %  
615,56 %2,33 %  
1715,56 %2,33 %  
1815,56 %2,33 %  
6315,56 %2,33 %  
ostatní odpovědi 2
14
211,11 %4,65 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.03
Minimum:3
Maximum:22
Variační rozpětí:19
Rozptyl:36.62
Směrodatná odchylka:6.05
Medián:5
Modus:4

Graf

10. Pracujete při studiu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nepracuji1038,46 %23,26 %  
ano, 21-40 hodin týdně726,92 %16,28 %  
ano, 11-20 hodin týdně415,38 %9,3 %  
ano, 0-10 hodin týdně415,38 %9,3 %  
ano, full time13,85 %2,33 %  

Graf

11. Kolik máte odpracovaných let?

Resp. doba, od kdy pracujete full-time (včetně času mezi změnou zaměstnání)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5422,22 %9,3 %  
1316,67 %6,98 %  
4211,11 %4,65 %  
10211,11 %4,65 %  
1515,56 %2,33 %  
815,56 %2,33 %  
2515,56 %2,33 %  
2215,56 %2,33 %  
015,56 %2,33 %  
4515,56 %2,33 %  
ostatní odpovědi 20 15,56 %2,33 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.81
Minimum:1
Maximum:25
Variační rozpětí:24
Rozptyl:59.36
Směrodatná odchylka:7.7
Medián:5
Modus:5

Graf

12. Jaký si myslíte, že máte politický pohled?

1 - pravicový, 10 - levicový

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2920,93 %20,93 %  
3920,93 %20,93 %  
5716,28 %16,28 %  
1613,95 %13,95 %  
4511,63 %11,63 %  
749,3 %9,3 %  
1012,33 %2,33 %  
912,33 %2,33 %  
812,33 %2,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.59
Minimum:1
Maximum:8
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.51
Směrodatná odchylka:1.87
Medián:3
Modus:2

Graf

13. Jaký si myslíte, že máte tržní pohled?

1 - velice protřžní pohled, 10 - nejlépe vše státem řízené

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11023,26 %23,26 %  
3920,93 %20,93 %  
2920,93 %20,93 %  
5511,63 %11,63 %  
4511,63 %11,63 %  
749,3 %9,3 %  
612,33 %2,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.03
Minimum:1
Maximum:7
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.82
Směrodatná odchylka:1.68
Medián:3
Modus:1

Graf

14. Jak podle Vás firmy dosahují zisku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
produkcí poptávaných služeb a zboží3172,09 %72,09 %  
snižováním nákladů produkce2148,84 %48,84 %  
vysoká marže1637,21 %37,21 %  
vyplácení nízkých mezd zaměstnanců1432,56 %32,56 %  
produkcí nekvalitnách služeb a zboží1023,26 %23,26 %  
napojením na stát12,33 %2,33 %  
kombinace všech možností12,33 %2,33 %  
DNES korupcí ve výběrových řízeních a podplácením orgánů, jež mají kontrolovat trh (třeba teď kauza solárních elektráren) a neplatí to jen v ČR!!12,33 %2,33 %  
všemi možnostmi12,33 %2,33 %  
každá jinou kombinací výše uvedeného12,33 %2,33 %  
nevyrábějí, ale (pře)prodávají a tím zvyšují ceny výrobků, dále obchodují s komoditami a akciemi...12,33 %2,33 %  

Graf

Tato otázka slouží pouze k rozdělení respondentů do dvou skupin

15. Panna nebo orel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [pannaotázka č. 16, orelotázka č. 27].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
panna2455,81 %55,81 %  
orel1944,19 %44,19 %  

Graf

Nyní odpovídejte na otázky ke konkrétní firmě:

16. ČEZ, a.s. - energetika

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

Nyní odpovídejte na otázky ke konkrétní firmě:

17. Komerční banka, a.s. - bankovnictví

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

Nyní odpovídejte na otázky ke konkrétní firmě:

18. Budějovický Budvar, n.p. - pivovarnictví

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

Nyní odpovídejte na otázky ke konkrétní firmě:

19. PPL CZ, s.r.o. - balíková doprava

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

Nyní odpovídejte na otázky ke konkrétní firmě:

20. České dráhy, a.s. - doprava

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

Nyní odpovídejte na otázky ke konkrétní firmě:

21. Sdružení SOS dětských vesniček - humanitární organizace

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

Nyní odpovídejte na otázky ke konkrétní firmě:

22. Telefónica O2 Czech Republic, a.s. - telekomunikace

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

Nyní odpovídejte na otázky ke konkrétní firmě:

23. BILLA, spol. s.r.o. - maloobchod

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

Nyní odpovídejte na otázky ke konkrétní firmě:

24. ŠKODA AUTO, a.s. - automobilový průmysl

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

Nyní odpovídejte na otázky ke konkrétní firmě:

25. Shell Czech Republic a.s. - petrochemie

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

Nyní odpovídejte na otázky ke konkrétní firmě:

26. Travel Service, a.s. - letecká doprava

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

Nyní odpovídejte na otázky ke konkrétní firmě:

27. RWE Transgas, a.s. - energetika

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

Nyní odpovídejte na otázky ke konkrétní firmě:

28. Česká spořitelna, a.s. - bankovnictví

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

Nyní odpovídejte na otázky ke konkrétní firmě:

