Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jak má vypadat e-shop snů?

Jak má vypadat e-shop snů?

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Monika Kosturová
Šetření:03. 02. 2015 - 21. 02. 2015
Počet respondentů:126
Počet otázek (max/průměr):21 / 16.4
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:71,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:59
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Výsledky tohoto průzkumu budou využity pro mou diplomovou práci. Dotazník je určen úplně pro každého bez ohledu na věk respondenta, preference či cokoliv jiného. Zjištěné údaje mi pomohou nalézt slabá místa stávajích komunikačních nástrojů e-shopu.

Odpovědi respondentů

1. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena.8063,49 %63,49 %  
Muž.4636,51 %36,51 %  

Graf

2. Kolik vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-258365,87 %65,87 %  
26-352419,05 %19,05 %  
46-5575,56 %5,56 %  
36-4575,56 %5,56 %  
18 a méně32,38 %2,38 %  
56-6521,59 %1,59 %  

Graf

3. Máte zkušenost s nákupem přes e-shop:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano.otázka č. 6, Ne.otázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano.12397,62 %97,62 %  
Ne.32,38 %2,38 %  

Graf

4. Z jakého důvodu jste nikdy nevyužil(a) nákupu přes e-shop?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nedůvěra (raději si vše pořádně naživo prohlédnete a osaháte, než to koupíte).3100 %2,38 %  

Graf

5. Existuje nějaký impuls, který by vás nalákal k využití e-shopu? Pokud ano, napište prosím, co by to bylo.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano - výrazně nižší cena.266,67 %1,59 %  
Ne.133,33 %0,79 %  

Graf

6. Při nákupu sortimentu jiné než denní spotřeby častěji volíte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Nákup v kamenných prodejnách.otázka č. 7, Nákup přes e-shop.otázka č. 9, Zhruba půl na půl.otázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zhruba půl na půl.6754,47 %53,17 %  
Nákup v kamenných prodejnách.3427,64 %26,98 %  
Nákup přes e-shop.2217,89 %17,46 %  

Graf

7. Z jakého důvodu upřednostňujete nákup v kamenných prodejnách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nedůvěra (raději si vše pořádně naživo prohlédnete a osaháte, než to koupíte).2985,29 %23,02 %  
Nemáte strach, ale kamenné prodejny plně uspokojují vaše požadavky.617,65 %4,76 %  
Nemusí nutně jít o nedůvěru, ale např. u oblečení není možné z fotky poznat, zda bude sedět12,94 %0,79 %  
Máte omezený přístup k internetu.12,94 %0,79 %  
jak kdy a jak co12,94 %0,79 %  

Graf

8. Existuje nějaký impuls, který by vás nalákal k častějšímu využití e-shopu? Pokud ano, napište prosím, co by to bylo.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano - výrazně lepší cena.1338,24 %10,32 %  
Ano - originální zboží, které jinak neseženete.1235,29 %9,52 %  
Ano - doprava zdarma.514,71 %3,97 %  
Ne.25,88 %1,59 %  
možnost vrácení zboží včetně dopravy12,94 %0,79 %  
Možnost odběru v odběrném místě a kontrola zásilky (a možnost reklamace, odstoupení od smlouvy)12,94 %0,79 %  

Graf

9. Jak často přes e-shopy nakupujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3-6 x za rok.6048,78 %47,62 %  
Téměř každý měsíc.3730,08 %29,37 %  
1-2 x za rok.1713,82 %13,49 %  
Několikrát za měsíc.97,32 %7,14 %  

