Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jak na třídní srazy?

Jak na třídní srazy?

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Fantová
Šetření:17. 09. 2010 - 30. 09. 2010
Počet respondentů:122
Počet otázek (max/průměr):10 / 8.05
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj

při plánování třídního srazu jsem se setkala s různými názory například na to, po jaké době by se měl sraz konat. Chci se proto zeptat na obecný názor.

Předem děkuji, že si na mě najdete chvilku. ;-)

Odpovědi respondentů

1. Chodíte rádi na třídní srazy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 2, jak na kteréotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6854,84 %55,74 %  
jak na které3729,84 %30,33 %  
ne1915,32 %15,57 %  

Graf

2. Proč ne?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
S lidmi ze třídy jsem si nerozuměl/a1473,68 %11,48 %  
Jen tak, prostě se mi nechce631,58 %4,92 %  
Mám to daleko a nevyplatí se mi jezdit kvůli srazu210,53 %1,64 %  
nemám potřebu být s nima v kontaktnu 15,26 %0,82 %  
a těmi které vídat chci jsem v kontaktu stále 15,26 %0,82 %  
a sraz k tomu nepotřebuji15,26 %0,82 %  

Graf

3. Na jaké srazy chodíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Se SŠ7369,52 %59,84 %  
Se ZŠ5754,29 %46,72 %  
S VŠ1615,24 %13,11 %  
S VOŠ54,76 %4,1 %  
Se SOU54,76 %4,1 %  
snad v budoucnu i z VŠ10,95 %0,82 %  
se ZŠ i SŠ, s VŠ ještě nebyl10,95 %0,82 %  
Se ZŠ,s OU a SŠ10,95 %0,82 %  
žádné nemíváme10,95 %0,82 %  

Graf

4. Jak často by měl třídní sraz být? (se spolužáky, se kterými se rádi vidíte)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou ročně4441,9 %36,07 %  
Několikrát ročně3634,29 %29,51 %  
Jednou za 2-4 roky1514,29 %12,3 %  
Jednou za 5-9 let98,57 %7,38 %  
Jednou za 10 a víc let10,95 %0,82 %  

Graf

5. Jak často by měl třídní sraz být? (se spolužáky, kteří šli tak nějak "mimo" vás)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou za 2-4 roky3028,57 %24,59 %  
Jednou za 5-9 let2725,71 %22,13 %  
Jednou ročně2321,9 %18,85 %  
K většině spolužáků ze třídy mám nějaký vztah1211,43 %9,84 %  
Jednou za 10 a víc let1110,48 %9,02 %  
Několikrát ročně21,9 %1,64 %  

Graf

6. Jak často by měl třídní sraz být? (se spolužáky, které nemáte rád/a)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdy2725,71 %22,13 %  
Většinu svých spolužáků rád/a mám2422,86 %19,67 %  
Jednou za 5-9 let1716,19 %13,93 %  
Jednou ročně1312,38 %10,66 %  
Jednou za 10 a víc let1211,43 %9,84 %  
Jednou za 2-4 roky109,52 %8,2 %  
Několikrát ročně21,9 %1,64 %  

Graf

7. Spolupráce s organizátorem srazu

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vždy odpovím na pozvání na sraz, ať už kladně nebo záporně6360 %51,64 %  
Vždy odpovím na pozvání na sraz, případně přiložím ruku k dílu2725,71 %22,13 %  
Pokud jdu, odpovím, pokud nejdu, nechám bez odpovědi1413,33 %11,48 %  
Neodpovím, nebudu se namáhat10,95 %0,82 %  

Graf

8. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7672,38 %62,3 %  
Muž2927,62 %23,77 %  

Graf

9. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-257268,57 %59,02 %  
31-401413,33 %11,48 %  
26-3098,57 %7,38 %  
15-1954,76 %4,1 %  
41-5043,81 %3,28 %  
51-7010,95 %0,82 %  

Graf

10. Dosažené vzdělání

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5451,92 %44,26 %  
3230,77 %26,23 %  
SOU76,73 %5,74 %  
VOŠ54,81 %4,1 %  
21,92 %1,64 %  
OU10,96 %0,82 %  
studentka VŠ10,96 %0,82 %  
student VŠ10,96 %0,82 %  
SŠ s maturitou, teď studuji VŠ10,96 %0,82 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Chodíte rádi na třídní srazy?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou ročně na otázku 6. Jak často by měl třídní sraz být? (se spolužáky, které nemáte rád/a)
  • odpověď ne:
    • 6.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi S lidmi ze třídy jsem si nerozuměl/a na otázku 2. Proč ne?

3. Na jaké srazy chodíte?

  • odpověď Se SŠ:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou za 2-4 roky na otázku 5. Jak často by měl třídní sraz být? (se spolužáky, kteří šli tak nějak "mimo" vás)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou za 10 a víc let na otázku 6. Jak často by měl třídní sraz být? (se spolužáky, které nemáte rád/a)

5. Jak často by měl třídní sraz být? (se spolužáky, kteří šli tak nějak "mimo" vás)

  • odpověď Jednou ročně:
    • 5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou ročně na otázku 6. Jak často by měl třídní sraz být? (se spolužáky, které nemáte rád/a)

6. Jak často by měl třídní sraz být? (se spolužáky, které nemáte rád/a)

  • odpověď Většinu svých spolužáků rád/a mám:
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi K většině spolužáků ze třídy mám nějaký vztah na otázku 5. Jak často by měl třídní sraz být? (se spolužáky, kteří šli tak nějak "mimo" vás)

7. Spolupráce s organizátorem srazu

  • odpověď Vždy odpovím na pozvání na sraz, ať už kladně nebo záporně:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi K většině spolužáků ze třídy mám nějaký vztah na otázku 5. Jak často by měl třídní sraz být? (se spolužáky, kteří šli tak nějak "mimo" vás)

8. Jste

  • odpověď Žena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou za 10 a víc let na otázku 6. Jak často by měl třídní sraz být? (se spolužáky, které nemáte rád/a)

9. Váš věk?

  • odpověď 20-25:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi K většině spolužáků ze třídy mám nějaký vztah na otázku 5. Jak často by měl třídní sraz být? (se spolužáky, kteří šli tak nějak "mimo" vás)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Chodíte rádi na třídní srazy?

2. Proč ne?

3. Na jaké srazy chodíte?

4. Jak často by měl třídní sraz být? (se spolužáky, se kterými se rádi vidíte)

5. Jak často by měl třídní sraz být? (se spolužáky, kteří šli tak nějak "mimo" vás)

6. Jak často by měl třídní sraz být? (se spolužáky, které nemáte rád/a)

7. Spolupráce s organizátorem srazu

8. Jste

9. Váš věk?

10. Dosažené vzdělání

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Chodíte rádi na třídní srazy?

2. Proč ne?

3. Na jaké srazy chodíte?

4. Jak často by měl třídní sraz být? (se spolužáky, se kterými se rádi vidíte)

5. Jak často by měl třídní sraz být? (se spolužáky, kteří šli tak nějak "mimo" vás)

6. Jak často by měl třídní sraz být? (se spolužáky, které nemáte rád/a)

7. Spolupráce s organizátorem srazu

8. Jste

9. Váš věk?

10. Dosažené vzdělání

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Fantová, J.Jak na třídní srazy? (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://jak-na-tridni-srazy.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.