29. Plzeňský prazdroj, a.s. - pivovarnictví

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

Nyní odpovídejte na otázky ke konkrétní firmě:

30. Česká pošta, s.p. - balíková doprava

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

Nyní odpovídejte na otázky ke konkrétní firmě:

31. Student Agency s.r.o. - doprava

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

Nyní odpovídejte na otázky ke konkrétní firmě:

32. Člověk v tísni, o.p.s. - humanitární organizace

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

Nyní odpovídejte na otázky ke konkrétní firmě:

33. Vodafone Czech Republic, a.s. - telekomunikace

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

Nyní odpovídejte na otázky ke konkrétní firmě:

34. Kaufland Česká Republika v.o.s. - maloobchod

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

Nyní odpovídejte na otázky ke konkrétní firmě:

35. Hyundai Motor Manufacturing Czech, a.s. - automobilový průmysl

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

Nyní odpovídejte na otázky ke konkrétní firmě:

36. AGROFERT HOLDING, a.s. - petrochemie

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

Nyní odpovídejte na otázky ke konkrétní firmě:

37. České aerolinie a.s. - letecká doprava

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

Nyní odpovídejte na otázky ke konkrétní firmě:

38. ZENTIVA a.s. - farmaceutický průmysl

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 15 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Vaše pohlaví?

  • odpověď muž:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 13. Jaký si myslíte, že máte tržní pohled?

3. Jste stále studentem?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ekonomie a management na otázku 4. Jaké je zaměření Vaší vysoké školy?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nepracuji na otázku 10. Pracujete při studiu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi státní na otázku 6. Jedná se o státní či soukromou školu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 23 - 25 > na otázku 2. Váš věk?
  • odpověď ne:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi státní na otázku 7. Jednalo se o státní či soukromou školu?

6. Jedná se o státní či soukromou školu?

  • odpověď státní:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 3. Jste stále studentem?

8. V jakém jste aktuálně ročníku studia?

  • odpověď < 1 - 3 >:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 3. Jste stále studentem?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi státní na otázku 7. Jednalo se o státní či soukromou školu?