Graf

10. Jaký druh zboží nejčastěji nakupujete přes e-shop?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Elektroniku.8367,48 %65,87 %  
Oblečení.5343,09 %42,06 %  
Dárkové zboží všeho druhu.4939,84 %38,89 %  
Kosmetiku.4133,33 %32,54 %  
Zážitky.3528,46 %27,78 %  
Bytové doplňky.1713,82 %13,49 %  
Šperky.1310,57 %10,32 %  
Potraviny.75,69 %5,56 %  
knihy21,63 %1,59 %  
jízdenky/ letenky10,81 %0,79 %  
Krmivo pro psa a kontaktní čočky10,81 %0,79 %  
chovatelské potřeby10,81 %0,79 %  
knihy, kuchyňské potřeby, potřeby spojené s mým životním stylem (minerály, meditační pomůcky apod.)10,81 %0,79 %  
cokoliv co je výhodnější 10,81 %0,79 %  
náhrad.díly/auto/moto10,81 %0,79 %  
Drahé kovy10,81 %0,79 %  
kontaktní čočky, slevové kupony10,81 %0,79 %  
podle potřeby, od všeho trošku10,81 %0,79 %  
jizdenky, ubytování10,81 %0,79 %  
Sportovní výbava a doplňky10,81 %0,79 %  
autodily10,81 %0,79 %  
lístek na vlak10,81 %0,79 %  
hračky10,81 %0,79 %  
potřeby pro psa10,81 %0,79 %  

Graf

11. Když nakupujete přes e-shop:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Koupíte jen to, co konkrétně hledáte.5947,97 %46,83 %  
Koupíte to, co jste hledali, a navíc ještě něco dalšího, co vás na e-shopu zaujalo.3730,08 %29,37 %  
Někdy se necháte zlákat jinou nabídkou, která původní záměr vytlačí.2318,7 %18,25 %  
Většinou jdete naslepo, spoléháte, že při procházení e-shopů narazíte na něco zajímavého a to pak koupíte.43,25 %3,17 %  

Graf

12. Máte nějaký svůj oblíbený e-shop? Pokud ano, napište prosím jaký a proč.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne.9173,98 %72,22 %  
Bonprix21,63 %1,59 %  
heathergems10,81 %0,79 %  
Alza, Mall - široký výběr, dodej na pobočku, dostupnost, ceny10,81 %0,79 %  
Mall.cz10,81 %0,79 %  
mall.cz, czc.cz10,81 %0,79 %  
Knihy.ABZ.cz Dobré ceny, velká nabídka titulů.10,81 %0,79 %  
Jo, ale nebudu ho sem psát, aby ho nikdo neznal, protože je jedinečný.10,81 %0,79 %  
tchibo10,81 %0,79 %  
4home, bestdarky10,81 %0,79 %  
Alza10,81 %0,79 %  
Leontýna.cz - mají tam fajn trenky pro přítele a myslím, že i dobré ceny.10,81 %0,79 %  
promod.cz10,81 %0,79 %  
https://www.silverum.cz - vyhovuje mi nabídka i ceny10,81 %0,79 %  
witt internatiol10,81 %0,79 %  
alza, rychlost doručení, spolehlivost10,81 %0,79 %  
ano alfacomp.cz už roky bohatá nabídka a slušné ceny, i když od převzetí TS bohemia to upadá :-(10,81 %0,79 %  
czc, osvedceny, dobre ceny, dostupne vydejni misto i pro reklamace10,81 %0,79 %  
gigalekarna.cz, protože je zde dodání do druhého dne po celé ČR, široký sortiment za skvělé ceny.10,81 %0,79 %  
parfums.cz, nizké ceny a široký sortiment10,81 %0,79 %  
Alza - dobré ceny10,81 %0,79 %  
je ebay eshop?? :D cau moni10,81 %0,79 %  
Parfums.cz, mohu si zboží vyzvednout v prodejně a to hned druhý den10,81 %0,79 %  
Bonami. Zajímavé originální předměty10,81 %0,79 %  
aliexpress.com10,81 %0,79 %  
Eastbay.com, CZC.cz10,81 %0,79 %  
myfood10,81 %0,79 %  
ebay10,81 %0,79 %  
www.office.co.uk - vyber, prijatelna cena, levne postovne do FR, UK10,81 %0,79 %  
www.galaxieprani.cz, www.mall.cz10,81 %0,79 %  
parfums.cz- bezkonkurenční ceny a servis10,81 %0,79 %  
neřeknu:)10,81 %0,79 %  