15. Panna nebo orel?

  • odpověď orel:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás hodnota firmy pro společnost? (1 - lepší kdyby neexistovala, 5 - velice důležitá a prospěšná)=3 na otázku 27. RWE Transgas, a.s. - energetika
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaký očekáváte vývoj zisku v následujích letech? (1 - pokles, 3 - konstantní, 5 - růst)=3 na otázku 27. RWE Transgas, a.s. - energetika
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je případný zisk realizován na úkor spotřebitelů? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=2 na otázku 27. RWE Transgas, a.s. - energetika
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je velikost zisku této firmy zasloužená (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 27. RWE Transgas, a.s. - energetika
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaký očekáváte vývoj zisku v následujích letech? (1 - pokles, 3 - konstantní, 5 - růst)=3 na otázku 29. Plzeňský prazdroj, a.s. - pivovarnictví
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaký očekáváte vývoj zisku v následujích letech? (1 - pokles, 3 - konstantní, 5 - růst)=3 na otázku 32. Člověk v tísni, o.p.s. - humanitární organizace
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je případný zisk realizován na úkor spotřebitelů? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 32. Člověk v tísni, o.p.s. - humanitární organizace
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je velikost zisku této firmy zasloužená (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 32. Člověk v tísni, o.p.s. - humanitární organizace
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kolik firma v průměru vydělává? (1 - prodělává, 5 - vydělává hodně)=3 na otázku 32. Člověk v tísni, o.p.s. - humanitární organizace
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás hodnota firmy pro společnost? (1 - lepší kdyby neexistovala, 5 - velice důležitá a prospěšná)=3 na otázku 33. Vodafone Czech Republic, a.s. - telekomunikace
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaký očekáváte vývoj zisku v následujích letech? (1 - pokles, 3 - konstantní, 5 - růst)=3 na otázku 34. Kaufland Česká Republika v.o.s. - maloobchod
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je případný zisk realizován díky nekalé konkurenci? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 34. Kaufland Česká Republika v.o.s. - maloobchod
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás hodnota firmy pro společnost? (1 - lepší kdyby neexistovala, 5 - velice důležitá a prospěšná)=3 na otázku 35. Hyundai Motor Manufacturing Czech, a.s. - automobilový průmysl
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je případný zisk realizován díky nekalé konkurenci? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 35. Hyundai Motor Manufacturing Czech, a.s. - automobilový průmysl
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je případný zisk realizován na úkor spotřebitelů? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 35. Hyundai Motor Manufacturing Czech, a.s. - automobilový průmysl
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je velikost zisku této firmy zasloužená (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 35. Hyundai Motor Manufacturing Czech, a.s. - automobilový průmysl
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kolik firma v průměru vydělává? (1 - prodělává, 5 - vydělává hodně)=3 na otázku 35. Hyundai Motor Manufacturing Czech, a.s. - automobilový průmysl
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás hodnota firmy pro společnost? (1 - lepší kdyby neexistovala, 5 - velice důležitá a prospěšná)=3 na otázku 36. AGROFERT HOLDING, a.s. - petrochemie
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaký očekáváte vývoj zisku v následujích letech? (1 - pokles, 3 - konstantní, 5 - růst)=3 na otázku 36. AGROFERT HOLDING, a.s. - petrochemie
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je případný zisk realizován díky nekalé konkurenci? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 36. AGROFERT HOLDING, a.s. - petrochemie
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je velikost zisku této firmy zasloužená (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 36. AGROFERT HOLDING, a.s. - petrochemie
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás motivace firmy v tomto podnikání? (1 - sloužit společnosti, 5 - zisk, nehledě na ostatní)=3 na otázku 37. České aerolinie a.s. - letecká doprava
  • odpověď panna:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás motivace firmy v tomto podnikání? (1 - sloužit společnosti, 5 - zisk, nehledě na ostatní)=5 na otázku 16. ČEZ, a.s. - energetika
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kolik firma v průměru vydělává? (1 - prodělává, 5 - vydělává hodně)=5 na otázku 16. ČEZ, a.s. - energetika
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znalost firmy (1- nikdy jsem neslyšel, 5 - znám dobře)=4 na otázku 16. ČEZ, a.s. - energetika
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás hodnota firmy pro společnost? (1 - lepší kdyby neexistovala, 5 - velice důležitá a prospěšná)=4 na otázku 17. Komerční banka, a.s. - bankovnictví
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás motivace firmy v tomto podnikání? (1 - sloužit společnosti, 5 - zisk, nehledě na ostatní)=4 na otázku 17. Komerční banka, a.s. - bankovnictví
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás motivace firmy v tomto podnikání? (1 - sloužit společnosti, 5 - zisk, nehledě na ostatní)=5 na otázku 17. Komerční banka, a.s. - bankovnictví
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaký očekáváte vývoj zisku v následujích letech? (1 - pokles, 3 - konstantní, 5 - růst)=3 na otázku 17. Komerční banka, a.s. - bankovnictví
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kolik firma v průměru vydělává? (1 - prodělává, 5 - vydělává hodně)=4 na otázku 17. Komerční banka, a.s. - bankovnictví
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znalost firmy (1- nikdy jsem neslyšel, 5 - znám dobře)=5 na otázku 17. Komerční banka, a.s. - bankovnictví
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás hodnota firmy pro společnost? (1 - lepší kdyby neexistovala, 5 - velice důležitá a prospěšná)=4 na otázku 18. Budějovický Budvar, n.p. - pivovarnictví
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaký očekáváte vývoj zisku v následujích letech? (1 - pokles, 3 - konstantní, 5 - růst)=3 na otázku 18. Budějovický Budvar, n.p. - pivovarnictví
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je případný zisk realizován díky nekalé konkurenci? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=5 na otázku 18. Budějovický Budvar, n.p. - pivovarnictví
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je případný zisk realizován na úkor spotřebitelů? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=4 na otázku 18. Budějovický Budvar, n.p. - pivovarnictví
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je velikost zisku této firmy zasloužená (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=1 na otázku 18. Budějovický Budvar, n.p. - pivovarnictví
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kolik firma v průměru vydělává? (1 - prodělává, 5 - vydělává hodně)=3 na otázku 18. Budějovický Budvar, n.p. - pivovarnictví
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kolik firma v průměru vydělává? (1 - prodělává, 5 - vydělává hodně)=4 na otázku 18. Budějovický Budvar, n.p. - pivovarnictví
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znalost firmy (1- nikdy jsem neslyšel, 5 - znám dobře)=4 na otázku 18. Budějovický Budvar, n.p. - pivovarnictví
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás hodnota firmy pro společnost? (1 - lepší kdyby neexistovala, 5 - velice důležitá a prospěšná)=3 na otázku 19. PPL CZ, s.r.o. - balíková doprava
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaký očekáváte vývoj zisku v následujích letech? (1 - pokles, 3 - konstantní, 5 - růst)=3 na otázku 19. PPL CZ, s.r.o. - balíková doprava
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je případný zisk realizován díky nekalé konkurenci? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 19. PPL CZ, s.r.o. - balíková doprava
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je velikost zisku této firmy zasloužená (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 19. PPL CZ, s.r.o. - balíková doprava
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kolik firma v průměru vydělává? (1 - prodělává, 5 - vydělává hodně)=3 na otázku 19. PPL CZ, s.r.o. - balíková doprava
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je případný zisk realizován na úkor spotřebitelů? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=2 na otázku 20. České dráhy, a.s. - doprava
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kolik firma v průměru vydělává? (1 - prodělává, 5 - vydělává hodně)=1 na otázku 20. České dráhy, a.s. - doprava
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znalost firmy (1- nikdy jsem neslyšel, 5 - znám dobře)=5 na otázku 20. České dráhy, a.s. - doprava
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás hodnota firmy pro společnost? (1 - lepší kdyby neexistovala, 5 - velice důležitá a prospěšná)=3 na otázku 21. Sdružení SOS dětských vesniček - humanitární organizace
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás motivace firmy v tomto podnikání? (1 - sloužit společnosti, 5 - zisk, nehledě na ostatní)=3 na otázku 21. Sdružení SOS dětských vesniček - humanitární organizace
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaký očekáváte vývoj zisku v následujích letech? (1 - pokles, 3 - konstantní, 5 - růst)=3 na otázku 21. Sdružení SOS dětských vesniček - humanitární organizace
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je případný zisk realizován díky nekalé konkurenci? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 21. Sdružení SOS dětských vesniček - humanitární organizace
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je případný zisk realizován na úkor spotřebitelů? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 21. Sdružení SOS dětských vesniček - humanitární organizace
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je velikost zisku této firmy zasloužená (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 21. Sdružení SOS dětských vesniček - humanitární organizace
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kolik firma v průměru vydělává? (1 - prodělává, 5 - vydělává hodně)=3 na otázku 21. Sdružení SOS dětských vesniček - humanitární organizace
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás hodnota firmy pro společnost? (1 - lepší kdyby neexistovala, 5 - velice důležitá a prospěšná)=4 na otázku 22. Telefónica O2 Czech Republic, a.s. - telekomunikace
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás motivace firmy v tomto podnikání? (1 - sloužit společnosti, 5 - zisk, nehledě na ostatní)=5 na otázku 22. Telefónica O2 Czech Republic, a.s. - telekomunikace
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je případný zisk realizován na úkor spotřebitelů? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=1 na otázku 22. Telefónica O2 Czech Republic, a.s. - telekomunikace
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kolik firma v průměru vydělává? (1 - prodělává, 5 - vydělává hodně)=4 na otázku 22. Telefónica O2 Czech Republic, a.s. - telekomunikace
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kolik firma v průměru vydělává? (1 - prodělává, 5 - vydělává hodně)=5 na otázku 22. Telefónica O2 Czech Republic, a.s. - telekomunikace
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znalost firmy (1- nikdy jsem neslyšel, 5 - znám dobře)=4 na otázku 22. Telefónica O2 Czech Republic, a.s. - telekomunikace
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znalost firmy (1- nikdy jsem neslyšel, 5 - znám dobře)=5 na otázku 22. Telefónica O2 Czech Republic, a.s. - telekomunikace
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás hodnota firmy pro společnost? (1 - lepší kdyby neexistovala, 5 - velice důležitá a prospěšná)=4 na otázku 23. BILLA, spol. s.r.o. - maloobchod
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás motivace firmy v tomto podnikání? (1 - sloužit společnosti, 5 - zisk, nehledě na ostatní)=5 na otázku 23. BILLA, spol. s.r.o. - maloobchod
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaký očekáváte vývoj zisku v následujích letech? (1 - pokles, 3 - konstantní, 5 - růst)=3 na otázku 23. BILLA, spol. s.r.o. - maloobchod
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kolik firma v průměru vydělává? (1 - prodělává, 5 - vydělává hodně)=4 na otázku 23. BILLA, spol. s.r.o. - maloobchod
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znalost firmy (1- nikdy jsem neslyšel, 5 - znám dobře)=4 na otázku 23. BILLA, spol. s.r.o. - maloobchod
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás hodnota firmy pro společnost? (1 - lepší kdyby neexistovala, 5 - velice důležitá a prospěšná)=5 na otázku 24. ŠKODA AUTO, a.s. - automobilový průmysl
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaký očekáváte vývoj zisku v následujích letech? (1 - pokles, 3 - konstantní, 5 - růst)=3 na otázku 24. ŠKODA AUTO, a.s. - automobilový průmysl
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je případný zisk realizován díky nekalé konkurenci? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=5 na otázku 24. ŠKODA AUTO, a.s. - automobilový průmysl
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je velikost zisku této firmy zasloužená (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=1 na otázku 24. ŠKODA AUTO, a.s. - automobilový průmysl
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kolik firma v průměru vydělává? (1 - prodělává, 5 - vydělává hodně)=5 na otázku 24. ŠKODA AUTO, a.s. - automobilový průmysl
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znalost firmy (1- nikdy jsem neslyšel, 5 - znám dobře)=4 na otázku 24. ŠKODA AUTO, a.s. - automobilový průmysl
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znalost firmy (1- nikdy jsem neslyšel, 5 - znám dobře)=5 na otázku 24. ŠKODA AUTO, a.s. - automobilový průmysl
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás hodnota firmy pro společnost? (1 - lepší kdyby neexistovala, 5 - velice důležitá a prospěšná)=3 na otázku 25. Shell Czech Republic a.s. - petrochemie
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás motivace firmy v tomto podnikání? (1 - sloužit společnosti, 5 - zisk, nehledě na ostatní)=5 na otázku 25. Shell Czech Republic a.s. - petrochemie
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaký očekáváte vývoj zisku v následujích letech? (1 - pokles, 3 - konstantní, 5 - růst)=3 na otázku 25. Shell Czech Republic a.s. - petrochemie
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je případný zisk realizován díky nekalé konkurenci? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 25. Shell Czech Republic a.s. - petrochemie
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je velikost zisku této firmy zasloužená (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 25. Shell Czech Republic a.s. - petrochemie
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kolik firma v průměru vydělává? (1 - prodělává, 5 - vydělává hodně)=4 na otázku 25. Shell Czech Republic a.s. - petrochemie
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás hodnota firmy pro společnost? (1 - lepší kdyby neexistovala, 5 - velice důležitá a prospěšná)=3 na otázku 26. Travel Service, a.s. - letecká doprava
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás motivace firmy v tomto podnikání? (1 - sloužit společnosti, 5 - zisk, nehledě na ostatní)=3 na otázku 26. Travel Service, a.s. - letecká doprava
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaký očekáváte vývoj zisku v následujích letech? (1 - pokles, 3 - konstantní, 5 - růst)=3 na otázku 26. Travel Service, a.s. - letecká doprava
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je případný zisk realizován díky nekalé konkurenci? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 26. Travel Service, a.s. - letecká doprava
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je případný zisk realizován na úkor spotřebitelů? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 26. Travel Service, a.s. - letecká doprava
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je velikost zisku této firmy zasloužená (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 26. Travel Service, a.s. - letecká doprava
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kolik firma v průměru vydělává? (1 - prodělává, 5 - vydělává hodně)=3 na otázku 26. Travel Service, a.s. - letecká doprava