Graf

13. Napadá vás něco, v čem mají české e-shopy rezervy? Pokud ano, co by měly podle vás zlepšit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano - spolehlivost a rychlost dodání.4133,33 %32,54 %  
Ne.3730,08 %29,37 %  
Ano - komunikace se zákazníky.3427,64 %26,98 %  
Ano - možnosti platby.2721,95 %21,43 %  
Ano - nedostatečně široký sortiment.2117,07 %16,67 %  
přehlednost 21,63 %1,59 %  
rychlé zjištění možností dopravy; zbytečná datová a výpočetní náročnost10,81 %0,79 %  
ceny10,81 %0,79 %  
především špatně udělané stránky; sekají se; pomalá rychlost;nepřehlednost;absence funkce okamžitého návratu na začátek 10,81 %0,79 %  
nepřehledné stránky10,81 %0,79 %  
možnost vyzvednout v úložnách10,81 %0,79 %  
výdejní místa (často se orientuji podle toho, zda mají výdejní místo v místě bydliště)10,81 %0,79 %  
přesné údaje o zboží, možnost filtrovat nabídku podle technických parametrů10,81 %0,79 %  
popis produktů10,81 %0,79 %  
Možnosti vyhledání podle vlastností zboží. 10,81 %0,79 %  
Drahé poštovné. Při sečtení ceny zboží a poštovného je cena mnohdy vyšší než v kamenném obchodě (kde si zboží můžu "osahat" a mám větší jistotu reklamace. 10,81 %0,79 %  
zboží mnohdy není skladem - čekací doba10,81 %0,79 %  

Graf

14. Oceňujete možnost registrace a bonusových programů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, raději si objednám bez registrace, protože je to rychlejší.6250,41 %49,21 %  
Ano.5343,09 %42,06 %  
proč mít desítky, časem stovky účtů?10,81 %0,79 %  
...10,81 %0,79 %  
x10,81 %0,79 %  
Protože mi internetový obchod poté většinou spamuje email10,81 %0,79 %  
Je to tak 50 na 50. Nemám rád bambilion hesel, registrací a případných newsletterů, jelikož střídám obchody. Pokud bych však byl s E-shopem spokojený, určitě bych využil.10,81 %0,79 %  
Nesnáším milion reklamních e-mailů denně. 10,81 %0,79 %  
nerad uvádím informace o sobě; například telefon nebo email - kvůli obchodu s informaci o spotřebitelích10,81 %0,79 %  
musím si pořád všude pamatovat nějaká hesla, podle mě je lepší nechat ceny nižší pro všechny ne jen pro registrované. Registruji se nerada, nerada poskytuji své údaje.10,81 %0,79 %  

Graf

15. Jak moc jsou pro vás důležité následující parametry? (1 - hodně, 5 - vůbec)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena1.5770.797
Rychlé dodání2.0491.022
Komunikace2.1710.89
Dobré recenze e-shopu1.9111.236
Předchozí zkušenost s e-shopem2.2031.284

Graf

16. Znáte e-shop Gifťák.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano.otázka č. 17, Ne.otázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne.11994,44 %94,44 %  
Ano.75,56 %5,56 %  

Graf

17. Odkud jste se o něm dozvěděli:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Od známého.228,57 %1,59 %  
Ze sociálních sítí.228,57 %1,59 %  
Při hledání produktu na internetu se objevil v nabídce.228,57 %1,59 %  
z inzerátu jobs.cz114,29 %0,79 %  

Graf

18. Po kliknutí na tento http://www.giftak.cz/ se vám zobrazí webové stránky e-shopu Gifťák.cz. Ohodnoťte prosím jejich parametry. (1 – výborné, 5 - nedostatečné)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Vzhled2.6350.803
Funkčnost2.310.642
Přehlednost2.3170.947
Originalita3.1831.292
Rozdělení produktů do kategorií2.2860.791
Celkový dojem2.6510.83

Graf

19. Jak na vás působí rozdělení produktů do kategorií?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je přehledné – neměnil(a) bych jej.5442,86 %42,86 %  
Pár kategorií bych spojil(a), míň je někdy víc.4233,33 %33,33 %  
Nebál(a) bych se přidat další kategorie.2217,46 %17,46 %  
moc dlouhé10,79 %0,79 %  
Chaoticky - těžko tedy dále soudit10,79 %0,79 %  
sexistické10,79 %0,79 %  
...10,79 %0,79 %  
Já bych kategorie seřadila podle abecedy.10,79 %0,79 %  
Kategorie bych trochu více strukturoval a nebál bych se i rozklikávání do stromu. Míchají se tam hodně konkrétní kategorie s nic neříkajícími jako drobnosti a ptákoviny. Z některých kategorií zase netuším co si pod nimi představit. Trochu zmatek. 10,79 %0,79 %  
Chaos10,79 %0,79 %  
stačí udělat podkategorie10,79 %0,79 %  

Graf

20. Je něco, co vás na e-shopu na první pohled zaujalo? Pokud ano, napište prosím, co.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne.7861,9 %61,9 %  
Ano - zboží.3326,19 %26,19 %  
Ano - kategorie.43,17 %3,17 %  
Ano - články v pravém sloupci webové stránky.32,38 %2,38 %  
logo21,59 %1,59 %  
Design10,79 %0,79 %  
Že vypadá strašně jednoduše a primitivně - jak kdyby ho dělal nějaký začátečník10,79 %0,79 %  
Černé rukavice na titulní straně odrazují. 10,79 %0,79 %  
přehlednost, příjemné uživatelské prostředí10,79 %0,79 %  
Stránka je pěkná, je i vše tam, kde by člověk čekal, přesto by neškodilo strukturu zvýraznit, kategorie Novinky a Pro koho defaultně zabalit. I trochu produktů více na obrazovku vedle sebe, scrollování obrazovky je fakt peklo! hlavně v kategoriích. 10,79 %0,79 %  
otravna reklama na slevu10,79 %0,79 %  
čitelnost textu - pěkně velké a přehledné písmo; velké plus - stránky bez zbytečných ozdob, které nejdou ruku v ruce s přehledností10,79 %0,79 %  
oranžová10,79 %0,79 %  
pocit tuctovosti: "takových e-shopů je hafo"10,79 %0,79 %  
název10,79 %0,79 %  

Graf

21. Zvolili byste Gifťák.cz ke koupi dárku pro své blízké? Pokud ne, napište prosím proč.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Možná.7865 %61,9 %  
Ne - nevyhovuje mi daný sortiment.2218,33 %17,46 %  
Ano.1210 %9,52 %  
už název je nedůvěryhodný a stránky jsou fušerské10,83 %0,79 %  
odrazuje mě už název webu, ale hlavně mě nezaujalo zboží10,83 %0,79 %  
...10,83 %0,79 %  
nelíbí se mi web10,83 %0,79 %  
Odrazují mne černé rukavice na titulní straně, opouštím web10,83 %0,79 %  
nic odlisneho cena stejna cinske nekvalitni vyrobky10,83 %0,79 %  
Předražené nepraktické blbosti nekupuju.10,83 %0,79 %  
nejsem fanoušek takových kokotin. a když bych měl náladu si to koupit tak na ebay to je levnější10,83 %0,79 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Kolik vám je let?

  • odpověď 19-25:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano - originální zboží, které jinak neseženete. na otázku 8. Existuje nějaký impuls, který by vás nalákal k častějšímu využití e-shopu? Pokud ano, napište prosím, co by to bylo.