16. ČEZ, a.s. - energetika

  • odpověď Kolik firma v průměru vydělává? (1 - prodělává, 5 - vydělává hodně)=5:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znalost firmy (1- nikdy jsem neslyšel, 5 - znám dobře)=5 na otázku 17. Komerční banka, a.s. - bankovnictví
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás hodnota firmy pro společnost? (1 - lepší kdyby neexistovala, 5 - velice důležitá a prospěšná)=4 na otázku 18. Budějovický Budvar, n.p. - pivovarnictví

20. České dráhy, a.s. - doprava

  • odpověď Znalost firmy (1- nikdy jsem neslyšel, 5 - znám dobře)=5:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znalost firmy (1- nikdy jsem neslyšel, 5 - znám dobře)=5 na otázku 17. Komerční banka, a.s. - bankovnictví
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znalost firmy (1- nikdy jsem neslyšel, 5 - znám dobře)=5 na otázku 22. Telefónica O2 Czech Republic, a.s. - telekomunikace
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znalost firmy (1- nikdy jsem neslyšel, 5 - znám dobře)=5 na otázku 24. ŠKODA AUTO, a.s. - automobilový průmysl

21. Sdružení SOS dětských vesniček - humanitární organizace

  • odpověď Jaká je podle Vás hodnota firmy pro společnost? (1 - lepší kdyby neexistovala, 5 - velice důležitá a prospěšná)=3:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás motivace firmy v tomto podnikání? (1 - sloužit společnosti, 5 - zisk, nehledě na ostatní)=3 na otázku 21. Sdružení SOS dětských vesniček - humanitární organizace
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je případný zisk realizován na úkor spotřebitelů? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 21. Sdružení SOS dětských vesniček - humanitární organizace
  • odpověď Jaká je podle Vás motivace firmy v tomto podnikání? (1 - sloužit společnosti, 5 - zisk, nehledě na ostatní)=3:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás hodnota firmy pro společnost? (1 - lepší kdyby neexistovala, 5 - velice důležitá a prospěšná)=3 na otázku 21. Sdružení SOS dětských vesniček - humanitární organizace
  • odpověď Jaký očekáváte vývoj zisku v následujích letech? (1 - pokles, 3 - konstantní, 5 - růst)=3:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás hodnota firmy pro společnost? (1 - lepší kdyby neexistovala, 5 - velice důležitá a prospěšná)=3 na otázku 21. Sdružení SOS dětských vesniček - humanitární organizace
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás motivace firmy v tomto podnikání? (1 - sloužit společnosti, 5 - zisk, nehledě na ostatní)=3 na otázku 21. Sdružení SOS dětských vesniček - humanitární organizace
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kolik firma v průměru vydělává? (1 - prodělává, 5 - vydělává hodně)=5 na otázku 24. ŠKODA AUTO, a.s. - automobilový průmysl
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je případný zisk realizován díky nekalé konkurenci? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 26. Travel Service, a.s. - letecká doprava
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je případný zisk realizován na úkor spotřebitelů? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 26. Travel Service, a.s. - letecká doprava
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je velikost zisku této firmy zasloužená (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 26. Travel Service, a.s. - letecká doprava
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kolik firma v průměru vydělává? (1 - prodělává, 5 - vydělává hodně)=3 na otázku 26. Travel Service, a.s. - letecká doprava
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaký očekáváte vývoj zisku v následujích letech? (1 - pokles, 3 - konstantní, 5 - růst)=3 na otázku 26. Travel Service, a.s. - letecká doprava
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je případný zisk realizován díky nekalé konkurenci? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 21. Sdružení SOS dětských vesniček - humanitární organizace
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás hodnota firmy pro společnost? (1 - lepší kdyby neexistovala, 5 - velice důležitá a prospěšná)=3 na otázku 26. Travel Service, a.s. - letecká doprava
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znalost firmy (1- nikdy jsem neslyšel, 5 - znám dobře)=4 na otázku 16. ČEZ, a.s. - energetika
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kolik firma v průměru vydělává? (1 - prodělává, 5 - vydělává hodně)=4 na otázku 17. Komerční banka, a.s. - bankovnictví
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kolik firma v průměru vydělává? (1 - prodělává, 5 - vydělává hodně)=4 na otázku 18. Budějovický Budvar, n.p. - pivovarnictví
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kolik firma v průměru vydělává? (1 - prodělává, 5 - vydělává hodně)=3 na otázku 21. Sdružení SOS dětských vesniček - humanitární organizace
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaký očekáváte vývoj zisku v následujích letech? (1 - pokles, 3 - konstantní, 5 - růst)=3 na otázku 23. BILLA, spol. s.r.o. - maloobchod
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kolik firma v průměru vydělává? (1 - prodělává, 5 - vydělává hodně)=4 na otázku 23. BILLA, spol. s.r.o. - maloobchod
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znalost firmy (1- nikdy jsem neslyšel, 5 - znám dobře)=4 na otázku 23. BILLA, spol. s.r.o. - maloobchod
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás motivace firmy v tomto podnikání? (1 - sloužit společnosti, 5 - zisk, nehledě na ostatní)=5 na otázku 25. Shell Czech Republic a.s. - petrochemie
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás motivace firmy v tomto podnikání? (1 - sloužit společnosti, 5 - zisk, nehledě na ostatní)=4 na otázku 17. Komerční banka, a.s. - bankovnictví
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaký očekáváte vývoj zisku v následujích letech? (1 - pokles, 3 - konstantní, 5 - růst)=3 na otázku 18. Budějovický Budvar, n.p. - pivovarnictví
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kolik firma v průměru vydělává? (1 - prodělává, 5 - vydělává hodně)=5 na otázku 22. Telefónica O2 Czech Republic, a.s. - telekomunikace
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znalost firmy (1- nikdy jsem neslyšel, 5 - znám dobře)=4 na otázku 22. Telefónica O2 Czech Republic, a.s. - telekomunikace
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás motivace firmy v tomto podnikání? (1 - sloužit společnosti, 5 - zisk, nehledě na ostatní)=3 na otázku 26. Travel Service, a.s. - letecká doprava
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás hodnota firmy pro společnost? (1 - lepší kdyby neexistovala, 5 - velice důležitá a prospěšná)=4 na otázku 18. Budějovický Budvar, n.p. - pivovarnictví
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás hodnota firmy pro společnost? (1 - lepší kdyby neexistovala, 5 - velice důležitá a prospěšná)=3 na otázku 19. PPL CZ, s.r.o. - balíková doprava
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaký očekáváte vývoj zisku v následujích letech? (1 - pokles, 3 - konstantní, 5 - růst)=3 na otázku 19. PPL CZ, s.r.o. - balíková doprava
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je případný zisk realizován na úkor spotřebitelů? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 21. Sdružení SOS dětských vesniček - humanitární organizace
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás hodnota firmy pro společnost? (1 - lepší kdyby neexistovala, 5 - velice důležitá a prospěšná)=4 na otázku 23. BILLA, spol. s.r.o. - maloobchod
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás hodnota firmy pro společnost? (1 - lepší kdyby neexistovala, 5 - velice důležitá a prospěšná)=5 na otázku 24. ŠKODA AUTO, a.s. - automobilový průmysl
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je velikost zisku této firmy zasloužená (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=1 na otázku 24. ŠKODA AUTO, a.s. - automobilový průmysl
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás hodnota firmy pro společnost? (1 - lepší kdyby neexistovala, 5 - velice důležitá a prospěšná)=3 na otázku 25. Shell Czech Republic a.s. - petrochemie
  • odpověď Je případný zisk realizován díky nekalé konkurenci? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás hodnota firmy pro společnost? (1 - lepší kdyby neexistovala, 5 - velice důležitá a prospěšná)=3 na otázku 21. Sdružení SOS dětských vesniček - humanitární organizace
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás motivace firmy v tomto podnikání? (1 - sloužit společnosti, 5 - zisk, nehledě na ostatní)=3 na otázku 21. Sdružení SOS dětských vesniček - humanitární organizace
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je případný zisk realizován na úkor spotřebitelů? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 21. Sdružení SOS dětských vesniček - humanitární organizace
  • odpověď Je případný zisk realizován na úkor spotřebitelů? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás hodnota firmy pro společnost? (1 - lepší kdyby neexistovala, 5 - velice důležitá a prospěšná)=3 na otázku 21. Sdružení SOS dětských vesniček - humanitární organizace
  • odpověď Je velikost zisku této firmy zasloužená (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je případný zisk realizován na úkor spotřebitelů? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 21. Sdružení SOS dětských vesniček - humanitární organizace
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás hodnota firmy pro společnost? (1 - lepší kdyby neexistovala, 5 - velice důležitá a prospěšná)=3 na otázku 21. Sdružení SOS dětských vesniček - humanitární organizace

22. Telefónica O2 Czech Republic, a.s. - telekomunikace

  • odpověď Jaká je podle Vás motivace firmy v tomto podnikání? (1 - sloužit společnosti, 5 - zisk, nehledě na ostatní)=5:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je případný zisk realizován na úkor spotřebitelů? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=1 na otázku 22. Telefónica O2 Czech Republic, a.s. - telekomunikace
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás motivace firmy v tomto podnikání? (1 - sloužit společnosti, 5 - zisk, nehledě na ostatní)=5 na otázku 17. Komerční banka, a.s. - bankovnictví