6. Při nákupu sortimentu jiné než denní spotřeby častěji volíte:

  • odpověď Nákup v kamenných prodejnách.:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nedůvěra (raději si vše pořádně naživo prohlédnete a osaháte, než to koupíte). na otázku 7. Z jakého důvodu upřednostňujete nákup v kamenných prodejnách?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano - originální zboží, které jinak neseženete. na otázku 8. Existuje nějaký impuls, který by vás nalákal k častějšímu využití e-shopu? Pokud ano, napište prosím, co by to bylo.
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano - výrazně lepší cena. na otázku 8. Existuje nějaký impuls, který by vás nalákal k častějšímu využití e-shopu? Pokud ano, napište prosím, co by to bylo.

7. Z jakého důvodu upřednostňujete nákup v kamenných prodejnách?

  • odpověď Nedůvěra (raději si vše pořádně naživo prohlédnete a osaháte, než to koupíte).:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano - originální zboží, které jinak neseženete. na otázku 8. Existuje nějaký impuls, který by vás nalákal k častějšímu využití e-shopu? Pokud ano, napište prosím, co by to bylo.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste:

2. Kolik vám je let?

3. Máte zkušenost s nákupem přes e-shop:

6. Při nákupu sortimentu jiné než denní spotřeby častěji volíte:

7. Z jakého důvodu upřednostňujete nákup v kamenných prodejnách?

8. Existuje nějaký impuls, který by vás nalákal k častějšímu využití e-shopu? Pokud ano, napište prosím, co by to bylo.

9. Jak často přes e-shopy nakupujete:

10. Jaký druh zboží nejčastěji nakupujete přes e-shop?

11. Když nakupujete přes e-shop:

12. Máte nějaký svůj oblíbený e-shop? Pokud ano, napište prosím jaký a proč.

13. Napadá vás něco, v čem mají české e-shopy rezervy? Pokud ano, co by měly podle vás zlepšit?

14. Oceňujete možnost registrace a bonusových programů?

15. Jak moc jsou pro vás důležité následující parametry? (1 - hodně, 5 - vůbec)

16. Znáte e-shop Gifťák.cz?

18. Po kliknutí na tento http://www.giftak.cz/ se vám zobrazí webové stránky e-shopu Gifťák.cz. Ohodnoťte prosím jejich parametry. (1 – výborné, 5 - nedostatečné)

19. Jak na vás působí rozdělení produktů do kategorií?

20. Je něco, co vás na e-shopu na první pohled zaujalo? Pokud ano, napište prosím, co.

21. Zvolili byste Gifťák.cz ke koupi dárku pro své blízké? Pokud ne, napište prosím proč.

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste:

2. Kolik vám je let?

3. Máte zkušenost s nákupem přes e-shop:

6. Při nákupu sortimentu jiné než denní spotřeby častěji volíte:

7. Z jakého důvodu upřednostňujete nákup v kamenných prodejnách?

8. Existuje nějaký impuls, který by vás nalákal k častějšímu využití e-shopu? Pokud ano, napište prosím, co by to bylo.

9. Jak často přes e-shopy nakupujete:

10. Jaký druh zboží nejčastěji nakupujete přes e-shop?

11. Když nakupujete přes e-shop:

12. Máte nějaký svůj oblíbený e-shop? Pokud ano, napište prosím jaký a proč.

13. Napadá vás něco, v čem mají české e-shopy rezervy? Pokud ano, co by měly podle vás zlepšit?

14. Oceňujete možnost registrace a bonusových programů?

15. Jak moc jsou pro vás důležité následující parametry? (1 - hodně, 5 - vůbec)

16. Znáte e-shop Gifťák.cz?

18. Po kliknutí na tento http://www.giftak.cz/ se vám zobrazí webové stránky e-shopu Gifťák.cz. Ohodnoťte prosím jejich parametry. (1 – výborné, 5 - nedostatečné)

19. Jak na vás působí rozdělení produktů do kategorií?

20. Je něco, co vás na e-shopu na první pohled zaujalo? Pokud ano, napište prosím, co.

21. Zvolili byste Gifťák.cz ke koupi dárku pro své blízké? Pokud ne, napište prosím proč.

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kosturová, M.Jak má vypadat e-shop snů? (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://jak-ma-vypadat-e-shop-snu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.