26. Travel Service, a.s. - letecká doprava

  • odpověď Jaká je podle Vás hodnota firmy pro společnost? (1 - lepší kdyby neexistovala, 5 - velice důležitá a prospěšná)=3:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je případný zisk realizován díky nekalé konkurenci? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 26. Travel Service, a.s. - letecká doprava
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je velikost zisku této firmy zasloužená (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 26. Travel Service, a.s. - letecká doprava
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je případný zisk realizován na úkor spotřebitelů? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 26. Travel Service, a.s. - letecká doprava
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás motivace firmy v tomto podnikání? (1 - sloužit společnosti, 5 - zisk, nehledě na ostatní)=3 na otázku 26. Travel Service, a.s. - letecká doprava
  • odpověď Jaký očekáváte vývoj zisku v následujích letech? (1 - pokles, 3 - konstantní, 5 - růst)=3:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás hodnota firmy pro společnost? (1 - lepší kdyby neexistovala, 5 - velice důležitá a prospěšná)=3 na otázku 26. Travel Service, a.s. - letecká doprava
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je případný zisk realizován díky nekalé konkurenci? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 26. Travel Service, a.s. - letecká doprava
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je případný zisk realizován na úkor spotřebitelů? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 26. Travel Service, a.s. - letecká doprava
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je velikost zisku této firmy zasloužená (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 26. Travel Service, a.s. - letecká doprava
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kolik firma v průměru vydělává? (1 - prodělává, 5 - vydělává hodně)=5 na otázku 22. Telefónica O2 Czech Republic, a.s. - telekomunikace
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás motivace firmy v tomto podnikání? (1 - sloužit společnosti, 5 - zisk, nehledě na ostatní)=3 na otázku 26. Travel Service, a.s. - letecká doprava
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kolik firma v průměru vydělává? (1 - prodělává, 5 - vydělává hodně)=5 na otázku 24. ŠKODA AUTO, a.s. - automobilový průmysl
  • odpověď Je případný zisk realizován díky nekalé konkurenci? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je velikost zisku této firmy zasloužená (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 26. Travel Service, a.s. - letecká doprava
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je případný zisk realizován na úkor spotřebitelů? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 26. Travel Service, a.s. - letecká doprava
  • odpověď Je případný zisk realizován na úkor spotřebitelů? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je velikost zisku této firmy zasloužená (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 26. Travel Service, a.s. - letecká doprava
  • odpověď Je velikost zisku této firmy zasloužená (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je případný zisk realizován na úkor spotřebitelů? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 26. Travel Service, a.s. - letecká doprava
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je případný zisk realizován díky nekalé konkurenci? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 26. Travel Service, a.s. - letecká doprava
  • odpověď Kolik firma v průměru vydělává? (1 - prodělává, 5 - vydělává hodně)=3:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás hodnota firmy pro společnost? (1 - lepší kdyby neexistovala, 5 - velice důležitá a prospěšná)=4 na otázku 17. Komerční banka, a.s. - bankovnictví
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je případný zisk realizován na úkor spotřebitelů? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 26. Travel Service, a.s. - letecká doprava
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je velikost zisku této firmy zasloužená (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 26. Travel Service, a.s. - letecká doprava
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je případný zisk realizován díky nekalé konkurenci? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 26. Travel Service, a.s. - letecká doprava
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás hodnota firmy pro společnost? (1 - lepší kdyby neexistovala, 5 - velice důležitá a prospěšná)=3 na otázku 21. Sdružení SOS dětských vesniček - humanitární organizace
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás hodnota firmy pro společnost? (1 - lepší kdyby neexistovala, 5 - velice důležitá a prospěšná)=4 na otázku 23. BILLA, spol. s.r.o. - maloobchod

29. Plzeňský prazdroj, a.s. - pivovarnictví

  • odpověď Jaký očekáváte vývoj zisku v následujích letech? (1 - pokles, 3 - konstantní, 5 - růst)=3:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaký očekáváte vývoj zisku v následujích letech? (1 - pokles, 3 - konstantní, 5 - růst)=3 na otázku 34. Kaufland Česká Republika v.o.s. - maloobchod

32. Člověk v tísni, o.p.s. - humanitární organizace

  • odpověď Jaký očekáváte vývoj zisku v následujích letech? (1 - pokles, 3 - konstantní, 5 - růst)=3:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je případný zisk realizován na úkor spotřebitelů? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 32. Člověk v tísni, o.p.s. - humanitární organizace
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás hodnota firmy pro společnost? (1 - lepší kdyby neexistovala, 5 - velice důležitá a prospěšná)=3 na otázku 36. AGROFERT HOLDING, a.s. - petrochemie
  • odpověď Je velikost zisku této firmy zasloužená (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je případný zisk realizován na úkor spotřebitelů? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 32. Člověk v tísni, o.p.s. - humanitární organizace
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaký očekáváte vývoj zisku v následujích letech? (1 - pokles, 3 - konstantní, 5 - růst)=3 na otázku 29. Plzeňský prazdroj, a.s. - pivovarnictví
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kolik firma v průměru vydělává? (1 - prodělává, 5 - vydělává hodně)=3 na otázku 32. Člověk v tísni, o.p.s. - humanitární organizace

34. Kaufland Česká Republika v.o.s. - maloobchod

  • odpověď Jaký očekáváte vývoj zisku v následujích letech? (1 - pokles, 3 - konstantní, 5 - růst)=3:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaký očekáváte vývoj zisku v následujích letech? (1 - pokles, 3 - konstantní, 5 - růst)=3 na otázku 29. Plzeňský prazdroj, a.s. - pivovarnictví

36. AGROFERT HOLDING, a.s. - petrochemie

  • odpověď Jaká je podle Vás hodnota firmy pro společnost? (1 - lepší kdyby neexistovala, 5 - velice důležitá a prospěšná)=3:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaký očekáváte vývoj zisku v následujích letech? (1 - pokles, 3 - konstantní, 5 - růst)=3 na otázku 32. Člověk v tísni, o.p.s. - humanitární organizace
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je velikost zisku této firmy zasloužená (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 27. RWE Transgas, a.s. - energetika
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je případný zisk realizován díky nekalé konkurenci? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 36. AGROFERT HOLDING, a.s. - petrochemie
  • odpověď Jaký očekáváte vývoj zisku v následujích letech? (1 - pokles, 3 - konstantní, 5 - růst)=3:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je velikost zisku této firmy zasloužená (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 36. AGROFERT HOLDING, a.s. - petrochemie
  • odpověď Je velikost zisku této firmy zasloužená (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je případný zisk realizován díky nekalé konkurenci? (1 - ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - ne)=3 na otázku 35. Hyundai Motor Manufacturing Czech, a.s. - automobilový průmysl
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaký očekáváte vývoj zisku v následujích letech? (1 - pokles, 3 - konstantní, 5 - růst)=3 na otázku 36. AGROFERT HOLDING, a.s. - petrochemie

38. ZENTIVA a.s. - farmaceutický průmysl

  • odpověď Kolik firma v průměru vydělává? (1 - prodělává, 5 - vydělává hodně)=5:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je podle Vás hodnota firmy pro společnost? (1 - lepší kdyby neexistovala, 5 - velice důležitá a prospěšná)=4 na otázku 18. Budějovický Budvar, n.p. - pivovarnictví

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vaše pohlaví?

2. Váš věk?

3. Jste stále studentem?

4. Jaké je zaměření Vaší vysoké školy?

6. Jedná se o státní či soukromou školu?

7. Jednalo se o státní či soukromou školu?

8. V jakém jste aktuálně ročníku studia?

9. Kolik jste odstudoval/a let studia?

10. Pracujete při studiu?

11. Kolik máte odpracovaných let?

13. Jaký si myslíte, že máte tržní pohled?

14. Jak podle Vás firmy dosahují zisku?

15. Panna nebo orel?

16. ČEZ, a.s. - energetika

17. Komerční banka, a.s. - bankovnictví

18. Budějovický Budvar, n.p. - pivovarnictví

19. PPL CZ, s.r.o. - balíková doprava

20. České dráhy, a.s. - doprava

21. Sdružení SOS dětských vesniček - humanitární organizace

22. Telefónica O2 Czech Republic, a.s. - telekomunikace

23. BILLA, spol. s.r.o. - maloobchod

24. ŠKODA AUTO, a.s. - automobilový průmysl

25. Shell Czech Republic a.s. - petrochemie

26. Travel Service, a.s. - letecká doprava

27. RWE Transgas, a.s. - energetika

29. Plzeňský prazdroj, a.s. - pivovarnictví

32. Člověk v tísni, o.p.s. - humanitární organizace

33. Vodafone Czech Republic, a.s. - telekomunikace

34. Kaufland Česká Republika v.o.s. - maloobchod

35. Hyundai Motor Manufacturing Czech, a.s. - automobilový průmysl

36. AGROFERT HOLDING, a.s. - petrochemie

37. České aerolinie a.s. - letecká doprava

38. ZENTIVA a.s. - farmaceutický průmysl

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vaše pohlaví?

2. Váš věk?

3. Jste stále studentem?

4. Jaké je zaměření Vaší vysoké školy?

6. Jedná se o státní či soukromou školu?

7. Jednalo se o státní či soukromou školu?

8. V jakém jste aktuálně ročníku studia?

9. Kolik jste odstudoval/a let studia?

10. Pracujete při studiu?

11. Kolik máte odpracovaných let?

13. Jaký si myslíte, že máte tržní pohled?

14. Jak podle Vás firmy dosahují zisku?

15. Panna nebo orel?

16. ČEZ, a.s. - energetika

17. Komerční banka, a.s. - bankovnictví

18. Budějovický Budvar, n.p. - pivovarnictví

19. PPL CZ, s.r.o. - balíková doprava

20. České dráhy, a.s. - doprava

21. Sdružení SOS dětských vesniček - humanitární organizace

22. Telefónica O2 Czech Republic, a.s. - telekomunikace

23. BILLA, spol. s.r.o. - maloobchod

24. ŠKODA AUTO, a.s. - automobilový průmysl

25. Shell Czech Republic a.s. - petrochemie

26. Travel Service, a.s. - letecká doprava

27. RWE Transgas, a.s. - energetika

29. Plzeňský prazdroj, a.s. - pivovarnictví

32. Člověk v tísni, o.p.s. - humanitární organizace

33. Vodafone Czech Republic, a.s. - telekomunikace

34. Kaufland Česká Republika v.o.s. - maloobchod

35. Hyundai Motor Manufacturing Czech, a.s. - automobilový průmysl

36. AGROFERT HOLDING, a.s. - petrochemie

37. České aerolinie a.s. - letecká doprava

38. ZENTIVA a.s. - farmaceutický průmysl

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Nedvídek, D.Jak lidé vnímají zisk? (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://jak-lide-vnimaji-zisk.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.